لوازم آرایشی

صابون آنتی باکتریال، راهنمای خرید صابون ضد باکتری یا آنتی باکتریال ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صابون آنتی باکتریال باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

داشتن بهترین صابون آنتی باکتریال در حمام برای سلامت پوست شما ضروری است. این صابون‌ها بوی بدن، خاک، روغن و کثیفی را از بین می‌برند و مهمتر از همه از بدن شما در برابر باکتری‌ها محافظت می کنند. صابون‌های ضد باکتری عالی رطوبت را در پوست شما حفظ می‌کنند و مانند صابون‌های معمولی از خشک شدن سریع آن جلوگیری می‌کنند. اگر صابون آنتی باکتریال را خریداری نکرده‌اید، وقت آن است که این کار را انجام دهید. فهرست صابون‌های ضد باکتری ما را بررسی کنید تا پوست خود را سالم و عاری از میکروب نگه دارید. به پایین بروید تا نگاهی به آنچه هستند بیندازید.

شستن صحیح دست‌ها اولین خط دفاعی شما در برابر هر نوع بیماری، چه کووید-۱۹ و چه سرماخوردگی است. شستن دست‌ها با صابون آنتی باکتریال محافظت بیشتری نسبت به ضدعفونی کننده دست دارد، اما کدام صابون موثرتر است؟ گزینه‌های زیادی وجود دارد، از جمله صابون آنتی باکتریال دست مایع، صابون نواری، صابون فوم و صابون بدون مواد شیمیایی پس کدام را باید انتخاب کنید؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید صابون آنتی باکتریال را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول بهداشتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع صابون آنتی باکتریال آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید صابون آنتی باکتریال باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

صابون آنتی باکتریال چیست؟

صابون‌های ضد باکتری که به عنوان صابون ضد عفونی کننده یا صابون ضد میکروبی نیز شناخته می‌شوند، حاوی مواد شیمیایی خاصی هستند که در صابون ساده موجود نیستند. هدف از افزودن این مواد شیمیایی کاهش یا جلوگیری از عفونت باکتریایی است. آب، همراه با صابون ساده، تقریباً همه میکروب‌های سطحی را از بین می‌برد. آن‌ها دارای خواص قطبی و غیرقطبی هستند که باعث می‌شود باکتری‌ها راحت‌تر حل شوند. این پاتوژن‌ها را به طور فیزیکی از سطح حذف می‌کند اما تولید آن‌ها را متوقف نمی‌کند یا آن‌ها را از بین نمی‌برد. از سوی دیگر، صابون ضد باکتری را می‌توان با یک ماده شیمیایی به نام تریکلوزان یا تری کلوکاربان پردازش کرد. این ماده شیمیایی در صابون ساده یافت نمی‌شود. این ماده به منظور جلوگیری از تولید باکتری است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شامپو بدن

انواع صابون آنتی باکتریال موجود در بازار:

  1. صابون جامد آنتی باکتریال: اولین صابون جامد آنتی باکتریال توسط Morgan’s، یک شرکت انگلیسی که در سال ۱۸۷۱ تأسیس شد به وجود آمد. این صابون در برابر باکتری‌ها و میکروب‌های مختلف دیگر تمیز و محافظت می کند. همچنین برای درمان صورت مناسب است و به مبارزه با عیوب پوستی مانند آکنه کمک می کند.
  2. صابون مایع آنتی باکتریال: نام‌های خانواده به دلایلی نام‌های خانوادگی هستند، آن‌ها کار می‌کنند و مردم آن‌ها را دوست دارند. صابون دست مایع ضد باکتریایی‌ نشان داده است که ۹۹.۹ درصد باکتری‌ها و میکروب‌های مضر از جمله استافیلوکوکوس اورئوس (S. aureus) و Escherichia coli (E. coli) را کاهش می‌دهد. منتقدان در رسانه کیمیک دوست دارند که صابون مایع ماندگاری طولانی داشته باشد و با وجود اینکه یک صابون ضد باکتری است، این صابون شستشوی دستی مرطوب کننده، دست شما را خشک و پوسته پوسته نمی‌کند، خوب و مقرون به صرفه است.
  3. فوم کف دست آنتی باکتریال: اگر از طرفداران شستشوی دستی کف‌دار هستید و همچنان می‌خواهید با تمام قدرت کشتار میکروب را داشته باشید، صابون دستی کف‌کننده ضد باکتریپ را امتحان کنید. یکی دیگر از نام‌های تجاری محبوب خانگی Dial از آزمایش‌های بالینی نیز استفاده کرده است تا ثابت کند صابون دست ضدباکتری خود تا ۹۹.۹۹ درصد میکروب‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد، اگرچه این نام تجاری تصریح می‌کند که صابون کف‌ساز بر روی میکروب‌های خانگی معمولی آزمایش می‌شود.
  4. صابون نواری آنتی باکتریال: صابون نواری به دلیل داشتن فرمول مغذی و خواص ضد باکتریایی یکی از محصولاتی است که توسط چندین متخصص پوست توصیه می‌شود. این نوار زیبایی با ۱.۴ کرم مرطوب کننده غنی شده است تا پوست شما را تغذیه کند و در طولانی مدت از خشک شدن آن جلوگیری کند. وزن آن تقریباً پنج پوند است و ادعا می‌کند که ۹۹٪ باکتری‌ها را از بین می‌برد، در حالی که نرم و لطیف روی پوست است. صابون آنتی باکتریال برای استفاده در تمام قسمت های بدن مناسب است.

چرا از صابون های آنتی باکتریال استفاده کنیم؟

اگر فردی در حال حرکت هستید، یک مادر پرمشغله، یک معاشرت هفتگی یا هر دو آن‌ها وجود یک صابون ضد باکتری در این نزدیکی به شما کمک می‌کند. هرچه افراد و اشیای مشترک مانند نرده‌ها و چرخ‌های خرید بیشتری در معرض آن‌ها قرار بگیرید، خطر ابتلا و انتشار باکتری‌ها و ویروس‌هایی مانند آنفولانزا بیشتر می‌شود. البته، اشتراک‌گذاری روزانه میکروب‌ها اجتناب‌ناپذیر است، و ما نمی‌توانیم همه آن‌ها را بشوییم، اما صابون ضد باکتری حداقل به شما فرصت مبارزه با ابتلا به هر گونه باکتری و ویروسی را می‌دهد.

آیا صابون آنتی باکتریال بهتر است؟

برخی از مزایای صابون‌های آنتی بیوتیکی این است که می‌توانید آن‌ها را در اکثر فروشگاه‌ها پیدا کنید و می‌توانند باکتری‌های خطرناک را از بین ببرند. اما معایب آن این است که می‌توانند باکتری‌های سالم روی پوست شما را نیز از بین ببرند. مواد شیمیایی اضافه شده به آن‌ها می‌تواند روغن‌های طبیعی را از بین ببرد و پوست شما را خشک کند. همچنین استفاده از صابون آنتی باکتریال می‌تواند حس پاکیزگی کاذب ایجاد کند و افراد ممکن است دفعات کمتری شستشو دهند. صابون ساده برای محیط‌های غیر بهداشتی در عموم و خانه توصیه می‌شود مگر اینکه صابون ضد باکتری توسط پزشک توصیه شود. صابون‌های ضد باکتری در کشتن میکروب‌ها در خارج از محیط‌های بهداشتی که به دقت استریل شده‌اند، مؤثر نیستند.

بهترین مارک صابون آنتی باکتریال:

اگر بخواهیم به شما یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. اگر شخصی این ادعا را داشت شک نداشته باشید که این فرد برای یک برند تجاری خاص تبلیغ می‌کند. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای صابون ضد باکتری را به شما معرفی می‌کنیم.

  • صابون ضد باکتری گل سیتو
  • صابون ضد باکتری فلو
  • صابون ضد باکتری کلیون
  • صابون ضد باکتری دیترون
  • صابون ضد باکتری درمومد
  • صابون ضد باکتری سینثول
  • صابون ضد باکتری سیوند
  • صابون ضد باکتری دتول

حتما بخوانید: راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

نکات مهم هنگام خرید صابون آنتی باکتریال:

  1. چربی‌ها را بررسی کنید: وقتی صحبت از رژیم های غذایی می‌شود، می‌دانیم که چگونه چربی های خوب را از چربی‌های بد جدا کنیم. هنگام انتخاب نوع صابونی که استفاده می‌کنیم، باید همان احساس مسئولیت را اعمال کنیم. بسیاری از صابون‌های موجود در بازار امروزه معمولاً مقرون به صرفه‌تر از صابون‌های خانگی هستند، زیرا چربی‌هایی که استفاده می‌کنند به صورت مصنوعی تولید می‌شوند. هنگام انتخاب یک صابون خوب، مهم است که به تمام چربی‌های اشباع شده‌ای که به شما گفته شده است که نخورید فکر کنید. دلیل اینکه آن‌ها برای قلب یا سایر شرایط سلامتی شما خوب نیستند، آن‌ها را برای مراقبت از پوست شما ایده آل می‌کند. اگرچه ممکن است برای غذا خوب نباشند، اما به اندازه کافی دلچسب هستند تا یک سد محافظ خوب برای پوست شما ایجاد کنند.
  2. به سمت ارگانیک یا طبیعی بروید: هنگامی که برچسب‌ها را بررسی می‌کنید، به دنبال صابون هایی باشید که از مواد ۱۰۰٪ طبیعی ساخته شده اند. برخی از صابون‌ها را می‌بینید که روی برچسب آن فقط «طبیعی» نوشته شده است. اگرچه ممکن است خوب به نظر برسد، اما با بررسی دقیق‌تر ممکن است متوجه شوید که آن‌ها چند ماده مصنوعی را نیز به همراه آن اضافه کرده‌اند. وقتی برچسب را بخوانید، متوجه می‌شوید که صابون‌های ۱۰۰% طبیعی فقط روغن‌ها، چربی‌ها و کره‌های خوب را به‌عنوان ترکیبات اصلی خود فهرست می‌کنند. هر چیز دیگری باید به راحتی قابل شناسایی طبیعی باشد. فرض کنید هر چیزی که نمی توانید تلفظ کنید یا تشخیص نمی‌دهید مصنوعی است. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که صابون‌ها فقط باید روی پوست استفاده شوند، نه روی سر. برای مو، باید از شامپوی ارگانیک که از مواد طبیعی ساخته شده است استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است با مشکلات ریزش مو مواجه شوید.
  3. صابون‌های بدون عطر را خریداری کنید: هنگامی که عطرها به صابون‌ها اضافه می شوند، معمولاً مصنوعی هستند. به گفته آکادمی ملی علوم، حدود ۹۵ درصد از مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید این عطرها از نفت خام است. این مشتقات مستقیماً با سرطان، آلرژی، اختلالات سیستم عصبی و حتی نقایص مادرزادی مرتبط هستند.
  4. از مواد نگهدارنده اجتناب کنید: صابون‌های تولیدی معمولاً با عوامل سخت کننده مصنوعی ساخته می‌شوند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. برای انجام این کار، آن‌ها باید برخی از چربی‌ها که به پوست شما رطوبت می‌دهند و گلیسیرین را حذف کنند. ممکن است بیشتر دوام بیاورد اما پوست شما قطعا هزینه آن را خواهد پرداخت. از طرف دیگر صابون‌های دست ساز طبیعی خیلی سریع تر تجزیه می‌شوند. در واقع، اگر در معرض رطوبت بیش از حد قرار گیرند، به آرامی شروع به تجزیه شدن می‌کنند. معمولاً برچسب به شما دستور می‌دهد که آن‌ها را تا زمان استفاده در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  5. دلیل استفاده از صابون را مشخص کنید: با در نظر گرفتن استفاده از صابون شروع کنید. در بیشتر موارد، شستشوی عمومی دست، استفاده اولیه برای صابون ضد باکتری یا معمولی خواهد بود. اگر اینطور است، هر کدام از صابون‌ها انتخاب خوبی می‌باشند، البته تا زمانی که بدانید چگونه دست‌های خود را به طور کامل بشویید. اگر از صابون برای ضدعفونی سطوح دیگر استفاده می‌کنید، صابون آنتی باکتریال ممکن است انتخاب بهتری باشد.
  6. دست‌های خود را تا چه حد شستشو میدهید: عادات شستن دست نیز ممکن است بر نوع صابونی که برای نیازهای خانوار شما مناسب است تأثیر بگذارد. کسانی که عادات ثابتی دارند باید بتوانند به همان اندازه که با صابون ضد باکتریایی تمیز می‌کنند، با صابون معمولی دست های خود را تمیز نمایند. با این حال، برای کودکان خردسال و دیگرانی که عادات شستن دست‌شان ممکن است ثابت نباشد، یک صابون ضد باکتری ممکن است به شما آرامش بیشتری بدهد زیرا این نوع صابون برای از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌ها به «کار» کمتری نیاز دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صابون آنتی باکتریال مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صابون آنتی باکتریال پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ صابون ضد باکتری واگنر مدل syndet وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری واگنر مدل syndet وزن 100 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/ظ/۲۳۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ صابون ضد باکتری ان جی مدل تیتری وزن ۵۰ گرم

صابون ضد باکتری ان جی مدل تیتری وزن 50 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱/ظ/۱۷۱۸
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ صابون ضد باکتری لرویا مدل ۰۱ وزن ۹۰ گرم

صابون ضد باکتری لرویا مدل 01 وزن 90 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۸۹۹۳۳۷۹۲۵۶۰۸۱
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صابون ضد باکتری ماسینکس مدل tcc وزن ۱۲۰ گرم

صابون ضد باکتری ماسینکس مدل tcc وزن 120 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۲۸۱/ظ/۲۱
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ صابون ضد باکتری گل سیتو مدل تی تری وزن ۱۲۵ گرم مجموعه ۲ عددی

صابون ضد باکتری گل سیتو مدل تی تری وزن 125 گرم مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۰۲۹۰
  • نوع عصاره
    تی تری
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ صابون ضد باکتری نگین کد G125 وزن ۱۲۰ گرم

صابون ضد باکتری نگین کد G125 وزن 120 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۰ گرم میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ صابون ضد باکتری علاج مدل گوگرد وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری علاج مدل گوگرد وزن ۱۰۰ گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۰۳۱
  • نوع عصاره
    گوگرد ۹٪
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب پوست های خشک، معمولی و چربضد جوش و آکنهفارچ زدا و آنتی باکتریال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ صابون ضد باکتری دئو دراگ مدل ozinc وزن ۹۰ گرم

صابون ضد باکتری دئو دراگ مدل ozinc وزن 90 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۶۱۰/ظ/۳۸
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • سایر توضیحات
    روزانه به طور مرتب بر روی بدن و صورت مرطوب ماساژ دهید، برای صورت ۱ دقیقه و بدن ۲ دقیقه استفاده شود. سپس با آب بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ صابون ضد باکتری بایو اسکین مدل تی سی سی وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری بایو اسکین مدل تی سی سی وزن 100 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱/ظ/۲۹۳۶
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ صابون ضد باکتری گلمر مدل گلیسیرینه وزن ۹۰ گرم بسته ۲ عددی

صابون ضد باکتری گلمر مدل گلیسیرینه وزن 90 گرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۷/۱۰۲۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ صابون ضد باکتری گل سیتو مدل تری کلوزان ۰.۲ وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری گل سیتو مدل تری کلوزان 0.2 وزن 100 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۲۳۶
  • نوع عصاره
    روغن خالص بادام و کرچک
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صابون ضد باکتری کاپوس مدل Sur Gras وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری کاپوس مدل Sur Gras وزن 100 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
  • وزن
    گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ صابون ضد باکتری سینوز مدل شیر و عسل وزن ۱۲۰ گرم

صابون ضد باکتری سینوز مدل شیر و عسل وزن 120 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۰۲۲۱۰۴
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سایر توضیحات
    ترکیبات : شیر : پاک کننده طبیعی ، افزایش رطوبت پوست ، درخشندگی پوست ، لایه برداری از سلولهای پوست ، تسکین آفتاب سوختگی و التهاب پوست .حاوی ویتامین A : درمان خشکی پوست .حاوی ویتامین D : جوانسازی پوست ، درخشندگی پوست ، تقویت و کلاژن سازی ، کاهش خطوط و چین وچروک .حاوی ویتامین B6 : تشکیل سلولهای جدید ، حفظ رطوبت و سلامت پوست .حاوی بیوتین : سلامت پوست ، التیام خشکی و پژمردگی ، بازسازی خشکی .حاوی پروتئین : برای مرمت و رشد بافت ضروری است ، از بین برنده چین و چروک های پوستی .حاوی ویتامین B12 : درمان ناهمواری های روی پوست ، داشتن ویژگی برای درخشندگی پوست .عسل : لایه بردار ، درمان آکنه و جوش های پوستی ، مرطوب کننده پوست صورت و بدن ، کاهش چین و چروک پوست .مناسب مصرف روزانه ، برای رطوبت دهی و تغذیه شدید پوست ، شادابی و درخشندگی پوست ، با استفاده از فیبر کدو تنبل به حذف سلولهای مرده پوست کمک می کند ، الیاف روی صابون یک لایه بردار و پاک کننده مغذی هستند ، مناسب استفاده برای پوست صورت و بدن ، مناسب انواع پوست .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ صابون ضد باکتری سیوند سری sulfur مدل climbazole وزن ۹۰ گرم

صابون ضد باکتری سیوند سری sulfur مدل climbazole وزن ۹۰ گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸۱۵۵۴
  • نوع عصاره
    روغن کرچک و زیتون
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    درمان عفونت های انگلی پوست ( سولفور )کنترل و درمان قارچ های پوستی ( کلیمبازول )آنتی باکتریال . کنترل راحیه نا مطبوع بدنحاوی ترکیبات گیاهی مرطوب و نرم کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ صابون ضد باکتری گل سیتو مدل تری کلوزان ۰.۳ وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری گل سیتو مدل تری کلوزان 0.3 وزن 100 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۲۳۷
  • نوع عصاره
    روغن خالص بادام و کرچک
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صابون ضد باکتری ساون مدل نوباکتر وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری ساون مدل نوباکتر وزن 100 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۹۸۸۵۷۰۲۷۳۱۵۰۰۲۴۲
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سایر توضیحات
    آنتی باکتریال قوی و ضد التهاب- مناسب پوست‌ مستعد آکنه- کنترل کننده چربی و برق اضافی پوست- جمع کننده منافذ باز پوست- پیشگیری از ایجاد جوش صورت و بدن بعد از اصلاح و تعریق- ایده‌آل برای برطرف کردن جوش‌های بدن آقایان بویژه هنگام استفاده از مکمل‌های بدنسازی- روش استفاده دو بار در روز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ صابون ضد باکتری سیوند مدل TCC 0212 وزن ۹۰ گرم

صابون ضد باکتری سیوند مدل TCC 0212 وزن 90 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۵۴۸/ظ/۳۸
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    جهت بهبود و کنترل علائم بالینی آکنه های التهابی صورت و بدن، عفونت های پوستی باکتریال و قارچیبه عنوان لایه بردار پوست و کنترل کننده بوی بد بدن ناشی از تعریقدارای PH کاملآ مراقبتی- درمانی و سازگار با پوست (PH=7.1)دارای TCC 1% (دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی فونگال)دارای اسید سالیسیلیک با دوز ۱% (دارای خاصیت ضد التهابی و باعث نفوذ بهتر TCC به موضع )حاوی وازلین، اسید چرب سویا با نقش ترمیم و نرم کنندگی (برای به حداقل رساندن اثرات جانبی TCC و اثر خشک کنندگی آن)پایه نرم و مرطوب کننده صابون شامل اسید های چرب نارگیل، روغن سبزیجات و Bees Wax دارای اسانس موم عسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ صابون ضد باکتری ماسینکس مدل شیر و عسل وزن ۱۰۰ گرم

صابون ضد باکتری ماسینکس مدل شیر و عسل وزن 100 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۰۵۸/۳۸
  • نوع عصاره
    عسل
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    نحوه مصرف: شستشو روزانه/ماساژ ۲ تا ۳ دقیقهپایه ساخت: موم عسل و گایسرین و روغن بادامبا pH 5.5

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صابون آنتی باکتریال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مداد طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا