خواب و حمام

نردبان استخر، راهنمای خرید اینترنتی نردبان یا پله استخر ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید نردبان استخر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نردبان استخر ممکن است یک خرید بی‌اهمیت به نظر برسد، اما در واقع یک تصمیم جدی است. یک پله استخر ارزان خیلی دوام نمی‌آورد. ممکن است زنگ بزند، شل شود، نقاط تیز ایجاد شود که می‌تواند باعث آسیب شود. بدترین حالت، نردبان اشتباه استخر می‌تواند یک نگرانی جدی ایمنی باشد. شما آن را نمی‌خواهید، و ما آن را برای شما نمی‌خواهیم. به همین دلیل است که ما این راهنمای مفید را جمع آوری کرده‌ایم تا به شما در انتخاب نمونه مناسب کمک کنیم.

تعجب آور نیست که استخرهای روی زمین متداول ترین نوع استخر هستند، آن‌ها ارزان‌تر از استخرهای داخل زمین می‌باشند، بنابراین می‌توانند به صورت فلاش نصب شوند، معمولاً زمانی که در فضایی که در اختیار دارید قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که نظر خود را تغییر دهید. به علاوه، وقتی در حال حرکت هستید، می‌توانید استخر خود را با خود ببرید. اما یک استخر روی زمین نیز مجموعه‌ای از تصمیمات منحصر به فرد خود را دارد و انتخاب نردبان استخر مناسب نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا، توضیح خواهم داد که چرا نردبان‌های استخر روی زمین با نردبان‌هایی که در استخرهای روی زمینی می‌بینید متفاوت هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید نردبان استخر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع نردبان استخر موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید نردبان استخر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

نردبان استخر چیست؟

نردبان استخر نوعی وسیله دسترسی تخصصی برای استخر یا سایر مناطق مشابه است. نردبان‌های استخر اغلب از پله‌های افقی پلاستیکی و قطب‌های فلزی عمودی ساخته می‌شوند. نردبان‌های استخر کاربردهای مختلفی دارند، اما بسیاری از آن‌ها به طور خاص برای تجهیز استخرهای روی زمین یا استخرهای درون زمینی ساخته شده‌اند. نردبان‌های استخر دسترسی آسان تری را برای تمامی افرادی که می‌خواهند از استخر استفاده کنند، فراهم می‌کند. نردبان‌های استخر همچنین می‌توانند ایمنی بیشتری را ارائه دهند، زیرا فرصت‌های بیشتری را برای کسانی که می‌خواهند از استخر خارج شوند یا با خیال راحت وارد استخر شوند، فراهم می‌کنند. این وسیله روی زمین به ویژه در ارائه راهی ایمن برای دسترسی به این نوع استخر مفید است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رادیاتور حوله خشک کن

چرا به نردبان استخر نیاز داریم؟

هنگامی که استخر بالای زمین خود را نصب و پر کردید، مستقیماً به یک دیوار غول پیکر با ارتفاع حدود ۵۰ اینچ خیره خواهید شد و شما را از آب جدا می‌کند. شما به راهی نیاز دارید که با خیال راحت از دیوار بالا بروید و وارد استخر خود شوید، و به شما کمک کند پس از اینکه به اندازه کافی برای روز شنا کردید، دوباره بیرون بیایید. پله استخر اغلب یک قطعه کلیدی از تجهیزات برای خانواده‌های جوان یا کسانی است که والدین مسن دارند، که برای ورود و خروج از آب به کمک بیشتری نیاز دارند. شما می‌خواهید مطمئن شوید که آن‌ها گزینه‌هایی دارند تا همیشه بتوانند از آن خارج شوند، مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد. البته، همه افراد برای ورود و خروج از استخر به نردبان نیاز ندارند، به خصوص کسانی که روش پرش و شیرجه را ترجیح می‌دهند.

انواع نردبان استخر:

هنگام انتخاب پله استخر، گزینه‌های مختلفی دارید، اما شاید مهم ترین متغیر، موادی باشد که از آن ساخته شده‌اند. هر نوع مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین اجازه دهید آن‌ها را یک به یک پوشش دهیم.

  1. نردبان استخر پلاستیکی: این نوع پله استخر که از یک رزین پلاستیکی بسیار بادوام ساخته شده‌اند، نگهداری نسبتاً کمی دارند، اما می‌توانند حجیم‌تر از همتایان آلومینیومی یا فولادی خود باشند. اغلب فقط از پلاستیک ساخته می‌شود، ممکن است به یک پتک لاستیکی نیاز داشته باشید تا به شما کمک کند تا قطعات مختلف را روی هم نصب کنید، زیرا این اتصالات می‌توانند بسیار محکم باشند. همچنین شایان ذکر است که هوای محبوس شده در داخل پله‌ها همراه با شناور بودن پلاستیک به این معنی است که باید شن نخودی، شن و ماسه اضافه کنید، یا وزنه تعادلی موثری پیدا کنید تا نردبان خود را در کف استخر نگه دارید، جایی که آن‌ها باید بنشینند.
  2. نردبان استخر آلومینیومی: نردبان‌های آلومینیومی استخر پایدارتر از نردبان‌های پلاستیکی و رزینی خود هستند و اغلب نرده‌ها یا قاب یک پله استخر خاص از آلومینیوم ساخته شده است. این یک تعادل ظریف از قدرت است و در عین حال راه حلی سبک است، به خصوص اگر به دنبال نردبانی هستید که به راحتی در استخر خود مانور دهید. همچنین باید اشاره کنم که در حالی که آلومینیوم بسیار مقاوم‌تر از فولاد در برابر زنگ زدگی است، می‌تواند اکسید شده و حفره‌دار شود، به خصوص اگر از محصولات تمیزکننده قلیایی استفاده می‌کنید.
  3. نردبان استخر فولادی: نردبان‌های فولادی استخر اسکلت محکمی را ارائه می‌دهند، اما این دوام با هزینه همراه است، این نردبان‌های استخر معمولاً گران‌ترین گزینه شما هستند. آن‌ها همچنین بسیار سنگین‌تر هستند، که به ایجاد یک پایه پایدار کمک می‌کند که در حین استفاده از آن تکان نخورد، اما این یک قطعه مهم از تجهیزات است که باید آن را به داخل و خارج از استخر خود بکشید. زنگ زدگی یک نگرانی مهم است. اکثر محصولات استخر از فولاد گالوانیزه استفاده می‌کنند، به این معنی که روی فلز یک پوشش روی وجود دارد، اما اگر مراقب نباشید، این فلز نیز می‌تواند در شرایط مناسب آسیب ببیند و به سرعت از بین برود و منجر به ایجاد یک پله ناامن استخر شود.

بهترین نردبان استخر:

قبل از تصمیم گیری در مورد مجموعه صحیح پله‌های استخر مهم است که در مورد نحوه استفاده از آن‌ها فکر کنید. اگر فقط به دنبال یک تعمیر سریع و موقت برای داخل و خارج شدن از آب هستید، نردبان ممکن است انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. اما برای چیزی دائمی‌تر، ممکن است در عوض مجموعه‌ای از مراحل را بخواهید. رزین پلاستیکی یک راه حل مقرون به صرفه است، اما برای این محصولات بسیار دشوار است که از شناور شدن دور نگه داشته شوند. قبل از انداختن آن‌ها در استخر، باید مطمئن شوید که آن‌ها را به درستی وزن کرده‌اید و اگر مراقب نباشید، می‌توانند به محل پرورش جلبک تبدیل شوند. نردبان‌های آلومینیومی استخر راه‌حلی پایدارتر، سنگین‌تر و در عین حال راحت‌تر برای مانور در داخل و خارج از آب زمانی که می‌خواهید از استخر خود استفاده کنید، هستند. نردبان‌های استخر شیب دار سنگین تر از این سه نوع هستند، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که زنگ زدگی چقدر می‌تواند آسیب وارد کند، به خصوص اگر فقط یک نردبان فولادی گالوانیزه خریداری کرده باشید.

کدام سایز از نردبان استخر را خریداری کنیم؟

اکثر نردبان‌های استخری که به صورت تجاری در دسترس هستند، اندازه‌های یکسانی دارند که بر اساس تعداد پله‌ها تعیین می‌شود. ارتفاعات مشترک زیر وجود دارد:

  • ۷۶ سانتی متر
  • ۹۱ سانتی متر
  • ۱۰۷ سانتی متر
  • ۱۲۰ سانتی متر

هرچه عمق استخر شما بیشتر باشد، نردبان شما باید بر این اساس پله‌های بیشتری داشته باشد. بنابراین، ابتدا عمق استخر خود را اندازه بگیرید و در مورد استخرهای نیمه فرو رفته، لبه استخر را نیز در نظر بگیرید. با این مقدار می‌توانید به راحتی تعداد پله‌های مورد نیاز برای نردبان جدید خود و در نهایت اندازه مناسب را تعیین کنید.

راهنمای خرید نردبان استخر:

ملاحظات زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل است که ما این راهنمای خرید مفید را برای کمک به شما در تصمیم گیری جمع آوری کرده‌ایم.

  • قیمت: قیمت یکی از نکات مهم هنگام خرید هر محصولی است. همانطور که احتمالاً امروز در لیست ما مشاهده کردید، قیمت پله استخر می‌تواند بسیار گسترده باشد. توجه به بودجه همیشه مهم است، اما به یاد داشته باشید که به نفع همه است که چیزی محکم، ایمن و ساخته شده برای ماندگاری داشته باشید. نردبان بادوامی که سال‌ها استفاده از آن دوام می‌آورد، در نهایت بسیار مقرون به صرفه‌تر از نردبانی است که اولین تابستان خود را پشت سر نمی‌گذارد. و البته، هیچ قیمتی برای ویژگی‌های ایمنی خوب وجود ندارد. اگر یک پله استخر با قیمت مناسب پیدا کردید، عالی است. اما قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، مطمئن شوید که سالم است.
  • رتبه بندی وزن: رتبه بندی وزن یکی دیگر از موارد مهمی است که در فرآیند تصمیم گیری شما نقش دارد. در حالی که تقریباً هر نردبانی می‌تواند وزن‌های ۳۰۰ پوندی یا بیشتر را تحمل کند، ممکن است به نفع شما باشد که بالاترین رتبه وزنی را که می‌توانید پیدا کنید، به دست آورید. شما چیزی می خواهید که بتواند در برابر بازی خشن و همچنین استفاده توصیه شده مقاومت کند.
  • مواد استفاده شده: هر دو فولاد ضد زنگ و وینیل دارای مزایا و معایبی هستند. از یک طرف، فولاد ضد زنگ بسیار بادوام خواهد بود و احتمالاً مقاومت بیشتری در برابر لغزش روی پله‌ها دارد. از طرفی به مرور زمان فرسایش می‌یابد. برعکس در مورد وینیل صادق است. وینیل اساسا هرگز فرسایش پیدا نمی‌کند، اما همچنین به اندازه فولاد ضد زنگ بادوام نخواهد بود.
  • سبک: ما امروز دو سبک مختلف را در لیست محصولات خود دیدیم. نردبان‌های پله‌ای سنتی و یک واحدی که به سبک طراحی پلکانی بود. این تفاوت بیشتر جنبه زیبایی دارد، اما همانطور که در بررسی‌های خود اشاره کردیم، مدل راه پله ممکن است برای افرادی که محدودیت‌های فیزیکی دارند کمی دوستانه تر باشد. انتخاب شما در نهایت یک انتخاب شخصی خواهد بود. فقط به یاد داشته باشید که شما گزینه‌های مختلفی دارید.
  • پله‌ها: پله‌ها یکی از مهمترین جنبه‌های هر پله استخر روی زمینی هستند. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید پله‌هایتان به اندازه‌ای پهن باشد که به راحتی پای انسان را در خود جای دهد. همچنین می‌خواهید که بافتی مقاوم در برابر لغزش داشته باشند که استفاده از نردبان را تضمین کند. هنگام خرید آنلاین، تنها با نگاه کردن به عکس‌ها می‌توان فهمید که پله‌ها چقدر خوب هستند، بنابراین با خیال راحت از صحبت‌های افرادی که از آن استفاده کرده‌اند مطلع شوید. اگر پله‌ها خوب نباشند حتما ذکر می‌کنند.
  • وزن: آخرین اما نه کم اهمیت ترین نکته وزن پله است، شما باید وزن نردبانی را که انتخاب می‌کنید در نظر بگیرید. هنگامی که یک نردبان به اندازه کافی برای آن در بخش وزن حرکت نمی‌کند، حرکت می‌کند و با آب حرکت می‌کند. این همیشه یک مشکل بزرگ نخواهد بود، اما می‌تواند باعث نگرانی در مورد ایمنی محصول شود. اگر یک نردبان روی زمین می‌خرید که برای چسباندن به دیوار استخر طراحی نشده است، مطمئن شوید که یک سیستم وزن دهی در محل وجود دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله استخری

نکات مهمی که هنگام خرید نردبان استخر باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

هنگام انتخاب نردبان روی زمین باید به چند نکته توجه کرد: اندازه، استحکام، وزن، دوام، ظاهر، سازگاری با استخر و تمیز کردن آسان. خیلی به نظر می‌رسد، اما آن را تجزیه می‌کنم و به شما نشان می‌دهم که دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید.

  1. اول از همه، اندازه مناسب را بدست آورید: مطمئن شوید که نردبان شما با اندازه استخر شما مطابقت دارد. اگر کف نردبان شما با کف استخرتان تماس نداشته باشد، مهم نیست که چقدر محکم باشد، اگر خیلی بلند باشد، تلاش برای کوهنوردی هدر می‌رود و بی‌ثباتی را اضافه می‌کند که هیچ‌کس به آن نیاز ندارد. عمق استخر خود را اندازه گیری کنید و آن را با ارتفاع نردبان خود مطابقت دهید.
  2. استحکام یک معامله بزرگ است: ممکن است از خود بپرسید: “تا زمانی که بتوانم داخل و خارج شوم، خوب است، درست است؟” ممکن است شما آن نوع حساس نباشید، اما اگر نردبان محکمی ندارید، بلافاصله نردبان آن را می‌خواهید. هیچ چیز مانند یک نردبان لرزان در آستانه فروپاشی شناگر را دلسرد نمی‌کند.
  3. تحمل وزن: آنچه شما به دنبال آن هستید یک تعادل ظریف اما قوی است. شما می‌خواهید نردبانتان محکم باشد، اما همچنین می‌خواهید سبک باشد. به یاد داشته باشید، شما آن را از صدها گالن آب سنگین بیرون می‌آورید تا به طور معمول آن را تمیز کنید و سالی یک بار استخر خود را برای فصل ببندید. مطمئن شوید که می‌توانید، این کار را انجام دهید.
  4. دوام و ماندگاری: وسوسه انگیز است که به دنبال یک نردبان ارزان تر بروید، فقط به این دلیل که هزینه کمتری برای شما دارد، اما درست همانطور که من معتقدم در انتخاب پمپ استخر به فکر بلندمدت فکر می‌کنم، باید هزینه‌ها را هم اکنون و هم در آینده در نظر بگیرید. یک نردبان بادوام تهیه کنید و از جایگزین‌های غیر ضروری خود صرفه جویی کنید.
  5. ظاهر نردبان: بله، اندازه، استحکام و دوام همه عواملی هستند که باید جدی گرفته شوند، اما فراموش نکنید که شما از این نردبان هم از بیرون و هم از داخل استخر خود استفاده خواهید کرد و به آن نگاه خواهید کرد. یکی را تهیه کنید که باعث شود به چشم زیبایی شناسی خوبتان افتخار کنید.
  6. سازگاری با استخر: دوست نداشتن آنها سخت است، آن‌ها عالی به نظر می‌رسند و استخر بالای زمین شما را به یک مکان پاتوق حتی بهتر تبدیل می‌کنند، حتی اگر کمی جابجایی آن را کاهش دهد. وقتی استخری دارید که ارتفاع آن برابر با خود استخر است، تنها نردبان استخری که نیاز دارید نردبانی است که در آب فرود می‌آید نه نردبانی که از استخر بالا می‌رود و سپس پایین می‌آید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانیدنردبان استخر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل نردبان استخر ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ نردبان استخر ۵ پله مدل ۳۰۴

نردبان استخر 5 پله مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۵.۱ کیلوگرم
  • ابعاد در حالت جمع شده و بسته
    ۱۸۰x35x15 سانتی‌متر
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۲۵ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۲.۱ تا ۳ متر
  • تعداد پله
    ۵
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    پله،لوله،پیچ و مهره،قالپاق و پایه بتونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ نردبان ۶ پله استخر مدل ۳۰۴

نردبان 6 پله استخر مدل 304

مشخصات

  • ارتفاع آخرین پله
    ۲۰ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۲.۱ تا ۳ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۵۱ تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۶
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ نردبان ۳ پله استخر مدل ۱.۵-۳۰۴

نردبان 3 پله استخر مدل 1.5-304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۱۰ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۰.۸ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۳
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱.۵ میلی متر، ۳عدد پله، ۶عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ نردبان ۴ پله استخر مدل ۱.۵ – ۳۰۴

 نردبان 4 پله استخر مدل 1.5 - 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۱۱ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۱ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ نردبان ۲ پله استخر مدل ۱-۳۰۴

نردبان 2 پله استخر مدل 1-304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۶ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۰.۶ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۲
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۳۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۲عدد پله، ۴عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ نردبان ۶ پله استخر مدل کف پلاستیک

نردبان 6 پله استخر مدل کف پلاستیک

مشخصات

  • ارتفاع آخرین پله
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۲.۱ تا ۳ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۱۰۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۶
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۹۰
  • ویژگی‌های نردبان
    ایستاده
  • سایر توضیحات
    نردبان استخری از ملزومات مهم هر استخر می باشد، که برای وارد شدن و خارج شدن از استخر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا یک نردبان در قسمت عمیق و یک نردبان در قسمت کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد که ارتفاع و تعداد پله های نردبان بسته به عمق استخر از ۳ پله تا ۱۰ پله متغیر می باشد. لوله ی نردبان از جنس استیل و آلیاژ ۳۰۴(ضد زنگ) و پله ها پلاستیک مقاوم می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ نردبان استخر ۴ پله مدل ۳۰۴

نردبان استخر 4 پله مدل 304

مشخصات

  • ارتفاع آخرین پله
    ۳۰ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۰ تا ۵۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    استیل
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۴عدد پله، ۸عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ نردبان استخر ۳ پله مدل ۳۰۴

نردبان استخر 3 پله مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۷ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۰.۸ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۳
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۵۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۳عدد پله، ۶عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ نردبان ۴ پله استخر کد ۹۷۸

نردبان 4 پله استخر کد 978

مشخصات

  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۱۰۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های نردبان
    ایستاده
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۹ میلی متر، ۴ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ نردبان ۴ پله استخر مدل ۱ – ۳۰۴

 نردبان 4 پله استخر مدل 1 - 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۸ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۱ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۳۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۴ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ نردبان ۴ پله استخر کد ۹۷۸

نردبان 4 پله استخر کد 978

مشخصات

  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۱۰۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های نردبان
    ایستاده
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۹ میلی متر، ۴ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ نردبان ۲ پله استخر مدل ۰.۸ – ۳۰۴

نردبان 2 پله استخر مدل 0.8 - 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۵ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۰.۶ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۲
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۸۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۸ میلی متر، ۲عدد پله، ۴عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ نردبان استخر ۴ پله مدل ۳۰۴

نردبان استخر 4 پله مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۸ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۱۵ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۵۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۴ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ نردبان ۴ پله استخر مدل ۳۰۴

نردبان 4 پله استخر مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۷ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۱۵ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    استیل
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۸
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۸ میلی متر، ۴ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ نردبان ۴ پله استخر مدل ساده

نردبان 4 پله استخر مدل ساده

مشخصات

  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۱۰۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نردبان
    ایستاده
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۹ میلی متر، ۴عدد پله، ۸عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ نردبان استخر ۲ پله مدل ۳۰۴a

 نردبان استخر 2 پله مدل 304a

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۵ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۳۰ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۰ تا ۱ متر
  • تعداد پله
    ۲
  • جنس
    استیل
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۰-۱۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ نردبان ۳ پله استخر مدل ۱ – ۳۰۴

 نردبان 3 پله استخر مدل 1 - 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۷ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۰.۸ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۳
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۳۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۳عدد پله، ۶عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ نردبان استخر ۵ پله مدل ۳۰۴

نردبان استخر 5 پله مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۹ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۵
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۵۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۵ عدد پله، ۱۰ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ نردبان استخر ۳ پله کد ۲۰۳

نردبان استخر 3 پله کد 203

مشخصات

  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل
    ۱۰۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد پله
    ۳
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های نردبان
    ایستاده
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۹ میلی متر، ۳ عدد پله، ۶ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ نردبان ۵ پله استخر مدل ۱.۵ – ۳۰۴

 نردبان 5 پله استخر مدل 1.5 - 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۱۲ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۲.۱ تا ۳ متر
  • تعداد پله
    ۵
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱.۵ میلی متر، ۵ عدد پله، ۱۰ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ نردبان ۵ پله استخر مدل ۳۰۴

نردبان 5 پله استخر مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۸ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۵
  • جنس
    استیل
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۸
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۰.۸ میلی متر، ۵ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ نردبان ۴ پله استخر مدل ۳۰۴

نردبان 4 پله استخر مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۵ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    استیل
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۳۰
  • اقلام همراه
    ۲ عدد تو بتونی با پیچ- کف پله استیل با پیچ و مهره- ۲عدد درپوش- ۲عدد قالپاق
  • سایر توضیحات
    کف پله تمام استیل می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ نردبان ۴ پله استخر مدل ۱ – ۳۰۴

 نردبان 4 پله استخر مدل 1 - 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۸ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۱ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۴
  • جنس
    پلاستیک
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۳۰
  • اقلام همراه
    شاسی استیل به ضخامت ۱ میلی متر، ۴ عدد پله، ۸ عدد پیچ و مهره استیل، یک جفت پایه بتنی، یک جفت قالپاق، یک جفت لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ نردبان ۳ پله استخر مدل ۳۰۴

نردبان 3 پله استخر مدل 304

مشخصات

  • وزن نردبان
    ۵ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله
    ۱.۶ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع
    ۱.۱ تا ۲ متر
  • تعداد پله
    ۳
  • جنس
    استیل
  • حد اکثر وزن قابل تحمل
    ۱۳۰
  • اقلام همراه
    ۳عدد کف پله استیل با پیچ و مهرهیک ست کامل یراق شامل درپوش، قالپاق، تو بتنی با پیج
  • سایر توضیحات
    ضخامت لوله ها ۰.۹ میل می‌باشد.کف پله ها و پیچ و مهره ها از استیل ۳۰۴ ضدزنگ می‌باشدیراقها به رنگ سفید و از پلاستیک درجه یک می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید نردبان استخر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لولا کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا