خواب و حمام

الگو آماده خیاطی، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع الگو آماده خیاطی

راهنمای خرید الگو آماده خیاطی به همراه نکات مهم هنگام خرید

هر خیاط ماهری برای دوختن لباس به یک سری الگو آماده خیاطی در سایزهای مختلف نیاز دارد. شما برای دوخت هر لباسی باید پارچه خود را به اندازه الگوها برش دهید، سپس با دوختن الگوها به همدیگر لباس مورد نظر شما ایجاد می‌شود. در واقع الگو آماده خیاطی به شما کمک می‌کند، بدون اندازه گرفتن بدن یک فرد قبل از دوخت لباس با توجه به سایزهای استاندارد برای او لباس بدوزید. تمام تولیدی‌های لباس برای دوخت لباس‌های تولیدی خود از الگوهای لباس استاندارد استفاده می‌کنند. در گذشته الگوهای لباس به وسیله‌ خیاط‌های ماهر با چندین مرحله آزمون و خطا ایجاد می‌شد، اما امروزه الگوهای آماده به وسیله برنامه‌های کامپیوتری با کمترین میزان خطا تولید می‌شوند.

دوخت یک لباس بدون داشتن الگو آماده خیاطی کار چندان ساده‌ای نیست. شما هر اندازه هم که حرفه‌ای باشید، با یک اندازه گیری ساده اما بدون داشتن الگو قادر به دوخت یک لباس دقیق و زیبا نخواهید بود. البته شما با داشتن الگوهای از پیش ساخته شده و اندازه گیری‌های شخصی خود می‌توانید، یک لباس شخصی شده و استاندارد را برای شخصی ایجاد کنید. همان طور که گفته شد باز هم شما نیاز به یک الگو آماده خیاطی دارید. الگوهای خیاطی قیمت چندان زیادی ندارند، اما به طور قطع می‌توانند کسب و کار شما را رونق ببخشند. پس به شما توصیه می‌کنم برای دوخت هر لباس الگوهای آماده شده آن را در سایز بندی های مختلف خریداری کنید و خود را به یک تولید کننده لباس استاندارد تبدیل نمائید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که کار خیاطی را به تازگی شروع کرده‌اید به تعدادی الگو آماده خیاطی نیاز دارید. ممکن است شما به دلیل تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها برای خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورد کرده باشید، اما اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع الگو آماده خیاطی آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید الگو آماده خیاطی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

الگو آماده خیاطی چیست و چه کاربردی دارد؟

الگوها در واقع طرح‌های آماده استانداردی هستند که از یک لباس در سایزهای مختلف توسط خیاط‌های ماهر تولید و روانه بازار می‌شوند، شما با برش دادن پارچه مورد نظر خود طبق یک الگو آماده و دوختن برش‌ها طبق جدول می‌توانید به راحتی یک لباس را برای خود ایجاد نمائید. اگر به تازگی وارد شغل خیاطی شده‌اید، بهتر است کار خود را به چندین الگو مختلف شروع کنید. توجه داشته باشید که الگوها در سایز بندی‌های مختلف تولید می‌شوند و شما برای دوخت هر لباس باید الگوی توخت تمام سایزهای آن را داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چرخ خیاطی

چرا باید یک الگو آماده خیاطی را خریداری کنیم؟

افراد معمولا برای راحتی کار خود از یک الگو استفاده می‌کنند. کمتر خیاطی را پیدا خواهید کرد که بدون الگو خیاطی می‌کند، زیرا کوچک‌ترین اشتباهی کافی است تا ساختار کلی لباس شما به هم بریزد. اینجاست که اهمیت استفاده از الگو در خیاطی مشخص می‌شود. کسانی که در حرفه خیاطی چندان حرفه‌ای نیستند، می‌توانند برای جلوگیری از خراب شدن پارچه و به حداقل رساندن اشتباه از الگو استفاده کنند.

انواع الگو آماده خیاطی:

همان طور که لباس‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند، برای دوخت هر لباسی الگوهای مختلفی به وجود می‌آید، شما برای به روز بودن محصولات خود باید با توجه به صنعت مد و پوشاک الگوهای خود را بروز رسانی کنید. در ادامه شما را با انواع مدل‌های الگوهای لباس موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

  1. الگوهای متد گرلاوین: یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های الگو لباس به شمار می‌رود. این روش مقداری پیچیده است، چون برای دوخت لباس به این روش باید سایز تمامی قسمت‌های بدن گرفته شود. در صورتی که شما اندازه‌‌گیری دقیقی داشته باشید، محصول کار شما یک لباس دقیق، شیک و خوش فرم خواهد بود.
  2. الگوهای متد مولر: یک سبک الگو خیاطی که از کشور آلمان گرفته شده است. به علت شباهت فیزیک بدنی ایرانی‌ها با المانی‌ها یکی از بهترین الگوهای خیاطی موجود در بازار به حساب می‌آیند. نسبت به نمونه قبلی دارای پیچیدگی نیست به همین علت در بیشتر آموزشگاه‌های دوخت از این روش استفاده می‌شود. در این روش با اینکه نیازی به اندازه گیری قسمت‌های مختلف وجود ندارد، اما این تضمین وجود دارد که یک لباس دقیق دوخته شود.
  3. الگوهای متد ایتالیایی: یک روش ساده و آسان برای دخت لباس است. در این روش نیازی به الگو نیست و طرح مستقیم بر روی پارچه پیاده می‌شود. برای سایز بندی‌های مختلف هم از یک روش ثابت استفاده می‌شود. با آنکه یک روش دوخت ساده است، اما متاسفانه به دلیل تنوع مدل کم و امکان مانور کمتر روی کار زیاد توصیه نمی‌شود.
  4. الگوهای متریک: در این روش از یک جدول خاص برای سایز بندی الگو استفاده می‌شود. اگر دستورات ذکر شده در جدول را دقیق اجرا کنید، لباس دوخته شده شما با این روش کاملا دقیق و زیبا به دست می‌آیند. راز موفقیت در این روش اجرای دقیق موارد دکر شده در این جدول هستند و با انجام درست آن‌ها می‌توانید به راحتی یک لباس مجلسی زیبا را ایجاد کنید.
  5. الگوهای abm: این الگوها از قبل آماده شده‌اند، یعنی شما با قرار دادن این الگوها بر روی پارچه و برش آن‌ها یک لباس دقیق و بی‌نقص بدون نیاز به پرو مداوم را خواهید داشت‌. به طور کلی این روش بیشتر در کشور آمریکا مورد استفاده می‌شود به همین علت برای کشور ایران چندان مناسب نیست. پس بیشتر در مورد آن توضیح نمی‌دهیم
  6. الگوهای ترک: شاید بعد از گذشت چند سال از صنعت مد و پوشاک در کشور ایران به این نتیجه رسیده باشید که الگوهای ترک به دلیل زیبایی منحصر به فرد و جنس پارچه باکیفیت محبوبیت بالایی به دست آورده‌اند. به دلیل نزدیک بودن فیزیک بدنی ایرانیان با کشور ترکیه به یکی از بهترین الگوهای دوخت موجود در کشور تبدیل شده‌اند.
  7. الگوهای متد تلفیقی: به دلیل اینکه فیزیک بدنی و فرهنگ لباس کشورهای مختلف با یکدیگر کاملا برابر نیست، برخی از متدها را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و تلفیقی از یک الگوی مناسب یک کشور خاص تولید می‌شود. پس می‌توان آن را به عنوان بهترین الگو در کشور ایران دانست و بهترین متد الگوهای مختلف را در یک جا جمع آوری کرد و آن را روی دوخت یک لباس پیاده نمود.

رایج‌ترین نمونه‌های الگو آماده خیاطی آماده:

  • الگو آماده خیاطی پیراهن مردانه: همان طور که از نام این الگو مشخص است، شامل تمام برش‌هایی است که برای دوخت پیراهن مردانه به ان‌ها احتیاج دارید. این محصول در سایزهای استاندارد، S, M, L, XL, XXL, XXXL و حتی ۴XL موجود است. شما برای اینکه آرشیو خود را کامل کنید و برای هر فرد با هر اندازه‌ای یک لباس آماده کنید به تمام سایزهای این الگو نیاز دارید.
  • الگو آماده خیاطی شومیز: شومیز یا همان پیراهن زنانه دارای الگوی متفاوتی نسبت به پیراهن مردانه است. پس برای دوخت یک شومیز شما نیاز به الگوی خاص آن را دارید. از طرفی سایز بندی زنانه با مردانه متفاوت است، یعنی اگر شما بخواهید یک پیراهن مردانه را دقیقا برای یک خانم ایجاد کنید در سایزبندی آن به مشکل برخورد می‌کنید. بنابراین به یک الگو شومیز از قبل آماده شده در سایزهای مختلف نیاز دارید.
  • الگو آماده خیاطی شلوار: شما برای دوخت انواع شلوار زنانه و مردانه به الگوهای آماده آن شلوار نیاز دارید. بسته به مدل شلوار ممکن است برای آن الگوهای مختلفی وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که الگو دوخت شلوار زنانه با مردانه کاملا متفاوت است. شما برای دوخت شلوار زنانه به الگوهای خاص آن شلوار و برای دوخت شلوار مردانه هم به الگوهای خاص آن شلوار در سایزهای مختلف نیاز دارید.
  • الگو آماده خیاطی چادر: همان طور که می‌دانید، چادرهای زنانه مدل‌های مختلفی دارند به همین علت الگوهای مختلفی برای دوخت چادر وجود دارد. شما باید با توجه به مدل چادری که قرار است، بدوزید. الگوی خاص آن چادر را خریداری کنید. چادر هم دارای سایز بندی است، بنابراین بهتر است که شما از هر مدل چادر سایزهای مختلف آن را خریداری کنید.
  • الگو آماده خیاطی دامن: دامن‌های زنانه هم تنوع گسترده‌ای از مدل را دارند به همین علت الگوهای متفاوتی از دامن وجود دارد. مدل‌های دامن شامل کوتاه و بلند، چین‌دار و چاکدار تقسیم می‌شوند. شما برای دوخت هر یک از این مدل‌ها باید الگوی مخصوص آن مدل را خریداری کنید.

بهترین الگو آماده خیاطی:

همان طور که در ابتدای این مقاله به صورت کامل به آن پرداخته شد، الگوهای خیاطی مدل‌‌های مختلفی داشت که هر یک مخصوص یک کشور خاص بود و م آیا و معایب خاص خود را داشت. اما اگر به طور کامل آن را مطالعه کرده باشید، می‌توانید به این نتیجه برسید که بهترین الگو برای خیاطی در کشور ایران همان الگو دوخت تلفیقی است. یعنی از هر الگو دوخت نزدیکترین الگو به فیزیک بدنی ایرانی‌ها و متناسب با فرهنگ لباس آن‌‌ها با هم تلفیق شده‌اند، تا یک طرح کامل و دقیق را عرضه نمایند.

راهنمای خرید الگو آماده خیاطی:

شما با خرید یک الگو خیاطی به یک خیاط ماهر تبدیل نخواهید شد، بلکه به یک سری مهارت در دوخت و تجربه هم نیاز دارید. در ابتدا باید الگو خود را به درستی انتخاب و خریداری کنید تا نوبت به استفاده از الگو مورد نطر شما برسد. الگوها دارای سایزبندی مختلف هستند پس باید این نکته را مد نظر قرار دهید. برخی الگوها نوع پارچه مناسب برای دوخت را به شما پیشنهاد می‌دهند. همچنین باید الگوهایی را انتخاب کنید که استفاده از آن‌‌ها ساده باشد. در ادامه به شما یک سری نکات را که هنگام خرید الگو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اتو پرس

نکات مهم هنگام خرید الگو آماده خیاطی:

  1. دقت الگو: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید الگوهای لباس دقت آن‌ها می‌باشد. الگوهای خود را از شرکت‌های معروف و شناخته شده خریداری کنید، زیرا اندازه آن‌ها دقیق بوده و از دقت بالایی برخوردار هستند. برخی الگوها دقیق نیستند و معمولا هر چقدر هم که شما دقت کار بالایی داشته باشید ولی باز هم شاهد دوخت منظم و باکیفیتی نخواهید بود.
  2. سایز الگو: همان طور که گفته شد، الگوهای لباس در سایزهای مختلف عرضه می‌شوند و شما با برش و دوخت پارچه با این الگوها لباس خود را با سایز مشخصی که الگو آن را خریداری کرده‌اید تولید می‌کنید. بسته به نوع شرکتی که از آن خرید می‌کنید، شماره الگو در گوشه بالا سمت راست یا چپ اگو زده می‌شود. به این عددها دقت کنید تا مطمئن شوید که اندازه درست را خریداری می‌کنید.
  3. مدل لباس: برای اینکه درک درستی از مدل لباسی که الگو آن را خریداری می‌کنید، داشته باشید به روی پاکت الگو توجه کنید. روی این پاکت معمولا تصویری از مدل لباس آن الگو چاپ شده تا درک بهتری از الگو خود داشته باشید. در مواردی دیده شده که تکه‌های الگو در کنار هم قرار داده می‌شوند، اما تصویر روی پاکت ایجاد نمی‌شود و یک عدد از الگوهای درون پاکت وجود ندارد. معمولا شرکت سازنده درون یک کاتالوگ دلیل این کار را ذکر می‌کند.
  4. سطح خیاطی: معمولا شرکت‌های تولید کننده الگو روی بسته بندی محصول سطح خیاطی متناسب با دوخت الگو را قید می‌کنند. این سطح به شما کمک می‌کند تا متناسب با سطح مهارت خیاطی خود یک الگو مناسب را خریداری کنید. این سطح از مبتدی شروع می‌شود که مناسب خیاط‌های تازه وارد است. خیاط‌های متوسط هم باید یک الگو که مابین مبتدی تا حرفه‌ای است را انتخاب و خریداری کنند. توجه داشته باشید که الگوهای حرفه‌ای واقعا پیچیده هستند و فقط یک خیاط ماهر قادر به دوختن آن‌ها می‌باشد.
  5. پارچه پیشنهادی: برخی طرح‌ها روی یک پارچه خاص بهتر پیاده می‌شوند و نمی‌توان آن را روی هر نوع پارچه‌ای پیاده کرد. اگر روی پاکت الگوی شما جنس و نوع پارچه پیشنهاد شده، تلاش کنید که لباس خود را با پارچه‌ای با آن ویژگی‌ها پیدا کنید، تا شاهد بهترین کیفیت دوخت و تن خور باشید. اگر روی پاکت یک الگو هیچ پارچه‌ای پیشنهاد نشده به این معناست که این طرح روی اکثر پارچه‌ها قابل پیاده سازی است و برای شما هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  6. یارداژ پارچه: شاید برای شما هم یک نکته مبهم باشد که برای دوخت این لباس به چه متراژ از پارچه احتیاج داریم. یارداژ اصطلاحی از که به این نکته می‌پردازد، در واقع شما با مطالعه پاکت الگو خود از قسمت یارداژ پارچه می‌توانید، متراژ مناسب پارچه برای دوخت آن لباس را به دست آورید. توجه داشته باشید که این مقادیر با واحد یارد آورده می‌شوند و برای پارچه‌هایی با عرض ۴۰ و ۶۰ایچ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید الگو آماده خیاطی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه الگو آماده خیاطی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ الگو آماده خیاطی تیشرت زنانه از سایز ۳۶ تا ۵۲ بسته ۴ عددی

الگو آماده خیاطی تیشرت زنانه از سایز 36 تا 52 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین زنانه متد ABM از سایز ۳۶ تا ۵۴ بسته ۱۲ عددی

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین زنانه متد ABM از سایز 36 تا 54 بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ
  • سایر توضیحات
    هر سایز به صورت جداگانه رسم شدههمراه با الگو ها جدول سایز و راهنما ارسال می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین زنانه متد مولر از سایز ۳۶ تا ۵۲ کد ۲ بسته ۱۰ عددی

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین زنانه متد مولر از سایز 36 تا 52 کد 2 بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ الگو آماده خیاطی شلوار مردانه متد ترک سایز ۴۰ تا ۵۲ مجموعه ۷ عددی

الگو آماده خیاطی شلوار مردانه متد ترک سایز 40 تا 52 مجموعه 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز ۵۰

الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز 50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ الگو آماده خیاطی روپوش شلوار فرم مدارس دخترانه و پسرانه سایز ۶ تا ۱۴ سال بسته ۸ عددی

الگو آماده خیاطی روپوش شلوار فرم مدارس دخترانه و پسرانه سایز 6 تا 14 سال بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین زنانه ترمه متد مولر کد ۱ سایز ۳۶

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین زنانه ترمه متد مولر کد 1 سایز 36

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ
  • سایر توضیحات
    مناسب: دور سینه ۸۴دور کمر ۶۵دور باسن ۹۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد۱ سایز ۳۶

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد1 سایز 36

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۵ سایز ۴۴

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 5 سایز 44

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ الگو آماده خیاطی هودی مردانه سایز s تا ۲XL مجموعه ۵ عددی

الگو آماده خیاطی هودی مردانه سایز s تا 2XL مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x6x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ پلات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۹ سایز ۵۲

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 9 سایز 52

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ الگو آماده خیاطی مدل پالتو زنانه سایز ۳۴ تا ۴۶

الگو آماده خیاطی مدل پالتو زنانه سایز 34 تا 46

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ پلات
  • سایر توضیحات
    برای اطلاع از سایز و اندازه ها جدول سایز در تصویر را مشاهده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ الگو آماده خیاطی شلوار مردانه متد ترک سایز ۴۰

الگو آماده خیاطی شلوار مردانه متد ترک سایز 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ الگو آماده خیاطی شلوار مردانه متد ترک سایز ۵۲

الگو آماده خیاطی شلوار مردانه متد ترک سایز 52

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ الگو آماده خیاطی مدل شلوار زنانه متد ترک سایز ۳۶

الگو آماده خیاطی مدل شلوار زنانه متد ترک سایز 36

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ الگو آماده خیاطی پیراهن مردانه سایز S تا ۲XL مدل کلاسیک متد تجاری

الگو آماده خیاطی پیراهن مردانه سایز S تا 2XL مدل کلاسیک متد تجاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x31x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ چاپ شده سیاه سفید
  • سایر توضیحات
    ابعاد ذکر شده ابعاد بسته بندی است یعنی الگوها در پاکت A3 بسته بندی می شوند. عرض الگوها ۱ متر است و در سایزهای جداگانه چاپ شده اند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۶ سایز ۴۶

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 6 سایز 46

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۸ سایز ۵۰

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 8 سایز 50

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x16x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ الگو آماده خیاطی روپوش شلوار فرم مدارس ابتدایی پسرانه سایز ۷ تا ۱۲ سال مجموعه ۶ عددی

الگو آماده خیاطی روپوش شلوار فرم مدارس ابتدایی پسرانه سایز 7 تا 12 سال مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x33x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ چاپ شده سیاه سفید
  • سایر توضیحات
    اندازه های اعلام شده اندازه های بسته بندی است که در پاکت A3 ارسال می شود. الگوها بر کاغذهای پلات عرض ۱ متر به صورت سایزهای جداگانه چاپ می شوند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز ۴۶

الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز 46

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ الگو آماده خیاطی ژاکت ورزشی مردانه رگلان سایز S تا ۲XL متد تجاری

الگو آماده خیاطی ژاکت ورزشی مردانه رگلان سایز S تا 2XL متد تجاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x31x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ چاپ شده سیاه سفید
  • سایر توضیحات
    اندازه های اعلام شده اندازه های بسته بندی است که در پاکت A3 ارسال می شود. الگوها بر کاغذهای پلات عرض ۱ متر به صورت سایزهای جداگانه چاپ می شوند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۷ سایز ۴۸

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 7 سایز 48

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ الگو آماده خیاطی سرویس نوزادی سایز ۰ تا ۲ سال مجموعه ۵ عددی

الگو آماده خیاطی سرویس نوزادی سایز 0 تا 2 سال مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x6x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    این بسته شامل B12:B22رویس نوزادی با سایزبندی کامل است که ۵ لباس به شرح زیر می باشد:بلوز آستین دارشلوار کمر کششورت عینکیسرهمی زیردکمه دار آستین دارزیرپوش رکابینکته: ۱- الگوها در ۵ سایز ۰،۱،۲،۳،۴ می باشند که از سن بدو تولد تا ۲ سالگی نوزاد است.۲- متد الگوها تجاری است و مناسب بازار و تولید پوشاک می باشد.۳- جای درز(حق دوخت) روی الگوها در نظر گرفته شده است.۴-دفترچه مشخصات قطعات به همراه الگو ارسال می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۳ سایز ۴۰

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 3 سایز 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز ۴۸

الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز 48

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۲ سایز ۳۸

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 2 سایز 38

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۴ سایز ۴۲

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 4 سایز 42

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x16x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز ۵۲

 الگو آماده خیاطی شلوار زنانه متد ترک سایز 52

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد ۱ سایز ۳۶ تا ۵۲ بسته ۲۰ عددی

الگو آماده خیاطی بالاتنه و آستین و شلوار زنانه متد مولر کد 1 سایز 36 تا 52 بسته 20 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ
  • سایر توضیحات
    هر سایز به صورت مجزا رسم شده و الگو ها روی هم نیستند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید الگو آماده خیاطی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تور تخت خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا