لباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

کاپشن ورزشی پسرانه، راهنمای خرید کاپشن ورزشی پسرانه زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاپشن ورزشی پسرانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پیدا کردن کاپشن ورزشی پسرانه مناسب برای ماجراجویی به معنای درک آخرین فناوری‌ها، شناخت نوآوری برند و سپس انتخابی است که برای شما مناسب است. در اینجا، راهنمای خرید کاپشن ورزشی پسرانه مفید ما پر از اطلاعات است تا تصمیم شما را کمی آسان‌تر کند. یک ژاکت خوب یک سرمایه گذاری است و به عبارت ساده هر چه بیشتر سرمایه گذاری کنید سود بیشتری به دست خواهید آورد. اگر فقط به یک پوسته اولیه برای بارش عجیب و غریب نیاز دارید، فایده‌ای ندارد، اما اگر به طور منظم از کاپشن ورزشی پسرانه در مسیرهای صعود یا پیاده روی در کوه استفاده می‌کنید، واقعاً مزایای پارچه‌های سطح بالاتر مانند گورتکس GORE-TEX را خواهید دید.

یک پوسته ضد آب خوب نیاز به مراقبت دارد، زیرا با گذشت زمان و کثیف شدن کثیفی می‌تواند بر قابلیت ضد آب بودن آن تأثیر بگذارد. یک کاپشن ورزشی پسرانه با یک غشای ضد آب همچنین از یک درمان DWR در لایه بیرونی برای جلوگیری از تجمع آب روی سطح استفاده می‌کند. برای تازه کردن روکش DWR هر چند ماه یکبار از اسپری نیکواکس یا گرنجرز یا پاک کننده شستشو استفاده کنید و این به طور قابل توجهی عمر کاپشن ورزشی پسرانه شما را افزایش می دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک کاپشن ورزشی پسرانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کاپشن ورزشی پسرانه آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کاپشن ورزشی پسرانه باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کاپشن ورزشی پسرانه چیست؟

کاپشن‌های ورزشی لباس‌هایی هستند که برای مقاومت در برابر هوای سرد، باد و مرطوب ساخته می‌شوند. آن‌ها حاوی عایق ضخیم هستند، بنابراین بدن شما حتی در حالت ایستاده گرم می‌ماند. آن‌ها همچنین با پارچه‌هایی ساخته شده‌اند که آب و باد را دفع می‌کنند و پناهگاه‌های مقاوم در برابر آب و هوا را برای بالاتنه شما ایجاد می‌کنند. این ترکیبی از مقاومت در برابر آب و هوا و گرما است که کاپشن‌های ورزشی را در این آزمون از سایر سبک‌های کاپشن مانند کاپشن‌های اختصاصی و کاپشن‌های عایق مصنوعی متمایز می‌کند. این قطعات نازک‌تر و کمتر محافظ اغلب بخشی از یک سیستم یکپارچه از لایه‌ها هستند تا به کاربر در مدیریت گرما و عرق در طول فعالیت‌های زمستانی اختیار نهایی را بدهد. کاپشن‌های ارائه شده در این بررسی برای استفاده به عنوان یک کاپشن همه کاره، بدون نیاز به لایه‌های گرم زیر آن در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتبال پسرانه

انواع کاپشن ورزشی پسرانه:

  • کاپشن‌های ورزشی سبک وزن قابل بسته بندی: زمانی که به یک ضدآب برای حمل در کوله پشتی خود در مسیرهای پیاده روی یا سفرهای یک روزه نیاز دارید، این کاپشن‌ها یا در جیب خود یا در یک کیسه وسایل همراه قرار می‌گیرند. برخی از کاپشن‌های عایق یا پایین نیز می‌توانند به دلیل تراکم پذیری بالا قابل بسته بندی باشند. اینها یک گزینه عالی برای کوهنوردی‌های فعال کوهستانی هستند که در طول روز یا هفته‌ها و ماه‌ها دما می‌تواند به طور چشمگیری تغییر کند و ممکن است لازم باشد یک لایه عایق پرتاب کنید.
  • کاپشن‌های ورزشی پوسته نرم Softshell: اگر می‌خواهید یک لایه همه کاره، گرم و سبک وزن داشته باشید تا در هنگام سرما با احتمال بارش‌های سبک از آن محافظت کنید، Soft shell عالی است. آن‌ها از پشم گوسفند پلی استر با لایه بیرونی دافع آب ساخته شده‌اند و برای استفاده فعال در فضای باز بسیار مناسب هستند، زیرا پارچه کشسان طیف وسیعی از حرکت را امکان پذیر می‌کند. روکش هوشمند کاپشن‌های سافت‌شل به این معنی است که برای استفاده‌های غیررسمی نیز عالی به نظر می‌رسند و می‌توانند به عنوان یک کاپشن ورزشی پاییزی یا زمستانی روزانه ایده‌آل باشند.
  • کاپشن‌های ورزشی پارکاس parkas: پارکاس‌ها در اصل بهترین کاپشن ورزشی زمستانی هستند. که سنگین، عایق‌شده و اغلب با بیرونی ضد آب در گزینه‌های بالاتر، در تمام فصل کاملاً راحت خواهید بود و در سرمای شدید یا در برخی موارد در شرایط قطب شمال، گزینه‌ای ایده‌آل هستند. پارکاها با آستر خز یا خز مصنوعی روی کاپوت شناسایی می‌شوند و اغلب به عنوان یک کاپشن زمستانی معمولی به دلیل جناغ یا پوسته پارچه بیرونی عالی هستند. زمانی که در سرما یا سرمای شدید به مدت طولانی ثابت ایستاده‌اید، پارکا بهترین گزینه است.

راهنمای خرید کاپشن ورزشی پسرانه:

کاپشن‌های ورزشی زمستانی انواع مختلفی دارند و هر کاپشن برای مقاصد مختلفی مفید است. انتخاب گرم ترین کاپشن‌ها برای هوای سرد مهم است. قبل از اینکه لیستی از گرم ترین کاپشن‌های ورزشی پسرانه را با شما به اشتراک بگذاریم، در اینجا چند فاکتور و نکاتی که باید هنگام انتخاب کاپشن‌‌های مناسب برای فصل زمستان رعایت کنید، آورده شده است:

  • هدف از خرید کاپشن: اولین و مهمترین چیزی که باید بدانید این است که برای چه هدفی به کاپشن ورزشی نیاز دارید. این به شما کمک می‌کند تا بهترین کاپشن‌های ورزشی را برای خود انتخاب کنید. برای پیاده روی یا اسکی یا هر فعالیتی در برف به نوع دیگری از کاپشن ورزشی نیاز دارید و برای هر نوع فعالیت هوازی با شدت کم یا هر نوع فعالیت دیگری، نوع کاپشن مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود.
  • نوع عایق: دو نوع عایق وجود دارد که هنگام جستجوی کاپشن برای هوای سرد می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. عایق و مصنوعی. ویژگی‌های هر دو نوع عایق در کاپشن‌های ورزشی به شرح زیر است: پایین: بسیار سبک، آسان برای بسته بندی، بسیار گرم، طول عمر طولانی‌تر و در نهایت مصنوعی: قیمت پایین تر، قابل شستشو در ماشین لباسشویی و ضد آب.
  • انواع پوسته بیرونی: دو نوع اصلی پوسته بیرونی وجود دارد که هنگام یافتن بهترین کاپشن ورزشی برای زمستان باید از بین آن‌ها انتخاب کنید: پوسته سخت و پوسته نرم. در حالی که کاپشن‌های پوسته سخت ضد آب و مقاوم در برابر باد هستند، کاپشن‌های پوسته نرم در برابر آب مقاوم می‌باشند. بسته به نیاز خود می‌توانید پوسته بیرونی کاپشن خود را برای هوای سرد انتخاب کنید.
  • مواد آستر: مواد آستر قسمتی از کاپشن است که بیشترین تماس مستقیم را با پوست شما خواهد داشت. این ماده‌ای است که به حفظ گرما در بدن کمک می‌کند. از این رو باید آستر داخلی کاپشن ورزشی زمستانی خود را بسته به اینکه می‌خواهید گرم یا خشک یا هر دو بمانید انتخاب کنید.
  • افزودن لایه های بیشتر به داخل: اغلب ممکن است حتی زمانی که گرم ترین کاپن زمستانی را می پوشید، به لایه‌های بیشتری در داخل نیاز داشته باشید. یک کاپشن خوش‌پوش مطمئناً شیک‌تر به نظر می‌رسد، اما کاپشنی که بتواند لایه‌های بیشتری را در خود جای دهد مناسب‌تر است.
  • راحتی، سبک و کاربردی: بهترین کاپشنی که برای زمستان انتخاب می‌کنید باید همه این سه عنصر را برای شما ترکیب کند.
  • ویژگی‌های اضافی: به ویژگی‌هایی مانند جیب، هود، زیپ یا دکمه، ویژگی‌های تنظیم، قابلیت بسته بندی و طراحی ۳ در ۱ توجه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تیشرت پسرانه

نکات مهمی که هنگام خرید کاپشن ورزشی پسرانه باید در نظر بگیرید:

مدرسه به سختی شروع شده است، اما والدین با تجربه به شما خواهند گفت که اکنون زمان خرید پالتو و وسایل زمستانی فرا رسیده است، زیرا اندازه‌ها با سرعت شگفت انگیزی پیش می‌روند. تجهیزات زمستانی یک سرمایه گذاری مهم برای سال تحصیلی است و انتخاب صحیح یک هنر است. شما می‌خواهید بچه‌هایتان راحت و آماده ورزش باشند، علاوه بر اینکه ارزش پول شما را به دست می‌آورند، که به معنای ارزان خریدن نیست. برای کمک به شما در انجام بهترین انتخاب ممکن، فهرستی از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید کاپشن ورزشی پسرانه در نظر بگیرید، تهیه کرده‌ایم.

  1. خاصیت ضد آب بودن کاپشن: بچه‌ها در برف بازی می‌کنند و زمان زیادی را روی زانوها و باسن خود می‌گذرانند، به این معنی که از سر تا پا خیس می‌شوند. ضروری است که تمام وسایل اصلی آن‌ها چکمه، کاپشن ورزشی و شلوار برفی ضد آب باشد. به دنبال علامت ضد آب روی برچسب لباس باشید و تأیید کنید که دوخت کاپشن و شلوار ورزشی از داخل بسته شده است (برای بررسی، درز را بین انگشتان خود بردارید و به دنبال چیزی باشید که در داخل آن شبیه روبان است). مراقب هر چیزی که “مقاوم در برابر آب” است، باشید، زیرا این نشانه‌ای از مواد ضد آب نیست.
  2. نوع عایق به کار رفته در کاپشن: برای گرم نگه داشتن فرزندانتان حتی در سردترین روزها، باید وسایلی با عایق بندی مناسب تهیه کنید. مراقب باشید: عایق بودن لزوماً به معنای ضخیم بودن کاپشن نیست! فناوری عایق‌های جدید مانند Primaloft، Thinsulate و Omni-Heat از الیاف عمیقی تشکیل شده است که محفظه‌های هوا را نگه می‌دارند که توسط بدن گرم می‌شوند. کاپشچن‌های ورزشی این نوع با کیفیت و سبک وزن هستند که به تحرک کمک می‌کند و در نتیجه بازی در بیرون را حتی بیشتر سرگرم کننده می‌کند. در مورد چکمه‌ها، مدل‌های عایق‌شده مانند Thermolite یا Thinsulate را با چکمه‌های نمدی لغزنده مانند آنهایی که توسط Sorel ساخته شده‌اند را امتحان کنید. مدلی را انتخاب کنید که بتواند تا منفی ۳۰- پایین بیاید که یک استاندارد است.
  3. مواد به کار رفته در دوخت: مواد شاخص خوبی از کیفیت و دوام هستند و همه تفاوت را در راحتی کودک شما در زمستان امسال ایجاد می‌کنند. کاپشن و شلوار برفی که انتخاب می‌کنید باید از پارچه تنفس پذیر ساخته شده باشد تا از تعریق سرد جلوگیری شود. این به معنای یک لایه به سبک گورتکس است. چنین لایه‌هایی با نام‌های مختلف در دسترس هستند، بنابراین به سادگی به دنبال نشانه‌ای مبنی بر «تنفس‌پذیر» بودن پارچه باشید. لباس‌هایی که کودک شما در زیر کاپشن یا شلوار برفی می‌پوشاند (لباس زیر بلند، جوراب و غیره) است که باید از الیاف مصنوعی یا پشمی باشد که بهترین انتخاب پشم مرینو است. از پنبه به هر قیمتی اجتناب کنید. رطوبت را حفظ می‌کند و ناراحتی را تضمین می‌کند. در مورد چکمه‌ها، زیره‌های لاستیکی یا ترمولیت (لاستیک مصنوعی) را انتخاب کنید. هنگامی که دما کاهش می یابد، چسبندگی قوی تری خواهند داشت.
  4. قابلیت تنظیم و راحتی: از کودک خود بخواهید لباس را بپوشد، سپس حرکت او را تماشا کنید و راحتی او را بررسی کنید. اگر خیلی کوچک هستند، مطمئن شوید که می‌توانند به تنهایی لباس بپوشند. شما باید از هر چیزی با دکمه‌ها اجتناب کنید و زیپی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حرکت باشد (با یک محافظ زیپ در جلو یا پشت برای محافظت در برابر سرما). بررسی کنید که بند‌های مچ دست قابل تنظیم باشند تا بتوان دستکش‌ها را از بین برد. اطمینان حاصل کنید که یقه آن به اندازه کافی نرم و بلند باشد تا گردن را بپوشاند. بررسی کنید که کاپشن ورزشی شما دارای کلاه ایمنی باشد و در صورت شرکت در ورزش‌های زمستانی با کلاه ایمنی کودک شما سازگار باشد. شلوار برفی با بند‌های قابل تنظیم، گترهای برفی توکار برای پوشاندن چکمه‌ها و پارچه‌های ضخیم که در برابر اصطکاک مقاوم هستند را انتخاب کنید. مطمئن شوید که چکمه‌ها خیلی کوچک نباشند.
  5. برچسب با من رشد کن: اکثر مارک‌های باکیفیت کودکان (و برخی از مارک‌های نوجوان) از سیستم «با من رشد کن» پیروی می‌کنند، که به شما این امکان را می‌دهد تا با برداشتن یک درز مشخص شده در داخل آستین یا ساق، آستین‌ها و پاهای شلوار را از ۱ اینچ به ۲ و نیم اینچ بکشید. این به شما این امکان را می‌دهد تا کاپشن ورزشی خود را برای دو یا سه فصل اضافی نگه دارید و واقعاً سرمایه گذاری خود را ارزشمند کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کاپشن ورزشی پسرانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاپشن ورزشی پسرانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کاپشن ورزشی پسرانه کریویت پرو کد ۳۱۱۶

کاپشن ورزشی پسرانه کریویت پرو کد 3116

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • جزئیات
    بسیار شیک با کیفیت عالی ضد آب و باد داخل آستر کلیه بند دار مناسب اسکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاپشن ورزشی پسرانه تری ام مدل ۶۴۱۲

کاپشن ورزشی پسرانه  تری ام مدل 6412

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • جزئیات
    مناسب بهار و پاییز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاپشن ورزشی پسرانه بی اف یو مدل ۲۴

کاپشن ورزشی پسرانه بی اف یو مدل 24

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • جزئیات
    مناسب برای دوچرخه سواری، پیاده روی، کوهنوردی و …دارای کیف و قابلیت جابجایی آساندارای کلاه با قابلیت جمع شدن پشت کاپشن
  • کد کالای محصول
    ۷۶۴۰۱۲۰۴۲۴۰۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاپشن ورزشی پسرانه کرویت پرو مدل ski

 کاپشن ورزشی  پسرانه کرویت پرو مدل ski

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاپشن ورزشی پسرانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کمربند بدنسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا