لباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

کاپشن اسکی مردانه، راهنمای خرید و معرفی بهترین مدل‌ها+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاپشن اسکی مردانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از ورزش‌های زمستانی تفریحی ورزش اسکی می‌باشد. ورزش اسکی هم مانند سایر رشته‌های ورزشی نیاز به یک سری لوازم ورزشی دارد. کاپشن اسکی مردانه یکی از این تجهیزات مهم است. در واقع شما بدون داشتن کاپشن اسکی مردانه نمی ‌توانید، سرمای شدید هوای پیست اسکی را تحمل کنید. جنس این کاپشن‌ها به گونه‌ای است که ورزشکار از ابتدا تا انتهای ورزش سرمای هوا را احساس نمی‌کند و بدن اسکی باز را گرم نگهداری می‌کند. این ورزش تنها رشته ورزشی است که در تمام فصل‌های سال برای انجام آن شما نیاز به کاپشن اسکی مردانه دارید. این کاپشن با کاپشن‌های زمستانی معمولی تفاوت‌هایی دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

با شروع فصل زمستان ورزش‌های زمستانی رنگ و بوی ویژه‌ای به خود می‌گیرند. یکی از این ورزش‌های مفرح زمستانی ورزش اسکی است. همان طور که می‌دانید ورزش اسکی را به وسیله یک کاپشن معمولی نمی‌توان انجام داد و شما برای اسکی کردن نیاز به یک کاپشن اسکی مردانه خوب و باکیفیت دارید. خرید کاپشن اسکی هم نیاز به یک سری اطلاعات در این زمینه دارد. پس اگر شما در مورد خرید کاپشن اسکی مردانه اطلاعات کافی در اختیار ندارید، حتما باید این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه کنید. شما برای داشتن یک خرید موفق باید علم و دانش خود را در مورد خرید آن وسیله بالا ببرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کاپشن اسکی مردانه را دارند، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کاپشن اسکی مردانه آشنا کرده و به شما عزیزان نکات مهمی را که هنگام خرید کاپشن اسکی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کاپشن‌اسکی مردانه چیست؟

در واقع نوعی کاپشن ورزشی است که به منظور انجام ورزش‌های زمستانی روی پیست یخی مانند اسکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل کاپشن از لایه‌های مختلفی ساخته شده که باعث می‌شوند کاپشن اسکی شما گرم‌تر از کاپشن‌های معمولی باشد. یک کاپشن اسکی مردانه ضد آب و ضد باد بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف بدن ورزشکار را گرم نگهداری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلیور مردانه

انواع کاپشن‌اسکی مردانه:

  • کاپشن‌ اسکی مبتدی: اگر تازه وارد هستید و اطلاعات کافی در مورد این رشته ورزشی را ندارید، پیشنهاد می‌کنم، حتما از یک کاپشن اسکی مبتدی استفاده کنید. زیرا این کاپشن قیمت مناسبی دارد و در صورتی که اسکی آن رشته‌ای نباشد که مد نظر شما بود یا اینکه احساس کنید، استعداد این رشته ورزشی را ندارید، پول زیادی را از دست نمی‌دهید.
  • کاپشن اسکی حرفه‌ای: اگر شما به این رشته ورزشی مشغول هستید و در مورد ادامه دادن به این رشته اطمینان دارید، می‌توانید با خیالی آسوده برای خود یک کاپشن اسکی حرفه‌ای مردانه را خریداری کنید. حرفه‌ای شدن در یک رشته ورزشی نیاز به لوازم ورزشی حرفه‌ای دارد. همان‌ طور که یک فوتبالیست بدون داشتن کفش حرفه‌ای نمی‌تواند به صورت حرفه‌ای مسابقه دهد. یک اسکی باز هم بدون لوازم حرفه‌ای یک بازی حرفه‌ای را نمی‌تواند به نمایش بگذارد.

ویژگی‌های یک کاپشن اسکی خوب و باکیفیت:

  • ورزش اسکی یک ورزش سرعتی است و حین انجام آن دست شما به هیچ عنوان آزاد نیست، بنابراین شما باید به مکانیسم بسته شدن آن توجه داشته باشید، زیپ یا دکمه‌های کاپشن اسکی نباید به راحتی حین ورزش باز شود. باز شدن کاپشن اسکی می‌تواند فاجعه به بار آورد.
  • یک کاپشن اسکی خوب باید ضد آب باشد، زیرا حین انجام دادن این ورزش حجم زیادی از برف و یخ ریزه به طرف صورت شما پرتاب می‌شوند، پس اگر کاپشن شما ضد آب نباشد، خیس شده و سرمای بیشتری را احساس می‌کنید.
  • بادگیر بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن اسکی خوب و باکیفیت است. این ورزش با سرعت بالا انجام می‌شود، بنابراین باد با شدت بیشتری به کاپشن شما برخورد می‌کند. بنابراین جنس کاپشن باید به گونه‌ای باشد که جلوی ورود باد سرد به داخل کاپشن را بگیرد.
  • جنس آن بسیار محکم و مقاوم باشد. در تمام مراحل این ورزش امکان زمین خوردن ورزشکار وجود دارد، پس کاپشن اسکی یک لایه امنیتی برای بدن شما محسوب می‌شود و از صدمه دیدن بدن شما حین زمین خوردن جلوگیری می‌کند.
  • کاپشن اسکی خوب و باکیفیت باید بسیار نرم و راحت باشد‌. یعنی شما درون این لباس آزادی زیادی برای انجام تکنیک‌های ورزشی خود داشته باشید.

بهترین مارک کاپشن اسکی مردانه:

معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک کاپشن اسکی کار چندان جالبی نیست، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در زمینه تولید کاپشن اسکی فعالیت می‌کنند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کاپشن اسکی مردانه موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کاپشن‌اسکی ‌مردانه شامون ایکس
  • کاپشن‌اسکی ‌مردانه وایلد اسنو
  • کاپشن‌اسکی‌ مردانه کرویت
  • کاپشن‌اسکی مردانه پول اند بیر
  • کاپشن‌اسکی مردانه برتون
  • کاپشن‌اسکی مردانه سیرایپ
  • کاپشن‌اسکی مردانه کلمبیا
  • کاپشن‌اسکی مردانه چیبو
  • کاپشن‌اسکی مردانه هامتو

کاپشن اسکی مردانه از کجا بخریم؟

کاپشن اسکی مردانه را در واقع به دو صورت می‌توان خریداری کرد که در ادامه به شما مزایا و معایب هر یک از روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم ورزشی نزدیک محل سکونت خود یک کاپشن اسکی مناسب را خریداری کنید. مزایا: خیلی سریع و به سرعت به دست شما می‌رسد. معایب: به دلیل تامین احتمالی اجاره مغازه قیمت آن بیشتر است. تنوع مدل‌های زیادی ندارند، جنس خریده شده پس گرفته و یا تعویض نمی‌شود. هدر رفتن وقت و زمان
  2. خرید آنلاین: شما می‌توانید به یک درگاه اینترنتی معتبر مراجعه نمایید. برای این کار حتما به pc نیاز نیست و شما با یک تلفن همراه هوشمند هم می‌توانید، این کار را انجام دهید‌. مزایا: قیمت مناسب به علت حذف اجاره مغازه، تنوع زیاد مدل‌ها و رنگ‌ها، امکان مرجوعی در صورت عدم رضایت از محصول، قیمت‌ها روزانه بروز رسانی می‌شوند. صرفه جویی در وقت و زمان. معایب: ارسال محصول دو تا سه روز کاری

حتما بخوانید: راهنمای خرید کت چرم مردانه

نکات مهم هنگام خرید کاپشن اسکی مردانه:

  • قیمت کاپشن اسکی: اولین نکته و شاید مهم‌ ترین نکته در مورد خرید کاپشن اسکی قیمت آن باشد. شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید کاپشن اسکی را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود‌به‌خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  • نوع کاپشن اسکی: در واقع انتخاب نوع کاپشن اسکی به سبک ورزشی شما بستگی دارد. اگر شما ورزش اسکی را به تازگی قرار است شروع کنید و در مورد ادامه این ورزش اطمینان ندارید، حتما به سراغ خرید کاپشن‌های مبتدی بروید. اما اگر در مورد ادامه این ورزش اطمینان دارید و از قبل هم به ورزش اسکی مشغول بوده‌‌اید، حتما یک کاپشن اسکی حرفه‌ای را خریداری کنید. زیرا لازمه حرفه‌ای شدن در یک رشته ورزشی، داشتن لوازم ورزشی حرفه‌ای است.
  • جنس کاپشن اسکی: جنس کاپشن اسکی مردانه هم می‌تواند از پارچه برزنت تهیه شود و هم می‌تواند از نوع چرم طبیعی و مصنوعی باشد. مهم نیست که از چه جنسی دوخته شده، مهم این است که بادگیر بوده و دارای خاصیت ضد آب باشد. البته باید جنس آن مقاومت لازم در برابر خراش و پارگی را داشته باشد. اگر قیمت کاپشن برای شما اهمیت چندانی ندارد، حتما جنس چرم طبیعی را انتخاب کنید. زیرا هم طول عمر بیشتری دارد و هم مقاومت آن در برابر پاره شدن بیشتر است.
  • مکانیسم بسته شدن: کاپشن‌های اسکی معمولا با زیپ یا دکمه یا ترکیبی از هر دو بسته می‌شوند. به علت اینکه اسکی یک ورزش سرعتی است و وزش باد به طرف شما شدید است امکان باز شدن کاپشن به دور از انتظار نیست. بنابراین به دلیل اینکه در صورت باز شدن توانایی بستن آن حین مسابقه را ندارید، بهتر است دارای چند نوع مکانیسم برای بسته شدن باشند.
  • سایز کاپشن اسکی: کاپشن اسکی که خریداری می‌کنید بهتر است دقیقا سایز بدن شما باشد. اگر اندازه کاپشن شما خیلی تنگ باشد، ممکن است جلوی انجام خیلی از تکنیک‌های ورزشی شما را بگیرد. همچنین اگر کاپشن اسکی مردانه مورد نظر شما خیلی گشاد باشد، حین ورزش در سرعت بالا عمل‌کرد شما را مختل می‌کند و در برخی موارد ممکن است از تن شما بیرون بیاید. پس همیشه دقیقا سایز بدن خود را انتخاب کنید، تا در آن بیشترین میزان راحتی و آزادی را داشته باشید.
  • کلاه‌دار بودن: به سراغ خرید مدل‌هایی بروید که روی خود کلاه مناسب دارند. این مدل کاپشن‌ها علاوه بر گرم نگهداشتن بدن شما، سر و گردن شما را نیز گرم نگهداری می‌کنند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود بدن شما سرمای بیشتری را احساس کند، خیس شدن موها است به همین دلیل اگر کاپشن اسکی مردانه شما دارای کلاه باشد از خیس شدن موهای شما جلوگیری کرده و باعث می‌شود کمتر از ناحیه سر سرما را احساس کنید.
  • طرح و رنگ کاپشن اسکی: خوشبختانه شرکت‌های تولید کننده کاپشن اسکی آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کنند. بنابراین دست شما برای انتخاب طرح و رنگ کاپشن کاملا باز است. از انجایی که پیست اسکی معمولا دچار مه گرفتگی می‌شود، بهتر است رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ جیغ و براق باشد تا سایر ورزشکاران در پیست شما را به خوبی دیده و با شما برخورد نکنند. همچنین در صورت گم کردن مسیر تیم نجات سریع‌تر شما را پیدا می‌کند.
  • تعداد جیب: با اینکه کاپشن‌های ورزشی معمولا دارای تعداد جیب بیشتری هستند باز هم به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید. برخی مدل‌های کاپشن اسکی مردانه دارای جیب مخصوص نگهداری هدفون بیسیم و تلفن همراه هستند. همچنین یک جیب مخصوص نگهداری عینک اسکی را دارند. پس بهتر است با توجه به تعداد وسایلی که همراه خود دارید کاپشن اسکی شما هم برای نگهداری این وسایل جیب داشته باشد.

روش نگهداری از کاپشن اسکی مردانه:

  1. بعد از انجام فعالیت ورزشی بهتر است در صورتی که کاپشن شما خیس شده آن را خشک کنید، زیرا برداشتن کاپشن خیس باعث کپک زدن و پوسیدگی آن می‌شود.
  2. هرگز برای خشک کردن کاپشن اسکی از بخاری و وسایل گرمایشی استفاده نکنید. به علت اینکه بیشتر بافت پارچه آن‌ها را مواد پلاستیکی تشکیل می‌دهد گرما سبب آسیب دیدن پارچه کاپشن می‌شود.
  3. همیشه برای شستشو دادن این کاپشن از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، در صورت کثیف شدن ان را به خشکشویی تحویل دهید. زیرا این مراکز با شستشوی انواع پارچه آشنایی کامل دارند و به آن آسیب نمی‌زنند.
  4. در صورتی که کاپشن اسکی شما از چرم طبیعی ساخته شده حتما هر چند وقت یکبار آن را واکس بزنید. این کار باعث افزایش طول عمر کاپشن شما می‌شود.
  5. از قرار دادن کاپشن اسکی مردانه مدت زمان طولانی مقابل نور مستقیم خورشید، جدا خودداری فرمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاپشن اسکی مردانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های کاپشن اسکی مردانه جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاپشن اسکی مردانه کرویت پرو مدل R32

کاپشن اسکی مردانه کرویت پرو مدل R32

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    اسکی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    R32
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاپشن اسکی مردانه برتون کد KN-K-700

کاپشن اسکی مردانه برتون کد KN-K-700

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    میدی
  • یقه
    برگردان
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    پرتغال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاپشن اسکی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تسبیح فیروزه نیشاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا