ملزومات گردش و سفر

بالش سفری، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع بالش بادی مسافرتی

راهنمای خرید بالش سفری به همراه نکات مهم هنگام خرید

یکی از وسایل مهم و ضروری که در مسافرت به آن احتیاج دارید، بالش سفری است. هیچ چیز مثل یک خواب راحت نمی‌تواند سفر را برای شما به یک خاطره خوب تبدیل کند. شما برای داشتن یک خواب خوب و راحت به بالش سفری احتیاج دارید. تفاوت اصلی این بالش‌ها با بالش‌های معمولی در اندازه آن‌ها می‌باشد. اکثر بالش‌های مسافرتی بادی هستند، یعنی مثل یک بادکنک حجم آن‌ها خیلی کوچک است و بعد از باد شدن به حجم دلخواه شما می‌رسد. شما به راحتی می‌توانید تعداد زیادی بالش سفری را درون کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید، بدون اینکه حجم زیادی از کوله پشتی شما را اشغال کند.

در واقع می‌توان گفت وسایل بادی بهترین گزینه برای سفر شما هستند. زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و دقیقا باکیفیت رختخواب منزل شما هستند. بالش سفری به علت بادی بودن وزن خیلی کمتری نسبت به بالش‌های معمولی دارد. شرکت‌های سازنده این محصولات معمولا یک روکش پارچه‌ای روی محصولات خود قرار می‌دهند که از ایجاد عرق جلوگیری می‌کنند. هرگز نگران باد کردن بالش سفری خود نباشید، این بالش‌ها معمولا دارای یک پمپ باد الکتریکی هستند که خیلی سریع آن‌ها را باد می‌کنند. پیشنهاد ما به شما این است که برای کاهش حجم وسایل خود پمپ را همراه خود نبرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بالش سفری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بالش سفری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بالش سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

بالش سفری چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی بالش کم حجم و سبک هستند که به منظور استفاده در سفر به جای بالش واقعی از آن‌ها استفاده می‌شود. اکثر این بالش‌ها بادی می‌باشند، یعنی از یک تیوب ساخته می‌شوند که بعد از باد شدن به یک بالش واقعی نرم و راحت تبدیل می‌شود. شما با کم و زیاد کردن باد درون بالش به راحتی می‌توانید، نرمی و سفتی آن را کم یا زیاد کنید. برخلاف بالش‌های معمولی بعد از خالی کردن باد حجم آن‌ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند به همین علت به آن‌ها بالش مسافرتی گفته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالش طبی هوشمند

چرا باید از یک بالش سفری بادی استفاده کنیم؟

انسان در طول سفر بیشتر از یک روز معمولی خسته می‌شود و نیاز به استراحت دارد، طبیعی است که شما برای یک خواب راحت به یک سری وسایل احتیاج داشته باشید. بالش مسافرتی این کار را برای شما آسان می‌کند، زیرا شما بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید و حجم کیف یا کوله خود را افزایش دهید، می‌توانید این محصول را خریداری کرده و هر کجا که نیاز به خواب و استراحت دارید از آن استفاده کنید.

انواع بالش سفری موجود در بازار:

وقتی صحبت از تجهیزات سفر می‌شود، شما با انبوهی از مدل‌ها مواجه می‌شوید، فرقی نمی‌کند که از چه وسیله‌ای استفاده می‌کنید. بالش مسافرتی هم از این قاعده مستثنی نیست و مدل‌های مختلفی دارد که در ادامه شما را با مدل‌های مختلف این محصول آشنا می‌کنیم.

  1. بالش مسافرتی U شکل: همان طور که از نام آن‌ها مشخص است از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به حرف U انگلیسی دارند به همین دلیل به این اسم معروف هستند. اگر عادت دارید، زمان خوابیدن سر خود را به جلو کج کنید، این بالش‌ها برای شما بهترین گزینه هستند. همچنین حین رانندگی و پشت صندلی کامپیوتر می‌توانید این بالش را دور گردن خود قرار دهید و گردن خود را با آن محافظت کنید. علاوه بر بالش بودن یک وسیله مهار کننده گردن هم به حساب می‌آید.
  2. بالش مسافرتی دو منظوره: اگر به دنبال یک بالش کم حجم و کم وزن هستید، بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید، ای بالش را علاوه بر زیر سر گذاشتن می‌توانید به عنوان زیر پایی نیز استفاده کنید. به علت بادی بودن می‌توانید باد آن را خالی کنید و در فضای کیف و کوله پشتی خود صرفه جویی کنید. روی ابن بالش‌ها از پارچه جیر استفاده شده که مشکل تعریق شما را جبران می‌کند. با توجه به اندازه بدن شما این بالش در دو سایز بزرگ و کوچک عرضه می‌شود.
  3. بالش مسافرتی شنی: هیچ گاه یک بالش بادی حس و حال یک بالش واقعی را در شما زنده نمی‌کند به همین علت بالش شنی ساخته شد تا حال و هوای خوابیدن روی یک بالش واقعی را تجربه کنید. درون این بالش‌ها با دانه‌های فیبر پر می‌کنند که به نرمی بالش اضافه می‌کند. متاسفانه وزن این بالش‌ها سنگین‌تر از نمونه بادی است به همین علت مشتریان خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید این بالش مسافرتی را برای اولین بار امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنم، سایز کوچک آن را خریداری کنید.
  4. بالش مسافرتی بادی بدنی: شما باید بین یک بالش بزرگ و راحت و بی‌خیال شدن خیلی از وسایل یکی را انتخاب کنید، زیرا این بالش فضای زیادی از کوله پشتی یا ساک سفری شما را پر می‌کند، بنابراین دیگر فضای کافی برای وسایل دیگر باقی نخواهد ماند. اما بر خلاف بالش‌های قبلی اندازه مناسبی دارند و خوابیدن روی آن‌ها تجربه خواب راحت‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  5. بالش مسافرتی طبی: اگر در منزل خود از بالش‌های طبی استفاده می‌کنید و گردن شما به این بالش‌ها عادت کرده اصلا نگران نباشید، امروزه بالش‌های مسافرتی هم ساخته شده‌اند، که دارای فوم هلالی شکل می‌باشند که با فرم سر و گردن شما کاملا هماهنگی دارد. این بالش‌ها معمولا تفاوت زیادی با بالش‌های طبی منزل ندارند و اندازه آن‌ها مناسب سفر است. اگر مشکلات ناحیه سر و گردن دارید به راحتی می‌توانید از این بالش‌ها استفاده کنید.
  6. بالش مسافرتی بادی دورگردنی: این بالش‌ها را می‌توان در دسته بهترین بالش‌های دور گردنی به حساب آورد. زیرا بادی هستند و با خالی کردن باد اندازه آن‌ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. برای باد کردن این بالش‌ها نیازی به تلمبه و با پمپ نیست و با دهان به راحتی باد می‌شوند، تنها مشکلی که به این بالش‌ها وارد می‌شود، مشکل تعریق است که با یک روکش پارچه‌ای به راحتی برطرف می‌شود.
  7. بالش‌های مسافرتی فومی: اگر علاقه زیادی به بالش U شکل دارید،اما به دنبال حس واقعی یک بالش هستید ابن مدل را از دست ندهید. به علت استفاده از فوم در ساختار این بالش‌ها کمتر تعریق می‌کنید و قابل شستشو می‌باشند. این کیف‌ها دارای یک کیف نگهداری هستند که حمل آن‌ها را آسان می‌کند، وزن ان‌ها متوسط است و نسبت به نمونه بادی فضای بیشتری را اشغال می‌کنند، این مدل برای استفاده در خودرو بهترین گزینه است.
  8. بالش‌های مسافرتی تهویه‌دار: اگر به دنبال یک بالش تمام و کمال هستید و قیمت برای شما در اولویت قرار ندارد، بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید، این بالش‌ها دارای دو لایه فوم شکل پذیر هستند که روی هر لایه منافذی برای جریان پیدا کردن هوا وجود دارد، بنابراین تعریق با این بالش‌ها مفهومی ندارد. البته نا گفته نماند که قیمت‌ آن‌ها در مقایسه با سایر بالش‌ها مقداری گران‌تر است.
  9. بالش مسافرتی J شکل: شاید به دلیل نزدیک بودن ظاهر آن‌ها به این حرف لاتین این نامگذاری را انتخاب کرده‌اند. اگر به دنبال یک بالش نرم، راحت و استاندارد هستید که جا‌به جایی آسانی نیز داشته باشد، به شما تبریک می‌گوییم، بهترین بالش مسافرتی را برای خود انتخاب کرده‌اید. این بالش بیشتر در قطار، هواپیما یا مترو کاربرد دارد که شما در سمت پنجره قرار دارید، شکل این بالش محافظت بیشتری برای شما به همراه دارد.

بهترین بالش سفری برای اربعین:

در پیاده روی اربعین نگران بالش و پتو نباشید، زیرا تا دلتان بخواهد، در موکب‌ها و بین راه برای شما بالش و پتو تدارک دیده‌اند. اما اگر از خوابیدن روی بالشی که از قبل توسط اشخاص دیگر استفاده شده خوشتان نمی‌آید باید به دنبال بالش باشید که علاوه بر نرمی و راحتی فضای کمی هم از کوله پشتی شما اشغال کند. به دلیل گرم بودن هوا در کشور عراق به شما توصیه می‌کنیم، بالش‌هایی را خریداری کنید که دارای تهویه هستند و یا حداقل از یک روکش پارچه جیر برخوردار می‌باشند. برای استفاده از تشک یا پتو هم می‌توانید با خود ملحفه تمیز داشته باشید.

قیمت بالش سفری:

فاکتورهای زیادی روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد، از اندازه بالش گرفته تا جنس موادی که بالش شما از آن ساخته می‌شود. همیشه بالش‌های بزرگ گران‌تر از بالش‌های کوچک هستند، زیرا مواد اولیه بیشتری در ساخت آن‌ها استفاده شده است. توصیه می‌کنم بالش‌های خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا ممکن است، حاوی مواد خطرناکی باشند که سلامت شما را به خطر بیاندازند. از این گذشته در ساخت بالش‌های بادی از تیوب استفاده می‌شود که تیوب با کیفیت و مقاوم معمولا از قیمت بالاتری برخوردار است.

بالش سفری از کجا بخریم؟

این روزها سوالی که شاید خیلیاز ما پرسیده می‌شود، این است که بالش مسافرتی را از کجا باید خریداری کرد. پاسخ خیلی ساده است،شما به راحتی می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم سفر و کوهنوردی سراسر کشور مراجعه کنید و بالش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای کسانی هم که فرصت لازم برای خروج از منزل و محل کار خود را ندارند، امکان خرید اینترنتی وجود دارد. این روش مزایای بیشتری دارد،زیرا با انبوهی از مدل‌ها مواجه می‌شوید و با استفاده از نظرات مشتریانی که از قبل هر محصول را خریداری کرده‌اند، می‌توانید بهترین بالش سفری را برای خود انتخاب و خریداری کنید. از این گذشته در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید با توجه به قوانین فروشگاهی که از آن خرید کرده‌اید،بالش خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید بالش سفری:

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که گمان می‌کنید خرید یک بالش مسافرتی کار ساده‌ای است، بد نیست سری هم به بازار بزنید. شاید هم اکنون این کار را انجام داده باشید و علت اینکه این مطلب را جستجو کرده‌اید و وارد سایت ما شده‌اید هم همین موضوع باشد. ممکن است هنگام مراجعه به بازار و مشاهده انبوهی از تنوع جنس و مدل اندکی گمراه شده باشید، اما نگران نباشید. ما چندین سایت و مقاله معتبر در مورد خرید این محصول را مطالعه کرده‌ایم و در جمع بندی نهایی تعدادی نکته را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم. بعد از مطالعه این نکات شما قادر به خرید راحت و بدون دردسر این محصول خواهید بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تخت بادی

نکات مهم هنگام خرید بالش سفری:

  1. قیمت بالش مسافرتی: همان گونه که در ابتدای همین مقاله به آن پرداختیم، فاکتورهای مختلفی مثل جنس و اندازه بالش می‌تواند روی قیمت آن تأثیر داشته باشد. طبیعی است که جنس‌های باکیفیت از قیمت بالاتری برخوردار باشند. هر چه بالش شما بزرگتر باشد، در ساخت آن مواد اولیه بیشتری استفاده شده که به طبع قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند.
  2. نوع بالش مسافرتی: خوشبختانه این بالش دارای مدل‌های مختلفی است، به همین علت دست شما برای انتخاب بالش متناسب با نیاز شما کاملا باز می‌باشد. این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و نوع نیاز خود بهترین بالش را برای خود انتخاب و خریداری کنید. این بالش دارای مدل‌هایی نظیر U شکل، J شکل و دور گردنی است که هر یک از مدل‌ها برای استفاده در مکان خاصی طراحی شده‌اند، برای اطلاعات بیشتر به ابتدای مقاله مراجعه کنید.
  3. اندازه بالش مسافرتی: زمانی که شما نوع بالش مسافرتی خود را انتخاب کردید باید اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. درست است که انتخاب بالش‌های بزرگ فضای بیشتری را اشغال می‌کنند، اما فراموش نکنید که اندازه بالش شما باید متناسب با اندازه سر و گردن شما باشد. در غیر این صورت گردن شما دچار آسیب دیدگی می‌شود. پس هرگز سلامتی خود را فدای اندازه کوچک بالش برای حمل راحت آن نکنید.
  4. جنس بالش و رویه: فاکتور دیگری که هنگام خرید این بالش باید به آن توجه داشته باشید، توجه به جنس بالش و رویه آن است. جنس بالش نقش مهمی در طول عمر بالش شما خواهد داشت. بالش‌های گران قیمت معمولا جنس بهتری دارند و مدت زمان بیشتری برای شما کار خواهند کرد. مهم‌تر از جنس بالش، توجه به جنس رویه آن است. جنس‌هایی را انتخاب کنید که حساسیت ایجاد نمی‌کنند و جلوی تعریق کردن را بیشتر می‌گیرند.
  5. قابلیت شستشو: برخی بالش‌ها را نمی‌توان شستشو داد، در مقابل برخی از بالش‌ها قابلیت شستشو دارند. اگر قرار است بالش خود را با استفاده از ماشین لباسشویی شستشو دهید، بهتر است مدل‌هایی را خریداری کنید که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند. اکثر این بالش‌ها را نمی‌توان درون دستگاه خشک کن قرار داد و بهتر است در مجاورت هوای آزاد آن‌ها را خشک نمائید.
  6. تناسب سنی: یکی از مواردی که خیلی اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، توجه به سن فردی است که قرار است از بالش استفاده کند. بالش‌های مسافرتی با توجه به رده سنی به سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تقسیم بندی می‌شوند. البته هر گروه سنی باید بالش متناسب با سن خود را هم خریداری کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بالش سفری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های بالش سفری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ بالش بادی سفری بست وی مدل تخت

بالش بادی سفری بست وی مدل تخت

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x26x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بالش سفری بادی اینتکس مدل Black

بالش سفری بادی اینتکس مدل Black

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶ × ۳۰ × ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بالش سفری مدل RT-2

بالش سفری مدل RT-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x39x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بالش بادی سفری گری ولف مدل تراول

بالش بادی سفری گری ولف مدل تراول

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x24x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع
    بادی
  • سایر توضیحات
    قابلیت باد کردن با تلمبه و هر نوع وسیله باد کنندهنرم و انعطاف پذیرمناسب برای مسافرت و کمپ و سفر و استفاده در وسیله نقلیه از جمله اتوموبیل و هواپیما و …قابل استفاده در محل کار و منزل و …قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بالش سفری مدل پالاس

بالش سفری مدل پالاس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x12x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • سایر توضیحات
    دارای زیپ تعویض الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بالش سفری های تک مدل Hi-TP90

بالش سفری های تک مدل Hi-TP90

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵ × ۳۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – ابعاد بسته بندی ۱۰ × ۲۹.۵ × ۳۳.۵ سانتی متر- وزن بسته بندی ۴۳۱ گرم – جنس ۸۷ درصد پلی استر و ۱۳ درصد اسپاندکس- دارای قسمت مشبک در وسط بالش- دارای فوم نرم به همراه ۱۰۰ گرم پد ژل- دارای بند قابل تنظیم برای ثابت ماندن بالش- دارای تکنولوژی ThermaFlip برای سرد بودن روی بالش و گرم بودن پشت بالش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بالش سفری کینگ کمپ مدل KM3563

بالش سفری کینگ کمپ مدل KM3563

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸ × ۴۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – شامل یک رویه و یک تیوپ – جنس تیوپ PVC و جنس رویه پارچه‌ای- مناسب برای مسافرت‌های طولانی با خودرو، قطار و هواپیما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بالش دور گردنی سفری فوروارد کد FCLT500501 FROG KICK

بالش دور گردنی سفری فوروارد کد FCLT500501 FROG KICK

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x29x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • نوع
    مسافرتی – گردشگری
  • سایر توضیحات
    بالش دور گردنی فوروارد دارای جنس مخمل توشکا درجه یک ضد حساسیت پرز کوتاه بسیار با کیفیت و لطیف میباشد . داخل محصول از الیاف ویسکوز متراکم و سبک جهت بهترین حس در هنگام استفاده دور گردن پر شده است . در تمامی قسمت های مختلف محصول از گلدوزی بسیار با کیفیت و زیبا و با تراکم بالا استفاده شده است . در قسمت پایین محصول از قفل ۱ سانتی متری بسیار با کیفیت جهت اتصال دادن بالش به کوله , دسته ترولی چمدان و دور گردن استفاده شده که حمل محصول را برای کاربر بسیار آسان میکند . این محصول از برند فوروارد مناسب جهت استفاده در سفر و کمپ , استفاده روزانه و مناسب جهت کادو دادن به عنوان عروسک و کوسن نیز میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بالش دور گردنی سفری فوروارد کد FCLT500503 GLAD ELEPHANT

بالش دور گردنی سفری فوروارد کد FCLT500503 GLAD ELEPHANT

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x35x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    بالش دور گردنی فوروارد مدل فیل خوشحال دارای جنس مخمل توشکا درجه یک ضد حساسیت پرز کوتاه بسیار با کیفیت و لطیف میباشد . داخل محصول از الیاف ویسکوز متراکم و سبک جهت بهترین حس در هنگام استفاده دور گردن پر شده است . در تمامی قسمت های مختلف محصول از گلدوزی بسیار با کیفیت و زیبا و با تراکم بالا استفاده شده است . در قسمت پایین محصول از قفل ۱ سانتی متری بسیار با کیفیت جهت اتصال دادن بالش به کوله , دسته ترولی چمدان و دور گردن استفاده شده که حمل محصول را برای کاربر بسیار آسان میکند . این محصول از برند فوروارد مناسب جهت استفاده در سفر و کمپ , استفاده روزانه و مناسب جهت کادو دادن به عنوان عروسک و کوسن نیز میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بالش بادی سفری نیچرهایک مدل Square Folding Inflatable

بالش بادی سفری نیچرهایک مدل Square Folding Inflatable

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x27x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • جنس
    نایلون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بالش بادی سفری کچوا مدل AIR BASIC

بالش بادی سفری کچوا مدل AIR BASIC

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x27x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    پلی‌اورتان
  • سایر توضیحات
    روی بالش ننشینید در آب استفاده نکنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بالش بادی سفری کچوا مدل AIR BASIC 120

بالش بادی سفری کچوا مدل AIR BASIC 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x120x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بالش سفری مدل LI-750

بالش سفری مدل LI-750

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x35x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    زیرنشیمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بالش بادی سفری سی تو سامیت مدل Aeros Ultralight Pillow Regular

بالش بادی سفری سی تو سامیت مدل Aeros Ultralight Pillow Regular

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x26x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    جنس: پلی استر کششی نرم ۲۰ دنیر – بالش را تنها در چند نفس باد کنید و آن را به راحتی با دریچه چند منظوره تنظیم کنید.-کشباف ۲۰ بعدی پلی استر بسیار نرم و راحت است.-بافل های داخلی منحنی خطوطی را ایجاد می کنند که سر شما را در گهواره قرار می دهد.-لبه‌های زیرین بالش را دور شانه‌هایتان متمرکز می‌کند، چه به پشت، پهلو یا راست روی صندلی بخوابید.-پارچه صورت لمینت شده به مثانه هوای بی صدا و با استحکام بالا.-

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بالش سفری اینتکس مدل Lbp05 بسته ۲ عددی

بالش سفری اینتکس مدل Lbp05 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x28x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بالش سفری مدل LV67

بالش سفری مدل LV67

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x8x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تشک بادی سفری مدل HXM 115 به همراه بالش سفری بسته ۲ عددی

تشک بادی سفری مدل HXM 115 به همراه بالش سفری بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x130x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • سایر توضیحات
    ۳ کیلو گرم وزن کالا با تجهیزات می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بالش بادی سفری اینتکس مدل ۶۸۶۷۲

بالش بادی سفری اینتکس مدل 68672

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x28x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بالش بادی سفری نیچرهایک مدل NH18F018Z

بالش بادی سفری نیچرهایک مدل NH18F018Z

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x27x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع
    بادی
  • سایر توضیحات
    ابعاد این بالش بادی ، قبل از باد شدن ۱×۱۰×۱۷ سانتی متر و بعد از باد شدن کامل ۸×۲۷×۴۴ سانتی متر می باشد. برای باد کردن بالش به تلمبه نیازی ندارید. با دمیدن در سوپاپ بالش سریعاً باد می شود. وزن بالش نیچرهایک ۹۰ گرم می باشد. رویه پلی استری بالش بسیار نرم و راحت است و خواب خوشی را برای شما در برنامه های کمپینگ و هایکینگ به ارمغان می آورد. رویه بالش بادی مخملی و ضد لغزش می باشد.بالش بادی کمپینگ نیچرهایک یکی از بالش های بادی پرطرفدار و پرفروش کمپانی بزرگ Naturehike بوده که در برنامه های کمپینگ ، کوهنوردی ، طبیعت گردی و سفر بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در ساختار این بالش از متریال مستحکم و بادوام PVC استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بالش سفری مدل NM-173

بالش سفری مدل NM-173

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x38x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بالش بادی سفری و بالش دور گردنی اینتکس مدل ۲۰۲۲

بالش بادی سفری و بالش دور گردنی اینتکس مدل 2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بالش سفری کینگ کمپ مدل KM3563

بالش سفری کینگ کمپ مدل KM3563

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸ × ۴۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – شامل یک رویه و یک تیوپ – جنس تیوپ PVC و جنس رویه پارچه‌ای- مناسب برای مسافرت‌های طولانی با خودرو، قطار و هواپیما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بالش بادی سفری اینتکس مدل LBT01

بالش بادی سفری اینتکس مدل LBT01

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x28x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    – رویه از جنس جیر- دارای رویه‌ی ضدآب- مناسب برای استفاده داخل و خارج از منزل- دارای یک سوپاپ باد با قابلیت باد کردن با دهان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تشک و بالش بادی سفری اینتکس مدل ۶۴۷۶۵NP

تشک و بالش بادی سفری اینتکس مدل 64765NP

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۳x152x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰۰ گرم
  • جنس
    جیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بالش بادی سفری مدل -۲TR

بالش بادی سفری مدل -2TR

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x21x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    حداکثر حمایت برای گردنبالش بادیمناسب برای مسافرت و استفاده در منزل و اتومبیلایجاد حس راحتی و آرامش برای عضلات گردنجهت رفع خستگی گردن و ستون مهره هاجلوگیری از افتادگی گردن در هنگام نشستن ها طولانیپیشگیری از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها و آرتروزرویه مخملی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بالش سفری مدل ۳۳

بالش سفری مدل 33

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بالش بادی سفری نیچرهایک مدل NH17T013

بالش بادی سفری نیچرهایک مدل NH17T013

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x31x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۳ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    بالش بادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ بالش بادی سفری مدل طبیعت گردی کد ۰۰۱

بالش بادی سفری مدل  طبیعت گردی کد 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ بالش بادی سفری چانوداگ مدل Ultralight

بالش بادی سفری چانوداگ مدل Ultralight

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x28x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلی‌اورتان
  • سایر توضیحات
    جنس : ۸۰% پلی استر + ۲۰% TPUابعاد در حالت باد شده: ۴۳x28x13 سانتی‌متردر حالت فشرده شده: ۱۲×۶ سانتی‌متروزن: ۸۰ گرمسوپاپ دو مرحله‌ای با قابلیت پر و خالی شدن سریعجهت باد زدن به صورت دستی از ۳ تا ۵ بار تنفس و یا استفاده از پمپ باددارای طراحی U شکل و ارگونومیکوزن سبک و حجم کمضدآبمقاوم در برابر پارگیدارای کیسه حملمورد کاربرد در سفر، کمپینگ، کوهنوردی همچنین به عنوان کوسن در محیط‌های اداری و خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بالش بادی سفری سی تو سامیت مدل Aeros Premium Pillow

بالش بادی سفری سی تو سامیت مدل Aeros Premium Pillow

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x24x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۹ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • سایر توضیحات
    جنس: پارچه پلی استر سازگار با ۵۰D Pillow Lock™ – بالش را تنها در چند نفس باد کنید و آن را به راحتی با دریچه چند منظوره تنظیم کنید.-بافتنی پلی استر ۵۰D بسیار نرم و راحت است.-بافل های داخلی منحنی خطوطی را ایجاد می کنند که سر شما را در گهواره قرار می دهد.-لبه‌های زیرین بالش را دور شانه‌هایتان متمرکز می‌کند، چه به پشت، پهلو یا راست روی صندلی بخوابید.-پر کردن مصنوعی بین سطح تماس و مثانه TPU جریان هوا را برای راحتی بیشتر افزایش می دهد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بالش سفری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کرم ترک پا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا