لوازم حیوانات خانگی

اسباب بازی سگ، راهنمای خرید اسباب بازی سگ واقعی بزرگ و ژرمن ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اسباب بازی سگ فقط راهی برای غلبه بر خستگی سگ شما نیست. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا با سگ خود پیوند برقرار کنید، همچنین به آن‌ها اجازه می دهند رفتارهای غریزی را که می‌تواند آسیب زا باشد، مانند تعقیب، جویدن و کشیدن، هدایت کند. اسباب بازی‌ که سگ شما ترجیح می‌دهد به نژاد و شخصیت او بستگی دارد. برخی از سگ‌ها چیزی بیشتر از جویدن یک استخوان برای ساعت‌ها دوست ندارند، در حالی که برخی دیگر از بازی طناب کشی با شما شادتر خواهند بود.

هر سگی شخصیت و ترجیحات خاص خود را دارد، بنابراین منطقی است که نظرات در مورد بهترین اسباب بازی سگ نیز متفاوت باشد. کشف اینکه کدام اسباب‌بازی‌های دلخواه شما ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد، اما این نیمی از سرگرمی است. هر بار که با توله سگ خود مشغول بازی می‌شوید، پیوند خود را تقویت می‌کنید و همچنین به آن‌ها کمک می‌کنید تا زندگی شاد و سالمی داشته باشند. در اینجا برخی از اصول اولیه اسباب بازی سگ وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسباب بازی سگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول آموزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اسباب بازی سگ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اسباب بازی سگ چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی وسیله بازی سرگرمی و کمک آموزشی برای سگ است که باعث می‌شود، حیوان خانگی شما رفتارهای خشن خود مانند: گاز گرفتن و کشیدن که در ذات خود دارد را به خوبی کنترل کند. از این رو حیوان شما رام شده و به شما و اطرافیانتان آسیب وارد نمی‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قلاده سگ

انواع اسباب بازی سگ:

  1. اسباب بازی جویدنی سگ: جویدن استخوان، گوش خوک و پوست حیوانات یک راه خوشمزه برای مشغول نگه داشتن سگ شما است. این‌ها برای سگ‌هایی که از نشستن و جویدن خوشحال هستند ایده آل می‌باشند و برای بهداشت دهان و دندانشان مفید هستند. اسباب‌بازی‌های جویدنی لاستیکی برای توله‌سگ‌ها خوب هستند، زیرا روی دهان نرم‌تر هستند، البته عمر طولانی‌تری هم دارند. هر چه سگ لذیذتر بجود، مدت زمان طولانی‌تری سگ شما مشغول خواهد بود. برخی از نژادهای سگ با تمایل شدید به جویدن عبارتند از جک راسل، لابرادور، گلدن رتریور و ژرمن شپرد.
  2. اسباب بازی نرم برای سگ: برخی از سگ‌ها اسباب‌بازی‌های نرم را ظرف چند ساعت پس از بازی با یکی از بین می‌برند، در حالی که برخی دیگر ملایم‌تر خواهند بود. معمولاً با پارچه‌های پرز، اسباب‌بازی‌های مخمل خواب‌دار برای سگ‌هایی که دوست دارند اشیاء را به اطراف حمل کنند و در تخت خود آن‌ها را در آغوش بگیرند عالی هستند. داشتن چیزی برای نگه داشتن باید جوراب‌های شما را از سفرهای اطراف خانه نجات دهد. بسیاری از اسباب‌بازی‌ها دارای یک جیر جیر هستند که سگ شما می‌تواند با ایجاد صدا سرگرم شود. این رفتار به ویژه در سگ‌های تفنگدار و سگ‌های بازیابی که برای حمل اسباب بازی نرم در دهان خود پرورش یافته‌اند، قوی است.
  3. توپ‌های اسباب بازی سگ: تعقیب توپ چیزی است که تقریباً همه نژادهای سگ دوست دارند. غریزه تعقیب و گریز در بیشتر سگ‌ها قوی است، بسیاری از خانواده‌هایی که سگ دارند حداقل چند توپ تنیس پاره شده در اطراف خود دارند. توپ‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه نرم ساخته شده باشند تا روی دهان نرم تر باشند. شما همچنین می‌خواهید یک پرتابگر یا پرتاب کننده توپ پلاستیکی خریداری کنید. اینها نه تنها شما را از پوشاندن دست‌ها در آب دهان سگ باز می‌دارند، بلکه به شما اجازه می‌دهند توپ را بسیار دورتر پرتاب کنید و به سگتان کمی ورزش کنید.
  4. اسباب بازی کشیدنی سگ: این اسباب‌بازی‌ها که از طناب‌های پارچه‌ای یا حلقه‌های لاستیکی ساخته شده‌اند، به هدایت غریزه‌ای که بسیاری از سگ‌ها مجبورند به طعمه آویزان کنند، کمک می‌کنند. این یک راه عالی برای ارتباط با سگ شما است و زمان بازی را برای هر دوی شما سرگرم کننده می‌کند. طناب‌های پارچه‌ای نرم‌تر و ملایم‌تر، با طول‌های مختلف متناسب با اندازه و قدرت سگ شما هستند.

فواید استفاده از اسباب بازی سگ:

  • ورزش: سگ‌ها باید به اندازه کافی ورزش کنند تا از نظر جسمی و روحی خوب باشند. اسباب‌بازی‌هایی مانند توپ‌هایی که می‌توان آن‌ها را پرتاب کرد و گرفت، برای فعال نگه داشتن سگ‌ها و همچنین برای سرگرم کردن ورزش برای شما و حیوان خانگی‌تان عالی هستند.
  • تحریک فکری: همه سگ‌ها به تحریک ذهنی و همچنین ورزش بدنی نیاز دارند و بدون آن می توانند مخرب و نافرمان شوند.
  • پیوند: زمان بازی یک راه مثبت برای پیوند با حیوان خانگی شما است. بازی‌هایی مانند طناب کشی راه‌های تعاملی برای گذراندن زمان با کیفیت با هم هستند و اگر بیش از یک سگ دارید، اسباب بازی‌ها نیز می‌توانند برای پیوند حیوانات خانگی شما با یکدیگر عالی باشند.
  • سلامت دندان: بهداشت دندان برای سلامت سگ بسیار مهم است و با اسباب بازی‌هایی که دندان‌های آن‌ها را در طول بازی تمیز می‌کنند، حیوان خانگی خود را تحریک و سالم نگه می دارید.

چگونه بهترین و ایمن ترین اسباب بازی سگ را انتخاب کنیم:

برای سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی، اسباب‌بازی‌ها لوکس نیستند، بلکه یک ضرورت هستند. اسباب بازی ها برای سلامت سگ شما مهم می‌باشند. اسباب‌بازی‌ها به مبارزه با بی‌حوصلگی کمک می‌کنند، زمانی که باید سگ خود را در منزل رها کنید، هنگامی که او عصبی است، آرامش را به شما می‌دهد. اسباب‌بازی‌ها حتی می‌توانند از بروز برخی رفتارهای مشکل‌ساز سگ شما جلوگیری کنند. اگرچه گربه‌ها می‌توانند در مورد اسباب‌بازی‌ها بسیار حساس باشند، سگ‌ها اغلب تمایل دارند با هر شیئی که بتوانند پنجه‌هایشان را روی آن بگذارند، بازی کنند. این بدان معناست که شما باید هنگام نظارت بر زمان بازی سگ خود مراقب باشید تا از هرگونه فعالیت “برنامه ریزی نشده” جلوگیری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ناخن گیر سگ

نکات مهمی که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید در نظر بگیرید:

  1. متناسب با اندازه سگ باشد: اسباب بازی باید برای اندازه فعلی سگ شما مناسب باشد. به عنوان مثال، توپ‌ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا حمل شوند، اما نه خیلی کوچک. توپ ها و سایر اسباب بازی‌های خیلی کوچک را می توان بدون زحمت قورت داد یا در دهان یا گلوی سگ شما گیر کرد. با برداشتن روبان‌ها، ریسمان ها، چشم‌ها یا سایر قسمت‌هایی که می‌توانند روی آن‌ها بجوند و یا بلعیده شوند، از اسباب بازی‌هایی که «ضد سگ» نیستند اجتناب کنید.
  2. برای سگ‌های آرام ملایم‌تر رفتار کنید: سگ من، نوآر، که حدوداً سه ماهه است، عاشق حمل و نقل مخملی است. او با آن‌ها مهربان است و هرگز آن‌ها را از هم جدا نمی‌کند. با این حال، بسیاری از سگ‌ها دوست دارند با اسباب بازی های خود کمی خشن رفتار کنند. اگر سگ شما دوست دارد اسباب‌بازی‌هایش را پاره کند، به هر اسباب‌بازی‌ای که در مرکز آن یک «جیغ‌زن» پنهان شده است توجه کنید. سگ شما ممکن است احساس کند که باید منبع صدای جیر جیر را از زیر خاک بیرون بیاورد و از بین ببرد و می تواند آن را ببلعد، در این صورت اجسام جیرجیر باید فقط اسباب بازی‌های “نظاره گر” باشند. اسباب بازی‌هایی برای جویدن‌های سنگین در بازار موجود است. در حالت ایده‌آل، صدای جیر جیر به سمت کناره‌هایی که احتمال جویدن آن‌ها کمتر است، پنهان می‌شوند.
  3. اسباب بازی‌های فعال برای سگ هایی با انرژی بالا: سگ شما پتانسیل بی حد و حصری دارد، بگذارید جنون دیوانه‌اش کمی وحشی شود. اگر ساکت ترین توله را ندارید، اسباب بازی‌های مناسبی تهیه کنید که آن‌ها را مشغول کند. اسباب بازی‌های سگ لاتکس سخت برای حیوانات خانگی پرقدرت عالی هستند. این‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف قابل دستیابی هستند و برای جویدن و حمل و نقل سرگرم کننده می‌باشند. اسباب بازی‌های طناب نیز با سگ‌هایی که دوست دارند طناب کشی بازی کنند برنده بزرگی هستند. فریزبی‌ها یک بازی عالی واکشی را ایجاد می‌کنند. فریزبی‌های لاستیکی برای نژادها و توله سگ‌های کوچکتر و ملایم تر وجود دارد. توپ‌های تنیس نیز اسباب‌بازی‌های واکشی بسیار خوبی می‌سازند، اما مراقب اسباب‌بازی‌هایی باشید که ممکن است جویده شوند و اگر ترک خوردند فوراً آن‌ها را دور بیاندازید.
  4. اسباب بازی‌های سگ‌هایی که به راحتی خسته می‌شوند را درمان کنید: اسباب‌بازی‌های غذای سگ، مخصوصاً زمانی که پر از اسباب‌بازی‌های غذای سگ شکسته باشد، شگفت‌انگیز هستند. اسباب‌بازی کیسه‌دار با اندازه مناسب می‌تواند یک توله سگ یا سگ را ساعت‌ها مشغول کند. سگ شما فقط با جویدن مداوم می‌تواند به خوراکی‌ها دسترسی پیدا کند، و سپس فقط در قطعات کوچک، بسیار مفید است‌. سپس اسباب بازی‌هایی با طعم دهنده‌هایی مانند مرغ، پنیر و موارد دیگر وجود دارد. این نوع اسباب‌بازی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا یک رابطه مثبت با سگ خود ایجاد کنید، زیرا او زمان بازی را با شما به یک تجربه ارزشمند مرتبط می‌کند.
  5. اسباب بازی‌های راحتی برای همه سگ‌ها: اسباب بازی‌های پر شده نرم به دلایل متعددی مناسب هستند اما برای همه سگ‌ها مناسب نیستند. برای برخی از سگ‌ها، اسباب‌بازی پر شده باید به اندازه‌ای باشد که بتوان آن را حمل کرد. برای سگ‌هایی که می‌خواهند اسباب‌بازی را تکان دهند یا خراب کنند، باید به اندازه‌ای باشد که «شکار» برای سگ آن اندازه باشد. اندازه موش، اندازه خرگوش یا اندازه اردک. مجدداً مطمئن شوید که اگر سگ شما از حمله به حیوان عروسکی خود لذت می‌برد، بازی او با دقت کنترل می‌شود و دوباره از اسباب بازی های نرم با جیر جیر دوری کنید.
  6. از اسباب بازی‌های سگ نهایت استفاده را ببرید: هر هفته اسباب بازی‌های سگ خود را جایگزین کنید و مطمئن شوید که فقط چند اسباب بازی در یک زمان ارائه می‌شود. مجموعه ای از اسباب بازی‌ها را همراه خود داشته باشید، اما هر بار فقط مجموعه‌ای از اسباب بازی‌ها را ارائه دهید. اگر سگ شما یک اسباب بازی مورد علاقه دارد، مانند اینکه نوآر اسباب بازی جوراب خود را دوست دارد، بدون شک باید همیشه آن را کنار بگذارید.
  7. اسباب بازی‌های تعاملی برای به چالش کشیدن سگ: تعداد کمی از اسباب بازی‌های سگ شما باید تعاملی و مبتنی بر پازل باشد. بازی تعاملی بسیار مهم است زیرا سگ شما به “زمان فعال” نیاز دارد. سگ شما با تمرکز روی یک کار خاص، مانند بازگرداندن مکرر توپ، یا یافتن میانبر برای غذای مورد علاقه‌اش، می‌تواند انرژی ذهنی و جسمی را در زمان و مکان کنترل‌شده‌ای از بدن خارج کند. این به طور چشمگیری استرس ناشی از محدودیت، انزوا و یا یکنواختی را کاهش می‌دهد.
  8. اسباب بازی‌هایی را ترجیح دهید که به راحتی تمیز شوند: بهداشت برای سگ شما و سایر اعضای خانواده بسیار مهم است. اسباب بازی های پارچه‌ای به راحتی قابل شستشو هستند و باید مرتباً تمیز شوند. امروزه حتی اسباب‌بازی‌های جیرجیر دارای یک جیب هستند که در آن جیرجیر قرار می‌گیرد که می‌توان آن را قبل از شستن به راحتی بیرون آورد. این کار عمر طولانی‌تری را برای جیرجیر تضمین می‌کند که یکی از دلایل اصلی شستشو نکردن اسباب‌بازی بود. چنین اسباب‌بازی‌هایی ممکن است گران‌تر از بقیه باشند، اما مطمئناً سرمایه‌گذاری خوبی هستند. سگ شما احتمالاً در بسیاری از کارها بسیار باهوش‌تر از شما است، اما برخی چیزها را هرگز نمی‌دانند یا به آن‌ها اهمیت نمی‌دهند. هنگام خرید اسباب بازی‌های آن‌ها مراقب این موارد باشید تا مراقب کوچولو باشید. امیدواریم این به شما کمک کند بهترین اسباب بازی را برای بهترین دوست خود انتخاب کنید.

چگونه اسباب بازی سگ خود را تمیز کنیم:

اسباب بازی‌های سخت:

با تمیز کردن زباله‌های خشک شده، سخت شده و کثیفی اسباب بازی‌های سخت با یک برس شروع کنید. سپس اسباب بازی‌های سگ خود را با آب گرم و صابون کاملاً بشویید. همچنین می‌توانید اسباب بازی‌ها را با سفید کننده رقیق شده با آب ضد عفونی کنید. قبل از اینکه به سگ خود اجازه دهید با آن‌ها بازی کند، مطمئن شوید که اسباب بازی‌های سگ شما کاملا خشک شده‌اند.

اسباب بازی‌های مخملی و طناب‌دار:

اسباب بازی‌های نرم به راحتی می‌توانند کپک‌ها و باکتری‌ها را در خود جای دهند. برای تمیز نگه داشتن آن‌ها، ابتدا هرگونه کثیفی خشک را قبل از اینکه در ماشین ظرفشویی ضدعفونی کنید، پاک نمائید. اسباب‌بازی‌ها را در قفسه بالایی قرار دهید و دستگاه را با چرخه گرم روشن کنید تا با آب بسیار داغ و فشار قوی آب تمیز شود. اگر ماشین ظرفشویی ندارید، آن‌ها را در ماشین لباسشویی خود با استفاده از چرخه گرم تمیز کنید. سپس اجازه دهید اسباب بازی‌های نرم در هوا خشک شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید اسباب بازی سگ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اسباب بازی سگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ رنگی کد ۰۰۰۹۸۸ بسته ۳ عددی

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ رنگی کد 000988 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x7x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    توپ پلاستیکی بادینرم و ارتجاعیجنس عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسباب بازی سگ مدل اختاپوس

اسباب بازی سگ مدل اختاپوس

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پارچه پلی استر مخملی
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    بعلت سایز بزرگ و وزن کم و مقاومت کافی برای همه نژادهای کوچک و بزرگ مناسب استبا فشردن سر اختاپوس صدای سوت مخصوص اسباب بازی به گوش میرسد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ نالان کد ۰۲۰

اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ نالان کد 020

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    مرغ نالان با صدای بامزه مناسب سرگرم شدن حیوانات خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسباب بازی سگ توپ پیچ در پیچ مدل Juguetes Perro Ball-S قطر ۵.۵ سانتی متری

اسباب بازی سگ توپ پیچ در پیچ مدل Juguetes Perro Ball-S قطر 5.5 سانتی متری

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۵ × ۵.۵ × ۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • جنس
    لاستیک قابل انعطاف فشرده
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    اسباب بازی درجه یک سرگرم کننده برای سگ هارنگارنگ, زیبا و جذابساخته شده از لاستیک بسیار مقاوم تو در توقابلیت فشرده شدن و غلطیدن روی زمیندارای یک عدد زنگوله داخل توپساخته شده از مواد درجه یک تضمین شده برای سلامتی سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ پارچه ای کد ۱۰۰

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ پارچه ای کد 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    قطر ۱۰ سانتی مترمحکم و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسباب بازی سگ و گربه مدل الاغ نالان

اسباب بازی سگ و گربه مدل الاغ نالان

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۶ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    کیفیت ساخت بالا, فاقد متریال مضر, صدادار,قابل استفاده به عنوان اسباب بازی سگ ،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ رنگی کد ۰۰۰۷۶۷ بسته ۳ عددی

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ رنگی کد 000767 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x7x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    توپ پلاستیکی بادینرم و ارتجاعیجنس عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسباب بازی سگ و گربه طرح توپ مدل SH68

اسباب بازی سگ و گربه طرح توپ مدل SH68

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    نخی
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    ابعاد توپ ۵×۵ سانتی متربافته شده با طناب پاراکورد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسباب بازی سگ فرپلاست مدل PA6484

اسباب بازی سگ فرپلاست مدل PA6484

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸.۵ × ۴ × ۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیکی
  • گونه حیوان
    سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسباب بازی سگ و گربه مدل M Perro Ball

اسباب بازی سگ و گربه مدل M Perro Ball

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    سایز متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسباب بازی دندونی سگ و گربه مدل استخوان

اسباب بازی دندونی سگ و گربه مدل استخوان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توپ اسباب بازی سگ و گربه  کد ۳۵۰۱

توپ اسباب بازی سگ و گربه  کد 3501

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ تنیس

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ تنیس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    نمدی
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ نالان زرد

اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ نالان زرد

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۱ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    مرغ نالان با صدای بامزه مناسب سرگرم شدن حیوانات خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسباب بازی توله سگ مسترکاپالو مدل FK11WR

اسباب بازی توله سگ مسترکاپالو مدل FK11WR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳ گرم
  • جنس
    ریسمان کنفی
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    استخوان دندونی بازی سگ و گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسباب بازی دندانی سگ زاریکس مدل ZP214

اسباب بازی دندانی سگ زاریکس مدل ZP214

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    دندانی سگ زاریکسمدل دنبلی Z214جنس پلاستیک فشردهمقاوم در برابر پارگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ جویدنی طرح خاردار

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ جویدنی طرح خاردار

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    لاستیک غیر سمی
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    ۴ رنگ سبز آبی قرمز زرد – وجود سوت و چراغ در توپ – دارای قلاب برای آویزان کردن توپ – قطر ۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ چند رنگ

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ چند رنگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسباب بازی سگ و گربه مدل Bell

اسباب بازی سگ و گربه مدل Bell

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک و فلز
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    مناسب سگ و گربهمناسب آموزش شرطی کردن یک وسیله عالی و جذاب برای حیوان شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ تعادلی Shaking Qpet

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ تعادلی Shaking Qpet

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵×۶.۵×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک ABS
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسباب بازی سگ و گربه مدل FSHGHZ طرح قلاب ماهی گیری کد ۰۰

اسباب بازی سگ و گربه مدل FSHGHZ طرح قلاب ماهی گیری کد 00

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • جنس
    پارچه ای
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    طول آویز به قلاب : ۴۵ سانتی مترطول خود قلاب ۵۰ سنتی مترابعدمایویز به قلاب : ۱x5x4 سنتی مترداری زنگوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسباب بازی سگ و گربه مدل جوجه کوکی

اسباب بازی سگ و گربه مدل جوجه کوکی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ توپ اسباب بازی سگ و گربه مدل زنگوله دار

توپ اسباب بازی سگ و گربه مدل زنگوله دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    زنگوله دارمناسب برای سگ های پاپی و گربه های بالغ و کیتن و پرندگان و جوندگانقطر ۷ سانتی مترپلاستیک نرم و منعطف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسباب بازی سگ و گربه آلوا مدل Smart

اسباب بازی سگ و گربه آلوا مدل Smart

مشخصات

  • ابعاد
    ۴×۴.۳×۴.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    ABS سیلیکون، اکریلونیتریل بوتادین استایرن
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    xxx نکته و موارد احتیاط: به دلیل سایز کوچک توپ بازی گربه ها و سگ های با نژادهای کوچک پیشنهاد می‌شود.امکانات:۱. وقتی حالت هوشمند روشن می شود، اسباب بازی حیوان خانگی در جهات مختلف حرکت می کند تا گربه نتواند به راحتی آن را بگیرد. هر زمان که با مانعی روبرو شود، توپ به طور خودکار از آن جهت اجتناب می کند و به طور هوشمند جهت را تغییر می دهد.۲. توپ اسباب بازی۳. به اندازه کافی کوچک برای کنترل آسان گربه و بدون سر و صدا هنگام چرخش۴. باتری داخلی، که مب توانید از شارژ سریع USB استفاده کنید.مشخصات:جنس:ABS، سیلیکونظرفیت باتری: ۸۰ میلی آمپر ساعتاندازه: قطر ۴۳ میلی متر / ۱.۶۹ اینچوزن: حدود ۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ توپ اسباب بازی سگ و گربه مدل Pet

توپ اسباب بازی سگ و گربه مدل Pet

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    با کیفیتبسیار مقاوم (مقاوم در برابر کنده یا تکه شدن توسط دندان حیوان )قابلیت انعطاف پذیری بالامناسب برای سرگرمی سگ و گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسباب بازی سگ و گربه زاریکس مدل Chew

اسباب بازی سگ و گربه زاریکس مدل Chew

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    محصول شرکت زاریکس ایران- دارای طناب آویز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسباب بازی سگ و گربه مدل دندانی سوسیس

اسباب بازی سگ و گربه مدل  دندانی سوسیس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲ گرم
  • جنس
    کنفی
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    جنس کنفی دارد و قابل شستشو استدارای تنوع رنگ میباشد جاذب بزاغ دهان است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ ماکارونی

اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ ماکارونی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک بهداشتی .نرم و فشرده
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسباب بازی سگ توپ مدل Latex Dog Ball

اسباب بازی سگ توپ مدل Latex Dog Ball

مشخصات

  • ابعاد
    ۶ × ۶ × ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک نرم ژلاتینی
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    اسباب بازی توپ خاردار لاتکسی برای سگ‌هاساخته شده از مواد با کیفیت برای حفظ سلامت حیواندارای یک عدد سوت سوتک فشاری بسیار سرگرم کننده برای سگ‌ها و بازی‌های پرتابی/شکاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسباب بازی سگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روغن ماساژ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا