اکسسوریزیورآلات زنانه

ست انگشتر نقره، راهنمای خرید انواع ست انگشتر و حلقه نقره زنانه و مردانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست انگشتر نقره باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از زیورآلات مورد علاقه زوج‌های جوان که نشانه تاهل و تعهد هر دو طرف به یکدیگر می‌باشد، ست انگشتر نقره می‌باشد. امروزه با توجه به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی کمتر زوجی پیدا می‌شوند که ست حلقه طلا خریداری کنند. از طرفی به دلیل حرام بودن طلا برای مرد و باطل بودن نماز آقایان معمولا علاقه‌ای به ست حلقه طلا نشان نمی‌دهند به همین علت بیشتر به سمت خرید ست انگشتر نقره زنانه و مردانه می‌روند. نقره علاوه بر اینکه از نظر رنگی شباهت زیادی به طلا سفید دارد، از نظر پزشکی هم خواص درمانی بی‌شماری دارد که در ادامه به خواص فلز نقره می‌پردازیم. یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان پی‌برد که شخصی متاهل است یا مجرد داشتن و نداشتن حلقه در دست می‌باشد. به همین دلیل زمانی که صیغه عقد جاری می‌شود، زن مرد حلقه در دست همدیگر می‌کنند. پس یکی از ملزومات مهم برای خرید عقد ست انگشتر نقره می‌باشد.

اگر شما قصد داشته باشید ست حلقه طلا را خریداری کنید باید به طلا فروشی‌های محل سکونت خود مراجعه کنید. برای خرید ست انگشتر نقره شما حتی نیازی به خروج از منزل هم نخواهید داشت، بلکه می‌توانید به صورت اینترنتی به کلی ست انگشتر نقره جدید و زیبا دسترسی داشته باشید. تنوع محصول در خریدهای اینترنتی به حدی زیاد است که شما بدون داشتن هیچ گونه نگرانی می‌توانید ست حلقه نقره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. یکی از خواص بی‌نظیر فلز نقره سم زدایی بدن می‌باشد، در روایات زیادی هم استفاده از نقره چه برای زن و چه برای مرد به شدت توصیه شده است. شما بدون نیاز به هزینه‌های سنگین می‌توانید برای خود و همسر آینده‌تان ست انگشتر نقره را خریداری کنید. حتما نیازی به خرید یک حلقه ساده نیست، بلکه شما می‌توانید دو انگشتر زیبای جواهر دار را انتخاب نمائید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ست انگشتر نقره را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اکسسوری ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ست انگشتر نقره آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ست انگشتر نقره باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از ست انگشتر نقره چیست و چه کاربردی دارد؟

انگشتر یا حلقه معمولا نواری از جنس فلز می‌باشد که معمولا در زمان حاضر این فلز طلا یا نقره می‌باشد. انگشتر معمولا با نگین‌های زینتی تزئین می‌شود، اما حلقه یک ورقه فلزی حلقه شده است و معمولا فاقد نگین می‌باشد. به دو حلقه که از هر نظر کاملا مشابه یکدیگر هستند و تفاوت عمده آن‌ها در سایز آن‌ها است معمولا ست انگشتر گفته می‌شود و اگر حلقه باشد به آن ست حلقه نیز می‌گویند. این حلقه دارای دو نوع زنانه و مردانه می‌باشد کهچ معمولا یکی از آن‌ها به وسیله زن و دیگری به وسیله مرد پوشیده می‌شود. از زمان گذشته تا به امروز حلقه دست کردن یکی از سنت‌های زیبای ایران و سایر کشورهای جهان می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست حلقه طلا

انواع ست انگشتر و حلقه زنانه و مردانه:

  1. ست حلقه نقره ساده: این مدل در واقع ارزان‌ترین مدل ست حلقه در بازار می‌باشد. روی این حلقه هیچ چیز خاصی وجود ندارد، فاقد هر گونه جواهر یا سنگ زینتی هستند، حتی روی آن‌ها از جنس همان فلز طرح و نقش‌های خاص هم حکاکی نشده است. روی این مدل‌ها معمولا به حرف لاتین نام هر دو شخص حکاکی می‌شود. اگر به دنبال یک مدل ساده هستید که سال‌های سال از مد نیافتد، بدون شک همین حلقه ساده می‌باشد.
  2. ست انگشتر با نگین برلیان: سنگ‌های زینتی معمولا تراش‌های متفاوتی دارند که ارزش هر یک از آن‌ها بستگی به جنس سنگ و تراش آن دارد. برلیان در واقع یک تراش است و نه یک جواهر خواص، یک تراش خاص که معمولا روی کانی الماس داده می‌شود. تراش برلیان یک تراش زیبا و خاص می‌باشد که معمولا باعث انعکاس نور از چند جهت مختلف شده که سبب درخشندگی و خیرگی بیش از اندازه جواهر الماس می‌شود.
  3. ست انگشتر نقره با نگین الماس: بدون شک الماس یکی از گران‌ترین جواهرات جهان می‌باشد، فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت الماس تاثیر دارند، یکی از این فاکتورها اندازه الماس می‌باشد. هر چه اندازه الماس بزرگ‌تر باشد به طبع قیمت بالاتری دارد. سنگ‌های تراش اشکی و برلیان هر یک قیمت متفاوتی دارند و بسته به نوع کارشناسی سنگ شناس ارزش آن‌ها مشخص می‌شود. انگشترهای با نگین الماس ظاهر زیبا و لاکچری دارند.
  4. ست انگشتر نقره با نگین یاقوت: بعد از الماس بدون شک یاقوت گران‌ترین جواهر موجود در بازار می‌باشد. یاقوت رنگ‌های مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها خواص مختلفی دارند، یاقوت سرخ از همه با ارزش‌تر است. یاقوت سختی بالایی دارد و درجه سختی آن یک درجه از الماس کمتر می‌باشد. این سنگ فشار خون را کاهش داده و از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند. از نظر مالی هم کسب و کار شما با داشتن این نگین رونق بیشتری پیدا می‌کند.

مزایای استفاده از ست انگشتر نقره:

  • یکی از کارهای زیبایی که زوج‌های جوان در دوران عقد با هم انجام می‌دهند، قرار دادن دست روی هم و گرفتن عکس از دست می‌باشد، داشتن ست انگشتر دست‌های شما را زیباتر نشان می‌دهد.
  • یک نشانه روشن از متاهل بودن شما می‌باشد، این مورد بیشتر برای جنس مونث مفید است، زیرا دیگر کسی مزاحم شما نمی‌شود و شما را یک فرد متعهد و پایبند به خانواده می‌داند.
  • با نگاه کردن به دست خود هر لحظه می‌توانید به یاد تعهدی که زمان عقد امضا کرده‌اید بیافتید و بیشتر حواستان به زندگی جمع شود و به شریک خود خیانت نکنید.
  • فراموش نکنید که انگشتر باعث می‌شود، دست شما زیباتر از حالت عادی به نظر برسد، این موضوع بیشتر در مورد خانم‌ها صدق می‌کند و جذابیت دست آن‌ها را چند برابر بیشتر می‌کند.

از خواص فلز نقره بر بدن انسان چه می‌دانید:

یک فلز سفید که دارای سطح صاف و براق است، این فلز به خوبی شکل و حالت می‌گیرد به همین علت به عنوان جواهر از آن استفاده می‌شود. نقره جزو فلزات گرن‌بها می‌باشد این دسته از فلزات معمولا در کره زمین زیاد یافت نمی‌شوند. فلز نقره از رشد باکتری جلوگیری می‌کند به همین علت از آن در تولید لباس پزشکی استفاده می‌شود. نقره استرس تند خویی و فشار عصبی را از شما دور می‌کند، گردش خون را بهبود بخشیده و فشار خون را کاهش می‌دهد. شما با پوشیدن انگشتر نقره در دست چپ می‌توانید جلوی خیلی از حملات قلبی را بگیرید. خیلی از داروهای ضد باکتری دارای مقادیر ناچیزی از فلز نقره پودر شده می‌باشند.

بهترین مارک ست انگشتر نقره زنانه و مردانه:

کار خیلی دشوار و شاید غیر ممکنی باشد که بخواهیم به شما یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ست انگشتر معرفی کنیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این جواهر فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک انگشتر شاید بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای ست انگشتر و حلقه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ست حلقه نقره شهر جواهر
  • ست حلقه نقره کوبیک
  • ست حلقه نقره بازرگانی میلادی
  • ست حلقه نقره سلین
  • ست حلقه نقره گالری شمرون
  • ست حلقه نقره جواهری سون
  • ست حلقه نقره روژه
  • ست حلقه نقره رینگ نگین

ست حلقه نقره از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این ست وجود دارد و شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید انگشتر نقره مورد نظر خود را خریداری کنید. در واقع می‌توان گفت که هیچ قاعده و قانونی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید از طریق هر یک از این روش‌ها این کار را انجام دهید. اگر بخواهیم تمامی روش‌ها را به شما معرفی کنیم، یک پروسه زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از آنجایی که در بین تمام این روش‌ها فقط دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ادامه به شما این دو روش را توضیح می‌دهیم.

  1. خرید ست انگشتر از نقره فروشی: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه نقره فروشی نزدیک مراجعه کرده و از میان چند مدل موجود ست حلقه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی ست حلقه نقره: در این روش صرفا نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید نیم ست طلا

نکات مهم برای خرید ست انگشتر نقره:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید ست حلقه نقره قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد به همین دلیل قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید ست حلقه را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع حلقه: حلقه نقره هم مانند سایر زیورآلات زنانه و مردانه انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود بهترین نمونه ست حلقه را برای خود انتخاب و خریداری کنید. ست حلقه در دو نوع ساده و نگین‌دار موجود می‌باشد. حلقه ساده معمولا یک حلقه بدون طرح، نقش یا نگین می‌باشد که قیمت ارزان‌تری دارد و مدل‌های نگین‌دار با جواهرات تزئین می‌شوند.
  3. عیار نقره: عیار انگشترهای نقره معمولا با یک عدد روی آن‌ها حکاکی می‌شود. روی انگشترهای نقره قدیمی معمولا عدد ۸۵ قید شده که نقره چندان خالصی نیست، نسل بعدی نقره که هم اکنون هم در بازار پیدا می‌شود، انگشترهایی هستند که رویآن‌ها عدد ۹۵ حکاکی شده است. این یک عیار استاندارد برای نقره می‌باشد، اما اگر شما به دنبال یک نقره با عیار بالاتر هستید باید به سراغ ست‌هایی بروید که روی آن‌ها عدد ۹۲۵ حکاکی شده است. این عیار چیزی نزدیک به طلا سفید می‌باشد.
  4. سایز حلقه: اندازه انگشت افراد موجود در یک جامعه آماری با یکدیگر متفاوت است. این موضوع به ژنتیک فرد و میزان چاقی و لاغری آن فرد بستگی دارد. انتخاب این ست با یک انگشتر معمولی متفاوت است، یعنی شما باید با توجه به سایز بزرگترین انگشت یا مربوط به مرد سایز ست خود را مشخص کنید. اگر اندازه حلقه مرد به دست آید، می‌توان سایز حلقه زن را کوچک کرد تا هر دو سایز شوند. اما اگر با توجه به سایز انگشت خانم این خرید را انجام دهید، مطمئن باشید که حلقه مرد اندازه نخواهد شد حتی با بزرگ‌ کردن.
  5. تمیز کردن راحت: یک حلقه نقره ساده را خیلی راحت می‌توان تمیز کرد، این کار را با یک پارچه نرم و تمیز هم می‌توانید انجام دهید. اما اگر انگشتر شما دارای نگین و برجستگی باشد، این کار چندان ساده هم نیست. برای پاک کردن این مدل‌ها باید از مقداری پودر ماشین لباسشویی که حاوی آنزیم است، استفاده کنید. حلقه‌ها را درون آب و پودر ریخته و با چند لحظه جوشاندن و مسواک کشیدن کاملا تمیز می‌شوند.
  6. برند حلقه: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌کنید، اطلاعات کافی در مورد خرید این جواهر را ندارید، می‌توانید به برند اعتماد کنید و برندهای معروف و شناخته شده را خریداری نمائید. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید.

روش مراقبت و نگهداری از ست حلقه:

  • همیشه هنگام انجام کارهای سنگین و ضربه زدن به یک شی خاص حلقه را از دست خود بیرون بیاورید. این کار جلوی خیلی از صدمات را می‌گیرد.
  • هرگز با انگشترهای دارای نگین اقدام به شستشوی دست و استحمام بدن خود نکنید، زیرا آب می‌تواند به چسب آسیب زده و باعث گم شدن نگین‌های روی انگشتر شود.
  • هیچ گاه برای تمیز کردن انگشتر خود از جسم تیز مانند سیم ظرفشویی و برس سیمی استفاده نکنید، زیرا سطح کار را خط خطی می‌کنند و به مرور باعث کاهش وزن انگشتر می‌شود.
  • بهترین ماده برای تمیز کردن جواهرات جلا‌سنج فلزات است. فقط کافیست تا مقداری از جلا‌سنج را روی حلقه یا انگشتر خود بمالید و بعد از چند ثانیه با یک دستمال شروع به تمیز کردن آن کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست انگشتر نقره مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای‌ ست حلقه نقره ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد ۲۵

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد 25

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه شهر جواهر مدل SJ-VR002

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه شهر جواهر مدل SJ-VR002

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • سایر توضیحات
    سایز حلقه زنانه: ۷ (قطر داخلی حلقه ۱۷.۳ میلیمتر) سایز حلقه مردانه: ۱۰ (قطر داخلی حلقه ۱۹.۹ میلیمتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QR-1386-5-7

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QR-1386-5-7

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد ۲۳

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد 23

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۱۹۱۵۷

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 19157

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه جی تی ای مدل نایس

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه جی تی ای مدل نایس

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل MPS-5

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل MPS-5

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۱۷۸۰

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 21780

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۱۹۰۰

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 1900

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • قطر انگشتر زنانه
    ۱۶ میلی‌متر
  • قطر انگشتر مردانه
    ۱۹ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل کارتی

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل کارتی

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل MPS-6

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل MPS-6

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد ۱۶

ست انگشتر نقره  زنانه و مردانه سلین کالا کد 16

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه شهر جواهر مدل SJ-VR004

ست انگشتر نقره  زنانه و مردانه شهر جواهر مدل SJ-VR004

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد ۱۹

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا کد 19

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۱۱۲۰

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 1120

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه گالری شمرون مدل رادیوم

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه گالری شمرون مدل رادیوم

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    عیار ۹۵۰
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    حلقه ست فوق شیک بسیار منحصر به فرد حلقه قابل سایز مثل طلا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۱۷۷۹

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 21779

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل تک نگین

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل تک نگین

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    زیبایی در کنار مقرون به صرفه بودن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل COD-11

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه  سلین کالا مدل COD-11

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۱۹۶۴

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 21964

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۱۹۶۰

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 21960

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست انگشتر نقره  زنانه و مردانه مدل ملکه ۳۱۲

ست انگشتر نقره  زنانه و مردانه مدل ملکه 312

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل بایلیت

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل بایلیت

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۱۲۲۰

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 21220

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کد ۰۰۰۹۴۱

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کد 000941

مشخصات

  • نوع انگشتر
    فانتزی
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۰۵۴۶

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 20546

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل MPS-4

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل MPS-4

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کد ۲۴۵

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کد 245

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • قطر انگشتر زنانه
    ۱.۵ میلی‌متر
  • قطر انگشتر مردانه
    ۲ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل مات H08

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل مات H08

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • کد کالای محصول
    H08
  • سایر توضیحات
    مناسب برای هدیهبسته بندیه شیک و مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۰۹۲۱

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 20921

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QR-2606-7-8

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QR-2606-7-8

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QN-0104-8-10

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QN-0104-8-10

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل کامیلا

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل کامیلا

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل ۲۴k مات H11

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل 24k مات  H11

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    مناسب هدیهبسته بندیه مناسب متریال با کیفیت و ابکاری طلا ۲۴ عیازضد حساسیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه گالری شمرون مدل رادیوم

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه گالری شمرون مدل رادیوم

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    عیار ۹۵۰
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    حلقه ست فوق شیک بسیار منحصر به فرد حلقه قابل سایز مثل طلا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل COD-7

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه سلین کالا مدل COD-7

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل رینگی

ست انگشتر نقره  زنانه و مردانه مدل رینگی

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل مریس

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل مریس

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل تراش

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه مدل تراش

مشخصات

  • نوع انگشتر
    حلقه ساده
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QR-2606-7-9

ست انگشتر نقره زنانه و مردانه کوبیک مدل QR-2606-7-9

مشخصات

  • نوع انگشتر
    نگین‌دار
  • عیار
    ۹۲۵ عیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ست حلقه نقره در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید صندلی طرح تاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا