ملزومات گردش و سفر

دستگاه بیسیم، راهنمای خرید بیسیم با برد و کیفیت بالا+قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه بیسیم باید به آن توجه داشته باشید.

یکی از روش‌های ارتباطی در مکان‌هایی که دسترسی به شبکه تلفن همراه وجود ندارد ارتباط بدون سیم است که با دستگاه بیسیم صورت می‌گیرد. در واقع اگر شما به دل طبیعت سفر می‌کنید، برای ارتباط برقرار کردن با دوست خود نیاز به یک دستگاه بیسیم قوی دارید تا با دوست خود در شعاع مناسب گفتگو کنید. حتی ممکن است پوشش تلفن همراه هم داشته باشید اما به دلیل حذف هزینه تلفن همراه بخواهید از ارتباط با دستگاه بیسیم استفاده نمایید. دستگاه بیسیم قیمت مناسبی دارد، شما با یک بار هزینه کردن می‌توانید یک دستگاه بیسیم خوب و باکیفیت خریداری نمایید و با دوست و همراهان خود به صورت رایگان در تماس باشید.

آیا برای شما هم پیش آمده است که همراه خود را در طبیعت گم کنید و به شبکه موبایل هم دسترسی نداشته باشید. در این شرایط پیدا کردن یکدیگر کار خیلی مشکلی است و شاید اصلا موفق به پیدا کردن یکدیگر نشوید. به همین دلیل است که برای طبیعت ‌گردی حتما باید دستگاه بیسیم داشته باشید. اگر دستگاه شما از نوع با کیفیت با آنتن دهی قوی باشد، تا کیلومتر‌ها می‌توانید با یکدیگر ارتباط رادیویی داشته باشید. این وسیله علاوه بر مسافرت در پروژه‌های مختلف نیز کارایی دارد. برای مثال کارکنان یک پروژه ساختمانی برای ارتباط با یکدیگر از دستگاه بیسیم استفاده می‌کنند. در واقع کارفرما با پیمانکار پروژه و سرکارگر به صورت رادیویی در ارتباط است.

اگر کار شما هم به گونه‌ای است که به دستگاه بیسیم نیاز دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه بیسیم آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه بیسیم باید به آن‌ها توجه داشته باشید آموزش می‌دهیم.

بیسیم چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع بیسیم را می‌توان یک رادیو دانست، اما بر خلاف رادیو که فقط گیرنده است این دستگاه هم گیرنده و هم فرستنده می‌باشد. این دستگاه به منظور انجام مکالمه صوتی به صورت رادیویی ساخته شده است. بیشترین کاربرد بیسیم برای ارتباط پلیس‌های محلی با یکدیگر می‌باشد. گشت‌های نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به وسیله ارتباط بیسیم با مرکز خود در تماس هستند و منتظر پیج کردن منطقه ماموریت خود از طریق بیسیم هستند، البته این دستگاه در تاکسی بیسیم هم نقش مهمی دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک

انواع مدل‌های دستگاه بیسیم:

  • بیسیم‌های دستی: پرکاربردترین مدل بیسیم هستند به علت اندازه کوچکی که دارند به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد. این مدل از بیسیم برای ارتباط در فاصله‌های طولانی مناسب نیست. زیرا همان طور که می‌دانید تفاوت اصلی بیسیم‌ها با یکدیگر اندازه و آنتن دهی آن‌ها می‌باشد.
  • بیسیم‌های دستی آی اس: این مدل در واقع از نظر کارایی همان نمونه قبلی است با این تفاوت که نمونه قبلی با یک سری گازها در محیط کارایی خود را از دست می‌دهند. این مدل در واقع برای کار در معادن ساخته شده است. زیرا درون معدن گازهای مختلفی وجود دارد و در صورتی که دستگاه بیسیم ضد گاز نباشد به صورت کامل از کار افتاده و ارتباط رادیویی معدنچی‌ها با مرکز به کلی قطع می‌شود.
  • بیسیم دستی ضد انفجار: نوع دیگری از بیسیم هستند که با نمونه‌های قبلی هیچ تفاوتی ندارند، تفاوت عمده این بیسیم‌ها در نوع باتری آن‌ها است. باتری این بیسیم‌ها به هیچ عنوان داغ نمی‌شود در نتیجه شاهد انفجار در آن‌ها نخواهیم بود. اگر شما بیسیم را در شرایط آب و هوایی خیلی گرم استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که باتری آن قابلیت ضد انفجار داشته باشد.
  • بیسیم‌های استقراری: این مدل از بیسیم اندازه بزرگتری نسبت به بیسیم‌های دستی دارند و به صورت ثابت در نقطه‌ای خاص نصب می‌شوند. معمولا دارای یک آنتن دکلی ثابت و بلند هستند که روی پشت بام نصب می‌شود. این نوع از بیسیم آنتن دهی و برد فوق العاده بالایی دارند، تنها ایرادی که به آن‌ها وارد است نمی‌توان آن‌ها را جا‌به‌جا کرد و در یک نقطه ثابت استفاده می‌شوند.
  • بیسیم‌های خودرویی: این مدل از بیسیم روی خودرو نصب می‌شود، معمولا دارای یک آنتن بلند روی سقف خودرو هستند. وظیفه اصلی این بیسیم‌ها ایجاد ارتباط رادیویی بین دو خودرو در حال حرکت در یک مسیر خاص است. این بیسیم معمولا روی ماشین‌های پلیس، ماشین آتشنشانی، راهنمایی و رانندگی و تاکسی بیسیم‌ها استفاده می‌شود.
  • بیسیم‌های دریایی: برای کشتی‌ها هم از بیسیم خودرویی می‌توان استفاده کرد اما به دلیل اینکه ضد آب نیستند و هنگام بروز حادثه ممکن است با آب در تماس باشند از بیسیم دریایی یا همان دستگاه بیسیم ضد آب استفاده می‌شود. البته این بیسیم‌ها فقط به روی آب ختم نمی‌شوند بلکه زیر دریایی‌ها در زیر آب از این نوع بیسیم استفاده می‌کنند. زیرا دریافت و ارسال امواج در زیر آب با بیرون آب کاملا متفاوت است.

منبع: Two-way radio

مزایای استفاده از دستگاه بیسیم:

  • قیمت مناسبی دارند و با یک بار پرداخت هزینه می‌توانید با اطرافیان خود به صورت رایگان در تماس باشید.
  • اندازه و وزن مناسبی دارند بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را با خود به هر جایی جا‌به‌جا کرد.
  • در مناطقی که امکان مکالمه از طریق شبکه‌های موبایل وجود ندارد به راحتی می‌توانید ارتباط رادیویی بیسیم برقرار کنید.
  • در زیر دریاها و اقانوس‌ها که امکان تماس با هیچ وسیله‌ای به بیرون آب وجود ندارد شما به وسیله بیسیم دریایی می‌توانید به بیرون و داخل آب ارتباط رادیویی داشته باشید.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند، در واقع درصد خرابی در آن‌ها خیلی کم است و در صورت خراب شدن با هزینه کمی تعمیر می‌شوند.

آموزش استفاده از دستگاه بیسیم:

قبل از هر کاری دستگاه بیسیم را به برق زده تا باتری آن به خوبی شارژ شود. سپس با چرخاندن کلید پاور بیسیم خود را روشن کنید. بیسیم را باید روی یک فرکانس خاص که طرف مقابل شما هم روی آن قرار داشته باشد تنظیم کنید. سپس شما می‌توانید با فشار دادن دکمه تالک با طرف مقابل صحبت کنید. توجه داشته باشید تا زمانی که دکمه تالک را نگه داشته‌اید، صدای دوست خود را دریافت نخواهید کرد و فقط صدای شما برای او فرستاده می‌شود.

قیمت بیسیم واکی تاکی:

فاکتورهای مختلفی روی قیمت بیسیم شما تاثیر گذار هستند. معمولا برندهای معروف و شناخته شده قیمت بیشتری دارند، هرچه برد مفید بیسیم بیشتر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کنند. بیسیم‌هایی که ضد گاز، ضدآب و ضد انفجار هستند در مقایسه با بیسیم‌های معمولی از قیمت بالاتری برخوردارند. در انتهای این مقاله می‌توانید مدل‌های مختلف دستگاه بیسیم را مشاهده کرده و با کلیک روی هر کدام از قیمت روز آن وسیله اطلاع حاصل کنید.

بهترین مارک دستگاه بیسیم:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه بیسیم به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر برندهای باکیفیت مقداری کم لطفی کرده باشیم و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین تولید کنندگان دستگاه بیسیم در جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بیسیم واکی تاکی
  • بیسیم جنرال الکتریک
  • بیسیم موتو
  • بیسیم طنین
  • بیسیم تی بی
  • بیسیم موتوکام
  • بیسیم پرکامز
  • بیسیم بل سود
  • بیسیم کاوش

حتما بخوانید: راهنمای خرید جلیقه نجات

نکات مهم هنگام خرید بیسیم:

  1. قیمت بیسیم: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید بیسیم را مشخص نمایید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف می‌شوند، در نتیجه خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع بیسیم: دستگاه بیسیم انواع مختلفی دارد، شما بسته به نوع استفاده خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر بیسیم را برای پیاده‌روی در طبیعت می‌خواهید، یک بیسیم دستی مناسب شماست. اگر برای داخل خودرو می‌خواهید، بیسیم خودرویی و برای زیر آب و کشتی یک بیسیم دریایی مناسب شما است. پس حتما با توجه به کار خود نوع بیسیم را انتخاب کنید.
  3. آنتن دهی: مهم‌ترین نکته در مورد خرید بیسیم توجه به آنتن دهی آن است. هر چه آنتن دهی بیسیم شما بیشتر باشد شما می‌توانید در فاصله‌های بیشتر با یکدیگر تماس رادیویی داشته باشید. به این نکته هم توجه داشته باشید که هرچه برد آنتن دهی دستگاه شما بیشتر باشد به طبع قیمت دستگاه هم افزایش می‌یابد. پس بی‌خیال بیسیم‌های ارزان قیمت شوید زیرا بیشتر شبیه یک اسباب بازی هستند.
  4. نوع باتری: باتری بیسیم باید توانایی لازم برای نگهداری شارژ را داشته باشد تا بتوانید در طول روز از دستگاه بیسیم استفاده کنید. همچنین بهتر است، باتری بیسیم مورد نظر شما ضد گاز و انفجار باشد در غیر این صورت ممکن است، دستگاه شما در یک سری شرایط خاص کارایی لازم را نداشته باشد. همیشه باتری‌های ظرفیت بالا را خریداری نمایید زیرا حتی تا چند روز شارژ را نگهداری می‌کنند.
  5. ضد آب بودن: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک بیسیم خوب باید آن را داشته باشد، ضد آب بودن محصول است. حادثه خبر نمی‌کند، شما ممکن است در یک رودخانه سقوط کنید، یا اینکه گرفتار یک باران شدید شوید. اگر دستگاه بیسیم شما ضد آب نباشد به طور کامل کارایی خود را از دست می‌دهد و قابل استفاده نیست.
  6. اندازه و وزن: همان طور که می‌دانید برای پیاده روی در کوهستان اندازه و وزن تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد زمانی که وزن بار شما زیاد است سرعت حرکت شما کاهش یافته و سریع‌تر خسته می‌شوید. پس حتما به اندازه و وزن بیسیم خود توجه داشته باشید تا فضای کمتری را اشغال کند.
  7. آپشن‌ها: یک بیسیم می‌تواند در کنار کار اصلی خود از امکاناتی نظیر چراغ قوه، رادیو و جی‌ پی اس کوهنوردی برخوردار باشد. هر چه دستگاه شما وسایل بیشتری را در کنار خود داشته باشد نیاز شما به وسایل دیگر کمتر می‌شود. یعنی شما مجبور به خرید سایر وسایل نخواهید بود و تعداد وسایل شما هم به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.
  8. برند دستگاه: به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بروید زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات معمولا امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند شناخته شده وجود دارد، نباید برندهای ناشناخته بازار را خریداری کرد. این محصولات معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و تست کردن آن‌ها ممکن است به ضرر شما تمام شود.

روش نگهداری از دستگاه بیسیم:

  • به هیچ عنوان دستگاه بیسیم خود را در جای گرم و مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • همیشه تا زمانی که شارژ دستگاه تمام نشده آن را مجدد شارژ نکنید و همیشه برای این کار از شارژر خود دستگاه استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان بیسیم خود را در تماس مستقیم با رطوبت و آب قرار ندهید حتی اگر از نوع ضد آب هم باشد.
  • اگر در طول مسیر دستگاه شما کثیف شد و گرد و غبار گرفت، بهتر است آن را به خوبی تمیز کرده و در کاور مخصوص نگهداری کنید.
  • اگر قرار است مدت زمان زیادی از بیسیم استفاده نکنید، باتری آن را خارج کرده و در دمای اتاق نگهداری کنید.
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی با دستگاه به نمایندگی آن مراجعه کنید. از کنجکاوی و باز کردن دستگاه خودداری فرمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه بیسیم مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دستگاه بیسیم جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بیسیم اسباب بازی مدل Hello kitty بسته دو عددی

بیسیم اسباب بازی مدل Hello kitty بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x190x45 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    هر بی سیم به سه عدد باطری قلمی احتیاج دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بیسیم اسباب بازی مدل شارژی

بیسیم اسباب بازی مدل شارژی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x50x18 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    بیسیم پلیس شارژیبا برد بالا کیفیت جنسی عالی با صدای با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بیسیم اسباب بازی مدل اینترفون کد ۲

بیسیم اسباب بازی مدل اینترفون کد 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x150x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس اسباب بازی
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – دارای حداکثر برد ۳۰۰ متر و برد مفید ۲۰۰ متر – نوع باتری : شارژی – رده سنی : +۳ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بیسیم اسباب بازی طرح واکی تالکی مدل JC6241

بیسیم اسباب بازی طرح واکی تالکی مدل JC6241

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x40x170 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل ماشین پلیس شهر کد ۱۰۰۹

بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل ماشین پلیس شهر کد 1009

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸۰x330x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • جنس اسباب بازی
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بیسیم اسباب بازی مدل پلیس کد k3

بیسیم اسباب بازی مدل پلیس کد k3

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    بیسیک با قابلیت شارژ باطری به صورت مستقیم و بدون جدا کردن باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بیسیم اسباب بازی کد ۲۲۰-۶۳ مجموعه ۲ عددی

بیسیم اسباب بازی  کد 220-63 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x200x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس اسباب بازی
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بیسیم و دستبند اسباب بازی کد PLC 200 مجموعه دو عددی

بیسیم و دستبند اسباب بازی کد PLC 200 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x130x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    یک عدد بیسم به همراه دستبند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بیسیم اسباب بازی مدل ۲۲۰.۵

بیسیم اسباب بازی مدل 220.5

مشخصات

  • وزن
    ۳۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بیسیم اسباب بازی مدل Hello Kitty 2022

بیسیم اسباب بازی مدل Hello Kitty 2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲۰x50x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای تاییدیه استاندارد اروپادارای گرید کیفی A++ (بالاترین سطح کیفی)پکیج فاقد باطری می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بیسیم اسباب بازی آوا مدل AMT-3059

بیسیم اسباب بازی آوا مدل AMT-3059

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x170x45 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۵ گرم
  • سایر توضیحات
    بیسیم آنتن داردارای ساعت دیجیتالبرد در محیط بسته تا ۳۰ متربرد در محیط باز تا ۵۰ مترقبال ایجاد ارتباط بین دو بیسیمدو عدد بیسیمدو عدد باطری کتابی ۹ ولتمشابه مدل های واقعیطراحی دقیق و زیباوزن کممناسب برای افزایش خلاقیت و بارور شدن قوه احساس در ذات کودک و نوجوانمناسب برای بچه هایی که در مرحله شروع تکلم می باشند.مناسب گفتار درمانیساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بیسیم اسباب بازی طرح واکی تالکی مدل jc624

بیسیم اسباب بازی طرح واکی تالکی مدل jc624

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x40x170 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بیسیم اسباب بازی مدل واکی تاکی کودکان مجموعه دو عددی

بیسیم اسباب بازی مدل واکی تاکی کودکان مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x30x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس اسباب بازی
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    واکی تاکی کودکان با برد حدود ۳ کیلومتر ( در فضای باز ) . دارای ۳ افکت تغییر صدا ( صداهای : ربات ، دختر ، پسر ) . ۴ نوع زنگ . ۱۶ کانال . هر گوشی نیاز به ۴ عدد باتری نیم قلمی دارد که در بسته بندی موجود نیست . دارای کیفیت عالی و بسیار جذاب برای کودکان .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بیسیم اسباب بازی طرح اسپایدر من مدل JC6241 مجموعه دو عددی

بیسیم اسباب بازی طرح اسپایدر من مدل JC6241 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x25x18 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    برد محصول حدود ۳۰متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل پلیس کد M45

بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل پلیس کد M45

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳۰x280x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بیسیم و دستبند اسباب بازی کد۱۲

بیسیم و دستبند اسباب بازی کد12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x50x220 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بیسیم اسباب بازی طرح بن تن مدل JC624 مجموعه ۲ عددی

بیسیم اسباب بازی طرح بن تن مدل  JC624 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x25x18 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    برد محصول حدود ۳۰متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بیسیم اسباب بازی مدل آوا

بیسیم اسباب بازی مدل آوا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x170x45 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل T45

بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل T45

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳۰x280x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بیسیم اسباب بازی طرح تالکی واکی مدل ۲۲۰-۶

بیسیم اسباب بازی طرح تالکی واکی مدل 220-6

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل ست پلیس کد ck222 بسته ۷ عددی

بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل ست پلیس کد ck222 بسته 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x50x200 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بیسیم اسباب بازی مدل واکی تاکی

بیسیم اسباب بازی مدل  واکی تاکی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x170x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل AMT3059-1

بیسیم و دستبند اسباب بازی مدل AMT3059-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    بیسیم و دستبند پلیس دریک جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه بیسیم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شلوارک مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا