مردانه

جوراب مردانه، راهنمای خرید انواع جوراب فانتزی، اسپرت مچی و نانو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جوراب مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک مهم و ضروری برای آقایان جوراب مردانه است. شما بدون داشتن جوراب قادر به پوشیدن کفش نخواهید بود، زیرا به سختی پوشیده می‌شود و بعد از مدتی پاهای شما به شدت عرق کرده و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرند. لازمه داشتن پاهای تمیز و خوشبو پوشیدن جوراب مردانه است. همچنین نپوشیدن جوراب باعث کاهش طول عمر کفش می‌شود پس حتما توصیه می‌کنم از جوراب مردانه استفاده کنید. امروزه خیلی از بیماری‌های مربوط به پا نظیر قارچ، میخچه و سیاه شدن ناخن‌ها به علت نداشتن جوراب و استفاده از کفش نامناسب ایجاد می‌شوند. البته شرط داشتن پاهای سالم داشتن داشتن جوراب مردانه مناسب و شستشوی مداوم آن‌ها می‌باشد. برخی افراد جوراب خود را تا زمانی که بوی نامطبوع به خود نگیرد، شستشو نمی‌دهند، این یک کار اشتباه است. در واقع شما باید بعد از هر بار استفاده جوراب مردانه خود را شستشو دهید.

برخی شرکت‌های تولید کننده جوراب مردانه در الیاف جوراب خود یک ماده معطر نانویی استفاده می‌کنند که با عرق کردن پا بوی عطر منتشر می‌شود و با پوشیدن آن‌ها همیشه پاهای سالم و خوشبویی خواهید داشت. جوراب مردانه نسبت به جوراب زنانه مقداری ضخیم تر هستند، علت آن هم این است که به علت ساختار بدنی و فعالیت بیشتر بدن پای آقایان نسبت به خانم‌ها بیشتر عرق می‌کند، در نتیجه جوراب باید به اندازه‌ای باشد که عرق پا را به خود جذب کند. همچنین ضخیم بودن جوراب مردانه باعث می‌شود، این جوراب نسبت به جوراب زنانه ماندگاری بیشتری داشته باشد که به طبع آن قیمت جوراب مردانه هم از جوراب زنانه مقداری گران‌تر است. یکی از دلایلی که جوراب زنانه از مردانه نازک‌تر است، این می‌باشد که پاهای زنانه زیباتر از مردانه هستند و بیشتر خانم‌ها علاقه دارند، زیبایی پاهای خود را به نمایش بگذارند به همین جهت جوراب زنانه نازک‌تر است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به بهداشت و سلامت پاهای خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید جوراب مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع جوراب مردانه آشنا می‌کنیم و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید جوراب مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

جوراب‌مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

جوراب پا پوشی است که پا را در برابر عرق کردن محافظت می‌کند، زیرا پا بیشتر از سایر نقاط بدن عرق می‌کند. در طول روز پا چیزی در حدود ۲۵۰ میلی لیتر عرق تولید می‌کند که از ۲۵۰۰۰۰ منافذ عرق پا خارج می‌شوند. جوراب یک وسیله خیلی خوب برای جلوگیری از عرق کردن پا و خشک کردن عرق پا از این پوشاک استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید، عرق پا منشا اصلی بودی بد پا است که برای مهار کردن این بو باید از کفش و جوراب مناسب استفاده کنید.

تاریخچه استفاده از جوراب‌مردانه:

اولین بار جوراب در یونان باستان مورد استفاده قرار گرفت. در کشور یونان و مصر باستان مردان کارگر و برده‌ها از جوراب ساق بلند استفاده می‌کردند. در دهه ۴۰ میلادی تا اویل دهه ۵۰ میلادی یعنی از سال ۱۵۴۵ میلادی نوعی جوراب ساق بلند کش باف مورد استفاده قرار گرفت که با نخ ابریشم تزئین می‌شد. در واقع در آن زمان بود که ماشین‌ کش‌بافی به وسیله یک کشیش انگلیسی ساخته شد. در این دوران بود که جوراب‌های ساق بلند جای خود را به جوراب‌های ساق کوتاه دادند، البته شلوارها هم بلند‌تر شدند، این مدل همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش پیاده روی مردانه

انواع مدل‌های جوراب مردانه:

  1. جوراب‌مردانه نخ پنبه: یکی از معروف‌ترین پارچه‌ها در دوخت جوراب می‌باشد که طرفداران زیادی هم دارد. جوراب‌های نخی بسیار سبک و خنک هستند به همین دلیل خیلی راحت شسته شده و به سرعت خشک می‌شوند. این پارچه از الیاف پنبه طبیعی دوخته می‌شود که ایجاد آلرژی یا حساسیت هم نمی‌کند.
  2. جوراب‌‌مردانه پلی استر: پلی استر یا همان پلاستیک یک جنس ارزان و اقتصادی است که خیلی از تولید کننده‌های جوراب به خصوص تولید کنندگان جوراب ورزشی برای دوخت جوراب‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این پارچه از الیاف مصنوعی که از نفت به دست می‌آیند، ساخته می‌شوند که ممکن است برای همه مناسب نباشند، زیرا پوست برخی از افراد در مقابل این جنس واکنش آلرژی از خود نشان می‌دهند.
  3. جوراب‌مردانه پشمی: پشم یک الیاف طبیعی است که از پشم و موی حیوانات زنده به دست می‌آید. جوراب‌های پشمی خیلی گرم و راحت هستند، بنابراین برای فصل پاییز و زمستان مناسب می‌باشند. پا درون این جوراب‌ها کمتر سرما را احساس می‌کند. از این مدل نباید برای مناطق گرمسیری استفاده کرد، زیرا پا درون آن بیشتر عرق کرده و دچار تاول زدگی می‌شود.
  4. جوراب‌مردانه نانو: جوراب‌های نانو همان جوراب‌های معمولی هستند که نخ مورد استفاده در دوخت آن‌ها به وسیله نانو ذرات اکسید روی و نانو ذرات اکسید نقره پوشیده می‌شود. این همان ماده نانو است که ویژگی‌های منحصر به فردی در جوراب شما ایجاد می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این جوراب می‌توان به قابلیت جذب بالای رطوبت و خشک شدن سریع اشاره کرد که گزینه مناسبی برای دوخت جوراب هستند.
  5. جوراب‌مردانه نانو معطر: در واقع همان جوراب‌های نانو ساده هستند که نخ‌های مورد استفاده در بافت پارچه آن‌ها با نانو ذرات پوشیده می‌شود. تفاوت اصلی این مدل با نمونه قبلی در استفاده از یک ماده معطر است. که به جوراب زده می‌شود و با گرم شدن پا درون کفش پخش می‌شوند. این ماده به گونه‌ای است که با چند بار شستشو هم بوی عطر در جوراب احساس می‌شود. برای کسانی که یک قرار ملاقات مهم دارند و نگران بوی پای خود هستند مناسب می‌باشند.

مزایای استفاده از جوراب نانو مردانه:

  • نانو ماده‌ای است که از عرق کردن پا در کفش جلوگیری می‌کند در واقع حذف کردن عرق پا به معنی واقعی بو نگرفتن کفش و پا است.
  • همان طور که می‌دانید جوراب مکانی مناسب برای رشد انواع باکتری است. در واقع برای از بین بردن باکتری‌هایی که بوی نامطبوع تولید می‌کنند باید جوراب را با آب خیلی داغ شستشو دهید، جوراب‌های معمولی در این دما به راحتی از بین می‌روند که جوراب نانو این گونه نیست.
  • همان طور که می‌دانید بیشتر جواب‌های تولید شده در بازار از الیاف پلی‌استر ساخته می‌شوند که ایجاد حساسیت می‌کند. افزودن فرآورده‌های اکسید روی سبب می‌شود که دیگر حساسیت ایجاد نکنند.
  • زمانی که شما از جوراب نانو استفاده می‌کنید، فرصت و مجالی برای زنده ماندن باکتری و قارچ درون کفش نمی‌دهند، بنابراین شما از بهداشت و سلامت بیشتری برخوردار هستید.
  • الیاف نانو باعث افزایش طول عمر جوراب می‌شود به طوری که شما می‌توانید با خیالی آسوده با آب خیلی داغ و شوینده‌ای قوی آن را شستشو دهید.

بهترین مارک جوراب مردانه:

شما هیچ گاه نمی‌توانید تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک جوراب معرفی کنید، زیرا برندهای زیادی وجود دارند که در زمینه تولید جوراب فعالیت می‌کنند و اگر شخصی این کار را انجام دهد بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای جوراب مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • جوراب‌مردانه تاهنگان
  • جوراب‌مردانه آرین
  • جوراب‌مردانه فیرو
  • جوراب‌مردانه فارگو
  • جوراب‌مردانه زند
  • جوراب‌مردانه آکام
  • جوراب‌مردانه پنتی
  • جوراب‌مردانه توپا
  • جوراب‌مردانه پانتو اسک
  • جوراب‌مردانه پایسان

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه واکس زن کفش

نکات مهم هنگام خرید جوراب مردانه:

  1. قیمت جوراب: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید جوراب باید به آن‌ها توجه داشته باشید، قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه را برای خرید جوراب مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف شده و کار برای شما مقداری آسان می‌شود.
  2. جنس جوراب: همان طور که می‌دانید جوراب از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. شما باید با توجه به فصل و نوع نیاز خود جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در فصل گرم سال مانند تابستان هستید، بهتر است جنس نخی را انتخاب کنید، زیرا خنک‌تر از سایر جنس‌ها می‌باشند و برای فصل سرد سال مانند زمستان جوراب‌های پشمی مناسب‌تر می‌باشند. البته مدل‌های نانو هم وجود دارند که ویژگی‌های منحصر به فرد دارند و در هر فصلی می‌توان آن‌ها را استفاده کرد.
  3. اندازه ساق: جوراب‌ها در دو نمونه ساق کوتاه و ساق بلند تولید می‌شوند. البته جوراب‌هایی هم وجود دارند که بدون ساق هستند و درون کفش مخفی می‌شوند. حساب جوراب‌های بدون ساق کاملا جداست، زیرا جوراب شکل بدی به پای شما نمی‌دهد و کاملا مخفی است. اما در مورد جوراب ساق کوتاه همیشه مشکل پایین آمدن دارند و شما باید مدام آن‌ها را بالا بکشید، جوراب‌های ساق بلند به راحتی پایین نمی‌آیند و بیشتر مناسب لباس ورزشی و لباس نظامی هستند.
  4. سایز جوراب: خداوند پای هر انسان را با توجه به قد و وزن شخص با توجه به ژنتیک در اندازه‌های مختلف خلق کرده به همین علت سایز کفش انسان‌ها با هم متفاوت است. از این رو جوراب هم در سایز‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. شما باید دقیقا جوراب سایز پای خود را خریداری کنید، زیرا جوراب تنگ باعث کاهش گردش خون در پا شده در نتیجه پا زودتر احساس خستگی می‌کند و اگر سایز جوراب شما بزرگتر از حد نرمال باشد در نواحی مختلف پا تاول ایجاد می‌کند.
  5. خاصیت آنتی باکتریال: همان طور که می‌دانید به دلیل اینکه درون کفش مکان تاریک، گرم و مرطوبی است، محیط برای رشد انواع باکتری و قارچ که عامل اصلی انتشار بوی بد کفش می‌باشد فراهم می‌شود. جوراب‌های نانو خاصیت آنتی‌ باکتریال دارند یعنی اجازه غرق کردن به پا را نمی‌دهند در نتیجه داخل کفش مکان مناسبی برای رشد باکتری و قارچ نخواهد بود پس با پوشیدن این جوراب‌ها با بوی بد کفش خداحافظی کنید.
  6. ضخامت کف جوراب: هنگام خرید جوراب به ضخامت کف جوراب توجه ویژه‌ای داشته باشید. همان طور که می‌دانید این قسمت بیشتر از قسمت‌های دیگر با کف کفش و زمین برخورد و اصطکاک دارد، بنابراین ضخیم بودن این قسمت می‌تواند جلوی خیلی از آسیب‌های وارد شده به کف پا را بگیرد. همچنین هر چه کف جوراب شما ضخیم‌تر باشد، طول عمر بیشتری پیدا مب‌کمد و دیرتر سوراخ می‌شود.

روش نگهداری از جوراب مردانه:

  • همیشه بعد از هر بار استفاده جوراب خود را شستشو دهید، زیرا استفاده از جوراب کثیف طول عمر آن را کاهش می‌دهد. چون عرق پا اسیدی است.
  • برای شستن جوراب از شوینده‌هایی استفاده کنید که به ان‌ها حساسیت ندارید. زیرا برخی شوینده‌ها واکنش‌های آلرژی‌زا در پای شما ایجاد می‌کنند.
  • بعد از شستن جوراب حتما آن را در مجاورت نور خورشید و هوای آزاد قرار دهید، زیرا نور خورشید خود یک آنتی ویروس قوی است و باکتری‌ها و ویروس‌های روی جوراب را از بین می‌برد.
  • هرگز برای خشک کردن جوراب از خشک کت لباس و بخاری استفاده نکنید، زیرا بافت پارچه جوراب کشی است و حرارت کش جوراب را از بین برده و به آن آسیب جدی وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جوراب مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جوراب مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN123 مجموعه ۳ عددی

جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN123 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای کم اتوکشی شود.خشکشویی نشود.از خشک کن استفاده نشود.از سفید کننده استفاده نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-P33 مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-P33 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-P6 مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-P6 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جوراب مردانه لنتر مدل مچی اسپرت کد MS-06 مجموعه ۶ عددی

جوراب مردانه لنتر  مدل مچی اسپرت کد MS-06 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی
  • جزئیات
    کاملا ریز بافت با تراکم بالا بافت ۲ لایه پنجه و پاشنه
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جوراب مردانه پالوته مدل PLT-SH-666 مجموعه ۶ عددی

جوراب مردانه پالوته مدل PLT-SH-666 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جوراب ساق بلند مردانه هوم‌استار مدل cv_6 مجموعه ۶ عددی

جوراب ساق بلند مردانه هوم‌استار مدل cv_6 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند
  • جزئیات
    جوراب ۶ جفتی کاملا مشکی فروش بصورت مستقیم و بدون واسطه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جوراب مردانه پالوته مدل PM-Ring مجموعه ۳ عددی

جوراب مردانه پالوته مدل PM-Ring مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل P3 مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل P3 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-P77 مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-P77 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جوراب مردانه پالوته مدل PLT-M12S بسته ۱۲ عددی

جوراب مردانه پالوته مدل PLT-M12S بسته 12 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جوراب مردانه مدل نانو نخی اسپرت ساق بلند بسته ۱۲ عددی

جوراب مردانه مدل نانو نخی اسپرت ساق بلند بسته 12 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جوراب مردانه مدل نانو پنبه مجموعه ۱۲ عددی

جوراب مردانه مدل نانو پنبه مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • کد کالای محصول
    ۱۲
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جوراب ساق کوتاه مردانه مدل نانو پنبه مچی رنگ مشکی

جوراب ساق کوتاه مردانه مدل نانو پنبه مچی رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    مچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جوراب ساق بلند مردانه اسپست مدل ASP-2PH-Lng مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه اسپست مدل ASP-2PH-Lng مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-P66 مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-P66 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جوراب ساق کوتاه مردانه مدل نانو پنبه مچی رنگ مشکی بسته ۴ عددی

جوراب ساق کوتاه مردانه مدل نانو پنبه مچی رنگ مشکی بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    مچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جوراب مردانه اسپست مدل ASP-Kesh Set666 مجموعه ۶ عددی

جوراب مردانه اسپست مدل ASP-Kesh Set666 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جوراب مردانه اسپست مدل ASP_ALS_M مجموعه ۳ عددی

جوراب مردانه اسپست مدل ASP_ALS_M مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جوراب ساق بلند مردانه اصلانی کد SA-4498 بسته ۶ عددی

جوراب ساق بلند مردانه اصلانی کد SA-4498 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند
  • توضیحات جنس
    جنس جوراب نخی و پلی آمید می باشد و دارای جنس مناسب و سفت و ضخیم
  • جزئیات
    جوراب ساق بلند و رنگ ساده و مشکی
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-P5 مجموعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-P5 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جوراب مردانه پالوته مدل PM-BBB بسته ۳ عددی

جوراب مردانه پالوته مدل PM-BBB بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جوراب ساق بلند مردانه تالیس مدل AT بسته ۶ عددی

جوراب ساق بلند مردانه تالیس مدل AT بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-P7 مجوعه ۳ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-P7 مجوعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جوراب ساق کوتاه مردانه مدل نوین بافت ۳۶۹ بسته ۶ عددی

جوراب ساق کوتاه مردانه مدل نوین بافت 369 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جوراب مردانه مدل نانو پنبه اعلا بسته ۴ عددی

جوراب مردانه مدل نانو پنبه اعلا بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جوراب مردانه کد LD-25

جوراب مردانه کد LD-25

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-WICOL6 بسته ۶ عددی

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PLT-SHG-WICOL6 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN444 مجموعه ۳ عددی

جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN444 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جوراب مردانه فارگو مدل R602-A005 بسته ۴ جفتی

جوراب مردانه فارگو مدل R602-A005 بسته 4 جفتی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • جزئیات
    – وزن مجموع چهار عددی ۱۷۲ گرم – رنگ بندی چهار عدد : طوسی،سرمه ای، قهوه ای، کرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PM-WIN-BLK-6666

جوراب ساق بلند مردانه پالوته مدل PM-WIN-BLK-6666

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جوراب مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توالت فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا