کوه‌نوردی و کمپینگلباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

شلوار کوهنوردی مردانه، راهنمای خرید اینترنتی شلوار کوهنوردی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوار کوهنوردی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای ورزش ‌کوهنوردی و صعود‌ به ارتفاعات شلوار کوهنوردی مردانه است. یک کوهنورد برای اینکه بتواند صعود خوبی را بدون دردسر تجربه کند، باید یک شلوار کوهنوردی مردانه مناسب داشته باشد. این شلوار از نظر شکل و اندازه با شلوارهای ورزشی دیگر متفاوت است، معمولا از پارچه پلی‌ استر ضد آب و باد دوخته می‌شوند که این ویژگی سبب می‌شود وزن سبک‌تری داشته باشند. شلوار کوهنوردی مردانه در صورت خیس شدن خیلی سریع خشک می‌شود. بنابراین شما بدون نگرانی در هر شرایط آب و هوایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شلوار کوهنوردی مردانه مقاومت زیاد در برابر سایش و پاره شدن است. شلوار کوهنورد معمولا با لبه‌های تیز سنگ و صخره در تماس می‌باشد که خود زمینه مناسبی برای پاره شدن است. شلوار کوهنوردی مردانه طوری دوخته شده که قسمت‌هایی که حساس به پاره شدن هستند را دو لایه می‌دوزند. قسمت پایین این شلوارها معمولا دو تکه است و به صورت زیپ به هم متصل می‌شوند. در مواقعی که کوهنورد به وزن کم نیاز دارد می‌تواند دمپای شلوار کوهنوردی مردانه را جدا کرده و وزن شلوار خود را کاهش دهد. همچنین در برخی مدل‌ها کناره‌های شلوار دارای زیپ سرتاسری است که هنگام گرمی هوا می‌توان آن‌ها را باز کرد.

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی هستید و قصد خرید شلوار کوهنوردی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک مهم به مشکل بر خورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع شلوار کوهنوردی مردانه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوار کوهنوردی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از شلوار کوهنوردی‌مردانه چیست؟

از نظر ظاهری شباهت زیادی به شلوار‌های ورزشی دارند، تفاوت این شلوار با شلوارهای ورزشی دیگر در جنس پارچه آن‌ها می‌باشد. پارچه شلوار کوهنوردی معمولا از پارچه پلی‌ استر ضد آب و ضد باد است که تنفس پذیری بالایی دارد. یعنی بافت پارچه آن ۲۰۰۰۰ بار کوچک‌تر از یک قطره آب است که باعث می‌شود، پاهای شما اصلا عرق نکنند و در صورت عرق کردن از روزنه‌ها به صورت بخار خارج شوند. به علت اینکه شلوار کوهنوردی معمولا با صخره و سنگ‌های تیز در تماس است باید جنس مقاومی داشته باشد که به راحتی پاره نشود. امکان خیس شدن این شلوار خیلی زیاد است، بنابراین باید خیلی سریع خشک شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه کوهنوردی

انواع مدل‌های شلوار کوهنوردی‌مردانه:

  1. شلوار کوهنوردی استاندارد: یکی از پرفروش‌ ترین مدل‌های شلوار کوهنوردی به شمار می‌روند. به دلیل اینکه ارتفاع آن‌ها بلند است، از پاهای شما در برابر نیش حشرات، نور خورشید، باد و حتی خراش برداشتن به وسیله صخره‌ها محافظت می‌کند. با اینکه این شلوار تا روی کفش امتداد دارد اما چندان هم گرم نیست زیرا دارای تعدادی شبکه برای خنک سازی فضای داخل شلوار است. این شلوار را به راحتی می‌توان حتی در خیابان هم استفاده کرد.
  2. شلوار کوهنوردی قابل تبدیل: اگر دوست ندارید وزن کوله پشتی شما بالا برود و به جای حمل دو شلوار یک شلوار همه‌کاره داشته باشید پیشنهاد می‌کنم مدل قابل تبدیل را خریداری کنید. دمپای شلوار این مدل معمولا از زانو به بالا دارای زیپ می‌باشد که با باز کردن کامل زیپ‌ها می توانید آن را به شلوارک تبدیل کنید. یعنی شما در آب و هوای گرم سال می‌توانید با جدا کردن پایین شلوار آن را به یک مدل تابستانی تبدیل کنید. قسمت پایین شلوار هم نسبت به سایر قسمت‌ها زودتر کثیف می‌شود در نتیجه می‌توانید بدون در آوردن شلوار پایین آن در آورده و شستشو دهید. همچنین برای جلوگیری از عرق کردن پاها می‌توانید زیپ پایین شلوار را نیمه باز کنید.
  3. شلوار کوهنوردی تاشو: در واقع از نظر ظاهری شباهت زیادی به شلوارهای معمولی دارند، اما قسمت پایین این شلوارها را می‌توان تا زد. این مدل نسبت به مدل قابل تبدیل راحت‌تر است. شاید با خود بگوئید، که پایین هر شلواری را می‌توان به بالا تازد. اما تنها نکته قابل توجهی که آن را با سایر شلوارها متمایز می‌کند داشتن دکمه در پایین است که می‌توان دکمه آن را بست و قسمت تا زده آن ثابت شود. این ویژگی باعث می‌‌شود تحت هیچ شرایطی قسمت تا زده آن باز نشود. البته این ویژگی باعث می‌شود که پایین شلوار خود را با توجه به قد خود تنظیم کنید و نیاز به کوتاه کردن ندارند. در قسمت داخلی این شلوار نوار شبرنگ وجود دارد که با تا زدن شلوار نمایان می‌شود. همچنین در برخی مدل‌ها به جای دکمه بند دارند که باعث شده بدون تا زدن دمپای آن‌ها را بالا بزنید.
  4. شلوار کوهنوردی قابلیت جا‌به‌جایی: بهترین نمونه شلوار کوهنوردی است زیرا نه خیلی تنگ است و نه خیلی گشاد. توجه داشته باشید که اگر شلوار شما خیلی تنگ باشد، درون آن راحت نیستید، همچنین ممکن است از ناحیه زانو باعث خراش برداشتن زانوهای شما شود. اگر شلوار شما خیلی گشاد باشد باعث افزایش وزن کوهنورد می‌شود. همچنین زمان وزش باد شدی با اطراف برخورد می‌کند و امکان پاره شدن شلوار افزایش پیدا می‌کند. بنابراین شلوار کوهنوردی باید دقیقا سایز بدن شما باشد.

مزایای استفاده از شلوار کوهنوردی:

  • قیمت این پوشاک در مقایسه با سایر لباس‌های ورزشی ارزان‌تر است به همین علت ارزش خرید بالایی دارد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار کوهنوردی جنس آن می‌باشد. جنس این پوشاک ورزشی از پلی استر است که باعث می‌شود، ضد آب و ضد باد باشد.
  • علاوه بر ضد آب و ضد باد بودن این پوشاک باید خاصیت تنفس پذیری هم داشته باشد. در صورت نداشتن تنفس پذیری پاها درون شلوار عرق می‌کند.
  • یک شلوار کوهنوردی خوب جنس محکم و مقاومی دارد، زیرا به دلیل برخورد شلوار با صخره‌ها و اطراف امکان پاره شدن شلوار به دور از انتظار نیست. پارچه محکم به راحتی پاره نمی‌‌شود.
  • شلوار کوهنوردی به گونه‌ای است که بعد از شستشو به راحتی و به سرعت خشک می‌شود. یکی از دلایلی که باعث می‌شود به سرعت خشک شوند، استفاده از پارچه گورتکس می‌باشد.
  • قابلیت تکه شدن دارند، یعنی قسمت پای شلوار با زیپ قابل جداشدن است و شما می‌توانید با باز کردن زیپ‌ها شلوار خود را به شلوارک تبدیل کنید. همچنین در مواردی به علت اینکه پایین شلوار بیشتر خاکی و کثیف می‌شود، می‌توانید پایین شلوار را جداگانه شستشو دهید.

بهترین مارک شلوار کوهنوردی مردانه:

به دلیل اینکه برند‌های باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک شلوار کوهنوردی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی محصول و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شلوار کوهنوردی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شلوار کوهنوردی چیبو
  • شلوار کوهنوردی انیسه
  • شلوار کوهنوردی کلمبیا
  • شلوار کوهنوردی کرویت
  • شلوار کوهنوردی دکتلون
  • شلوار کوهنوردی پروتکتیو
  • شلوار کوهنوردی آنتا
  • شلوار کوهنوردی آندر آمور
  • شلوار کوهنوردی سالومون
  • شلوار کوهنوردی کچوا

شلوار کوهنوردی مردانه از کجا بخریم؟

در واقع روش‌های زیادی برای خرید شلوار کوهنوردی وجود دارد، شما می‌توانید یا به روش حضوری یا به روش غیر حضوری یا آنلاین این کار را انجام دهید. این بستگی به سلیقه شما دارد که شما به چه روشی این کار را انجام دهید.

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید با مراجعه حضوری به نزدیکترین فروشگاه لوازم ورزشی موجود در محل کار یا زندگی خود، شلوار کوهنوردی خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که در خرید با این روش باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید آنلاین: شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان تنوع زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. خوشبختانه در روش اینترنتی امکان تعویض و مرجوع کردن کالا در صورت عدم رضایت به مدت ۷ روز وجود دارد و شما می‌توانید شلوار خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جی پی اس کوهنوردی

نکات مهم هنگام خرید شلوار کوهنوردی:

  • قیمت شلوار: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید شلوار کوهنوردی قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه برای خرید شلوار را مشخص کنید با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  • نوع شلوار: همان طور که می‌دانید شلوار کوهنوردی انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع ورزش خود و فصلی که قرار است از شلوار استفاده کنید، نوع آن را مشخص نمائید. شلوار استاندارد مناسب فصل بهار و پائیز است، زیرا در این فصل‌ها هوا چندان گرم نیست و نیاز به یک شلوار گرم دارید. اما اگر به یک شلوار چهار فصل نیاز دارید، بهتر است مدل‌های چند کاره را تهیه کنید زیرا دمپای آن‌ها به صورت زیپی جدا می‌شود و می‌توانید آن را به یک شلوارک برای فصل تابستان تبدیل کنید.
  • جنس شلوار: جنس شلوار کوهنوردی باید ضد آب و ضد باد باشد. البته باید به تنفس پذیری شلوار هم توجه داشته باشید در غیر این صورت پاهای شما عرق می‌کند. مهم ترین ویژگی جنس شلوار کوهنوردی خشک شدن سریع و مقاومت بالای آن در برابر پاره شدن است. معمولا این شلوار از پارچه پلی استر دوخته می‌شود زیرا تمام ویژگی‌هایی که گفته شد را دارد. در برخی مدل‌های شلوار کوهنوردی قسمت‌های حساس به پاره شدن دو لایه دوخته می‌شوند.
  • سایز شلوار: برای خرید هر گونه لباس ورزشی باید به سایز آن توجه داشته باشید، شلوار کوهنوردی هم از این قاعده مستثنی نیست و باید حتما سایز بدن خود را خریداری کنید، نه بزرگ‌تر و نه کوچکتر بلکه دقیقا اندازه، زیرا اگر به شما تنگ باشد درون شلوار راحت نیستید و قسمت‌های سر زانوی شما که با شلوار در تماس است پاره می‌شود. اگر شلوار از پای شما گشاد‌تر باشد، هنگام باد راه رفتن مشکل شده و بیشتر با اطراف برخورد کرده و پاره می‌شود.
  • تعداد جیب: نکته بعدی در مورد خرید شلوار کوهنوردی توجه به تعداد و اندازه جیب‌های شلوار است. شما در واقع با توجه به تجهیزاتی که قرار است در جیب‌های خود قرار دهید باید جیب داشته باشید. یک جیب برای قرار دادن عینک کوهنوردی، یک جیب برای قرار دادن کلاه‌ کوهنوردی و جیب دیگر برای قرار دادن دستمال و دیگر تجهیزات کوهنوردی، به همین دلیل به تعداد وسایلی که باید دم دست داشته و داخل جیب نگهداری کنید بستگی دارد.
  • برند محصول: همیشه بهتر است برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند، تجربه هم ثابت کرده برندهای معروف معمولا از قبل امتحان شده و کیفیت خود را پس داده‌اند. پس تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا معمولا بی‌کیفیت بوده و زمان و پول خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از شلوار کوهنوردی:

  • همیشه هنگام روشن کردن آتش مراقب شلوار خود باشید، زیرا پارچه آن پلاستیکی بوده و یک جرقه کوچک از آتش می‌تواند به آن صدمه وارد کند.
  • از شستشوی شلوار خود با ماشین لباسشویی خودداری کنید، زیرا شلوار شما تغییر رنگ و تغییر سایز می‌دهد.
  • برای خشک کردن شلوار کوهنوردی خود از بخاری و وسایل گرمایشی دیگر استفاده نکنید، زیرا جنس این شلوار معمولا پلاستیک است و بر اثر گرما تغییر شکل می‌دهد و از بین می‌رود.
  • درست است که پارچه شلوار کوهنوردی محکم و مقاوم می‌باشد، اما باید مراقب برخورد لباس با اجسام نوک تیز باشید، زیرا ممکن است باعث پوسته شدن پارچه و پارگی آن شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوار کوهنوردی مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای شلوار کوهنوردی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ شلوار کوهنوردی مردانه مدل ۱۲۱

شلوار کوهنوردی مردانه مدل 121

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار کوهنوردی مردانه کایلاس مدل KG510688

شلوار کوهنوردی مردانه کایلاس مدل KG510688

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار کوهنوردی مردانه مدل RBblM96

شلوار کوهنوردی مردانه مدل RBblM96

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    کتان و پلی استر
  • جزئیات
    کمر کشیدارای دو جیب زیپ دار در طرفین شلوارمچ پا دارای کشضد حساسیتمناسب برای کوهنوردی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار کوهنوردی مردانه مدل FSLM_1868

شلوار کوهنوردی مردانه مدل FSLM_1868

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۶۲ درصد امولسیون و۲۰ درصد فیر. و ۱۸ درصد پلی استر.
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار و یک جیب در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار کوهنوردی مردانه مدل GTX_1012

شلوار کوهنوردی مردانه مدل GTX_1012

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس این پارچه منحصربه فردی است که مواد تشکیل دهنده آن ۲۰۰۰۰ برابر کوچکتر از یک قطره ریز آب و ۷۰۰ برابر بزرگتر از یک مولکول بخار آب هستند .به این نوع پارچه گورتکس (Gore-Tex ) گفته میشود.از بیرون کاملا ضد آب و از داخل تنفسی میباشد .
  • جزئیات
    مناسب برای کوهنوردی و اسکی.دارای دو جیب جانبی زیپ دار ضدآب.دارای زیپهای دو طرفه باز شونده تمام قد کاملا ضد آب در دو طرف شلوار می باشد. داشتن بندهای کشی متصل به شانه می باشد که مانع از افتادگی شلوار می شود . مناسب برای استفاده در فصل زمستان و برف کوبی.مناسب برای آقایان و بانوان .نوع کمر کشی برای راحت نفس کشیدن و فیکش شدن روی کمر.عایق بندی تمام درزها و دوخت های شلوار از داخل شلوار برای نفوذ آب و برف به داخل شلوار .دارای یک نوار چسبی بر روی دمپا شلوار برای فیکس کردن روی بوت کوهنوردی جلو گیری از نفوذ برف به داخل بوت کوهنوردی .دارای بندو لاستیک روی سر زیپ های شلوار برای باز کردن و بستن زیپها در زمانی که دستکش زمستانی در دست داشته باشین .تک لایه.
  • نگهداری
    قابلیت شستشو فقط با مواد شوینده مخصوص گورتکس با دست و یا ماشین لباسشویی قابل شستشو میباشد.به هیچ عنوان اتو کشی نشود.خشک شویی نشود.جلو حرارت مستقیم آتیش قرار گرفته نشود.شلوار کوهنوردی صعودهای زمستانی . و اسکی .
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار کوهنوردی مردانه کد ۸۱۹۹

شلوار کوهنوردی مردانه کد 8199

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۹۰ درصد نایلون و ۱۰ درصد اسپاندکس .
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب زیپ دار در پشت شلوار و یک جیب زیپ دار در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دارای قابلیت کشسانمقاوم در برابر چین و چروکقسمت کمر در دو پهلو دارای کشدارای کمربند سگک داردارای دو جیب زیپ دار در طرفین شلواردارای دو جیب چسبک دار در طرفین ران شلوار دارای دو جیب زیپ دار در قسمت پشت شلوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار کوهنوردی مردانه مدل ۱۲۱

شلوار کوهنوردی مردانه مدل 121

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار کوهنوردی مردانه مدل ۱۱۲

شلوار کوهنوردی مردانه مدل 112

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دارای قابلیت کشسانمقاوم در برابر چین و چروکقسمت کمر در دو پهلو دارای کشدارای کمربند سگک داردارای دو جیب زیپ دار در طرفین شلواردارای دو جیب چسبک دار در طرفین ران شلوار دارای دو جیب زیپ دار در قسمت پشت شلوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دارای قابلیت کشسانمقاوم در برابر چین و چروکقسمت کمر در دو پهلو دارای کشدارای کمربند سگک داردارای دو جیب زیپ دار در طرفین شلواردارای دو جیب چسبک دار در طرفین ران شلوار دارای دو جیب زیپ دار در قسمت پشت شلوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوار کوهنوردی مردانه مدل THF-1418

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل THF-1418

مشخصات

  • جنس
    پلار
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    لایه خارجی شلوار از پارچه اصطلاحا سافت شل ( Softshell ) و لایه داخلی شلوار از یک لایه میکروپلار تشکیل شده است.
  • جزئیات
    دارای لایه میکروپلار.رویه آب گریز و ضد باد.دارای دوجیب زیپ دار در طرفین دارای یک جیب زیپ دار در قسمت ران شلوار دارای یک جیب زیپ دار در پشت شلوار.دارای پل روی کمر شلوار برای رد کردن کمربند. تقویت شده در قسمت زانو از جنس پارچه کوردورا مقاوم در برابر برخورد با اشیاع تیز و برنده. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. مقاوم در برابر نفوذ برف و بارون. مقاوم در برابر نفوذ باد.دارای کش در دو طرف کمر.پارچه نرم و راحت. مناسب برای آقایان و بانوان.مناسب برای کوهنوردی .کمپینگ. گل گشت. طبیعت گردی. مناسب برای فصل پاییز و زمستان. مقاوم در برابر چین و چروک.
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SM-8199

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل SM-8199

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۹۰ درصد نایلون و ۱۰ درصد اسپاندکس .
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب زیپ دار در پشت شلوار و یک جیب زیپ دار در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SLM_1658

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل SLM_1658

مشخصات

  • جنس
    پلار
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    لایه خارجی شلوار از پارچه اصطلاحا سافت شل ( Softshell ) و لایه داخلی شلوار از یک لایه میکروپلار تشکیل شده است.
  • جزئیات
    دارای لایه میکروپلار.رویه آب گریز و ضد باد.دارای دوجیب زیپ دار در طرفین دارای یک جیب زیپ دار در پشت شلوار.دارای پل روی کمر شلوار برای رد کردن کمربند. تقویت شده در قسمت زانو مقاوم در برابر برخورد با اشیاع تیز و برنده. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. مقاوم در برابر نفوذ برف و بارون. مقاوم در برابر نفوذ باد.دارای کش در دو طرف کمر.پارچه نرم و راحت. مناسب برای آقایان و بانوان.مناسب برای کوهنوردی .کمپینگ. گل گشت. طبیعت گردی. مناسب برای فصل پاییز و زمستان. مقاوم در برابر چین و چروک.
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوار کوهنوردی مردانه مدل ss_1

شلوار کوهنوردی مردانه مدل ss_1

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوار کوهنوردی مردانه مدل FSAL_1868

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل FSAL_1868

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۶۲ درصد امولسیون و۲۰ درصد فیر. و ۱۸ درصد پلی استر.
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار و یک جیب در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوار کوهنوردی مردانه فورکلاز مدل travel 100

شلوار کوهنوردی مردانه فورکلاز مدل  travel 100

مشخصات

  • جنس
    پلی اتیلن
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    شلوار به همراه کمربند می باشد.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • کشور تولید کننده
    هند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN3

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SEOJIN3

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دارای قابلیت کشسانمقاوم در برابر چین و چروکقسمت کمر در دو پهلو دارای کشدارای کمربند سگک داردارای دو جیب زیپ دار در طرفین شلواردارای دو جیب چسبک دار در طرفین ران شلوار دارای دو جیب زیپ دار در قسمت پشت شلوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوار کوهنوردی مردانه کد sla

شلوار کوهنوردی مردانه کد sla

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SH – smn 03

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SH - smn 03

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه ویندستاپر. مقاوم دربرابر آب و بادمناسب فصل پاییز و زمستانکشور سازنده چین
  • جزئیات
    جنس پارچه ویندستاپر. مقاوم دربرابر آب و باد
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوار کوهنوردی مردانه کد sla

شلوار کوهنوردی مردانه کد sla

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SH – lwlpn 06

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SH - lwlpn 06

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    شلوار لوآلپاین:از جنس ویندستاپر، مقاوم دربرابر باد و آب مناسب برای فصل پاییز و زمستان. کشور سازنده چین.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوار کوهنوردی مردانه مدل FF_1868

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل FF_1868

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۶۲ درصد امولسیون و۲۰ درصد فیر. و ۱۸ درصد پلی استر.
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار و یک جیب در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوار کوهنوردی مردانه مدل ۱۲۱

شلوار کوهنوردی مردانه مدل 121

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوار کوهنوردی مردانه مدل ۰۱

شلوار کوهنوردی مردانه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SAL_1658

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل SAL_1658

مشخصات

  • جنس
    پلار
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    لایه خارجی شلوار از پارچه اصطلاحا سافت شل ( Softshell ) و لایه داخلی شلوار از یک لایه میکروپلار تشکیل شده است.
  • جزئیات
    دارای لایه میکروپلار.رویه آب گریز و ضد باد.دارای دوجیب زیپ دار در طرفین دارای یک جیب زیپ دار در پشت شلوار.دارای پل روی کمر شلوار برای رد کردن کمربند. تقویت شده در قسمت زانو مقاوم در برابر برخورد با اشیاع تیز و برنده. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. مقاوم در برابر نفوذ برف و بارون. مقاوم در برابر نفوذ باد.دارای کش در دو طرف کمر.پارچه نرم و راحت. مناسب برای آقایان و بانوان.مناسب برای کوهنوردی .کمپینگ. گل گشت. طبیعت گردی. مناسب برای فصل پاییز و زمستان. مقاوم در برابر چین و چروک.
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوار کوهنوردی مردانه مدل FFSA_1868

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل FFSA_1868

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۶۲ درصد امولسیون و۲۰ درصد فیر. و ۱۸ درصد پلی استر.
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار و یک جیب در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوار کوهنوردی مردانه مدل SN_F1868

 شلوار کوهنوردی مردانه مدل SN_F1868

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس محصول تشکیل شده از ۶۲ درصد امولسیون و۲۰ درصد فیر. و ۱۸ درصد پلی استر.
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار و یک جیب در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای آقایان و بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شلوار کوهنوردی مردانه پروتکتیو مدل GB-18401

 شلوار کوهنوردی مردانه پروتکتیو مدل GB-18401

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس این محصول از الیاف پلی استر به همراه اسپاندکس و stretch تشکیل شده است.
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان.بسیار خنک و سبک.قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع.مقاوم در برابر چین و چروک.دارای سه جیب زیپدار: دو جیب در طرفین و یک جیب در پشت شلوار.قسمت کمر در دو پهلو دارای کش.مناسب برای آقایان.پارچه کشی و راحت.
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی .شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد.شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .مناسب برای سه فصل از سال بهار . تابستان . پاییز .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شلوار کوهنوردی مردانه فورکلاز مدل travel 100

شلوار کوهنوردی مردانه فورکلاز مدل travel 100

مشخصات

  • جنس
    پلی اتیلن
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار کوهنوردی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا