لوازم ورزشی

معرفی و خرید چند نمونه دستگاه تردمیل باکیفیت و ارزان+ قیمت روز

8 نکته مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه تردمیل باید به آن ها توجه کنید.

ورزش کردن نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، کسانی که ورزش می کنند کمتر دچار بیماری می شوند. تجربه ثابت کرده این افراد دیرتر از سایر افراد دچار پیری می شوند. بهترین ورزش دنیا ورزش های هوازی هستند و یکی از بهترین ورزش های هوازی ورزش دومیدانی یا همان دویدن است. دویدن باعث می شود، ضربان قلب افزایش یافته و قلب شروع به تپیدن کند. هر چه ضربان قلب را بالا ببرید ماهیچه های قلب قوی تر می شوند و خطر سکته قلبی هم کاهش پیدا می کند. اگر شما هم دوست دارید شروع به دویدن کنید اما دوست ندارید از خانه بیرون بروید می توانید یک دستگاه تردمیل بخرید و این ورزش را در منزل انجام دهید.

اگر شما هم جزو این افراد هستید و می خواهید یک تردمیل بخرید اما اطلاعات لازم در مورد خرید این دستگاه ندارید و در میان انبوهی از مدل ها کار انتخاب برای شما سخت شده است به شما پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در این مطلب به شما انواع تردمیل را معرفی کنیم و نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه تردمیل باید به آن ها توجه کنید را بیاموزیم.

دستگاه تردمیل چیست؟

یکی ار محبوب‌ترین دستگاه ها در زمینه ورزش خانگی است، شما به راحتی به وسیله این دستگاه می توانید در هر مکان و زمانی به ورزش بپردازید. اگر بخواهیم تعریف کلی تری از این دستگاه داشته باشیم می توان گفت یک دستگاه برای شبیه سازی پیاده روی و دویدن است که نقش مهمی در تقویت سیستم قلبی و عروقی ایفا می کند. شما از این دستگاه می توانید برای کاهش وزن و یا تقویت عضلات قسمت پا استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دمبل بدنسازی

انواع دستگاه تردمیل:

دستگاه تردمیل بر اساس مکان استفاده به سه دسته تقسیم می‌شود:

  • دستگاه تردمیل خانگی: این مدل از دستگاه برای استفاده در منزل طراحی شده است و از نظر اندازه از تردمیل های باشگاهی مقداری کوچک تر هستند و برای استفاده تعداد نفرات کمتری طراحی شده اند.
  • دستگاه تردمیل باشگاهی: این دستگاه برای استفاده در باشگاه های ورزشی تولید شده است. و نسبت به مدل های خانگی تعداد نفرات بیشتری می توانند از آن استفاده کنند همچنین از نظر اندازه هم از دستگاه های خانگی مقداری بزرگتر هستند.
  • دستگاه تردمیل آبی: این تردمیل ها ضد آب هستند و به منظور استفاده درون آب ساخته شده اند. از این مدل تردمیل در کف استخرهای شنا استفاده می شود.

قسمت های مختلف دستگاه تردمیل:

هر دستگاه تردمیل از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که هر کدام را به طور خلاصه توضیح می دهیم.

  • مانیتور دستگاه تردمیل: این قسمت با توجه به قیمت دستگاه مدل های متفاوتی دارد. این قسمت بسته به قیمت دستگاه دارای قسمتی برای ثبت ضربان قلب، تنظیم شیب، تنظیم شتاب، میزان سوختن کالری و قدم شمار می باشد.
  • موتور دستگاه تردمیل: مهم‌ترین قسمت یک دستگاه تردمیل می باشد که قیمت دستگاه را مشخص می کند. بهترین مدل دستگاه های خانگی دارای ۵ اسب بخار قدرت هستند. در مدل های باشگاهی این مقدار از ۵ اسب بخار بیشتر است.
  • تسمه دستگاه تردمیل: اگر به دنبال تفاوت بین تردمیل خانگی و باشگاهی باشیم بعد از قدرت موتور می توان تفاوت در اندازه تسمه دانست. به همین علت قیمت تردمیل خانگی از باشگاهی ارزان تر است.

انواع صفحه نمایش در دستگاه تردمیل:

دستگاه های تردمیل دارای دو مدل صفحه نمایش هستند LED و LCD که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

  • صفحه نمایش LCD: نوعی از صفحه نمایش است که سیاه و سفید است. مانند صفحه نمایش ماشین حساب. در این نوع صفحه نمایش اعدا به رنگ مشکی روی صفحه ای با رنگ ثابت نمایش داده می شود.
  • صفحه نمایش LED: این نوع از صفحه نمایش دارای تعدادی لامپ کا معمولا قرمز است هستند. اعداد و ارقام با روشن شدن این لامپ ها نمایش داده می شود.

دستگاه تردمیل از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این وسیله ورزشی وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، تردمیل مورد نظر خود را خریداری نمائید. از آنجایی که معرفی هر یک از روش‌ها کاری زمان بر بوده و ممکن است نیاز به مقاله‌ای جداگانه داشته باشد، در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید حضوری از فروشگاه لوازم ورزشی:

از آنجایی که با خرید از فروشگاه لوازم ورزشی امکان‌ خرید اینترنتی از دست می‌دهید، این امر به طور طبیعی بر تجربه خرید حضوری شما از تردمیل تأثیر می‌گذارد. همچنین، از آنجایی که سازندگان تردمیل دارای ویترین فیزیکی نیستند، در صورت خرید حضوری با فروشندگان شخص ثالث همکاری خواهید کرد.

مزایای خرید از فروشگاه لوازم ورزشی:

  • به طور بالقوه یک معامله خوب روی تردمیل خود پیدا کنید.
  • می‌توانید بلافاصله پس از خرید تردمیل خود را بارگیری کنید

معایب خرید حضوری:

  • ممکن است موجودی تردمیل شما تمام شده باشد، بنابراین باید برای دریافت آن مجدد به قروشگاه برگردید.
  • ممکن است اقلام بیشتری از آنچه در نظر داشتید به فروش برسد.
  • اگر کامیون نداشته باشید، حمل تردمیل ممکن است دشوار باشد.
  • شاید لازم باشد گارانتی تردمیل خود را ثبت کنید.

خرید تردمیل از فروشگاه اینترنتی:

وقتی نوبت به خرید آنلاین تردمیل می‌رسد، همیشه خرید مستقیم از سازنده تردمیل را به شما توصیه می‌کنیم. شما تجربه مشتری بهتری خواهید داشت که از لحظه ثبت سفارش تا زمانی که ممکن است نیاز به تماس برای کارهای تحت پوشش گارانتی داشته باشید به شما کمک خواهد کرد. ما شما را تشویق می‌کنیم تا زمانی که به شما امکان خرید مستقیم از سازنده را می‌دهند، از معاملات خرده فروشی استفاده نکنید.

مزایای خرید آنلاین:

  • می‌توانید معاملات تردمیل بهتر را به صورت آنلاین پیدا کنید.
  • هنگام خرید از سازنده تردمیل، خط پشتیبانی مشخص باشد.
  • گزینه های تحویل و مونتاژ راحت و بدون دردسر است.

معایب خرید اینترنتی:

  • وب سایت‌های شخص ثالث ممکن است پشتیبانی خوبی از تردمیل ارائه نکنند.
  • تردمیل ممکن است در حین تحویل آسیب ببیند و برای تعویض مجبور شوید آن را مرجوع کنید.

نگاهی به گارانتی دستگاه تردمیل:

هیچ کس دوست ندارد فکر کند که دستگاه او ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. اما با توجه به ساییدگی و پارگی تردمیل‌ها در طول چند سال، منطقی است که یک ضمانت نامه خوب برای پوشش سرمایه گذاری خود داشته باشید.

برای تعریف یک گارانتی خوب، توصیه می‌کنیم به دنبال این سطح از پوشش باشید:

  • گارانتی مادام العمر قاب و موتور
  • ۵ سال گارانتی قطعات و لوازم الکترونیکی
  • ۲ سال گارانتی کار

این میانگین دوره‌ای است که باید در تردمیل‌هایی با قیمت ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار انتظار داشته باشید. تردمیل های مقرون به صرفه به طور طبیعی دارای قطعات ارزان‌تر و ضمانت‌های کار هستند، اما شما همیشه باید گارانتی مادام العمر موتور را داشته باشید. از آنجایی که این قطعات بیشترین ساییدگی را به خود می‌گیرند، باید مطمئن شوید که کاملاً تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند. هنگام خرید تردمیل به شما ضمانت‌های شخص ثالث را توصیه نمی‌کنیم. در بسیاری از موارد، این ضمانت های شخص ثالث بیش از ضمانت سازنده را پوشش نمی‌دهد.

توجه به قدرت موتور تردمیل:

وقتی صحبت از موتورهای تردمیل می‌شود، به نظر می‌رسد که سازندگان تردمیل فقط اعداد و نام‌های اختصاری را بیرون می‌اندازند. دو موردی که در ارتباط با قدرت تردمیل خواهید دید HP و CHP هستند.

  • اسب بخار: موتوری که از طریق اسب بخار (HP) اندازه گیری می‌شود، فقط قدرت بالای موتور را اندازه گیری می‌کند. این نشان نمی دهد که موتور در طول زمان چقدر قوی می ماند. به طور کلی اندازه گیری قابل اعتمادی برای قدرت موتور تردمیل در نظر گرفته نمی‌شود.
  • اسب بخار کار مداوم: هنگامی که اسب بخار کار مداوم (CHP) یک موتور تردمیل ارزیابی می‌شود، اندازه گیری در یک دوره زمانی طولانی انجام می‌شود. این نشان می‌دهد که موتور می‌تواند قدرتی را که برای آن در نظر گرفته شده است، بدون تاخیر یا کاهش سرعت تحت فشار حفظ کند. به طور کلی قابل اطمینان ترین راه برای اندازه گیری قدرت موتور تردمیل در نظر گرفته می‌شود.

اکنون که معنی حروف اختصاری را روشن کردیم، احتمالاً می خواهید بدانید که اعداد مختلف برای شما، کاربر بالقوه تردمیل چه معنایی دارند.

  • ۱.۰ CHP: فقط تردمیل ارزان قیمت دارای موتور در محدوده ۱.۰ CHP است. ما هیچ تردمیلی با موتوری در این اندازه را توصیه نمی‌کنیم. واقعاً فقط می‌تواند واکرها را در خود جای دهد و احتمالاً تحت هیچ استرسی بیشتر از یک واکر معمولی دوام نخواهد آورد.
  • ۲.۰ CHP: موتورهای تردمیل در این محدوده برای پیاده روی و دویدن سبک بهترین گزینه هستند. اندازه کوچک این موتورها عموماً آنها را نسبت به موتورهای بزرگتر تردمیل ساکت‌تر می کند. شما تمایل دارید موتورهایی با این محدوده اندازه را در تردمیل‌های ارزان قیمت پیدا کنید.
  • ۳.۰ CHP: اگر به دنبال دویدن منظم روی تردمیل خود هستید، تردمیلی در محدوده اندازه CHP 3.0 می خواهید. آنها این قدرت را دارند که با تمرین شما هماهنگی داشته باشند و سرعت خود را کاهش ندهند. این اندازه مناسب برای خانواده هایی است که چندین کاربر در سطوح مختلف تناسب اندام دارند.
  • ۴.۰ CHP: تردمیل‌های برتر بازار تردمیل خانگی دارای ۴.۰ موتور CHP هستند. این موتورهای تردمیل می‌توانند با دونده‌های جدی که نیازهای فیزیکی زیادی برای تجهیزات خود دارند، عقب نمانند.
  • ۵.۰ CHP: به طور کلی در تردمیل‌های موجود در بازار مصرف یافت نمی‌شود، تردمیل‌هایی با موتورهای CHP 5.0 را می‌توان در باشگاه‌های ورزشی و باشگاه‌های سلامت پیدا کرد.

*لطفاً توجه داشته باشید که رتبه‌بندی‌های موتور CHP به قدرت موتور بدست‌آمده در یک مرکز آزمایش اشاره دارد. در هنگام استفاده از تردمیل در خانه خود به دلیل محدودیت‌های برق کمتر یک خانه مسکونی یا آپارتمان به این میزان قدرت نخواهید رسید. صرف نظر از این اطلاعات، تقریباً همه تردمیل ها قدرت زیادی برای دویدن و عملکرد مطابق انتظار دارند. لطفا این را هم بدانید که ما برقکار یا متخصص در آن زمینه نیستیم. ما در بررسی تجهیزات تناسب اندام متخصص هستیم و اکثر تجهیزاتی را که بررسی می‌کنیم مطابق با اندازه موتور مورد انتظار کار می‌کنند.

حداکثر سرعت استاندارد تردمیل:

حداکثر سرعت استاندارد اکثر تردمیل‌ها بین ۱۰-۱۲ مایل در ساعت است. برخی از تردمیل‌های تخصصی می‌توانند سریع‌تر حرکت کنند، اما معمولاً برای مصرف‌کنندگان عادی در دسترس نیستند. با این حال، اکثر کاربران تردمیل هرگز از حداکثر سرعت تردمیل خود استفاده نمی‌کنند. برای کمک به زمینه سازی سرعت تردمیل، سرعت‌ها را به معنای آن‌ها برای کاربر معمولی تقسیم کرده‌ایم.

  • ۱۳.۹ مایل در ساعت: این سرعت راه رفتن برای اکثر کاربران است. شما می‌توانید با این سرعت چربی بسوزانید و اگر تند راه بروید ورزش متوسطی محسوب می‌شود.
  • ۴۵.۵ مایل در ساعت: سرعت آهسته دویدن برای کاربر معمولی با محدوده پایین‌تر، بیشتر یک پیاده روی سریع است. همه اینها در محدوده تمرینی متوسط قرار می‌گیرند و یک فعالیت چربی سوزی هستند.
  • ۵۶.۸ مایل در ساعت: در این محدوده سرعت، به قلمرو تمرین هوازی خواهید رسید. در این سرعت‌ها، تمرینات شما به عنوان ورزش شدید در نظر گرفته می‌شود. اکثر کاربران تردمیل از سرعتی فراتر از این محدوده استفاده نمی‌کنند.
  • ۸.۵+ مایل در ساعت: اکثر دوندگان نمی‌توانند سرعت ۸.۵ و بالاتر را حفظ کنند. بدن شما هنگام دویدن با این سرعت‌ها در قلمرو بی هوازی قرار می‌گیرد که برای دوره‌های زمانی کوتاه خوب است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی خانگی

هنگام خرید دستگاه تردمیل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • جنس بدنه: بدنه تردمیل ها از فلزات محکم و قوی ساخته می شود. جنس این فلز از فولاد و آلومینیوم مقاوم است و بسته به وزن شخصی که قرار است از آن استفاده کند تعیین می شود. طبیعی است جنس بدنه تردمیلی که برای وزن ۱۲۰ کیلو گرم ساخته شده بسیار محکم تر از تردمیلی است که برای وزن ۹۰ کیلو گرم ساخته شده است بهتر است در باشگاه های ورزشی به علت نامشخص بودن وزن شخص استفاده کننده دستگاه های قوی تر و محکم تری خریداری شود.
  • قدرت موتور: یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه تردمیل قدرت موتور آن می باشد که با واحد اسب بخار سنجیده می شود که با حرف Hp روی دستگاه قید می شود. هرچه قدرت موتور دستگاه بیشتر باشد قیمت آن گرانتر می شود. قدرت موتور در این دستگاه از ۱ اسب بخار شروع می شود و تا ۷ اسب بخار ادامه دارد. برق مصرفی این نوع دستگاه به دو صورت است. جریان dc و جریان ac. مدل های خانگی بیشتر به وسیله جریان غیر مستقیم یا dc تامین می شود که معمولا دارای آداپتور هستند ولی مدل های باشگاهی از جریان مستقیم یا همان ac تبعیت می کنند. برق شهری یک جریان acاست.
  • سرعت دستگاه: قبل از خرید دستگاه مشخص کنید برای چه منظوری می خواهید دستگاه را خریداری کنید. برای پیاده روی معمولی یا دویدن. اگر برای پیاده روی معمولی می خواهید به دنبال دستگاهی بروید که سرعت آن بین ۳ تا ۷ کیلومتر بر ساعت است. ولی اگر دونده حرفه ای هستید و برای دویدن می خواهید به دنبال دستگاه هایی بروید که سرعت آن ها بین ۶-۱۰ کیلومتر بر ساعت باشد.
  • میزان تحمل وزن: همان طور که از قبل هم توضیح داده شد تردمیل برای اشخاصی با وزن های مختلف ساخته می شود. طبیعی است که هرچه وزن فرد بیشتر باشد می بایست جنس بدنه و موتور دستگاه قوی تر باشد و تسمه آن پهن تر باشد. میزان وزنی که روی دستگاه نوشته می شود به معنای حداکثر وزن مجاز برای استفاده از دستگاه است.
  • محافظ برای ایمنی در حرکت: برخی از مدل های تردمیل دارای گیره ای هستند که موقع استفاده به لباس شخص وصل می شود و هنگامی که فرد تعادل خود را از دست می دهد یا می خواهد زمین بخورد دستگاه را خاموش می کند. بعضی مدل ها دارای محافظ کودک هستند یعنی قطعه ای دارند که بدون آن دستگاه کار نمی کند.
  • تکنولوژی ضربه گیر یا SDS: این نوع دستگاه های دارای سیستمی هستند که از آسیب به زانو ها هنگام استفاده جلوگیری می کند. اگر مشکل زانو و زانو درد دارید پیشنهاد می کنم حتما مدل هایی بخرید که دارای SDS یا همان تکنولوژی ضربه گیر هستند.
  • دستگاه های شیب دار: این دستگاه ها دقیقا طوری طراحی شده اند که پیاده روی و دویدن در شرایط شیبی مختلف را شبیه سازی می کنند. در مدل های معمولی شیب به صورت دستی چیزی بین ۵ درجه تنظیم می شود اما در مدل های پیشرفته تر دارای موتور تنظیم شیب هستند و به وسیله آن می توان به صورت برقی شیب را چیزی حدود ۱۵ تا ۲۵ درجه تنظیم کرد.
  • قیمت دستگاه: قیمت نقش مهمی در انتخاب دستگاه تردمیل ایفا می کند. مشخص کنید که چه مقدار برای خرید این دستگاه می خواهید هزینه کنید. با این کار خیلی از مدل ها خود به خود حذف می شوند. و محدوده انتخاب برای شما آسان تر می شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه تردمیل مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه تردمیل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تردمیل خانگی ال اس فیتنس مدل چند کاره ۶۰۲۸DS

تردمیل خانگی  ال اس فیتنس مدل چند کاره 6028DS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x71x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۲۰ ×۴۲ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۵x10x3 اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    آهن
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    گیره ایمنی
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    محاسبه مساحت
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توان
    کمتر از ۲ اسب بخار
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • حداکثر سرعت
    ۱۴.۸ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    روغن سلیکون آچارهای لازم جهت مونتاژدفترچه راهنمای فارسی جهت مونتاژ آسان
  • سایر توضیحات
    ورودی aux و usbبرای پخش موسیقیاسپیکر پخش صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تردمیل پروتئوس مدل PST 3500M

تردمیل پروتئوس مدل PST 3500M

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x74x134 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۲۵×۴۲ سانتی‌متر
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    آلمینیوم
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توان
    کمتر از ۲ اسب بخار
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • حداکثر سرعت
    ۴ ( ۱۴ کیلومتر بر ساعت) متر بر ثانیه
  • سایر توضیحات
    – تحمل وزن تا ۱۱۰ کیلوگرم- شیب برقی – دارای نمایشگر LED- قابلیت نمایش زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب- توانایی شبیه‌سازی سرعت تا ۱۴ کیلومتر بر ساعت- برخوردار از ۱۵ برنامه تمرینی متنوع- بهره‌مند از دو جای لوازم همراه- دارای کلید قطع اضطراری- دارای ورودی برای گوش دادن موزیک MP3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تردمیل توربو فیتنس مدل TF 100

تردمیل توربو فیتنس مدل TF 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۶ × ۷۵ × ۱۶۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۴۶ × ۱۲۶ سانتی‌متر
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    فلز
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    گیره ایمنی
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲ تا ۲.۵ اسب بخار
  • امکانات همراه
    کلیدهای تنظیمات بر روی دسته
  • حداکثر سرعت
    ۴.۴۴ متر بر ثانیه
  • سایر توضیحات
    -حداکثر سرعت تا ۱۶ کیلومتر در ساعت-محدوده سرعت ۱ تا ۱۶ کیلومتر در ساعت-دارای برنامه Manual و ۹ برنامه حافظه- تنظیم شیب ۳ حالت دستی-دارای ضربه گیر کف -دارای چرخ برای جابجایی آسان-تولید و مونتاژ کشور تایوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره ۶۸۱۰S

تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره 6810S

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۷x83x143 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۳۵×۴۸ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۵x10x3 اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    آهن
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲.۵ تا ۳ اسب بخار
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • حداکثر سرعت
    ۱۸ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    روغن سلیکون آچارهای لازم جهت مونتاژدفترچه راهنمای فارسی جهت مونتاژ آسان
  • سایر توضیحات
    ورودی aux و usb برای پخش موسیقیاسپیکر پخش صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تردمیل فیت فلکس کد T905

تردمیل فیت فلکس کد T905

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۲x82x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۶ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۴۸×۱۴۰ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۷ اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    استیل
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    گیره ایمنی
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲ تا ۲.۵ اسب بخار
  • امکانات همراه
    کلیدهای تنظیمات بر روی دسته
  • حداکثر سرعت
    ۵ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    -دفترچه راهنما استفاده محصول-آچار مخصوص نصب
  • سایر توضیحات
    ۳۶ برنامه تمرینی (اینتروالز-کاهش وزن – برنامه هدف تمرینی بر اساس چربی,کالری,زمان و….)۶ ضربه گیر داخلی۲ ضربه گیر خارجیدارای نمایشگر ۷ اینچی LCD(BLUE+YELLOW BACK LIGHT)حداکثر سرعت ۱۸کیلومتر در ساعتقابلیت تنظیم شیب بصورت برقی دارای چرخ برای جابجایی آسانمصرف خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تردمیل جی ایکس مدل ۹۰۰

تردمیل جی ایکس مدل 900

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x68x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۴۰×۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    آهن
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توان
    کمتر از ۲ اسب بخار
  • حداکثر سرعت
    ۱۲ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    به همراه ویبارتور ماساژ
  • سایر توضیحات
    دارای ضربه گیر برای کم کردن فشار های وارده به زانو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تردمیل پروتئوس مدل PST 3500

تردمیل پروتئوس مدل PST 3500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x74x134 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۲۵×۴۲ سانتی‌متر
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    آلمینیوم
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توان
    کمتر از ۲ اسب بخار
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • حداکثر سرعت
    ۴ ( ۱۴ کیلومتر بر ساعت) متر بر ثانیه
  • سایر توضیحات
    – تحمل وزن تا ۱۱۰ کیلوگرم- شیب دستی در سه حالت مختلف- دارای نمایشگر LED- قابلیت نمایش زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب- توانایی شبیه‌سازی سرعت تا ۱۴ کیلومتر بر ساعت- برخوردار از ۱۵ برنامه تمرینی متنوع- بهره‌مند از دو جای لوازم همراه- دارای ورودی MP3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره ۶۰۲۸S

تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره 6028S

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x71x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۲۰×۴۲ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۵x10x3 اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    فلز
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توان
    کمتر از ۲ اسب بخار
  • حداکثر سرعت
    ۱۴.۸ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    روغن سلیکون – آچارهای لازم جهت مونتاژ – دفترچه راهنمای فارسی جهت مونتاژ
  • سایر توضیحات
    ورودی aux و usb پخش موسیقی – اسپیکر پخش صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تردمیل تاپ فیت مدل ۰۲

تردمیل تاپ فیت مدل 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۳x83x143 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۳۵x48x1.8 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۵.۵×۸.۵×۱ اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    فلز
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    گیره ایمنی
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش سرعت
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۵ کیلوگرم
  • توان
    ۳ تا ۳.۵ اسب بخار
  • امکانات همراه
    کلیدهای تنظیمات بر روی دسته
  • حداکثر سرعت
    ۱۸ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    ویبراتور لاغری ، دمبل ایروبیک ، گیره ایمنی ، روغن سیلیکون ، گیره(بست)دراز و نشست
  • سایر توضیحات
    مجهز به سیستم ضربه گیری هوشمند و تحمل وزن تا سقف ۱۴۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تردمیل بی اچ مدل F2W Dual G6473U

تردمیل بی اچ مدل F2W Dual G6473U

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۴x78x140 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۶ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۳۵x51x1.5 سانتی‌متر
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    فلز
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ضربه گیر
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش سرعت
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲.۵ تا ۳ اسب بخار
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • حداکثر سرعت
    ۵ متر بر ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تردمیل ویژن فیتنس مدل T80 Touch Console

تردمیل ویژن فیتنس مدل  T80 Touch Console

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۳x109x160 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۵۵x55x0.5 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۶x10x2 اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    استیل
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    گیره ایمنی
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    دورشمار
  • ظرفیت وزنی
    ۱۸۰ کیلوگرم
  • توان
    بیشتر از ۳.۵ اسب بخار
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • حداکثر سرعت
    ۵.۶ متر بر ثانیه
  • سایر توضیحات
    دارای ۱۹ برنامه تمرینی از پیش تعیین شده – قابلیت ذخیره سابقه تمرین-قابلیت ایجاد پروفایل برای حفظ سابقه تمرین کاربر – دارای ویژگی Passport Ready – دارای ویژگی Virtual Active(شیبه سازی مکان تمرین به صورت ویدیویی)-بدون نیاز به روغن کاری – قابلیت شارژ تلفن همراه از طریق پورت USB – دارای ضربه گیر UltraZone(نرمی در تمرین و جلوگیری از آسیب و همچنین کمک جهت برداشتن گام بدی در هنگام استفاده)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تردمیل تاپ فیت مدل ۰۱

تردمیل تاپ فیت مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۴x93x144 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • ابعاد تسمه
    ۱۴۵x58x1.8 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۳۶.۵×۲۲.۵×۵ اینچ
  • جنس تسمه
    پلاستیک
  • جنس
    فلز
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    گیره ایمنی
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • نوع تنظیم ارتفاع
    برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • توان
    ۳ تا ۳.۵ اسب بخار
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • حداکثر سرعت
    ۲۰ متر بر ثانیه
  • اقلام همراه
    ویبراتور لاغری ، دمبل ایروبیک ، گیره ایمنی ، روغن سیلیکون ، گیره(بست)دراز و نشست
  • سایر توضیحات
    دارای سیستم ضربه گیری فوق پیشرفته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه تردمیل در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه کوهستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا