لوازم یدکی خودرو

میل لنگ، راهنمای خرید اینترنتی انواع میل‌لنگ اصلی و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میل لنگ خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

میل لنگ یکی از اصلی‌ترین اجزا و قطعات موتور خودرو می‌باشد. در واقع قدرت ایجاد شده توسط پیستون‌ها با این قطعه به جعبه دنده و نهایتا به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در واقع تا میل لنگ وجود نداشته باشد پیستون‌ها حرکت دورانی ندارند. وجود هر گونه ایراد در میل لنگ می‌تواند روی قدرت پیشرانه شما تاثیر منفی داشته باشد. این قطعه برای اینکه در جای خود لرزش نداشته باشد و لرزش‌های آن گرفته شود از یک سر به فلایویل متصل می‌شود و از سر دیگ به یک چرخ دنده که مسئول چرخش میل بادامکی می‌باشد، متصل است. همچنین برای جلوگیری از خلاصی میل لنگ بر روی شاتون و بلوک سیلندر از قطعه‌ای به نام یاتاقان استفاده می‌شود. هر گونه وارد کردن فشار به موتور خودرو ممکن است موجب شاتون و یاتاقان زدن موتور خودرو شود.

در واقع میل لنگ را می‌توان اصلی‌ترین قطعه موتور خودرو دانست. موتور خودرو بدون این قطعه به هیچ عنوان روشن نمی‌شود به عبارت بهتر اصل هیچ کاری را انجام نمی‌دهد. به دلیل اینکه میل لنگ وظیفه انتقال قدرت پیشرانه را بر عهده دارد. جنس آن از فولاد با آلیاژ فلز کروم و وانادیوم است، زیرا تمام فشار موتور روی میل لنگ وارد می‌شود، بنابراین باید به حدی قوی و محکم باشد که در برابر ضربات ناشی از پیستون کج یا شکسته نشود. زمانی که کلاچ گرفته می‌شود، دیسک و صفحه از فلایویل فاصله گرفته و به صورت موقت انتقال نیرو متوقف می‌شود و زمانی که کلاچ را آزاد می‌کنید، دیسک و صفحه با فلایویل تماس برقرار می‌کند و نیرو را به جعبه دنده منتقل می‌کند. در این حالت بیشترین فشار به میل لنگ خودرو وارد می‌شود. به همین علت دنده معکوس دادن به این قطعه آسیب می‌زند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که میل لنگ خودرو شما هم دچار مشکل شده و قصد تعویض آن را دارید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این قطعه مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مدل‌های میل لنگ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید میل لنگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم‌.

منظور از میل‌لنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

میل لنگ در واقع قطعه‌ای است که از جنس فولاد و کروم با فلزات دیگر مانند وانادیوم ساخته می‌شود. این قطعه به شکلی طراحی شده که در جای خود لنگ می‌زند و ظیفه دارد حرکت خطی پیستون‌ها را به دورانی تبدیل کند. در واقع می‌توان گفت که نیرو محرکه موتور خودرو از طریق این قطعه انجام می‌شود. از یک طرف به فلایویل متصل است و از طرف دیگر به یک چرخ‌دنده متصل می‌شود که وظیفه آن چرخش میل بادامک است. این قطعه به وسیله یاتاقان بر روی بلوک سیلندر قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لامپ هدلایت خودرو

مخترع میل‌ لنگ کیست؟

برخلاف تصور خیلی از افراد که سازنده میل‌لنگ را هنری فورد مشهور می‌دانند سازنده میل‌لنگ یک شخص ایرانی به نام بدیع الزمان جزری است. در سال ۱۲۰۰ میلادی آقای جزری وسیله‌ای را اختراع کرد که از نظر ظاهری همان میل‌لنگ امروزی بود و از آن برای بالا بردن آب از نقاط پایین دست به نقاط بالا دست استفاده می‌کرد. بعدها کرایسلر و دایملر آن را کپی کرده و در موتور خودرو برای چرخش خطی پیستون‌ها استفاده کردند.

اجزا تشکیل دهنده میل‌لنگ خودرو:

  • محور اصلی میل‌لنگ
  • وزنه تعادل میل‌لنگ
  • محور لنگ زدن میل‌لنگ
  • قسمت‌های ثابت
  • قسمت‌های متحرک

قطعاتی که به میل لنگ متصل می‌شوند:

  • پولی سرمیل‌لنگ
  • فلایویل
  • یاتاقان
  • چرخ دنده بادامکی
  • شاتون
  • پیستون
  • گژن پین

انواع مدل‌های میل‌ لنگ خودرو:

  1. میل‌لنگ تخت: اولین و قدیمی‌ترین نمونه میل لنگ در خودرو می‌باشد. با این حال در خیلی از خودروهای ۵.۲ لیتری امروزه هم از مدل تخت استفاده می‌شود. در این مدل از دو عدد یاتاقان به کار می‌رود که با یکدیگر زاویه ۱۸۰ درجه دارند. شکل مقطع جانبی این میل‌لنگ‌ها به شکل تخت است به همین علت به آن‌ها تخت گفته می‌شود. به علت نداشتن وزنه‌های تعادلی وزن کمتری دارند بنابراین برای خودروهایی با دور موتور بالا مناسب می‌باشند.
  2. میل‌لنگ ضربدری: نسل جدیدی از میل‌لنگ هستند که بیشتر در خودروهای آمریکایی با موتور V8 استفاده می‌شوند. به دلیل شکل ضربدری این مدل برای جلوگیری از ضربه‌ و تکانه به سمت بالا و پایین از وزنه‌های تعادلی استفاده می‌شود. این وزنه‌ها باعث ایجاد بالانس در دو طرف موتور می‌شود که لرزش ناشی از چرخش میل‌لنگ را به حداقل می‌رساند. البته به دلیل بالا بردن جرم پیچشی برای موتورهای دارای دور موتور بالا مناسب نیست.

میل لنگ تخت یا ضربدری کدام یک بهتر است؟

همان طور که گفته شد میل‌لنگ ضربدری دارای وزنه تعادلی است که باعث افزایش جرم پیچشی می‌شود این نوع میل‌لنگ بیشتر مناسب خودروهای با موتور قدرتمند است که نیاز به دور موتور بالا ندارند. اما در مورد ماشین‌های مسابقه‌ای که معمولا بیشتر با دور موتور بالا حرکت می‌کنند، بهتر است از میل‌لنگ‌های تخت استفاده کنند زیرا گشتاور بیشتری ایجاد می‌کند و جرم پیچشی کمتری هم دارند. البته به این نکته هم توجه کنید که موتور خودرو با میل‌لنگ تخت لرزش بیشتری دارد.

علائم و نشانه‌های خرابی میل‌ لنگ خودرو:

  1. وجود روغن ریزی در زیر موتور از هر دو سر میل‌لنگ البته قبل از آن از سلامت کاسه نمد‌ها اطمینان حاصل کنید.
  2. موتور خودرو به وسیله میل‌لنگ قفل می‌شود که علت آن می‌تواند معکوس کشیدن در سرعت بالا و بریده شدن میل‌لنگ باشد و بریدن شاتون به علت استفاده از پیچ غیر استاندارد.
  3. شنیدن صدای ناهنجار درون موتور به علت خراب شدن یاتاقان که می‌تواند ناشی از رسیدن روغن به آن‌ها باشد. ممکن است به علت به هم خوردن بالانس میل لنگ خارج از دور حرکت کرده و باعث خرابی یاتاقان‌ها شود.
  4. درون موتور خودرو شما هنگام گاز دادن یا حرکت با دور موتور بالا صدای ناهنجار شنیده شود.
  5. خودرو شما استارت می‌خود اما روشن نمی‌شود که می‌تواند دلیل آن قفل کردن موتور آن باشد. در این حالت میل‌لنگ جام کرده و چرخش ندارد.

مواردی که باعث خرابی میل لنگ می‌شود؟

  • استفاده از روغن موتور نامرغوب و در بیشتر موارد دیر عوض کردن روغن موتور سبب آسیب دیدن میل‌لنگ می‌شود.
  • کم شدن میزان روغن موتور هم به علت نشتی روغن می‌تواند باعث آسیب رسیدن به میل‌لنگ شود.
  • خرابی اویل پمپ یا همان پمپ روغن می‌تواند باعث آسیب دیدن میل‌لنگ شود. زیرا روغن به خوبی پمپاژ نمی‌شود.
  • معکوس دادن در سرعت و دور موتور بالا هم می‌تواند سبب آسیب دیدن میل‌لنگ شود.
  • استفاده از قطعات یدکی نامرغوب هم می‌تواند سبب آسیب دیدن میل‌لنگ شود به عنوان مثال: پیچ شاتون به علت جنس بی‌کیفیت بریده شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پولی سرمیل لنگ خودرو

نکات مهم هنگام خرید میل‌لنگ خودرو:

  1. قیمت میل‌لنگ: مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید میل‌لنگ خودرو باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، بهتر است قبل از هرکاری میزان بودجه برای خرید میل‌لنگ را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما راحت می‌شود.
  2. نوع میل‌لنگ: همان طور که گفته شده میل‌لنگ خودرو دارای دو نوع تخت و ضربدری است. اگر شما بیشتر از موتور خودرو خود برای زور زدن و قدرت استفاده می‌کنید بدون شک نمونه ضربدری مناسب شما است. اما اگر خودرو شما مسابقه‌ای و بیشتر از قدرت از خودرو خود انتظار شتاب و سرعت بیشتر را دارید، بهتر است نمونه تخت را خریداری نمائید. البته این نکه را فراموش نکنید که مدل ضربدری به علت داشتن وزنه‌های تعادلی لرزش کمتری ایجاد می‌کنند و لرزش موتور تخت بیشتر است.
  3. جنس میل‌لنگ: یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید میل‌لنگ حتما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، جنس میل‌لنگ است. میل‌لنگ معمولا از فلز فولاد با سایر فلزها مانند کروم و وانادیوم ساخته می‌شود. در واقع بهترین جنس میل‌لنگ از فولاد با آلیاژ کروم وانادیوم است. البته مدل‌هایی هم در بازار وجود دارند که از ترکیب فولاد با کربن و نیکل ساخته می‌شوند. این قطعات معمولا قابلیت شکنندگی دارند و در دور موتور بالا امکان شکستن آن‌ها وجود دارد.
  4. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا این محصولات از قبل تست شده و در بازار امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بروید. زیرا معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و زمان و وقت شما را تلف می‌کنند. پس همیشه به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید.
  5. گارانتی محصول: بهتر است به سراغ خرید برندهای گارانتی دار بروید. معمولا این قطعات کیفیت بالایی دارند. هیچ گاه یک شرکت جنس بدون کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند. زیرا این کار نتیجه‌ای جز ضرر و زیان برای شرکت مورد نظر نخواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که تمام قطعات گارانتی دار باکیفیت هم هستند.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: همان طور که می‌دانید روزانه حجم زیادی قطعه تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به قطعات اصلی دارند. تنها راه تشخیص قطعات اصلی از تقلبی داشتن مهارت و تجربه بالا در این زمینه است. پس اگر تخصص لازم در این زمینه را ندارید، بهتر است از فروشگاه معتبر خرید کنید تا کلاه سرتان نرود.

روش نگهداری از میل‌لنگ خودرو:

  • همیشه از روغن موتورهای اصلی و باکیفیت استفاده کنید.
  • بهتر است روغن موتور و فیلتر روغن خودرو را به موقع تعویض کنید.
  • در صورت روشن شدن چراغ روغن وضعیت روغن موتور و سلامت اویل پمپ را مورد بررسی قرار دهید.
  • همیشه به موتور خودرو زیاد فشار وارد نکنید برای این کار با دور موتور ۳ تا ۳۵۰۰ رانندگی کنید.
  • هرگز به خودرو دنده معکوس ندهید، معکوس دادن ناگهانی می‌تواند به میل‌لنگ خودرو شما صدمه بزند.
  • در صورت مشاهده هر گونه نشتی در سر و ته میل‌لنگ نسبت به تعویض کاسه نمد‌های میل‌لنگ اقدام کنید.
  • در موتورهای tu5 محفظه پلاستیکی فیلتر روغن را هر چند وقت یکبار تعویض کنید در صورت نیاز آن را با نمونه فلزی تعویض نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید میل‌ لنگ خودرو نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های میل لنگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ میل لنگ الدورا کد ۸۷۰۱۰۶۷۱ مناسب برای پژو ۱۸۰۰

میل لنگ الدورا کد 87010671 مناسب برای پژو 1800

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    چدن
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پژو ۴۰۵ موتورهای ۱۸۰۰ سی سی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دنده تایمینگ سر میل لنگ موتور مدل ۱۵۴۲۶ مناسب برای سمند ef7

دنده تایمینگ سر میل لنگ موتور مدل 15426 مناسب برای سمند ef7

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند سورن
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • سیستم برقی خودرو
    انژکتور
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میل لنگ مدل CTMil0018 مناسب برای پیکان

میل لنگ مدل CTMil0018 مناسب برای پیکان

مشخصات

  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    چدن و فولاد
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میل لنگ مدل LFB479Q-1005011A مناسب برای خودروهای لیفان

میل لنگ مدل LFB479Q-1005011A مناسب برای خودروهای لیفان

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    لیفان ۶۲۰
  • سایر توضیحات
    – ضریب مصرف برای هر خودرو ۱ عدد- شماره فنی: LFB479Q-1005011A- این قطعه اصلی بوده و از شرکت سازنده خودرو تامین شده است. – گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میل لنگ مدل ۱۰۰۵۱۰۰-EG01 مناسب برای گریت وال ولکس C30

میل لنگ مدل 1005100-EG01 مناسب برای گریت وال ولکس C30

مشخصات

  • شماره فنی
    ۱۰۰۵۱۰۰-EG01
  • مناسب برای خودرو
    گریت وال ولکس C30
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلزی
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بوش ته میل لنگ اچ آی سی مدل ۳۱۶۶ مناسب برای پراید

بوش ته میل لنگ اچ آی سی مدل 3166 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    برنج
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دنده تایمینگ میل لنگ مدل S1021L21153-50018 مناسب برای خودروهای جک

دنده تایمینگ میل لنگ مدل S1021L21153-50018  مناسب برای خودروهای جک

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    جک J5
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای خودروهای جک JAC-J5 AT (اتوماتیک)- شماره فنی: S1021L21153-50018- ضریب مصرف برای هر خودرو ۱ عدد- این قطعه اصلی بوده و از شرکت سازنده خودرو تامین شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میل لنگ موتور ایساکو کد ۱۸۰۰۱۰۴۷۹۹ مناسب برای سمند

میل لنگ موتور ایساکو کد 1800104799 مناسب برای سمند

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند سورن
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    چدن
  • سیستم برقی خودرو
    زیمنس
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میل لنگ الدورا کد ۸۷۰۷۰۶۷۱ مناسب برای ROA

میل لنگ الدورا کد 87070671 مناسب برای ROA

مشخصات

  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ROAبهمراه کارت اصالت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میل لنگ طوس کد M503 مناسب برای پیکان

میل لنگ طوس کد M503 مناسب برای پیکان

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پیکان
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    چدن
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دنده تایمینگ سر میل لنگ ایساکو مدل ۲۱T

دنده تایمینگ سر میل لنگ ایساکو مدل 21T

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • سایر توضیحات
    دنده تایمینگ سر میلنگ ۲۱ دندانه ایساکو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میل لنگ عظام کد ۰۰۰۷ مناسب برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵

میل لنگ عظام کد 0007 مناسب برای پژو 206 تیپ 5

مشخصات

  • شماره فنی
    ۳۱۴۰۰۰۷
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میل لنگ عظام کد ۰۰۰۲ مناسب برای پراید

میل لنگ عظام کد 0002 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شماره فنی
    ۳۱۴۰۰۰۲
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دنده تایمینگ سر میل لنگ یدک چی کد ۸۰۱۶۸ مناسب برای پراید

دنده تایمینگ سر میل لنگ یدک چی کد 80168 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    کربن و مس
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    دنده کوچک تایمینگ سر میل لنگ پراید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میل لنگ طوس کد M504 مناسب برای پژو تیپ ۵

میل لنگ طوس کد M504 مناسب برای پژو تیپ 5

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    چدن
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    میل‌لنگ قطعه‌ای در موتورها است که حرکت خطی پیستون‌ها را تبدیل به حرکت دورانی می‌کند.میل لنگ دارای لنگ‌ها یا نقاط اتصال ثابت و متحرک می‌باشد، لنگ‌های ثابت به وسیله یاتاقان‌های ثابت روی بلوک سیلندر بسته می‌شوند و فقط حرکت چرخشی دارند و به همین جهت به این نام خوانده می‌شوند. میل لنگ یکی از قطعاتی است که در موتور و حرکت کردن خودرو نقشی اساسی را ایفا می‌کند.میل لنگ های طوس طبق نقشه های کارخانه سازنده اصلی تولید شده است و استفاده از بهترین متریال ممکنه در ساخت این قطعه باعث شده است که طول عمر بیشتر به آن بخشیده شود .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میل لنگ مدل LF481Q3-1005011B مناسب برای خودروهای لیفان

میل لنگ مدل LF481Q3-1005011B مناسب برای خودروهای لیفان

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    لیفان ۵۲۰
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای لیفان ۵۲۰- مناسب برای لیفان LF-X50 MT دنده ای- مناسب برای لیفان LF-X50 AT اتوماتیک- شماره فنی LF481Q3-1005011B

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دنده سر میل لنگ کیا جنیون پارتس مدل D001 مناسب برای کیا ریو

دنده سر میل لنگ کیا جنیون پارتس مدل D001 مناسب برای کیا ریو

مشخصات

  • شماره فنی
    D001
  • مناسب برای خودرو
    کیا ریو
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلزی
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری
  • ساخت کشور
    کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میل لنگ عظام کد ۰۰۰۸ مناسب برای سمند EF7

میل لنگ عظام کد 0008 مناسب برای سمند EF7

مشخصات

  • شماره فنی
    ۳۱۴۰۰۰۸
  • مناسب برای خودرو
    سمند سورن
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میل لنگ ام وی ام ۵۳۰ مدل ۴۸۴J-1005011

میل لنگ ام وی ام 530 مدل 484J-1005011

مشخصات

  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ میل لنگ الدورا کد ۸۷۱۲۰۶۷۱ مناسب برای پژو ۲۰۰۰

میل لنگ الدورا کد 87120671 مناسب برای پژو 2000

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    چدن
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پژو ۴۰۵ موتورهای ۲۰۰۰ سی سی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ میل لنگ مدل S1005L21153-50003 مناسب برای جک J5 اتومات

میل لنگ مدل S1005L21153-50003 مناسب برای جک J5 اتومات

مشخصات

  • شماره فنی
    S1005L21153-50003
  • مناسب برای خودرو
    جک J5
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلزی
  • سیستم برقی خودرو
    مشترک
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میل لنگ ایساکو مدل ۱۸۰۰۱۰۱۳۹۹ مناسب برای ۴۰۵

میل لنگ ایساکو مدل 1800101399 مناسب برای 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • سیستم برقی خودرو
    انژکتور
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ میل لنگ لیفان X60 مدل ۱۱۰۰۷۰

میل لنگ لیفان X60 مدل 110070

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    لیفان ۶۲۰
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱ عدد
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ میل لنگ عظام کد ۰۰۱ مناسب برای پژو ۴۰۵

میل لنگ عظام کد 001 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز سخت
  • سیستم برقی خودرو
    انژکتور
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید میل لنگ خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید واشر سر سیلندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا