لوازم آرایشی

اسپری موبر، راهنمای خرید اسپری موبر قوی و دائمی مناسب خانم‌ها و آقایان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسپری موبر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر تا به حال از بهترین اسپری موبر استفاده نکرده اید، اکنون زمان آن است که آن را آزمایش کنید. ما عاشق مو هستیم، تا زمانی که روی سرمان رشد کند. رشد آزاردهنده مو در بازوها و پاهای ما فقط تا حد زیادی ما را آزار می‌دهد، عمدتاً به این دلیل که آن‌ها خیلی سریع رشد می‌کنند. روش‌های مرسوم از بین بردن موها مانند اپیلاسیون، نخ، تراشیدن و لیزر درمانی همیشه کارآمد نیستند، البته ناگفته نماند که چقدر دردناک و زمان بر هستند. از طرف دیگر، اسپری موبر یا از بین برنده مو راحت، سریع و ماندگار است. ما اغلب در مورد از بین بردن موهای سرسخت و مزاحم از بدن گیج می‌شویم، چگونه و از چه چیزی برای خلاص شدن از شر آن‌ها استفاده کنیم. برخی از روش‌های مختلف برای از بین بردن موهای زائد بدن، اپیلاسیون، لیزر درمانی، اصلاح و نخ می باشد. و همه این فرآیندها دردناک هستند.

تنها راه بدون درد برای از بین بردن موهای سرسخت بدن استفاده از اسپری موبر است. اسپری‌های از بین برنده موهای زائد سریع ترین و کارآمدترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند. همچنین پوست شما را برای مدت طولانی تری صاف نگه می‌دارد. اسپری‌های موهای زائد اکثرا یونسکس هستند. یعنی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده می‌باشند. با یک بار استفاده به راحتی موهای شما را از بدن شما پاک می‌کند. همچنین پوست شما را ابریشمی نگه می‌دارد. استفاده از این اسپری موبر ایمن و ملایم است. بهتر است قبل از استفاده از این اسپری‌ها روی پوست خود یک تست پچ انجام دهید. این اطمینان حاصل می‌کند که پس از استفاده از محصول هیچ گونه تحریکی ندارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسپری موبر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی و بهداشتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اسپری موبر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسپری موبر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اسپری موبر چیست و چگونه کار می‌کند؟

اسپری موهای زائد نوعی ماده موبر است، اصطلاحی که معمولاً برای توصیف محصولات حاوی یک عامل شیمیایی که موهای زائد بدن را از بین می برد، استفاده می‌شود. در سطح پایه، نحوه کار آن‌ها به این صورت است: شما اسپری را روی موها و پوست خود بمالید، چند دقیقه صبر کنید و سپس اسپری را پاک کنید و موهای زائد را همراه با آن از بین ببرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم موبر

انواع اسپری موبر بدن و صورت:

  1. اسپری موبر NEUD: اسپری موبر NEUD به از بین بردن موهای نامطلوب به طور موثر، سریع و ظریف کمک می‌کند. این یک آیتم تک جنسیتی است که برای موهای نامطلوب بدن روی بازوها، پاها، سینه و پشت افراد مناسب است. فقط در پنج دقیقه، هر مکان و هر زمان برای مهمانی آماده شوید. این به از بین بردن آرام و سریع موهای بدن کمک می‌کند و در عرض چند دقیقه پوستی صاف و بدون مو به شما می‌دهد. این یک کالای تک جنسیتی است و هم مردان و هم زنان می‌توانند از آن استفاده کنند.
  2. فوم اسپری موبر Dimples Lino Care: اسپری موهای زائد Dimples Lino Care به شکل اسپری است و می‌تواند به از بین بردن موهای ناحیه سخت یا بزرگ کمک کند. این اسپری مو کفی ظریف، سبک و بخاردار است که استفاده از آن کار سختی نیست و پوست را لطیف و صاف می‌کند. حاوی مواد مغذی E و آلوئه ورا است. با رایحه لیمو یا گل رز موجود می‌باشد. این را برای پوست درخشان و ابریشمی مایل به صاف انتخاب کنید. برای پوستی درخشان و ابریشمی صاف فرمول آن سریع و آسان است.
  3. فوم اسپری موهای زائد VCare: این می تواند برای از بین بردن موهای نامطلوب هر قسمت از بدن مانند رشد ریش موی گونه‌ها، موهای روی لب، بالای لب، لب‌های پایین، موهای روی فک، زیر فک، موهای روی بینی، بازوها، پاها، سینه، شقیقه استفاده شود. و سایر اعضای بدن حذف تا درجه کیسه فولیکول مو نفوذ می کند و رشد موهای نامطلوب بدن را تنها در ۱۰-۱۲ هفته محدود می‌کند و موهای نامطلوب بدن را از بین می‌برد. این یک روش آسان برای از بین بردن موهای نامطلوب بدن است که می‌تواند توسط دو نفر با فیکس کردن معمولی و حذف گیاهی استفاده شود.
  4. کرم کاهش دهنده دائمی بازدارنده مو ELIMINATION: به سادگی در هر مکان و هر زمان در مدت زمان کوتاهی آماده مهمانی شوید. با دوش مفید موهای نامطلوب را از بین می‌برد و سپس پوست را تغذیه می‌کند. با دستور العمل ملایم کننده ظریفی که پوست را اشباع می‌کند، PH معمولی پوست را بازیابی می‌کند. برای بازوها، پاها، سینه، پشت و سایر نواحی پوست در افراد مناسب است. از شما در برابر پیامدهای نابخشودنی اپیلاسیون، کرم تخلیه مو یا اصلاح محافظت می‌کند.
  5. اسپری موهای زائد Nair: اسپری مردانه Nair شامل یک برنامه عالی و “بدون تماس” است که برای دسترسی به مکان‌ها و مناطق بزرگتر مانند سینه و پشت فوق العاده است. به سادگی پاشیده و پاک می‌شود. در عرض چند دقیقه، پوست صاف و تمیزی خواهید داشت، بدون خراش یا ضربه‌ای که می‌توانید از اصلاح به دست آورید، همچنین یک کمک قطعی همه جانبه است.

طرز استفاده از اسپری موبر:

بنابراین، از رویارویی با برآمدگی های سرسخت تیغ خسته شده‌اید و می‌خواهید از روشی متفاوت برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده کنید. اگر قصد دارید یک اسپری موهای زائد برای مردان استفاده کنید، مهم است که ابتدا دستورالعمل‌ها را بخوانید و قبل از حرکت به ناحیه بزرگ‌تری از بدن، یک تست چسب کوچک روی پوست خود انجام دهید. با در نظر گرفتن آن، شما آماده شروع هستید. برای داشتن ظاهری تمیز و بدون عوارض جانبی، در اینجا روش مناسب استفاده از اسپری موهای زائد برای آقایان آورده شده است.

مرحله ۱: آن را روی پوست خشک بمالید.

لباس‌های خود را در بیاورید و اسپری موبر را به خوبی تکان دهید. وارد وان یا دوش خود شوید، اما هنوز آب را باز نکنید. اسپری را چهار اینچ از پوست خود دور نگه دارید و یک لایه یکنواخت از محصول را روی پوست و موهای خشک اسپری کنید. اطمینان حاصل نمائید که محصول را به طور یکنواخت بدون مالش دادن یا تماس مستقیم با اسپری پخش می کنید. حتی اگر اسپری را لمس نکردید، پس از آن برای احتیاط دست‌های خود را در سینک بشویید.

مرحله ۲: اجازه دهید اسپری روی موها بنشیند.

هنگامی که محصول را روی مو و پوست خود اسپری کردید، اجازه دهید دقیقاً برای مدت زمانی که دستورالعمل به شما می‌دهد بماند. مهم است که اجازه ندهید بیشتر از زمان تعیین شده روی آن بنشیند. در غیر این صورت ممکن است با سوزش ناخوشایند پوست مواجه شوید.

مرحله ۳: اسپری موهای زائد را پاک کنید.

پس از اتمام زمان، اسپری را با یک دستمال مرطوب پاک کنید. سپس، ناحیه مورد نظر را با آب ولرم بشویید. از حمام خارج شوید و پوست را خشک کنید تا مطمئن شوید که تمام محصول پاک شده است. هر گونه اسپری باقی مانده روی پوست احتمالاً باعث سوزش می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که کار موثری انجام می‌دهید.

مرحله ۴: با یک مرطوب کننده دنبال کنید.

هنگامی که پوست شما خشک شد و تمام اسپری‌های موهای زائد پاک شد، ممکن است بخواهید این روند را با یک لوسیون بدن مغذی دنبال کنید. برای کاهش احتمال تحریک و سوزش پوست، از لوسیون حاوی مواد تسکین دهنده مانند عصاره خیار استفاده کنید.

برای اطمینان از خرید یک اسپری موبر ایمن و موثر، باید دو عامل زیر را در نظر بگیرید:

  • ترکیبات: از آنجایی که اسپری را روی پوست خود می‌مالید، توصیه می‌کنیم مواد موجود در محصول را به طور کامل بررسی کنید. این به این دلیل است که افراد مختلف حساسیت پوستی متفاوتی دارند.
  • استفاده: اسپری‌های موبر برای قسمت‌های مختلف و منحصر به فرد بدن طراحی شده‌اند. برخی از اسپری‌ها را می‌توان به کل بدن مالید. بسته به نیاز خود یک اسپری را عاقلانه انتخاب کنید. برخی از آن‌ها مخصوصا برای مردان و برخی دیگر برای زنان طراحی شده‌اند.

مزایای استفاده از اسپری موبر:

  • با اسپری می‌توانید به سرعت و به راحتی از شر موهای زائد خلاص شوید.
  • به لطف نازل اسپری آن استفاده آسان و کاربردی را فراهم می‌کند.
  • موهای زائد را تنها در ۴ دقیقه از بین می‌برد.
  • باعث می‌شود پوست نرم و شاداب به نظر برسد.
  • پوست را تحریک نمی‌کند و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

نکات مهم هنگام خرید اسپری موبر:

  1. فرمول: تقریباً هر کرم موبر حاوی مواد شیمیایی قوی است، زیرا این کرم اساساً موهای ناخواسته را از بین می‌برد. بنابراین، اگر برخی از مواد شیمیایی ناشناخته را روی برچسب مواد مشاهده کردید، نترسید. با این حال، اکثر کرم های موبر همچنین دارای ترکیبات تسکین دهنده مانند آلوئه ورا، ویتامین E، بابونه یا عصاره چای سبز هستند تا با اثرات مواد شیمیایی مقابله کنند و تجربه‌ای بدون درد ایجاد کنند. اگر می‌خواهید از تحریک پوست خود جلوگیری کنید، باید به دنبال این مواد گیاهی اضافه شده باشید، حتی اگر پوست شما به ویژه حساس است. همچنین ایده خوبی است که ابتدا کرم موبر را تست کنید و قبل از مراجعه به آن و پوشاندن کل پای خود، از نظر تحریک پوست خود را کنترل کنید.
  2. بو: با توجه به خواص شیمیایی قوی، بسیار رایج است که کرم‌های موبر مو دارای بوی شیمیایی باشند که برای برخی می‌تواند بسیار قوی باشد. اگر به بوهای شدید حساس هستید، مهم است که این را در نظر داشته باشید. برخی از کرم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آن بوی شیمیایی را نداشته باشند و برخی حتی با رایحه‌ای مطبوع نیز خوشبو می‌شوند. برای کرمی بدون بو یا کرمی که بوی خوبی دارد، در صورتی که به راحتی توسط بوهای قوی تحریک می‌شوید، به بررسی‌ها نگاه کنید.
  3. کاربرد: هدف کرم موبر این است که موهای زائد را تا حد امکان از بین ببرد و جایگزین مناسب تری برای اصلاح ارائه دهد. یک کرم موبر خوب فقط باید ۴ تا ۵ دقیقه یا حداکثر ۱۰ دقیقه در صورت داشتن موهای ضخیم طول بکشد. استفاده از کرم نیز باید نسبتاً آسان باشد و با یک دستمال یا زیر دوش آن را بشویید.
  4. ناحیه حذف مو: پوست شما در تمام بدن شما یکسان نیست. ساختار پوست و نحوه رفتار آن بسته به قسمتی از بدن کمی متفاوت است. به عنوان مثال، پوست صورت شما نازک تر و حساس تر از کف پا است. به طور مشابه، ناحیه بیکینی شما بیشتر از مثلاً ساعد شما مستعد واکنش‌های شیمیایی است. اکثر کرم‌های موبر برای استفاده در قسمت‌های خاصی از بدن شما طراحی شده‌اند. شما باید به درستی به هر محصولی که وعده انجام همه کارها را می‌دهد مشکوک باشید، به استثنای بسیار کمی. همانطور که از بررسی‌ ما می‌توانید متوجه شوید، در یافتن کرم‌های تخصصی برای نواحی خاص بدن خود، مهم نیست که چقدر ظریف هستند.
  5. نوع پوست: برای اکثر افراد، استفاده از کرم های موبر مو بی خطر است. گذشته از احساس سوزش خفیف گاه به گاه، اکثر افراد می‌توانند از کرم‌های تایید شده با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض استفاده کنند. اگر پوست حساسی دارید، باید در انتخاب محصولات خود هوشیارتر باشید. بهترین توصیه این است که برای بررسی گزینه‌های ایمن با متخصص پوست خود مشورت کنید. اگر هنگام استفاده از محصولات پوستی مستعد ابتلا به آلرژی، جوش و بثورات پوستی هستید، این توصیه دو برابر می‌شود. در کوتاه مدت با توصیه‌های حرفه‌ای، چند ماده مشترک در کرم‌های رفع موهای زائد برای پوست‌های حساس وجود دارد. به دنبال عوامل ضد التهابی مانند بابونه، آلوئه ورا، ویتامین E یا روغن بادام در محصول باشید. این عوامل به تسکین پوست حساس کمک می کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسپری موبر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپری موبر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسپری موبر بدن رینبو مدل Aloevera حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر بدن رینبو مدل Aloevera حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۷۳۹
  • اقلام همراه
    ندارد
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نوع محفظه
    اسپری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپری موبر مردانه بایوویت مدل DOKUCU حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری موبر مردانه بایوویت مدل DOKUCU حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ابتدا خوب تکان دهید و استفاده نمایید
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • زمان تاثیر گذاری
    ۵ دقیقه
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپری موبر بدن می تو مدل Aloe vera کد ۲۴۰۱ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر بدن می تو مدل Aloe vera کد 2401 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    پوستهای معمولی حاوی عصاره آلوئه ورا
  • زمان تاثیر گذاری
    ۱۰
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپری موبر نیر مدل rose حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر نیر مدل rose حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ابتدا موبر نیر را در ناحیه کوچکی از پوست خود امتحان کنید ۳ الی ۵ دقیقه صبر کنید اگر پوست شما واکنشی نشان نداد میتوانید از اسپری موبر نیر استفاده کنید تا از حساس نبودن پوست خود به آن مطمئن شوید. دقت کنید که پوست شما می بایست کاملا خشک و تمیز باشد بطری را به خوبی تکان دهید و از فاصله ۵ سانتی متری پوست طوری اسپری کنید که محلول به ریشه موها برسد توجه هرگز محلول را روی پوست مالش ندهید بیشتر از ۱۲ دقیقه محلول را روی پوست نگه ندارید
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری موبر زنانه بایوویت مدل calkala حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری موبر زنانه بایوویت مدل calkala حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده تکان دهید و استفاده نمایید
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • سایر مشخصات
    زمان تاثیر گذاری: ۵ دقیقه ترکیبات: آبرسان-مواد مرطوب کننده-ضد حساسیت
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپری موبر کازانوا مدل rose حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری موبر کازانوا مدل rose حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    ۱. بوی ملایم۲. ضد التهابات پوستی، درد و حساسیت۳. تضعیف ریشه مو۴. سرعت عمل بالاطریقه مصرف:قبل از استفاده پوست خود را خشک کرده و ترجیحا طوری اسپری کنید که محلول به ریشه موها برسد و پس از ۵ الی ۷ دقیقه تحمل کنید (در صورتی که موهای محل مورد نظر شما ضخیم باشد ، ۱۰ دقیقه تحمل کنید) و سپس موها را با آب ولرم از سطح پوست بشویید.
  • زمان تاثیر گذاری
    ۷
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۱۰۰۹
  • نوع عصاره
    رز
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپری موبر نایس مدل رز حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر نایس مدل رز حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    طریقه مصرف:قبل از استفاده پوست خود را خشک کرده و ترجیحا طوری اسپری کنید که محلول به ریشه موها برسد. از فاصله ۱۰ سانتی متری محلول را اسپری کنید. و پس از ۵ دقیقه (در صورتی که موهای محل مورد نظر شما ضخیم باشد ، کمی بیشتر حداکثر تا ۱۲ دقیقه) تحمل کرده و سپس موها را با آب ولرم از سطح پوست بشویید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    گل رز
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    اسپری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپری موبر بدن می تو مدل rose کد ۲۴۰۰ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر بدن می تو مدل rose کد 2400 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – مناسب برای پوستهای حساس
  • زمان تاثیر گذاری
    ۱۰
  • نوع عصاره
    رز
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپری موبر کازانوا مدل Rose حجم ۱۵۰ میلی لیتر به همراه اسپری موبر کازانوا مدل Limon حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری موبر کازانوا مدل Rose حجم 150 میلی لیتر به همراه اسپری موبر کازانوا مدل Limon حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری موبر کازانوا مدل ۳۰ MineRal حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری موبر کازانوا مدل 30 MineRal حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • زمان تاثیر گذاری
    ۱۵
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۵۴۸۴۹۸۷
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپری موبر زنانه بایوویت مدل hassas ciltler حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری موبر زنانه بایوویت مدل hassas ciltler حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ابتدا خوب تکان داده و سپس استفاده نمایید
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • سایر مشخصات
    مناسب برای پوست حساس زمان تاثیر گذاری: ۵ دقیقه ترکیبات: دارای مواد مرطوب کننده-آبرسان مشخصات ویژه: نرم کننده-مرطوب کننده-ضد حساسیت مناسب برای: بانوان-خانم ها
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپری موبر رینبو مدل Aloevera حجم ۲۰۰ میلی لیتر به همراه کرم موبر بدن رینبو مدل ۰۱ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر رینبو مدل Aloevera  حجم 200 میلی لیتر به همراه کرم موبر بدن رینبو مدل 01 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روش مصرف در ابتدا پوست خود را مرطوب کنید،سپس با کاردک مقدار مناسبی از کرم را بر روی قسمتهای مورد نظر بدنتان قرار دهید.بعد از زمان ۵تا ۱۰ دقیقه کاردک را بر خلاف رویش مو کشیده و پوست خود را با آب زیاد شست و شو دهید. کرم بیشتر از ۱۰ دقیقه بر روی پوست قرار داده نشود بعد از مصرف از آب داغ یا صابون استفاده نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    اسپری موبر ۲۰۰ میلی لیتر به همراه کرم موبر بدن ۱۰۰ میلی لیتر
  • زمان تاثیر گذاری
    ۱۰ دقیقه
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۷۳۹
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    اسپری
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپری موبر کازانوا مدل ۱۲۳ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر کازانوا مدل 123 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپری موبر بدن براندوکس مدل Normal حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر بدن براندوکس مدل Normal حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • زمان تاثیر گذاری
    ۵-۱۲
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۳۴۵۳
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپری موبر رینبو مدل Aloevera حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۱۲ عددی

اسپری موبر رینبو مدل Aloevera حجم 200 میلی لیتر مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    قوطی را خوب تکان دهید قبل از استفاده ناحیه مورد نظر را با آب مرطوب کنید.از فاصله ی ۱۰سانتی متری یک لایه اسپری کنید حدود ۵ دقیقه صبر کنید و محل اسپری شده را چک کنید اگر موهای آن ناحیه برداشته نشده بود چند دقیقه دیگر صبر کنید سپس بشویید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • زمان تاثیر گذاری
    ۵ min
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۷۳۹
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    فلز
  • نوع محفظه
    اسپری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپری موبر بدن دپی مدل Fast حجم ۶۰ میلی لیتر

اسپری موبر بدن دپی مدل Fast حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • زمان تاثیر گذاری
    ۲-۳
  • شماره مجوز
    ۳۹/۱۰۸۳۱
  • نوع عصاره
    گیاهی
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری موبر رینبو مدل ROSE OIL حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر رینبو مدل ROSE OIL حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    قوطی را خوب تکان دهید قبل از استفاده ناحیه مورد نظر را با آب مرطوب کنید.از فاصله ی ۱۰سانتی متری یک لایه اسپری کنید حدود ۵ دقیقه صبر کنید و محل اسپری شده را چک کنید اگر موهای آن ناحیه برداشته نشده بود چند دقیقه دیگر صبر کنید سپس بشویید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • زمان تاثیر گذاری
    ۵ دقیقه
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۷۳۹
  • نوع عصاره
    گل روز و آلوئه ورا
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • نوع محفظه
    اسپری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپری موبر رینبو مدل Aloevera حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر رینبو مدل Aloevera  حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    قوطی را خوب تکان دهید قبل از استفاده ناحیه مورد نظر را با آب مرطوب کنید.از فاصله ی ۱۰سانتی متری یک لایه اسپری کنید حدود ۵ دقیقه صبر کنید و محل اسپری شده را چک کنید اگر موهای آن ناحیه برداشته نشده بود چند دقیقه دیگر صبر کنید سپس بشویید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • زمان تاثیر گذاری
    ۵ دقیقه
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۷۳۹
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • نوع محفظه
    اسپری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپری موبر نیر مدل Lemon حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر نیر مدل Lemon حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ابتدا موبر نیر را در ناحیه کوچکی از پوست خود امتحان کنید ۳ الی ۵ دقیقه صبر کنید اگر پوست شما واکنشی نشان نداد میتوانید از اسپری موبر نیر استفاده کنید تا از حساس نبودن پوست خود به آن مطمئن شوید. دقت کنید که پوست شما می بایست کاملا خشک و تمیز باشد بطری را به خوبی تکان دهید و از فاصله ۵ سانتی متری پوست طوری اسپری کنید که محلول به ریشه موها برسد توجه هرگز محلول را روی پوست مالش ندهید بیشتر از ۱۲ دقیقه محلول را روی پوست نگه ندارید
  • سایر مشخصات
    در عرض چند دقیقه مو های زائد را از بین می برد. ضعیف کردن ریشه های مو پس از مدتی استفاده موجب نرمی و لطافت پوست می شود قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن مناسب برای اقایون و خانم ها سهولت در استفاده حاوی روغن بچه سرعت عمل بالا برای انواع مو با رایحه لیمو
  • نوع عصاره
    لیمو
  • جنس محفظه
    پمپی
  • نوع محفظه
    قوطی
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید‌ اسپری موبر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرم مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا