آشپزخانهویژه

ماگ حرارتی، راهنمای خرید اینترنتی بهترین ماگ حرارتی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید ماگ حرارتی باید در نظر بگیرید.

اگر اغلب برای گرم کردن فنجان صبحگاهی خود به سراغ مایکروویو می‌روید، راه حل بهتری وجود دارد. در حالی که یک هسته سریع مطمئناً این کار را انجام می‌دهد، اما می‌تواند طعم اصلی قهوه را از بین ببرد و فنجانی کمتر از مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورد. گزینه دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از ماگ حرارتی است. گرمای یک فنجان قهوه یا چای گرم و داغ، آرامش شفافی وجود دارد و همچنین یک اطمینان آرامش بخش وجود دارد که هر آنچه در لیوان شما باشد آن را برای شما تا چند ساعت آینده نگه می‌دارد. یعنی اگر واقعاً قبل از اینکه سرد و کهنه شود می‌توانید از آن لذت ببرید.

از لحاظ عملکردی، ماگ حرارتی یک صفحه داغ کوچک است که روی میز شما قرار می‌گیرد و کف ماگ شما را گرم می‌کند تا مایع داخل آن گرم بماند. یک ماگ حرارتی خوب نوشیدنی شما را بدون تشدید طعم ناخوشایند از طریق سوزاندن گرم نگه می‌دارد. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که به دلیل اثرات اجتناب ناپذیر اکسیداسیون و نحوه تجزیه شیمیایی این نوشیدنی‌ها در طول زمان، هیچ راهی برای حفظ کامل طعم قهوه یا چای تازه دم شده وجود ندارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماگ حرارتی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماگ حرارتی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماگ حرارتی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ماگ حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

لیوان گرم کن وسیله‌ای منظم و نسبتا ارزان است که برای نگهداری نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه و شکلات داغ در دمای همیشه گرم استفاده می‌شود. آن‌ها وظیفه مضاعف را انجام می‌دهند، به عنوان یک زیر لیوانی برای جلوگیری از باقی ماندن حلقه‌های مایع نامطلوب روی سطح میز و نگه داشتن نوشیدنی شما در دمای دائمی بهینه برای مصرف، گرمکن لیوان زمانی کار می‌کند که دستگاه به برق وصل و روشن باشد. پایه شروع به گرم شدن تدریجی می‌کند تا زمانی که به دمای مطلوب برسد، پس از آن یک نشانگر نشان می‌دهد که نوشیدنی آماده مصرف است. دما تا زمانی که کاربر دستگاه را خاموش کند حفظ می‌شود و اطمینان حاصل می‌شود که نوشیدنی سرد نمی‌شود و همچنین به نقطه جوش نمی‌رسد. پایه همچنین می‌تواند حداقل یک کاسه کوچک سوپ را در خود جای دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماگ

چرا به یک ماگ حرارتی نیاز داریم؟

می‌توانید بهترین دانه‌ها، فانتزی‌ترین دستگاه اسپرسوساز و خالص‌ترین نوشیدنی گرم را داشته باشید، اما وقتی قهوه داغ سرد می‌شود، آنقدرها هم خوب نیست. شاید به مایکروویو کردن فنجان متوسل شده‌ و سپس دوباره آن را گرم و سرد کرده باشید. مایکروویو طعم و عطر مطبوع را از فنجان خارج می‌کند. یک لیوان گرم کن برای نگه داشتن قهوه شما در دمای ثابت طراحی شده است، مهم نیست که از اولین جرعه تا آخرین جرعه چقدر طول بکشد. برخی از این دستگاه‌ها به عنوان گرم کن موم نیز عمل می‌کنند. موم شیشه‌ای را روی پایه قرار دهید و بگذارید داغ شود.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین ماگ حرارتی:

  1. عنصر گرمایش ماگ حرارتی: برخی از گرمکن‌های لیوان می‌توانند نوشیدنی یا غذای مایع را ظرف دو دقیقه گرم کنند، در حالی که برخی دیگر حدود ده تا پانزده دقیقه طول می‌کشد. زمان مورد نیاز برای گرم کردن غذا یا نوشیدنی به نوع عنصر گرمایش درون گرمکن لیوان بستگی دارد. اگر می‌خواهید نوشیدنی‌تان سریع گرم شود، به سراغ محصولی بروید که عنصر گرمایشی از مواد پلی‌آمید ساخته شده باشد.
  2. قابل حمل بودن ماگ حرارتی: گرمکن لیوان نوعی وسیله است که می‌توان آن را به مکان‌های مختلفی مانند دفتر کار، استودیوی یوگا، مکان‌های کمپینگ و موارد دیگر برد. با این حال، اگر وزن محصول بیشتر باشد، بدیهی است که برای حمل آن مشکل خواهید داشت. از آنجایی که این وسایل معمولاً بین نیم تا یک پوند وزن دارند، باید مطمئن شوید که گرم کن لیوان انتخابی شما وزن کمتری داشته باشد. علاوه بر این، اندازه کلی نیز نقش مهمی در تعیین اینکه آیا می‌توانید محصول را بدون زحمت حمل کنید یا خیر، ایفا می‌کند. به عنوان مثال، یک لیوان گرم کن جمع و جور کوچک را می‌توان به طور منظم در یک کوله پشتی بدون دردسر حمل کرد. اما این مورد برای یک محصول بزرگتر صدق نمی‌کند.
  3. محدوده دما ماگ حرارتی: نکته بعدی که باید در نظر بگیرید محدوده دمایی گرمکن لیوان است. برخی از محصولات دارای دمای ثابت هستند، در حالی که برخی دیگر دارای تنظیمات دمایی مختلف با مقادیر ثابت متعدد مانند ۱۰۴ ℉، ۱۳۵ ℉ و ۱۴۹ ℉ هستند. همچنین می‌توانید چند مدل را پیدا کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا دما را به هر مقداری در یک محدوده خاص، مانند ۷۷ ℉ تا ۱۵۰ ℉ تغییر دهید. انتخاب گرم کن لیوان بر اساس تنظیم دما به انتخاب شخصی شما بستگی دارد. برای مثال، اگر می‌خواهید قهوه یا چای را گرم کنید تا قابل نوشیدن باشد، به سراغ محصولی بروید که تنها یک تنظیم دما داشته باشد. برعکس، اگر ترجیح می‌دهید هم قهوه گرم و هم قهوه داغ میل کنید، بهتر است به دنبال یک لیوان گرم کن با تنظیمات دمایی متفاوت باشید.
  4. مواد به کار رفته در ساخت: اگر موادی را که گرمکن لیوان با آن تولید می‌شود در نظر نگیرید، ممکن است بعداً در خطر باشید. سه ماده مختلف وجود دارد که این دستگاه خاص با آن‌ها ساخته می‌شود: پلی آمید، فولاد ضد زنگ و پلاستیک. گرمکن‌های لیوان پلی آمیدی و پلاستیکی در مقایسه با مدل‌های فولادی ضد زنگ سبک تر و حمل آن‌ها آسان تر هستند. فولاد ضد زنگ می‌تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد و همچنین گرما را به خوبی حفظ کند. علاوه بر این، هیچ نگرانی در مورد دوام وجود ندارد، زیرا این محصولات معمولا از مواد بسیار بادوام ساخته می‌شوند که می‌توانند بدون زحمت در برابر سایش مقاومت کنند.
  5. سیم برق ماگ حرارتی: همچنین باید ایمنی سیم برق متصل به گرم کن لیوان را نیز در نظر بگیرید. باید دارای گواهینامه‌های ایمنی مناسب مانند UL و FCC باشد. این کار باعث آرامش خاطر شما می‌شود. علاوه بر این، باید بررسی کنید که آیا کابل طولانی است یا خیر. اگر می‌خواهید لیوان را فقط در یک مکان گرم نگه دارید، یک کابل برق کوتاه خوب خواهد بود. اما اگر دوست دارید محصول را روی میز وسط اتاق نشیمن یا روی میز مطالعه خود داشته باشید، به دنبال یک لیوان گرم کن با سیم بلندتر باشید.
  6. سازگاری با لیوان: در برخی از لیوان‌ گرمکن‌ها، می‌توانید فقط از لیوان‌های ته صاف و مستقیم استفاده کنید، در حالی که تعدادی از آن‌ها ممکن است به شما امکان استفاده از لیوان‌های کف صاف و خمیده را بدهند. بنابراین، سازگاری لیوان گرمکن‌ها با لیوان‌ها از یک محصول به محصول دیگر متفاوت است. اگر لیوان گرم کن القایی جاذبه‌ای را انتخاب کرده‌اید، باید به وزن لیوان نیز فکر کنید، زیرا اگر وزن لیوان با مقدار توصیه شده برابر نباشد، دستگاه کار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپرسو ساز

نکات مهمی که هنگام خرید ماگ حرارتی باید در نظر بگیرید:

  1. قابلیت گرمایش: البته، یکی از مهم‌ترین عوامل در هنگام تصمیم‌گیری برای گرم کردن قهوه، توانایی آن در گرم کردن قهوه است. گرم کردن قهوه ممکن است یک ویژگی واضح به نظر برسد که یک لیوان گرم کن باید داشته باشد، اما برخی نوشیدنی‌ها را به اندازه کافی گرم نمی‌کنند. برخی از گرمکن‌های قهوه به زمان زیادی برای گرم کردن قهوه نیاز دارند و برخی دیگر هرگز آن را در دمای مناسب گرم نمی‌کنند. مطمئن شوید که از گرمکن لیوان‌هایی که فقط قهوه شما را ولرم نگه می‌دارند اجتناب می‌کنید و به جای آن یکی را انتخاب کنید که قهوه شما را به دمای نوشیدنی عالی برساند. حتی ممکن است بخواهید یکی را با چندین گزینه دما در نظر بگیرید تا متناسب با اولویت خود مقداری قابلیت تنظیم داشته باشید.
  2. سهولت در استفاده: در مرحله بعد، باید در نظر بگیرید که استفاده از گرمکن لیوان چقدر آسان است. برخی از گرمکن‌ها فقط دکمه روشن یا خاموش دارند، در حالی که برخی دیگر تنظیمات دمایی متفاوتی دارند. اگر خواهان سادگی در صبح هستید، ممکن است یک گرمکن با عملکرد محدود را ترجیح دهید. همچنین باید طول سیم برق و اندازه صفحه گرمایش را در نظر بگیرید. طول سیم می‌تواند تعیین کند که جابجایی گرم کننده در حین استفاده چقدر آسان است، و انتخاب یک گرم کننده با صفحه گرم کننده بزرگ، آن را با هر لیوانی که انتخاب می‌کنید به جای لیوان‌های اندازه استاندارد سازگار می‌کند.
  3. ایمنی ماگ حرارتی: نکته ضروری دیگری که باید در نظر بگیرید این است که استفاده از گرمکن لیوان چقدر ایمن می‌باشد. برخی از گرمکن‌ها زمانی که وزن یک فنجان را احساس می‌کنند فعال می‌شوند. با این حال، این ویژگی همچنین می‌تواند به این معنی باشد که آن‌ها توسط هر شی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد تحریک می‌شوند و منجر به موقعیت‌های بالقوه خطرناک می‌شوند. برخی از گرمکن‌های لیوان دارای ویژگی‌های خاموش شدن خودکار برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد هستند، در حالی که برخی دیگر حتی اگر برای مدت طولانی روشن بمانند، دمای بیرونی ایمن را حفظ می‌کنند. چه یکی را انتخاب کنید که به طور خودکار خاموش شود یا خیر، باید مطمئن شوید که گرم کننده شما با داغ شدن بیش از حد خطر آتش سوزی ایجاد نمی‌کند. بهتر است به میزان گرم شدن بدنه وارمر نیز توجه کنید. هیچ راهی برای جلوگیری از ناامن بودن صفحه برای لمس وجود ندارد، اما حتی بدنه برخی از گرمکن‌های لیوان بسیار داغ می‌شود و در صورت لمس کردن آن در حین استفاده، ممکن است شما را بسوزاند. در حالت ایده آل، شما یک گرم کننده می‌خواهید که قهوه شما را گرم کند اما در این فرآیند به طور خطرناکی داغ نشود.
  4. شستشوی آسان: در نهایت، باید در نظر بگیرید که تمیز کردن گرمکن لیوان چقدر آسان است. اگرچه نیازی به تمیز کردن گسترده نیست، اما گرم کننده‌ای که فقط می‌توان آن را تمیز کرد راحت‌تر خواهد بود. بیشتر لیوان‌های گرمکن ضدآب هستند و در اثر ریختن آن آسیب نمی‌بینند، اما برخی از آن‌ها صفحه‌های گرم‌کننده یا حفره‌هایی در اطراف محل گرمایش دارند که می‌توانند قهوه ریخته شده را به دام بیندازند و تمیز کردن را خسته‌کننده‌تر کنند.
  5. ویژگی‌ها: برخی از گرمکن‌های فنجان قهوه ویژگی‌های مفید دیگری مانند سطوح با قابلیت پاک کردن آسان یا نمایشگرهای LED را ارائه می‌دهند. برخی از برندها با اپلیکیشنی همراه هستند که می‌توانید آن را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید و از آن برای کنترل دمای گرمکن فنجان قهوه استفاده کنید، حتی زمانی که در یک اتاق نیستید، که می‌تواند در صبح‌های شلوغ بسیار مفید باشد. برخی دیگر تحت فشار فعال می‌شوند یا چراغ هایی دارند که هنگام روشن شدن و گرم شدن سیگنال می‌دهند. حتی برخی از آن‌ها دارای یک پورت USB هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا همزمان گوشی خود را شارژ کنید و قهوه خود را گرم نگه دارید.

هنگام استفاده از ماگ حرارتی چه اقدامات احتیاطی را باید رعایت کنید؟

در حین کار با گرمکن لیوان، ابتدا باید از خاموش بودن دکمه پاور اطمینان حاصل کنید. لیوان را روی صفحه گرمایشی نگه دارید و سپس دستگاه را روشن کنید. اجازه دهید کویل گرمایش دمای مایع را افزایش دهد. لیوان یا صفحه حرارتی را لمس نکنید تا بررسی کنید که آیا گرم می‌شود یا خیر. همچنین، هنگامی که سطح را تمیز می‌کنید، دستگاه را خاموش کنید و سپس آثار ریخته شده قهوه را پاک نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماگ حرارتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ حرارتی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ماگ حرارتی طرح شعر مدل تو مرا جان و جهانی کد۳۰۰۰

 ماگ حرارتی طرح شعر مدل تو مرا جان و جهانی کد3000

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن

ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۴ لیتر
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • اقلام همراه ماگ
    قاشق
  • سایر توضیحات
    ماگ سرامیکی درب داردارای قاشق فلزیدارای صفحه گرمکن برقیمناسب برای حفظ دمای نوشیدنی های مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماگ حرارتی طرح شازده کوچولو کد ۰۱

ماگ حرارتی طرح شازده کوچولو کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x15x14.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماگ حرارتی طرح بلک پینک کد ۸۰

ماگ حرارتی طرح بلک پینک کد 80

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماگ حرارتی کاکتی طرح ماینکرفت Minecraft مدل mgh29569

ماگ حرارتی کاکتی طرح ماینکرفت Minecraft مدل mgh29569

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    گیم
  • سایر توضیحات
    ماگ سرامیکی براق و کیفیت چاپ درجه یکنوع رنگ : کره ای درجه یکوزن ماگ : سبک و استانداردمحدوده چاپ: دورتا دور ماگ تا حاشیه ۱ سانتیمتر از اطراف دسته لیوانجهت حفظ زیبایی و دوام بیشتر ، از شستشو با ماشین ظرفشویی خودداری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماگ حرارتی لاکی مدل ۱۳۱۴ به همراه صفحه گرمکن برقی

ماگ حرارتی لاکی مدل 1314 به همراه صفحه گرمکن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماگ حرارتی لاکی مدل Energy Saving به همراه صفحه گرم‌کن برقی

ماگ حرارتی لاکی مدل Energy Saving به همراه صفحه گرم‌کن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x12x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • اقلام همراه ماگ
    قاشق
  • سایر توضیحات
    – دارای جعبه کادویی – دارای صفحه گرم کن برقی – دارای قاشق استیل – دارای درب – دارای جعبه کادویی – صفحه ضد آب – ایمنی بالا در استفاده – دارای سیم جهت اتصال به پریز برق – قطع خودکار برق بعد از برداشتن ماگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماگ حرارتی طرح جی تی ای ۶ GTA VI

ماگ حرارتی طرح جی تی ای 6 GTA VI

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماگ حرارتی طرح نقاشی ونگوگ

ماگ حرارتی طرح نقاشی ونگوگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    نقاشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماگ حرارتی طرح دریاچه

ماگ حرارتی طرح دریاچه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماگ حرارتی لومانا طرح کهکشان کد MAG1602

ماگ حرارتی لومانا طرح کهکشان کد MAG1602

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده در مایکروویو- غیر قابل شست و شو با مواد سفید کننده- ظاهر شدن طرح به محض سرو نوشیدنی‌های گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماگ حرارتی لاکی مدل هدیه

ماگ حرارتی لاکی مدل هدیه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • اقلام همراه ماگ
    قاشق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماگ حرارتی لاکی مدل premium به همراه صفحه گرم‌کن برقی

 ماگ حرارتی لاکی مدل premium به همراه صفحه گرم‌کن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x12x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • اقلام همراه ماگ
    قاشق
  • سایر توضیحات
    – دارای جعبه کادویی – دارای صفحه گرم کن برقی – دارای قاشق استیل – دارای درب – دارای جعبه کادویی – صفحه ضد آب – ایمنی بالا در استفاده – دارای سیم جهت اتصال به پریز برق – قطع خودکار برق بعد از برداشتن ماگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماگ حرارتی لاکی مدل Temperature Plus به همراه صفحه گرم‌کن برقی

 ماگ حرارتی لاکی مدل Temperature Plus به همراه صفحه گرم‌کن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • اقلام همراه ماگ
    قاشق
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه گرم کن برقی – دارای قاشق استیل – دارای درب – صفحه ضد آب – ایمنی بالا در استفاده – دارای سیم جهت اتصال به پریز برق به طول ۵۰ سانتی متر به همراه دوشاخه – قطع خودکار برق بعد از برداشتن ماگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماگ حرارتی کاکتی مدل ترقه کد mgh16784

ماگ حرارتی کاکتی مدل ترقه کد mgh16784

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • سایر توضیحات
    ماگ سرامیکی براق و کیفیت چاپ درجه یک نوع رنگ : کره ای درجه یکوزن ماگ : سبک و استاندارد محدوده چاپ: دورتا دور ماگ تا حاشیه ۱ سانتیمتر از اطراف دسته لیوانجهت حفظ زیبایی و دوام بیشتر ، از شستشو با ماشین ظرفشویی خودداری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماگ حرارتی مدل smile کد ۰۲

ماگ حرارتی مدل smile کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x15x14.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماگ حرارتی لاکی کد ۱۴۰۱ به همراه گرمکن برقی

ماگ حرارتی لاکی کد 1401 به همراه گرمکن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ساده
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • سایر توضیحات
    قاشق دارددارای صفحه گرمکن برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماگ حرارتی بیگ ماگ مدل گربه های بامزه کد ۱۰۹۱

ماگ حرارتی بیگ ماگ مدل گربه های بامزه کد 1091

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x9x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    حیوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماگ حرارتی لاکی مدل ۱۸ وات به همراه صفحه گرمکن برقی

ماگ حرارتی لاکی مدل 18 وات به همراه صفحه گرمکن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x15x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماگ حرارتی لومانا مدل MAG0860

ماگ حرارتی لومانا مدل MAG0860

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده در مایکروویو- غیر قابل شست و شو با مواد سفید کننده- ظاهر شدن طرح به محض سرو نوشیدنی‌های گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماگ حرارتی بیگ ماگ مدل روز معلم کد ۱۰۶۱

ماگ حرارتی بیگ ماگ مدل روز معلم کد 1061

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x9x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماگ حرارتی طرح کهکشان راه شیری

ماگ حرارتی طرح کهکشان راه شیری

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماگ حرارتی طرح پری دریایی کد ۰۱

ماگ حرارتی طرح پری دریایی کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x15x14.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماگ حرارتی طرح شازده کوچولو

ماگ حرارتی طرح شازده کوچولو

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x15x14.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماگ حرارتی طرح ریک و مورتی کد ۱۰۲

ماگ حرارتی طرح ریک و مورتی کد 102

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماگ حرارتی طرح فانتزی قهوه coffee

ماگ حرارتی طرح فانتزی قهوه coffee

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماگ حرارتی مدل سرامیکی به همراه صفحه گرمکن برقی

ماگ حرارتی مدل سرامیکی به همراه صفحه گرمکن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماگ حرارتی مدل fantasy کد ۰۱

ماگ حرارتی مدل fantasy کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۱۵×۱۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماگ حرارتی طرح رئال مادرید

ماگ حرارتی طرح رئال مادرید

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • طرح
    ورزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماگ حرارتی لاکی مدل Temperature Cup به همراه صفحه گرم کن برقی

ماگ حرارتی لاکی مدل Temperature Cup به همراه صفحه گرم کن برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • ویژگی ماگ
    حفظ دما
  • اقلام همراه ماگ
    قاشق
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه گرم کن برقی- دارای قاشق استیل- دارای درب- صفحه ضد آب- ایمنی بالا در استفاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماگ حرارتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کابل شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا