آشپزخانه

نمک ماشین ظرفشویی، راهنمای خرید اینترنتی نمک ماشین ظرفشویی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید نمک ماشین ظرفشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نمک ماشین ظرفشویی کلرید سدیم است، همان ماده شیمیایی که نمک‌های سفره و دریا را می‌سازد. شما نباید از نمک خوراکی استفاده کنید زیرا بسیار ریزتر است و می‌تواند ماشین ظرفشویی شما را مسدود کرده و به آن آسیب برساند. اندازه گرانول نمک ماشین ظرفشویی بزرگتر است و تضمین می‌کند که نمک کندتر حل می.شود، بدون اینکه واحد نرم کننده مسدود شود. نمک ماشین ظرفشویی در واقع وارد ماشین ظرفشویی نمی‌شود، بلکه قبل از تخلیه با فاضلاب از طریق واحد نرم کننده جریان می‌یابد.

روشی که نمک ماشین ظرفشویی از آن استفاده می‌کند، تامین سدیم برای “رزین.های تبادل یونی” ماشین ظرفشویی است که در نرم کننده قرار دارند. هنگامی که توسط سدیم بازسازی می‌شوند، یون‌های منیزیم و کلسیم را که باعث آب سخت می‌شوند، جذب و به دام می‌اندازند. نمک ماشین ظرفشویی دارای دانه‌های بسیار بزرگ‌تری نسبت به نمک معمولی است تا به حل شدن آن‌ها بدون خطر ایجاد انسداد کمک کند که منجر به خراب شدن واحد نرم کننده شود. برای نمک ریز خطر واقعی است!

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید نمک ماشین ظرفشویی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع نمک ماشین ظرفشویی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید نمک ماشین ظرفشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

نمک ماشین ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام آن پیداست، به آب‌کشی ظروف و لیوان‌های شما کمک می‌کند. این کار را با کاهش کشش سطحی آب انجام می‌دهد، به این معنی که به راحتی به سطوح می‌چسبد و می‌تواند تخلیه و تبخیر شود. از این رو، از لکه‌های آب جلوگیری می‌کند و به شیشه های شما کمک خواهد کرد تا درخشان و شفاف شوند. اگر می.خواهید نتایج خشک کردن عالی داشته باشید، کمک آبکشی کلیدی است، اگرچه به اندازه نمک ظرفشویی برای نگهداری عمومی اساسی نیست. سدیم موجود در نمک ظرفشویی با گلوله‌های رزین در عملکرد ماشین ظرفشویی شما ترکیب می‌شود تا سختی آب را جذب کند. گلوله‌های رزین دارای بار اتمی منفی و نمک ماشین ظرفشویی دارای بار اتمی مثبت هستند. کلسیم و منیزیم با یون‌های سدیم تعویض می‌شوند و «سختی» را از بین می‌برند و آب را نرم می‌کنند. وقتی ذخایر سدیم گلوله‌های رزین تمام شد، افزودن نمک ماشین ظرفشویی آن‌ها را دوباره تنظیم می‌کند، بنابراین می‌توانند بیشتر جذب شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

چند نوع نمک ماشین ظرفشویی وجود دارد و کدام یک برای من مناسب است؟

از آنجایی که نمک ماشین ظرفشویی صرف نظر از سازنده یا محصول، همیشه کلرید سدیم خالص است، اساساً هیچ تفاوتی بین پیشنهادات وجود ندارد. فقط اندازه دانه برخی از نمک‌های ظرفشویی متفاوت است.

بنابراین، یک تمایز اساسی بین دو نوع نمک ظرفشویی زیر وجود دارد:

  • نمک ماشین ظرفشویی ریز دانه: نمک ریزدانه ظرفشویی از نظر ظاهری یادآور نمک خوراکی است. به دلیل ساختار ظریفی که دارد در مخزن نمک پر از آب دستگاه ظرفشویی بهتر حل می‌شود، اما سریعتر نیز مصرف خواهد شد. با این حال، ساختار ظریف آن را آسان می‌کند تا مخزن را حتی بدون کمک قیف پر کنید.

مزایا:

  • حلالیت خوب
  • آسان برای پر کردن

معایب:

  • مصرف سریع
  • نمک ماشین ظرفشویی دانه درشت: نمک دانه درشت دستگاه ظرفشویی شبیه سنگ ساختمانی ریز است. به دلیل ساختار درشت تر، کندتر حل می‌شود. با این حال، این بدان معناست که طول می‌کشد تا نمک موجود در مخزن به طور کامل مصرف شود. استفاده از نمک درشت ظرفشویی تا حدودی دشوارتر از نمک ظرفشویی خوب است. هنگام پر کردن، تک تک دانه‌ها سریعتر به اطراف می‌پرند و گاهی اوقات روی کف ماشین ظرفشویی می‌افتند. اما پس از پر شدن، می‌توان این دانه‌ها را دوباره با دست یا با دستمال به سرعت جمع آوری کرد.

مزایا:

  • به سرعت مصرف نمی‌شود.

معایب:

  • کندتر حل می‌شود.
  • هنگام پر کردن مشکل ایجاد می‌کند.

آیا استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی ضروری است؟

نمک ظرفشویی به دو دلیل مهم است:

  1. مواد شوینده دستگاه ظرفشویی در آب نرم بهترین عملکرد را دارد، بنابراین نمک می‌تواند به تمیز کردن بهتر ظروف شما کمک کند.
  2. آب سخت می‌تواند به مرور زمان باعث کدر شدن لیوان‌ها شود و همچنین داخل ماشین ظرفشویی شما را با رسوب آهک مسدود کند.

نمک ماشین ظرفشویی را کجا و به چه مقدار به دستگاه اضافه کنیم؟

  • مخزن نمک را باز کنید: در اکثر ماشین‌های ظرفشویی خانگی، مخزن نمک در پایین دستگاه ظرفشویی قرار دارد. این قسمت معمولاً با یک درپوش پیچ باز می‌شود. برای دسترسی بهتر به درپوش مخزن نمک، ابتدا سبد پایینی دستگاه ظرفشویی را کاملا بیرون بکشید.
  • مخزن نمک ظرفشویی را پر کنید: با استفاده از قیف، نمک ظرفشویی را در دهانه آن بریزید تا بتوانید نمک داخل آب را ببینید. نگران آب داخل ظرف نباشید. نمک در آن حل می‌شود تا تبادل یونی نرم کننده آب که در بالا ذکر شد را تحریک کند.
  • مخزن نمک را ببندید: مخزن را تا جایی پر کنید که بتوانید به راحتی درپوش پیچ را ببندید. شما باید به اندازه یک انگشت فضای زیر لبه داشته باشید. مقدار نمکی که باید پر کنید البته به اندازه مخزن بستگی دارد که بسته به سازنده آن می‌تواند متفاوت باشد.

چه جایگزین‌هایی برای نمک ماشین ظرفشویی وجود دارد؟

هیچ جایگزین واقعی برای نمک ظرفشویی وجود ندارد. قرص‌های به اصطلاح چند منظوره‌ای وجود دارد که نمک ظرفشویی را با مواد شوینده ترکیب می‌کند. با این حال، اکثر تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی توصیه می‌کنند از این موارد اجتناب کنید، زیرا آن‌ها همیشه با مشخصات دوز دستگاه مطابقت ندارند. تفاوتی بین نمک ظرفشویی، نمک احیا یا نمک مخصوص نیست! برخی از تولیدکنندگان نیز از نمک ظرفشویی خود به عنوان نمک احیا یا نمک مخصوص یاد می.کنند. اجازه ندهید این موضوع شما را گیج کند، تنها ماده موجود در اینجا نیز کلرید سدیم است. بنابراین هر سه نام دقیقاً به یک معنا هستند.

اما مراقب باشید! هرگز از نمک سفره یا نمک دریا به عنوان جایگزین نمک ظرفشویی استفاده نکنید. افزودنی‌های موجود در نمک خوراکی می‌تواند باعث جمع شدن نمک در کنار هم شود و به دستگاه ظرفشویی شما آسیب دائمی برساند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

حقایقی که ارزش دانستن در مورد نمک ماشین ظرفشویی را دارد؟

چه زمانی باید مخزن نمک ماشین ظرفشویی را پر کنم؟

بیشتر ماشین‌ها دارای نشانگر هستند که به محض اینکه نیاز به پر کردن نمک ظرفشویی باشد روشن می‌شود. به محض چشمک زدن چراغ اخطار دستگاه ظرفشویی، باید نمک ظرفشویی را دوباره پر کنید. تیرگی سفید روی لیوان‌ها یا لکه‌های آهک روی ظروف یا کارد و چنگال نیز نشانه‌های واضحی از مصرف ناکافی نمک هستند.

هر چند وقت یکبار باید نمک ظرفشویی را پر کنیم؟

  • اینکه چند وقت یک‌بار باید نمک ظرفشویی را دوباره پر کنید، البته در درجه اول به تعداد دفعات استفاده از دستگاه ظرفشویی شما بستگی دارد. در یک خانواده چهار نفره، این به طور طبیعی بیشتر از یک خانواده مجرد خواهد بود. اما سختی آب نیز تأثیر مستقیمی بر مصرف نمک دستگاه شما دارد. هر چه آب لوله‌کشی شما سخت‌تر باشد، نیاز ماشین شما به نمک بیشتر است. از طرف دیگر، اگر آب لوله‌کشی در منطقه شما بسیار نرم است، یعنی حاوی آهک کمی است، باید نمک ظرفشویی را کمتر پر کنید.
  • می‌توانید در دستورالعمل‌های دستگاه خود نحوه تنظیم دستگاه خود را با سطوح مختلف سختی آب لوله کشی در منطقه خود بخوانید. این به شما کمک می‌کند تا از مصرف بیش از حد نمک و هزینه‌های غیر ضروری جلوگیری کنید. از طرف دیگر، اگر مقدار نمک خیلی کم باشد، دستگاه شما نمی‌تواند ظروف را به طور رضایت بخشی تمیز کند.

عواقب زیست محیطی استفاده از نمک ظرفشویی چیست؟

  • برای حفظ محیط زیست و کیف پول خود، همیشه باید از تنظیم صحیح میزان مصرف نمک اطمینان حاصل کنید. بدون نمک ظرفشویی، لوله‌ها و عملکرد داخلی دستگاه شما کلسیفیک می‌شود و در نتیجه مصرف انرژی بیشتر می‌شود. تنظیم صحیح مصرف نمک در دستگاه نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود، بلکه از بار نمک زیاد غیرضروری در فاضلاب نیز جلوگیری می‌کند.
  • به منظور حفظ محیط زیست، نباید از نمک ظرفشویی برای پخش بر روی پیاده روهای لغزنده در زمستان استفاده کرد. از یک طرف، همان هدف نمک معمولی جاده را دارد و تضمین می‌کند که مسیرهای پیاده رو به سرعت یخ زدایی می‌شوند. از سوی دیگر، پخش نمک به گیاهان آسیب می‌رساند و به همین دلیل هم‌اکنون در بسیاری از شهرداری‌ها ممنوع شده است.

اگر نمک ظرفشویی روی ظروف ریخته شود یا حتی خورده شود (مثلاً توسط یک نوزاد) چه اتفاقی می‌افتد؟

همانطور که یاد گرفتیم نمک ظرفشویی یک نمک خوراکی بی‌ضرر است. بنابراین نمک ظرفشویی به هیچ وجه برای سلامتی مضر نیست. اگر هنگام پر کردن مجدد مقداری نمک در کنار دهانه پر بریزید، ممکن است بعد از شستشوی بعدی طعم ظروف و کارد و چنگال کمی شبیه نمک باشد. برای جلوگیری از این امر، می‌توانید دستگاه را با یک پارچه تمیز کنید یا پس از خالی شدن آن را روشن کنید. با این وجود، نمک ظرفشویی نباید به عنوان جایگزین نمک خوراکی استفاده شود. غلظت بالای نمک می‌تواند تعادل آب بدن را به ویژه در نوزادان و کودکان خردسال بر هم بزند.

آیا نمک ماشین ظرفشویی باعث شور شدن ظروف من می‌شود؟

نگران نباشید – ظروف شما با طعم شور از ماشین ظرفشویی خارج نمی‌شوند. آن‌ها فقط تمیزتر بیرون می‌آیند، نقطه آب نرم شده نه تنها برای ظروف شما خوب است، بلکه برای ماشین ظرفشویی شما نیز مفید است. یک نرم کننده آب از رسوب آهک – رسوبات معدنی سفید و گچی که آب سخت در لوله کشی از خود بر جای می‌گذارد – در دستگاه شما جمع شده و آن را مسدود می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید نمک ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نمک ظرفشویی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ نمک ماشین ظرفشویی مدل CRYSTAL وزن ۲ کیلوگرم

 نمک ماشین ظرفشویی  مدل CRYSTAL وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۰۸۰۷۴۵۶۵۴۶۷۹۸۷۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ نمک ماشین ظرفشویی پروشاین مدل HIGH PERFORMANCE FORMULA وزن ۲۰۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی پروشاین مدل HIGH PERFORMANCE FORMULA وزن 2000 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۷۴۹۴/ظ/۵۶
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • نوع رایحه
    بدون رایحه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – کاهش سختی آب- بهبود عملکرد شوینده- جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی- افزایش طول عمر قطعات ماشین ظرفشویی- درخشندگی بیشتر ظروف- ایمن برای انواع ماشین ظرفشویی- جلوگیری از ایجاد لکه آب روی ظروف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ نمک ماشین ظرفشویی مدل Special-Salz وزن ۱۲۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی  مدل Special-Salz وزن 1200 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۴۲۱۶۵۵۸۸۴۱۱
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    لکه زدایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ نمک ظرفشویی بینگو مدل هفت عملکرد وزن ۲۰۰۰ گرم

نمک ظرفشویی بینگو مدل هفت عملکرد وزن 2000 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    براق کنندگی
  • نوع رایحه
    ساده
  • ویژگی
    فعال در آب سرد
  • سایر توضیحات
    – مزیت رقابتی کالا: دارای ۷ عملکرد- شرایط نگهداری (مثل دمای نگهداری و غیره): درجای خشک و خنک نگهداری شود.- ماندگاری(مدت زمان مصرف کالا) : ۳ سال- دمای مطلوب جهت نگهداری (سانتی گراد): ۱۰تا ۳۰ درجه – مدت زمان نگهداری (انقضا-روز): ۳ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ نمک ماشین ظرفشویی مدل Ozel Tuz وزن ۱۵۰۰ گرم مجموعه دو عددی

نمک ماشین ظرفشویی  مدل Ozel Tuz وزن 1500 گرم مجموعه دو عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۷۷۶۷۰۹۳۲۴۷
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    سفید کنندگی
  • نوع رایحه
    لیمو
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • ویژگی
    دارای رایحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ نمک ماشین ظرفشویی پریل وزن ۲ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی پریل وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • نوع رایحه
    بدون رایحه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – پاک‌کنندگی بازوهای آب‌پاش ماشین ظرفشویی- رسوب‌زدایی لوله‌ها و اتصالات ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ نمک ماشین ظرفشویی مدل کریستال وزن ۲ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی مدل کریستال وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۴۱۲۰۰۳۴۳۸۸۲۸۵۱۸۶۸۱۴
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    سفید کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ نمک ماشین ظرفشویی مدل ۵X power وزن ۱۷۰۰ گرم بسته دو عددی

نمک ماشین ظرفشویی مدل 5X power وزن 1700 گرم بسته دو عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۲۵۴۸۷۹۸۵
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    سفید کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ نمک ماشین ظرفشویی مدل Platinum وزن ۲۰۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی مدل Platinum وزن 2000 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۶۵۲۴۷۲۴۵۲۱
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تقویت عملکرد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ نمک ماشین ظرفشویی مدل Ozel Tuz وزن ۲۰۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی  مدل Ozel Tuz وزن 2000 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۸۶۹۰۵۷۰۵۳۵۷۱۶
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    براق کنندگی
  • نوع رایحه
    بدون رایحه
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ نمک ماشین ظرفشویی مدل Calgonit وزن ۲ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی مدل Calgonit وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۴۱۲۰۰۳۴۳۸۸۲۸۵۱۸۶۸۱۴
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تمیز کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ نمک ماشین ظرفشویی سان لایت مدل اکتیو وزن ۲ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی سان لایت مدل اکتیو وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۷۷۶۷۰۹۶۰۲۲۴۷
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    براق کنندگی
  • نوع رایحه
    لیمو
  • کشور مبدا برند
    لهستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ نمک ماشین ظرفشویی مدل spezial وزن ۱۵۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی مدل spezial وزن 1500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۴۸۸۴۸۷۴
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ نمک ماشین ظرفشویی مدل استار وزن ۲ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی مدل استار وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۶۸۵۳۸۷۸۶۳۴۷۳
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    براق کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ نمک ماشین ظرفشویی مدل spezial وزن ۱۷۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی مدل spezial وزن 1700 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۴۷۸۹۵۱۴۷۳۸
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    سفید کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ نمک ماشین ظرفشویی مدل Ozel Tuz وزن ۱.۵ کیلوگرم بسته ۲ عددی

نمک ماشین ظرفشویی مدل Ozel Tuz وزن 1.5 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۶۵۲۴۷۲۴۵۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ نمک ماشین ظرفشویی فینیش مدل Ozel Tuz وزن ۱۵۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی فینیش مدل Ozel Tuz وزن 1500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۵۶۲۳۲۳۱۴۴۱
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • نوع رایحه
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ نمک ماشین ظرفشویی مدل اوزل توز وزن ۱۵۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی  مدل اوزل توز وزن 1500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۸۶۹۰۵۷۰۵۳۵۷۱۶
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تمیز کنندگی
  • نوع رایحه
    آب چشمه سار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی
    بدون بو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ نمک ماشین ظرفشویی فست دراپ مدل Special وزن ۱.۵ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی فست دراپ مدل Special وزن 1.5 کیلوگرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۰۰/۱/۴۵۹۱۱۵
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کنترل کننده سختی آب ورودی به ماشین ظرفشوییاز بین برنده رسوبات آهکی آبافزایش عمر مفید دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ نمک ماشین ظرفشویی مدل ozel tuz وزن ۱.۵ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی  مدل ozel tuz وزن  1.5 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۸۶۹۰۵۷۰۵۳۵۷۱۶
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • نوع رایحه
    بدون رایحه
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی
    بدون بو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ نمک ماشین ظرفشویی فینیش مدل Ozel Tuz وزن ۱۵۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی فینیش مدل Ozel Tuz وزن 1500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۶۴۴۲۱۱۱۱
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تقویت عملکرد شوینده
  • نوع رایحه
    بدون رایحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ نمک ماشین ظرفشویی ناتار اکتیو شده بسته ۲ کیلوگرمی

نمک ماشین ظرفشویی ناتار اکتیو شده بسته 2 کیلوگرمی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۵۹۰
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ نمک ماشین ظرفشویی بسته ۲ کیلوگرمی

نمک ماشین ظرفشویی  بسته ۲ کیلوگرمی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۰۸۰۷۴۵۶۵۴۶۷۹۸۷۷
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    براق کنندگی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ نمک ماشین ظرفشویی مدل Calgonit وزن ۱۷۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی  مدل Calgonit وزن 1700 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۷۰۰ میلی لیتر
  • شماره مجوز
    ۲۳۵۱۴۷۸۹۵۴۸
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    لکه زدایی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ نمک ظرفشویی مدل T102 وزن ۲ کیلوگرم

نمک ظرفشویی  مدل T102 وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۵۹۰
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تمیز کنندگی
  • نوع رایحه
    بدون رایحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ نمک ماشین ظرفشویی مدل ۵X بسته ۱۵۰۰ گرمی

نمک ماشین ظرفشویی  مدل 5X بسته 1500 گرمی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۹۰۹۸۸
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تمیز کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ نمک ماشین ظرفشویی نت پلاس مدل Net Plus حجم ۱۲۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی نت پلاس مدل Net Plus حجم 1200 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۵۹۰
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ نمک ماشین ظرفشویی دوکاره بسته ۲۰۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی دوکاره بسته 2000 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۰۹۵۵۵۰۲۱۵۰۲۷۰۱
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    براق کنندگی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ نمک ماشین ظرفشویی فینیش مدل Ozel Tuz وزن ۱۵۰۰ گرم

نمک ماشین ظرفشویی فینیش مدل Ozel Tuz وزن 1500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۸۶۹۰۵۷۰۵۳۵۷۱۶
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    جلوگیری از رسوبات آهکی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ نمک ماشین ظرفشویی فدیشه مقدار ۲ کیلوگرم

نمک ماشین ظرفشویی فدیشه مقدار 2 کیلوگرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۳۱۶۱
  • امکانات و ویژگی‌های شوینده
    تمیز کنندگی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مقدار ۲ کیلوگرم- نمک فعال کننده ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید نمک ظرفشویی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: حتما بخوانید: راهنمای خرید سیم لحیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا