لوازم ورزشی

کاپشن اسکی زنانه، راهنمای خرید و معرفی چند نمونه ارزان و پرفروش

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاپشن اسکی زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

کاپشن اسکی زنانیکی از ورزش‌های زمستانی مورد علاقه بانوان ورزش اسکی است، برای انجام این ورزش شما نیاز به یک سری لوازم و تجهیزات دارید. کاپشن اسکی زنانه یکی از این لوازم مهم‌ و اساسی برای اسکی کردن می‌باشد. پس شما برای انجام این ورزش حتما شما نیاز به یک کاپشن اسکی زنانه دارید. زیرا اسکی روی برف و یخ انجام می‌شود و ورزشکار با سرعت بالا حرکت می‌کند به همین دلیل احساس سرمای بیشتری کرده و به یک کاپشن اسکی زنانه نیاز دارد. در واقع بدن خانم‌ها از آقایان حساس‌تر بوده و سرمای بیشتری را احساس می‌کنند، بنابراین حتما باید برای انجام ورزش اسکی از یک کاپشن اسکی زنانه خوب و باکیفیت استفاده کنند.

کاپشن اسکی زنانه ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از کاپشن‌های زمستانی زنانه متمایز می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها چند لایه بودن کاپشن است که باعث می‌شود، شما حین انجام اسکی سرمای کمتری را احساس کنید. در واقع برای هر کاری باید از وسایل مخصوص آن کار استفاده کرد، برای انجام دادن ورزش اسکی به صورت حرفه‌ای هم شما نیاز به یک کاپشن اسکی زنانه حرفه‌ای دارید. لازمه موفقیت در هر رشته ورزشی داشتن وسایل ورزشی خوب و باکیفیت مربوط به آن رشته ورزشی است. پس اگر می‌خواهید یک اسکی‌باز خوب و حرفه‌ای شوید، شما باید علاوه بر داشتن یک کاپشن اسکی زنانه خوب و باکیفیت سایر لوازم ورزشی مربوط به این رشته را داشته باشید تا بتوانید در این رشته موفق شوید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کاپشن اسکی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کاپشن اسکی زنانه آشنا کرده و به شما عزیزان نکات مهمی را که هنگام خرید کاپشن اسکی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از کاپشن‌اسکی زنانه چیست؟

نوعی کاپشن ورزشی زنانه است که به منظور انجام فعالیت اسکی توسط بانوان استفاده می‌شود. این مدل کاپشن در دسته کاپشن‌های ورزشی زمستانی قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید اسکی یک ورزش سرعتی است و حرکت روی یخ با سرعت بالا نیاز به استفاده از یک کاپشن گرم و راحت دارد تا ورزشکار بتواند حرکات ورزشی خود را به راحتی روی پیست اسکی انجام دهد به همین علت کاپشن‌های اسکی چند لایه و از جنس ضد آب و پشم شیشه خالص ساخته می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپشن اسکی مردانه

انواع مدل‌های کاپشن‌اسکی زنانه:

  1. کاپشن اسکی زنانه مبتدی: اگر به تازگی قرار است ورزش اسکی را شروع کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما برای خود یک کاپشن اسکی مبتدی را انتخاب کنید. زیرا قیمت آن از مدل‌های دیگر ارزان‌تر است. ممکن است شما وارد این رشته ورزشی شوید و بنا به هر دلیلی به آن علاقه نداشته باشید پس خرید یک نمونه گران قیمت عقلانی به نظر نمی‌رسد.
  2. کاپشن اسکی زنانه میان رده: اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ورزش اسکی علاقه دارید و در ماه یک یا چند مرتبه این ورزش را انجام می‌دهید، پیشنهاد می‌کنم یک کاپشن اسکی میان رده را خریداری نمایید. زیرا شما اسکی را فقط برای ورزش و سرگرمی می‌خواهید و قصد مسابقه دادن را ندارید. بنابراین منطقی نیست که از یک کاپشن حرفه‌ای استفاده کنید.
  3. کاپشن اسکی زنانه حرفه‌ای: اگر شما ورزش اسکی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید و تمام وقت و انرژی خود را صرف این رشته ورزشی کرده‌اید. بهتر است از یک کاپشن حرفه‌ای استفاده کنید، زیرا لازمه موفقیت و حرفه‌ای شدن در یک رشته ورزشی داشتن لوازم حرفه‌ای است. همان طور که یک فوتبالیست حرفه‌ای بدون کفش حرفه‌ای بازی خوبی را به نمایش نمی‌گذارد یک اسکی باز حرفه‌ای هم برای درخشش نیاز به یک کاپشن حرفه‌ای دارد.

ویژگی‌های یک کاپشن اسکی زنانه خوب و باکیفیت:

  • بسیار نرم و راحت است به گونه‌ای که ورزشکار درون آن بیشترین آزادی عمل را دارد و تکنیک‌های ورزشی خود را به خوبی پیاده می‌کند.
  • در طول مراحل اسکی امکان زمین خوردن ورزشکار وجود دارد، بنابراین باید کاپشن ورزشکار از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا هنگام زمین خوردن از بدن شما محافظت کند.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن اسکی خوب و با کیفیت بادگیر بودن آن است. همان طور که می‌دانید ورزش اسکی یک ورزش سرعتی با سرعت بالا می‌باشد. پس کاپشن باید توانایی جذب کردن باد و عدم اجازه ورود به درون کاپشن را داشته باشد.
  • پیست اسکی مکانی است که معمولا قطرات آب و برف روی کاپشن شما حین حرکت پاشیده می‌شود به همین علت کاپشن اسکی خوب باید ضد آب بوده و به هیچ عنوان خیس نشود.
  • اسکی ورزشی است که حین انجام آن به هیچ عنوان دست شما برای انجام کارهای دیگر باز نخواهد بود. بنابراین بهتر است مکانیسم باز و بسته شدن آن زیپ باشد نه دکمه چون در صورت باز شدن امکان بسته شدن آن وجود ندارد.

کاپشن اسکی زنانه از کجا بخریم؟

در واقع شما به دو روش می‌توانید، کاپشن اسکی مورد نظر خود را خریداری نمائید، این بستگی به خود شما دارد که چه روشی را برای خرید انتخاب کنید.

  • خرید از فروشگاه لوازم ورزشی: شما می‌توانید به صورت حضوری به نزدیکترین فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه کرده و کاپشن اسکی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. تنها مشکلی که به این نوع خرید وارد می‌شود تنوع پایین محصولات است و در صورت پشیمانی امکان پس دادن آن وجود ندارد.
  • خرید از فروشگاه اینترنتی: شما می‌توانید بدون خارج شدن از منزل با تلفن همراه یا کامپیوتر خود به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و از میان تنوع بالایی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی تنوع زیاد محصولات بوده و امکان مرجوع کردن جنس در صورت عدم رضایت وجود دارد.

بهترین مارک کاپشن اسکی زنانه:

اگر بخواهیم فقط یک برند را به عنوان بهترین مارک کاپشن اسکی زنانه به شما معرفی کنیم، شاید در حق خیلی از برندهای باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم و از آنجایی که سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای تولید کننده کاپشن اسکی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کاپشن‌اسکی زنانه هامتو
  • کاپشن‌اسکی زنانه کلمبیا
  • کاپشن‌اسکی زنانه برتون
  • کاپشن‌اسکی زنانه کرویت
  • کاپشن‌اسکی زنانه شامون ایکس
  • کاپشن‌اسکی زنانه چیبو
  • کاپشن‌اسکی زنانه سیرایپ
  • کاپشن‌اسکی زنانه پول اند بیر
  • کاپشن‌اسکی زنانه وایلد اسنو

حتما بخوانید: راهنمای خرید انواع بیسیم با برد بالا

هنگام خرید کاپشن اسکی زنانه به این نکات توجه کنید:

  1. سایز کاپشن‌ اسکی: اولین نکته‌ای که هنگام خرید کاپشن اسکی باید به آن توجه داشته باشید سایز کاپشن است. کاپشن را باید طوری انتخاب کنید که دقیقا سایز بدن شما باشد، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک بلکه دقیقا اندازه باشد. در صورتی که اندازه شما نباشد حین ورزش نمی‌توانید درون آن راحت باشید و قادر به انجام حرکات مورد نظر خود نخواهید بود.
  2. قیمت کاپشن اسکی: قیمت نقش به سزایی در انتخاب و خرید شما دارد. بنابراین باید میزان بودجه برای خرید کاپشن اسکی را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید کاپشن اسکی برای شما آسان می‌شود.
  3. نوع کاپشن اسکی: انتخاب نوع کاپشن شما بستگی به نحوه فعالیت و سطح فعالیت ورزشی شما دارد. اگر تازه کار هستید و فعالیت خود در این رشته ورزشی را تازه آغاز کرده‌اید. بهتر است مدل مبتدی و ارزان قیمت را خریداری کنید و اگر اسکی را به صورت تفریحی انجام می‌دهید و مسابقه نمی‌دهید یک مدل میان رده و اگر کاپشن خود را برای مسابقات به صورت حرفه‌ای می‌خواهید باید یک کاپشن اسکی حرفه‌ای را خریداری نمائید.
  4. مکانیسم باز و بسته شدن: برای باز و بسته کردن کاپشن اسکی معمولا یا از زیپ استفاده می‌شود یا دکمه و یا ترکیبی از هر دو که بهتر است نمونه دوتایی آن را خریداری نمائید. زیرا بعضی مواقع حین انجام فعالیت ورزشی تحت فشار دکمه‌های کاپشن باز شده و تعادل ورزشکار به هم می‌زند. بنابراین بهتر است کاپشن شما دارای هر دو مکانیسم باز و بسته شدن یعنی هم زیپ و هم دکمه باشد.
  5. تعداد جیب: ورزشکار معمولا با خود تعدادی لوازم ورزشی حمل می‌کند که بهترین جا برای نگهداری از آن‌ها داشتن جیب مناسب است. البته کاپشن‌های ورزشی معمولا دارای تعداد زیادی از جیب هستند اما باز هم باید به این نکته توجه داشته باشید. ورزشکار حداقل‌ همراه خود هدفون بیسیم و تلفن همراه خود را دارد. همچنین برخی مدل‌ها دارای یک جیب برای نگهداری عینک اسکی می‌باشند. بنابراین شما باید با توجه به تعداد وسایل خود جیب داشته باشید.
  6. طرح و رنگ کاپشن: اسکی ورزشی است که پیست آن معمولا دچار بخار و مه‌گرفتگی می‌شود. بنابراین باید کاپشن اسکی شما از طیف رنگ‌های جیق و براق باشد تا در پیست توسط دیگر ورزشکاران دیده شوید و با شما برخورد نکنند. همچنین رنگ‌های جیق پیدا کردن اسکی باز توسط تیم نجات را راحت‌تر می‌کند. خوشبختانه شرکت‌های سازنده این کاپشن‌ها محصولات خود را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌کنند.
  7. جنس کاپشن اسکی: جنس کاپشن اسکی از اهمیت زیادی برخوردار است، معمولا کاپشن اسکی از برزنت، چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته می‌شود. به این نکته هم توجه داشته باشید که جنس آن مقاومت زیادی در مقابل فشار و پاره شدن داشته باشد به همین علت بهتر است چرم طبیعی را انتخاب کنید زیرا هم بادگیر و هم ضد آب است، البته به این نکته هم توجه داشته باشید که چرم نیاز به مراقبت بیشتری دارد و قیمت آن‌ هم گران‌تر است.
  8. داشتن کلاه: کلاه‌دار بودن می‌تواند یکی از بهترین ویژگی‌های یک کاپشن اسکی باشد. همیشه مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای کلاه سرخود هستند، زیرا علاوه بر گرم گردن سر از گردن شما هم در برابر سرما محافظت می‌کنند. بدن از ناحیه سر بیشتر سرما را احساس می‌کند زیرا اولین نقطه‌ای است که به وسیله باران و برف خیس می‌شود. بنابراین داشتن کلاه برای کاپشن اسکی می‌تواند از خیس شدن سر جلوگیری کند.

روش نگهداری از کاپشن اسکی زنانه:

  • معمولا بعد از ورزش اسکی کاپشن شما مقداری خیس می‌شود و نگهداری کردن کاپشن به صورت خیس باعث پوسیدگی و کپک زدن می‌شود. بنابراین بهتر است کاپشن خود را خشک کرده و سپس نگهداری کنید.
  • به دلیل ضد آب بودن کاپشن اسکی مقدار زیادی از الیاف پارچه آن مواد پلاستیکی است. بنابراین نباید کاپشن اسکی را به مدت طولانی جلوی نور خورشید نگهداری کنید، زیرا باعث تغییر رنگ پارچه و پوسیده شدن آن می‌شود.
  • همان طور که قبلا گفته شد، کاپشن‌های چرمی نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند. اگر کاپشن شما از چرم طبیعی است هر چند روز یکبار آن را به دقت واکس بزنید.
  • هرگز برای شستشو دادن کاپشن اسکی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. زیرا شستشوی آن‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد. پس همیشه در صورت کثیف شدن کاپشن خود را به خشکشویی بدهید.
  • دشمن پارچه‌های پلاستیکی گرما است، بنابراین هیچ‌گاه از بخاری و وسایل گرمایشی برای خشک کردن کاپشن اسکی خود استفاده نکنید. زیرا به کاپشن شما آسیب جدی وارد می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاپشن اسکی زنانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های کاپشن اسکی زنانه جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاپشن اسکی زنانه دی سی مدل Dcor01

کاپشن اسکی زنانه دی سی مدل Dcor01

مشخصات

  • جنس
    گورتکس
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    Dcor001
  • کشور مبدا برند
    تایوان
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاپشن اسکی زنانه هامتو مدل ۲۰۱۰۳B-1

کاپشن اسکی زنانه هامتو مدل 20103B-1

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    – نحوه بسته شدن با دکمه، چسب و زیپ- دارای کلاه با قابلیت جداشدن و بند کشی تنظیم سایز- دارای دو جیب در طرفین، یک جیب روی سینه و یک جیب زیپی داخلی- سرآستین‌ها دارای کش و بند چسبی- دارای لایه داخلی با قابلیت جداشدن و دو جیب در قسمت جلو- نحوه بسته شدن لایه داخلی با زیپ- مناسب استفاده روزمره و اسکی
  • نگهداری
    – با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود- با دمای کم اتوکشی شود- خشکشویی نشود- از خشک کن استفاده نشود- از سفید کننده استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاپشن اسکی زنانه ودز مدل Snowboard 100

کاپشن اسکی زنانه ودز مدل Snowboard 100

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاپشن اسکی زنانه دی سی مدل Dcjt002

کاپشن اسکی زنانه دی سی مدل Dcjt002

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    Dcjt002
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل ۹۷۰۲

کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل 9702

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاپشن اسکی زنانه ودز مدل snowboard 100

کاپشن اسکی زنانه ودز مدل snowboard 100

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاپشن اسکی زنانه مدل دو پوش

کاپشن اسکی زنانه مدل دو پوش

مشخصات

  • جنس
    گورتکس
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل KPGRY2022

کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل KPGRY2022

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل IAN 314059 rosh crp

کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل IAN 314059 rosh crp

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    کاپشن حرفه ای(ورزشی) زنانه دخترانه کریویت پرو آلمان رنگ خاکستری ملانژ(طوسی) هستحرفه ای برای اسکی و استفاده روزمره و اسپرت  برای فصول سرد و برفی هستبرند Crivit pro آلمانضد باد و ضد آب هستبا درزهای آغشته به موم (برای عدم نفوذآب)هستضد آب به لطف سیستم دفع آبBIONIC-FINISH® ECOآستر پنبه ای گرم هستیقه اسکی و کلاه قابل جدا کردن هست(باکلاه و بدون کلاه میشود استفاده کرد) وکاور زیپ برا دیده نشدن زیپ بعد جدا کردن داردجابجایی تهویه وگردش هوا زیر بغل به لطف زیپ داردجیب برای عینک اسکی داردسوراخ کابل هدفون داردجیب‌های زیپ سرآستین‌های قابل تنظیم با حلقه و نوار چسب داردانتهای آستین با سوراخ انگشت شست(فینگردار)لبه‌های قابل تنظیم با بند کشی عقب کشیده قابل تنظیمبرف‌گیر الاستیک با کمربند ضد لغزش  می‌تواند در قسمت‌های کناری مواد روی آن ثابت شود.اندازه سایز ۴۰ اروپا (۴۲فرانسه)(سایز +۱۴ دخترانه هم میخوره)قد کلی باکلاه ۹۰cmقد ازسرشانه تاپایین  ۶۷cmپهنا  ۵۳cmپهنا سرشانه ۴۳cmآستین   ۶۵cm
  • کد کالای محصول
    ۳۱۴۰۵۹
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل ۳۱۴۰۵۹

کاپشن اسکی زنانه کرویت پرو مدل 314059

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    طراحی این کاپشن بسیار خاص و منحصربه‌فرد مخصوص اسکی و کمپ و سفر بوده. کلاه این کاپشن دارای امکان جدا شدن است و در طرحی داخلی آن از ویژگی پولار بهره برده شده است که گرما را جذب کرده و گرمای بدن شما را تامین می‌کند. همچنین دارای جیب پاکتی مخصوص گوشی موبایل و جیب نگهداری عینک و هدفون بوده و همچنین داری دو جیب زیپ دار در طرفین وجود دارد که می‌توانید در حین فعالیت لوازم ضروری خود را داخل آن گذاشته یا دستان خود را به وسیله آن گرم نگه دارید.
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاپشن اسکی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک اسکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا