لوازم ورزشی

دستکش اسکی، راهنمای خرید انواع دستکش اسکی حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستکش اسکی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اسکی یکی از ورزش‌های زمستانی پرطرفدار در جهان می‌باشد. در کشور ایران هم این رشته ورزشی طرفداران زیادی دارد. شما برای شروع هر رشته ورزشی نیاز به یک سری لوازم و تجهیزات دارید. یکی از لوازم مهم و ضروری در ورزش دستکش اسکی می‌باشد. شاید شما بدون داشتن دستکش قادر به انجام این رشته ورزشی نباشید، زیرا هوای پیست به حدی سرد است که دستان شما بدون داشتن دستکش اسکی از شدت سرما بی‌حس می‌شوند. همان طور که می‌دانید بیشتر حرکات اسکی باز مانند تغییر جهت و کم و زیاد کردن سرعت به وسیله دست انجام می‌گیرد، بنابراین در صورتی که دست‌های شما بی‌حس شوند، کنترلی روی کار نخواهید داشت‌. اگر دست‌های شما گرم نگهداری شوند، شما میزان سرما را کمتر در بدن خود احساس می‌کنید، پس می‌توان نتیجه گرفت دستکش اسکی یک وسیله ورزشی مهم است.

دستکش اسکی باید به حدی گرم و راحت باشد که اسکی باز با آن‌ها بیشترین میزان راحتی و تسلط را روی کار داشته باشد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم، حتما در خرید این وسیله ورزشی نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید تمام تکنیک‌های خود را به خوبی اعمال کنید. یک ورزشکار حرفه‌ای همیشه از تجهیزات ورزشی حرفه‌ای استفاده می‌کند پس اگر شما هم قصد دارید در ورزش اسکی حرفه‌ای شوید، پیشنهاد می‌کنم حتما برای خود یک جفت دستکش اسکی حرفه‌ای خریداری کنید. البته به این معنی نیست که شما دیگر تلاش نکنید و مهارت خود را افزایش ندهید، زیرا برای موفقیت در هر کاری باید حداکثر تلاش خود را انجام دهید. دستکش اسکی از سرما زدگی دست‌ها هم جلوگیری می‌کند، سرما زدگی در پوست دست مشکلاتی نظیر آفتاب سوختگی و شاید شدیدتر هم ایجاد می‌کند که شما با استفاده از دستکش اسکی می‌توانید جلوی آن را بگیرید.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به ورزش اسکی هستید و قصد خرید دستکش اسکی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستکش اسکی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستکش اسکی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستکش‌اسکی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی دستکش ورزشی است که به منظور گرم نگه‌داشتن دمای دست حین ورزش اسکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت اصلی این دستکش‌ با دستکش‌های ورزشی دیگر در جنس پارچه و شکل ظاهری آن‌ می‌باشد. در واقع این مدل یکی از پرطرفدارترین دستکش‌های ورزشی است، زیرا دست ورزشکار را گرم نگهداری کرده و جلوی سرمازدگی دست‌ها را می‌گیرد. هنگام خرید این دستکش توجه داشته باشید که دست درون آن بیشترین میزان راحتی را داشته باشد تا بتوانید به راحتی تکنیک‌های ورزشی خود را پیاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسکوتر

انواع دستکش‌اسکی با توجه به جنس:

  • دستکش‌های ‌اسکی پارچه‌ای: پارچه یکی از جنس‌های ارزان و راحت برای ساختن دستکش ورزشی می‌باشد. دستکش‌های پارچه‌ای تنفس پذیری زیادی دارند یعنی دست شما درون آن‌ها عرق نمی‌کند به همین دلیل بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. تنها مشکلی که به این مدل وارد می‌شود این است که ضد آب نیستند.
  • دستکش‌های اسکی چرم مصنوعی: چرم یکی از جنس‌هایی است که به دلیل مقاومت بالا از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد توجه افراد قرار گرفته شده است. به دلیل اینکه چرم طبیعی قیمت خیلی زیادی دارد، کارخانه‌ها اقدام به تولید نوعی چرم مصنوعی کرده‌اند که شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. قیمت چرم مصنوعی خیلی ارزان بوده به همین علت بیشتر از آن استفاده می‌شود.
  • دستکش‌های اسکی چرم طبیعی: چرم یک ماده طبیعی است که از دباغی کردن پوست حیوانات به دست می‌آید. چرم مصنوعی شاید از نظر ظاهری شبیه چرم طبیعی باشد، اما از نظر سایر خواص و مقاومت اصلا به چرم طبیعی شباهتی ندارد. در واقع می‌توان گفت بهترین جنس برای دستکش‌اسکی چرم طبیعی است. زیرا علاوه بر داشتن مقاومت بالا طول عمر زیادی هم دارد. درست است که قیمت آن‌ها مقداری گران‌تر بوده اما به اندازه سه دست دستکش برای شما کار می‌کند.

مزایای استفاده از دستکش اسکی:

  • این دستکش‌ها معمولا فاقد ماده لاتکس هستند، بنابراین برای کسانی که به ماده لاتکس حساسیت دارند، بهترین گزینه می‌باشند.
  • قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر تجهیزات مربوط به ورزش اسکی ارزان‌تر است. پس می‌توان گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • روی سطح این دستکش‌ها از یک ماده بسیار مقاوم استفاده می‌شود که باعث می‌شود در مقابل فشار تحمل بالایی داشته باشند.
  • دست‌های شما را در برابر سرما زدگی حفظ می‌کنند، همان طور که می‌دانید سرما زدگی خیلی از سوختگی سخت‌تر است.
  • این دستکش‌ها به حدی نرم و راحت هستند که شما می‌توانید به راحتی تکنیک‌های ورزشی خود را با آن‌ها پیاده کنید.
  • قابل شستشو هستند و در برابر کشش مقاومت بالایی دارند، داخل این دستکش‌ها با یک خزه نرم پوشیده می‌شود که به گرم شدن بیشتر کمک می‌کند.

بهترین مارک دستکش اسکی:

هیچ وقت شما کسی را پیدا نمی‌کنید که بتواند با قطعیت یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستکش اسکی به شما معرفی کند. اگر شخص را پیدا کنید که چنین ادعایی داشته باشد، شک نداشته باشید که کار آن تبلیغ یک محصول است و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای دستکش‌اسکی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستکش‌اسکی رکس
  • دستکش‌اسکی کرافت
  • دستکش‌اسکی سینی سالو
  • دستکش‌اسکی کرین
  • دستکش‌اسکی ناین
  • دستکش‌اسکی موموسو
  • دستکش‌اسکی لوفلر
  • دستکش‌اسکی اسکیگو
  • دستکش‌اسکی آلیوی
  • دستکش‌اسکی نورهایم
  • دستکش‌اسکی کرویت
  • دستکش‌اسکی سالو

دستکش اسکی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید دستکش ‌اسکی وجود دارد که شما می‌توانید از هر یک از روش‌ها اقدام به خرید این دستکش‌ها کنید. از آنجایی که اگر بخواهیم تمام روش‌ها را به شما توضیح دهیم باید آن را در یک مقاله کامل توضیح دهیم به همین دلیل به شما دو روش را که از همه رایج‌تر است، توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: یکی از معروف‌ترین روش‌های خرید در کشور ایران می‌باشد. شما در این روش باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه کنید. تنوع مدل‌ها چندان زیاد نیست و شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از روش‌های جدید خرید در ایران خرید اینترنتی است. شما در این روش نیاز به خروج از محل کار و زندگی خود ندارید. شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان هزاران مدل جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید، یعنی در صورت عدم رضایت شما می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار اسکی 

نکات مهم هنگام خرید دستکش اسکی:

  1. قیمت محصول: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید دستکش باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصول است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، شما باید قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دستکش را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: دستکش‌اسکی انواع مختلفی دارد، شما باید با توجه به نوع استفاده و سطح ورزشی خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنم اگر کف دست‌های شما عرق می‌کند، مدل پارچه‌ای را خریداری نمائید، زیرا قابلیت تنفس پذیری بالایی دارد، فقط تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود، این است که ضد آب نیستند. اما اگر به صورت حرفه‌ای کار می‌کنید از میان چرم مصنوعی و چرم طبیعی باید یکی را انتخاب و خریداری کنید، زیرا طول عمر بیشتری دارند و معمولا ضد آب هستند.
  3. قابلیت تنفس پذیری: یکی از ویزگی‌های مهمی که یک دستکش خوب و باکیفیت باید داشته باشد قابلیت تنفس پذیری است. یعنی هوا باید به راحتی درون آن گردش پیدا کند که این ویژگی باعث می‌شود کف دست شما کمتر عرق کند. عرق کردن کف دست‌ها باعث می‌شود، درون دستکش‌ها بوی نامطبوعی به خود بگیرد و درون آن دست‌های شما احساس راحتی نداشته باشد.
  4. کیفیت دوخت: همیشه به کیفیت دوخت دستکش توجه کنید، شما اگر بهترین جنس پارچه را هم اگر انتخاب کنید ولی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار نباشد، خیلی زود از محل دوخت پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. البته به جنس نخی هم که دستکش از آن دوخته می‌شود، توجه کنید. زیرا نخ بدون کیفیت خیلی سریع از بین رفته و دستکش مورد نظر شما پاره می‌شود.
  5. سایز دستکش: همان طور که می‌دانید سایز دست انسان‌ها با یکدیگر متفاوت است، بنابراین دستکش‌ها با سایزهای مختلف تولید می‌شوند. شما باید با توجه به اندازه دست خود سایز دستکش خود را انتخاب کنید. دستکش باید دقیقا اندازه دست شما باشد، نه خیلی بزرگتر و نه خیلی کوچکتر، زیرا دستکش کوچکتر در دست شما نمی‌رود و دستکش بزرگتر باعث کاهش مهارت شما می‌شود.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، زیرا معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد که امتحان خود را پس داده نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار رفت. این محصولات معمولا کیفیت لازم را ندارند و با خرید آن‌ها وقت و زمان خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از دستکش اسکی:

  • فراموش نکنید که این دستکش فقط برای ورزش ساخته شده و مناسب کارهای سخت مانند کارهای فنی و ساختمانی نیست، در صورت هر گونه استفاده غیر از ورزش به شدت آسیب می بینند.
  • بعد از انجام فعالیت ورزشی باید دستکش خود را با آب و صابون شستشو دهید، زیرا دست شما موقع ورزش عرق می‌‍کند و خشک شدن عرق داخل دستکش بوی نامطبوعی ایجاد می‌کند.
  • همیشه دستکش خود را در جای معینی قرار دهید، در صورت گم شدن یک لنگ ممکن است نمونه آن را پیدا نکنید و مجبور به خرید مجدد دستکش شوید، این نکته بیشتر در مورد دستکش‌های حرفه‌ای صدق می‌کند.
  • در صورتی که دستکش شما خیس شد، آن را در مجاورت هوای آزاد قرار دهید تا به مرور خشک شود. هرگز برای خشک کردن دستکش از بخاری و وسایل گرمایشی دیگر استفاده نکنید. زیرا امکان سوختن و از بین رفتن دستکش زیاد است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستکش اسکی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستکش اسکی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستکش اسکی مدل GRENROE

دستکش اسکی مدل GRENROE

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستکش اسکی نویکا مدل ua 025

دستکش اسکی نویکا مدل ua 025

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    لایه بیرونی شامل آستر گورتکس ضد آب و باد با تنفس پذیری و لایه داخلی شامل خز گرم می باشد.
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵x10x2 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستکش اسکی مدل SIZE X 01

دستکش اسکی مدل SIZE X 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این دستکش سایز X هست و مخصوص اقایان با دستانی کوچک است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستکش اسکی مدل SPORT 02

دستکش اسکی مدل SPORT 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    شمعی شبرنگدار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستکش اسکی سینی سالو مدل Action

دستکش اسکی سینی سالو مدل Action

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸×۱۱.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    عایق حرارتی تینسولیت (Thinsulate) ، میکرو فیبر مصنوعی کلارینو (Clarino)
  • سایر توضیحات
    – سایز دستکش بزرگ می باشد ۱۱ / Size XL- دارای مچ بند(بست) چسبی- دارای فناوری Thinsulate و Clarino- قابلیت شستشو در ماشین لباس شویی با آب سرد- مقاومت بالا در سایش و خاصیت تنفسی منحصر به فرد- قابلیت استفاده در انواع اسکی ( خصوصا اسکی صحرانوردی ) و کوهنوردی به خاطر انعطاف پذیری بالایی که دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستکش اسکی مدل GLES SPORT

دستکش اسکی مدل GLES SPORT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستکش اسکی مدل GLES SPORT4

دستکش اسکی مدل GLES SPORT4

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستکش اسکی مدل GRENROE3

دستکش اسکی مدل GRENROE3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستکش اسکی رکس مدل Thermo Gloves touch

دستکش اسکی رکس مدل Thermo Gloves touch

مشخصات

  • ابعاد
    ۱ × ۱۰ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    عایق تینسولیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستکش اسکی مدل ۰۱ SIZE XL

دستکش اسکی مدل 01 SIZE XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این دستکش سایز XL هست و مخصوص اقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستکش اسکی مدل GLES SPORT2

دستکش اسکی مدل GLES SPORT2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستکش اسکی مدل K40

دستکش اسکی مدل K40

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستکش اسکی مدل GRENROE

دستکش اسکی مدل  GRENROE

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستکش اسکی مدل GRENROE3

دستکش اسکی مدل GRENROE3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستکش اسکی مدل SIZE M 01

دستکش اسکی مدل SIZE M 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    توجه داشته باشید سایز M میباشد و فقط مناسب خانمها است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستکش اسکی مدل SIZE X

دستکش اسکی مدل SIZE X

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این دستکش سایز X هست و مخصوص اقایان با دستانی کوچک است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستکش اسکی مدل SPORTR

دستکش اسکی مدل SPORTR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنتی – خز گلبافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستکش اسکی مدل SPORTR

دستکش اسکی مدل SPORTR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنتی – خز گلبافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستکش اسکی مدل SPORT 03

دستکش اسکی مدل SPORT 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    شمعی شبرنگدار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستکش اسکی مدل GRENROE2

دستکش اسکی مدل GRENROE2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x2x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستکش اسکی مدل SIZE XL

دستکش اسکی مدل SIZE XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این دستکش سایز XL هست و مخصوص اقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستکش اسکی مدل SPORTR

دستکش اسکی مدل SPORTR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنتی – خز گلبافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستکش اسکی مدل ۰۲ SIZE M

دستکش اسکی مدل 02 SIZE M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    توجه داشته باشید سایز M میباشد و فقط مناسب خانمها میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستکش اسکی مدل GLES SPORT3

دستکش اسکی مدل GLES SPORT3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستکش اسکی مدل GRENROE2

دستکش اسکی مدل GRENROE2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستکش اسکی بچگانه مدل دایناسور

دستکش اسکی بچگانه مدل دایناسور

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷ گرم
  • جنس
    مناسب اسکی رویه پلی استرداخل کرک لاکرادارای بند تنظیم دور مچ
  • سایر توضیحات
    جنس چندلایه ضد اصطکاک مناسب اسکی و برف بازی کودک و نوجوانمناسب ۷ تا ۱۵ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستکش اسکی مدل SIZE M

دستکش اسکی مدل SIZE M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    جنس پارچه کف دستکش: ۷۰ ٪نایلون ،۳۰ %الیاف پلی استرلایه بیرونی آن ضد آب و مقاوم با ترکیب چرم در کف دستکشجنس پارچه پشت دستکش: ۱۰۰ %الیاف پلی استرنخل: ۱۰۰ %نیلونلایه داخلی: الیاف فشرده ۱۰۰ %پلی استر و بسیار گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x4x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این دستکش سایز M هست و مخصوص خانمها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستکش اسکی اسکیگو مدل Thermo

دستکش اسکی اسکیگو مدل Thermo

مشخصات

  • ابعاد
    ۱ × ۱۰ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    عایق ترمو ( Thermo )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستکش اسکی مدل ۲ انگشتی ex2 کد ۸۶۲۳۰۱

دستکش اسکی مدل 2 انگشتی ex2 کد 862301

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پلی اورتانپر غاز
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستکش اسکی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسنوبرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا