لوازم حیوانات خانگی

ماشین اصلاح موی حیوانات، راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری برای کسانی که حیوان خانگی پرورش می‌دهند، ماشین اصلاح موی حیوانات است. حیوانات نیز مانند انسان‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی نیاز به اصلاح موی بدن دارد برای این منظور قیچی یک وسیله خطرناک است و هنگام استفاده از قیچی امکان صدمه زدن به حیوان وجود دارد. از این رو بهترین کار استفاده از ماشین اصلاح موی حیوانات است. با این دستگاه موهای بدن حیوان شما به طور یکدست کوتاه می‌شود و جلوه زیبایی به حیوان شما می‌دهد. تفاوتی نمی‌کند که شما در منزل خود چه حیوانی را نگهدارید می‌کنید، زیرا هر حیوانی به مراقبت نیاز دارد.

تنها تفاوت اصلی آن در نوع ماشین اصلاح موی حیوانات می‌باشد. برای اصلاح موی بدن حیوان بزرگ جسه‌ای مانند اسب شما به یک ماشین اصلاح با سری بزرگ نیاز دارید که با هر سری حرکت ماشین روی بدن حیوان حجم زیادی از موهای بدن اسب خود را کوتاه کنید. با این کار هم سرعت اصلاح مو افزایش پیدا می‌کند و هم فشار کمتری به ماشین اصلاح موی حیوانات شما وارد می‌شود. برخی ماشین‌ها صدای زیادی تولید می‌کنند و برای برخی حیوانات مانند سگ مناسب نیستند، زیرا هنگام استفاده صدای دستگاه ممکن است، حیوان خانگی شما را بترساند. از این رو باید با توجه به نوع حیوان خانگی خود نوع ماشین اصلاح موی حیوانات خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماشین اصلاح موی حیوانات را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماشین اصلاح موی حیوانات آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ماشین اصلاح موی حیوانات چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که می‌دانید موی بدن حیوانات هم مانند انسان به شدت رشد می‌کند، بنابراین حین شستشوی حیوان موی بلند می‌تواند مانع از شستشوی درست حیوان شود. در صورتی که حیوان خانگی شما به خوبی شسته نشود ممکن است دچار بیماری‌های پوستی شود، بنابراین شما به یک ماشین اصلاح موی حیوانات نیاز دارید. این دستگاه به منظور کوتاه نمودن مو و پشم بدن حیوانات خانگی نظیر اسب، بز، گوسفند، سگ، گربه و هر حیوان خانگی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در دو نوع برقی و دستی در بازار وجود دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ناخن گیر سگ و گربه

انواع ماشین اصلاح موی حیوانات:

  1. ماشین اصلاح موی حیوان با مکانیسم دستی: شاید این مدل را بتوان اولین و قدیمی‌ترین نمونه ماشین اصلاح حیوان دانست. درست زمانی که الکتریسیته به وجود نیامده بود از این ماشین برای اصلاح موی حیوانات استفاده می‌شد. مکانیسم تیغه‌ها در این مدل دقیقا همین مدل‌های امروزی است، تفاوت اصلی ماشین اصلاح مکانیکی در تامین انرژی برای به حرکت در آوردن تیغه‌ها می‌باشد. در این نمونه با انرژی مکانیکی دست تیغه‌ها به حرکت در می‌آیند به همین دلیل به آن ماشین اصلاح دستی می‌گویند.
  2. ماشین اصلاح موی حیوان با مکانیسم برقی: این نمونه بعد از اختراع الکتریسیته به وجود آمد. این مدل را می‌توان نمونه توسعه یافته ماشین اصلاح مکانیکی یا دستی دانست. زیرا به جای انرژی مکانیکی حرکت تیغه‌ها به وسیله انرژی الکتریکی صورت می‌گیرد. امروزه تقریبا هر نمونه‌ای که در بازار دیده می‌شود برقی است و تقریبا می‌توان نمونه دستی را منسوخ شده دانست. طیف وسیعی از ماشین‌های اصلاح موی حیوانات برقی وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع ماشین‌های برقی اصلاح موی حیوانات:

  • ماشین‌اصلاح مو حیوان با سری بزرگ: اگر حیوانات قوی جسه‌ای مثل اسب را در منزل خود نگهداری می‌کنید، یک ماشین اصلاح کوچک جوابگوی نیاز شما نخواهد بود به همین علت شما به یک ماشین اصلاح با سری بزرگ نیاز دارید که با هر بار حرکت روی بدن حیوان قسمت زیادی از موها را اصلاح کند. این ویژگی علاوه بر بالا بردن سرعت اصلاح موجب مصرف برق کمتر و افزایش طول عمر ماشین اصلاح می‌شود.
  • ماشین اصلاح مو حیوان با سری متوسط: هر چه اندازه ماشین اصلاح بزرگ می‌شود به طبع آن وزن دستگاه هم افزایش پیدا می‌کند. این وزن زیاد سبب خسته شدن دست شما خواهد شد، پس اگر حیوان شما اندازه بزرگی ندارد و یک ماشین اصلاح کوچک هم مناسب آن نیست باید از یک ماشین اصلاح با سری متوسط استفاده کنید. در واقع برای حیوانات کوچکتر از اسب و بزرگتر از گربه می‌توانید از ماشین اصلاح با سری متوسط استفاده کنید. زیرا وزن آن‌ها از ماشین‌های بزرگ کمتر بوده و نسبت به ماشین‌های کوچک کار شما را در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌دهند.
  • ماشین اصلاح مو حیوان با سری کوچک: این نمونه را می‌توان سبک‌ترین مدل ماشین اصلاح حیوانات دانست. به علت داشتن اندازه کوچک و وزن کوچکتر هنگام استفاده دست شما کمتر احساس خستگی می‌کند. از طرفی یک دستگاه با سری کوچک‌تر صدای کمتری نسبت به نمونه‌ای با اندازه بزرگ‌ ایجاد می‌کند. پس اگر حیوان شما نسبت به صدای ماشین اصلاح واکنش نشان می‌دهد و برای اصلاح موها به مانور بیشتری احتیاج دارید، حتما یک ماشین اصلاح با سری کوچک را خریداری کنید.

مزایای استفاده از ماشین اصلاح موی حیوانات:

  • با کوتاه نمودن موهای بدن حیوان باعث استحمام راحت‌تر حیوان خانگی خود می‌شوید.
  • همان طور که می‌دانید عامل اصلی بسیاری از بیماری‌های پوستی حیوانات بلند بودن موهای بدن حیوان است.
  • موی بدن حیوان هم همانند انسان به شدت رشد می‌کند و در فصل گرم سال مانند تابستان سبب ناراحتی حیوان شما می‌شود.
  • اگر برای حیوان خانگی خود مانند سگ از جلیقه و لباس استفاده می‌کنید، موهای بلند مشکل ایجاد کرده و سبب ناراحتی حیوان شما می‌شود.

بهترین مارک ماشین اصلاح موی حیوانات:

هیچ وقت شما شخصی را پیدا نمی‌کنید که با اطمینان کامل بتواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ماشین‌اصلاح حیوانات را به شما معرفی کند. اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد، مطمئن باشید که یک برند خاص را تبلیغ می‌کند. از آنجایی که برندهای باکیفیت زیادی وجود دارد و معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک ماشین اصلاح بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین برندهای ماشین‌اصلاح موی حیوانات را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات جیمی
  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات کیمی
  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات موزر
  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات وال
  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات وی جی آر
  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات زوفاری
  • ماشین‌اصلاح موی حیوانات هوهان

ماشین اصلاح موی حیوانات از کجا بخرم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این محصول را خریداری کنید. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرند در ادامه این دو روش را به شما به طور کامل معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود ماشین‌اصلاح موی حیوان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را نخواهید داشت. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها ماشین اصلاح موی حیوان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید غذای گربه

نکات مهم هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات:

  1. قیمت ماشین اصلاح حیوانات: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید ماشین اصلاح مو حیوان باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصول می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید ماشین اصلاح را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ماشین اصلاح حیوان: با توجه به اینکه برای هر حیوان خاص نوع خاصی از ماشین اصلاح وجود دارد به همین دلیل باید به نوع ماشین اصلاح توجه خاصی داشته باشید. همان طور که گفته شد، ماشین اصلاح اسب مکانیسم متفاوتی با ماشین اصلاح سگ و گربه دارد به همین علت هنگام خرید این وسیله باید با توجه به نوع حیوان خانگی خود نوع ماشین اصلاح را مشخص کنید.
  3. نمونه باسیم یا بدون سیم: همان طور که می‌دانید ماشین اصلاح مو حیوان دارای مدل‌های مختلفی است، به طور کلی یا با سیم هستند یا بدون سیم و شارژی که ما به شما توصیه می‌کنیم که نمونه بی سیم را خریداری کنید. زیرا برای حیوان خانگی قابل فهم نیست که ثابت یک جا بماند تا موهای آن را اصلاح کنید به همین علت نمونه بی‌سیم بهتر از نمونه برقی است. البته برای کارایی مناسب دستگاه شما همیشه باید شارژ کامل باشد.
  4. وزن ماشین اصلاح حیوان: کوتاه کردن موی حیوانات کاری حساس است و نیاز به توجه و دقت بالایی دارد. بهتر است وزن ماشین اصلاح حیوان شما زیاد نباشد، زیرا سبب خسته شدن دست شما حین استفاده شده و باعث می‌شود، تمرکز خود را از دست بدهید و خدایی نکرده به حیوان خود صدمه وارد کنید. وزن کمتر سبب می‌شود شما تسلط بیشتری روی اصلاح داشته باشید.
  5. توجه به تیغه‌های ماشین اصلاح: جنس تیغه ماشین اصلاح ارتباط مستقیمی با طول عمر دستگاه دارد. شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید ماشین اصلاح باید به آن توجه داشته باشید، جنس تیغه دستگاه است. بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که جنس تیغه آن‌ها از استیل ضد زنگ می‌باشد، این مدل‌ها بعد از چند بار استفاده دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها از مدل‌های دیگر مقداری گران‌تر است.
  6. سرعت دستگاه و میزان صدای تولیدی: این دستگاه هم مانند ماشین اصلاح موی انسان دارای سرعت‌های مختلفی است. هر چه سرعت دستگاه شما بیشتر باشد، صدای بیشتری هم تولید می‌کند. توجه داشته باشید که اصلاح موی هر حیوان نیاز به نوع خاصی از دستگاه دارد. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که سرعت آن‌ها قابل تنظیم است و شما با آن می‌توانید موی حیوانات مختلف را اصلاح کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماشین اصلاح موی حیوانات مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین اصلاح حیوانات ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ماشین اصلاح موی حیوانات جیمی مدل ۶۰۶۳

ماشین اصلاح موی حیوانات جیمی مدل 6063

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    ۴ عدد شانه به سایز های ۳ -۶ – ۹ – ۱۲ میباشد همچنین در داخل جعبه ناخن گیر و سوهان ناخن و روغن و برس تمیز کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل pit ket

ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل pit ket

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    طراحی بی سیم و استفاده آسان: ویژگی بی سیم بسیار راحت است. می توان آن را بی سیم استفاده کرد و همچنین هنگام شارژ استفاده کرد. استفاده از آن برای دست سبز بسیار آسان است! ۲ سرعت برای تنظیمطراحی فوق العاده آرام و کم لرزش: صدای گیره سگ/گربه هنگام کار کمتر از ۵۰ دسی بل است. سر و صدای کم باعث ترس سگ گربه های شما نمی شود و شما می توانید کت آن را به راحتی و خیلی سریع تر اصلاح کنید!باتری بادوام و قابل شارژ: ۲.۵ ساعت شارژ می شود و می تواند ۱۵۰ دقیقه استفاده کند. با طراحی قابل شارژ این گیره سگ، شما نیازی به خرید باتری های جایگزین ندارید.نشانگر LCD هوشمند: این گیره سگ با یک صفحه نمایش LCD طراحی شده است، برای یادآوری وضعیت استفاده و شارژ، به شما کمک می کند تا کار نظافت را بهتر کنترل کنید. به راحتی می توانید ببینید چقدر انرژی باقی مانده است.چیزی که به دست می آورید: قیچی نظافت سگ ، ۴ محافظ راهنما (۳mm/6mm/9mm/12mm)، برس تمیزکننده، شانه، قیچی. شامل همه چیزهایی است که برای کوتاه کردن موهای سگ یا گربه خود نیاز دارید.نکته گرم: کیت نظافت حیوانات خانگی ما با پشتیبانی فنی ۱ ساله ارائه می شود. اگر حیوان خانگی شما موهای بلند و پرپشتی دارد، توصیه می کنیم ابتدا از قیچی برای کوتاه کردن موها استفاده کنید تا از گیرکردن موی موی سگ و عدم کارکرد صحیح آن جلوگیری کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تیغه ماشین اصلاح حیوانات خانگی کودوس مدل CP 9500 مناسب برای ماشین اصلاح کودوس

تیغه ماشین اصلاح حیوانات خانگی کودوس مدل CP 9500 مناسب برای ماشین اصلاح کودوس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۵×۴.۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • گونه حیوان
    اسب
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-8100

ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-8100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای شارژر، شانه موپران، سری های متعدد باشماره بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-9600

ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-9600

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای شارژر، شانه موپران، سری های متعدد باشماره بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماشین اصلاح حیوانات خانگی لانگبا مدل professional pet clipper

ماشین اصلاح حیوانات خانگی لانگبا مدل professional pet clipper

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x2x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    محصول دارای باتری‌ای با ظرفیت ۱۰۰۰mAh و با ولتاژ ۳.۷ ولت کار می‌کند.مدت زمان پر شدن باتری سه ساعت و همچنین مدت زمان ماندن در حالت استند بای نیز سه ساعت است.پکیج شامل چار شانه به اندازه های سه، شش، نه، دوازده میلیمتر، برس تمیز کننده و سیم شارژر میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-8000

 ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-8000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماشین اصلاح موی حیوانات نیکای مدل NK-2262

ماشین اصلاح موی حیوانات نیکای مدل NK-2262

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    چهار عدد شانه سایزهای ۳و۶و۹و۱۲ میلیمترروغندفترچه راهنمافرچه نظافت کوچکدارای نمایشگر میزان شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماشین اصلاح مو حیوانات باس مدل ST002

ماشین اصلاح مو حیوانات باس مدل ST002

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x22x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    – مقاومت بدنه بالا – تعبیه دکمه خاموش/ روشن در قسمت انتها دستگاه – کارایی مناسب – قابل استفاده توسط دامداران و گله داران – قابل استفاده توسط صاحبان حیوانات خانگی – دارای دکمه تنظیم سرعت (۶ سرعته) – آلیاژ مقاوم در برابر رطوبت – دارای حداکثر توان ۴۵۰~۸۵۰ وات سرعت کارکرد ۲۸۰۰ دور بر دقیقه – دارا بودن دکمه تنظیم سرعت (۶ سرعته) – تعبیه کلید روشن/خاموش در قسمت انتهایی دستگاه – دارای پیچ مخصوص تنظیم تیغهدر نظر داشته باشید تمام کالاهای صنعتی همواره دارای خطو خش هستند زیرا در هنگام مونتاژ وسیله احتمال زدگی وافتادن خطو خش روی کالا و جعبه هنگام جابجایی وجود داره با تشکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماشین اصلاح موی حیوانات موزر مدل ۱۲۵۰-۰۰۶۱

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر مدل 1250-0061

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    آلمان
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ عدد شانه (۶ و ۱۳ میلی متر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماشین اصلاح مو حیوانات کیمی مدل km-cw2098

ماشین اصلاح مو حیوانات کیمی مدل km-cw2098

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای ۷ عدد سری متفاوت و پرکاربرد۱ – سری تریمرجنس تیغه‌اش : سرامیکسریش قابل شست و شوعهکنار این دستگاه نشانگر نور ، جای شارژ و یه دکمه قرار گرفته که این دستگاه چون ۲ سرعت است می‌تونیددارای باتری لیتیومیمدت زمان شارژ : ۱۸۰ دقیقهمدت زمان کارکرد : ۱۵۰ دقیقهاز سریش تیغه یدک هم موجوده۲ – سری برای اصلاح موهای پنجه و بین انگشتای حیوانات۳ – سری سوهان ناخن حیوانات۴ – سری برس نظافت ۵ – سری شونه۶ – سری برس تمیز کننده۷ – سری متمرکز کنندهاقلام همراه : ۶ عدد شونه ی سری تو سایزای ۳ ، ۶ ، ۹ ، ۱۲ ،‌ ۱۸ ، ۲۳ میلی متر ، برس تمیزکننده ، کابل شارژ تایپ سی و یه اسفنج یدک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماشین اصلاح حیوانات خانگی لانگبا مدل pet clipper

ماشین اصلاح حیوانات خانگی لانگبا مدل pet clipper

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x2x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    محصول دارای باتری با ظرفیت ۱۰۰۰میلی آمپر با ولتاژ۳.۷ولت.مدت زمان شارژ دهی در حالت استند بای ۳ساعت می باشد.مدت زمان شارژ شدن ۳ساعت است.دارای ۴شانه ۳mm,6mm,9mm,12mmمی باشد.دارای استند و هنگام شارژ شدن ماشین اصلاح را روی استند می گذاریم.و دارای کابل usbو برس تمیز کننده.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماشین اصلاح موی حیوانات موزر مدل Max50

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر مدل Max50

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل ۱۴۰۶-۰۰۷۶

ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل 1406-0076

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    آلمان
  • سایر توضیحات
    ماشین موزر مخصوص حیوانات خانگی : سگ و گربه، سایز تیغه ماشین اصلاح ۴۶ میلی متر، دارای ۴ عدد برس، ساخت کشور آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماشین اصلاح موی حیوانات موزر مدل MAX 50

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر مدل MAX 50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    آلمان
  • سایر توضیحات
    دارای دو شانه با سایزهای ۶ و ۱۳ میلیمتر،برس تمیزکاری، روغن روان کاری تیغه ها، لازم به ذکر است که شانه های این محصول برای اصلاح موی حیوانات خانگی طراحی شده و جنس تیغه شانه ها فلزی میباشد،ساخت کشور آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM-CW10

ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM-CW10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • سایر توضیحات
    کلید دو سرعته حالت متوسط و حالت توربو دارای باتری قدرتمند قابل شارژ لیتیوم کبالتدارای ۶ عدد شانه برای اصلاح در اندازه های متفاوتمدت زمان شارژ کامل ۱۲۰ دقیقهمدت زمان استفاده بعد از شارژ کامل ۱۲۰ دقیقهطول تیغه اصلاح ۴.۵ سانتیمتردارای سیم شارژر TYPE-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماشین اصلاح حیوانات مدل c5

ماشین اصلاح حیوانات مدل c5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    مدت زمان شارژ شدن ۲الی ۳ساعت است.ولتاژ ۳ولت و یک آمپرباتری ۱۲۰۰mAشارژ دهی حدود یک الی دو ساعتدارای ۴عدد شانه ۳mmو۶mmو۹mmو۱۲mmاست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماشین اصلاح مو حیوانات خانگی مدل MG-HC001A-Pawbby

ماشین اصلاح مو حیوانات خانگی مدل MG-HC001A-Pawbby

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x4x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل Animal Clipper REX

ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل Animal Clipper REX

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    آلمان
  • سایر توضیحات
    لوازم جانبی شامل :۲ شانه برای اصلاح ۶ میلی متر و ۹ میلی مترمحافظت تیغهبرس تمیز کردنبطری روغنتیغه استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماشین اصلاح حیوانات خانگی اینتیمکث کد GHR230

ماشین اصلاح حیوانات خانگی اینتیمکث کد GHR230

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x12x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    این دستگاه، تیغه مارتنزیت عملیات حرارتی شده دارد. موتور آن ۵۰۰ الی ۹۰۰ وات کاملا واقعی (معادل ۱۸۰۰ وات چینی های بازار) بوده و قابلیت تنظیم دور (شش دور) از ۰ الی ۲۸۰۰ دور بر دقیقه دارد. هم‌چنین این دستگاه دارای قابلیت‌هایی مانند تعویض راحت فیلتر، قابلیت شست‌وشو، موتور قدرتمند و کم صدا با موتور کاملا مسی، قابلیت تنظیم ارتفاع چیدن، امکان تعویض ذغال بدون باز کردن دستگاه، بدنه مقاوم و نشکن، قابلیت استفاده برای بسیاری از حیوانات شامل گوسفند، گربه سانان، سگ و … را دارد. این محصول به همراه کیف حمل، روان کننده مخصوص، آچار، ذغال و فرچه عرضه می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماشین اصلاح حیوانات کیمی مدل ۹۹۱

ماشین اصلاح حیوانات کیمی مدل 991

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماشین اصلاح موی حیوانات وی جی آر مدل V-206

ماشین اصلاح موی حیوانات وی جی آر مدل V-206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • سایر توضیحات
    طول سیم دو متر برای اصلاح راحت و تسلط کامل اپراتور اصلاحدارای قیچی اصلاح تیز و استیلی و همچنین شانه اصلاح دستیدارای برس مخصوص حیواناتباتری داخلی قدرتمند لیتیوم یونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماشین اصلاح موی حیوانات وی جی آر مدل V-208

ماشین اصلاح موی حیوانات وی جی آر مدل V-208

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    . صفحه نمایش LED، نمایش قدرت باتری / وضعیت شارژ / قفل ایمنی و غیره۲. موتور ۱۰W با قدرت بالا برای برش سریع۳. تیغه از جنس استنلس استیل، ایمن و بدون آسیب به دست۴. لرزش کم و طراحی کم سر و صدا۵. رابط USB، می تواند برای شارژ یا اتصال مستقیم استفاده شودپارامتر۱. جنس تیغه: فولاد ضد زنگ سرامیکی۲. قدرت: ۱۰ وات۳. روش تمیز کردن: شستشوی تیغه ها با آب۳. ظرفیت باتری : ۲۰۰۰mAh4. زمان استفاده: ۹۰ min5. روش شارژ: USB6. لوازم جانبی: ۶ شانه راهنما، برس تمیز کردن، شانه حیوانات خانگی، کابل شارژ USB، دفترچه راهنمای کاربرجنس تیغه فولاد ضد زنگ ارتقا یافته این ماشین اصلاح حیوانات برای محافظت از حیوان خانگی مورد علاقه شما در برابر آسیب بسیار ایمن است.حتی اگر مبتدی هستید، می توانید با خیال راحت حیوان خانگی خود را اصلاح کنید.صدای کم و قدرت قوی ماشین اصلاح vgr v-208 حیوانات خانگی با موتور ۱۰ وات، لرزش کم و طراحی فوق‌العاده بی‌صدا، به اندازه کافی قدرتمند میباشد برای اصلاح  موهای ظریف، کوتاه و درشت.صدای کار کمتر از ۵۰ دسی بل است، حیوانات خانگی دیگر از اصلاح نمی ترسند.تجربه بی سیم : باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر، که می تواند ۱.۵ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تیغه ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل CP- 6800 مناسب برای ماشین اصلاح کودوس

تیغه ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل CP- 6800 مناسب برای ماشین اصلاح کودوس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴×۳.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل KP-3000

ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل KP-3000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM – 1991

ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM - 1991

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x4x 5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    – قابلیت استفاده با سیم و بی سیم- استیل ضد زنگ- نمایشگر LED- مدت زمان شارژ ۳ ساعت و مدت زمان استفاده پس از شارژ ۲ ساعت- موتور قدرتمند- شانه های ۳، ۶، ۱۰ و ۱۳ میلیمتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماشین اصلاح موی حیوانات جیمی مدل ۶۰۶۳ به همراه تیغ یدک

ماشین اصلاح موی حیوانات جیمی مدل 6063 به همراه تیغ یدک

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    دارای تیغ یدک سایز شانه به سایز های ۳ – ۶ – ۹ – ۱۲ و همچنین داخل جعبه ناخن گیر و سوهان ناخن و روغن و برس تمیز کننده نیز وجود دارد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-6800

ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-6800

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماشین اصلاح موی حیوانات دی اس پی مدل ۹۰۶۵۸

ماشین اصلاح موی حیوانات دی اس پی مدل 90658

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ سری شانه ۳/۶/۹/۱۱ میلیمتردیگر اقلام همراه شامل سوهان/ انبردست / و شانه فلزی / برس تنظیف / روغن / شارژر USBظرفیت باتری ۲۰۰۰ میلی امپرجنس بدنه ABSجنس تیغه سرامیک تیتانیومسرعت چرخش ۵۵۰۰-۶۵۰۰۳ تا ۴ ساعت مدت زمان شارژصدای کم حدود ۶۰dBنمایشگر LCD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل ۱۹۹۱ به همراه تیغه یدک بسته ۲ عددی

 ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل 1991 به همراه تیغه یدک بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شامپو کارواش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا