لوازم آرایشی

لاک پاک کن، راهنمای خرید بهترین لاک پاک کن ناخن مایع فاقد استون ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لاک پاک کن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پاک کردن لاک ناخن ممکن است لذت بخش ترین کار نباشد، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، این یک ضرورت است. فرقی نمی‌کند که مانتی شما کار خود را انجام داده باشد یا فقط در حال تغییر دادن لاک ناخن باشید، همیشه مهم است که یک لاک پاک کن ناخن خوب در دسترس داشته باشید. اگرچه ممکن است به نظر یک دسته بندی زیبا نباشد که در آن تنوع زیادی وجود داشته باشد، اما گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. فرمول‌های مبتنی بر استون سریع‌ترین عملکرد را خواهند داشت و همان چیزی است که برای ژل یا اکریلیک نیاز دارید، اگرچه می‌توانند خشک و خشن باشند. لاک پاک کن غیر استون ممکن است به خوبی کار نکند، اما ملایم تر می‌باشد، در حال حاضر گزینه‌های لاک پاک کن طبیعی زیادی در بازار وجود دارد.

هنگامی که سعی می‌کنید مانیکور خرد شده را بردارید، آخرین چیزی که می‌خواهید یک لاک پاک کن ناخن است که بوی بدی داشته باشد، استفاده از آن همیشه طول بکشد و ظاهر ناخن‌های شما را بدتر از قبل از استفاده از آن کند. لیست کامل ما از بهترین لاک پاک کن ناخن که واقعا کار می‌کنند را بررسی کنید. در زیر تعدادی از بهترین پاک کننده‌های ناخن موجود برای تمیز کردن ناخن‌های شما و در عین حال شاداب نگه داشتن آن‌ها آورده شده است و شما را سبک سر نمی‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لاک پاک کن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی و بهداشتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع لاک پاک کن موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لاک پاک کن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

لاک پاک کن ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

به عبارت ساده، پاک کننده ناخن محصولی است که از یک حلال مخصوص برای پاک کردن لایه سفت لاک موجود بر روی ناخن‌های شما استفاده می‌کند. به طور کلی، لاک‌ها حاوی نرم کننده‌ها، رنگدانه‌ها، دانه‌های بافت دهنده، زرق و برق و رزین هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطح سختی را روی ناخن‌ها تشکیل می‌دهند که در صورت استفاده نکردن از لاک پاک کننده خاص، پاک کردن آن دشوار است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاک ناخن

لاک پاک کن ناخن معمولا از چه چیزی ساخته می شود؟

به طور کلی، مواد مورد استفاده در پاک کننده لاک ناخن می‌تواند شامل استون، اتیل استات و ایزوپروپیل الکل باشد. در واقع، لاک‌ها، درمان‌ها و سخت‌کننده‌ها ترکیب فرمولاسیون بسیار مشابهی دارند. همگی حاوی یک ماده تشکیل دهنده لایه مانند نیتروسلولز یا استات سلولز بوتیرات هستند که هر دو سخت می‌شوند و محصول را هنگام خشک شدن براق می‌کنند.

لاک پاک کن ناخن چگونه کار می‌کند؟

پاک کننده‌های لاک ناخن باید به آرامی و به طور کامل آثار لاک را از روی ناخن‌ها پاک کنند و آن‌ها را تمیز و آماده برای یک دور رنگ تازه بگذارند. آن‌ها این کار را با استفاده از یک حلال مانند استون انجام می‌دهند تا لایه سخت باقیمانده روی ناخن‌های شما توسط لاک حل شود. برخی از پاک‌کننده‌های سنتی از موادی استفاده می‌کنند که می‌توانند روی ناخن‌ها احساس خشن ایجاد کنند. اما اگر می‌خواهید از مواد شیمیایی مانند استون اجتناب کنید، گزینه‌های زیادی وجود دارد.

انواع لاک پاک کن ناخن:

صنعت ناخن راه زیادی را تا لاک پاک کن مایع کلاسیک خود پیموده است و سبک‌های جدیدی مانند پدهای از قبل خیس شده، گلدان‌ها، روکش‌های ناخن و حتی کرم‌ها را معرفی کرده است که برای مسافرت عالی هستند. قیمت‌ها معمولاً بسته به برند، اندازه و فرمول از ۱ تا ۱۵ پوند متغیر است.

پاک کننده لاک ناخن بطری شده:

این بدون شک رایج ترین فرمت پاک کننده لاک ناخن است. متمایز است زیرا معمولاً در یک بطری شیشه ای یا پلاستیکی بسته بندی می‌شود. برای استفاده از پاک کننده‌های بطری، باید یک تکه پنبه یا یک پد پنبه ای را در محصول آغشته کنید و سپس آن را روی ناخن‌های خود بمالید تا لاک موجود روی آن‌ها پاک شود. به بیان ساده، پاک کننده‌های بطری معمولا ساده و مقرون به صرفه هستند. با این حال، شما نمی‌توانید از این فرمت به تنهایی استفاده کنید، زیرا همانطور که قبلاً گفتم، باید مواد اضافی مانند پد پنبه‌ای یا توپ‌های پنبه‌ای داشته باشید. اما این واقعاً یک مسئله جزئی است، زیرا اکثر مردم در منزل خود پنبه دارند.

قوطی یا کپسول لاک پاک کن:

یک کلاه خودکار را تصور کنید، اما از پلاستیک نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است، به اندازه‌ای بزرگ که بین انگشتان شما قرار می‌گیرد. خوب، این همان چیزی است که آستین‌های لاک پاک کن ناخن به آن قوطی پاک کننده لاک ناخن یا کپسول پاک کننده لاک ناخن نیز می‌گویند. این فرمت مخصوصاً اگر بینی حساسی دارید ایده آل است، زیرا آستین‌ها دارای محفظه‌ای هستند که هر گونه بوی ماندگار را از پاک کننده به حداقل می‌رساند. از طرف دیگر، آستین‌های لاک پاک کن حاوی یک اسفنج کوچک خیس شده است که داخل آستین‌ها را می پوشاند. برای استفاده از آن‌ها کافی است انگشت خود را وارد کپسول کرده و سپس انگشت خود را داخل کپسول حرکت دهید. استفاده از آستین‌ها یا کپسول ها آسان است، کثیف نمی‌شوند و راهی کارآمد برای پاک کردن لاک ناخن به ما ارائه می‌دهند.

پدهای پاک کننده لاک ناخن:

پدهای پاک کننده لاک ناخن گزینه بسیار مناسب دیگری را ارائه می‌دهند، زیرا پدهای جداگانه در اینجا از قبل با پاک کننده ناخن آغشته شده‌اند. پدها معمولاً در بسته بندی‌های مهر و موم شده‌ای نگهداری می‌شوند که به منظور مرطوب نگه داشتن آن‌ها هستند. استفاده از آن‌ها به معنای نیاز به مقابله با مواد مایع یا بطری نیست، بنابراین برای کسانی که مرتب سفر می‌کنند گزینه بسیار خوبی هستند. علاوه بر این، داشتن چند پد در محل کار، باشگاه یا کیف معمولی شما به طور کلی در مواقع اضطراری برای پاک کردن لاک ناخن می‌تواند مفید باشد. آن‌ها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به شما این امکان را می دهند که به سادگی یک بسته را باز کنید و شروع به تمیز کردن لاک ناخن خود کنید تا زمانی که پاک شود.

قلم پاک کننده مینا:

اگرچه این قلم جدیدتر از همه است، اما در سال‌های اخیر به دلیل کاربردی بودن و کارایی خود، قلم‌های پاک کننده لهستانی شتاب بیشتری گرفته‌اند. ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما در واقعیت استفاده از آن‌ها ساده است و مانند هر قلم معمولی استفاده می‌شود. شما از نوک آن برای پاک کردن لاک و بدون باقی ماندن آثار روی ناخن استفاده می‌کنید. علاوه بر این، قلم‌های پاک کننده ناخن برای کسانی که به دنبال چیزی با دقت بیشتر هستند عالی می‌باشند. در واقع، این قلم‌ها به شخص اجازه می دهند اشتباهات کوچک را در حین مانیکور پاک کنند، بنابراین برای کسانی که رنگ کردن ناخن‌های خود را تجربه می‌کنند نیز مناسب هستند. این قلم‌ها برای تمیز کردن لبه‌های مانیکور شما نیز کاربرد دارند. بنابراین در پایان، اگر برایتان مشکل است که لاک را روی ناخن‌هایتان بدون آسیب رساندن به کوتیکول‌های اطرافتان بمالید، قالب قلم پاک‌کننده ضروری‌ترین ابزار شما در طول کار خواهد بود.

بهترین نوع پاک کننده لاک ناخن چیست؟

این بستگی به نوع لاکی دارد که می‌زنید. برای لاک ناخن سنتی، یک گلوله پنبه آغشته به استون یا مایع غیر استون، یا یک اسفنج یا پاک کننده کافی است. اما برای پولیش‌های بادوام‌تر مانند ژل‌ها و پودرهای غوطه‌وری، به احتمال زیاد به پاک‌کننده‌های مبتنی بر استون نیاز دارید. اگر از اکستنشن‌های ناخن مانند اکریلیک یا نایلون استفاده می‌کنید، باید از پاک کننده‌های غیر استون استفاده کنید تا طول عمر آن‌ها حفظ شود. در راهنمای خود، ما چند پاک‌کننده ناخن را به عنوان بهترین انتخاب خود انتخاب کردیم، زیرا فاقد مواد خشن بود و روی اکثر لاک‌ها به استثنای ژل‌های سالنی مؤثر بود.

کدام لاک پاک کن بهتر است استون یا غیر استون؟

استون موثرترین و سریع ترین راه برای پاک کردن لاک ناخن است، اما به خشک کردن آن شهرت دارد. با این حال، یک توپ پنبه‌ای آغشته به استون برای پولیش‌های سرسخت‌تر مانند زرق و برق، ژل و پودر غوطه ور ایده آل است. استون نباید با اکستنشن ناخن استفاده شود زیرا می‌تواند باعث بلند شدن یا شکننده شدن ناخن شود. بنابراین، لاک پاک کن خود را با نوع لاکی که استفاده می‌کنید و اینکه آیا از آن برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌کنید یا اکستنشن، مطابقت دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاک خشک کن

نکات مهم هنگام خرید لاک پاک کن:

به هر فروشگاهی که لوازم آرایشی می‌فروشد بروید، مقدار گیج کننده لاک پاک کننده ناخن را در قفسه خواهید دید. قبل از اینکه وحشت کنید و اولین بطری را که می‌بینید بردارید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. استون یا بدون استون: به طور کلی، زمانی که می‌خواهید رنگ‌های سرسخت مانند رنگ‌های تیره، قرمز، آبی و زرق و برق را حذف کنید، استون لازم است. با این حال، بیشتر پاک کننده‌ها می‌توانند این کار را بدون استون انجام دهند، که می‌تواند خشک کننده و تند باشد.
  2. فرمول: همه پاک کننده‌های ناخن یکسان ساخته نمی‌شوند و همه پاک کننده‌ها انواع لاک را پاک نمی‌کنند. به عنوان مثال، اگر مانیکور ژل یا پوسته می‌کنید، مطمئن شوید که پاک کننده ناخنی که انتخاب می‌کنید می‌تواند آن را از بین ببرد.
  3. رایحه: نقطه ضعف برخی از پاک کننده‌های ناخن بوی تند آن است. این معمولاً به دلیل استون یا الکل می‌باشد. پاک کننده‌های بیشتری یا بدون این مواد یا با موادی که به پوشاندن بو کمک می‌کنند ساخته می‌شوند.
  4. سازگاری لهستانی: ممکن است به نظر برسد که پاک کننده لاک ناخن یک مفهوم منحصر به فرد است، اما اینطور نیست. بسته به نوع لاکی که استفاده می‌کنید ژل، پودر غوطه ور و غیره و اینکه آیا با ناخن‌های طبیعی یا اکستنشن‌های خود مانند روکش‌های اکریلیک یا ابریشمی کار می‌کنید، باید مطمئن شوید که مناسب پاک کننده لاک شما طراحی شده است. برای پاک کردن سریع نوع خاصی از لاک بدون آسیب رساندن به ناخن‌ها.
  5. روش کاربرد: در حالی که اکثر مردم با بطری های سنتی پاک کننده لاک ناخن مایع که در داروخانه‌ها می‌بینید آشنا هستند، روش‌های کاربردی دیگری نیز وجود دارد. پاک کننده لاک ناخن را می‌توان به صورت اسفنجی یا دستمال مرطوب یکبار مصرف مناسب برای سفر نیز یافت تا بتوانید در حال حرکت لاک ناخن خود را پاک کنید. در بسیاری از موارد، برای حذف ژل و پودر غوطه ور، ممکن است متوجه شوید که یک محصول سبک برس کارآمدترین است. به خاطر داشته باشید که در حالی که پاک کننده های سنتی لاک ناخن مایع را می‌توان با پنبه یا پد استفاده کرد، برخی از پاک کننده‌های فشرده تر برای ژل و پودر غوطه ور ممکن است به ابزارهای اضافی برای پاک کردن موثر لاک نیاز داشته باشند.
  6. بافت: به همین ترتیب، در مورد پاک کردن لاک ناخن بیش از یک بافت وجود دارد. شناخته شده ترین مایع نازکی است که برای استفاده باید در یک پد پنبه‌ای خیس شود. اما می‌توانید پاک کننده‌های مبتنی بر روغن را نیز پیدا کنید که می‌توانند روی ناخن‌های شما ملایم تر باشند و دوباره، برخی از پاک کننده‌های ناخن ضخیم تر هستند و قوام لاک ناخن به سرعت عمل می کند و لاک‌های سخت تری مانند ژل‌ها و پودرهای غوطه ور را به خوبی ایجاد می‌کند.
  7. عناصر: در حالی که استون یکی از محبوب ترین مواد پاک کننده لاک ناخن است، بسیاری از مردم احساس می‌کنند که خیلی خشن است زیرا ناخن‌ها و کوتیکول‌های شما را خشک می کند. بنابراین، می‌توان پاک‌کننده‌های لاک ناخن بدون استون را نیز پیدا کرد. علاوه بر این، اغلب متوجه می‌شوید که بسیاری از پاک‌کننده‌ها شامل موادی مانند ویتامین E، جوجوبا یا سایر مرطوب‌کننده‌ها برای تغذیه ناخن‌ها هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لاک پاک کن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لاک پاک کن ارزان، قوی و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل اسفنجی حجم ۱۲۵ میل لیتر مجموعه ۲۴ عددی

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل اسفنجی حجم 125 میل لیتر مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۴
  • نوع عصاره
    ۶ اسانس میوه ای و معطر
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    جعبه ۲۴ عددیمقرون به صرفهپاک کننده و جلا دهنده ناخنبدون سفیدک و حساسیت پوستیحاوی ویتامین E و B5پاک کننده و جلا دهنده ناخنقابلیت شارژ مجدد۶ اسانس توت فرنگی، سیب، لیمو، بلو بری، انگور، پرتقالرطوبت رسان و تقویت ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی و شکنندگی ناخن ها عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضرحاوی نانو ذرات در این محصول، با خاصیت آنتی باکتریال و ضدمیکروبیمناسب برای ناخن های حساس و شکنندهطریقه استفاده: ناخن خود را در اسفنج درون قوطی قرار دهید و درون اسفنج بچرخانید و پس از از ۲ تا ۳ ثانیه ناخن خود را در بیاورید. پس از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل توت فرنگی بسته  ۲۵ عددی

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل توت فرنگی بسته  25 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۵
  • نوع عصاره
    توت فرنگی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    حاوی ۲۵ پد در ظرف کاسه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لاک پاک کن ناژه بسته‌ی ۳۰ عددی

لاک پاک کن ناژه بسته‌ی 30 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    – حاوی ۳۰ عدد پد در ظرف کاسه ای- دارای ویتامین E و B5

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل A1000 حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

 استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل A1000 حجم 1000 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۲۸۹۱
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۳ عددیوزن یک لیترمناسب برای کاشت ناخنمناسب برای برداشتن ناخنپاک کننده قویافزایش نرمی کوتیکول ناخنحلال چسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل پرتغال بسته ۲۵ عددی

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل پرتغال بسته 25 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۵
  • نوع عصاره
    پرتغال
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    حاوی ۲۵ پد در ظرف کاسه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل لیمو اسفنجی حجم ۱۲۵ میلی لیتر

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل لیمو اسفنجی حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۴
  • نوع عصاره
    لیمو
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    پاک کننده و جلا دهنده ناخنبدون سفیدک و حساسیت پوستیحاوی ویتامین E و B5پاک کننده و جلا دهنده ناخنقابلیت شارژ مجدداسانس لیمورطوبت رسان و تقویت ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی و شکنندگی ناخن ها عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضرحاوی نانو ذرات در این محصول، با خاصیت آنتی باکتریال و ضدمیکروبیمناسب برای ناخن های حساس و شکنندهطریقه استفاده: ناخن خود را در اسفنج درون قوطی قرار دهید و درون اسفنج بچرخانید و پس از از ۲ تا ۳ ثانیه ناخن خود را در بیاورید. پس از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لاک پاک کن نیوساد مدل +A مجموعه ۵ عددی

لاک پاک کن نیوساد مدل +A مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لاک پاک کن آریا حجم ۶۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

لاک پاک کن آریا حجم 60 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶/۲۷۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    جهت تمیز و رقیق کردن چسب و لاک ناخنمناسب برای پاک کردن لاک ناخن های طبیعی و مصنوعیچربیگیر و پاک کننده سطوحویتامینه بدون حساسیتترکیبات: اتانول، استات و استون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لاک پاک‌کن دوفاز ویهان مدل PC حجم ۸۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

لاک پاک‌کن دوفاز ویهان مدل PC حجم 80 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    استون
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لاک پاک کن نیوساد مدل Vitamin E حجم ۱۰۰ میلی لیتر

لاک پاک کن نیوساد مدل Vitamin E حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لاک پاک کن آریا حجم ۶۰ میلی لیتر

لاک پاک کن آریا حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶/۲۷۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    جهت تمیز و رقیق کردن چسب و لاک ناخنمناسب برای پاک کردن لاک ناخن های طبیعی و مصنوعیچربیگیر و پاک کننده سطوحویتامینه بدون حساسیتترکیبات: اتانول، استات و استون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ استون لاک پاک کن آریانو مدل bm1 حجم ۱۲۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

استون لاک پاک کن آریانو مدل bm1 حجم 120 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶/۲۷۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ استون لاک پاک کن ویهان مدل DUAL-PHASE حجم ۸۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

استون لاک پاک کن ویهان مدل DUAL-PHASE حجم 80 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۵۳۳۷
  • نوع عصاره
    روغن تقویت کننده ناخن
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۳ عددیدو فازحاوی روغن مغذی و تقویت کننده ناخنمناسب ناخن های شکننده و حساسدارای استونمناسب ناخن های شکننده و حساسبدون ایجاد حساسیت و سفیدکبدون ایجاد خشکی در ناخن‌هاحاوی ویتامین E و B5

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل Gl حجم ۶۰ میلی لیتر مجموعه ۴ عددی

 استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل Gl حجم 60 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵/۴۲/۱۸۱۸/د
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی۱۰۰ استون خالصجلوگیری از شکنندگیجلوگیری از زرد شدن ناخنبدون حساسیتدارای اسانس معطرتقویت نرمی کوتیکول ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست اطراف ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل Gl حجم ۶۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل Gl حجم 60 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵/۴۲/۱۸۱۸/د
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰ استون خالصجلوگیری از شکنندگیجلوگیری از زرد شدن ناخنبدون حساسیتدارای اسانس معطرتقویت نرمی کوتیکول ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست اطراف ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل A1000 حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل A1000 حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۲۸۹۱
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    وزن یک لیترمناسب برای کاشت ناخنمناسب برای برداشتن ناخنپاک کننده قویافزایش نرمی کوتیکول ناخنحلال چسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل بلوبری بسته ۲۵ عددی

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل بلوبری بسته 25 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۵
  • نوع عصاره
    بلوبری
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    حاوی ۲۵ پد در ظرف کاسه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل GL12 حجم ۶۰ میلی لیتر مجموعه ۲۴ عددی

استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل GL12 حجم 60 میلی لیتر مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵/۴۲/۱۸۱۸/د
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۲۴ عددی۱۰۰% استون خالصجلوگیری از شکنندگیجلوگیری از زرد شدن ناخنبدون حساسیتدارای اسانس معطرتقویت نرمی کوتیکول ناخناقتصادی و مقرون به صرفهجلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست اطراف ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل سیب اسفنجی حجم ۱۲۵ میل لیتر

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل سیب اسفنجی حجم 125 میل لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۴
  • نوع عصاره
    سیب
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    پاک کننده و جلا دهنده ناخنبدون سفیدک و حساسیت پوستیحاوی ویتامین E و B5پاک کننده و جلا دهنده ناخنقابلیت شارژ مجدداسانس سیبرطوبت رسان و تقویت ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی و شکنندگی ناخن ها عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضرحاوی نانو ذرات در این محصول، با خاصیت آنتی باکتریال و ضدمیکروبیمناسب برای ناخن های حساس و شکنندهطریقه استفاده: ناخن خود را در اسفنج درون قوطی قرار دهید و درون اسفنج بچرخانید و پس از از ۲ تا ۳ ثانیه ناخن خود را در بیاورید. پس از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل میوه‌ای بسته ۶ عددی

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل میوه‌ای بسته 6 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۴
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    دارای ۲۵ عدد پد داخل ظرفه کاسه ای شیرینگ شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لاک پاک کن ناژه بسته‌ ۵ عددی

لاک پاک کن ناژه بسته‌ 5 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۲/۱۱۱۹۳
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    دارای ویتامین E و B5بدون استون و الکلبدون ایجاد حساسیت، سفیدک و خشکی ناخنمواد اولیه مطابق با استاندارد U.S.P

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل توت فرنگی اسفنجی حجم ۱۲۵ میلی لیتر

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل توت فرنگی اسفنجی حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۴
  • نوع عصاره
    توت فرنگی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    پاک کننده و جلا دهنده ناخنبدون سفیدک و حساسیت پوستیحاوی ویتامین E و B5پاک کننده و جلا دهنده ناخنقابلیت شارژ مجدداسانس توت فرنگیرطوبت رسان و تقویت ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی و شکنندگی ناخن ها عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضرحاوی نانو ذرات در این محصول، با خاصیت آنتی باکتریال و ضدمیکروبیمناسب برای ناخن های حساس و شکنندهطریقه استفاده: ناخن خود را در اسفنج درون قوطی قرار دهید و درون اسفنج بچرخانید و پس از از ۲ تا ۳ ثانیه ناخن خود را در بیاورید. پس از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لاک پاک کن سون بیوتی مدل ۰۱ بسته ۳۰ عددی

لاک پاک کن سون بیوتی مدل 01 بسته 30 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    اوی ویتامین Eفاقد استوناستفاده آسان دارای ۳۰ پد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل انگور بسته ۲۵ عددی

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل انگور بسته 25 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۵
  • نوع عصاره
    انگور
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    حاوی ۲۵ پد در ظرف کاسه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل EXPORT12 حجم ۶۰ میلی لیتر مجموعه ۱۲ عددی

استون لاک پاک کن فدک تانیش مدل EXPORT12 حجم 60 میلی لیتر مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵/۴۲/۱۶۵۹۲/د
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۱۲ عددی۱۰۰ استون خالصجلوگیری از شکنندگیجلوگیری از زرد شدن ناخنبدون حساسیتدارای اسانس معطرتقویت نرمی کوتیکول ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست اطراف ناخنمقرون به صرفه و اقتصادیبسته بندی مقاوم جهت نگهداری طولانی مدت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لاک پاک کن فدک کد ۰۱ حجم ۶۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

لاک پاک کن فدک کد 01 حجم 60 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    د/۵/۴۲۱۶۵۹۲
  • ترکیبات
    استون
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل پرتقال اسفنجی حجم ۱۲۵ میلی لیتر

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل پرتقال اسفنجی حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۷۴
  • نوع عصاره
    پرتقال
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    پاک کننده و جلا دهنده ناخنبدون سفیدک و حساسیت پوستیحاوی ویتامین E و B5پاک کننده و جلا دهنده ناخنقابلیت شارژ مجدداسانس پرتقالرطوبت رسان و تقویت ناخنجلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی و شکنندگی ناخن ها عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضرحاوی نانو ذرات در این محصول، با خاصیت آنتی باکتریال و ضدمیکروبیمناسب برای ناخن های حساس و شکنندهطریقه استفاده: ناخن خود را در اسفنج درون قوطی قرار دهید و درون اسفنج بچرخانید و پس از از ۲ تا ۳ ثانیه ناخن خود را در بیاورید. پس از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل انگور کد A01 حجم ۱۲۵ میلی لیتر

لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل انگور کد A01 حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    انگور
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    نوع عصاره: انگوربدون ایجاد زردی روی ناخنتقویت کننده ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لاک پاک کن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میکروفن استودیویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا