دکوراتیولوازم تزئینی

جا کلیدی، راهنمای خرید انواع جا کلیدی زیبا و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جا کلیدی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل دکوراتیو مهم و ضروری در هر خانه‌ای جا کلیدی است. بدون داشتن این وسیله شما همیشه باید مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن دسته کلید خود کنید. زیرا کلید شما هیچ وقت جای مشخصی ندارد و معلوم نیست که کلید خود را در چه قسمتی قرار داده‌اید. اما شما با خرید جا کلیدی می‌توانید دسته کلید‌های خود را مدیریت کنید و همیشه در یک جای ثابت باشند و شما هر وقت که به آن‌ها نیاز داشته باشید به سراغ آن‌ها بروید. این وسیله معمولا داخل ورودی منزل روی دیوار نصب می‌شود، یعنی آخرین نقطه‌ای که زمان خروج از منزل در آنجا هستید و اولین نقطه‌ای که هنگام ورود به منزل به آنجا وارد می‌شوید.

جا کلیدی به دلیل اینکه معمولا در قسمتی نصب می‌شود که در جلو دید قرار دارد، باید شکل و ظاهر زیبایی داشته باشد به همین علت در دسته وسایل تزئینی منزل قرار می‌گیرد. شما همیشه باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و تعداد دسته کلید‌های خود نوع جا کلیدی را مشخص کنید. اگر جمعیت خانواده شما چندان زیاد نیست و فقط یک یا دو دسته کلید دارید، می‌توانید مدل‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید، زیرا فضای کمتری هم روی دیوار اشغال می‌کنند. البته وزن دسته کلید هم در اولویت قرار دارد، یعنی جا کلیدی باید توان وزن کلیدهای شما را داشته باشد، زیرا معمولا یک حلقه روی آن‌ها قرار داده می‌شود که تنها قادر به تحمل یک وزن خاص است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جا کلیدی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جا کلیدی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جا کلیدی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

جا‌کلیدی چیست و چه کاربردی دارد؟

جاکلیدی (key rings) به ابزاری گفته می‌شود که به منظور نگهداری یک یا چند کلید استفاده قرار می‌گیرد. برخی از آن‌ها ثابت و برخی قابل حمل می‌باشند‌. به طور کلی به هر ابزاری که کلید، دسته کلید و سویچ خودرو روی آن قرار گرفته و هر زمان که بخواهیم در دسترس قرار داشته باشد، جاکلیدی گفته می‌شود. با این وسیله دسته کلید و سویچ خود را هرگز گم نخواهید کرد و هر زمان که به آن احتیاج داشته باشید، در دسترس قرار دارد. این وسیله در تنوع رنگ و جنس‌های مختلف وجود دارد و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گلدان تزئینی

انواع جاکلیدی موجود در بازار:

  1. جاکلیدی باقلاب: قلاب بافی یکی از هنرهای دستی ایرانی است که پیشینه کهن دارد به وسیله قلاب می‌توان انواع عروسک، حیوانات و کفش تزئینی زیبا را بافت و آن را به یک حلقه برای نگهداری دسته کلید استفاده کرد.
  2. جاکلیدی بافتنی: بافتنی هم شباهت زیادی به قلاب بافی دارد، شما با میل بافتنی می‌توانید، شکل‌های زیباتری را خلق کنید. ساخت شکل‌های مختلف با میل بافتنی بسیار ساده‌تر از قلاب است به همین علت مدل‌های بیشتری از این جاکلیدی وجود دارد.
  3. جاکلیدی چرمی: چرم یکی از مواد طبیعی است که از دباغی پوست حیوانات مختلف تهیه می‌شود. در گذشته چرم در تهیه پوشاک استفاده می‌شد، اما امروزه چرم وارد صنعت دکوراسیون داخلی منزل شده و علاوه بر انواع فرش وسایل تزئینی زیادی از آن تهیه می‌شود.
  4. جاکلیدی دیواری: این مدل که به نمونه ثابت هم معروف است، معمولا به صورت ثابت روی دیوار نصب شده و انواع کلید و دسته کلید روی آن آویز می‌شود. این وسیله معمولا قابل جا‌به‌جایی نیست و معمولا روی دیوار ورودی یا خروجی منزل نصب می‌شود.
  5. جاکلیدی با نمد: نمد یکی از صنایع دستی ایرانی است که از پشم رنگ شده حیواناتی نظیر گوسفند ساخته می‌شود. نمد معمولا از پرس کردن چند لایه پشم روی یکدیگر به وجود می‌آید که علاوه بر مقاومت بالا زیبایی زیادی هم دارد به همین دلیل با این ماده دسته کلید هم ساخته می‌شود.
  6. جاکلیدی چوبی: چوب یکی از مواد ارزان و همیشه در دسترس است که سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرد. چوب به راحتی به هر شکلی برش می‌خورد و شما می‌توانید آن را به سادگی رنگ آمیزی نمائید. دسته کلیدهای چوبی معمولا در طرح حروف الفبا لاتین یا اسم شخص مورد نظر شما ساخته می‌شوند.
  7. جاکلیدی عروسکی: این مدل محبوب بیشتر مورد علاقه دختر خانم‌های جوان است، زیرا به عروسک‌های مختلف علاقه زیادی دارند. بیشتر عروسک‌‌های به کار رفته در این مدل گربه و خرس پشمالو هستند که علاوه بر طبیعی بودن با نمونه واقعی خیلی زیبا به نظر می‌رسند.
  8. جاکلیدی زنجیر دار: شاید این مدل کمی قدیمی شده باشد، اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد، طرح اصلی این مدل به وسیله یک زنجیر به حلقه متصل می‌شود و حالت آویز داشتن زیبایی این مدل را چند برابر مدل‌های قبلی می‌کند.
  9. جاکلیدی حلقه‌دار: این مدل فاقد زنجیر است و طرح اصلی به طور مستقیم با یک حلقه به کلید‌ها متصل می‌شود. اگر به دنبال نمونه‌ای هستید که فضای کمتری را اشغال کند و قیمت کمتری هم داشته باشد بدون شد همین نمونه حلقه‌دار است. در برخی مدل‌ها تنها از یک حلقه ساده تشکیل می‌شود.
  10. جاکلیدی تبلیغاتی: این مدل معمولا به صورت رایگان در اخیار اشخاص قرار می‌گیرد. زیرا تبلیغ یک شرکت یا برند خاص با اطلاعات تماس روی آن قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید با جا‌به‌جا کردن این وسیله در دست برای شخصی که آن را به شما داده تبلیغ کنید.
  11. جاکلیدی برنجی: برنج نوعی فلز است که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به برنز دارد با این تفاوت که قیمت آن خیلی ارزان‌تر می‌باشد. به همین علت بیشتر جاکلیدی‌های موجود در بازار از همین جنس ساخته شده‌اند. نصب ان‌ها روی دیوار ساده است و به راحتی شکسته نمی‌شوند.
  12. جاکلیدی پلاستیکی: پلاستیک یک ماده ارزان اما زیبا است که از آن در تولید لوازم تزئینی منزل استفاده می‌شود. پلاستیک را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌کنند، در مقابل سرما و گرما مقاوم بوده و همانند شیشه شکننده نیست.
  13. جاکلیدی فلزی: این مدل بیشتر ست همدیگر هستند و از فلزات آبکاری شده نقره‌ای و طلایی ساخته می‌شوند. معروف‌ترین مدل آ‌ن‌ها قلب دو تکه است که به صورت آهنربایی در کنار هم تشکیل یک قلب می‌دهند و معمولا یک طرف آن به مرد و طرف دیگر آن به زن داده می‌شود و نماد یک عشق همیشگی است.
  14. جاکلیدی زنانه: خانم‌ها بیشتر از آقایان نیاز به کلید دارند، زیرا زمانی از منزل بیرون می‌روند که معمولا کسی در خانه نیست. امروزه طرح‌های عروسکی زیبا و جذابی برای دسته کلید خانم‌ها در بازار وجود دارد که با توجه به سن و نوع سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.
  15. جاکلیدی مردانه: آقایان هم مانند خانم‌ها به این وسیله ارزشمند نیاز دارند، تفاوت این مدل با نوع زنانه در رنگ و طرح دسته کلید است. مدل‌های مردانه به جای استفاده از عروسک و قلب طرح‌های مردانه دارند و به علت استفاده در شرایط سخت جنس آن‌ها مقاوم‌تر می‌باشد.
  16. جاکلیدی برنزی: یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جاکلیدی ثابت نمونه برنزی است. این فلز زیبا اما گران قیمت چند سالی می‌شود که وارد صنعت دکوراسیون داخلی منزل شده و بیشتر وسایل تزئینی منازل از این فلز طلایی ساخته می‌شوند.

جا کلیدی از کجا بخرم؟

به طور کلی این وسیله را از هر جایی و هر روشی می‌توان خریداری کرد، زیرا روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید آن را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم مستلزم صبر و حوصله زیادی است و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از آنجایی که تنها دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی جا کلیدی: در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار را ندارید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها یکی از آن‌ها را خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

مزایای استفاده از جا کلیدی:

  • با خرید این وسیله ارزان قیمت با گم شدن کلید‌های خود خداحافظی کنید، زیرا همیشه در دسترس هستند.
  • علاوه بر یک وسیله برای نگهداری انواع کلید و دسته کلید به عنوان یک وسیله زیبایی برای منزل هم از آن استفاده می‌شود.
  • با نصب کردن این وسیله در خروجی منزل دیگر هنگام خارج شدن از محل سکونت خود کلید‌ را فراموش نخواهید کرد.
  • با دسته بندی کردن هر کلید در قسمت مشخص هنگام نیاز به یک کلید خاص سریع‌تر آن را پیدا خواهید کرد و در وقت و زمان با ارزش خود صرفه‌جویی می‌کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرده حمام

نکات مهم برای خرید جا کلیدی:

  1. قیمت جاکلیدی: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید جاکلیدی توجه به قیمت آن است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید این محصول را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع جاکلیدی: همان طور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره شد، جاکلیدی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نیاز و نوع سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. شما باید مشخص کنید که این وسیله را برای یک قسمت ثابت مثل روی دیوار می‌خواهید یا قرار است آن‌ را همیشه همراه خود داشته باشید.
  3. جنس جاکلیدی: این وسیله تزئینی از مواد مختلفی ساخته می‌شود که هر یک از این وسایل مزایا و معایب خاص خود را دارند به عنوان نمونه مدل‌هایی که از برنج ساخته شده‌اند از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نمونه‌های برنزی دارند اما قیمت آن‌ها خیلی ارزان‌تر است. البته فراموش نکنید که نمونه برنز خیلی زیباتر است و اصلا با این نمونه قابل مقایسه نیست.
  4. اندازه جاکلیدی: همیشه با توجه به جمعیت خانواده خود و تعداد دسته کلید اندازه این وسیله را مشخص کنید. اگر شما یک خانواده پر جمعیت هستید و تعداد کیلد زیادی دارید، حتما نمونه‌ای را خریداری کنید که جوابگوی این تعداد باشد، در غیر این صورت باید به سراغ مدل‌هایی بروید که اندازه کوچکتری دارند، این مدل‌ها حجم کمتری از دیوار شما را اشغال می‌کنند در نتیجه زیبایی بیشتری به محیط می‌دهد.
  5. طرح جاکلیدی: اگر قرار است یک نمونه ثابت روی دیوار را انتخاب کنید به شما توصیه می‌کنم طرح آن را با دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کنید. با این کار منزل شما جلوه مدرن‌تری پیدا می‌کند. اما اگر یک نمونه قابل حمل می‌خواهید به مواردی همچون جنس و جنسیت کسی که قرار است از آن استفاده کند، توجه داشته باشید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: شاید در نگاه اول یک محصول ارزان و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما دست فروشنده برای سود بالا کاملا باز است. متاسفانه افراد سود جویی وجود دارند که به علت شباهت زیاد دو جنس برنج و برنز به یکدیگر جنس ارزان‌تر یعنی برنج را با قیمت برنز به شما می‌فروشند. پس برای اطمینان از اصالت جنس حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جا کلیدی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جاکلیدی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ جاکلیدی برنجی مدل ۴ شاخه

جاکلیدی برنجی مدل 4 شاخه

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x25x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    برنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جاکلیدی مدل دهکده کوچک کد R1130

جاکلیدی مدل دهکده کوچک کد R1130

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷×۶.۵×۳۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جاکلیدی چوبی مدل دهکده

جاکلیدی چوبی مدل دهکده

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x4x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۴ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    شش
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جاکلیدی کد ۱۱۳۰

جاکلیدی کد 1130

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷×۶.۵×۳۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جاکلیدی چوبی مدل دهکده کد b7722

جاکلیدی چوبی مدل دهکده کد b7722

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x9x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۶ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جاکلیدی ماسالند مدل خانه های رویایی طرح HOME 2

جاکلیدی ماسالند مدل خانه های رویایی طرح HOME 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۵×۱۹.۵×۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۳ گرم
  • جنس
    PVC
  • شکل
    مربع
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    چهار
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جاکلیدی چوبی مدل جنگل

جاکلیدی چوبی مدل جنگل

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲.۵x4x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۹ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جاکلیدی مدل نعل اسب۱۰۲۶۶۵

جاکلیدی مدل نعل اسب102665

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x12x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • جنس
    برنج
  • شکل
    مربع
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    سه
  • نوع جاکلیدی
    دیواری
  • سایر توضیحات
    از فلز برنج در ساخت مجسمه، مدال، لوستر و بسیاری کالاهای دیگر، استفاده می‌شود. برنج مقاومت بالایی در برابر آب خوردگی دارد و به همین دلیل، از آن در محیط‌های دریایی نیز، استفاده می شود.قابل شستشو میباشد.رنگ ثابتبسیار مقاوم میباشد.این کالا با قالب گیری و پرداخت خوب از ظاهر و زیبایی خوبی برخوردار است.با خرید این کالا هم دکوری فاخر ،زیبا و هم جاکلیدی بسیار مقاوم و محکم خواهید داشت .محصولات برنجی چون جزء فلز های ارزشمند به حساب میاد ارزش خود را حفظ کرده و دوباره قابل فروش میباشد.ابن محصول شرکتی میباشد و ساخت آن نصب به محصولات تولید کار گاهی از جنس ( فلز برنج) بسیار مرغوب ساخته شده.علاوه بر جنس عالی ، ساخت آن ظرافت کاری بسیار بالایی دارد و از چکش کاری قلم زنی و کار دست نیز برخوردار است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جاکلیدی مدل چوبی دهکده کد ۵۳۱۷

جاکلیدی مدل چوبی دهکده کد 5317

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x3x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    شش
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جاکلیدی مدل چوبی دهکده رویایی ۷۷۲۲

جاکلیدی مدل چوبی دهکده رویایی 7722

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x9x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جاکلیدی چوبی مدل جنگل رویایی کد ۵۳۱۹

جاکلیدی چوبی مدل جنگل رویایی کد 5319

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲.۵x4x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۹ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جاکلیدی مدل کلید۱۰۲۰۲۸

جاکلیدی مدل کلید102028

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷۰ گرم
  • جنس
    برنج
  • شکل
    مستطیل
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    چهار
  • نوع جاکلیدی
    دیواری
  • سایر توضیحات
    از فلز برنج در ساخت مجسمه، مدال، لوستر و بسیاری کالاهای دیگر، استفاده می‌شود. برنج مقاومت بالایی در برابر آب خوردگی دارد و به همین دلیل، از آن در محیط‌های دریایی نیز، استفاده می شود.قابل شستشو میباشد.رنگ ثابتبسیار مقاوم میباشد.این کالا با قالب گیری و پرداخت خوب از ظاهر و زیبایی خوبی برخوردار است.با خرید این کالا هم دکوری فاخر ،زیبا و هم بسیار مقاوم و محکم خواهید داشت .محصولات برنجی چون جزء فلز های ارزشمند به حساب می آید و ارزش خود را حفظ کرده و دوباره قابل فروش میباشد.ابن محصول شرکتی میباشد و ساخت آن نسبت به محصولات کار گاهی ، از جنس ( فلز برنج) بسیار مرغوب ساخته شده.علاوه بر جنس عالی ، ساخت آن ظرافت کاری بسیار بالایی دارد و از چکش کاری قلم زنی و کار دست نیز برخوردار است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جاکلیدی مدل دهکده کد R1124

جاکلیدی مدل دهکده کد R1124

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x26.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۲ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    چهار
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جاکلیدی چوبی مدل دهکده رویایی کد ۵۳۱۶

جاکلیدی چوبی مدل دهکده رویایی کد 5316

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x4x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۴ گرم
  • جنس
    چوب
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جاکلیدی چوبی بیرو مدل KS

جاکلیدی چوبی بیرو مدل KS

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x12x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • شکل
    مستطیل
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    سه
  • نوع جاکلیدی
    دیواری
  • سایر توضیحات
    جا کلیدی دیواری beyroo ks طرح کلید دارای ساعت ارام گرد و بی صدا محصولی خلاقانه و مدرن یاداور مدیرت زمان بسیار شیک و متفاوت ساخته شده از چوب با کیفیت روسی .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جاکلیدی چوبی مدل دهکده رویایی کد ۵۳۱۵

جاکلیدی چوبی مدل دهکده رویایی کد 5315

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x4x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۲ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    شش
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جاکلیدی مدل گوزن۱۰۲۶۳۴

جاکلیدی مدل گوزن102634

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    برنج
  • شکل
    مستطیل
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری
  • سایر توضیحات
    از فلز برنج در ساخت مجسمه، مدال، لوستر و بسیاری کالاهای دیگر، استفاده می‌شود. برنج مقاومت بالایی در برابر آب خوردگی دارد و به همین دلیل، از آن در محیط‌های دریایی نیز، استفاده می شود.قابل شستشو میباشد.رنگ ثابتبسیار مقاوم میباشد.این کالا با قالب گیری و پرداخت خوب از ظاهر و زیبایی خوبی برخوردار است.با خرید این کالا هم دکوری فاخر،زیبا و هم جاکلیدی بسیار مقاوم و محکم خواهید داشت .محصولات برنجی چون جزء فلز های ارزشمند به حساب میاد ارزش خود را حفظ کرده و دوباره قابل فروش میباشد.ابن محصول شرکتی میباشد و ساخت آن نصب به محصولات تولید کار گاهی از جنس ( فلز برنج) بسیار مرغوب ساخته شده.علاوه بر جنس عالی ، ساخت آن ظرافت کاری بسیار بالایی دارد و از چکش کاری قلم زنی و کار دست نیز برخوردار است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جاکلیدی چوبی مدل دهکده

جاکلیدی چوبی مدل دهکده

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶.۵×۱۰.۵×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    شش
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جاکلیدی طرح کلید کد ۲

جاکلیدی طرح کلید کد 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x3x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    برنج
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    شش
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جاکلیدی طرح مقدسات مدل شب‌تاب مجموعه ۸ عددی

جاکلیدی طرح مقدسات مدل شب‌تاب مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ گرم
  • جنس
    رزین
  • نوع جاکلیدی
    دستی
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۸ عددی از ‎این جاکلیدی دارای سر کلیدی از جنس رزین شب تاب است که علاوه بر زیبایی در روز در شب به دلیل شب‌تاب بودن درخشش زیبایی را به رنگ سبزآبی به شما نشان میدهد.هر ۸ عدد جاکلیدی در تصویر با اتکت چند رنگ با زنجیر قلاب دار طلایی در یک سفارش عرضه می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جاکلیدی مدل گوزن۱۱۰۲۶۳۴

جاکلیدی مدل گوزن1102634

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x13x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۰ گرم
  • جنس
    برنج
  • شکل
    مستطیل
  • نوع جاکلیدی
    دیواری
  • سایر توضیحات
    از فلز برنج در ساخت مجسمه، مدال، لوستر و بسیاری کالاهای دیگر، استفاده می‌شود. برنج مقاومت بالایی در برابر آب خوردگی دارد و به همین دلیل، از آن در محیط‌های دریایی نیز، استفاده می شود.قابل شستشو میباشد.رنگ ثابتبسیار مقاوم میباشد.این کالا با قالب گیری و پرداخت خوب از ظاهر و زیبایی خوبی برخوردار است.با خرید این کالا هم دکوری فاخر ،زیبا و هم جاکلیدی بسیار مقاوم و محکم خواهید داشت .محصولات برنجی چون جزء فلز های ارزشمند به حساب میاد ارزش خود را حفظ کرده و دوباره قابل فروش میباشد.ابن محصول شرکتی میباشد و ساخت آن نصب به محصولات تولید کار گاهی از جنس ( فلز برنج) بسیار مرغوب ساخته شده.علاوه بر جنس عالی ، ساخت آن ظرافت کاری بسیار بالایی دارد و از چکش کاری قلم زنی و کار دست نیز برخوردار است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جاکلیدی طرح مرغ مگس خوار مدل دیواری

جاکلیدی طرح مرغ مگس خوار مدل دیواری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x1x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جاکلیدی مدل خانه های رویایی کد ۱۱۲۲

جاکلیدی مدل خانه های رویایی کد 1122

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x7x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۲ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جاکلیدی چوبی مدل دهکده کد k5276

جاکلیدی چوبی مدل دهکده کد k5276

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x4x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جاکلیدی مدل دهکده رویایی کد ۵۲۸۴

جاکلیدی مدل دهکده رویایی کد 5284

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x7x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جاکلیدی چوبی مدل دیواری F122

جاکلیدی چوبی مدل دیواری F122

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • شکل
    مستطیل
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    چهار
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جاکلیدی ماسالند مدل چشم نظر کد ۵

جاکلیدی ماسالند مدل چشم نظر کد 5

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶×۲۱.۵×۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۳ گرم
  • جنس
    PVC
  • شکل
    مستطیل
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جاکلیدی رزینی مدل شب‌تاب مجموعه ۸ عددی

جاکلیدی رزینی مدل شب‌تاب مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ گرم
  • جنس
    رزین
  • نوع جاکلیدی
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جاکلیدی چوبی مدل دهکده

جاکلیدی چوبی مدل دهکده

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x3x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    شش
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جاکلیدی مدل چوبی سری دهکده کد k5284

جاکلیدی مدل چوبی سری دهکده کد k5284

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x7x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد قلاب برای قرار دادن کلید
    پنج
  • نوع جاکلیدی
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جاکلیدی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستمال نظافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا