لوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو + قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در خودروها آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب می‌باشد. بیشتر رانندگان هنگام رانندگی در دنده عقب با مشکل دید کافی مواجه هستند. این مشکل ممکن است به طراحی خودرو شما مربوط شود یا اینکه ممکن است مشکل از کوتاهی قد خودتان باشد. اگر قد شما خیلی کوتاه باشد، هنگام دنده عقب گرفتن دیده کافی و لازم را نخواهید داشت. در این شرایط چاره کار چیست؟ آیا راه حلی برای این موضوع وجود دارد؟ بله، شما با استفاده از دوربین دنده عقب و آینه مانیتوردار می‌‌توانید هنگام دنده عقب رفتن پشت سر خود را به خوبی مشاهده نمایید.

متاسفانه امروزه یکی از دلایلی که باعث برخورد خودرو با عابر پیاده می شود عدم دید کافی، موقع دنده عقب رفتن است. استفاده از دوربین دنده عقب می‌تواند جلوی این حوادث را به خوبی بگیرد. این‌جاست که اهمیت این وسیله ارزان اما کاربردی به خوبی مشخص می شود. یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه خیلی کم جلوی خیلی از حوادث جبران ناپذیر را بگیرید و به سلامت اطرافیان کمک بزرگی کنید. استفاده از این وسیله بسیار آسان است، شما فقط کافیست خودرو خود را در حالت دنده عقب قرار دهید با این کار تصویر فضای پشتی خودرو با دوربین دنده عقب گرفته شده و به مانیتور ارسال می شود و شما می‌توانید پشت سر خود را در مانیتور ببینید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید دوربین دنده عقب خودرو را گرفته اید، اما اطلاعات لازم در مورد این وسیله کاربردی را ندارید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع دوربین دنده عقب و آینه مانیتوردار آشنا می‌کنیم و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید دوربین دنده عقب خودرو باید به آن توجه داشته باشید را می آموزش می‌دهیم.

آینه مانیتوردار و دوربین دنده‌عقب خودرو چیست؟

آینه مانیتور دار در واقع یک آینه الکترونیکی محسوب می شود. یعنی قسمت کوچکی از آینه زمانی که خودرو در وضعیت دنده عقب قرار داده می‌شود به مانیتور دوربین تبدیل شده و شما فضای پشت سر خودرو خود را در آن مشاهده می‌کنید. دوربین دنده عقب یک دوربین معمولی است که درون سپر عقب خودرو نصب می شود.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید پاور ویندوز

انواع دوربین دنده‌عقب خودرو:

  • دوربین دنده عقب معمولی: در واقع نوعی دوربین معمولی هستند که بر روی سپر یا کنار پلاک خودرو نصب می‌شوند. زمانی که شما خودرو را بر وضعیت دنده عقب قرار می دهید تصویری که در محدوده دوربین شما قرار دارد. از مانیتور داخل خودرو به نمایش گذاشته می‌شود.
  • دوربین دنده عقب داینامیک‌دار: جدیدترین مدل دوربین دنده عقب خودرو می‌باشند. از نظر کارایی دقیقاً همانند دوربین های معمولی عمل می‌کنند. یعنی علاوه بر نمایش فضای پشتی خودرو شما دارای خطای داینامیکی می‌باشند که وظیفه آن‌ها به نمایش گذاشتن زاویه حرکت شما به سمت عقب است. دانستن زاویه حرکت باعث می‌شود درک دقیقی از فضای حرکت خود داشته باشید.
  • دوربین دنده عقب به ۳۶۰ درجه: متاسفانه دوربین‌های قبلی فقط قادر به نمایش زاویه دید دوربین بودند، حتی با اضافه کردن سیستم داینامیک و مشخص کردن زاویه حرکت هم خیلی از رانندگان قادر به درک فضای پشت سر خود نبودند تا اینکه نسل جدیدی از دوربین‌های دنده عقب با تکنولوژی ۳۶۰ درجه وارد بازار شد و این مشکل را برای همیشه حل کرد.

مقایسه سنسور دنده عقب با دوربین دنده عقب:

سنسور دنده عقب همان‌طور که از نامش پیداست، دارای یک یا چند حسگر می باشد که با ارسال امواج الکترومغناطیسی و برخورد با مانع میزان فاصله شما تا مانع را محاسبه کرده و به وسیله آلارم و یا نمایش فاصله روی صفحه مانیتور شما را از برخورد با مانع مطلع می‌کند. متاسفانه این سنسور ها دارای میزانی خطا هستند، یعنی اجسام باریک یا خیلی نازک را تشخیص نمی دهند و ممکن است شما با آنها برخورد کنید. دوربین دنده عقب به دلیل اینکه فضای پشتی شما را در مانیتور نمایش می‌دهد بسیار دقیق تر از سنسور است، زیرا چشم انسان حداقل میزان خطا را دارد به همین دلیل بسیاری از شرکت های تولید کننده خودرو در جهان هر دو وسیله را با هم روی خودرو نصب می کنند تا میزان خطا را به حداقل برسانند.

بهترین مارک دوربین دنده عقب و آینه مانیتور دار:

شاید کمی بی انصافی کرده باشیم اگر فقط نام یک برند خاص را ببریم، زیرا مارک های معتبر زیادی هستند که در زمینه تولید دوربین دنده عقب با مانیتور آن فعالیت دارند و از کیفیت لازم برخوردارند. به همین دلیل تک تک آنها را نام می‌بریم. در صورت تمایل برای خرید به قسمت انتهای مطلب مراجعه کنید.

  • دوربین دنده عقب مکسیس
  • دوربین دنده عقب بوستر
  • دوربین دنده عقب چیتا
  • دوربین دنده عقب زنوتیک
  • دوربین دنده عقب پروماتیکس
  • دوربین دنده عقب کلارو
  • دوربین دنده عقب ایکس تری
  • دوربین دنده عقب لیان
  • دوربین دنده عقب راک اسپیس

مزایای استفاده از دوربین دنده عقب و آینه مانیتور دار:

  • در مقایسه با محصولات مشابه قیمت مناسب تری دارند و به راحتی با ارزان ترین قیمت می توانید آنها را تهیه و روی خودرو خود نصب کنید.
  • شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام دنده عقب گرفتن با دوچرخه یا مانعی برخورد داشته باشید دوربین این مشکل را حل می‌کند.
  • بعضی مواقع به خصوص فصل زمستان شیشه عقب خود را شما بخار می‌کند و قادر به دیدن فضای پشتی ماشین نیستید، دوربین این مشکل را برطرف می‌کند.
  • نصب و ساده و آسانی دارد و شما می توانید آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کمتر از یک ساعت روی هر خودرویی نصب نمایید.
  • نیاز به تغییر خاصی در سیستم سیم کشی خودرو شما وجود ندارد، این دوربین به صورت فابریکی روی خودرو شما نصب می‌شود.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید روکش صندلی خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید دوربین دنده عقب و آینه مانیتور دار باید به آن توجه داشته باشید:

  1. قیمت دوربین و آینه: قیمت همیشه نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دوربین دنده عقب را مشخص کنید. با مشخص شدن میزان بودجه خود به خود خیلی از مدل هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند.
  2. نوع دوربین: همانطور که از قبل گفته شد دوربین دنده عقب انواع مختلفی دارد که عبارتند از: دوربین معمولی، دوربین داینامیک دار، دوربین ۳۶۰ درجه هر کدام از این دوربین ها معایب و مزایا و مربوط به خود را دارند که در قسمت مربوطه به توضیح تک تک آنها پرداخته شد.
  3. نوع مانیتور: اگر خودرو شما مجهز به دستگاه پخش تصویری است کار تا حدودی برای شما آسان می شود در این شرایط شما فقط نیاز به یک دوربین دنده عقب دارید. البته نگران نباشید اگر خودروی شما پخش تصویری ندارد می توانید از آینه‌های مانیتوردار استفاده کنید.
  4. کیفیت تصویر: هرگاه پای خرید یک دوربین در میان باشد، مطمئناً شما باید به سراغ کیفیت تصویر آن بروید، دوربین دنده عقب خودرو هم از این قضیه مستثنا نیست و با کیفیت‌های مختلفی نظیر: معمولی، hd، فول اچ دی و ۴k در بازار موجود است. شما می توانید با توجه به میزان بودجه یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.
  5. رنگی یا سیاه سفید: دوربین دنده عقب خودرو در دو نوع رنگی و سیاه و سفید موجود می باشد. مثلاً قیمت مدل رنگی مقداری از سیاه سفید بالاتر است. این موضوع بستگی به شما دارد و یک موضوع شخصی است که مدل رنگی را انتخاب کنید یا سیاه و سفید.
  6. گارانتی: بهتر است به سراغ برندهایی بروید که دارای خدمات پس از فروش هستند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند زیرا هیچ وقت یک شرکت جنس بدون کیفیت را ضمانت نمی‌کند. بنابراین ضمانت کردن جنس بدون کیفیت به معنای ضرر رساندن به شرکت است.
  7. از فروشگاه معتبر بخرید: متاسفانه امروزه بازار اجناس تقلبی در بازار بسیار داغ است. پس اگر از فروشگاه مورد اطمینان خرید نکنید ممکن است، جنس چینی و تقلبی ارزان قیمت را با قیمتی چند برابر قیمت واقعی آن خریداری کنید.
  8. نوع نصب: بعد از خرید جنس با کیفیت، اصل برای نصب آن را به یک فرد ماهر و با تجربه واگذار کنید. دوربین دنده عقب معمولاً در معرض شستشو و باران قرار دارد به همین علت امکان ورود آب به داخل دوربین به دور از انتظار نیست بنابراین اگر توسط فرد با تجربه‌ای‌ نصب نشود، در کوتاه مدت با مشکل مواجه می شوید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوربین دنده عقب خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دوربین دنده عقب تی ماتریکس مدل ۲KARE

دوربین دنده عقب تی ماتریکس مدل 2KARE

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    توسط نصاب انجام شود
  • اقلام همراه
    گرد بر-پایه برای نصب بالاپلاکی-سوکت برق (کابل تصویر ندارد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کابل تصویر دوربین دنده عقب خودرو کد ۲۸

کابل تصویر دوربین دنده عقب خودرو کد 28

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ۳۰۰V28AWG6 متر کل(۳ متر هردو سیم)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دوربین دنده عقب چری مدل J69-7900340 مناسب برای X22

دوربین دنده عقب چری مدل J69-7900340 مناسب برای X22

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ام وی ام X22

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSR

دوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSR

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    اتصال وای فای:۱. ابتدا دوربین وای فای خود را روشن کنید. LED شما به رنگ آبی روشن می شود۲. تنظیمات Wi-Fi گوشی خود را باز کرده و به شبکه Wi-Fi "sonix _ xxx" متصل شوید۳. متصل به وای فای، برنامه را باز کنید۴. اکنون می توانید نمای دوربین را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید
  • اقلام همراه
    ۱ عدد دوربین معکوس با پایه آهنربایی۱ عدد کابل شارژ USB1 عدد نوار چسب۱ عدد دفترچه راهنمای کاربر
  • سایر توضیحات
    چرا دوربین معکوس MHCABSR خود را انتخاب کنید؟۱) دید در شب فوق العاده: تصویر رنگی HD، نور دید در شب مادون قرمز که تا ۳۰ فوت دید در تاریکی را فراهم می کند.۲) پیوست مغناطیسی و نوار چسب – بدون نیاز به سخت افزار.۳) ساخته شده در باتری قابل شارژ، به راحتی با کابل برق USB شارژ می شود.۴) داده ها را از دوربین به تلفن از طریق Wi-Fi منتقل می کند که سریعتر و قابل اعتمادتر از بلوتوث است.۵) دوربین معکوس Uzone کاملا ضد آب با درجه ضد آب IP68 است. این سیستم در هر شرایط آب و هوایی، ضد گرد و غبار و ضربه کاملاً کار خواهد کرد.۶) راه اندازی فوق العاده آسان، بدون حفاری، سیم، اتصال کابل یا تجربه فنی لازم است. دارای یک پایه مغناطیسی قوی است که به راحتی روی هر سطح فلزی نصب می شود.۷) می تواند در هر نقطه در سطح جهان استفاده شود – به هیچ گونه اتصال اینترنتی نیاز ندارد.۸) برای نظارت بر دام های در حال حمل، تریلرها، کاروان ها، قایق ها و غیره مفید است.خصوصیات:(اتصال بی‌سیم Wifi) سازگار هوشمندانه با سیستم اندروید و iOS، که از دانلود APP از حافظه برنامه پشتیبانی می‌کند و تصویر زنده را از دوربین دید عقب به گوشی هوشمند از طریق WiFi برای نظارت امنیتی در عقب منتقل می‌کند.(دوربین دید عقب بی سیم با کیفیت بالا) – سنسور رنگی با کیفیت بالا، درجه ضد آب فوق العاده ip68، زاویه دید ۱۲۰ درجه برای کار با نقاط کور، ۱۲ عدد LED IR برای دید در شب خوب در ۳۰ فوت/۹ متر حتی در شب تاریک و ۶۴۰ ( h) x 480 (v) پیکسل تصویر معکوس فوق العاده واضح در طول روز در دسترس است.(نصب آسان و استفاده آسان با پایه مغناطیسی) – دوربین پشتیبان خودرو وای فای مجهز به پایه مغناطیسی فوق العاده است، فقط باید قسمت پایینی دوربین را در موقعیت مناسب قرار دهید تا به خوبی روی ماشین بچسبد و نیازی به حفاری مانند سایر دوربین های دید عقب. و سپس به وای فای دوربین وصل شده و برنامه را روی گوشی روشن کنید و می توانید آن را به صورت پولی روی گوشی یا ایر مانیتور کنید.(طراحی منحصر به فرد و متناسب با اکثر خودروهای بزرگ) – باتری قابل شارژ داخلی و شارژ با کابل USB همراه به جای تعویض باتری. پایه فوق مغناطیسی و فاصله انتقال بی سیم ۴۹ فوت / ۱۵ متر برای نظارت بر حمل و نقل دام، کامیون، تریلر، RV، ماشین، SUV، RV و غیره مناسب است.(بسته و گارانتی) – ۱ عدد دوربین دید عقب، ۱ عدد کابل شارژ USB، ۱ عدد نوار چسب، ۱ عدد دفترچه راهنمای کاربر، ۱ عدد کارت گارانتی. با خدمات مشتری ۲۴ ساعته. اگر برنامه با گوشی شما سازگار نیست، لطفا با ما تماس بگیرید، ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.ویژگی ها:دوربین دنده عقب خودرو وای فای:مسکن ضد آب و هوا، در تمام شرایط آب و هوایی کار می کند.دوربین کانون خود را ایجاد می کند. محدوده انتقال سیگنال در منطقه باز می تواند به ۵۰ فوت برسدقطعا وضوح بالاتر و زاویه باز ۱۲۰ درجههمچنین می تواند در زیر خودرو برای افشای نشتی زیر کاپوت، افشای نقص الکتریکی یا در یک سفر کمپینگ برای دیدن صدای بیرون از چادر در ساعت ۲ بامداد استفاده شود.دوربین دید عقب Wifi برای تریلر، خانه متحرک، اتوبوس، کامیون، تریلر اسب، اتوبوس مدرسهاز گوشی هوشمند خود به عنوان مانیتور معکوس استفاده کنید، از سیستم iOS و Android پشتیبانی می کندبا دوربین دید عقب وای فای، دنده عقب و پارک را آسانتر کنیدمشخصات فنی:فرمت بی سیم: Wi-Fiزاویه دید: ۱۲۰ درجهLED: 12 LED مادون قرمزپیکسل های موثر: ۵۴۰TVLظرفیت باتری: ۲۱۰۰mahولتاژ باتری: ۳.۷ ولتولتاژ شارژ: ۳.۶-۴.۲Vحداکثر جریان شارژ: ۴۸۰ میلی آمپرمحدوده دما: -۲۰ تا ۷۰ درجه سانتیگرادپیکسل: ۷۵۶H x 504Vپیکسل موثر: ۵۴۰ TVLفاصله انتقال بی سیم: ۱۵ متر / ۵۰ فوت (منطقه باز)دید در شب: دید در شب ۳۰ فوتحداقل روشنایی: ۰.۲ لوکس (Led روشن)بدنه کلاس حفاظت: IP 68 (ضد گرد و غبار و آب)برنامه:نرم افزار رایگان برای پشتیبانی از Android/iOS.سیستم اندروید: برای دانلود عبارت Safetycam را در گوگل پلی جستجو کنید.سیستم iOS: برای دانلود «Safetyeye» را در AppStore جستجو کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد ۱۰۰- DR

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 100- DR

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ابعاد دوربین : ۲۵x8x4 سانتی مترکیفیت دوربین ها : Full HD دوربین جلو : داردمانیتور داخلی : ۱۰ اینچ لمسی امکان پخشی همزمان تصویر جلو و عقب : دارد پوشش زاویه دید دوربین جلو : ۱۷۰ درجهقابل اتصال روی آینه خودرو : داردرزلوشن تصویر: حداکثر ۱۰۸۰P,قابلیت عکسبرداری : داردقابلیت اتصال کارت حافظه : ۳۲ گیگابایتمیکروفن داخلی : دارد اسپیکر : دارددوربین عقب : ضد اب و دید در شب باتری داخلی : داردشارژر فندکی : داردمناسب برای تمامی خودروهای سبک وسنگین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دوربین دنده عقب ساوی مدل ۱۰۲

دوربین دنده عقب ساوی مدل 102

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دوربین دنده عقب خودرو مدل B084Z57YVG

دوربین دنده عقب خودرو مدل B084Z57YVG

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    ۱ عدد دوربین دید عقب۱ عدد کابل برق (۱.۵ متر)۱ عدد کابل AV (8 متر/۲۶ فوت)۱ عدد دفترچه راهنمای کاربر
  • سایر توضیحات
    خصوصیات:- این محصول می تواند همانطور که انتظار می رود برای تمام مدل های زیر کار کند:حمل و نقل اتوبوس VW T5 Multivan Caravelleتجارت با چراغ ترمز سوم درب عقب(بدون پروانه) ۲۰۰۳- ۲۰۱۵ Bjاز آنجایی که ممکن است یک مدل خودرو از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد، لطفاً اندازه دوربین را بررسی کرده و نصب خودرو خود را با دقت مقایسه کنید تا اشتباه نکنید.اموزش نصب:- چراغ ترمز اصلی را با استفاده از پیچ گوشتی یا انبردست بردارید.- چراغ ترمز اصلی را در محفظه دوربین خود قرار دهید.- تسلط بر آن بسیار آسان است.- نکته: آیتم جدید: اضافه شدن قابلیت تنظیم زاویه و فاصله دوربین از بالا به پایین.اطلاعات فنی:- فناوری نمایشگر LED- نوع نصب Surface Mount- وضوح فیلم برداری ۷۲۰p- ولتاژ ۱۲ ولت- سنسور تصویر: CCD رنگی ۱/۳ اینچ- نقشه رنگی لنز دوربین CMOS 12 میلی‌متری- زاویه دید واقعی ۱۷۰ درجه- سیستم تلویزیون: استاندارد NTSC و PAL در صورت لزوم، پیام بگذارید- پیکسل های موثر: ۶۲۸×۵۸۶ پیکسل- وضوح: ۵۲۰ خط تلویزیون- منبع تغذیه: ۱۲ ولت DC- ضد آب: IP67- دمای عملیاتی: -۴۰ ~ ۷۰ ℃ / -۴۰ ~ ۱۵۸ ℉- ابعاد محصول: ۴۸.۵x4x5 سانتی متر- وزن: ۳۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دوربین دنده عقب خودرو مدل Car Camera Back 8 LED

دوربین دنده عقب خودرو مدل Car Camera Back 8 LED

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • اقلام همراه
    سیم کشی کابل AV چهار متریمته سوراخ فابریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آینه مانیتور دار تی ماتریکس مدل ۲way به همراه دوربین دنده عقب

آینه مانیتور دار تی ماتریکس مدل 2way به همراه دوربین دنده عقب

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    به همراه دوربین دنده عقب دو کاره(قابلیت نصب هم زیر قاب پلاک و هم داخل سپر) گرد بر دسته سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو مدل Gold One-DC12-24V

مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو مدل Gold One-DC12-24V

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    نصب دوربین پشتیباناموزش نصب:پشتیبانی از نصب دو طرفه- روش نصب ۱مانیتور را به جعبه فیوز وصل کنید.دوربین دید عقب را روی ماشین خود نصب کنید و کابل ماشه را به کابل کششی ۴۹.۲ فوت وصل کنید.هنگامی که در دنده معکوس هستید، دوربین عقب و مانیتور به طور خودکار روشن/خاموش می شوند.- روش نصب ۲مانیتور را با آداپتور برق فندکی همراه وصل کنید.اگر به این روش نصب کنید، مانیتور با معکوس کردن راه اندازی نمی شود، باید به صورت دستی روشن/خاموش شود.همچنین می توان از آن به عنوان مانیتور دید عقب استفاده کرد، اگر آن را به این طریق وصل کنید و مانیتور را روشن نگه دارید، همیشه کار می کند.- دوربین پشتیبان دو طرفه۲ ورودی نمای کانالاین مانیتور ۷ اینچی مجهز به دو ورودی ویدئو V1/V2 است. پس از اتصال دوربین معکوس به لامپ معکوس، ورودی V2 در اولویت دوربین دید عقب را نشان می دهد. می توانید یک دوربین جلو/جانب/عقب دیگر به V1 اضافه کنید.برای تعویض دو کانال می توانید از راه دور کنترل کنید.
  • اقلام همراه
    ۱ عدد مانیتور ۱×۷ اینچی LED1 عدد پایه مانیتور به همراه برچسب دو طرفه ۱ عدد دوربین مادون قرمز دنده عقب خودرو HD1 عدد ریموت کنترل۲ عدد کابل برق۲ عدد کابل تصویر AV 1 عدد بسته پیچ اتصالات۱ عدد کاتالوگ راهنمای نصب کاربری
  • سایر توضیحات
    توضیحات بیشتر:دوربین پشتیبان ضد آب ۱۰۸۰P دوربین دید عقب با مانیتور ۷ اینچیانتقال سیگنال پایدار: هیچ مشکل اعوجاج مانند تصویر تغییر رنگی که در سایر دوربین های پشتیبان دیجیتال ظاهر می شود وجود ندارد. از انتقال سیگنال بی سیم ناپایدار دور نگه دارید.کابل به اندازه کافی بلند: طول کابل حدود ۴۹.۲ فوت است، برای اکثر وسایل نقلیه بزرگ مانند کامیون، RV، تریلر، جیپ، ون، SUV و غیره مناسب است.تصویر عادی و آینه ای: این دوربین پشتیبان از تصویر عادی و آینه پشتیبانی می کند. برای جلوگیری از هر گونه نقطه کور می توانید دوربین عقب را نصب کنید.دوربین عقب ضد آب IP67: دارای شیشه ۶ لنز و ضد آب IP67 است، دوربین دید عقب در روزهای بارانی مفید خواهد بود.دوربین ۱۸ IR LED 1080P HD: 18 LED IR LED 1080P HD Back Up دوربین نور کم را جبران می کند و تصاویر واضح را تضمین می کندویژگی ها:دوربین دید عقبدوربین پشتیبان خودرودوربین پشتیبان دید در شبدوربین دید عقب ضد آب ۶ لنزدارای ۶ شیشه لنز و ۱۸ عدد چراغ led IR، این دوربین دید عقب در شرایط نور کم به وضوح ضبط می کند. دوربین عقب ضد آب می تواند در خارج از خودرو نصب شود و در روزهای بارانی به شما آرامش دهد.- دوربین معکوس ۱۲۰ درجه وایداین کیت دوربین پشتیبان با برد تشخیص گسترده ۱۲۰ درجه، جزئیات بیشتری را برای کاهش ناحیه کور فیلمبرداری ضبط می کند، کیفیت تصویر فوق العاده ای را در مانیتور ال سی دی ۷ اینچی با میدان دید وسیع تری به شما ارائه می دهد. دنده عقب را ایمن تر و آسان تر می کند.- دوربین پشتیبان ۱۰۸۰P HDاین کیت دوربین پشتیبان سیمی تصویر پارک یا دستورالعمل های پارک را زمانی که دنده عقب درگیر است نشان می دهد. پایدارتر برای ارائه تصویر واضح و واضح از پشت در هر روز یا شب، شما و خودرویتان را ایمن نگه می دارد.مشخصات فنی:اندازه نمایشگر ۷ اینچدوربین IR LED 18 عددمانیتور ورودی ۲ کانالوضوح مانیتور ۱۰۸۰×۷۲۰مانیتور دمای کار -۱۴℉~+۱۰۴℉پین ۴ پینبرق DC 12V-24Vسنسور تصویر دوربین CMOS رنگیدکمه حالت کار / کنترل از راه دورIP67 ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دوربین دنده عقب خودرو مدل ۲HD-S

دوربین دنده عقب خودرو مدل 2HD-S

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ضد آبزاویه دید ۱۷۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دوربین دنده عقب خودرو مدل HD-1080p

دوربین دنده عقب خودرو مدل HD-1080p

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای افزایش دید راننده در هنگام حرکت به سمت عقبدارای خاصیت ضد آب حداقل نور مورد نیاز ۰.۸ Luxدارای زاویه لنز ۱۷۰ درجه دارای مته مخصوص برای سوراخ کردندارای سیم اتصال مناسب برای نصب برای داخل خودرو و خارج ( تو کار و روی کار )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دوربین دنده عقب خودرو مدل A11

دوربین دنده عقب خودرو مدل A11

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای افزایش دید راننده در هنگام حرکت به سمت عقبدارای سیم اتصالدارای خاصیت ضد آبدارای مته مخصوص برای سوراخ کردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آینه مانیتور و دوربین دنده عقب چیتا مدل bk

آینه مانیتور و دوربین دنده عقب چیتا مدل bk

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای افزایش دید راننده در هنگام حرکت به سمت عقبدارای تمام اتصالات لازم برای نصب از جمله: ۱متر کابل برای تامین برق، ۶متر کابل صفحه نمایش و گردبر ۱۸.۵ میلی‌متریدارای یک صفحه نمایش آینه‌ای ۵ اینچیمشخصات صفحه نمایش: TFT-LED با رزولوشن ۴۸۰ × ۲۷۲ پیکسلجنس بدنه از پلاستیک مقاومجنس بدنه دوربین آلومینیوم ضد آب و بادوامولتاژ مورد نیاز: ۱۲ ولتسرعت شاتر: ۱/۶۰زاویه دوربین: ۱۷۰ درجهدارای ۲ ورودی AV شامل AV1 و AV2مقاوم در برابر آب و گرد و غباردارای رزولوشن افقی ۴۲۰ تی وی لاینسایز آینه: طول: ۲۸.۵، عرض: ۳، ارتفاع: ۷.۵ سانتی‌متردارای خط کشی فاصله یاب جهت تشخیص فاصلهدارای دید خوب در شبمناسب برای تمامی مدل خودروهانمایش تصویر عقب خودرو بلافاصله بعد از قراردادن ماشین در حالت دنده عقبدارای آینه ی ضد تابش(مناسب برای رانندگی در شب)دارای دوربین دو حالته(نصب داخل سپر،نصب بالای پلاک)دارای دوربین پایه فلزی جهت نصب پایدار برروی سپر خودرودارای رزولوشن های متفاوت(ابعاد تصویر مختلف)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دوربین دنده عقب مدل ۹۰D

دوربین دنده عقب مدل 90D

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دوربین دنده عقب مدل ۹۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دوربین دنده عقب خودرو HD مدل ۱۰۸۰P

دوربین دنده عقب خودرو HD مدل 1080P

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر گرد و خاکضد آبمخصوص دید عقب زاویه ۱۸۰ درجهقابلیت نصب روکار و تو کار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01

 دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    ۱ عدد دوربین دید عقب خودرو۱ عدد کابل ویدئو۱ عدد سیم برق۲ عدد پیچ۱ عدد راهنمای کاربر
  • سایر توضیحات
    اطلاعات:- مواد با کیفیت: دوربین خودرو از مواد ABS + PC با کیفیت بالا ساخته شده است، سنسور CMOS با وضوح بالا، سنسور تصویر CCD، پیکسل های موثر: ۷۲۰ x 480 پیکسل، ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر.- دید در شب برتر: دید در شب با وضوح بالا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با خیال راحت حتی در تاریکی رانندگی کنید.دوربین دید عقب خودرو با تصاویر واضح می تواند دید واضحی را در روز و شب ثبت کند که کاملاً مشکل جلوه ضعیف در شب را حل می کند.- دوربین عقب با ۱۲ چراغ LED با روشنایی بالا: دوربین عقب دارای ۱۲ چراغ LED با روشنایی بالا است که باعث می شود جلوه نور دوربین HD در شب واضح تر شود. ساخته شده از پلاستیک PC با کیفیت بالا، ضد لرزش، ضد تداخل و ضد گرد و غبار.- IP67 ضد آب: با دوام منحصر به فرد و درجه مقاومت در برابر آب IP67، با محافظت از پلاستیک تقویت شده در خارج و مهر و موم تزریق لاستیکی قوی در داخل، هیچ مشکلی در باران سبک یا شدید وجود ندارد.- پرسپکتیو گسترده: دوربین بسیار کوچک است، زیبایی ماشین را تحت تاثیر قرار نمی دهد، نصب آسان، زاویه باز ۱۷۰ درجه، نقطه کور بصری را رد می کند و در هنگام دنده عقب هیچ نقطه کوری وجود ندارد، برای رسیدن به جلوه عالی و ایجاد پارکینگ امن تر برای مبتدیانخصوصیات:دوربین دید عقب ۱۲ LED عملکرد دید در شب بسیار خوبی دارد، حتی شما می توانید در شب یا در یک پارکینگ زیرزمینی تاریک به وضوح ببینید.دوربین دید عقب ما با اکثر انواع خودروهای ۱۲ ولت DC مانند: B. ماشین، کامیون، کاروان و ون و غیره سازگار است.دوربین دنده عقب با سیستم پیشرفته دنده عقب و سیستم هدایت پارک، پارک را راحت تر از همیشه می کند. اطلاعات فنی:ولتاژ ۱۲ ولتتکنولوژی سنسور نوری CCD، CMOSنوع لنز وایدزاویه دید: ۱۷۰ درجهضد آب: IP67دمای کارکرد: -۲۰ درجه سانتی گراد ~ ۸۰ + درجه سانتی گراد، رطوبت نسبی ۹۵٪ MAXجنس: ABS کامپیوتر شخصیابعاد بسته بندی: ۱۳x8x5.5 سانتی مترنکات مهم:۱. دوربین دنده عقب را در مکانی مناسب در ماشین خود نصب کنید.۲. لنز دوربین را در بهترین موقعیت تنظیم کنید.۳. کابل برق (قرمز و مشکی) را به خط برق اضطراری ۱۲ ولت وصل کنید.۴. خروجی فیلم دوربین عقب (سیم زرد) را به صفحه خودروی خود وصل کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دوربین دنده عقب خودرو مدل ۳RD-DC12V

دوربین دنده عقب خودرو مدل 3RD-DC12V

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    دوربین دنده عقب پشتیبان چراغ ترمز سوم EWAY یک دوربین پشتیبان پس از فروش برای مرسدس بنز دوج اسپرینتر W906VW Crafter Vans از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ است. دوربین نصب شده روی سقف ۱۵۰ درجه دارای هشت چراغ دید در شب IR، لنز قابل تنظیم است و کیفیت ویدیویی به روز ارائه می دهد. نصب بسیار آسان است و کیت شامل همه چیزهایی است که برای نصب نیاز دارید، مگر اینکه قبلاً دوربین نصب کرده باشید. تنها نگرانی این بود که دسته کیت اجازه برق از انتهای دوربین نمی دهد. با توجه به اینکه چقدر روی اسپرینتر نصب شده است، دوربین تصویر خوبی می دهد و نورپردازی عالی در شب دارد. اتصال کاملاً خوب است و فقط سوراخ‌های پیچ کمی پایین است.
  • اقلام همراه
    ۱ عدد چراغ ترمز سوم با دوربین پشتیبان۱ عدد ۴ پین کابل ویدئو۱ عدد ۴ پین به کابل RCA1 عدد کابل ویدیو۱ عدد رابط نر به نر RCA1 عدد دستورالعمل
  • سایر توضیحات
    توضیحات بیشتر:دوربین پشتیبان چراغ ترمز برای وانت های مرسدس بنز اسپرینتر/VW Crafter، بهترین همراه در سفر رانندگی شما، امنیت شما و خودرویتان را حفظ می کند.- سازگاری:مناسب برای مرسدس بنز اسپرینتر (سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵).مناسب برای VW Crafter Vans (سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵).دوربین از مواد خودرو با کیفیت بالا ساخته شده است، می تواند به طور مداوم برای مدت طولانی کار کند.VW Crafter Vans 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 3rd Brake Light Camera Backup Parkingدوربین پشتیبان چراغ ترمز سوم مرسدس بنز اسپرینترسیم سخت ضخیم با کیفیت بالا می تواند تداخل مدار خودرو را بهتر از کابل معمولی محافظت کند.ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار و روغن، مناسب برای استفاده در فضای باز.زاویه دید عریض ۱۵۰ درجه و دوربین معکوس قابل تنظیملنز رنگی با وضوح بالا با تصویر برتر در روز؛ ۶ چراغ IR با تصویر برتر در شب.IP68 ضد آب و مقاوم در برابر مه – به لطف ساختار محکم و محکم، این دوربین پشتیبان دستگیره درب عقب کاملاً ضد آب است و هرگز پس از کارواش یا در روزهای بارانی مه نمی‌گیرد.این یک دوربین پشتیبان چراغ ترمز سوم پس از فروش است، نه OEM.دوربین پشتیبان ایمنی خودرو برای وانت های کرافت فولکس واگندید در شب دوربین پشتیبان چراغ ترمز سوم- دوربین پشتیبان:۱۰۰% ضد آباستاندارد ضد آب IP68 باعث می شود دوربین ریور شما در هوای بارانی و گرد و غبار به خوبی کار کند. ایمنی بیشتر برای معکوس کردن.- ۶ چراغ مادون قرمز – دید در شب فوق العاده:دوربین پشتیبان مجهز به ۶ نور مادون قرمز و ۶ لنز شیشه ای، دید در شب را در شرایط کم نور افزایش می دهد و به راحتی می توانید تصاویر واضح و دقیق با رنگ را در شب به دست آورید.- مقاومت در برابر دمای شدید:دوربین پشتیبان در هوای بد و دمای شدید از ۴ درجه فارنهایت تا ۱۵۸ درجه فارنهایت به خوبی می ایستد و می تواند بدون هیچ مشکلی کار کند.- نگهبان امنیتی شما:رضایت شما در درجه اول است، اگر مشکلی دارید، لطفاً به ما بگویید!ویژگی ها:کیفیت بالا ویدیو دریافتینصب آسانکیفیت تصویر خوبنورپردازی عالی در شبهمراه با تمام وسایل مورد نیاز برای نصبخصوصیات:این دوربین پشتیبان با رتبه بندی ضد آب IP68، تصویر ۷۲۰P و زاویه دید گسترده ۱۵۰ درجه، کیفیت عالی دارد و پارکینگ را حتی در شب ایمن و ساده می کند.اطلاعات فنی:سیستم سیگنال: NTSC/PALشاتر الکترونیکی: ۱/۵۰ تا ۱/۱۰۰۰۰۰ ثانیهرزولوشن: خط تلویزیون ۴۸۰زاویه: ۱۵۰ درجهمیزان ضد آب: IP68برق: ۱۲ ولت DCوزن مورد ۱.۰۸ پوند (۰.۴۹ کیلوگرم)ابعاد محصول ۱۴.۱۷ x 5.7 x 2.17 اینچ (۳۶ x 14.5 x 5.5 سانتی متر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دوربین دنده عقب خودرو کارینا مدل CAM-2020

دوربین دنده عقب خودرو کارینا مدل CAM-2020

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    گردبر ، فیش نری ، یک عدد کابل RCA
  • سایر توضیحات
    ضد آب (استاندارد IP67) / دوربین دوکاره کارینا قابل نصب روی سپر و زیر پلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اینه مانیتور دوربین دنده عقب و جلو مدل اچ دی دی وی ار

اینه مانیتور دوربین دنده عقب و جلو مدل اچ دی دی وی ار

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • روش استفاده
    با تنظیم دنده روی عقب به طور اتوماتیک دوربین عقب فعال میشود و تصویر ان را روی اینه مشاهده میکنیددوربین جلو دارای قابلیت ثبت وقایع میباشد با وارد کردن رم (SD Card) میتوانید تصاویر جلو و عقب ماشین را طبط کنید
  • اقلام همراه
    مانیتور اینه ای و پایه های نگه دارندهدوربین دنده عقب و سیم کشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آینه مانیتور دار تی ماتریکس مدل ST2 به همراه دوربین دنده عقب

آینه مانیتور دار تی ماتریکس مدل ST2 به همراه دوربین دنده عقب

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    دوربین واید(۱۷۰درجه) ال ای دی دار دید در شب مدل دو کاره(زیر پلاکی و تو سپری)-گرد بر-دسته سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دوربین دنده عقب خودرو مدل HA-802

دوربین دنده عقب خودرو مدل HA-802

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ضد آب زاویه دید ۱۷۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو مدل K0082A2-DC12-24V

مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو مدل K0082A2-DC12-24V

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    – عملکردتوضیحات عملکرد دکمه:۱). کلید V1/V2: به سرعت بین ویدیوهای AV1/AV2 جابجا شوید، این کلید را فشار دهید تا صفحه ویدیوی AV1/AV2 به صورت دایره ای جابجا شود.۲). کلید منهای "-": در ME-NU، پایین برای انتخاب پارامترهای تنظیمکلید ME-NU: این صفحه کلید را فشار دهید تا منوی تنظیم در یک چرخه باز شود۴). کلید پلاس "+": در ME-NU، پارامتر تنظیم را به سمت بالا انتخاب کنید۵) کلید POWER: کلید دستگاه را تغییر دهید
  • اقلام همراه
    مانیتور LCD رنگی TFT 7 بیسیم (با سیم) ۱ عدددوربین معکوس LED 18 مادون قرمز بیسیم (با سیم) ۲ عددانتن بیسیم ۳ عددبسته مجموعه کابل های برق ۱ عددبسته پیچ های اتصال ۱ عددپایه مانیتور به همراه چسب دو طرفه ۱ عددقاب افتابگیر مانیتور ۱ عددریموت کنترل ۱ عددکاتالوگ اموزش نصب کاربری ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    خصوصیات:نصب و برداشتن این آینه عقب بسیار آسان است، می توانید بدون نگرانی از افتادن مقدار مناسب کابل را تنظیم کنید.به این نگاه کنید: کیت دوربین دنده عقب خودرو ضد آب بی‌سیم ۱۲ ولت ۲۴ ولت پشتیبان دوربین عقب مانیتور مانیتور اتومبیل ۷ اینچ برای تریلر اتوبوس کامیون RVدلایل خرید ضد آب: دوربین دنده عقب خودرو ضد آب است و در روزهای بارانی قابل استفاده است، اما تاثیری بر عملکرد محصول نخواهد داشت.مواد با کیفیت بالا: دوربین دنده عقب خودرو از مواد شکم با کیفیت بالا ساخته شده است که دوام و عمر طولانی دارد.نصب سریع: کیت دوربین دنده عقب خودرو به راحتی نصب و استفاده می شود، بدون نیاز به ابزار. فقط دوربین دنده عقب را با پیچ های ارائه شده به داشبورد خودروی خود وصل کنید.مشخصات فنی:نام: صفحه نمایش مانیتورینگ بی سیماندازه صفحه نمایش: ۷ اینچپیکسل: ۶۴۸×۴۸۸فرمت: PAL/NTSCمنبع تغذیه: DC12Vمصرف برق: حدود ۶ واتضد آب: IP67ویدئو: ورودی ویدئو دو طرفهسیگنال ورودی: سیگنال آنالوگ ۲.۴G

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-436

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-436

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • اقلام همراه
    نمایشگر-کابل اتصال به برق-دوربین دنده عقب دو کاره-رابط تصویر-پایه نصب بالای پلاک-مته گردبر-چسب و پیچ پایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دوربین دنده عقب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا