لوازم آرایشیلوازم شخصی برقی

بندانداز برقی، راهنمای خرید بهترین بندانداز برقی فیلیپس و پاناسونیک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بندانداز برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بندانداز برقی یکی از مهمترین لوازم آرایشی برقی زنانه است که هر خانمی باید آن را درون کیف لوازم آرایش خود داشته باشد. در واقع این وسیله یک دستگاه راحت و ارزان برای حذف موهای قسمت‌های مختلف بدن و صورت بانوان است. روی نقاط مختلف بدن افراد مو رشد می‌کند، در واقع شما هیچ شخصی را پیدا نخواهید کرد که کاملا بدون مو باشد، اما رشد مو در بدن افراد مختلف متفاوت است، برخی کم مو و برخی پر مو هستند. این موها برای خانم‌های جوان چندان خوش آیند نیست، به همین علت باید آن‌ها را حذف کرد. در گذشته با بند انداختن اقدام به حذف موهای زائد می‌کردند که نیاز به تخصص خاص داشت. امروزه با استفاده از بندانداز برقی خانم‌ها دیگر نگرانی بابت این کار ندارند و به راحتی موهای زائد خود را اصلاح می‌کنند.

روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد بدن وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. امروز در این مقاله به علت کم خطر و موثر بودن استفاده از بندانداز برقی این وسیله ارزان قیمت را به شما معرفی می‌کنیم. در واقع این وسیله برخلاف روش‌های دیگر بدون هیچ گونه آسیب رساندن به پوست شما موهای زائد آن را حذف می‌کند. کار با بندانداز برقی بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. شما با خرید این وسیله و مطالعه دفترچه راهنمای محصول به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. هرگز این وسیله را با لیزر مقایسه نکنید، زیرا بلااستفاده بعد از استفاده از محصول اثری از موهای زائد بدن خود مشاهده نخواهید کرد و به مرور با ضعیف کردن فولیکول موها آن‌ها را برای همیشه از بین می‌برد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بندانداز برقی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بندانداز برقی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بندانداز برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

بندانداز برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع یک دستگاه اصلاح موهای زائد الکترونیکی مناسب بانوان است که عمل کردی مشابه با اپلیدی دارد. این دستگاه دارای دو سری متحرک است که روی آن‌ها نخ پنبه نصب می‌شود و با حرکت نخ روی پوست اقدام به بیرون کشیدن موها از ریشه می‌کند. در واقع این وسیله کار همان بند انداختن سنتی را انجام می‌دهد به طوری که مانند روش قبلی نیاز به تخصص ندارد و با یک دستگاه قابل شارژ این کار را به راحتی انجام می‌دهد. دستگاه اپلیدی موهای خیلی کوتاه را اصلاح نمی‌کند در عوض این وسیله به راحتی کوتاه‌ترین موها را برای شما حذف می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اپلیدی

انواع بندانداز برقی موجود در بازار:

  • دستگاه بند‌انداز برقی: یکی از ارزان‌ترین مدل‌های این دستگاه می‌باشد، شما به وسیله یک آداپتور می‌توانید آن را به برق شهری وصل کرده و از آن استفاده کنید. تنها مشکلی که به این مدل وارد می‌شود این است که برای استفاده از آن باید به برق شهری دسترسی داشته باشید. در واقع بدون برق این وسیله کارایی لازم را نخواهد داشت.
  • بندانداز برقی قابل شارژ: از نظر کارایی دقیقا کار نمونه برقی را انجام می‌دهند، یعنی شما می‌توانید با استفاده از برق شهری از آن‌ها استفاده نمائید. تنها تفاوتی که با نمونه قبلی دارند این است که دارای باتری‌های قابل شارژ هستند که در صورت قطع برق یا عدم دسترسی به برق شهری به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که به علت داشتن باتری داخلی وزن آن‌ها مقداری از نمونه قبلی سنگین‌تر است.

نحوه نصب دستگاه بندانداز برقی:

  1. نخ پنبه‌ای با طول حداقل ۳۶ سانتی متر بردارید. آن را از سوراخ وسط عبور دهید و طول‌ آن‌ها را در دو طرف موازی نگه دارید.
  2. نخ را از دو طرف از سوراخ‌های بالایی رد کنید و دو طرف را محکم نمائید.
  3. نخ سمت چپ را در پایین پیچ سمت چپ بپیچانید و پیچ را ببندید.
  4. نخ سمت راست را در پایین پیچ سمت راست بپیچانید و پیچ را ببندید.

آموزش استفاده از بندانداز برقی:

  • قبل از هرکاری پوست خود را تمیز و خشک کنید.
  • قبل از استفاده از پاک کننده، مقداری پودر و لوسیون مرطوب کننده روی پوست خود بمالید.
  • دستگاه را روشن کنید. نخ پنبه را از نزدیک و محکم روی پوست خود بمالید و آن را به آرامی بر خلاف جهت رشد مو حرکت دهید.
  • در پایان کار هم مقداری ژل یا لوسیون مرطوب کننده بدون الکل روی پوست خود بمالید.

بندانداز برقی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد و شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید، از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه این دو روش را به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی بندانداز برقی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

نکات مهم هنگام استفاده از بندانداز برقی:

  1. لطفاً نخ را شل نصب کنید تا مطمئن شوید دستگاه فضای کافی برای اجرا دارد.
  2. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مو و مژه به رشته‌های فلزی و غیره نزدیک نشوید.
  3. زمانی که کندن درد کمی دارد، ما از آخرین تکنولوژی برای کاهش درد به حداقل ممکن استفاده کرده‌ایم. لطفا بعد از حمام این کار را انجام دهید، زیرا منافذ باز شده و برداشتن و کاهش درد راحت‌تر خواهد بود.

مزایای استفاده از بند انداز برقی:

  • حذف فیزیکی موهای زائد: فولیکول‌های مو را می‌توان به تدریج ریشه کن کرد، بدون تحریک اثر طولانی مدت موهای جدید رشد می‌کند کوچکتر و ضعیف‌تر می‌شوند. برای حذف موهای زائد از هیچ گونه مواد شیمیایی، حرارت، دارو یا چاقو استفاده نمی‌کند.
  • درد را به حداقل می‌رساند: بندانداز برقی موهای زائد صورت اورجینال که با یک حرکت چرخشی در امتداد موهای زائد کشیده می‌شود تا موها را در یک کمند کوچک به دام بیاندازد و موها را یکی یکی از فولیکول بیرون بیاورد و درد را به حداقل برساند.
  • باعث داشتن صورت صاف‌تر می‌شود: زنان با استفاده از پاک کننده موهای زائد صورت بدون عیب، پوست شما را بدون مو، صاف و بدون هیچ گونه بریدگی، قرمزی یا ورم از بین می‌برد. پس از نخ زدن مکرر، موها شروع به رشد خواهند کرد.
  • سریع و موثرتر از روش‌های دیگر هستند: با این وسیله به راحتی می‌توانید از شر موهای زائد خلاص شوید، موهای ناخواسته هلویی روی گونه‌ها، موهای چانه و سبیل های لب بالایی را بدون درد و به سرعت از بین می‌برد. بسیار ساده‌تر از استفاده از موم و بسیار ارزان تر از کرم‌ها یا درمان‌های لیزری عمل می‌کنند.
  • نصب ایمن و آسان: نخ پنبه‌ای خالص با ایمنی و حفاظت از محیط زیست به راحتی نصب می شود و موهای صورت را از ریشه پاک می‌کند، بدون آسیب رساندن به پوست مانند اپیلاسیون یا سفید کردن پوست بعد از اصلاح همراه است. لطفا اگر پوست شما بسیار حساس است، با احتیاط آن را تست کنید.

بهترین مارک بندانداز برقی:

هیچ کس نمی‌تواند با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بند انداز به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، بیشتر این افراد برای معرفی یک برند خاص پول دریافت می‌کنند. از انجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه بند انداز را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بند انداز برقی جاندلی
  • بند انداز برقی فیلیپس
  • بند انداز برقی انزو
  • بند انداز برقی وربنا
  • بند انداز برقی جیمی
  • بند انداز برقی پاناسونیک
  • بند انداز برقی کیمی
  • بند انداز برقی پرو امگا
  • بند انداز برقی اکسیژن

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر موهای زائد بدن

نکات مهم هنگام خرید بندانداز برقی:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است بی‌خیال مدل‌های خیلی خیلی ارزان شوید، زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. البته منظور این نیست که همیشه اجناس گران باکیفیت هستند، بلکه اجناس خیلی ارزان فاقد کیفیت می‌باشند.
  2. طراحی ارگونومیک: استفاده از طراحی نورپردازی باعث مشاهده آسان موهای ظریف و حذف راحت موهای شما تحت شرایط خاص می‌شود. طراحی منحصر به فرد و طراحی ارگونومیک سبب گرفتن آسان وسیله در شده و سبب می‌شود هنگام استفاده دست شما کمتر خسته شود و حین استفاده شما تسلط بیشتری روی کار دارید. کار کردن با وسیله ارگونومیک حس خوبی را به استفاده کننده القا می‌کند.
  3. قابلیت حمل آسان: مطابق با طراحی ارگونومیک، بدنه دستگاه ساده در دست گرفتن آسان و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد و آن را به یک دستگاه حذف موهای زائد جمع و جور، قابل حمل و مناسب برای مصارف خانگی و مسافرتی تبدیل می‌کند. همیشه قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما درون کیف لوازم آرایش شما به خوبی جا شود.
  4. طراحی شارژ USB: پاک کننده موهای صورت زنان با طراحی شارژ USB با از بین بردن ساده و موثر موهای کوچک بدن و پوست صورت با حساسیت بیشتری به طور موثر موهای بدن و صورت را از بین می‌برند و پوست را بعد از اپیلاسیون فوق العاده صاف می‌کنند. همچنین این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید دستگاه را با تمام وسایلی که دارای پورت یو اس بی هستند به راحتی شارژ کنید.
  5. نوع و ظرفیت باتری: اگر مدل‌های شارژی را انتخاب می‌کنید، حتما به نوع و ظرفیت باتری آن‌ها توجه داشته باشید. هر چه ظرفیت باتری آن بالاتر باشد، دستگاه شارژ را به مدت بیشتری در خود نگه می‌دارد و مدام مجبور به شارژ کردن آن نخواهید بود. اگر وسیله شما از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند، شما می‌توانید در مدت کمتر از یک ساعت آن را به طور کامل شارژ نمائید.
  6. گارانتی و خدمات پس از فروش: اگر با توجه به توضیحات داده شده باز هم احساس می‌کنید، اطلاعات کافی در مورد خرید این وسیله را به دست نیاورده‌اید. می‌توانید برند‌هایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند زیرا هیچ شرکتی جنس بی‌کیفیت خود را ضمانت نمی‌کند. از طرفی در صورت بروز مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش بهره بگیرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بندانداز برقی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بندانداز برقی ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ بند انداز برقی انزو پروفیشینال مدل EN6087

بند انداز برقی انزو پروفیشینال مدل EN6087

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • اقلام همراه
    کابل شارژر و نخ مخصوص اصلاح
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بند انداز برقی مدل BR-2888

بند انداز برقی مدل BR-2888

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بند انداز برقی دی اس پی مدل ۷۰۰۲۳

بند انداز برقی دی اس پی مدل 70023

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آلرژی
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بند انداز برقی ال ای سی مدل ۳۰۷

بند انداز برقی ال ای سی مدل 307

مشخصات

  • ملاحظات
    روش استفاده:۱.اول پوست خود راتمیز کنید. برای این منظور از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید. بهترین زمان برای از بین بردن موهای زاید درست بعد از حمام کردن می باشد. پیش از استفاده از دستگاه بند انداز ناحیه مورد نظر را کاملاً خشک نمایید، برای شروع از پودر مخصوصی که همراه بندانداز ارائه شده، استفاده کنید.۲.دوشاخه آداپتور دستگاه بندانداز را به پریز برق زده و سوکت آن را به پورت مخصوص برق دستگاه وصل نمایید.۳.برای روشن کردن دستگاه بندانداز کلید پاور را به طرف بالا فشار دهید و قسمت نخ پنبه ای را روی پوست خود بگذارید، به آرامی دستگاه بندانداز را بر روی محل هایی که مو رشد کرده، حرکت دهید.۴.بعد از حذف موها از ژل خنک کننده یا لوسیون مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنیدملاحظه مهم: استفاده از بندانداز برای کسانی که پوست ملتهب و پرجوش دارند، توصیه نمی شود.
  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    نخ اصلاح و پودر مخصوص
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • تعداد سری
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بند انداز برقی لایچی مدل L-307

بند انداز برقی لایچی مدل L-307

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    پودرضد حساسیت ، نخ
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بند انداز برقی پرو امگا مدل ۱۰۳۵

بند انداز برقی پرو امگا مدل 1035

مشخصات

  • وزن
    ۳۰ گرم
  • اقلام همراه
    موچینناخن گیرگوشه گیر ناخندفترچه راهنما فارسی
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بند انداز برقی لکسیکال مدل LHR-5401

بند انداز برقی لکسیکال مدل LHR-5401

مشخصات

  • ملاحظات
    روش استفاده:۱.اول پوست خود راتمیز کنید. برای این منظور از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید. بهترین زمان برای از بین بردن موهای زاید درست بعد از حمام کردن می باشد. پیش از استفاده از دستگاه بند انداز ناحیه مورد نظر را کاملاً خشک نمایید، برای شروع از پودر مخصوصی که همراه بندانداز ارائه شده، استفاده کنید.۲.دوشاخه آداپتور دستگاه بندانداز را به پریز برق زده و سوکت آن را به پورت مخصوص برق دستگاه وصل نمایید.۳.برای روشن کردن دستگاه بندانداز کلید پاور را به طرف بالا فشار دهید و قسمت نخ پنبه ای را روی پوست خود بگذارید، به آرامی دستگاه بندانداز را بر روی محل هایی که مو رشد کرده، حرکت دهید.۴.بعد از حذف موها از ژل خنک کننده یا لوسیون مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنیدملاحظه مهم: استفاده از بندانداز برای کسانی که پوست ملتهب و پرجوش دارند، توصیه نمی شود.
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • اقلام همراه
    نخ و پودر مخصوص
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • تعداد سری
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بند انداز برقی سوکانی مدل SK-1902

بند انداز برقی سوکانی مدل SK-1902

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آلرژی
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بند انداز برقی اکسیژن مدل Ox-9973

بند انداز برقی اکسیژن مدل Ox-9973

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بند انداز برقی وربنا مدل VR-2022

بند انداز برقی وربنا مدل VR-2022

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بند انداز برقی انزو مدل EN-6089

بند انداز برقی انزو مدل EN-6089

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • تعداد موچین
    ۱
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بند انداز برقی مدل BR-999

بند انداز برقی مدل BR-999

مشخصات

  • ملاحظات
    عدم تماس با آب
  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    دارای پودر و بند مخصوصابعاد کوچک و فشردهوزن سبکمنبع شارژ : آداپتور برقمنبع تغذیه : برق مستقیم
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    پودر ضد حساسیتنخ
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بند انداز برقی جیمی مدل ۲۸۹۱

بند انداز برقی جیمی مدل 2891

مشخصات

  • اقلام همراه
    آداپتور و یک عدد قرقره نخ و دو عدد باتری شارژی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بند انداز برقی شینون مدل SH-6080

بند انداز برقی شینون مدل SH-6080

مشخصات

  • اقلام همراه
    پودر ضد حساسیت نخ
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بند انداز برقی ۲تیک مدل ۰۷۹۷

بند انداز برقی 2تیک مدل 0797

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • سایر مشخصات
    دارای دو سرعت مختلف دارای گواهینامه CE
  • اقلام همراه
    نخ اصلاحآداپتور شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بند انداز برقی انزو مدل ۶۰۸۵

بند انداز برقی انزو مدل 6085

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    امکان شارژ شدن سریع
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بند انداز برقی لایچی مدل L-305

بند انداز برقی لایچی مدل L-305

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بند انداز برقی پرومارون مدل Rl-615

بند انداز برقی پرومارون مدل Rl-615

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    سیستم بندانداز مکانیکی با چرخش نخ پنبه ایبرداشت تمامی موها حتی موهای کوتاه و نازک روشی ایمن وسریع برای برداشت موهادارای موتور پرقدرت ،با دوام و کم صدامناسب برای انواع پوستمورد تایید استاندارد اروپا CE
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    به همراه آداپتور، نخ و پودر مخصوص
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بند انداز برقی مدل MB-4868

بند انداز برقی مدل MB-4868

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    مجهز به چراغ قوه ال ای دی برای روشنایی محل اصلاح
  • اقلام همراه
    نخ و پودر مخصوص – آداپتور برق
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بند انداز برقی دی اس پی مدل ۷۰۱۶۴

بند انداز برقی دی اس پی مدل 70164

مشخصات

  • سایر مشخصات
    – دارای نخ مخصوص اصلاح – دارای چراغ قوه جهت دقت و سهولت در اصلاح – دارای پودر مخصوص مناسب پوست‌های حساس – کیفیت بدنه بالا و طراحی شیک
  • اقلام همراه
    نخ اصلاحپودرآداپتور شارژ
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بند انداز برقی مدل BY-8442

بند انداز برقی مدل BY-8442

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بند انداز برقی لایچی مدل L-306

بند انداز برقی لایچی مدل L-306

مشخصات

  • ملاحظات
    روش استفاده:۱.اول پوست خود راتمیز کنید. برای این منظور از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید. بهترین زمان برای از بین بردن موهای زاید درست بعد از حمام کردن می باشد. پیش از استفاده از دستگاه بند انداز ناحیه مورد نظر را کاملاً خشک نمایید، برای شروع از پودر مخصوصی که همراه بندانداز ارائه شده، استفاده کنید.۲.دوشاخه آداپتور دستگاه بندانداز را به پریز برق زده و سوکت آن را به پورت مخصوص برق دستگاه وصل نمایید.۳.برای روشن کردن دستگاه بندانداز کلید پاور را به طرف بالا فشار دهید و قسمت نخ پنبه ای را روی پوست خود بگذارید، به آرامی دستگاه بندانداز را بر روی محل هایی که مو رشد کرده، حرکت دهید.۴.بعد از حذف موها از ژل خنک کننده یا لوسیون مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنیدملاحظه مهم: استفاده از بندانداز برای کسانی که پوست ملتهب و پرجوش دارند، توصیه نمی شود.
  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    نخ اصلاح و پودر مخصوص
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • تعداد سری
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بند انداز برقی دوسرعته مدل ۱۱۹۵

بند انداز برقی دوسرعته مدل 1195

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • تعداد موچین
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بند انداز برقی بابیلیس مدل ۱۱۸۸

بند انداز برقی بابیلیس مدل 1188

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • تعداد موچین
    ۱
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح
    بند انداز
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • جنس موچین
    استیل ضد زنگ
  • تعداد سری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بندانداز برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لوسیون بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا