زنانه

کفش کالج زنانه، راهنمای خرید انواع کفش کالج زنانه جدید و زیبا

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کفش کالج زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تفاوتی نمی‌کند که جا کفشی شما پر از مدل‌های مختلف کفش زنانه باشد یا اینکه شما همیشه فقط از یک جفت کفش زنانه برای راه رفتن استفاده کنید، هر خانم با سلیقه‌ای باید درون جاکفشی خود یک جفت کفش کالج زنانه داشته باشد.‌ همیشه خانم‌ها هنگام خرید کفش به جای اینکه توجه به راحتی و فرم کفش درون پای خود داشته باشند، به سراغ مدل‌های جدید می روند که شاید چندان هم برای پای آن‌ها راحت و مناسب نیست. پس همیشه قبل از خرید کفش بهتر است مدل کفش خود را مشخص کنید. کفش کالج زنانه یکی از زیباترین مدل‌های کفش زنانه موجود در جهان می باشد و در کشور ایران هم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. کفش کالج زنانه در دسته‌ی کفش‌های تخت زنانه قرار می گیرد به همین دلیل راه رفتن با آن ساده بوده و هنگام راه رفتن شما کمتر دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پا می‌شوید.

زمانی که شما مدل کفش خود را انتخاب کردید، یعنی نوع کالج باید به سراغ راحتی و دوام کفش خود بروید. زیرا این دو فاکتور از مهمترین فاکتورها هنگام خرید کفش کالج زنانه می‌باشند. اگر کفش شما راحت نباشد، هنگام راه رفتن با آن خیلی سریع خسته می‌شوید و امکان تاول زدن پاهای شما هم به دور از انتظار نیست. امروزه به علت بالا بودن قیمت کفش باید به دوام و ماندگاری آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید، چون اگر کفش شما از جنس خوبی ساخته نشده باشد، خیلی سریع پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد و شما مجبور به خرید دوباره کفش کالج زنانه می‌شوید. برای خرید هر محصول اگر می‌خواهید یک خرید موفق داشته باشید بهتر است، یک سری نکات را در مورد خرید آن محصول بدانید. لازمه موفقیت در هر کاری داشتن دانش و مهارت در آن زمینه است. پس برای داشتن یک خرید موفق باید علم و دانش خود را در زمینه خرید کفش کالج زنانه بالا ببرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و سلامت پاهای خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید کفش کالج زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کفش کالج زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کفش کالج زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

منظور از کفش‌ کالج‌زنانه چیست؟

کالج در واقع نوعی کفش زنانه است که در دسته کفش‌های زنانه تخت یا با پاشنه کوتاه قرار می‌گیرد. این کفش را به دلیل انطباق زیادی که با انواع لباس زنانه دارد، می‌توان با انواع لباس زنانه ست کرد. خانم‌ها معمولا عاشق پوشیدن لباس‌های مختلف هستند به همین علت این کفش یک گزینه مناسب است. شما این مدل کفش را در جنس‌های مختلف می‌توانید در بازار پیدا کنید اما در اصل جنس این کفش از چرم طبیعی می‌باشد و به علت سازگاری که با بیشتر لباس‌های شما دارد، می‌توانید آن را به صورت هفتگی با لباس‌های مختلف استفاده کنید. این کفش ظاهری رسمی دارد و بیشتر برای دانشگاه، محل کار و بیرون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل اکثرا فاقد بند می‌باشد، البته در برخی مدل‌ها بندهای کمی وجود دارد. این کفش معمولا تخت بوده و پاشنه‌دار نیست، البته در برخی مدل‌ها یک پاشنه کوتاه دیده می‌شود.

تاریخچه استفاده از کفش‌ کالج‌زنانه:

استفاده از این کفش پیشینه تاریخی زیادی دارد و به سال ۱۲۲۵ میلادی بر می‌گردد. شاید اولین استفاده از این کفش را بتوان به مردم آمریکا نسبت داد که اولین نمونه کفش بدون بند را استفاده می‌کردند. در زمان گذشته به کفش‌هایی با این سبک موکاسین گفته می‌شد، در واقع موکاسین را می‌توان اولین نمونه کفش کالج دانست. این کفش‌ به وسیله شخصی به نام ریموند لویس انگلیسی ساخته شد. این کفش‌ها با انواع مهره و منگوله تزئین می‌شد تا ظاهر زیباتری پیدا کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار زنانه

انواع کفش‌کالج یا همان کفش راحتی زنانه:

  1. کفش‌کالج زنانه منگوله‌دار: شاید این مدل قدیمی‌ترین نمونه کفش راحتی زنانه باشد که اولین بار موکاسین‌های آمریکایی برای نمایش فرهنگشان آن‌ را با مهره و منگوله تزئین می‌کردند. بعد‌ها اروپایی‌ها این کفش را پذیرفتند و به عنوان یک مدل کفش راحتی وارد اروپا شد. اروپایی‌ها این کفش را با چرم جیر ضخیم شانه کشیده شده تولید کردند.
  2. کفش‌کالج زنانه جیر: این مدل در دسته کفش‌های راحتی رسمی قرار نمی‌گیرد. زیرا غیر رسمی‌تر هستند و معمولا در طول روز پوشیده می‌شوند. این مدل به حدی راحت است که شما می‌توانید مسافت خیلی زیادی را بدون خسته شدن با آن طی کنید. این مدل در رنگ‌های قهوه‌ای و سرمه‌ای تولید و روانه بازار می‌شوند. رنگ قهوه‌ای آن معروف‌تر بوده با این حال رنگ سرمه‌ای آن‌ هم طرفداران زیادی دارد.
  3. کفش‌کالج زنانه پنی: شرکت G.H.Bass در سال ۱۳۰۸ میلادی با هدف جدا نمودن کفش‌های کالج از راحتی اقدام به ساخت نمونه‌ای کرد که یک نوار چرمی به همراه الماس در جلوی آن‌ها به کار رفته بود. برخی هنگام خرید یک نمونه جدید یک سکه را به عنوان خوش شانسی درون کفش‌های خود قرار می‌دادند. برخی هم معتقد هستند مهمانان هتل برای اینکه کفش‌هایشان توسط خدمه هتل واکس زده شود، یک پنی برای خدمتکار درون کفش خود قرار می‌دادند.
  4. کفش‌کالج زنانه قطعه اسبی: برند گوسی مدل ایتالیا نمونه‌ای از کفش راحتی کالج را مورد حمایت خود قرار داد. زمانی ایده این مدل ساخته شد که آقای گوسی در یک هتل در شهر لندن کار می‌کرد. او در این هتل به اسب سوگند خود اشاره می‌کند و در مورد عشق خود به این اسب نمادین صحبت می‌کند. این شخص زمان راه اندازی برند خود تصویر این اسب را روی کفش‌های تولیدی خود قرار داد تا عشق و علاقه به اسب را در بین مردم رواج دهد و به مردم بیاموزد که باید به اسب‌ها احترام گذاشت.

کفش کالج‌زنانه با چه شلواری ست کنیم؟

نکته قابل توجه‌ای که در مورد این کفش‌ها می‌توان ذکر کرد، این است که هم می‌توان آن‌ها را با شلوار جین زنانه و هم با شلوار کتان و پارچه‌ای زنانه ست نمود. شاید همین موضوع باعث شده باشد که این کفش زنانه نسبت به کفش‌های زنانه دیگر علاقه‌مندان بیشتری پیدا کرده باشد. اما اگر از جنس شلوار فاکتور بگیریم، این کفش معمولا روی شلوار‌های زنانه دمپا کوتاه و پاچه تنگ پوشیده می‌شود.

کفش کالج با جوراب یا بدون جوراب پوشیده می‌شود؟

یکی از بزرگترین اختلاف نظرهایی که بین کالج پوشان زنانه وجود دارد، این است که این کفش را با جوراب باید پوشید یا بدون جوراب، اگر به نظر اکثریت جامعه توجه کنیم، اکثر این افراد کفش کالج را بدون جوراب استفاده می‌کنند و آن‌هایی که این کفش را با جوراب می‌پوشند، معمولا از جوراب‌های کالج استفاده می‌کنند.

یک کفش کالج زنانه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • مهمترین ویژگی که یک کفش‌کالج خوب می‌تواند داشته باشد، بدون بند بودن آن است، زیرا بدون نیاز به خم شدن می‌توان آن را پوشید یا از پا بیرون آورد. این یک ویژگی مهم برای خانم‌هایی است که از مانتو کوتاه استفاده می‌کنند.
  • دومین ویژگی خوبی که این کفش می‌تواند داشته باشد، داشتن پاشنه کوتاه و تخت می‌باشد. این ویژگی باعث می شود راه رفتن با آن راحت‌تر شود و حین راه رفتن احتمال پیچ خوردن پای شما به حداقل برسد. شاید به همین دلیل به آن کفش راحتی هم گفته می‌شود.
  • آخرین نکته جالب توجهی که در این کفش می‌توان دید جنس آن می باشد. کفش‌های کالج معمولاً از نبوک و چرم جیر ساخته می شوند که باعث می‌شود طول عمر ماندگاری بالاتری داشته باشند. این کفش‌ها را به راحتی می‌توان با یک پارچه مرطوب تمیز کرد. البته این کفش‌ها قابلیت واکس زدن هم دارند و به وسیله واکس می توانید آن‌ها را به خوبی براق بیاندازید.

کفش کالج زنانه را معمولا با چه استایلی می‌توان پوشید؟

  1. استایل اداری و رسمی: امروزه با توجه به اینکه تعداد خانم‌هایی که وارد مشاغل اداری می‌شوند نسبت به خانم‌های خانه‌دار رو به رشد می‌باشد، بهتر است در مورد ست کردن کفش های کالج با استایل زنانه بیشتر صحبت کنیم. برای رسمی کردن این کفش‌ها باید بیخیال رنگ‌های تیره شوید، یعنی رنگ لباس‌های خود را طوری تنظیم کنید که جلوه خاصی به کفش‌های شما بدهند.
  2. استایل روزمره: در واقع لباس‌هایی که خانم‌ها برای بیرون رفتن معمولی از منزل استفاده می کنند، تیپ و روزمره گفته می‌شود. همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های جوان استفاده از کفش کالج برای استایل روزانه است. برای استایل روزمره خود می توانید این کفش را به همراه شلوار جین، شومیز و حتی لباس‌های سرهمی بپوشید. مهمترین مزیتی که باعث شده این کفش طرفداران زیادی در بین خانم‌ها پیدا کند، هماهنگ شدن آن با انواع لباس زنانه است.
  3. استایل تک رنگ: همانطور که گفته شد این کفش انعطاف پذیری بالایی دارد یعنی آن را می‌توان با هر رنگ و مدلی هماهنگ کرد. به همین علت تنها کفشی را که با استایل بولد یا همان تک رنگ می‌توان ست کرد همین کفش های کالج می‌باشند. به دلیل تک رنگ بودن این استایل بهتر است به سراغ کیف، مانتو و کفش‌هایی بروید که طرح‌دار هستند و ساده نیستند. با این کار استایل شما از یکنواختی خارج می‌شود.
  4. استایل راک اند رول: قبل از هر چیزی بهتر است، شما را با استایل راک اند رول آشنا کنیم. این استایل از یک شلوار جین مشکی تیره و یک شومیز یا تیشرت رنگ روشن و کت چرمی مشکی تشکیل می‌شود. بهترین گزینه‌ای که با این پوشاک می‌توان پوشید، کفش کالج می‌باشد. زیرا اکثر جنس‌های این کفش چرم جیر مشکی و قهوه‌ای می‌باشند. در هر صورت انتخاب با خود شما است که چرم مشکی یا قهوه‌ای را با استایل خود هماهنگ کنید.

بهترین مارک کفش کالج موجود در بازار:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کفش‌کالج به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر برند‌های باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این کفش به خوبی فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کفش کالج را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کفش کالج چرم آرا
  • کفش کالج نهرین
  • کفش کالج گابور
  • کفش کالج شیفر
  • کفش کالج ادورا
  • کفش کالج بلوط
  • کفش کالج شهپر
  • کفش کالج آلدو
  • کفش کالج گلسار
  • کفش کالج دالاوین

کفش کالج زنانه از کجا بخریم؟

روش های مختلفی برای خرید کفش زنانه وجود دارند که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می توانید، خرید خود را انجام دهید. از آنجایی که توضیح دادن تک تک این روش‌ها یک پروسه زمان‌بر بوده و ممکن است به یک مقاله جداگانه احتیاج داشته باشد، تصمیم گرفتیم تا در ادامه همین مطلب دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما معرفی کنیم.

  1. خرید از فروشگاه کفش فروشی: یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های خرید همان خرید حضوری می‌باشد. در این روش شما باید از محل کار و منزل خود خارج شوید و به نزدیکترین فروشگاه کفش فروشی مراجعه کنید و کفش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود.
  2. خرید اینترنتی کفش کالج زنانه: در این روش مانند روش قبلی نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید، تنها کافی است به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید و با رایانه یا تلفن هوشمند خود به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. نگران نباشید، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید کفش مخصوص پیاده روی زنانه

نکات مهم هنگام خرید کفش کالج زنانه:

  1. قیمت کفش: اولین و شاید مهمترین نکته در مورد خرید کفش زنانه قیمت آن می‌باشد قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه برای خرید این محصول را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع کفش: این کفش هم مانند سایر کفش های زنانه مدلهای مختلفی دارد این شما هستید که باید با توجه به نوع استایل و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید. این کفش دارای چهار نمونه منگوله‌دار، پنی، جیر و قطعه اسبی می‌باشد که نمونه منگوله‌دار و جیر بیشتر از سایر مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اینکه با هر یک از این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنم قسمت ابتدایی این مطلب را با دقت مطالعه نمائید.
  3. جنس کفش: کفش کالج یا از پارچه مخمل یا از جنس چرم جیر تهیه می‌شود. اگر به دنبال یک کفش برای استایل رسمی‌تر هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما نمونه چرمی را انتخاب کنید. چرم طول عمر زیادی دارد، پای شما درون چرم کمتر عرق کرده و بوی بدی به خود می‌گیرد. شما با یک دستمال مرطوب به راحتی می‌توانید آن‌ها را براق کنید. اما آن‌ها را نمی‌توان شستشو داد و جنس مخمل نیاز به واکس و تمیز کردن ندارد و به راحتی می‌توانید آن را شستشو دهید.
  4. سایز کفش: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید کفش توجه به سایز مناسب آن می‌باشد. برای مشخص شدن سایز دقیق پا به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما خرید کفش را به بعدازظهر موکول کنید، زیرا در این ساعت پا کمترین میزان ورم را دارد و سایز آن بهتر مشخص می‌شود. توجه کنید که اندازه کفش نباید کوچک‌تر یا بزرگتر از پای شما باشد، بلکه دقیقا باید سایز پای شما بوده و هنگام راه رفتن پای شما دچار زدگی و تاول نشود. اگر با سایز کفش خود مشکل دارید، کفش‌های طبی را خریداری کنید.
  5. توجه به جنس کفی: مهم‌ترین قسمت یک کفش کفی آن می‌باشد. در واقع کفی کفش تمام ضربات ناشی از زمین به کف پا را خنثی می‌کند. پس اگر به دنبال یک کفش راحتی هستید که پای شما را اذیت نکند، باید کفی مناسبی داشته باشد. اگر همیشه مسافت زیادی را پیاده‌روی می‌کنید، بهتر است، کفش‌های دارای کفی نازک را خریداری نکنید، زیرا هنگام راه رفتن فشار بیشتری را به پای شما وارد می‌کنند و همین امر باعث می‌شود، شما کمتر احساس کمردرد و پا درد کنید.
  6. پهنا و عرض کفش: بعد از انتخاب سایز مناسب به عرض کف هم دقت کنید، اگر پاهای شما پهن هستند، باید کفشی را خریداری کنید که پهنا و عرض بیشتری دارند. برای پی بردن به این موضوع باید کفش مربوطه را بپوشید تا به این موضوع پی‌ببرید. اگر هنگام پوشیدن کفش فشار از ناحیه پنجه پا را احساس می‌کنید، بهتر است به سراغ کفشی بروید که هنگام پوشیدن پنجه پای شما درون آن احساس راحتی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم، حتما هنگام تست کردن کفش از جوراب استفاده کنید.

روش نگهداری از کفش کالج زنانه:

  • همیشه جوراب خود را پس از هر بار استفاده از کفش شستشو دهید، تا بوی نامطبوعی به خود نگیرد. چون بعضی از مدل‌ها مثل چرمی را نمی‌توان شستشو داد.
  • همیشه برای تمیز کردن کفش چرمی از یک پارچه مرطوب استفاده کنید و بعد به وسیله پی واکس و فرچه به خوبی آن را برق بیاندازید.
  • همیشه کفش‌های خود را درون جا کفشی و در سایه نگهداری کنید. نور خورشید باعث خشک شدن و ترک برداشتن رویه آن‌ها می‌شود.
  • در صورتی که مجبور به شستشوی کفش خود شدید، آن را در سایه و در معرض هوای آزاد خشک کنید. هرگز نباید از نور خورشید و وسایل گرمایشی استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش کالج زنانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش کالج زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کفش زنانه مدل رامیلا

کفش زنانه مدل رامیلا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    دوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت نظافت و نگهداری با واکس و مواد مراقبت از چرم
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش چرم زنانه آریوان مدل ARZ501M

کفش چرم زنانه آریوان مدل ARZ501M

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جزئیات
    کفش چرم طبی زنانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش زنانه مورتی مدل خورشید BK.2830

کفش زنانه مورتی مدل خورشید BK.2830

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جزئیات
    تهیه شده توسط برند خوش نام ایرانی مورتی رویه چرم مرغوب صنعتیزیره ی مقاوم سبک و مستحکم پی وی سی
  • نگهداری
    قابلیت نظافت و شست و شو توسط واکس و مواد مراقبت از چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش زنانه مدل کالج تخت ورنی

کفش زنانه مدل کالج تخت ورنی

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2560-001

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2560-001

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش زنانه چرم مشهد مدل j2521

کفش زنانه چرم مشهد مدل j2521

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • کد کالای محصول
    j2521
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2530-093

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2530-093

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ارتفاع پاشنه
    یک سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش زنانه مدل تینا

کفش زنانه مدل تینا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    وزن کمظرافت در دوختزیره مقاوم در برابر سایش
  • نگهداری
    دستمال نمدار ، واکس و مواد مراقبت از چرم
  • کد کالای محصول
    TI-BL
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2455-070

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2455-070

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش زنانه مدل رایکا

کفش زنانه مدل رایکا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    سبک، دوخت ظریف
  • نگهداری
    دستمال و واکس مخصوص چرم
  • کد کالای محصول
    RAI-GR
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2536

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2536

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2530-083

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2530-083

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ارتفاع پاشنه
    یک سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2530-034

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2530-034

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ارتفاع پاشنه
    یک سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش زنانه مدل SCOOTER چرم طبیعی

کفش زنانه مدل SCOOTER چرم طبیعی

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    کفش روزمره زنانه – دارای فرم یکسره – رویه طرح دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2534

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2534

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش زنانه مدل ملورین

کفش زنانه مدل ملورین

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    وزن کم، دوخت ظریف، زیره مقاوم در برابر سایش
  • نگهداری
    واکس و مواد مراقبت از چرم
  • کد کالای محصول
    MEL-BL
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2520

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2520

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش زنانه مدل چرم پوش کد Bk

کفش زنانه مدل چرم پوش کد Bk

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش زنانه چرم مشهد مدل j2534

کفش زنانه چرم مشهد مدل j2534

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    j2534

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش زنانه چرم مشهد مدل J2534

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2534

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش زنانه سیی مدل ملکه کد ۱۹۶۲.۱

کفش زنانه سیی مدل ملکه کد 1962.1

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جزئیات
    تولید شده با استفاده از بهترین متریال موجود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش زنانه مدل A208-8

کفش زنانه مدل A208-8

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دارای سگک تزئینیبسیار نرم و منعطفارتفاع پاشنه ۱ سانتی متربسیار خوش پوش و راحتکفی دوخته شده به کف کفشطراحی مناسب با ارگونومی پادارای بندینک جهت پوشیدن آسانامکان ست کردن با انواع استایل هادوخت تمام صنعتی با بروزترین تکنولوژی
  • نگهداری
    در زمـــان استفـــاده نـکـردن از کـفـــش هــا جــهت حفــظ قالــب اصلـــی و ظاهـر کـفش میبایست فضای داخلی آن راتوسط تیکه های کاغذ یا پارچه و یا قالب های اماده پـر کنیــد. همچنین از فشرده کردن کفش ها به مدت طولانـی خـودداری نمـایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش طبی زنانه مدل sedaliferpu

کفش طبی زنانه مدل sedaliferpu

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش زنانه مدل SCOOTER-5M چرم طبیعی

کفش زنانه مدل SCOOTER-5M چرم طبیعی

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    کفش روزمره زنانه – دارای فرم یکسره – رویه طرح دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش زنانه مدل سادین

کفش زنانه مدل سادین

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    وزن کم، دوخت ظریف، زیره ضد سایش
  • نگهداری
    نظافت با دستمال و مواد مراقبت از چرم
  • کد کالای محصول
    SAD-BL
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش زنانه سیی مدل لژ بلند کد ۱۹۰۴.۲

کفش زنانه سیی مدل لژ بلند کد 1904.2

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • جزئیات
    جنس زیره بسیار نرم است.سایز کفش کاملا استاندارد است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفش زنانه مدل پانیذ

کفش زنانه مدل پانیذ

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    دوخت تمیزمناسب استفاده روزمره
  • نگهداری
    قابلیت نظافت و نگهداری با واکس و مواد مراقبت از چرم مصنوعی
  • کد کالای محصول
    PAN-BL
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفش زنانه مدل Aysan_40 کد pnt رنگ مشکی

کفش زنانه مدل Aysan_40 کد pnt رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کفش زنانه مدل آنیس

کفش زنانه مدل آنیس

مشخصات

  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    دوخت تمیز
  • کد کالای محصول
    AN-GR
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کفش زنانه مدل پانیذ

کفش زنانه مدل پانیذ

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جزئیات
    دوخت تمیزمناسب استفاده روزمره
  • نگهداری
    قابلیت نظافت و نگهداری با واکس و مواد مراقبت از چرم مصنوعی
  • کد کالای محصول
    PAN-BL
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش کالج زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه واتر جت دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا