کوه‌نوردی و کمپینگلوازم ورزشی

کفش کوهنوردی آندر آمور، راهنمای خرید کفش کوهنوردی آندر آمور اصل و اورجینال

خرید اینترنتی جدیدترین مدل‌های کفش کوهنوردی آندر آمور اصل

کوهنوردی یکی از ورزش‌هایی است که نیاز به لباس و کفش مخصوص دارد، در صورت عدم استفاده از کفش مخصوص ممکن است، از کوه سقوط کنید و جان خود را از دست بدهید. کفش کوهنوردی آندر آمور به دلیل پایداری و مقاومت خیلی بالایی که در برابر سایش دارد و همچنین قابلیت ضربه گیری بالا در محافظت از پای کوهنورد یکی از بهترین کفش‌های کوهنوردی موجود در بازار می‌باشد.

انواع کفش کوهنوردی آندر آمور:

کفش‌های کوهنوردی آندر آمور نیز مانند سایر کفش‌های ورزشی در سبک‌های و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند که در ادامه به توضیح تک تک این مدل‌ها می‌پردازیم:

  1. کفش‌های کوهنوردی آب و هوا: نوعی از کفش کوهنوردی که برای استفاده در شرایط آب و هوایی خاص مثل باران، برف و زمین‌های مرطوب طراحی شده‌اند. این کفش‌ها علاوه بر ضد آب بودن از ویژگی تنفس پذیری بالا و عایق حرارتی نیز برخوردار هستند.
    کفش‌های کوهنوردی آب و هوا
    کفش‌های کوهنوردی آب و هوا
  2. کفش‌های کوهنوردی زمستانی: نوعی کفش که به منظور استفاده در محیط‌های خیلی سرد و برفی طراحی شده‌اند. این کفش‌ها ضد آب هستند و از عایق حرارتی قوی ساخته شده‌اند که از پاها در برابر رطوبت و یخ زدگی جلوگیری می‌کنند.
    کفش کوهنوردی آندر آمور زمستانی
    کفش کوهنوردی آندر آمور زمستانی
  3. کفش‌های کوهنوردی سبک: این کفش‌ها برای سعود از کوه‌های کم ارتفاع و کم خطر مناسب هستند. این مورد از وزن کم و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند که سبب می‌شود پای شما درون آن راحت بوده و احساس خستگی کمتری داشته باشند.
    کفش‌ کوهنوردی آندر آمور سبک
    کفش‌ کوهنوردی آندر آمور سبک
  4. کفش‌های کوهنوردی سنگین: بر خلاف مدل قبلی این کفش‌ها برای کوه‌های مرتفع و پر خطر کاربرد دارند‌. این کفش‌ها دارای زیره محکمی هستند که به محافظت بیشتر از پاها هنگام صعود کمک می‌کند. در واقع می‌توان گفت که این مدل از پاهای شما پشتیبانی بیشتری خواهد کرد.
    کفش‌ کوهنوردی آندر آمور سنگین
    کفش‌ کوهنوردی آندر آمور سنگین
  5. کفش‌های کوهنوردی چند منظوره: نمونه‌ای از کفش آندر آمور که برای بیشتر فعالیت‌های ورزشی مثل: پیاده روی، صعود به قله و کمپینگ طراحی شده‌اند به همین علت به آن‌ها همه کاره گفته می‌شود. این کفش‌ها معمولا از چرم طبیعی و زیره مقاوم و ضد لغزش ساخته می‌شوند که باعث می‌شود، درون آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشید.
    کفش کوهنوردی آندر آمور چند منظوره
    کفش کوهنوردی آندر آمور چند منظوره

هر یک از این کفش‌ها برای استفاده در شرایط محیطی و آب و هوایی خاصی طراحی شده‌اند که شما با انتخاب محصول متناسب با نیاز کاری خود می‌توانید از ایمنی و راحتی بیشتری برخوردار شوید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی مردانه

نحوه تشخیص کفش کوهنوردی آندر آمور اصل:

Ander Amur climbing shoes, original and fake
Ander Amur climbing shoes, original and fake
  • تفاوت قیمت: همیشه توجه داشته باشید که قیمت‌ ارائه شده توسط بازار یاب با قیمت سایر فروشندگان هم خوانی داشته باشد. اگر تفاوت قیمتی خیلی زیاد باشد باید به غیر اصل بودن محصول شک کنید.
  • مکانی که از آن خرید می‌کنید: بهتر است محصول مورد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. به عنوان مثال: فروشگاه اینترنتی رسمی آندر آمور یا سایر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند. همچنین خرید فیزیکی از یک فروشگاه لوازم ورزشی هم گزینه مناسبی است.
  • کیفیت تولید: فاکتورهایی مثل کیفیت دوخت و جنس موادی که کفش از آن ساخته شده را مورد بررسی قرار دهید. کفش آندر آمور اصل از مواد باکیفیت ساخته شده در صورتی که نمونه فیک فاقد کیفیت در دوخت و مواد اولیه است. در واقع شما در بررسی کفش کوچک‌ترین خطایی نباید مشاهده کنید.
  • بازخورد نظرات مشتریان: قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، نگاهی به نظرات مشتریانی که از قبل این کفش را خریداری کرده‌اند، بیاندازید. در صورتی که حجم زیادی از نظرات به غیر اصل بودن کفش اشاره کرده‌اند، می‌توان به تقلب بودن محصول اطمینان کرد و در صورت تاکید بر اصلی بودن می‌توان به اصل بودن محصول اطمینان کرد.
  • ضمانت اصالت کالا: از فروشگاه‌هایی خرید کنید که دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشند و بعد از خرید به شما شماره پیگیری محصول را می‌دهند و از طریق وارد کردن کد در سایت سازنده می‌توانید از اصل بودن کفش خود اطمینان حاصل کنید. همچنین در صورتی که خلاف اصل بودن کالا ثابت شود، می‌توانید از فروشنده خسارت بگیرید.
  • بسته بندی و هولوگرام: کفش آندر آمور اصل یک بسته بندی و برچسب مخصوص روی محصولات خود دارد، توجه کنید که کفش خریداری شده با استاندارهای آندر آمور هم‌خوانی کامل دارد. برچسب روی محصول می‌بایست مشخصات و کد روی محصول را داشته باشد.

با به کار گیری این موارد می‌توانید از اصل بودن کفش کوهنوردی آندر آمور خود اطمینان حاصل کنید.

قیمت کفش کوهنوردی آندر آمور:

قیمت این کفش ممکن است تحت شرایط خاصی مانند: جنس، مدل، سبک، فروشنده و سایر ویژگی‌ها متفاوت باشد. قیمت محصولات آندر آمور از رنج ارزان قیمت شروع شده و کفش‌های حرفه‌ای آن هم از قیمت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی قیمت این برند در بین فروشنده‌های مختلف با هم متفاوت است، پس برای اینکه از قیمت دقیق یک محصول با خبر شوید و کلاه سرتان نرود، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. البته یک سری سایت‌ها هستند که قیمت‌ یک محصول را از فروشگاه‌های مختلف برای شما استعلام می‌کنند، فقط توجه داشته باشید که احتمال فیک بودن جنس خیلی ارزان نسبت به فروشگاه‌های دیگر هم له دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی زنانه

نکات مهم هنگام خرید کفش کوهنوردی آندر آمور:

  1. اندازه مناسب: اطمینان حاصل کنید که کفش خریداری شده دقیقا اندازه پای شما باشد و درون آن احساس راحتی داشته باشید. برای این منظور کفش‌ را در یک سطح صاف بپوشید و با آن چند قدم راه بروید، در این تست نباید فشار یا در در هیچ قسمتی را احساس کنید.
  2. ثبات و پشتیبانی: اول از هر چیزی از قدرت ثبات و پایداری کفش خود اطمینان حاصل کنید، یک کفش خود باید در برابر فشار به خوبی از خود مقاومت نشان دهد و دچار پارگی نشود به خصوص هنگامی که وزن کوله پشتی و سایر تجهیزات کوهنوردی به کفش شما وارد می‌شود. کیفیت رویه و زیره کفش در این مورد دخیل است.
  3. ضد آب و رطوبت: بهتر است کفشی را که خریداری می‌کنید، از مواد ضد آب ساخته شده باشد و اجازه ورود آب و رطوبت به پای شما را ندهد. این کفش‌ها می‌توانند برای محیط‌های کوهستانی که معمولا با بارش برف و باران همراه هستند و همیشه هوای سردی دارند، مناسب باشند.
  4. وزن کم و راحتی بالا: یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید این کفش‌ها باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، وزن کفش شما می‌باشد. کفش‌های سبک وزن باعث می‌شوند که درون آن‌ها احساس راحتی بیشتری داشته باشید و هنگام کوهنوردی کمتر خسته شوید. فراموش نکنید که یک کفش سنگین وزن پای شما را بیشتر خسته می‌کند.
  5. نوع طراحی و جنس زیره: شاید مهمترین قسمت کفش کوهنوردی زیره آن باشد، زیرا تمام وزن شما و تجهیزاتتان را تحمل می‌کند. این موضوع زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که از محلی با سنگ‌های زیر عبور می‌کنید. اگر زیره جنس مقاومی نداشته باشد، بلافاصله پاره خواهد شد و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  6. تناسب با شرایط آب و هوایی مقصد: شما باید شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که قرار است در آن کوهنوردی کنید را به دست آورید، اگر منطقه مورد نظر شما کوهستانی است، باید یک کفش ضد آب را خریداری کنید. زیرا در این مناطق بارش برف و باران بیشتر از سایر مناطق است. برای مناطق گرم هم بهتر است به تنفس پذیر و خنک بودن کفش توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  7. کیفیت ساخت و مواد اولیه: طول عمر یک کفش را مواد اولیه و کیفیت ساخت کفش مشخص می‌کند. تلاش کنید که کفش مورد نظر شما از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد و همچنین از نظر دوخت و تولید باکیفیت باشد. هر چه جنس کفش باکیفیت‌تر مدت زمان بیشتری هم برای شما کار خواهد کرد.
  8. قابلیت تنفس پذیری: اگر به دنبال این هستید که پس از طی یک مسافت کوتاه پاهای شما عرق و بوی نامطبوع به خود نگیرد، حتما کفشی را انتخاب کنید که هوا به خوبی درون کفش جریان داشته باشد. تنفس پذیری نقش مهمی در کیفیت کفش شما ایفا می‌کند.
  9. خدمات پس از فروش: شاید برای شما هم جالب باشد که برخی از محصولات این برند که از قیمت خیلی بالایی برخوردار هستند، زیرا در صورت خرابی در موعد مقرر شرکت کفش را برای شما تعویض می‌کند و می‌توانید از خرید یک کفش جدید معاف شوید.
  10. تست و آزمایش کفش: قبل از اینکه با یک کفش به کوهستان بروید، بهتر است کفش را بپوشید و چند روزی با آن پیاده روی کنید. در این حالت کفش هم در پای شما جا باز می‌کند و درون آن راحت‌تر هستید و اگر مشکلی در کفش وجود داشته باشد، شما در کوهستان و مسیر طولانی مجبور به حرکت با این کفش‌ها نخواهید بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش کوهنوردی آندر آمور مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش کوهنوردی آندرآمور زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعیه

این محصول در حال حاضر در فروشگاه دیجی کالا موجود نمی باشد، در صورت موجود شدن روی وب سایت قرار داده می شود.

مراجعه به فروشگاه دیجی کالا

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش کوهنوردی آندرآمور در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس خواب زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا