لوازم آرایشی

کرم آبرسان، راهنمای خرید کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کرم آبرسان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بهترین کرم آبرسان برای پوست‌های خشک دکرم مرطوبر زیر امتحان شده و آزمایش شده‌اند و نوید آبرسانی به پوست خشک، پوسته‌پوسته یا لکه‌دار شما را می‌دهند. جست‌وجوی یک کرم‌ آبرسان قوی برای پوست‌ خشک شما می‌تواند مشکل ساز باشد، به خصوص اگر دارای پوستی هستید که هر چه سریع‌تر برای تسکین آن نیاز به یک کرم آبرسان خوب و باکیفیت دارید. رد شدن از محصولاتی که هر کدام ادعا می‌کنند در تزریق رطوبت به پوست شما بهترین هستند، باعث می‌شود هر کسی احساس گمراهی کند. به همین دلیل است که ما برای سالن‌های زیبایی خود مأموریتی برای آزمایش چندین مورد برای یافتن بهترین کرم‌ آبرسان موجود در بازار تعیین کرده‌ایم.

دلایل مختلفی برای خشکی پوست وجود دارد، از افت دما، عدم تعادل در pH پوست گرفته تا ژنتیک و برخورد با آن جالب نیست. پوست خشک در بهترین حالت ممکن است لکه دار و سفت و در بدترین حالت پوسته پوسته شده و دردناک باشد. اما خوشبختانه، نیازی به رنج بردن در نیست. مانند بهترین سرم‌های اسید هیالورونیک، بهترین کرم‌های آبرسان حاوی فرمول‌هایی هستند که به‌طور خاص تمام موارد فوق را هدف قرار می‌دهند. در حالی که پوست خشک به طور غیرقابل انکاری خسته کننده است، تقاضای زیاد برای بهترین کرم آبرسان برای پوست‌های خشک به این معنی است که برندها به طور مداوم در تحقیقات و توسعه جدید سرمایه گذاری کرده و برای فرمول عالی تلاش می‌کنند به این معنی که مرطوب کننده‌های آبرسان به وفور در دسترس هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کرم آبرسان را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این لوازم آرایشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کرم آبرسان پوست آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کرم آبرسان باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کرم آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

یک کرم آبرسان معمولاً با نصف آب و نیمی روغن فرموله می‌شود. سنگین‌تر از یک لوسیون می‌باشد، کرم پوست نسبت به پماد چربی کمتری دارد و به راحتی در مناطق وسیعی پخش می‌شود. کرم به مرطوب کردن پوست خشک بدون احساس سنگینی بیش از حد کمک می‌کند و برای افرادی که پوست معمولی و خشک دارند بسیار مفید است. بسیاری از آن‌ها مرطوب کننده خود را به کرم در ماه‌های سرد زمستان و خشک تبدیل می‌کنند تا پوست را آبرسانی کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم مرطوب کننده

در کرم آبرسان صورت به دنبال چه چیزی باشیم؟

در حالی که عملکرد اصلی مرطوب کننده‌ها تامین مواد مغذی است، اما برای هر نوع پوستی متفاوت عمل می‌کنند. هر نوع پوست نیازهای متفاوتی دارد. بنابراین، هر نوع پوستی نیاز به یک مرطوب کننده با طراحی خاص دارد. در قسمت بعدی با نحوه انتخاب مرطوب کننده صورت برای نوع پوست خود آشنا خواهید شد. اما ابتدا اجازه دهید مواد مختلف مورد استفاده در مرطوب کننده‌ها را درک کنیم.

مواد موجود در کرم آبرسان:

اکثر مرطوب کننده‌ها حاوی سه ماده هستند که به حفظ رطوبت و تغذیه پوست کمک می‌کنند. مرطوب کننده‌ها، انسداد دهنده‌ها و نرم کننده‌ها. اجازه دهید یاد بگیریم که این مواد دقیقا چه کاری را انجام می دهند و چگونه به پوست شما کمک می‌کنند.

  1. مرطوب کننده‌ها: مرطوب کننده‌ها مولکول های آب را از هوا یا لایه‌های عمیق پوست جذب می‌کنند تا پوست شما را هیدراته نگه دارند. رایج ترین مرطوب کننده‌ها گلیسیرین، اسید هیالورونیک، اسید لاکتیک، پانتنول، پپتیدها، لاکتات سدیم، اوره و غیره هستند. این مرطوب کننده‌ها برای پوست‌های دهیدراته، چرب و حساس بهترین عملکرد را دارند.
  2. انسداد دهندهها: اکلوزیوها عوامل مرطوب کننده بر پایه روغن هستند. این مواد یک لایه محافظ بر روی پوست تشکیل می‌دهند و رطوبت را در خود قفل می‌کنند. آن‌ها به کاهش از دست دادن آب از طریق پوست کمک می کنند. پرمصرف ترین انسداد دهنده‌ها وازلین، موم زنبور عسل، روغن معدنی و لانولین هستند. مرطوب کننده‌های دارای مواد انسدادی برای پوست‌های خشک و بسیار خشک بهترین عملکرد را دارند.
  3. نرم کننده‌ها: نرم کننده‌ها به عمق لایه‌های پوست رفته و پوست شما را پر از چربی می کنند. آن‌ها اساساً ترک‌های پوست خشک و پوسته پوسته شده را با اسیدهای چرب پر می کنند. بنابراین، آن‌ها پوست شما را صاف‌تر می کنند و ظاهر کلی پوست شما را بهبود می بخشند. برخی از نرم‌کننده‌های معمولی که در مرطوب‌کننده‌ها استفاده می‌شوند، اسیدهای چرب، روغن‌های گیاهی، سرامیدها، کره شی، کره کاکائو و غیره هستند. مرطوب‌کننده‌های صورت مبتنی بر نرم‌کننده برای انواع پوست کار می‌کنند. همچنین، نرم کننده‌ها به مشکلات جزئی پوست مانند بثورات، سوزش، سوختگی پوست و غیره کمک می‌کنند.

اکنون که می‌دانید چگونه مواد مختلف موجود در مرطوب کننده برای انواع پوست کار می‌کند. برای بهره مندی از مزایای مرطوب کننده صورت خود، باید مطمئن شوید که برای شما مناسب است. بهترین راه برای انجام این کار، انتخاب مرطوب کننده‌ای است که برای نوع پوست شما طراحی شده است.

نحوه انتخاب کرم آبرسان برای پوست خیلی خشک:

اگر پوست خشکی دارید، مهم است که بدانید چگونه مرطوب کننده را برای پوست خود انتخاب کنید تا رطوبت مورد نیاز پوست را به آن بدهد. چه به دنبال مرطوب‌کننده‌ای برای پوست‌های خشک باشید که حاوی مواد طبیعی هستند، فواید ضد پیری ارائه می‌دهد یا برای پوست‌های حساس فوق‌العاده ملایم است، ما بهترین مرطوب‌کننده‌ها را برای پوست‌های خشک موجود پیدا کرده‌ایم. ما کرم‌های بی‌شماری را به کار برده‌ایم تا بهترین فرمول‌های غیر چرب و مغذی پوست را انتخاب کنیم که به پوست شما اجازه می‌دهد مواد خوب را بنوشد و پوست شما را هیدراته و شبنم‌دار کند.

مزایای استفاده از کرم آبرسان چیست؟

یک مرطوب کننده صورت به دو صورت عمل می کند. یا رطوبت پوست را می‌بندد یا لایه‌های عمیق پوست را تغذیه می‌کند. به هر دو صورت پوست شما هیدراته و تغذیه می‌شود و از پوست خشک و پوسته پوسته جلوگیری می‌کند. به علاوه، از راه‌های زیر به پوست شما کمک می‌کند:

  1. پوست هیدراته و مرطوب کمتر مستعد علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز است. بنابراین یک مرطوب کننده صورت مزایای ضد پیری را ارائه می‌دهد.
  2. مرطوب کننده‌ها مواد مغذی ضروری را برای پوست فراهم می‌کنند که به حفظ سد پوستی کمک می‌کند.
  3. با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و آسیب‌های محیطی مانند لکه‌های خورشیدی را کاهش می دهد.
  4. همچنین به تسکین پوست حساس کمک می‌کند. و استفاده منظم از آن باعث بهبود بافت پوست می‌شود.
  5. یک مرطوب کننده آبرسان عالی، پوست را سفت تر و قوام می‌بخشد.
  6. پوستی که به خوبی مرطوب شده باشد کمتر در خطر عفونت‌های پوستی قرار دارد.

بهترین مرطوب کننده بدون شک پوستی سالم به شما می‌دهد اما تنها زمانی که به درستی و در زمان مناسب استفاده شود. تا به حال باید نوع پوست خود را مشخص کرده باشید و کمی از کیفیت پوست خود آگاه باشید. بنابراین اجازه دهید ابتدا با بررسی انواع مرطوب‌کننده‌های صورت، بفهمیم کدام مرطوب‌کننده برای شما بهتر عمل می‌کند.

هنگام انتخاب کرم آبرسان باید از چه چیزهایی اجتناب کرد:

  • رنگ ها و عطرها: چه بخواهید پوست خشک، پوست حساس یا چیزی در این بین را مرطوب کنید، اکثر کارشناسان می‌گویند از مواد غیرضروری و بالقوه تحریک کننده مانند رنگ‌ها و عطرهای اضافه شده خودداری کنید. عوامل ضد باکتری نیز می‌توانند به طور غیر ضروری خشن باشند و پوست را از روغن‌های ضروری پاک کنند.
  • مواد سازگار با بدن آنچه برای بدن شما خوب است همیشه برای صورت شما خوب نیست. کامبیو پیشنهاد می‌کند از مرطوب‌کننده‌های صورت با ترکیبات محبوب بدن مانند لانولین، روغن معدنی، موم یا کره شی پرهیز کنید. او می‌گوید: اینها می‌توانند منافذ را مسدود کرده و باعث آکنه روی صورت شوند.
  • اسیدهای خیلی زیاد: اگر پوست خشک یا حساسی دارید از اسیدهای آلفا هیدروکسی، اسید گلیکولیک، اسید رتینوئیک و اسید سالیسیلیک خودداری کنید. این مواد ممکن است بیش از حد به عمیق پوست نفوذ کرده و پوست ظریف را دچار مشکل کنند. از محصولات حاوی الکل نیز دوری کنید.
  • استفاده بیش از حد از مواد استروئیدی (برای خارش پوست): استفاده از کرم یا پماد استروئیدی را فقط به یک یا دو هفته محدود کنید، مگر اینکه پزشک استفاده طولانی تر از آن را توصیه کند. استفاده بیش از حد از این کرم ها می‌تواند پوست را بسیار نازک کند و منجر به سایر مشکلات پوستی شود.
  • اوره یا اسید لاکتیک (برای اگزما یا پوست ترک خورده): از مرطوب کننده‌هایی که حاوی این ترکیبات دوستدار پوست خشک هستند دوری کنید. آن‌ها می‌توانند تحریکات پوستی موجود را تشدید کنند.

نکات اضافی مراقبت از پوست:

  • مهم است که نوع پوست خود را با مرطوب کننده هماهنگ کنید.
  • تغییرات فصلی نیز می‌تواند بر وضعیت پوست شما تأثیر بگذارد و ممکن است نیاز به تغییراتی در مرطوب کننده شما داشته باشد.
  • همیشه بعد از دوش گرفتن یا حمام و بعد از لایه برداری یا اصلاح، پوست خود را مرطوب کنید.
  • روی برچسب به دنبال غیر کومدوژن باشید، به این معنی که منافذ شما را مسدود نمی‌کند.
  • برای پوست‌های حساس، از موادی که ممکن است تحریک کننده باشند اجتناب کنید. محصولاتی را در نظر بگیرید که فاقد رنگ، عطر، پارابن، لانولین و آزاد کننده فرمالدئید هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد چروک

نکات مهم هنگام خرید کرم آبرسان:

  1. نوع پوست خود را در نظر بگیرید: شناخت نوع پوست اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد استفاده از مرطوب کننده در رژیم روزانه است. پنج نوع پوست اصلی وجود دارد: معمولی، مختلط، خشک، چرب و حساس. اگرچه پاکسازی و مرطوب‌کننده روزانه برای انواع پوست مفید است، اما مواد و محصولات مرطوب‌کننده متفاوتی وجود دارد که برای حمایت از نیازهای منحصربه‌فرد هر کدام مناسب‌تر هستند. شناسایی نوع پوست می تواند به شما کمک کند هنگام انتخاب مرطوب کننده‌ای که به حفظ سلامت، هیدراته شدن و متعادل شدن پوست شما کمک می‌کند، تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرید.
  2. به بافت پوست فکر کنید: بافت یک کرم آبرسان خوب برای شما نیز به نوع پوست شما مربوط می‌شود. پوست معمولی با مرطوب‌کننده‌های سبک و بدون چربی بهترین عملکرد را دارد، در حالی که پوست خشک ممکن است به فرمول سنگین‌تر و کرم‌تری نیاز داشته باشد که به احتمال زیاد رطوبت را در خود نگه می‌دارد. نه تنها به بافت محصول در ظرف، بلکه به احساس آن بر روی صورت خود پس از استفاده از آن توجه کنید.
  3. بوی آن را بررسی کنید: مرطوب کننده شما به معنای واقعی کلمه هر زمان که آن را استفاده می‌کنید دقیقاً در کنار بینی شما قرار می‌گیرد، بنابراین رایحه آن مهم است. فقط به همین دلیل، ارزش خرید از مکانی را دارد که در آن می‌توانید انواع مرطوب‌کننده‌ها را امتحان کنید یا حداقل پیچ‌های ظروف را باز کنید. اگر پوست مستعد آکنه یا حساس دارید، سعی کنید از مرطوب کننده‌های معطر همراه با عطر خودداری کنید.
  4. از SPF استفاده کنید: آیا هر روز ضد آفتاب میزنید؟ احتمالاً قبلاً می‌دانید که این مرحله مهمی در روتین مراقبت از پوست شما است. بهترین راه برای مبارزه با آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید، زدن هر روز ضد آفتاب است. این جایی است که مرطوب‌کننده شما می‌تواند وارد شود. سعی کنید مرطوب‌کننده‌ای با SPF ۱۵ یا بالاتر انتخاب کنید و آن را هر روز طبق دستور استفاده نمائید.
  5. برچسب ها را بخوانید: برچسب روی هر محصول پوستی ممکن است کاملاً نامفهوم به نظر برسد، اما با مطالعه دقیق آن می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. به طور خاص، به دنبال مرطوب‌کننده‌هایی باشید که برچسب آزمایش‌شده آلرژی (کمتر احتمال ایجاد واکنش‌های آلرژیک) و غیر کومدوژنیک یا احتمال کمتری برای مسدود کردن منافذ پوست را دارند. این برچسب‌ها تضمین نمی‌کنند که یک مرطوب‌کننده پوست شما را تحریک نمی‌کند، اما آن‌ها یک نقطه شروع محکم برای اکثر مردم هستند. پیدا کردن مرطوب کننده کامل می تواند یک چالش باشد. اغلب، مصرف‌کنندگان با آزمون و خطا به آنجا می‌رسند که برای هر فرد متفاوت است. توصیه می‌کنیم از این ۵ نکته آسان برای یافتن کرم آبرسان مناسب برای خود استفاده کنید.

تصورات غلط و رایج در مورد کرم‌های آبرسان:

  • اگرچه بسیاری از مردم بر این باورند که اگر پوستشان خشک یا پوسته پوسته نشود، می توانند مرطوب کننده را حذف کنند، این در واقع یکی از مراحل مهم مراقبت از پوست است که می‌تواند برای همه انواع پوست مفید باشد.
  • همه مرطوب‌کننده‌ها پوست شما را چرب نمی‌کنند یا منافذ شما را مسدود نمی‌کنند.
  • مرطوب‌کننده‌های صورت CeraVe برای روز و شب همگی “غیر کومدون زا” هستند، به این معنی که به طور خاص با موادی ساخته شده‌اند که منافذ شما را مسدود نمی‌کنند.
  • استفاده از مرطوب کننده دو بار در روز پس از پاکسازی می‌تواند به رفع نگرانی‌های مختلف پوست، از خشکی تا علائم قابل مشاهده پیری کمک کند.
  • یک مرطوب کننده در طول روز انتخاب کنید که حاوی ضد آفتاب با طیف وسیع برای محافظت روزانه در برابر آفتاب باشد.
  • به دنبال مرطوب کننده‌های موثر و چند کاره با ترکیباتی مانند سرامیدها، اسید هیالورونیک و نیاسینامید باشید تا به آبرسانی پوست شما کمک کند و همچنین مانع طبیعی پوست شما را بازیابی و حفظ کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کرم آبرسان مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کرم آبرسان پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کرم آبرسان برایت مکس مدل Rich حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان  برایت مکس مدل Rich حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۸۷۰۰۸۵۵۱۵۵۳۳۳۳۱
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10 E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10 E حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۴
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل M حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل M حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۴
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo حجم ۷۰ میلی لیتر

کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo حجم 70 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    روزانه به دفعات لازم روی پوست تمیز دست یا صورت به آرامی ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    این محصول به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا و عصاره بامبو و اوره و روغن زیتون تنظیم کننده PH پوست می باشد. این محصول سبک و زود جذب است. آبرسانی و حفظ رطوبت پوست برای جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس از مزیت این محصول می باشد.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۵۸۱
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل ۲۶۵ حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل 265 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    ابتدا دست ها و صورت خود را شسته و تمیز نمایید. مقدار کافی از کرم را برداشته و بر روی پوست صورت خود به آرامی ماساژ دهید. ۲ بار در روز از کرم رطوبت رسان استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۳۹۹
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم ۵۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۶۲۳۳۴۱۵۷۵
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۲
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل Dry Detoxifing حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل Dry Detoxifing حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    گرم
  • راهنمای استفاده
    صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۷۶۱
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کرم آبرسان لایت بیوتی مدل آرگان شی باتر ۲۰۰ میلی لیتر به همراه کرم مرطوب کننده لایت بیوتی حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان لایت بیوتی مدل آرگان شی باتر 200 میلی لیتر به همراه کرم مرطوب کننده لایت بیوتی حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۲۴۱۲
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کرم آبرسان وچه مدل Bamboo مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه حجم ۶۰ میلی لیتر

کرم آبرسان وچه مدل Bamboo مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۵۳۱۳
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت بیوتی مدل آرگان شی باتر حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت بیوتی مدل آرگان شی باتر حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۲۴۱۲
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کرم آبرسان آدرا کد ۵۰۱۸۲۶ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان آدرا کد 501826 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۳۷ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶۲۵۹۶۰
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کرم آبرسان سوپکس مدل آووکادو، بلوبری، آلوئه ورا و هلو وزن ۲۵۰ گرم مجموعه ۴ عددی

کرم آبرسان سوپکس مدل آووکادو، بلوبری، آلوئه ورا و هلو وزن 250 گرم مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کرم آبرسان ژوت کد ۰۴ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

کرم آبرسان ژوت کد 04 حجم 120 میلی لیتر

مشخصات

  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۶۲۹
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم ۵۵ میلی لیتر

کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم 55 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۵۹۱۸۷۷۸۱۳۰۲۰۶۱۰
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کرم آبرسان ژوت کد ۰۰۲ حجم ۷۰ میلی لیتر

کرم آبرسان ژوت کد 002 حجم 70 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    در صورت نیاز به دفعات روی دست و صورت استفاده شود.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۲۲۶
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کرم آبرسان رزاکلین مدل کامپلکس حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان رزاکلین مدل کامپلکس حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۳۱۴۹۱۰۰۳۳
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پوست های خشک و حساسحاوی روغن آرگانرطوبت رسانی عمقیحاوی کلاژن و الاستینافزایش استحکام پوستحاوی هیالورونیک اسیدرفع خشکی، خارش و آزردگی های پوستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کرم آبرسان اوک شاین مدل روغن آرگان و آووکادو حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان اوک شاین مدل روغن آرگان و آووکادو حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۷۴۱۷۵۸۳۲۲۶۷۱۵۷۸۱
  • نوع عصاره
    روغن آرگان، روغن آووکادو
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کرم آبرسان سیمپل مدل Skin Smoothing Actives حجم ۱۲۵ میلی لیتر

کرم آبرسان سیمپل مدل Skin Smoothing Actives حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    روزی دو نوبت صبح و شب پس از شست و شوی پوست بر روی پوست تمیز، مقدار مناسبی از کرم را بمالید تا جذب پوست شود.
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • شماره مجوز
    ۲۳۴۵۳۲۹۸
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    فلیپ تاپ
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    ابرسان سیمپل ریچ، یک مرطوب کننده غنی از ویتامین است که پوست را نرم و مرطوب می کند. ویتامین پرو B5 و ویتامین E موجود در ترکیبات این محصول پوست را رطوبت رسانی و تغذیه رسانی می کند. همچنین غیر کمدون زا است و باعث مسدود شدن منافذ و ایجاد حساسیت نمی شود.آبرسان سیمپل برای پوست خشک، خیلی خشک و حساس ایده آل است و پوست شما را نرم و لطیف کرده و شادابی و درخششی طبیعی به آن هدیه می کند. وگان و فاقد تست حیوانی، عطر مصنوعی، رنگ و مواد صابونی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل ۰۴ مناسب پوست های حساس حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 04 مناسب پوست های حساس حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۰۱۸۰
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کرم آبرسان سوپکس مدل نارگیل حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان سوپکس مدل نارگیل حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کرم آبرسان مورینگا امو مدل ۰۱ حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم آبرسان مورینگا امو مدل 01 حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از محصول را روزانه، روی پوست تمیز دست، صورت و گردن استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۶۰۶۱
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کرم آبرسان ایباگ مدل شیر گاو وزن ۸۰ گرم

کرم آبرسان ایباگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۲۱۶ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از کرم را روی پوست تمیز دست و یا صورت قرار داده و ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.
  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره مجوز
    ۷۰۰۱۷۰۷۶۹۴۴۹۴۰۲۹
  • نوع عصاره
    شیر گاو
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کرم آبرسان کامان مدل Q10+E حجم ۵۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان مدل Q10+E حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۶۲۳۳۴۱۵۹۹
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل ۰۲ مناسب پوستهای نرمال و مختلط حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 02 مناسب پوستهای نرمال و مختلط حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۰۱۸۰
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۱
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل ۰۳ مناسب پوست های خشک حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۰۱۸۰
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کرم آبرسان در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لنز دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا