لوازم ورزشی

چوب بیسبال، راهنمای خرید چوب بیسبال هارلی کویین فلزی و زنجان ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چوب بیسبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

انتخاب چوب بیسبال عالی به آسانی سابق نیست. پیشرفت‌ها در فناوری، گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل ایجاد کرده، اما این به معنای شانس بیشتر برای یافتن چوب بیسبال است که کاملاً برای شما در نظر گرفته شده است. خرید چوب بیسبال به دلیل توصیه‌های متفاوتی که می‌توانید از انواع منابع مختلف دریافت کنید، می‌تواند چالش برانگیز باشد. این صفحه راهنمای جامعی را به شما ارائه می‌دهد تا به شما در انجام تحقیقات اولیه کمک کند. ما باید روشن کنیم که هیچ یک از نمودارها و روش‌های نشان ‌داده‌ شده در اینجا پاسخ‌ به همه ‌سوالات شما را ارائه نمی‌دهند. در عوض، آن‌ها محدوده‌های احتمالی را برای اکثر بازیکنان ارائه می‌دهند. آزمون نهایی همیشه باید ارزیابی تکنیک نوسان، سرعت و کنترل نمایش بازیکن با چوب انتخابی خود باشد.

با این حال، این بخش باید به شما اجازه دهد تا قبل از اینکه برند و مدل خود را انتخاب کنید، فرآیند انتخاب را با دقت محدود کنید. فناوری چوب بیسبال در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده است‌. چوب‌های بیسبال را می‌توان از چوب، آلیاژ، کامپوزیت یا ترکیبی از آلیاژ با کامپوزیت ساخت. کامپوزیت جدیدترین و بهترین ماده القا کننده عملکرد است که در حال حاضر در ساخت چوب بیسبال استفاده می‌شود. فن آوری جدید به طرز چشمگیری نحوه تولید چوب‌های بیسبال و سافت بال را در حدود یک دهه گذشته تغییر داده است. این چوب‌ها دیگر فقط از آلومینیوم ساخته نمی‌شوند، بلکه می‌توانند از کامپوزیت نیز ساخته شوند، که به عنوان ماده‌ای شناخته می‌شود که توپ از آن می‌پرد. همچنین مقررات سختگیرانه ای وجود دارد که بسته به سن بازیکن از چه چوب بیسبالی می‌توان استفاده کرد. خرید یک چوب بیسبال یا سافت بال جدید برای برخی می‌تواند دشوار باشد، اما اطلاعات زیر به ساده تر کردن کل فرآیند کمک می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید چوب بیسبال را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع چوب بیسبال آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چوب بیسبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زین اسب

انواع چوب بیسبال بر اساس جنس:

هنگامی که طول چوب را مشخص کردید، آن را رها کردید و مطمئن شدید که تحت مقررات لیگ قرار دارد، می‌توانید تمرکز خود را روی سطح عملکرد آن بگذارید که بیشتر بر اساس نوع مواد استفاده شده در ساخت سافت بال خواهد بود. سافت بال‌های غیر چوبی را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد، از بهترین تا بدترین عملکرد و در نتیجه، بالاترین تا کمترین قیمت:

  • سافت بال مرکب
  • سافت بال ترکیبی
  • سافت بال آلیاژی

توجه داشته باشید که چوب در برخی از لیگ‌های بیسبال سطح بالاتر اجباری است. پس مقررات محلی خود را بررسی کنید.

چوب‌های بیسبال مرکب:

چوب‌های کامپوزیت یا مرکب با مواد فیبر لایه‌ای ساخته شده‌اند که کنترل توزیع وزن سافت بال را برای سازنده آسان می‌کند. سافت بال‌های کامپوزیت می‌توانند متعادل باشند، یعنی در آن‌ها وزن به طور مساوی توزیع می‌شود یا در بارگذاری انتهایی چوب وزن بیشتری در انتهای چوب دارد و وزن نوسانی سنگین‌تری به آن می‌دهد، که به مصرف‌کننده گزینه‌های بیشتری می‌دهد.

مزایای چوب‌های بیسبال مرکب:

  • کاهش لرزش دست‌ها، به حداقل رساندن نیش ناشی از یک توپ گوشتی
  • یک نقطه شیرین بزرگتر، که به معنای بخشش بهتر در تماس‌های غیر متمرکز است.
  • پاپ بهتر در تماس، ایجاد یک اثر ترامپولین که از دیواره‌های بشکه نازک‌تر و انعطاف‌پذیر ناشی می‌شود.

معایب چوب‌های بیسبال مرکب:

  • به دلیل پیچیدگی فرآیند تولید گران‌تر از چوب‌های آلیاژی هستند.
  • استفاده از چوب کامپوزیت در دمای کمتر از ۱۵ درجه سانتیگراد باعث کاهش کارایی و ایجاد ترک می‌شود.
  • قبل از اینکه ضربه‌گیر بتواند به پتانسیل کامل برسد، به یک دوره شکست نیاز دارد.

چوب‌های بیسبال ترکیبی:

چوب‌های هیبریدی یک دسته کامپوزیت را با یک چوب آلیاژی ترکیب می‌کنند. این طراحی مزایایی را به بازیکن می‌دهد که وزن سبک و خواص ضد لرزش کامپوزیت را ارائه می‌دهد، همچنین از کاهش هزینه و چوب آلیاژی بادوام بهره می‌برد.

مزایای چوب‌های بیسبال هیبریدی:

  • به اندازه چوب‌های کامپوزیت گران نیستند، وزن نوسان سبک‌تر از چوب‌های آلیاژی است که دلیل آن دسته کامپوزیت می‌باشد.
  • نیازی به زمان شکست ندارید، به این معنی که آن‌ها دقیقاً از لفاف خارج شده‌اند.
  • بشکه آن‌ها بادوام تر از چوب‌های کامپوزیت است.

معایب چوب‌های بیسبال هیبریدی:

  • در برخی لیگ‌ها مجاز نیستند، بنابراین شما باید مقررات لیگ خود را بررسی کنید.
  • نقطه شیرین کوچکتر و بخشش کمتر از چوب‌های مرکب است.
  • پاپ کمتر از چوب‌های کامپوزیت
  • در صورت آسیب دیدن یا در دمای سردتر، دسته ممکن است ترک بخورد.

چوب‌های بیسبال آلیاژی:

چوب‌های آلیاژی که چوب‌های فلزی و آلومینیومی نیز نامیده می‌شوند، اولین چوب‌های بیسبال غیر چوبی بودند که در بازار تولید شدند. به این معنی که چوب از ترکیبی از فلزات مختلف ساخته شده است. ترکیب آن، سطح عملکرد، وزن نوسان و قیمت چوب را تعیین می‌کند.

مزایای چوب‌های بیسبال آلیاژی:

  • به اندازه چوب‌های کامپوزیت گران نیستند.
  • نیازی به زمان شکست ندارید، به این معنی که آن‌ها دقیقاً از لفاف خارج شده‌اند.
  • به عنوان یک قاعده کلی، آن‌ها نسبت به چوب‌های کامپوزیت دوام بیشتری دارند، کامپوزیت می‌تواند ترک بخورد در حالی که مواد آلیاژی عمدتاً فرو می‌روند.

معایب چوب‌های بیسبال آلیاژی:

  • نقطه شیرین کوچکتر، به معنای بخشش کمتر در تماس‌های خارج از مرکز است.
  • تقریباً هیچ اثر ترامپولینی وجود ندارد، پاپ کمتر است، زیرا فلز نسبت به کامپوزیت مبتنی بر الیاف انعطاف‌پذیری کمتری دارد.
  • بیشتر آلیاژها سنگین‌تر از کامپوزیت هستند.
  • از آنجایی که لایه بندی گزینه‌ای برای آلیاژ نیست، تنظیم دقیق وزن چرخش چوب و عملکرد بشکه برای سازندگان دشوارتر می‌شود.

مدل‌های برش و تراش چوب بیسبال:

همان‌طور که تولیدکنندگان رشد کردند و ترجیحات بازیکنان تغییر کرد و تکامل یافت، این برش‌ها برای مطابقت با خواسته‌ها و نیازهای بازیکنان حرفه‌ای تغییر یافتند. این برش‌های چوب در حال حاضر بیشتر به مدل‌های پخش حرفه‌ای تبدیل شده‌اند. بیائید به استانداردهای اصلی صنعت برای برش چوب نگاهی بیندازیم. این برش‌های استاندارد محبوب‌ترین سبک‌ها می‌باشند، اما برش‌های بسیار بیشتری در دسترس هستند.

  • قطر بشکه ۲.۵ اینچ مخروطی و ضخامت دسته بلند ۱ اینچ: برش ۱۱۰ متعادل‌ترین مدل از این مدل‌های استاندارد است. بازیکنانی که به دنبال به حداکثر رساندن کنترل چوب و سرعت چرخش هستند، تمایل دارند چوب‌ها را در این گونه ترجیح دهند. افرادی که به دنبال استفاده از چوب‌های فلزی BBCOR یا ۵- هستند، باید چوب‌‌های بیسبال چوبی را در نظر بگیرند که وزن چرخشی آن‌ها مانند سبک ۱۱۰ متعادل‌تر است.
  • قطر بشکه ۲.۵ اینچ مخروطی و ضخامت دسته بلند ۱۵/۱۶ اینچ: یکی از محبوب ترین برش‌های چوبی که هنوز هم تا به امروز وجود دارد، ۲۷۱ است. این برش مشابه ۱۱۰ بوده، با این حال ۲۷۱ دسته سریع تری دارد. این احساس کمی پایانی یک گزینه عالی هم برای بازیکنان تماسی و هم برای بازیکنان قدرت گرا است و این را به یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای بازیکنان جوان و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.
  • قطر بشکه ۲.۵ اینچ مخروطی و ضخامت دسته متوسط ۱۵/۱۶ اینچ: برش I-13 به طور خاص برای ضربه زننده‌های برقی طراحی شده است، زیرا باریک شدن بین دسته و بشکه بسیار سریع می‌باشد. ضربه گیران نخبه که بشکه‌های بزرگتر با احساس بارگیری را دوست دارند این برش را به ۲۷۱ و ۱۱۰ ترجیح می‌دهند.
  • قطر بشکه ۲ ۹ /۱۱ اینچ مخروطی و ضخامت دسته متوسط ۱۵/۱۶ اینچ: برش ۲۴۳ در بین تمام برش‌ها و مدل‌های استاندارد پرکارترین است. بشکه‌ای عظیم با دسته‌ای نازک دارد. بسیاری از حرفه‌ای‌های قدرتمند این سبک را ترجیح می‌دهند، زیرا بازده آن‌ها در یک زمین کاملاً مربع‌شده بسیار زیاد است. مدل ۲۴۳ یکی از سخت‌ترین مدل‌ها برای کنترل و چرخش است و معمولاً فقط برای ضربه‌زنان قوی‌تر توصیه می‌شود.

نحوه انتخاب چوب بیسبال:

  1. چه نوع ضربه زنی هستید: اگر یک ضربه زن تک نفره هستید، با چوبی بروید که سرعت چرخش شما را به حداکثر می‌رساند. اگر یک ضربه زن اضافی هستید، با چوبی بروید که متعادل است و سرعت چرخش را با قدرت متعادل می‌کند. اگر اهل ضربه زدن پر قدرت هستید، با چوبی بروید که بزرگترین یا طولانی ترین لوله را برای حداکثر قدرت دارد. در هر مرحله ضربه زن تک نفره تا ضربه زن پایه اضافی تا ضربه زن قدرتی ½ اونس وزن اضافه می‌کند.
  2. نحوه ضربه زدن: هنگامی که به انتهای لوله ضربه نمی‌زنید و از گیر کردن جلوگیری می‌کنید با جنس خاکستر پیش بروید… تا زمانی که هنگام تماس با توپ در جهت گیری چوب کوشا باشید. اگر تمایل دارید که به پایین‌تر از بشکه ضربه بزنید، با افرا پیش بروید، فقط از ضربه‌های نارسایی انتهای بشکه اجتناب کنید. اگر همه جا را از دست دادید، با توس همراه شوید. توس مقداری انعطاف برای کمک به ضربه‌های انتهایی دارد. اما از نظر سختی به افرا نزدیک تر است. این به کارها کمک می‌کند و بیشتر از خاکستر پاپ را فراهم می‌کند. اگر تازه وارد هستید، توس مطمئن ترین گزینه برای شما است. آنچه در دستان شما احساس خوبی دارد و به شما اجازه می‌دهد تا سرعت چرخش خود را حفظ کنید.

چه سایزی از چوب بیسبال را استفاده کنیم؟

اگر قبلاً از یک چوب فلزی استفاده می‌کردید، با همان طول چوب خود را به کار ببرید. اگر نمی‌دانید طول چوب فعلی شما چقدر است، بازوی خود را بیرون نگه دارید و از وسط سینه تا انتهای انگشت وسط خود را اندازه بگیرید. این روش کمی قدیمی است، اما شما باید بتوانید اندازه کلی را از این طریق تعیین کنید.

تمرین با جنس چوب باعث بهبود ضربه زدن شما با چوب فلزی می‌شود. هنگام تمرین با چوب، نظم و انضباط بشقاب را یاد می‌گیرید و باید بیشتر روی هماهنگی دست و چشم تمرکز کنید تا به نقطه شیرین برخورد کنید. چوب‌های فلزی یک نقطه شیرین مصنوعی را مهندسی می‌کنند که منجر به ضربات کمتر منظم و البته نتایج مصنوعی می‌شود.

افت وزن چیست؟

وزن قطره‌ای که به آن نسبت وزن افت نیز گفته می شود، تفاوت بین طول چوب و وزن آن است. برای تعیین وزن چوب بر حسب اونس، عدد وزن قطره را بگیرید و آن را در صورت منفی بودن عدد از طول چوب کم کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زیر انداز یوگا

نکات مهم هنگام خرید چوب بیسبال:

لیگ و سن:

اولین کاری که باید قبل از خرید چوب بیسبال انجام دهید این است که به قوانین لیگ نگاه کنید. USABat، USSSA و BBCOR رایج ترین استانداردهای سافت بال هستند. استاندارد USABat عملکرد چوب مانند بیشتری را در چوب های جوان ارائه می‌دهد و در عین حال مدل را سبک وزن نگه می دارد. BBCOR یا ضریب بازگرداندن توپ ضربتی، همان عملکرد چوب مانند را در سافت‌ بال‌های بالغ ایجاد می‌کند، حتی پس از شکستن آن‌ها، سافت بال‌های لیگ این چوب‌های انتقالی بین سافت بال‌های جوان و BBCOR هستند. هر لیگ بدون در نظر گرفتن سن، از استاندارد خاصی برای مقررات تجهیزات پیروی می کند.

  • بازیکنان بین ۴ تا ۶ سال احتمالاً به چوب تی بال نیاز دارند.
  • بازیکنان بین ۷ تا ۱۳ سال احتمالاً به سافت بالی نیاز دارند که استانداردهای ایالات متحده یا USSSA را داشته باشد.
  • بازیکنان ۱۴ تا ۱۸ ساله احتمالاً به سافت بالی نیاز دارند که استانداردهای BBCOR را داشته باشد.

این سه لیگ اغلب آرم استانداردها را در جایی روی بشکه سافت بال دارند. سعی کنید این لوگوها را پیدا کنید تا مطمئن شوید استاندارد مناسب را پیدا کرده اید.

طول چوب بیسبال:

اکنون که اولین قدم را برداشته ایم، وقت آن است که به طول مناسب سافت بال خود نگاه کنید. طول چوب می‌تواند بر مکانیک چرخش و پوشش صفحه شما تأثیر بگذارد. با سافت بالی که بیش از حد طولانی است، می‌توانید خطر از دست دادن سرعت چوب را داشته باشید یا مکانیک چرخش خود را بدتر کنید. با یک چوب خیلی کوتاه، پوشش بشقاب خود را محدود می کنید، که باعث می‌شود نتوانید به همه جای صفحه برسید. داشتن طول سافت بال مناسب باعث می شود که تعادل برابر بین مکانیک چرخش خوب و پوشش صفحه را پیدا کنید.

سه گزینه برای بررسی اینکه آیا طول خفاش برای شما مناسب است یا خیر وجود دارد:

  • دستگیره چوب را در مرکز قفسه سینه خود قرار دهید و آن را به سمت بیرون و به پهلو بگیرید. بازوی خود دراز کنید، اگر می توانید به راحتی با نوک انگشتان خود به انتهای سافت بال برسید، چوب اندازه مناسب شماست.
  • دستگیره سافت بال را در مرکز قفسه سینه خود قرار دهید و چوب را به سمت جلو بگیرید. اگر بتوانید به لوله چوب برسید، نه مخروطی، طول آن برای شما مناسب است.
  • بایستید و چوب را به صورت عمودی با پای خود اندازه بگیرید. انتهای چکب باید روی زمین باشد. شانه هایتان را شل کنید و دستتان را باز کنید و بگذارید سافت بال روی کف دستتان قرار بگیرد. اگر دستگیره به مرکز کف دست شما برسد، طول چوب مناسب را پیدا کرده‌اید.

وزن چوب بیسبال:

  • وزن اغلب بر اساس احساس است. سعی کنید چندین تاب انجام دهید، زمانی که چوب احساس سنگینی می کند یا در حین تاب خوردن شروع به افتادن می کند، احتمالاً آن سافت بال برای شما سنگین است. برای بررسی اینکه آیا چوب وزن مناسبی برای شما دارد، سعی کنید دسته آن را بگیرید و بازوی خود را به سمت پهلوی خود دراز کنید. اگر نمی توانید بازوی خود را به مدت ۳۰ تا ۴۵ ثانیه دراز کنید یا زمانی که چوب شروع به افتادن کرد، ممکن است سافت بال برای شما خیلی سنگین باشد.
  • مطمئن شوید که به “کاهش وزن” نیز توجه می‌کنید. قطره سافت بال مقداری است که پس از کم کردن وزن چوب از طول آن باقی می‌ماند. به عنوان مثال، چوبی که ۲۰ اونس وزن و ۳۰ اینچ طول دارد، ۱۰- افت دارد. هر چه وزن قطره بزرگتر باشد، سافت بال سبک تر است.
  • بازیکنانی که قدرت بیشتری دارند یا بزرگتر هستند، تمایل کمتری به کاهش وزن دارند. این می تواند منجر به قدرت بیشتر در ضربات شود. بازیکنان کوچکتر اغلب به دنبال نرخ سقوط بیشتر هستند که سرعت چوب را افزایش می دهد.

مواد سازنده:

  • دو گزینه در مواد وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: فلز و چوب. سافت بال‌های چوبی را می توان از درختان مختلفی مانند خاکستر، توس یا افرا درست کرد. انواع مختلف چوب به معنای کیفیت های متفاوت است. اکثر سافت بال‌های چوبی دارای ۳- قطره هستند.
  • چوب‌های بیسبال آلیاژی یا آلومینیومی مستقیماً از جعبه آماده استفاده می‌کنند. برای این ماده نیازی به زمان شکست نیست. یک عیب آن این است که لکه شیرین کوچکتر است، اما در هر دمایی عالی هستند و حتی به دلیل دوام سافت بال، ماندگاری بیشتری دارند. این چوب‌ها اغلب مقرون به صرفه تر از چوب‌های چوبی هستند.
  • چوب‌های کامپوزیت دارای نقطه شیرین بزرگ‌تری هستند و لرزش بیشتری را جذب می‌کنند، بنابراین دست‌های شما پس از ضربه با ضربه زیادی مواجه نخواهند شد. این می تواند به کاهش اثر نیش پس از تماس ضعیف با توپ کمک کند. این چوب‌ها گران تر از سافت بال‌های چوبی هستند و دوره شکست بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ ضربه دارند.
  • برخی از گزینه‌های هیبریدی نیز موجود است. این نوع چوب‌ها با دسته‌های کامپوزیتی ساخته می شوند که لرزش را به حداقل می رساند و بشکه‌های آلیاژی که زمان شکستگی ندارند.

یک تکه در مقابل خفاش های دو تکه:

  • آخرین چیزی که در انتخاب سافت بال مناسب باید در نظر داشته باشید، انتخاب بین چوب های یک تکه یا دو تکه است. تفاوت اصلی بین این دو گزینه این است که چوب شما چقدر انعطاف پذیری و انتقال انرژی خواهد داشت.
  • سافت بال‌های یک تکه فقط یک تکه فلز کامل هستند. هنگامی که تماس برقرار می شود، چوب کمی خم می شود، این منجر به اتلاف انرژی کم یا بدون اتلاف انرژی می شود. این برای یک نوسان متعادل و قدرتمند عالی است. اما این اغلب باعث ایجاد گزش در دست‌ها در هنگام تماس ضعیف می شود.
  • یک چوب بیسبال دو تکه از ترکیب یک بشکه و دسته با هم ساخته می شود. به دلیل طراحی تقسیم شده، باعث انعطاف بیشتر در چرخش می شود که سرعت چوب را سریع تر می کند. چوب‌های دو تکه همچنین می‌توانند لرزش‌های بیشتری را تحمل کنند، که گزینه خوبی برای بازیکنانی است که به دنبال مهار احساس سوزش هستند.
  • احساس کردن چوب در دستان از هر نوع بررسی مهمتر است. تاب‌های خود را در مکانی امن تمرین کنید و چند چوب مختلف با طول و وزن مناسب را امتحان کنید. یکی که طبیعی ترین و راحت ترین احساس را داشته باشد، همان چیزی است که برای شما انتخاب می‌‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چوب بیسبال مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چوب بیسبال زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ چوب بیسبال مدل WB

چوب بیسبال مدل WB

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵×۵.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چوب بیسبال بت کد ۰۰۱

چوب بیسبال بت کد 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۸ × ۴.۸ × ۷۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۵ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای لاستیک در قسمت دسته برای تعادل بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چوب بیسبال بت مدل ۰۰۲

چوب بیسبال بت مدل 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۶x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای لاستیک در قسمت دسته برای تعادل بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چوب بیسبال مدل BAS 10 همراه توپ

چوب بیسبال مدل BAS 10 همراه توپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x72 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    t160
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چوب بیسبال مدل هارلی کویین کد ۱۴۷۹۳۳۲

چوب بیسبال مدل هارلی کویین کد 1479332

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • سایر توضیحات
    خاص و دست ساز مدل دو رو دو روش طرح داردکم یاب چوب درجه ۱ساخت درجه۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چوب بیسبال مدل t15

چوب بیسبال مدل t15

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • مدل
    b2
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چوب بیسبال مدل حرفه ای

چوب بیسبال مدل حرفه ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چوب بیسبال مدل taba

چوب بیسبال مدل taba

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چوب بیسبال مدل B1

چوب بیسبال مدل B1

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۸x4x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چوب بیسبال مدل Silver Ice Mountain

چوب بیسبال مدل Silver Ice Mountain

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    Silver Ice Mountain

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چوب بیسبال مدل V4

چوب بیسبال مدل V4

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x87 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چوب بیسبال مدل V1

چوب بیسبال مدل V1

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x76 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۷۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • مدل
    V1

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چوب بیسبال پرو اسپورتز مدل ۶۶

چوب بیسبال  پرو اسپورتز مدل 66

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x1000 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چوب بیسبال مدل T 160 به همراه توپ

چوب بیسبال مدل T 160 به همراه توپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    T 160
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    همراه یک عدد توپ بیسبال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چوب بیسبال مدل یوتا V6

چوب بیسبال مدل  یوتا V6

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x87 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    V6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چوب بیسبال مدل هیرو

چوب بیسبال مدل هیرو

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چوب بیسبال بات مدل BB-01

چوب بیسبال بات مدل BB-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۵*۵*۸۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • سایر توضیحات
    -جنس چوبی-دارای روکش رزین شده-مناسب جهت استفاده برای ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چوب بیسبال مدل ۷۰۸

چوب بیسبال مدل 708

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۵.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    ۷۰۸
  • سایر توضیحات
    تهیه شده از چوب راش یک پارچه ، خشک کن رفته گرجستان و پوشش پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چوب بیسبال مدل Tuning110

چوب بیسبال مدل Tuning110

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x62 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چوب بیسبال مدل B1

چوب بیسبال مدل B1

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲*۵*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • سایر توضیحات
    -جنس چوبی-دارای روکش رزین شده-مناسب جهت استفاده برای ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چوب بیسبال مدل POWER X

چوب بیسبال مدل POWER X

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    پاور ایکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چوب بیسبال مدل حرفه ای

چوب بیسبال مدل حرفه ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چوب بیسبال مدل حرفه‌ای

چوب بیسبال مدل حرفه‌ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    حرفه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چوب بیسبال مدل BB1

چوب بیسبال مدل BB1

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    ابعاد ۴/۵×۵×۸۰طول : حدود ۸۰ سانتقطر دایره بالای چوب : ۵ سانتوزن : حدود ۵۷۰ گرمجنس: چوبسایر توضیحات دست ساز تمامی طرحها و نوشته های روی بدنه ، حکاکی شده و عمیقپوشش دسته: چرم طبیعی طرح دار ضد تعریق و لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چوب بیسبال مدل هارلی کویین

چوب بیسبال مدل هارلی کویین

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۴x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • سایر توضیحات
    طراحی نقوش با دست جنس چوب راش گرجستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ چوب بیسبال مدل BAS 10 همراه توپ

چوب بیسبال مدل BAS 10 همراه توپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x72 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    t160
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چوب بیسبال بات مدل BB-001

چوب بیسبال بات مدل BB-001

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • سایر توضیحات
    – دارای روکش رزین شده- مناسب جهت استفاده برای ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای- همراه داشتن توپ استاندارد بیسبال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چوب بیسبال مدل ۷۰۱

چوب بیسبال مدل 701

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۵.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    ۷۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    خراطی شده از چوب راش گرجستان و روکش پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ چوب بیسبال مدل CA sport

چوب بیسبال مدل CA sport

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۵×۵.۵×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • مدل
    CA SPORT
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ چوب بیسبال مدل هارلی کوئین کد ۰۱

چوب بیسبال مدل هارلی کوئین کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۵.۵×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چوب بیسبال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید موس کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا