سرگرمی و آموزشی

فریزبی، راهنمای خرید انواع فریزبی ژله‌ای در ایران+قیمت روز و خرید اینترنتی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فریزبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به آزمون بزرگ فریزبی ما در سال ۲۰۲۲ خوش آمدید. در اینجا همه فریزبی‌هایی را که آزمایش کرده‌ایم به تفصیل ارائه می‌دهیم. ما اطلاعات پس زمینه دقیق را گردآوری کرده‌ایم و خلاصه‌ای از نظرات مشتریان را در وب اضافه کرده‌ایم. ما می‌خواهیم تصمیم خرید شما را آسان‌تر کنیم و به شما کمک کنیم بهترین فریزبی را برای خود پیدا کنید. همچنین پاسخ سوالات متداول را در راهنمای ما خواهید یافت. علاوه بر این، اطلاعات مهمی را نیز در این صفحه پیدا خواهید کرد که در صورت تمایل به خرید فریزبی باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید.

از فریزبی می‌توان به روش‌های مختلف، هم به صورت تفریحی و هم حرفه‌ای استفاده کرد. آن‌ها سرگرمی را برای همه ارائه می‌دهند و اساساً می توانند در همه جا استفاده شوند. بسته به کاربرد مورد نظر، تمایزی بین فریزبی نهایی، دیسک گلف، فریزبی‌های آزاد و سگ، در میان سایر موارد وجود دارد. تفاوت اصلی در قطر، وزن و مواد است. انتخاب فریزبی مناسب عمدتاً به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. انواع مختلف به طور مطلوب با ورزش مربوطه سازگار هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فریزبی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله سرگرمی ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فریزبی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فریزبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

فریزبی چیست و چه کاربردی دارد؟

فریزبی یک دیسک پرنده پلاستیکی است که به عنوان یک اسباب بازی تفریحی برای افراد در هر سنی، چه در حیاط خلوت، پارک و یا در ساحل لذت می‌برد. آن‌ها معمولاً به عنوان یک بازی صید با فریزبی که هنگام پرتاب در هوا می‌چرخد استفاده می‌شوند. فریزبی‌ها از یک ماده ترموپلاستیک به نام پلی اتیلن ساخته می‌شوند و در فرآیندی با سرعت بالا به نام قالب گیری تزریقی تولید می‌شوند. در حالی که اساساً با همان شکل دایره‌ای و لبه منحنی به نام شیب در یک سوم بیرونی دیسک طراحی شده است، فریزبی‌ها را می‌توان با تغییرات جزئی تولید کرد تا ویژگی‌های پروازی متفاوتی داشته باشد. بسته به کاربری مورد نظر، بالا بیشتر، مسافت تکانه زاویه ای و پایداری بیشتر در پرواز برخی از ویژگی‌های طراحی هستند که در مدل‌های خاص موجود متفاوت است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دروازه فوتبال کودکان

فریزبی برای چه کسانی مناسب است؟

این وسیله اساساً برای هر کسی که به ورزش علاقه دارد مناسب است. فرقی نمی‌کند چه جنسیت و چه سنی داشته باشد. به لطف تنوع‌های متعدد، همه می توانند یک دیسک پرنده مناسب برای خود پیدا کنند. در اوقات فراغت، فریزبی را می‌توان به عنوان یک اسباب بازی ساحلی استفاده کرد. به عنوان یک سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان عمل می‌کند. اما این وسیله یک اسباب بازی بسیار مناسب برای سگ‌ها نیز می‌باشد. علاوه بر این، دیسک پرتابی کاربردهای مختلفی را در کلاس ارائه می‌دهد. در آنجا می‌توان از آن برای تمرینات فردی و همچنین گروهی استفاده کرد. تکنیک‌های اولیه گرفتن و پرتاب را می‌توان به راحتی یاد گرفت و منجر به احساس سریع موفقیت شود. در طول سال ها، ورزش‌های حرفه‌ای انفرادی و تیمی متعددی نیز توسعه یافته است.

انواع فریزبی موجود در بازار ایران:

علاوه بر دیسک کلاسیک فریزبی، اشکال مختلف دیگری نیز وجود دارد. در بخش بعدی به شما مروری مختصر از جایگزین‌ها خواهیم داد.

  • حلقه پرتاب: حلقه‌ای صاف است که برای پرتاب و گرفتن طراحی شده است. مخصوصاً برای پرتاب‌های دقیق و بلند مناسب است.
  • بومرنگ: بومرنگ در اصل به عنوان یک سلاح پرتابی استفاده می‌شد. امروزه از آن‌ها به عنوان تجهیزات ورزشی نیز استفاده می‌شود. بومرنگ های ورزشی در صورت پرتاب صحیح به سمت پرتاب کننده باز می‌گردند.
  • فاتبال: این یک اسباب بازی پرتابی است که از پلاستیک ساخته شده است. ویژگی خاص این است که در حین پرتاب از دیسک به توپ تبدیل می‌شود.

با وجود جایگزین‌های مختلف، دیسک پرتابی به یک هنجار تبدیل شده است. به خصوص در زمینه حرفه ای، این مدل استاندارد است.

چند نوع فریزبی وجود دارد و کدامیک برای شما مناسب است؟

انتخاب دیسک پرتابی مناسب عمدتاً به منطقه استفاده بستگی دارد. بسته به ورزش، جنس، قطر و وزن متفاوت است. در این مقاله انواع دیسک پرتابی به شرح زیر است:

  • فریزبی‌نهایی
  • فریزبی‌دیسک گلف
  • فریزبی‌آزاد
  • فریزبی‌سگ

بسته به اینکه می‌خواهید از دیسک برای چه کاری استفاده کنید، نوع دیگری از دیسک پرتابی مناسب است. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در بخش زیر می‌خواهیم تصمیم شما را آسان تر کنیم.

فریزبی آلتیمیت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

فریزبی‌های Ultimate برای بازیکنان تفریحی و ورزشکاران حرفه‌ای مناسب هستند. چه فقط برای پرتاب به جلو و عقب و چه برای فریزبی‌نهایی حرفه ای. دیسک‌ها دارای ویژگی‌های پرواز پایدار هستند و می‌توانند تا بیش از ۱۰۰ متر پرتاب شوند. قطر ۲۷ سانتی متر و وزن ۱۷۵ گرم ایجاد شده است. قطر نسبتاً زیاد و وزن نسبتاً زیاد می‌تواند پرتاب و گرفتن را به خصوص برای مبتدیان و کودکان دشوار کند.

مزایا:

  • مناسب برای بازیکنان تفریحی و حرفه‌ای
  • ویژگی‌های پرواز پایدار تا بیش از ۱۰۰ متر
  • استفاده چند منظوره

معایب:

  • قطر نسبتا بزرگ و وزن زیاد
  • برای مبتدیان و کودکان کمتر مناسب است
  • برای Ultimate Frisbee هم تیمی‌های زیادی و شرایط بدنی خوب مورد نیاز است.

فریزبی‌های نهایی مخصوصا برای تمرین ورزشی به همین نام مناسب هستند. این یک ورزش تیمی است که در آن دو تیم برای کسب دیسک رقابت می‌کنند. هدف این است که دیسک پرتابی را در منطقه به اصطلاح انتهایی بگیرید و در نتیجه امتیاز کسب کنید.

دیسک گلف فریزبی چه مزایا و معایب و ویژگی‌هایی دارد؟

فریزبی‌های دیسک گلف به طور ویژه برای ورزشی به همین نام طراحی شده‌اند. بنابراین آن‌ها فقط برای این منظور مناسب هستند. در گلف دیسکی، دقیقاً مانند گلف معمولی، هدف خاصی را پرتاب می‌کنید. این سبدی است که در آن زنجیر دیسک پرنده را قطع می‌کند و آن را در سبد زیر می‌اندازد. دیسک گلف نیازی به عملکرد فیزیکی بالایی ندارد، به همین دلیل برای هر گروه سنی مناسب است.

مزایا:

  • بسیاری از تغییرات مختلف
  • برای گلف دیسکی بهینه شده است.
  • مناسب برای هر گروه سنی

معایب:

  • فقط برای گلف دیسکی مناسب است.
  • لوازم جانبی مورد نیاز
  • خطر آسیب ناشی از لبه‌های تیز و سرعت بالای پرواز

این نیز آن‌ها را برای پرتاب به عقب و جلو نامناسب می‌کند. دیسک‌های گلف در انواع مختلف موجود هستند که ویژگی‌های پروازی متفاوتی دارند. بین رانندگان، میان‌رده‌ها و پرنده‌ها تمایز قائل می‌شود. درایورها دیسک‌های پرتاب طولانی هستند که عمدتاً برای اولین پرتاب در یک کورس استفاده می‌شوند. دیسک‌های میان رده دیسک‌های نزدیکی هستند که برای پرتاب از فواصل کوتاه تر مناسب می‌باشند. پرتاب کننده‌ها عمدتاً برای پرتاب نهایی به سمت هدف استفاده می‌شوند.

فریزبی فری استایل چه مزایا و معایب و ویژگی‌هایی دارد؟

فریزبی‌های فری استایل برای انجام ترفندهای خاص استفاده می‌شود. دیسک به هوا پرتاب می‌شود و دوباره به شیوه‌ای هنرمندانه و رقصنده گرفته می شود. فریزبی‌آزاد را می‌توان به تنهایی یا به صورت گروهی بازی کرد. در مسابقات همیشه دو یا سه بازیکن حضور دارند. ترفندهای احتمالی عبارتند از متعادل کردن دیسک روی ناخن، ضربه زدن به آن با پا یا گرفتن آن به روشی دیدنی است. ترفندهای ساده را می‌توان به سرعت حتی توسط مبتدیان یاد گرفت. با این حال، برخی از مانورها نیاز به استفاده از لوازم جانبی دارند. به عنوان مثال، فریزبی را می توان با اسپری سیلیکون برای کاهش اصطکاک درمان کرد. سایر ترفندهای پیشرفته بدون استفاده از ناخن مصنوعی امکان پذیر نیست. اینها همچنین اصطکاک را کاهش می‌دهند. گشاد شدن ناخن نیز امکان جابجایی در لبه داخلی دیسک را فراهم می‌کند.

مزایا:

  • همه کاره
  • مناسب برای مبتدیان
  • می توان به تنهایی و به صورت گروهی بازی کرد.

معایب:

  • لوازم جانبی گاهی لازم است.
  • سخت گرفتن

فریزبی‌فری استایل معمولاً دارای وزن کمتر ۱۶۰ گرم، سطح صاف و لبه بالاتر است. دیسک به دلیل شکل خاص خود نه تنها پرواز می‌کند بلکه بادبان نیز می چرخد. با این حال، این امر گرفتن آن را دشوارتر می کند.

چه چیزی دیسک مخصوص برای سگ‌ها را متمایز می‌کند و مزایا و معایب آن چیست؟

دیسک‌های مخصوص سگ‌ها فریزبی‌هایی هستند که مخصوص سگ‌ها طراحی شده‌اند. ورزش فریزبی سگ یا دیسک داگ در مورد پرتاب دیسک توسط انسان و بازگرداندن آن توسط سگ است. علاوه بر بازی‌های تفریحی، نسخه مسابقاتی نیز وجود دارد که در آن ترفندهای مختلف با دیسک تمرین می‌شود. برای فریزبی‌های سگ، انعطاف پذیری نقش مهمی ایفا می‌کند. فریزبی هنگام بازی باید جای خود را بدهد. این برای ایمنی سگ است و تضمین می‌کند که دیسک بیشتر دوام می‌آورد. دوم اینکه باید در برابر گاز گرفتن مقاوم باشد. این به ویژه برای بازیابی مهم است. اگر دیسک در برابر گاز گرفتن مقاوم نباشد، قطعات کوچک را می‌توان بلعید.

مزایا:

  • انعطاف پذیر و مقاوم در برابر گاز گرفتن
  • قلب و گردش خون سگ را بهبود می‌بخشد.
  • قابل استفاده برای آموزش سگ

معایب:

  • خطر آسیب ناشی از کار ضعیف
  • برای هر سگی مناسب نیست

دیسک مخصوص سگ قلب و گردش خون سگ را تربیت می‌کند و می‌تواند برای تربیت سگ نیز استفاده شود.

یک فریزبی چه قطر و وزنی باید داشته باشد؟

قطر و وزن فریزبی بسته به استفاده از آن متفاوت است. قطر معمولا بین ۲۱-۲۷ سانتی متر است. وزن دیسک ها از ۱۰۰ تا ۱۳۰ گرم برای کودکان شروع می شود. فریزبی‌های سنگین می‌توانند بیش از ۱۸۰ گرم وزن داشته باشند. دیسک‌های پرتابی که فقط به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته می‌شوند سبک تر هستند و همچنین می‌توانند کمتر از ۱۰۰ گرم وزن داشته باشند.

قیمت فریزبی چقدر است؟

بسته به کیفیت و اندازه آن، تفاوت قیمت زیادی وجود دارد. محدوده قیمتی می‌تواند از حدود ۱ تا ۲۰ یورو باشد. دیسک‌های پرتاب برای استفاده تفریحی یا در قالب یک کالای تبلیغاتی گاهی با قیمت کمتر از یک یورو در دسترس هستند. از طرف دیگر، فریزبی‌های حرفه‌ای ۱۰-۲۰ یورو و گاهی اوقات بسیار بیشتر قیمت دارند.

آیا می‌توانم خودم فریزبی درست کنم؟

به عنوان مثال، درست مانند یک تیرکمان بچه گانه، می‌توانید فریزبی‌های خود را درست کنید. احتمالات نمونه‌های مختلفی وجود دارد. این وسیله را می توان از موادی مانند پلاستیک، مقوا، روزنامه یا پارچه تهیه کرد. فریزبی‌های ساخته شده از مقوا را نیز می‌توان رنگ آمیزی و تزئین کرد. رنگ‌های انگشتی از جمله موارد دیگر برای رنگ آمیزی فریزبی‌ها مناسب هستند. لازم به ذکر است که دیسک‌های خانگی فقط برای استفاده های تفریحی مناسب هستند. برای ورزش‌های رسمی باید از دیسک های حرفه‌ای استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فیجت اسپینر

قبل از خرید فریزبی این نکات را در نظر بگیرید:

در ادامه به شما نشان خواهیم داد که از چه جنبه هایی می‌توانید برای تصمیم گیری در مورد فریزبی مناسب استفاده کنید. معیارهایی که می توانید برای مقایسه استفاده کنید عبارتند از:

  • قطر
  • وزن
  • مواد
  • شکل و رنگ
  • شناخت رسمی مسابقات

در پاراگراف های بعدی توضیح خواهیم داد که هر یک از معیارها به چه معناست.

قطر:

قطر فریزبی‌ها بسته به کاربرد آن‌ها متفاوت است. برای مثال فریزبی Ultimate قطر ۲۷ سانتی متر ایجاد شده است. از طرف دیگر دیسک‌های دیسک گلف کوچکتر هستند و قطری در حدود ۲۱ سانتی متر دارند. دیسک‌های استفاده شده برای فریزبی فری استایل بین ۲۱_۲۷ سانتی متر تقریباً متفاوت است. قطر فریزبی برای سگ بسیار متفاوت است. از حدود ۱۵ سانتی متر شروع می‌شود و تا ۲۴ سانتی متر می رسد. دیسک مناسب باید بسته به اندازه سگ انتخاب شود. به اصطلاح مینی فریزبی نیز موجود است. اینها فقط حدود ۶-۷ سانتی متر قطر دارند. این باعث می‌شود که آنها را به راحتی در جیب خود حمل کنید.

وزن:

  • وزن مناسب نیز بسته به کاربرد مورد نظر متفاوت است. به طور کلی، لبه بیرونی یک دیسک خوب باید سنگین تر از سطح آن باشد. این حرکت زاویه‌ای ارسالی را حفظ می‌کند و به دیسک پایداری پرواز می‌دهد. وزن رسمی فریزبی‌های Ultimate ۱۷۵ گرم است. وزن دیسک‌های گلف دیسکی بسته به نوع دیسک متفاوت است. بین درایورها، میان‌رده‌ها و پوترها تفاوت قائل می‌شود. درایورها سبک ترین دیسک‌های گلف دیسکی هستند. وزن آن‌ها معمولاً ۱۵۰-۱۶۹ گرم است. وزن دیسک‌های میان رده به مهارت بازیکن بستگی دارد. مبتدیان بهتر است وزن ۱۵۰-۱۶۹ گرم را انتخاب کنند. بازیکنان با تجربه تر می توانند از دیسک‌های سنگین تری استفاده کنند.
  • حرفه ای‌ها با سنگین ترین دیسک‌های میان رده که ۱۷۸-۱۸۰ گرم وزن دارند پرتاب می‌کنند. پوترهایی با وزن ۱۷۰-۱۷۵ گرم برای اکثر گلف بازان دیسکی مناسب هستند. دیسک‌های سنگین‌تر معمولاً قابل اعتمادتر هستند و پایدارتر پرواز می‌کنند. با این حال، بازیکنان جوان تر ترجیح می دهند به سراغ فریزبی‌های سبک تر بروند. اکثر بازیکنان سبک فریزبی وزن دیسک ۱۶۰ گرمی را ترجیح می‌دهند. با این حال، ترجیحات می‌تواند در اینجا متفاوت باشد. در نهایت به فریزبی‌های سگ می رسیم. وزن، مانند قطر، باید با حیوان مربوطه تنظیم شود. برای سگ‌های کوچک دیسک پرتابی با وزن ۶۰ گرم مناسب است. برای سگ‌های بزرگتر، دیسک‌هایی با وزن بیش از ۱۰۰ گرم موجود است. مینی فریزبی‌ها وزنی در حدود ۲۰ گرم دارند.

مواد:

  • فریزبی‌‌ها معمولا از پلاستیک یا بیو پلاستیک ساخته می‌شوند. دیسک‌های باکیفیت انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانند در هنگام فشرده‌سازی خم شوند. در مسابقات این خاصیت برای کاهش خطر آسیب لازم است. دیسک‌های خوب از مخلوط پلی اورتان یا پلی اتیلن ساخته شده‌اند. پلی اتیلن در اصل بسیار نرم است. بنابراین، پرکننده‌ها باید اضافه شوند تا مواد سخت تر شوند. هزینه به دست آمده تأثیر متناظری بر قیمت دارد.
  • دیسک‌های ارزان تر معمولا از پلی پروپیلن ساخته می‌شوند. این ماده بسیار سخت است و برای سخت افزارهایی مانند محفظه کامپیوتر نیز استفاده می‌شود. به دلیل قیمت پایین این ماده، اغلب از آن به عنوان اقلام تبلیغاتی تهیه می‌شود. فریزبی‌های سگ به طور ایده آل به طور کامل از لاستیک طبیعی ساخته می‌شوند یا دارای لبه‌های لاستیکی برای کاهش خطر آسیب به سگ هستند. انواع مختلفی از نئوپرن نیز وجود دارد. اینها مزیت شناور بودن را دارند.

شکل و رنگ:

  • همه فریزبی‌ها شکل اولیه یکسانی دارند. این یک دیسک گرد و منحنی با لبه بیرونی ضخیم تر است. لبه پایینی کمی به سمت داخل کشیده شده است. این شکل به فریزبی توانایی پرواز را می‌دهد. شکل دیسک بسته به نوع آن کمی متفاوت است. به عنوان مثال فریزبی‌های فری استایل دارای لبه بلندتر و سطح زیرین بسیار صاف هستند که اجرای ترفندها را آسان تر می کند.
  • دیسک‌های پرتابی در انواع رنگ‌ها موجود است. رنگ‌های روشن این مزیت را دارند که فریزبی‌ها راحت‌تر دوباره پیدا می‌شوند. همچنین تامین کنندگان زیادی وجود دارند که می‌توانید دیسک خود را به صورت جداگانه چاپ کنید. این امر به ویژه زمانی سودمند است که فریزبی به عنوان اقلام تبلیغاتی اهدا شود.

شناخت رسمی مسابقات:

اگر از دیسک ها برای ورزش‌های حرفه‌ای فریزبی استفاده می‌شود، الزامات رسمی باید برآورده شود. برای فریزبی‌های آلتیمیت قطر ۲۷ سانتی متر و وزن ۱۷۵ گرم تجویز می‌شود. تولید کنندگان دیسک‌های رسمی به عنوان مثال دیسک‌های Discraft، Daredevil یا Eurodisc Discgolf نباید کوچکتر از ۲۱ سانتی متر و بزرگتر از ۴۰ سانتی متر باشند. حداکثر وزن ممکن بستگی به قطر دارد، اما نباید از ۲۰۰ گرم تجاوز کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فریزبی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای فریزبی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ فریزبی دلفین طرح B1 مدل Green Flying Disk سایز S

فریزبی دلفین طرح B1 مدل Green Flying Disk سایز S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷×۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فریزبی شیلدکروت مدل Fun Sports Ultimate Speed Disk

فریزبی شیلدکروت مدل Fun Sports Ultimate Speed Disk

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – دارای وزن و اندازه استاندارد مسابقات- ساخته شده از پلی‌اتیلن- طراحی مناسب برای گرفتن راحت‌تر در دست- دارای پرواز بسیار خوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فریزبی اولتیمیت مدل FE27

فریزبی اولتیمیت مدل FE27

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x27x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فریزبی تابک مدل دبل دیسک لوتوس کد ۳۰۱

فریزبی تابک مدل دبل دیسک لوتوس کد 301

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵×۲۳.۵×۲.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فریزبی مدل happy castle

فریزبی مدل happy castle

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فریزبی مدل puwer fly

فریزبی مدل puwer fly

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x21x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده و محکم
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فریزبی ایران فریزبی مدل ۱۷۵-۲۷.۵

فریزبی ایران فریزبی مدل 175-27.5

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • ابعاد
    ۲۷.۵×۲۷.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده پلی اتیلن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ایران فریزبی وسیله ورزشی است که از یک صفحه مدوّر لبه‌دار به قطر ۲۷.۵ سانتی‌متر و وزن ۱۷۵ گرم درست شده است. از این وسیله برای تفریح و ورزش رقابتی استفاده می‌شود.که فریزبی تایید شده استاندارد جهانی برای انواع سبک های حرفه ای این ورزش باید قطر ۲۷.۵ سانتیمتر که این مصحول مطابق استاندارد جهانی WFDF طراحی و تولید شده است و وزن بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ گرم را داشته باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فریزبی تابک مدل آرش

فریزبی تابک مدل آرش

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵×۲۷.۵×۳.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فریزبی تابک مدل دبل دیسک لوتوس کد ۳۲۱

فریزبی تابک مدل دبل دیسک لوتوس کد 321

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵×۲۳.۵×۲.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فریزبی مدل POWER X2023

فریزبی مدل POWER X2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فریزبی مدل POWER X

فریزبی مدل POWER X

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فریزبی تابک مدل آلتیمیت

فریزبی تابک مدل آلتیمیت

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک(مواد پلیمری)
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فریزبی مدل شخصیتی

فریزبی مدل شخصیتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای بازی در فضای باز – سبک، مقاوم و خوش دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فریزبی مدل POWERX 1

فریزبی مدل POWERX 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فریزبی فوراور مدل Ultimate

فریزبی فوراور مدل Ultimate

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۲ گرم
  • سایر توضیحات
    – جنس بدنه پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فریزبی مدل power fly

فریزبی مدل power fly

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x26x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده و محکم
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فریزبی تن زیب مدل ۹۰۱۰۸

فریزبی تن زیب مدل 90108

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای بازی در فضای باز- سبک، مقاوم و خوش دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فریزبی شیلدکروت مدل Ultimate New

فریزبی شیلدکروت مدل Ultimate New

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x27x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۸ گرم
  • جنس
    ساخته شده از مواد پلی اتیلن، نرم و انعطاف پذیر
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قطر ۲۷ سانتی مترمقاوم و خوش دستپرتاب و گرفتن آسانمناسب برای تمام افراد خانوادهدارای انحنای داخلی جهت کنترل بهتر در پرتابطراحی آیرودینامیک با امکان پرتاب ایمن و دقیقساخته شده از مواد پلی اتیلن، نرم و انعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فریزبی شیلدکروت مدل Fun sports Speeddisc Wave

فریزبی شیلدکروت مدل Fun sports Speeddisc Wave

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x24x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
  • سایر توضیحات
    – جنس دیسک از EVA- جنس روکش از نئوپرن- ساختار ضد آب و مناسب برای بازی در دریا و ساحل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فریزبی مدل AA کد ۸۸۸

فریزبی مدل AA کد 888

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فریزبی پارادوکس بیزنس مدل The Ultimate

فریزبی پارادوکس بیزنس مدل The Ultimate

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵×۲۷.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک پلی اتیلن
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ممکن است وزن فریزبی بین ۲۰۰ الی ۲۱۰ گرم متفاوت باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فریزبی تابک مدل آرش

فریزبی تابک مدل آرش

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵×۲۷.۵×۳.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فریزبی تن زیب مدل ۹۰۱۵۶

فریزبی تن زیب مدل 90156

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۳۱ و ضخامت ۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای بازی در فضای باز- سبک، مقاوم و خوش دست- ابعاد بسته‌بندی: ۲ × ۳۴ × ۴۴ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فریزبی مدل درتاج آلتیمیت استار

فریزبی مدل درتاج آلتیمیت استار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵×۲.۵×۲۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۸ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فریزبی تابک مدل آرش

فریزبی تابک مدل آرش

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵×۲۷.۵×۳.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فریزبی ایمان اسپورت

فریزبی ایمان اسپورت

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۲۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ فریزبی کد ۰۱

فریزبی کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۲۵×۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۳ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    قطر فریزبی : ۲۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فریزبی تابک مدل بن تن کد۴۰۱

فریزبی تابک مدل بن تن کد401

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵×۲۳.۵×۲.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فریزبی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست روشویی و کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا