ابزار سلامت

مچ بند طبی، راهنمای خرید مچ بند طبی برای سندرم تونل کارپال پاکسمن

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مچ بند طبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اجازه دهید به شما کمک کنیم تا همه گزینه‌های مختلف را مرتب کنیم تا بهترین مچ بند طبی را برای نیازهای خود پیدا کنید. بریس راست می‌تواند به هر چیزی از پیچ خوردگی معمولی گرفته تا شرایطی مانند تاندونیت و تونل کارپ کمک کند. حتی ورزشکاران نیز می‌توانند از فشرده سازی و حمایت آن‌ها بهره‌مند شوند. نگاهی به راهنمای ما برای انتخاب بهترین مچ بند طبی بیندازید، جایی که ما مهم ترین عوامل مانند جنس، نوع، اندازه، پشتیبانی و توصیه‌های متناسب با نیاز شما را بررسی می کنیم. مچ بند‌ها می‌توانند برای افرادی که دارای شرایطی مانند سندرم تونل کارپال، تاندونیت و آرتریت هستند، حمایت بیشتری را فراهم کند. مچ بند طبی به نگه داشتن مچ در یک موقعیت خنثی کمک می کند تا به بهبودی شما کمک کند.

مچ بندهای طبی بخشی از بدن هستند که اغلب فراموش می‌شوند، اما مچ دست ما بار عمده بسیاری از فعالیت‌های روزانه ما را تحمل می‌کند. وقتی زمین می‌‌خوریم ما را می‌گیرند و به ما اجازه می‌دهند بارها و بارها بلند شویم، هل بدهیم و بکشیم. گاهی اوقات، این حرکات بیش از حد تکراری به سراغ ما می‌آیند و مچ دست ما با مشکلات زیادی مواجه می شود. در آن زمان است که می‌توانیم به تکیه‌گاه‌های مچ دست، مانند بریس، آستین، آتل و سایر لوازم جانبی تکیه کنیم. مچ بند طبی دست چند وظیفه دارد. آن‌ها نه تنها به فشرده سازی مچ کمک می‌کنند، بلکه تضمین می‌کنند که مچ در یک موقعیت ارگونومیک باقی بماند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مچ بند طبی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مچ بند طبی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مچ بند طبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

مچ بند طبی چیست؟

مچ بندها در اطراف مچ بسته می‌شوند تا از آسیب بیشتر محافظت کنند. بریس‌ها از مفاصل حمایت می‌کنند و گاهی اوقات فشار حرارتی را به استخوان‌ها و رباط‌ها می‌دهند تا امکان بهبودی را فراهم کنند. افراد معمولاً در صورت آسیب دیدگی مانند رگ به رگ شدن یا شرایطی که باعث درد یا التهاب در مچ دست می‌شوند از مچ بند استفاده می کنند. این بریس‌ها یا آتل‌ها در اطراف مچ قرار می‌گیرند و حمایت و محافظت در برابر آسیب‌های بیشتر و رگ به رگ شدن را فراهم می‌کنند. افراد ممکن است هنگام شرکت در فعالیت‌هایی مانند تایپ کردن، حرکت دادن اشیاء یا ورزش از مچ بند استفاده کنند. این محصولات با کمک به حفظ مچ دست در وضعیت خنثی به ریکاوری آن کمک می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قوزبند

انواع مچ بند طبی:

مچ بند برای درد عمومی دست:

  • شاید در آخر هفته به سادگی بیش از حد کار کرده اید یا مچ دست یا دست خود را دچار رگ به رگ شدن کرده‌اید. خم شدن بیش از حد مچ دست می تواند این کار را انجام دهد. منجر به کشیدگی تاندون ها و رباط‌ها شود.
  • در این مثال، مچ بند همه منظوره به خوبی کار خواهد کرد. به دست شما اجازه استراحت می دهد، چیزی که لازم است. شما می‌توانید اینها را تقریباً در هر داروخانه یا فروشگاه بزرگی خریداری کنید. قیمت آن‌ها معمولاً ۱۰-۲۰ دلار است.
  • به دنبال مچ بندی باشید که در حالت خنثی یا مسطح قرار دارد و با داشتن یک «پایه» یا ستون فقرات فلزی در سمت کف دست، از مچ دست حمایت می‌کند. در صورت نیاز از این نوع آتل مچ دست استفاده کنید تا حرکات دردناک را به حداقل برسانید تا زمانی که علائم فروکش کنند.

مچ بند برای استرس های مکرر:

  • فقط تصور نکنید که درد دست شما صرفاً ناشی از کار زیاد است. اگر مشکلات دست شما به دلیل استرس مکرر است، ممکن است به تاندونیت مچ دست یا حتی بدتر از آن سندروم تونل کارپال نگاه کنید.
  • اینها زمانی اتفاق می‌افتد که با انگشتان و دستان خود حرکات سریع و شدیدی انجام می‌دهید. اغلب، گرفتن ابزار برای مدت طولانی نیز این شرایط را ایجاد می‌کند.
  • به طور کلی، درد شایع ترین علامت استرس های مکرر است. اما بی حسی و گزگز در انگشتان دست و همچنین ضعف نیز از علائم شایع این بیماری است.
  • وقتی با پزشک مشورت می‌کنید، او چند توصیه به شما می‌کند. ابتدا پزشک به شما خواهد گفت که آیا تاندونیت یا سندرم تونل کارپال دارید یا خیر. گاهی اوقات، تشخیص این تفاوت دشوار است.
  • دوم، پزشک استفاده از بریس را برای تاندونیت یا سندرم تونل کارپ توصیه می‌کند.
  • سوم، پزشک به شما نشان می دهد که کدام بریس برای شما و نوع بدن شما بهتر عمل می کند.
  • پزشک ممکن است برای شما نسخه خاصی از مچ بند را تجویز کند. به طور کلی، شما باید این بریس را در طول روز کم بپوشید، به خصوص زمانی که دست‌های خود را بیش از حد استفاده می‌کنید. با این حال، آن را به طور مداوم در شب هنگام خواب بپوشید تا زمانی که علائم از بین بروند.

مچ بند برای سندرم تونل کارپال:

  • بریس تونل کارپال واقعی یک طراحی بسیار خاص است. در واقع، تمام ویژگی‌های بریس برای تاندونیت را دارد، به استثنای یک استثنا بریس تونل کارپال واقعی ستون فقرات فلزی در سمت کف دست ندارد. اگر اینطور باشد، پس مچ بند تونل کارپ «تأیید شده» نیست، حتی اگر برچسب ممکن است آن را به این صورت تبلیغ کند. بنابراین مراقب باشید؛ ستون فقرات فلزی در سمت کف دست آسیب بیشتری به مفصل مچ دست شما وارد می‌کند.
  • به این دلیل که سندرم تونل کارپال مشکل فشار شدید داخل مچ دست است. در شب، هنگامی که ناخودآگاه مچ دست خود را خم می‌کنید، ستون فقرات فلزی در آن نقطه روی مفصل مچ دست فشار می‌آورد. این باعث افزایش بیشتر فشار داخل می‌شود.
  • در نتیجه، علائم تونل کارپ شما در صبح بسیار بدتر خواهد شد. با گذشت زمان، حتی ممکن است به سندرم تونل کارپال شدید مبتلا شوید.
  • روش دیگر، یک بریس تونل کارپ تایید شده، ستون فقرات را در جای دیگری روی بریس خواهد داشت. ستون فقرات را می‌توان برای راحتی و نیازهای خاص بیمار برداشت و دوباره در موقعیت قرار داد.
  • همچنین ممکن است بلافاصله پس از جراحی تونل کارپال به مچ بند نیاز داشته باشید. الزامات مشابه با بریس تونل کارپال تایید شده است. البته، فقط مطمئن شوید که بریس محل جراحی را تحریک نمی‌کند.

مچ بند برای تاندونیت:

تاندونیت را «تنوسینوویت مچ» یا «تاندونیت مچ دست» نیز می‌گویند. گاهی اوقات به آن «تاندونیت» می‌گویند. زمانی است که تاندون‌های ساعد ملتهب و متورم می‌شوند، بنابراین استراحت دادن مچ دست و مچ بند تا زمانی که علائم ایجاد شود مفید است.

  • ابتدا مچ بندی را انتخاب کنید که دست را در حالت عصبی نگه دارد.
  • دوم، مطمئن شوید که در قسمت کف اسپلینت برخلاف تونل کارپال یک پایه فلزی یا ستون فقرات وجود دارد.
  • در نهایت مطمئن شوید که بریس حداقل تا نیمی از آرنج را بپوشاند. این به جلوگیری از فشار روی مفصل مچ دست کمک می‌کند.

نحوه استفاده از مچ بند طبی:

سازندگان مچ بند باید دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه پوشیدن محصول ارائه دهند. یک فرد معمولاً بریس را روی مچ دست خود می‌کشد و تسمه‌ها را محکم می‌کند تا فشار لازم را اعمال کند. برای ایجاد تکیه گاه صحیح، بریس باید احساس نرمی داشته باشد. با این حال، افراد در صورت احساس درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در دست یا مچ، باید مچ بند را شل کنند.

برای چه نوع صدماتی، مچ بند طبی دست توصیه می‌شود؟

  1. سندرم تونل کارپال: این یک آسیب به عصب میانی است که باعث ایجاد حساسیت به مچ دست و بیشتر حرکات دست‌ها می‌شود. می تواند باعث گزگز، ضعف، بی‌حسی یا آسیب عضلانی شود. در برخی موارد، افراد با این بیماری به دنیا می‌آیند و علائم فقط به مرور زمان، پس از زمین خوردن یا حتی یک حرکت ناهنجار ظاهر می‌شوند.
  2. شکستگی: یکی از شایع ترین علل شکستگی در این ناحیه است که در اثر افتادن، ضربه خوردن یا زمین خوردن ایجاد می‌شود. بدن انسان به خودی خود هزاران رفلکس دارد و دست‌ها اغلب برای کاهش ضربه یا محافظت از خود استفاده می‌شوند. به طور مشابه، ورزشکاران و زنان بیشتر در معرض شکستگی مچ دست هستند که ناشی از حرکات ناشیانه یا ناگهانی است.
  3. تاندونیت: زمانی رخ می‌دهد که تاندون ملتهب یا تحریک می‌شود و معمولاً باعث درد و حساسیت در قسمت بیرونی مفاصل می‌شود. این وضعیت می‌تواند تاندون‌های شانه، مچ دست، آرنج، زانو و پاشنه پا را تحت تاثیر قرار دهد.
  4. آرتریت: این بیماری با تورم و حساسیت در یک یا چند مفصل مشخص می‌شود. اولین علائم درد و سفتی در ناحیه آسیب دیده است که با افزایش سن بدتر می‌شود.
  5. رگ به رگ شدن: اینها شایع ترین آسیب‌های ناشی از زمین خوردن هستند. معمولاً در هنگام زمین خوردن یا به دلایل دیگر دست خم می شود و این ناحیه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث کبودی بین رباط‌ها می‌شود.
  6. لنف ادم: این التهاب ناشی از افزایش گلبول های سفید خون به دلیل انسداد در سیستم لنفاوی است و در نتیجه دست‌ها و پاها را درگیر می‌کند. با این حال، هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد.
  7. استئوآرتریت: ساییده شدن غضروف بین استخوان‌ها و ایجاد اصطکاک بین آن‌ها این یک نوع آرتریت است که با سوزش، درد و غیره مشخص می‌شود.
  8. پدیده رینود: تغییر رنگ انگشتان دست و پا ناشی از دمای پایین، مانند نوشیدن چیزی سرد یا قرار گرفتن در اتاقی با تهویه مطبوع است. این کار جریان خون به این مفاصل را مسدود می‌کند. علل ممکن است شامل صدمات مکرر، آرتریت یا داروها باشد.
  9. انقباض دوپویترن: این حالت فاسیا در قسمت داخلی کف دست است. معمولاً ارثی است و بر تحرک دو انگشت حلقه یا انگشت کوچک تأثیر می‌گذارد.

مزایا و فواید مچ بند طبی برای مردان و زنان:

لباس‌های فشرده برای هر نوع توانبخشی ضروری هستند. خواه شکستگی، رگ به رگ شدن یا آسیب دیگر به مچ دست باشد.

در اینجا برخی از مزایای سلامتی ذکر شده است:

  • التهاب را کاهش می‌دهد: مچ دست را فشرده می‌کند و تورم را کاهش می‌دهد.
  • مچ دست را فشرده می‌کند: تمام قسمت‌های مچ دست را فشرده می‌کند و به گردش خون خوب کمک می‌کند.
  • پس از آسیب: آن‌ها بهترین متحد شما در روند بهبودی هستند زیرا در حین بهبودی آسیب، دست را بی‌حرکت می‌کنند. این به شما این امکان را می‌دهد که بدون به خطر انداختن سلامتی، کارهای روزانه خود را راحت تر انجام دهید.
  • ورزش را متوقف نخواهید کرد: ما می‌دانیم که ورزش چقدر مهم است و محدودیت‌هایی را که در صورت آسیب وجود دارد می‌دانیم. با استفاده از لباس می‌توانید این عادات را حفظ کنید بدون اینکه مجبور باشید بیش از حد به خودتان فشار بیاورید.
  • تسکین درد: گرما و فشرده سازی برای از بین بردن ناراحتی ایده آل هستند.
  • پیشگیری از صدمات: حرکات ناگهانی را که می توانیم در دستان خود انجام دهیم را کاهش می دهد و به این ترتیب می‌توانید بدون ترس از کبودی به فعالیت خود ادامه دهید.
  • حفظ دما: چه در سرما و چه در گرما، دمای مناسبی را در عضلات خود خواهید داشت.
  • بعد از عمل: می‌توانید بعد از جراحی نیز از آن استفاده کنید، زیرا بی‌حرکت است و امکان بهبودی سریع را فراهم می‌کند. آن‌ها برای اهداف صرفاً درمانی استفاده می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید واتر جت دندان

نکات مهم قبل از خرید مچ بند طبی:

التهاب یک بیماری بسیار آزاردهنده است که می تواند فعالیت‌های روزانه ما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر می‌خواهید آن‌ها را کاهش دهید یا از آن‌ها دوری کنید، مچ بند‌ها برای این مواقع ایده آل هستند و در اینجا همه چیزهایی را که باید قبل از خرید بدانید را توضیح می‌دهیم.

  1. اندازه: این یکی از مهمترین نکات در انتخاب آستین مچی کشدار است. اگر خیلی سفت باشد، می‌تواند باعث مشکلات گردش خون شود که منجر به شرایط جدی تری می‌شود و اگر خیلی شل باشد، فشرده سازی کافی ایجاد نمی‌کند.
  2. طرح: فقط به این دلیل که یک لباس برای بهبود سلامتی طراحی شده است به این معنی نیست که نگاه کردن به آن خسته کننده یا ناخوشایند است. رایج ترین رنگ‌ها عبارتند از: خاکستری، مشکی، بژ، بنفش و صورتی. آن‌ها با راه راه یا اشکال دیگر ترکیب می‌شوند و در نتیجه الگوهای متنوعی به وجود می‌آیند که با سلیقه و شخصیت افرادی که به آن‌ها نیاز دارند مطابقت دارد. علاوه بر این، اکثر آن‌ها تک جنسیت هستند، بنابراین برای پیدا کردن لباسی که بین جنسیت‌ها متمایز باشد مشکلی نخواهید داشت. در عین حال، بسته به هدف، می‌توانید آن‌ها را در مواد مختلف تهیه کنید.
  3. قیمت: هزینه به عوامل خاصی مانند طراحی، مواد مورد استفاده و حتی کشور محل اقامت به دلیل ارز محلی بستگی دارد. علاوه بر این، کیفیت ساخت و استفاده از مواد پزشکی باعث افزایش قابل توجه قیمت محصول می‌شود.

نتیجه گیری:

هنگامی که از مچ بند برای درد دست استفاده می کنید، ابتدا باید دلیل آن درد را در نظر بگیرید. اگر یک مشکل معمولی مانند دست درد، درد مچ دست یا التهاب تاندون مچ دارید، اکثر بریس‌های عمومی به خوبی کار خواهند کرد. با این حال، هرگز نباید از بریس‌های عمومی برای درمان سندرم تونل کارپ استفاده کرد. این وضعیت دارای مسائل بسیار خاصی است که اکثر دستگاه‌های پشتیبانی مچ دست به آن رسیدگی نمی‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید مچ بند طبی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های مچ بند طبی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مچ بند طبی دست چپ سما طب پاکان مدل sm-2011

مچ بند طبی دست چپ سما طب پاکان مدل sm-2011

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • نوع عملکرد
    این محصول بدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتان،مچ دست را در وضعیت استراحت قرار میدهد و موجب کاهش درد و تسریع بهبودی میگردد.
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    ویژگی های مچ بند آتل دار سما طب دست چپتولید شده با پارچه سه بعدی ( موثر در گردش هوا و تنفس پوست )سایز مچ بند آتل دار سه بعدی : S . M . L . XLقابل شستشوسبک و راحتعدم حساسیت و تعریقبدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتانموارد مصرف مچ بند آتل دار :،آرتروز و سل مچ دست،بیماری کاین باخ،در رفتگی مچ دست،ضرب دیدگی مچ دستراهنما سایز محیط مچ دست برحسب سانتی متر:۱۲-۱۴ : S،۱۴.۱-۱۷: M17.1-20: L20.1-23: XL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مچ بند طبی کامارو کد vienna411

مچ بند طبی کامارو کد vienna411

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    ساعد دست
  • نوع عملکرد
    گرما و کاهش حرکت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    کمک به استحکام مچ(مشکلات مچ،رباط و کارپال تونل)گرم نگه داشتن آن(نئوپرن ۳میلیمتری)ضد حساسیتو کاهش تعریق(لایه داخلی کتان)کاهش دردوتسهیل حرکتافزایش گردش خونموارد استفاده در :در مشکلات کپسول کارپال مچ (مانند کارپال تونل)درد مزمن مچضرب دیدگی خفیف ،خشکی پس از باز کردن اتل(بعد از شکستگی ، مشکلات رباط و تاندون)توانبخشی و فیزیوتراپی مچانواع استرین های خفیف رباط و تاندون median .مشکلات ورزشی مچمناسب فعالیت های ورزشی و کارهای روزمرهتولید کامارو اتریش دارای استاندارد ce اروپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مچ بند طبی ورنا کد V403

مچ بند طبی ورنا کد V403

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    تثبیت وضعیت مچ
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    در شکستگی و دردهای شدیددارای آتل سخت آلومینیومیدرمان سندرم تونل کارپال (CTS)درمان و پیشگیری التهاب تاندونهای مچ پیشگیری از عارضه کشیدگی تاندون شستدرمان شکستگی های خفیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مچ بند طبی مدل LX-2

مچ بند طبی مدل LX-2

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مچ بند طبی دست راست توانمهر مدل آتل دار کد ۱۰۱

مچ بند طبی دست راست توانمهر مدل آتل دار کد 101

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    – محیط مچ دست را اندازه‌گیری نموده و سایز مناسب خود را تعیین کنید:محیط مچ دست(۱۴-۱۶ سانتی‌متر):سایز Sمحیط مچ دست(۱۶-۱۸ سانتی‌متر):سایز Mمحیط مچ دست(۱۸-۲۰ سانتی‌متر):سایز Lمحیط مچ دست(بیشتر از ۲۰ سانتی‌متر):سایز XL- دارای استانداردهای ISO9001 و ISO13485 از BRS – دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مچ بند طبی مدل LX-3 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل LX-3 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مچ بند طبی مدل SHNAB30 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل SHNAB30 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    ابر
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مچ بند طبی مدل YC-3797 بسته دو عددی

 مچ بند طبی مدل YC-3797 بسته دو عددی

مشخصات

  • جنس
    فوم
  • کاربرد
    مچ دست
  • نوع عملکرد
    گرم و ثابت نگه داشتن ناحیه بسته شده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    تولید شده از ۷۵ درصد نئوپرن و ۲۵ درصد نایلون کشسانمناسب درمان آسیب‌دیدگی مچ دستقابلیت ثابت نگه داشتن مچ فراهم کردن حرکت آزادانه برای انگشتان دست قابل شست‌وشو با آب سرد بصورت دستی دارای شستی برای ایجاد پایداری بالا دارای چسب انتهایی برای ثابت ماندن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مچ بند طبی وای سی کد ۷۳۱۱

مچ بند طبی وای سی کد 7311

مشخصات

  • کاربرد
    ساعد دست
  • جنس
    کش
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مچ بند طبی کلور مدل ۲۱۴۵

مچ بند طبی کلور مدل 2145

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    مچ دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مچ بند طبی کامارو کد MAGNET 4

مچ بند طبی کامارو کد MAGNET 4

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    شست دست
  • نوع عملکرد
    امواج مغناطیسی و گرما
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    تولید امواج مگنتیک(تسریع فرایند ترمیم)استحکام مچ( در زانوسست و درد زانو) گرم نگه داشتن مچ(نئوپرن ۳میلیمتری)ضد حساسیت و کاهش تعریق(لایه داخلی کتان)تسریع فرایند بهبود و کاهش درد(به علت گرما،کاهش حرکت و مغناطیس)مورد استفاده ساپورت مغناطیسی:اسیب معمولی مچ و ضرب دیدگی خشکی بعد از بازکردن آتل گردن و گچ فیزیوتراپی و توانبخشیآسیب کارپال تونلپس از جراحی مچانواع استرین های خفیف رباط و تاندون مشکلات در کپسول(غضروف مچ)ارتریت روماتوئیداستفاده در کارهای روزمره و ورزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مچ بند طبی درمان طب هانی مدل ۴۰۱۲

مچ بند طبی درمان طب هانی مدل 4012

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مچ بند طبی مدل LK-2 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل LK-2 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مچ بند طبی دست چپ توانمهر مدل اتل دار کد ۱۲۲

مچ بند طبی دست چپ توانمهر مدل اتل دار کد 122

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    تعیین سایز:محیط مچ دست را اندازه گیری نموده و مطابق جدول سایز مناسب را تعیین نمایید. ۱۴_۱۶ :S 16_18:M18_20:L Over 20:XL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مچ بند طبی دست راست شنفی مدل آتل دار کد SH-6880

مچ بند طبی دست راست شنفی مدل آتل دار کد SH-6880

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    گرم و ثابت نگه داشتن ناحیه بسته شده و تسکین درد
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دست راست دارای آتل فولادی ضخیم جهت تثبیت مچ و استخوان کف دست مناسب برای گرفتگی شریان دارای تسمه های چسبی برای فیکس شدن مناسب بر روی مچ دست یک طراحی مناسب برای حرکت آزادانه انگشتان دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مچ بند طبی دست چپ پاک سمن مدل Neoprene CTS With Hard bar سایز کوچک

مچ بند طبی دست چپ پاک سمن مدل Neoprene CTS With Hard bar سایز کوچک

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    محدود کردن حرکات مچ و حفظ آن در بهترین زاویه‌ی ممکن
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- سندرم تونل کارپال- شکستگی مچ دست- آرتریت و آرتریت روماتوئید مچ- استئو آرتریت مچ- سایز محیط مچ دست: ۱۳ تا ۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مچ بند طبی مدل SH169 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل SH169 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    دست راست
  • جنس
    الاستیک
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مچ بند طبی مدل LK-1

مچ بند طبی مدل LK-1

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مچ بند طبی کد ۱۱۳ C

مچ بند طبی کد 113 C

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    بسته بندی به صورت دو عددی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مچ بند طبی سما طب پاکان مدل ۲۰۱۱

مچ بند طبی سما طب پاکان مدل 2011

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • کاربرد
    مچ دست
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مچ بند طبی پاک تن مدل ۲۳۱

 مچ بند طبی پاک تن مدل 231

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مچ بند طبی LK-60 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی LK-60 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مچ بند طبی وای سی مدل آتل دار کد YC-6050

مچ بند طبی وای سی مدل آتل دار کد YC-6050

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دست چپمچ بند آتل دار جهت تثبیت مچ و استخوان کف دستمورد مناسب برای گرفتگی شریاندارای تسمه های چسبی برای فیکس شدن مناسب بر روی مچ دستیک طراحی مناسب برای حرکت آزادانه انگشتان دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مچ بند طبی مدل CKA بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل CKA  بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    کف دست
  • جنس
    الاستیک
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مچ بند طبی نئوپرنی آدور مدل دوطرفه

مچ بند طبی نئوپرنی آدور مدل دوطرفه

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ مچ بند طبی مدل سه بعدی کد TA-12

مچ بند طبی مدل سه بعدی کد TA-12

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    مچ دست
  • نوع عملکرد
    ثابت نگه داشتن مچ دست در وضعیت استراحت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    این مچ بند قابل استفاده برای هر دو دست و قابل تنظیم و ضد حساسیت و قابل شست و شو می باشد.سایزبندی محصول از sتا xl

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مچ بند طبی مدل ۱۶۹ بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل 169 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    دست راست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مچ بند طبی سما طب پاکان مدل ۲۰۱۶

مچ بند طبی سما طب پاکان مدل 2016

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    ویژگی مچ بند قابل تنظیم:راحت و سبکاستفاده آسانقابلیت شست و شوتهیه شده از بهترین مواد اولیهکاربرد مچ بند قابل تنظیم:کاهش درد و التهاب در ناحیه مچگرم نگه داشتن مچ دستهنگام ضرب دیدگی و آسیب به مچسایز: free size

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مچ بند طبی فدو مدل S12 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی فدو مدل S12 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۲۱*۸.۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مچ بند طبی مدل LK-20

مچ بند طبی مدل LK-20

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مچ بند طبی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا