خواب و حمام کودک

گهواره کودک، راهنمای خرید اینترنتی گهواره کودک و نوزاد زیبا و جذاب+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید گهواره کودک به همراه جدیدترین مدل های گهواره کودک.

تولد فرزند برای خانواده یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال زیباترین لحظات محسوب می‌شود. چراکه فرد جدیدی پا به عرصه‌ی هستی گذاشته و قرار است دقایق شیرینی را برای والدین و اطرافیانش به وجود آورد. اگر هم تو راهی دارید و در انتظار به دنیا آمدن فرزند دلبندتان هستید، مطمئنا سیسمونی برای او خریداری کرده‌اید یا اینکه در آینده قصد دارید این کار را انجام دهید. یکی از مهم ترین قسمت‌های خرید سیسمونی برای کودک، بخش خرید گهواره کودک و سرویس خواب او می‌باشد.

کودکی که قرار است متولد شود، باید آرامش فوق‌العاده در محیط خانه داشته باشد تا به فردی بااستعداد و کوشا تبدیل شود. در غیر ابن صورت منزوی خواهد بود و به دلیل عدم آرامش روحی نمی‌تواند در آینده هم به فردی موفق تبدیل شود. پس وظیفه‌ی پدر و مادر تامین آرامش او از طریق خرید وسایلی چون اسباب بازی، گهواره‌ی مناسب، سرویس خواب و… می‌باشد.

گهواره به دلیل عملکردی که دارد؛ کودک در آن احساس خیلی خوبی خواهد داشت و به خوابی عمیق فرو می‌رود. خیلی از شما عزیزان هم مسلما در کودکی گهواره داشته‌اید و مادران از این وسیله برای آرام کردن کودک استفاده می‌کردند. با توجه به این مقدمه، متوجه شدید که مطلب پیش رو قرار است اطلاعاتی در مورد خرید گهواره به شما ارائه دهد. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نگاهی کوتاه به تاریخچه‌ی استفاده از گهواره:

از گذشته تا به امروز استفاده از گهواره یکی از اصلی‌ترین وسایل مورد نیاز برای خواب نوزادان و کودکان است. در قدیم الایام و یا حتی تا به امروز همه‌ی کودکان تجربه‌ی خواب راحت در گهواره را دارند. امروزه گهواره‌های متنوعی با شکل‌های ظاهری زیبا وارد بازار شده‌اند.

به طور کلی استفاده از گهواره و قرار دادن نوزاد یا کودک درون آن، به او آرامش خاصی می‌بخشد و با هر حرکت یا تکان دادن وسیله، او به خواب عمیق فرو می‌رود. در گذشته گهواره‌ها حالت چوبی داشتند و به واسطه‌ی چند وسیله‌ی ساده، یک گهواره زیبا و راحت به وجود می‌آمد.

منظور از گهواره چیست؟

در زبان فارسی به گهواره، گاهواره، مهد یا منجک گفته می‌شود. به طور کلی گهواره یک مکان کوچک است که نوزاد یا کودک تا سن چند ماهگی درون آن قرار می‌گیرد. وجود گهواره در هر خانه‌ای که یک کودک تازه متولد شده دارد، یکی از ضروریات خواهد بود. گهواره به واسطه‌ی حرکت رفت و برگشتی که دارد آرامش خاصی به کودک می‌بخشد و درست مانند لحظه‌ای است که کودک در آغوش مادر قرار دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آویز تخت کودک

انواع مختلف گهواره کودک موجود در بازار را بیشتر بدانید:

  • مدل استاندارد: این مدل نسبت به سایر ندل‌ها قیمت ارزان تری دارد و شکل آن کاملا ساده است و هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد. هم‌چنین امکانات جانبی ویژه‌ای را هم شامل نمی‌شود.
  • مدل گرد: این مدل هم جزو مدل‌های پرطرفدار می‌باشد، چون ظاهر زیبایی دارد. خرید وسایل جانبی هم برای مدل گرد کار راحتی نیست و قطعات آن در دسترس نخواهد بود.
  • مدل متحرک: یکی از مزیت‌های این مدل این است که به راحتی جمع می‌شود و در هر موقعیت زمانی به راحتی مب‌توان از آن استفاده نمود.
  • مدل قابل تبدیل به تخت: برخی از مدل‌های موجود در بازار متناسب با بزرگ شدن کودک قابل تغییر هستند و به راحتی به تخت تبدیل خواهند شد. اگر با قیمت این مدل مشکلی ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید این مدل است.
  • مدل چند منظوره: یکی از مزیت‌های این مدل این است که به راحتی می‌توانید وسایل اضافی کودکتان را در قسمت خاصی از آن قرار دهید و علاوه بر داشتن گهواره، یک قسمت اضافی خم خواهید داشت که وسایل همیشه در دسترس مادر باشد.

ویژگی‌های گهواره نوزاد خوب و باکیفیت:

هنگام انتخاب تخت نوزاد، تعدادی ویژگی وجود دارد که قبل از تصمیم گیری نهایی باید به آن‌ها توجه کنید. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود را محدود کنید و در نهایت تعیین کنید کدام تخت برای خانواده در حال رشد شما مناسب است.

  • مواد و پایان: در گذشته تختخواب‌ها بیشتر از چوب‌های سخت ساخته می‌شدند، زیرا بادوام هستند و به راحتی رنگ می‌شوند یا لکه‌دار می‌شوند. اما امروزه تخت خواب را می‌توان تقریباً از هر نوع چوبی ساخت. محبوب ترین چوب‌های مورد استفاده برای گهواره شامل زبان گنجشک، راش، توس، گیلاس، ماهون، افرا و بلوط است. حتی گرایشی به ساخت تخت خواب از کاج وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که این چوب بسیار نرم است و به راحتی می‌کوبد. همچنین به احتمال زیاد تخت خواب را در رنگ‌های مختلف پیدا خواهید کرد.
  • قابلیت تنظیم تشک: ارتفاع تشک قابل تنظیم در همه تخت‌ها به جز ارزان ترین تخت‌ها موجود است. این به تشک اجازه می‌دهد تا کودک در گهواره بالاتر قرار گیرد، بنابراین شما می‌توانید به آرامی نوزادی را که خوابیده است دراز بکشید، سپس برای نوزادانی که می‌توانند بالا بکشند، آن را پایین بیاورید. حداقل دو ارتفاع تشک خوب است، سه ارتفاع حتی بهتر است. نحوه بالا نگه داشتن تشک را بررسی کنید. تنوع زیادی در تکیه گاه‌های تشک تخت کودک وجود دارد. برخی گهواره‌ها دارای نوارهای چوبی یا میله‌های فلزی به عنوان تکیه گاه تشک هستند، در حالی که برخی دیگر از یک قاب فلزی با سیم‌های متقاطع استفاده می‌کنند.
  • سهولت در مونتاژ: قبل از خرید گهواره، ممکن است بخواهید به دستورالعمل های مونتاژ نگاه کنید. اگر فرآیند مونتاژ پیچیده یا درک آن سخت است، شاید بخواهید به دنبال تخت دیگری بگردید یا تعیین کنید که آیا فروشنده خدمات مونتاژ را ارائه می‌دهد یا خیر. بسته به قیمت این خدمات، ممکن است ارزش سرمایه گذاری در این خدمات را داشته باشد. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که آیا تخت خواب برای جابجایی نیاز به جداسازی دارد یا خیر. این توجه به ویژه در صورتی مهم است که قصد دارید گهواره را در سال اول زندگی کودک خود در اتاق خود داشته باشید و سپس آن را به اتاق دیگری منتقل کنید. اگر کنار هم قرار دادن تخت کودک چالش برانگیز است، این ممکن است یک عامل بازدارنده باشد.
  • چرخ‌های گهواره: چرخ‌ها یک ویژگی بسیار مفید هستند. چرخ‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سست نیستند، زیرا تخت را جا‌به‌جا می‌کنید تا زیر آن را جاروبرقی بکشید، ملحفه‌ها را عوض کنید یا اسباب‌بازی‌ها را بیاورید. اگر مطمئن نیستید که به آنها نیاز دارید یا خیر، آن‌ها را کنار تخت بگذارید. اما آن‌ها را در نزدیکی خود نگه دارید. احتمالاً تا زمانی که کودک شما ۳ یا ۴ ماهه شود، آن‌ها را روی تخت می‌خواهید. اگر عاشق گهواره‌ای شده‌اید که چرخ‌هایی در آن نصب نشده است، می‌توانید چرخ‌های مبلمان را از فروشگاه سخت‌افزار خریداری کنید و خودتان آن‌ها را نصب کنید. مطمئن شوید که اگر از چرخ‌ها استفاده می‌کنید، آن‌ها را همیشه قفل نگه دارید. فقط قفل آن‌ها را باز کنید تا گهواره را حرکت دهید و سپس آن‌ها را در حالت قفل قرار دهید.
  • ریل دندان درآوردن: نرده دندان درآوردن گهواره به طور کلی پلاستیکی است و به طور ایمن به ریل تخت کودک شما متصل است. هنگامی که کودک شما بتواند خود را به سمت بالا بکشد، احتمالاً در حالت ایستاده لثه می‌کند یا ریل را گاز می‌گیرد. به همین دلیل، باید حتماً ریل دندانه‌دار گهواره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که محکم است.

هنگام خرید گهواره نوزاد به چه نکات ایمنی باید توجه کرد:

  • ایمنی نوزاد: هر تخت جدیدی که خریداری می‌کنید باید حداقل الزامات دولتی را برآورده کند. بنابراین، همیشه ایده خوبی است که قبل از خرید با آخرین استانداردهای ایمنی تخت نوزاد آشنا شوید. گفتنی است، تا زمانی که تختخواب خود را طبق دستورالعمل سازنده مونتاژ کرده و از آن به درستی استفاده کنید، حتی کم هزینه ترین تخت نوزاد نیز باید برای نوزاد بی‌خطر باشد. با این حال، گاهی اوقات، یک تخت ناامن از بین می‌رود، بنابراین مراقب فراخوان‌های فعلی محصولات کودک باشید.
  • کناره‌های ثابت: گهواره‌های کودک به‌طور سنتی دارای کناره‌های ثابت، کناره‌های تک‌قطره یا دوطرفه‌ای که به سمت پایین می‌لغزند، یا کناره‌های دریچه‌ای که به سمت پایین جمع می‌شوند، عرضه می‌شوند. در حالی که والدین اغلب کناره‌های دراپ را راحت می‌دانند، اما مسائل ایمنی جدی را نشان می‌دهند و در ایالات متحده ممنوع شده‌اند. با توجه به استانداردهای ایمنی تخت، تولیدکنندگان مجاز به ساخت تخت خواب‌های جدید نیستند و فروش یا اهدای آن‌ها غیرقانونی است. تخت خواب خود را که دارای کناره‌های افتادگی است با تخت کناری ثابت جایگزین کنید و از خرید یا پذیرش تخت خواب به عنوان هدیه خودداری کنید.
  • ایمنی تشک : وقتی صحبت از ایمنی تخت نوزاد شما می‌شود، باید مطمئن شوید که از تشک محکمی استفاده می‌کنید که به خوبی در تخت کودک شما قرار می‌گیرد. خوشبختانه ابعاد تخت و تشک‌های سایز کامل استاندارد شده است. بنابراین، اگر یک تخت و تشک سایز کامل را جداگانه خریداری می‌کنید، تشک باید به خوبی در گهواره قرار گیرد. متأسفانه، همین قانون در مورد تخت‌خواب‌های غیر کامل یا تخت‌خواب‌ها و تشک‌های قابل حمل صدق نمی‌کند. بنابراین، اگر گهواره غیر فول سایز می‌خرید، باید به تشک مجهز باشد و جداگانه خریداری نشود. صرف نظر از اندازه تخت خوابی که خریداری می‌کنید، فقط باید از تشک تخت خواب استفاده کنید، چه تشک همراه با تخت و چه آن را جداگانه خریداری می‌کنید. حتی اگر نوع دیگری از تشک در تخت خواب شما جا می‌شود، نباید از آن استفاده کنید. همچنین نباید از روکش فوم یا روکش تشک یا ملحفه غیر استاندارد استفاده نمائید.
  • گهواره‌های استفاده شده: مراقب تخت‌های مستعمل باشید. اطلاعات جدید در مورد گهواره های کناری نشان می‌دهد که مونتاژ مجدد اغلب به اشتباه انجام می‌شود که می‌تواند کودک را به خطر بیندازد. از دست دادن سخت افزار یا قطعات فرسوده نیز مشکلات بالقوه هستند. چندین شرکت تخت نوزاد نیز در چند سال گذشته از کار افتاده‌اند، به این معنی که شما ممکن است با تخت خواب استفاده شده و فراخوانی گیر کرده باشید و کسی آن را پس نگیرد. بنابراین، هنگام بررسی گهواره های مستعمل احتیاط کنید.
  • محیط خواب ایمن: هر سال بیش از ۳۵۰۰ نوزاد به طور غیرمنتظره هنگام خواب جان خود را از دست می‌دهند که بیشتر این مرگ و میرها ناشی از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS)، خفه شدن است. تخت کودک بخش مهمی از پیشگیری از این مرگ و میرها دارد. برای ایجاد یک محیط خواب ایمن، باید از سفت بودن تشک تخت خواب کودک خود اطمینان حاصل کنید، کودک خود را به پشت بخوابانید و از قرار دادن هر نوع بهم ریختگی تخت از جمله پتو، اسباب بازی و کتاب در گهواره خودداری کنید. حتی ضربه گیرهای تخت نوزاد نیز منع می‌شوند زیرا می توانند خطر خفگی یا خفه شدن را ایجاد کنند. شما همچنین باید اتاق مشترک یا قرار دادن تخت نوزاد خود را در اتاق خود به طور ایده آل برای اولین سال زندگی خود در نظر بگیرید، اما حداقل برای شش ماه اول.

گهواره نوزاد از کجا بخریم؟

وقتی نوبت به تهیه تخت برای نوزادتان می‌رسد، می توانید مطمئن باشید که تخت‌های بی خطر زیادی با هر قیمتی وجود دارد. بزرگترین چالشی که پیدا خواهید کرد این است که مطمئن شوید زمان کافی برای پیدا کردن گهواره، تحویل آن و مونتاژ آن را به خود اختصاص می‌دهید. تا زمانی که برای تأخیر یا مشکلات مونتاژ برنامه ریزی می‌کنید، برای پیدا کردن تخت مناسب برای نوزادتان مشکلی ندارید. در اینجا چند گزینه برای خرید تخت نوزاد وجود دارد.

  1. فروشگاه سیسمونی: این فروشگاه‌ها دارای بیشترین انتخاب گهواره نوزاد هم از نظر قیمت و هم در سبک هستند. آن‌ها چند مدل در انبار دارند اما مدل‌های دیگری را سفارش می‌دهند که ممکن است تا ۱۲ هفته طول بکشد. در صورت تاخیر می‌خواهید زودتر سفارش دهید.
  2. فروشگاه‌های محلی نوزاد: فروشگاه‌های کودک محلی معمولاً برندهای گهواره ممتاز را با قیمت‌های متوسط تا درجه یک عرضه می‌کنند. از آنجا که آن‌ها اغلب تختخواب را در انبار نگه نمی‌دارند، تخت شما احتمالاً سفارش خاصی خواهد بود. قبل از سفارش حتما این را در نظر داشته باشید. با این حال، فروشگاه کودک محلی شما به احتمال زیاد شخصی ترین خدمات را ارائه می‌دهد و احتمالاً زمان بیشتری را با شما می‌گذراند تا تختی را که واقعاً می خواهید پیدا کنید.
  3. فروشگاه اینترنتی:انواع مختلفی از خرده فروشان آنلاین وجود دارند که طیف گسترده ای از مارک‌ها و مدل‌های تخت را ارائه می‌دهند، اما حمل و نقل ممکن است گران باشد. بعلاوه، اگر مشکلی وجود داشته باشد، بازگرداندن تخت کودک نیز ممکن است دشوار باشد. قبل از خرید مطمئن شوید که سیاست بازگشت را درک کرده اید و مراقب تأثیری که حمل و نقل می‌تواند بر تخت کودک داشته باشد. برخی از خانواده‌ها گزارش کرده‌اند که در اثر حمل‌ونقل آسیب قابل‌توجهی به تخت کودک وارد شده است. تا زمانی که می‌دانید چه انتظاری دارید، خرید از یک خرده فروش آنلاین می‌تواند گزینه خوبی باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید نی نی لای لای

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید گهواره کودک باید به آنها توجه نمود:

  • قیمت گهواره کودک جزو موارد مهمی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه نمود. عواملی چون جنس، کیفیت، نوع ساخت و… بر روی قیمت این وسیله اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و علاقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام کنید.
  • گهواره‌ی انتخابی شما باید حتما دارای کمربند ایمنی نرم و انعطاف پذیری باشد تا کودک را اذیت نکند. هم‌چنین استحکام آن باید به گونه‌ای باشد که خیال والدین از ایمنی کودک آسوده باشد.
  • بهترین جنس برای گهواره‌ی کودک، جنس آلومینیومی است، چون استحکام بالایی دارد و در برابر حرکات وسیع کودک مقاومت خوبی دارد.
  • قسمتی که کودک روی آن قرار می‌گیرد یا نشیمنگاه آن باید دارای جنس ضد تعریق باشد و همچنین مواد به کار رفته در آن نباید دارای مواد حساسیت زا باشد. نرمی این قسمت هم باید مورد توجه تان قرار گیرد.
  • اگر به سراغ خرید مدل‌های تاشو می‌روید، باید به داشتن سایه بان آن توجه کنید. چون وجود سایبان مانع از برخورد مستقیم نور خورشید به پوست کودک می‌شود.
  • برخی از گهواره‌ها یکسری امکانات ویژه و مخصوص دارند، مانند پخش موزیکال، پشه بند و… . هنگام خرید عزیزان به این امکانات توجه داشته باشید. هرچند این مدل نسبت به سایر مدل‌ها گران تر هستند.
  • به رنگ گهواره هم توجه داشته باشید، متناسب با دختر یا پسر بودن فرزندتان، مدل خاصی را انتخاب کنید. رنگ زیبا و جذاب در آرام شدن کودک تاثیر بسزایی دارد و به او آرامش می‌بخشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید گهواره مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۵ نمونه گهواره زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ گهواره برقی کودک ماستلا کد ۸۱۰۷

گهواره برقی کودک ماستلا کد 8107

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی متر سانتی‌متر
  • رده سنی
    نوزاد تا ۳ سال
  • ظرفیت وزنی
    تا ۱۸ کیلوگرم
  • قابلیت‌های صوتی
    قابلیت پخش صدا
  • سایر توضیحات
    دارای تنظیم زاویه پنج حالتهدارای تنظیم زاویه پنج حالتهدارای ۱۵ موزیک به همره قابلیت ورودی USBکمربند ایمنی ۵ نقطه‌ایدارای ریموت کنترلقابلیت اتصال به بلوتوثقابلیت اتصال به USB برای تامین برق قابلیت تامین برق با باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ گهواره سنتی نوزاد مدل الا

گهواره سنتی نوزاد مدل الا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x74x71 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰تا۳ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۳۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    دارای تشک های مخمل با طرح های بسیار زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ گهواره نوزاد مدل ۰۳۴

گهواره نوزاد مدل 034

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x40x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • رده سنی
    صفر تا ۱۲ ماه
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    گهواره وسیله ای بسیار مناسب برای ایجاد حس آرامش در نوزادان هست که از زمان‌های گذشته در تمدن‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین استفاده از گهواره هایی از قبیل گهواره مدل۰۳۴ که بازه حرکتی یکنواختی دارند به توصیه پزشکان می‌تواند برای جلوگیری و یا رفع مواردی از کولیک در کودکان مناسب باشد و حس آرامش و راحتی مضاعف را برای کودک به ارمغان بیاورد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ گهواره راکر سه حالته

 گهواره راکر سه حالته

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x48x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    بدو تولد تا ۶ سالگی
  • ویژگی‌ها
    دارای کمربند
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ گهواره نوزاد مدل سنتی ننو

گهواره نوزاد مدل سنتی ننو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x70x78 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۴
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از چوب سفید درجه یک روسی صیقل داده شده و ۴ لایه پارچه ضخیمبه همراه تشک و بالش نوزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح باغ وحش

گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح باغ وحش

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x55x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۶ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد تا ۲ سالگی
  • ظرفیت وزنی
    تا ۲۵ کیلو گرم
  • سایر توضیحات
    زندگی را با شادی تکان دهید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ گهواره نوزاد مدل بهار

گهواره نوزاد مدل بهار

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x45x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳ تا ۶
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • سایر توضیحات
    دارای تشک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ گهواره نوزاد میلاد کد ۱۰۸۰

گهواره نوزاد میلاد کد 1080

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x67x109 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۵ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰تا۲۴
  • ویژگی‌ها
    دارای توری
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ گهواره چوبی ولگرو مدل Wooden

گهواره چوبی ولگرو مدل Wooden

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۷x66x62 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ گهواره سنتی نوزاد مدل danini

گهواره سنتی نوزاد مدل danini

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x60x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰تا۱۸ماه
  • ویژگی‌ها
    دارای کمربند
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل ۸۰۴۱۰-۲

گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 80410-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • رده سنی
    بدو تولد تا ۶ ماهگی
  • ظرفیت وزنی
    تا ۱۸
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • سایر توضیحات
    – دارای تنظیم زاویه پنج حالته- دارای تنظیم زمای ۱۵، ۳۰ و ۴۵ دقیقه‌ای- دارای ۱۵ موزیک به همره قابلیت ورودی USB- کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای- دارای ریموت کنترل- قابلیت اتصال به بلوتوث- قابلیت اتصال به USB برای تامین برق- قابلیت تامین برق با باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ گهواره سنتی نوزاد مدل آسایش ۰۱

گهواره سنتی نوزاد مدل آسایش 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x80x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰-۲ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    🔸 عصای دست مادران در مواقع بحرانی، مثل واکسن، دندون درآوردن، ختنه، از شیر گرفتن نوزاد و …🔸 قابل تنظیم به جهت جلوگیری از رفلاکس🔸به خاطر فرم طراحی، پای نوزاد داخل شکم جمع میشه و دردهای کولیک رو تسکین میدهد🔸 به دلیل حرکت رفت و برگشتی که دارد، حرکت های جنین رو در شکم مادر شبیه سازی می کند و باعث آرامش نوزاد میشود🔸 قابل استفاده تا ۲ سالگی و ۲۵ کیلوگرم وزن✅ قابلیت باز و بسته کردن و جابجایی آسان و. تمام قطعات از هم جدا میشود✅ جنس بدنه فلزی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک✅ جنس پارچه کتان پنبه ضخیم ضد حساسیت✅ تشک زیپدار و آستر جداگانه پرشده با الیاف✅ جنس چوب راش با کیفیت ترین چوب موجود✅ طناب از جنس ابریشم با تحمل وزن بسیار بالا✅ دارای کمربند ایمنی و عمق زیاد جهت امنیت بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ گهواره نوزاد مدل کلاسیک کد ۲۰۲۰

گهواره نوزاد مدل کلاسیک کد 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۹x62x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ گهواره نوزاد مدل الگانس

گهواره نوزاد مدل الگانس

مشخصات

  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ الی ۲۴ ماه
  • سایر توضیحات
    تخت و گهواره میلاد محصولی با ۴۰ سال تجربه تولیداختراع ثبت شده در سطح بین المللیصادر شده به بیش از ده کشور جهانگهواره قابل تبدیل به تخت ثابتقابل استفاده در خانه و در سفرتخت گهواره تاشو پرتابل و قابل شستشودر بسته بندی های زیباو قابل حمل بعنوان یکچشم روشنی جدیدبهترین هدیه و کادوی تولددارای دو پشه بند خانگی و صحراییابعاد تاشده گهواره ۱۰۰x17x17سانتیمترابعاد تشک خور گهواره ۹۰×۴۲سانتیمتر:ابعاد گهواره بعد از نصبطول ۱۰۵سانت–عرض ۷۲سانت–ارتفاع۱۱۷سانتدارای کاتالوگ نصبوزن خالص گهواره: ۵ کیلوگرمبهترین وسیله برای آروم کردن نوزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح خرس خوابیده

گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح خرس خوابیده

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x55x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۶ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد تا ۲ سالگی
  • ظرفیت وزنی
    تا ۲۵ کیلو گرم
  • سایر توضیحات
    # زندگی را با شادی تکان دهید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ گهواره نوزاد ولگرو مدل Hamak

گهواره نوزاد ولگرو مدل Hamak

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x50x66 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    گهواره ولگرو مدل هاماکبرند WELLGRO ساخت ترکیهدارای استانداردهای ایمنی و سلامت نوزادان از اروپا و TSE ترکیهمونتاژ محصول در اندکی از زمانساخته شده از الیاف طبیعی ضدحساسیتپرفروش ترین گهواره در ترکیه و محصولی صادراتی به اروپاابعاد قسمت قرارگیری نوزاد : درازا : ۱۰۰ سانتی متر ، پهنا ۴۵ سانتی مترظرفیت وزنی : تا ۲۵ کیلوگرمرده سنی : بدو تولد تا سه سالگیقبل از نصب، راهنمای نصب موجود در کیف محصول را مطالعه نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ گهواره برقی نوزاد ماستلا کد ۸۱۰۶

گهواره برقی نوزاد ماستلا کد 8106

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی متر سانتی‌متر
  • رده سنی
    نوزاد تا ۳ سال
  • ظرفیت وزنی
    تا ۱۸ کیلوگرم
  • قابلیت‌های صوتی
    قابلیت پخش صدا
  • سایر توضیحات
    دارای تنظیم زاویه پنج حالتهدارای تنظیم زاویه پنج حالتهدارای ۱۵ موزیک به همره قابلیت ورودی USBکمربند ایمنی ۵ نقطه‌ایدارای ریموت کنترلقابلیت اتصال به بلوتوثقابلیت اتصال به USB برای تامین برق قابلیت تامین برق با باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ گهواره نوزاد کد ۱۰۴۵

گهواره نوزاد کد 1045

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x105 سانتی‌متر
  • رده سنی
    ۲۴
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل ۸۲۰۷

گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 8207

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰-۳
  • ویژگی‌ها
    دارای توری
  • ظرفیت وزنی
    ۳-۱۸
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • سایر توضیحات
    دارای تنظیم زاویه پنج حالته دارای تنظیم زمای ۱۵، ۳۰ و ۴۵ دقیقه‌ای دارای ۱۵ موزیک به همره قابلیت ورودی USB کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای دارای ریموت کنترل قابلیت اتصال به بلوتوث قابلیت اتصال به USB برای تامین برق قابلیت تامین برق با باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تخت کنار مادر و گهواره نوزاد مدل کارن

تخت کنار مادر و گهواره نوزاد مدل کارن

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x65x165 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ گهواره سنتی نوزاد مدل کلاسیک

گهواره سنتی نوزاد مدل کلاسیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x45x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • رده سنی
    بدو تولد تا ۳سالگی
  • ویژگی‌ها
    دارای کمربند
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ گهواره سنتی نوزاد مدل لوکاس

گهواره سنتی نوزاد مدل لوکاس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x45x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • رده سنی
    بدو تولد تا ۳سالگی
  • ویژگی‌ها
    نشیمنگاه ضد حساسیت
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ گهواره نوزاد شادی مدل کلاسیک

گهواره نوزاد شادی مدل کلاسیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x55x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۶ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد تا ۲ سالگی
  • ظرفیت وزنی
    تا ۲۵ کیلو گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ گهواره نوزاد ولگرو مدل Turunju

گهواره نوزاد ولگرو مدل Turunju

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۶x50x147 سانتی متر سانتی‌متر
  • رده سنی
    ۰ تا ۳ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    گهواره ولگرو مدل تورونجو برند WELLGRO ساخت ترکیهدارای استانداردهای ایمنی و سلامت نوزادان از اروپا و TSE ترکیهمونتاژ محصول در اندکی از زمانساخته شده از الیاف طبیعی ضدحساسیتپرفروش ترین گهواره در ترکیه و محصولی صادراتی به اروپاابعاد قسمت قرارگیری نوزاد : درازا : ۱۰۰ سانتی متر ، پهنا ۴۵ سانتی مترظرفیت وزنی : تا ۲۵ کیلوگرمرده سنی : بدو تولد تا سه سالگیقبل از نصب، راهنمای نصب موجود در کیف محصول را مطالعه نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ گهواره نوزاد مدل N365

گهواره نوزاد مدل N365

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x50x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۲-۰
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید گهواره در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا