ابزار سلامتلوازم آرایشی

کرم ترک پا، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع کرم ترک پا

راهنمای خرید کرم ترک پا به همراه نکات مهم هنگام خرید

ترک خوردن کف پا یکی از مواردی است که بیشتر افراد در تمام طول سال یا فصل‌هایی از سال به آن دچار می‌شوند. متاسفانه در برخی افراد به حدی شدت دارد که دچار ترک‌های عمقی و سوزش در این نواحی می‌شوند، بهترین راه حل برای درمان این عارضه استفاده از کرم ترک پا می‌باشد. البته شما قبل از استفاده از این محصول مراقبتی باید کف‌ پاهای خود را به خوبی سوهان یا رنده بکشید. بهترین زمان برای استفاده از کرم ترک پا شب موقع خوابیدن است، این تنها تایمی است که شما با پاهای خود راه نمی‌روید و کف پاها روی زمین قرار ندارد به همین علت مواد موجود در کرم به بهترین شکل ممکن جذب پوست می‌شوند و اثر بخشی کرم را چند برابر می‌کند.

برای خانم‌های جوان داشتن پاهایی زیبا و لطیف یک امتیاز به حساب می‌آید، اگر شما هم دارای پاهای با پوست خشک و پینه بسته هستید و دوست دارید که پاهای خود را درمان کنید، بهتر است از کرم ترک پا استفاده کنید. این کرم‌ها اثر بخشی فوق‌العاده‌ای دارند و شما بعد از چند بار استفاده متوجه اثر بخشی آن‌ها خواهید شد. بهتر است، قبل از استفاده از کرم ترک پا پاهای خود را به خوبی شستشو دهید و تا حد امکان پوست‌های مرده و پینه بسته آن را با رنده یا سوهان پا از بین ببرید. فقط کافی است ابن کار را چند بار انجام دهید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از بیماری خشکی کف پای خود رنج می‌برید و به دنبال یک روش بی‌خطر برای درمان آن هستید و قصد خرید کرم ترک پا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کرم ترک پا موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کرم ترک پا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کرم ترک پا چیست؟

یک محصول مراقبتی آرایشی و بهداشتی است که خاصیت آبرسان و نرم کنندگی فوق‌العاده بالایی دارد. از این محصول به منظور از بین بردن خشکی، پینه بستگی، ترک و زبری پوست کف پا استفاده شده و با فرمولاسیون خاص خود سبب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست کف پا شده و سبب نرمی و لطافت پوست کف پای شما می‌شود. این محصول مراقبتی بهداشتی هیچ گونه عوارض خطرناکی برای سلامتی شما ندارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سوهان پا

دلیل ترک خوردن کف پا چیست؟

کف پا قسمتی از بدن است که دارای کمترین میزان چربی است به همین علت بیشتر دچار خوشی می‌شود. اگر بنا به هر دلیلی رطوبت پوست در این نقطه کاهش پیدا کند به دلیل اینکه وزن کل بدن روی این قسمت قرار می‌گیرد، پوست این ناحیه خشک و شکننده می‌شود.

راه‌های جلوگیری از ترک کف پا؟

  • پوست‌های مرده کف پای خود را رنده یا سوهان کنید و از کرم‌های مرطوب کننده کف پا استفاده کنید.
  • استفاده از جوراب نخی یا دمپایی روفرشی مناسب هم می‌تواند، از ترک خوردگی کف پای شما جلوگیری کند.
  • اگر دچار بیماری پوستی خاصی نیستید،در حمام نیز می‌توانید از اسکراب و سنگ پا استفاده کنید. و در نهایت استفاده از یک کرم تک پا می‌تواند بهترین گزینه باشد.

بهترین مارک انواع کرم ترک پا:

برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند، بنابراین تنها یک برند خاص را نمی‌توان به شما معرفی کرد، به همین دلیل در ادامه به شما لیستی از بهترین برندهای این محصول را معرفی می‌کنیم.

  • کرم تَرک پای سی گل: این کرم حاوی موادی نظیر اسید سالسیلیک و آلانتونین می‌باشد، این کرم حاوی مقادیر زیادی ویتامین e است که برای ترمیم ترک‌های کف پا و خشکی پوست بهترین گزینه است. در ساخت این کرم‌ها از روغن کره شی، روغن گردو، کاج، تخم کدو و چای سبز استفاده می‌شود که باعث حفظ رطوبت پوست و التیام قسمت‌های ترک خورده می‌شود.
  • کرم تَرک پای پمپی کامان: اگر نیاز به یک کرم برای درمان سریع ترک‌های کف پای خود دارید، بهتر است این محصول را انتخاب کنید. شما با چند بار استفاده از این محصول می‌توانید، نرمی و لطافت را در پوست کف پای خود احساس کنید. در ترکیبات این کرم موادی مثل روغن باتر شی و موم زنبور عسل وجود دارد که لایه‌های مرده پوست این نقاط را خارج می‌کند. این کرم حاوی ویتامین‌های A, C و A است و سبب ترمیم پوست این نقاط و یک آنتی باکتریال قوی هم محسوب می‌شود.
  • کرم تَرک پای سینره: این محصول یک کرم آبرسان قوی برای رفع خشکی پوست کف پا و زانو می‌باشد. این محصول حاوی عصاره گیاهان دارویی نظیر روغن گل داعی و روغن گل رز وحشی است که سبب نرمی و لطافت پوست کف پا و زانو می‌شود. اگر کف پای شما دارای قرمزی و الهاب است به شما تبریک عرض می‌کنم، چون این محصول ضد التهاب و ضد حساسیت می‌باشد و شما بهترین کرم را برای پاهای خود پیدا کرده‌اید.
  • کرم تَرک پای تروپیکال دیپ سنس: این کرم دارای رایحه‌ای خوشبو و دلنشین است که سبب رفع پینه، تک خوردگی و خشکی پوست کف پاهای شما می‌شود. داشتن عصاره میوه‌های استوایی و اسید لاکتیک سبب می‌شود، کف پای شما رطوبت خود را حفظ کرده و مرطوب بماند. علاوه بر این مواد موم زنبور عسل، روغن آملا و اوره هم در این کرم استفاده شده که اثر بخشی آن را چند برابر افزایش می‌دهد.
  • کرم تَرک پای نئودرم: اگر به دنبال یک گزینه برای جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی کف پا هستید، این محصول برای شما بهترین گزینه است. از جمله موادی که در ساخت این کرم استفاده شده‌اند، می‌توان به اسید سالسیلیک، حنا، نعنا و کره شی اشاره کرد. در زمان‌های گذشته از حنا به عنوان یک ماده خنک کننده و ضد عفونی کننده برای درمان ترک خورگی‌های باکتریایی کف پا استفاده می‌شد، امروزه هم با توجه به این خواص عصاره حنا در این کرم‌ها گنجانده شده و در کنار گلیسیرین و روغن شی باتر به نرمی پوست کف پای شما کمک می‌کند.
  • کرم تَرک پای ژنوبایوتیک: این ماده دارای عصاره انبه و اوره می‌باشد که این مواد سبب ایجاد رطوبت در کف پاها می‌شود و یک کرم آبرسان قوی به حساب می‌آید. با این کرم به راحتی می‌توانید، ترک پا و خشکی پوست کف پا، خشکی زانو و آرنج را برطرف کنید. سالسیلیک اسید موجود در این کرم می‌تواند سلول‌های مرده پوست کف پای شما را ترمیم کند و جلوی خشکی و ترک برداشتن آن را بگیرد.
  • کرم تَرک پای دافی: بهترین کرم برای درمان ترک کف پا و اگزمای پوستی در این ناحیه است. این ماده با آبرسانی فوق‌العاده‌ قوی که دارد، سبب بهبود مشکلات پوست کف پا می‌شود. این کرم دارای یک بافت فوق العاده سبک است که به راحتی جذب پوست شده و اثر خود را روی پوست شما اعمال می‌کند. کره شی و موم زنبور عسل از مهمترین موادی هستند که در این کرم می‌توانید مشاهده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رنده پا

ترک کف پا در چه کسانی بیشتر دیده می‌شود؟

  • افرادی که دارای بیماری‌هایی نظیر اگزما، پسوریازیس و دیابت هستند بیشترین مشکلات پوستی در ناحیه کف پا را تجربه می‌کنند.
  • استفاده از برخی داروها می‌تواند، سبب خشکی در پوست و ایجاد ترک در کف پا شود.
  • پوست برخی از افراد به برخی صابون‌ها حساس هستند، در صورت استفاده از این صابون‌ها و عدم شستشوی پوست باعث ایجاد این ترک‌ها می‌شوند.
  • تغییرات آب و هوایی مثل سرمای شدید هم می‌تواند یکی از دلایل ایجاد ترک در کف پای شما باشد.
  • علاوه بر خشکی بیش از حد پوست رطوبت بیش از حد هم می‌تواند یکی از دلایل ترک خوردن کف پای شما باشد، این پدیده بیشتر در افرادی دیده می‌شود که در طول روز مدت زمان زیادی از کفش استفاده می‌کنند.
  • با افزایش سن پوست ناحیه کف پا به شدت نازک می‌شود، به همین علت ترک در کف پای این افراد هم بیشتر از سایر دیده می‌شود.
  • برخی خانم‌ها با ورود به یائسگی به طور ارثی دچار خشکی پوست در ناحیه کف پا و در نتیجه ایجاد ترک در این نواحی می‌شوند.

کرم ترک پا از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد، اما به طور کلی شما به راحتی این محصول را می‌توانید از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی سراسر کشور خریداری کنید. البته اگر فرصت بیرون رفتن از منزل یا محل کار خود را ندارید، می‌توانید این محصول را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید. در این روش در صورت اصل نبودن کالا می‌توانید آن را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید کرم ترک پا:

معمولا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کار ساده‌ای نیست، زیرا تنوع مواد و محصول فوق العاده بالایی دارند. پس اگر فکر می‌کنید، خرید این کرم کار ساده‌ای است، باید بگوییم که شما سخت در اشتباه هستید. فقط کافی است سری به بازار بزنید تا متوجه منظور ما شوید. اما نگران نباشید. ما به جای شما از وب سایت‌های زیادی بازدید کرده‌ایم و نکات مهمی را که برای خرید کرم ترک پا از همه مهم‌تر بودند را برای شما جمع آوری کرده‌آبم و آن‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم، تا شما به وسیله آن‌ها بهترین کرم ترک پای موجود در بازار را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم آبرسان

نکات مهم هنگام خرید کرم ترک پا:

  1. قیمت کرم: اولین نکته‌ای که هنگام خرید این کرم باید آن را در نظر بگیرید، قیمت آن است. بهتر است از خرید کرم‌های خیلی ارزان اجتناب کنید، زیرا از مواد خطرناک ساخته می‌شوند. بهترین کار خرید کرم‌های میان رده می‌باشد، این کرم‌ها تقریبا نیاز هر فردی را برآورده می‌کنند، اگر به محصول قوی‌تری نیاز دارید، طبیعی است که بخواهید بیشتر هزینه کنید و کرم‌های حرفه‌ای را خریداری کنید.
  2. نوع کرم: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، همه این کرم‌ها یک کار مشخص را انجام می‌دهند، یعنی ترک‌های کف پا و پینه را از بین می‌برند. تفاوت اصلی همه آن‌ها در موادی است که در ساخت این کرم‌ها به کار رفته‌اند. برخی دارای عصاره حنا، موم زنبور عسل و کره شی هستند که با مواد طبیعی این کار را انجام می‌دهند و برخی دیگر از مواد شیمیایی مثل اسید سالسیلیک بهره می‌برند. برخی دیگر هم ترکیب گیاهی و شیمیایی دارند.
  3. حجم محصول: شما به راحتی این محصول را می‌توانید در حجم‌های مختلف یعنی از ۱۰۰ میلی لیتر به بالا پیدا کنید. اگر از این محصول مداوم استفاده می‌کنید، طبیعی است که به حجم بیشتری از آن نیاز داشته باشید. کرم‌هایی که حجم بالایی دارند، معمولا از نظر اقتصادی با صرفه‌تر هستند. اگر از کرم خود به صورت دوره‌ای استفاده می‌کنید، بهتر است حجم کمتری از آن را خریداری کنید. تا قبل از تمام شدن تاریخ انقضا آن را به اتمام برسانید.
  4. تناسب با پوست: اگر پوست خیلی حساسی دارید و معمولا نسبت به مواد مختلف واکنش آلرژیک از خود بروز می‌دهد، بهتر است به سراغ کرم‌هایی بروید که منشا طبیعی و گیاهی دارند، گیاه حنا معمولا یک ضد ویروس قوی است و خاصیت ضد آلرژی دارد. در گذشته از این ماده برای درمان پینه و ترک کف پا استفاده می‌شد. امروزه هم عصاره آن در برخی کرم‌ها دیده می‌شود. اگر آلرژی به مواد خاص ندارید، کرم‌های با منشا شیمیایی یا ترکیب هر دو می‌توانند برای شما مفید باشند.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، این محصولات معمولا از قبل تست شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه هم ثابت کرده خرید یک برند شناخته شده، بهتر از تست کردن یک برند شناخته نشده است. ممکن است شما با خرید یک برند شناخته نشده حتی به سلامت خود آسیب وارد کنید. این برندها هرگز اعتبار خود را به خاطر سود بیشتر زیر سوال نمی‌برند.
  6. نظرات مشتریان: نظرات کسانی که از قبل از یک محصول استفاده کرده‌اند، هم می‌تواند به شما در مورد خرید یک محصول کمک کند. همیشه محصولاتی را خریداری کنید که بیش از ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده‌اند. این نظرات معمولا صادقانه هستند و فرد بعد از استفاده از یک محصول نظر خود را در اختیار شما قرار داده است. اگر یک محصول کمتر از ۸۰ درصد نظرات را به خود اختصاص داده بود، احتمالا ارزش خرید را ندارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کرم ترک پای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کرم ترک پا ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کرم ترک پا وکالی مدل حلزون و کلاژن حجم ۱۳۰ میلی لیتر

کرم ترک پا وکالی مدل حلزون و کلاژن حجم 130 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۴۷۸۹۶۳۲
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سایر توضیحات
    رفع ترک پاحجم ۱۳۰ میلحاوی ویتامین A,C,Eترمیم کننده پوست پاایجاد نرمی و لطافت پامناسب برای کف پا و آرنج و زانودرمان خشکی و ترک خوردگی پاحاوی Q10 و کلاژن از بین بردن سلول های مرده و تیره پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کرم ترک پا درماتیپیک مدل HEEL حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا درماتیپیک مدل HEEL حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روز و شب استفاده شود. پس از برگشت پوست به حالت نرمال ۲ یا ۳ بار در هفته استفاده شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۳۰۴۲۰۰۹۷۹
  • نوع عصاره
    حاوی ۲۰% اوره
  • مشخصات ویژه
    مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کرم ترک پا بتیس فارما مدل Anti-Chap مناسب انواع پوست حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا بتیس فارما مدل Anti-Chap مناسب انواع پوست حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۸۹۳/ظ/۱۶
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی ویتامین E برای برطرف کردن نشانه های کشیدگی پوست و مهار آنزیم کلاژنازافزایش انعطاف پذیری پوست در ناحیه آسیب دیدهکاهش طول و عمق علایم کشیدگی پوستسرشار از امگا ۳ و عصاره گیاهان وحشیکاهش رنگ علایم کشیدگی پوستترکیبی از اسیدهای آمینه طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کرم ترک پا نئودرم مدل حنا نعنا حجم ۵۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

کرم ترک پا نئودرم مدل حنا نعنا حجم 50 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۹۹۶۳۳۶۵۳۶۴۸۰۲۷۱
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کرم رفع ترک پا کامان مدل ۰۱ حجم ۲۳۰ میلی لیتر

کرم رفع ترک پا کامان مدل 01 حجم 230 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/ظ/۱۲۱۳
  • نوع عصاره
    شی باتر و موم عسل
  • نوع ویتامین
    C A E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    آنتی باکتریالآبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کرم ترک پا جنتالین مدل Anti Chap حجم ۶۰ میلی لیتر

کرم ترک پا جنتالین مدل Anti Chap حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    هر شب قبل از خواب ابتدا محل ترک خوردگی و زبری پوست را به مدت ۵ دقیقه در آب ولرم بخیسانید و سپس به خوبی خشک کنید. آنگاه کرم را به اندازه کافی بر سطح مورد نظر بمالید تا جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۹/۱۴۷۲۶
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کرم ترک پا سادور مدل شی باتر وزن ۶۰ گرم

کرم ترک پا سادور مدل شی باتر وزن 60 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۵۹ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۴۷۸۹۶۳۲
  • نوع عصاره
    شی باتر
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    بسیار بسیار خوشبومرطوب کننده پوست پارفع خشکی و زبری پوست پانرم و یکدست کردن پوست پارفع خشکی، پینه و ترک دست و پاقابل استفاده برای دست، پا، آرنج، زانو، قوزک پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کرم ترک پا ابیانه مدل FP حجم ۱۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا ابیانه مدل FP حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز، به آرامی و حدود دو دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۲۲۴۰
  • نوع عصاره
    عصاره حنا و روغن بادام
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کرم ترک دست و پا جی مدل j6 مجموعه ۶ عددی

کرم ترک دست و پا جی مدل j6 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۲۷۹۵
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی ۶ عدد کرم ۵۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کرم ترک پا ساج مدل ۰۴ حجم ۵۰ میلی لیتر مجموعه ۴ عددی

کرم ترک پا ساج مدل 04 حجم 50 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۴۵۱
  • نوع ویتامین
    ویتامین A
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کرم ترک پا اوک شاین مدل آلوئه ورا حجم ۷۵ میلی‌لیتر

کرم ترک پا اوک شاین مدل آلوئه ورا حجم 75 میلی‌لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    هشدار: دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.مقدار مناسبی از کرم ترک پای اوک شاین را برروی کف و پاشنه پای تمیز خود ریخته و کاملا ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۹۰۸۶۴۴۵۵۳۳۰۵۵۳۲
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا، روغن بادام، روغن جوانه گندم، روغن درخت چای
  • نوع ویتامین
    E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۹۹۶۳۳۶۵۳۶۴۸۰۲۷۱
  • نوع عصاره
    حنا و نعناع
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی اسید سالیسیلات، موم عسل، شی باتر و گلیسرین- برطرف کننده‌ی خشکی و ترک پاشنه پا، قوزک پا، آرنج و زانو- بازسازی، ترمیم و تقویت پوست- نرم کننده، مغذی و لطافت بخش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کرم ترک پا آدرا مدل آلوئه ورا و بابونه حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم ترک پا آدرا مدل آلوئه ورا و بابونه حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۷۹۳
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    رفع ترک آرنج، قوزک و پاشنه پاحاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه و زیتوننرم کننده و لطیف کننده پوستتسکین دهنده و ضد خارشدرمان ترک بین انگشتان پا (بیماری قارچی)تسریع در جایگزینی سلول های پوستی مرده با سلولهای جوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کرم ترک پا ابیانه مدل FT حجم ۴۵ میلی لیتر

کرم ترک پا ابیانه مدل FT حجم 45 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از کرم را برروی پوست تمیز به آرامی و حدود دو دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۲۲۴۰
  • نوع عصاره
    عصاره حنا و روغن بادام
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI – CHAP حجم ۸۰ میلی‌لیتر

کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI - CHAP حجم 80 میلی‌لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۱۰۷۵
  • نوع عصاره
    گل ختمی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    قبل از مصرف پاها و فضای بین انگشتان را با آب گرم و صابون کاملا خشک نمایید و سپس به نواحی مورد نظر مالیده و ماساژ دهید تا جذب گردد. ترجیحا از جوراب نخی یا پد پاشنه استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کرم ترک پا ابیانه مدل FT حجم ۴۵ میلی لیتر بسته دو عددی

کرم ترک پا ابیانه مدل FT حجم 45 میلی لیتر بسته دو عددی

مشخصات

  • حجم
    ۴۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از کرم را برروی پوست تمیز به آرامی و حدود دو دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۲۲۴۰
  • نوع عصاره
    عصاره حنا و روغن بادام
  • مشخصات ویژه
    بدون رایحه
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کرم ترک پا ببک مدل ۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا ببک مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۶/۲۴۶۸۸
  • نوع محفظه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کرم ترک پا انستیتو اسپانول مدل آتوپیک حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم ترک پا انستیتو اسپانول مدل آتوپیک حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۸۴۱۴۲۲۷۰۴۰۶۸۸
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    بدون پارابن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کرم ترک دست و پا بس مدل Advanced حجم ۵۰ میلی‌لیتر بسته ۲ عددی

کرم ترک دست و پا بس مدل Advanced حجم 50 میلی‌لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کرم رفع ترک پا ساج مدل روغن بادام حجم ۶۰ میلی لیتر

کرم رفع ترک پا ساج مدل روغن بادام حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    بعد از استحمام به کف پا بزنید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۲۹۲۳
  • نوع عصاره
    روغن بادام
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کرم ترک پا نوتروژینا مدل intense repair حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا نوتروژینا مدل intense repair حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    بهتر از هر بار بعد از دوش گرفتن و استحمام که لایه برداری از روی پوست انجام می شود مقداری از کرم را روی پوست پا ماساژ داده تا به خوبی جذب شود
  • شماره مجوز
    ۴۵۵۸۶
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کرم ترک پا باله آ مدل پیه گوزن حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم ترک پا باله آ مدل پیه گوزن حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۷۳۳۴۵۲
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • سایر توضیحات
    به جلوگیری از پینه و تاول کمک می کندبا عصاره بابونه، آلوئه ورا و روغن رزماریدستور العمل بدون میکروپلاستیک و پلیمرهای محلول در آب، کاملا مصنوعیلوله ساخته شده از ۵۰٪ مواد بازیافتی (بدون درپوش)کرم پای پیه آهو Balea به طور ویژه برای مراقبت از پوست بسیار خشن، تحت فشار و ترک خورده ساخته شده است و به جلوگیری از تاول، پینه و پینه کمک می کند. فرمول مراقبتی با پیه طبیعی گوزن و آلوئه ورا نیز در برابر مالش و نقاط فشار روی پوست اثر پیشگیرانه دارد و یک لایه محافظ مرطوب کننده تشکیل می دهد. فرمولاسیون ارزشمند با روغن رزماری، عصاره بابونه و بیزابولول پوست استرس را تسکین می دهد و آن را انعطاف پذیر میکند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کرم ترک پا سینره حجم ۶۵ میلی‌لیتر

کرم ترک پا سینره حجم 65 میلی‌لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مؤثر در رفع ترک های پاشنه پا- ایجاد نرمی و لطافت در پوست زانو و آرنج- حاوی مواد مؤثر گیاهی به منظور التیام وترمیم ترک های پا- دارای مواد کراتولیتیک جهت از بین بردن سلول های مرده پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کرم ترک پا ساج مدل ۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

کرم ترک پا ساج مدل 01 حجم 50 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۴۵۱
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کرم ترک دست و پا جی مدل Hand and Foot حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک دست و پا جی مدل Hand and Foot حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۲۷۹۵
  • نوع عصاره
    ندارد
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای پیشگیری از ترک، پینه و زبر شدن پوست دست، پا، زانو و آرنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کرم ترک پا لیمپیو کد Li0074 حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم ترک پا لیمپیو کد Li0074 حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روزی ۲ الی ۳ بار پس از شستشوی موضع مورد نظر با آب گرم، مصرف کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۶۷۷
  • نوع عصاره
    جوجوبا
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – شامل روغن گیاه کالندولا- حاوی شی باتر – حاوی روغن جوجوبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کرم ترک پا کاسمکولوژی کد ۰۲ حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم ترک پا کاسمکولوژی کد 02 حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ابتدا پاها را با آب ولرم به خوبی شستشو دهید و خشک کنید. سپس مقداری از کرم را روی پوست پا قرار داده و ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۱۹۳۶۱۰۰۳۵۴
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کرم ترک دست و پا دکترژیلا مدل anti chap حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک دست و پا دکترژیلا مدل anti chap حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۸/۴۵۸
  • نوع عصاره
    گیاهی
  • نوع ویتامین
    B5
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کرم ترک دست و پا دکترژیلا دارای ترکیبات قوی التیام بخش، نرم‌کننده و کراتوپلاستیک، مرطوب‌کننده و برطرف کننده خشکی و ترک دست و پا می‌باشد.کرم ترک دست و پا دکترژیلا با بهره‌گیری از اوره تعادل رطوبت و چربی پوست را تنظیم کرده و با آلانتوئین موجود در ترکیب خود که بهترین ترکیب التیام بخش است به ترمیم زخم‌های پوستی کمک می‌نمایدکرم ترک دست و پا دکترژیلا با فرمول خاص خود قابل رقابت با بهترین کرم‌های خارجی بوده و در نوع خود بی‌نظیر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کرم ترک پا سینره حجم ۶۵ میلی لیتر

کرم ترک پا سینره حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۴/۱۰۲۷۳
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کرم رفع ترک پا دافی مدل Non Greasy حجم ۳۴۳ میلی لیتر

کرم رفع ترک پا دافی مدل Non Greasy حجم 343 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۴۳ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کرم ترک پا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپری تاخیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا