لوازم حیوانات خانگی

قلاده سگ، راهنمای خرید اینترنتی قلاده سگ شیتزو، ژرمن و سرابی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قلاده سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

این راهنمای خرید قلاده سگ تمام کاربردهای مختلف قلاده سگ را توضیح می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بهترین قلاده‌ها را برای سگ خود پیدا کنید. یک قلاده سگ خوب، ایمن با اندازه مناسب و راحت است و مهمتر از همه می‌تواند مطابق با سبک زندگی سگ شما باشد. در حالی که هر قلاده سگ قدیمی احتمالاً این کار را انجام می‌دهد. به عنوان یک صاحب سگ، این وظیفه ماست که مطمئن شویم توله‌هایمان به درستی با یک قلاده سگ قابل اعتماد با یا بدون بند بسته شده‌اند. رنگ‌ها، متریال‌ها، عرض‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف صدها انتخاب را ایجاد می‌کنند.

اما کدام یک برای سگ شما مناسب است؟ بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی اشتباهات رایجی را در انتخاب قلاده سگ خود مرتکب می‌شوند، زیرا نمی دانند کدام قلاده برای سگشان بهترین گزینه است، یا اینکه چگونه آن را به درستی اندازه بگیرند و با خیال راحت از آن استفاده کنند. همچنین به عیب یابی قلاده و همچنین اشتباهات رایجی که صاحبان حیوانات خانگی هنگام انتخاب و استفاده از قلاده سگ مرتکب می‌شوند و به نحوه اجتناب از آن‌ها می‌پردازیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قلاده سگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قلاده سگ موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قلاده سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قلاده سگ چیست و چه کاربردی دارد؟

قلاده سگ یک وسیله جانبی ضروری است که سگ شما را ایمن نگه می‌دارد و به آموزش بهتر سگ شما کمک می‌کند. قبل از رفتن به فروشگاه حیوانات خانگی محلی خود، در مورد انواع مختلف قلاده‌ها بیشتر بیاموزید و یکی از بهترین قلاده‌ها را برای نیازهای سگ خود پیدا کنید. قلاده‌ها توسط سگ‌ها برای آموزش، راه رفتن، شناسایی و یا حتی مد پوشیده می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید غذای گربه

چرا به قلاده سگ نیاز دارید؟

هر سگی به یک قلاده نیاز دارد، عمدتاً به این دلیل که به چیزی برای آویزان کردن افسار، گواهینامه، شناسنامه و برچسب واکسیناسیون هاری نیاز دارد.

دو دلیل اصلی وجود دارد که سگ شما به قلاده نیاز دارد.

  1. افسار سگ
  2. برچسب‌های شناسه سگ

قلاده‌های سگ قبل از مد شدن، ابتدا کاربردی هستند. در اکثر نقاط ایالات متحده، پیاده کردن سگ از روی بند غیرقانونی است. برچسب‌های سگ نیز روی افسار قرار داده می‌شود تا هویت سگ‌های گم شده را فراهم کند.

انواع قلاده سگ موجود در بازار:

هنگام انتخاب انواع قلاده نیازهای سگ و فعالیت‌های روزانه او را در نظر بگیرید. ممکن است دوست داشته باشید چند نوع قلاده مختلف برای مصارف متفاوت در دسترس داشته باشید. دانستن اینکه هر قلاده برای چه چیزی بهتر است استفاده شود، به شما کمک می‌کند تا قلاده مناسب را برای سگ خود و فعالیت‌های منظم او پیدا کنید.

قلاده‌های استاندارد:

قلاده‌های استاندارد سگ بسیار رایج هستند. این قلاده‌ها به راحتی بسته می‌شوند و به راحتی در می‌آیند و می‌توانند هر چقدر که بخواهید ساده یا شیک باشند و اغلب از راحت‌ترین قلاده‌های سگ می‌باشند. یک قلاده استاندارد بهتر است برای سگ‌هایی استفاده شود که نمی‌کشند، می‌توانند بندکشی نداشته باشند یا فقط به چیزی برای نگه داشتن برچسب‌های شناسایی خود نیاز دارند. حتی زمانی که از سایر لوازم پیاده روی مانند بند یا کوله پشتی استفاده می‌شود، همچنان یک قلاده ساده برای نگه داشتن شناسه توصیه می‌شود. قلاده‌ها همچنین به شما چیزی می‌دهند که سریعاً آن را بگیرید، اگر می‌خواهید از پیچ و تاب خوردن سگ خود جلوگیری کنید، یا اگر می‌خواهید با خیال راحت او را از یک موقعیت ناامن خارج کنید به قلاده استاندارد نیاز دارید.

قلاده‌های اولیه:

قلاده‌های اصلی معمولاً نایلونی یا چرمی هستند و با سگک‌های پلاستیکی یا فلزی عرضه می‌شوند. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، الگوها و حتی مواد موجود هستند. قلاده ساده معمولاً در تمام روز و حتی شب پوشیده می‌شود. آن‌ها باید راحت و ایمن باشند و روی گردن پایین بیایند. هیچ چیز خاصی در مورد قلاده اصلی وجود ندارد. آن‌ها معمولاً بسیار ارزان هستند به طوری که می‌توان آن‌ها را به راحتی تعویض کرد زیرا سگ شما رشد می‌کند یا قلاده فرسوده می‌شود.

قلاده‌های LED:

قلاده‌های ال‌ای‌دی سگ، مانند گردنبند ال‌ای‌دی نایت ایز نایت، برای زمانی که سگ‌تان را صبح زود یا عصر تاریک می‌کنید، ایده‌آل هستند و مخصوصاً اگر با سگتان کمپینگ یا پیاده‌روی می‌کنید، مناسب هستند. این قلاده‌ها چراغ‌های جامد یا چشمک زن و همچنین مواد بازتابنده را فراهم می‌کنند تا وقتی که برای پیاده‌روی بیرون می‌روید، اتومبیل‌ها و سایر عابران پیاده بتوانند سگ شما را به وضوح ببینند. بسیاری از قلاده‌های نایلونی استاندارد سگ شامل نوارهای ایمنی باز تابنده نیز هستند. به عنوان یک جایگزین، می‌توانید چراغ‌های قابل اتصال یا بازتابنده‌هایی را پیدا کنید که متناسب با اکثر قلادها هستند.

قلاده سگ ضد آب:

قلاده‌های ضد آب سگ برای حیوانات خانگی در آب و هوای مرطوب و برای فعالیت‌های تابستانی در فضای باز بسیار مورد توجه هستند. مواد نرم قلاده‌های سگ ضدآب به اندازه‌ای راحت است که می‌توان آن را همیشه یا فقط برای روزهای بارانی و فعالیت‌هایی مانند ورزش‌های آبی پوشید. این نوع قلاده نه تنها ضد آب خواهد بود، بلکه در برابر باکتری‌ها مقاومت می‌کند و تمیز کردن آن بسیار آسان است. با گذشت زمان، باکتری‌های موجود در بیشتر مواد شروع به حفظ بو، تشکیل کپک کرده و شروع به تجزیه می‌کنند. اگر سگی دارید که عاشق شنا است، احتمالا از قبل با بوی دریاچه دوست داشتنی که قلاده‌های پارچه‌ای منتشر می‌کنند آشنا هستید. مانند قلاده‌های استاندارد، قلاده‌های ضدآب سگ راه‌حل ضد کشش ایده‌آل یا ابزار خاصی برای تمرین نیستند، بنابراین از این قلاده‌ها می‌توانید به عنوان قلاده‌های استاندارد استفاده کنید.

قلاده سگ شکافنده:

اگر قرار است سگ شما بدون مراقبت باشد قلاده های شکاف گزینه بسیار خوبی هستند. با یک قلاده جدا، فشار وارد شده به قلاده باعث می‌شود سگک باز شود تا حیوان بتواند آزاد شود. قلاده‌های ایمنی مغناطیسی سریع رهاسازی یک قلاده جدا شده ایمن برای مواقعی هستند که سگ شما در خانه تنها یا در حیاط خلوت امن رها می‌شود تا در صورت گیرکردن از قلاده خارج شود. این می‌تواند از آسیب یا خفه شدن سگ شما در زمانی که سگ سرحال است جلوگیری کند. قلاده‌های شکافنده سگ تنها یکی از قلاده هایی است که باید در دست داشته باشید. یقه های شکاف برای پوشیدن در منزل خوب هستند، آن‌ها برای پیاده روی سگ شما ایده آل نیستند.

قلاده‌های آموزشی سگ:

همه افراد یک قلاده استاندارد برای استفاده روزمره دارند، اما نوع دیگری از قلاده که می‌تواند مفید باشد، قلاده آموزشی است. قلاده‌های آموزشی برای آموزش رفتارهای راه رفتن بهتر به سگ‌ها، مانند راه رفتن با بند و کنترل آن‌ها در موقعیت‌های پرمشغله، استرس زا و ناآشنا استفاده می‌شود. همه قلاده‌های آموزشی یکسان نیستند و کاربرد آن‌ها بسیار متفاوت است. یقه‌های تمرینی در صورت استفاده نادرست می‌توانند خطرناک باشند، بنابراین اگر مطمئن نیستید که چگونه از آن استفاده ایمن کنید، بهتر است قبل از استفاده از یک ابزار آموزشی که می‌تواند کمی تحقیق کنید، با دامپزشک خود صحبت کنید یا با یک مربی مشورت کنید. به حیوان خانگی خود آسیب برساند ما با ایمن‌ترین گزینه‌ها شروع می‌کنیم و به سمت قلاده‌های تمرینی که بیشترین پتانسیل آسیب را دارند، ادامه می‌دهیم.

قلاده سگ مارتینگل:

قلاده‌های مارتینگل یکی از محبوب‌ترین انواع یقه‌های آموزشی هستند، زیرا راحت‌ترین و ایمن‌ترین قلاده‌ها برای استفاده هستند. این سبک از قلاده طوری طراحی شده که وقتی سگ شما را می‌کشد کمی سفت یا محکم می‌شود، اما زمانی که به طور مناسب راه می رود به راحتی شل می‌شود. رایج ترین طرح مارتینگل از نایلون مشابه قلاده استاندارد استفاده می‌کند و سپس بخش کوچکی از یک زنجیره سبک بین دو حلقه فلزی حلقه می‌شود. قلاده‌های مارتینگیل یک گزینه آسان و راحت برای آموزش رفتارهای خوب راه رفتن در سگ شما هستند. نسخه دیگری از یقه مارتینگل از یک تکه پارچه جداگانه به جای زنجیر استفاده می‌کند.

قلاده‌های سگ زنجیری:

یکی دیگر از قلاده‌های آموزشی بسیار محبوب برای مربی سگ یا صاحب حیوان خانگی، زنجیر خفه است. این قلاده‌های زنجیره‌ای کامل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام کشیدن سگ شما سفت شوند. مانند مارتینگل، اما محدودیتی برای محکم کردن این یقه وجود ندارد. زنجیرهای خفه برای قرار گرفتن آزاد در نظر گرفته شده است. آن‌ها قابل تنظیم نیستند و سگک ندارند، بنابراین قلاده باید آنقدر بزرگ باشد که به راحتی روی سر سگ شما بلغزد. این همچنین به این معنی است که وقتی شل باشد، یقه روی گردن آن‌ها آویزان می‌شود. زنجیرهای خفگی که از فلز ساخته شده‌اند، سنگین هستند، اما در ضخامت‌ها و طول‌های مختلف یافت می‌شوند تا به بهترین شکل با سایز سگ شما مطابقت داشته باشند. برای گزینه‌ای حتی سبک تر، به دنبال زنجیر چوک‌های نایلونی باشید. اینها ممکن است برای نژادهای کوچکتر مناسبتر باشند.

قلاده سگ شاخک یا نیشگون:

یک قدم دورتر از زنجیر چوک، قلاده شاخک قرار دارد. یک قلاده شاخک که مشابه قلاده مارتینگل ساخته شده است، دارای یک ردیف شاخک‌های کسل کننده رو به داخل است که روی گردن سگ شما قرار می‌گیرد و یک حلقه کوچک زنجیره‌ای که سفت می‌شود تا شاخک‌ها را به هم بکشد تا پوست سخت گردن سگ شما را بچسباند. اینها اغلب برای نژادهای بزرگتر و محکم تر که پوست ضخیم بیش از حد دور گردن خود دارند ترجیح داده می‌شوند. قلاده‌های پینچ اولین گام در فرآیند آموزش نیستند و اغلب برای سگ‌هایی که به زنجیر خفگی یا سایر روش‌های آموزشی کمتر تهاجمی واکنش نشان نمی‌دهند، تشدید می‌شوند.

قلاده حسگردار (بدون ضربه):

قلاده‌های واکنشی و ریموت نیز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. اینها عملکرد بیشتری نسبت به قلاده ‌های تمرینی معمولی دارند و معمولاً برای اصلاح رفتار بد راه رفتن استفاده نمی‌شوند. آن‌ها بیشتر برای اصلاح پارس نامناسب استفاده می‌شوند. قلاده های بدون راه دور دارای حسگرهایی هستند که به راحتی روی گردن سگ شما قرار می‌گیرند تا پارس و حرکت تارهای صوتی را تشخیص دهند. قلاده‌های از راه دور می‌توانند توسط شما کنترل شوند و برای رفتارهایی غیر از پارس کردن نامناسب استفاده شوند. انواع مختلفی از این نوع قلاده وجود دارد. قلاده‌های اسپری تهاجمی‌ترین و آزاردهنده‌ترین قلاده‌ها از این سه هستند، اما اغلب برای پارس‌های سریالی بسیار مؤثر می‌باشند.

انواع قلاده سگ بر اساس جنس:

هنگامی که نوع قلاده‌ای را که برای سگ شما مناسب تر است را تعیین کردید، می‌توانید نگاه کنید که قلاده از چه چیزی ساخته شده است.

  1. قلاده سگ نایلونی: قلاده‌های نایلونی سگ رایج ترین انواع قلاده‌ها هستند. قلاده‌های نایلونی برای پوشیدن سگ‌ها در اطراف منزل، پیاده‌روی و بستن برچسب‌های شناسایی ایده‌آل هستند. تنوع بسیار زیادی از الگوها، رنگ‌ها، عرض‌ها و کیفیت‌ها در این دسته بندی قلاده سگ وجود دارد. حیوانات خانگی اهل مد می‌توانند با انبوهی از سبک‌ها و طرح های رایج، اما قطعا خسته کننده ترین لوازم جانبی سگ‌ها لذت ببرند.
  2. قلاده سگ نئوپرن: نئوپرن یک ماده لاستیکی نرم است که در لباس‌های مرطوب استفاده می‌شود و برای استحکام، کشش و دوام بیشتر با تارهای نایلونی تقویت شده است. نئوپرن برای سگ هایی که زمان زیادی را در آب می گذرانند، قلاده‌های بسیار خوبی ایجاد می‌کنند، در حالی که آن‌ها کاملاً ضد آب نیستند، تمیزتر می‌مانند و بوی کمتری نسبت به یقه نایلونی استاندارد حفظ می‌کنند.
  3. قلاده سگ زنجیره‌ای: قلاده‌های زنجیره‌ای که به آن‌ها زنجیر خفه نیز می‌گویند، معمولا فلزی و از فولاد ضد زنگ هستند. آن‌ها یک ماده قلاده سنگین تر و بسیار محکم می‌باشند و می‌توانند در برابر سگ‌هایی که خشن بازی می‌کنند مقاومت کنند. تمیز نگه داشتن این قلاده.ها نیز بسیار آسان است زیرا می‌توان آن‌ها را در آب گرم صابون شست. فلزات بی کیفیت تر می توانند کدر یا زنگ بزنند، بنابراین مطمئن شوید که به دنبال فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا هستید. برخی از قلاده‌های زنجیره‌ای حتی در رنگ های سرگرم کننده نیز عرضه می شوند. این کارها با روکش کروم انجام می شود. در حالی که این ظاهر زیبا به نظر می رسد، ممکن است به مرور زمان محو شود یا از بین برود.
  4. قلاده سگ چرمی: قلاده‌های چرمی سگ یک سبک کلاسیک و بادوام از یقه است که تعادل عالی هم از نظر ظاهری و هم کاربردی را فراهم می کند. در حالی که یقه های چرمی باکیفیت گران تر از بسیاری از یقه ها هستند، می توان انتظار داشت که سال ها دوام بیاورند. هنگام خرید بهترین قلاده سگ چرمی برای توله سگ ها مطمئن شوید که قلاده‌ای را انتخاب کنید که از چرم طبیعی ساخته شده باشد. چرم پیوندی، در حالی که از چرم واقعی ساخته شده است، ترکیبی از چرم های ضایعاتی است که یک عامل چسبنده برای چسباندن آن‌ها دارد. این نوع قلاده های چرمی سگ ممکن است شبیه چرم طبیعی به نظر برسند، اما آنقدرها بادوام نیستند و محصولی ضعیف هستند. در حالی که چرم چسبان هنوز هم برای قلاده سگ مناسب است، اما دوام مشابهی نخواهد داشت.
  5. قلاده سگ چرم مصنوعی: چرم مصنوعی که به آن چرم وگان یا چرم نیز می‌گویند، ماده ارزان‌ قیمتی است که بسیاری از قلاده‌های سگ ارزان ‌قیمت موجود در بازار را تشکیل می‌دهد. در حالی که یقه های ساخته شده از این ماده ممکن است ارزان تر و شیک تر باشند، اما به اندازه چرم استاندارد دوام نمی آورند. از این مواد برای استفاده روزمره خودداری کنید، فقط از آن برای یقه‌های مد استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن قلاده سگ:

تمیز نگه داشتن قلاده به تمیز نگه داشتن لباس سگ شما برای مدت طولانی تری کمک می‌کند. برای شستن قلاده به چند چیز نیاز دارید:

  • یک کاسه بزرگ
  • صابون دست، شامپو یا سرکه و جوش شیرین
  • آب گرم
  • یک مسواک استفاده شده یا با موهای نرم
  • یک حوله حمام

مراحل زیر برای مواد مصنوعی مانند نایلون و پلی استر است. لطفا از روش‌های دیگر برای قلاده چرمی و پارچه‌ای استفاده کنید.

مرحله ۱: آب داغ را در یک کاسه بزرگ بریزید.

مرحله ۲: ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین و سرکه را مخلوط کنید یا شامپو را به آب اضافه کنید.

مرحله ۳: قلاده‌سگ را حدود ۱۵ دقیقه خیس کنید.

مرحله ۴: قلاده را تمیز کنید تا تمیز شود.

مرحله ۵: با آب داغ بشویید.

مرحله ۶: حوله را دور یقه بپیچید و فشار دهید تا آب اضافی جذب شود.

مرحله ۷: بگذارید قلاده در هوا خشک شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات

نکات مهم هنگام خرید قلاده سگ:

  1. راحتی قلاده: شما می‌خواهید قلاده توله سگ شما راحت باشد تا توله سگ شما از پوشیدن آن متنفر نباشد. توله سگ‌ها به طور طبیعی قلاده را دوست ندارند، داشتن آن در گردنشان چیز جدید و عجیبی است. کمی به عادت کردن نیاز دارد. برای کمک به این کار، به دنبال پارچه‌هایی مانند نایلون نرم یا پلی استر باشید که برای توله سگ شما راحت و نرم هستند. این باعث می‌شود که آن‌ها به پوشیدن یقه عادت کنند.
  2. ماندگاری قلاده: توله سگ‌ها و سگ‌ها به طور کلی عادت دارند با حداقل تلاش به چیزهایی آسیب بزنند. از نظر دوام، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که یقه‌ای که انتخاب می‌کنید با مواد باکیفیت و دوخت خوب ساخته شده باشد تا مطمئن شوید که پس از چند قدم زدن و جویدن اول زنده می‌ماند.
  3. اندازه قلاده: توله سگ‌ها خیلی سریع رشد می کنند. اکثر آن‌ها در عرض ۱۲ ماه به رشد خود پایان می‌دهند، بنابراین می‌توانید تصور کنید که چقدر سریع می‌توانند قلاده‌های خود را رشد دهند. شما باید مطمئن شوید یقه‌ای که انتخاب می‌کنید نه تنها اندازه مناسبی برای آن‌ها دارد، بلکه اطمینان حاصل کنید که به راحتی قابل تنظیم است تا در برخی از اولین مراحل رشد به تناسب آن‌ها ادامه دهد.
  4. هدف: هدف اصلی قلاده مورد نظر و شیوه زندگی و فعالیت‌های سگ خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آیا برای استفاده روزمره، آموزش، نمایش، ایمنی، شکار، یا شاید یقه لباس به یقه نیاز دارید؟ همه قلاده ها یکسان ساخته نمی شوند، هر هدف ممکن است به یقه متفاوتی نیاز داشته باشد، همه چیز به ظاهر نیست.
  5. مواد: با در نظر گرفتن هدف اصلی خود، به این فکر کنید که چگونه پارچه‌های مختلف قلاده‌سگ با سبک زندگی سگ شما سازگار است. به عنوان مثال، اگر سگ شما یک سگ شکاری آبی است، به جای یک قلاده چرمی زیبا، باید به دنبال یک قلاده نایلونی ضد آب یا با قابلیت خشک شدن سریع باشید. اگر یک یقه گردنبند تزئینی یا “فانتزی” می‌خواهید، بدانید که برای چسباندن بند در نظر گرفته نشده است، بلکه فقط برای ظاهری شیک است.
  6. بسته شدن: ممکن است زیاد به بستن قلاده فکر نکنید، اگرچه آن‌ها می‌توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. پلاستیک یا فلز با ضربه سریع به آسانی با عجله باز یا بسته می‌شود. پلاستیک سبک تر است اما در شرایط نادری می‌تواند بشکند. سگک آن بسیار ایمن است، اما با عجله بسته شدن آن سخت تر است. نمونه بدون گیره، لیز می‌خورد و برای پیاده شدن در شرایط اضطراری یا درهم تنیدگی عالی می‌باشد، اما بدون بند یا برای استفاده روزانه ایمن نیست، زیرا سگ می‌تواند آن را بلغزاند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قلاده سگ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قلاده سگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قلاده سگ و گربه مدل کمری کد ۲۲

قلاده سگ و گربه مدل کمری کد 22

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x20x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو – قابلیت تنظیم سایز دور کتف – دارای بست فلزی مقاوم و ضد زنگ – ساختار لطیف برای راحتی سگ و گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قلاده کتفی سگ کد ۴۱۶۴R سایز M

قلاده کتفی سگ کد 4164R سایز M

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    قلاده کتفی سگ سایز M همراه با بند نگهدارنده (هارنس)قابلیت تنظیم سایز دور کتفمقاومت بالا و جنس لطیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بند قلاده سگ سامکو مدل زنجیر کد YP-2.5MM

بند قلاده سگ سامکو مدل زنجیر کد YP-2.5MM

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x1x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    – زنجیر قلاده فلزی سامکو- ضخامت زنجیر : ۲.۵ میلیمتر- دسته و بدنه از جنس فلز- طول زنجیر: ۲۰۰ سانتی متر- دارای قلاب برای کوچک و بلند کردن گردنی ( قلاده )- دارای قلاب جوشی گرد – دارای گیره برای اتصال به قلاده- روکش کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قلاده کتفی سگ مدل bony

قلاده کتفی سگ مدل bony

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    اندازه بند دور کتف بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر متغیر استبند ۱۲۰ سانتی متری ضخامت بند ۰.۲۵ سانتی مترقفل از پلاستیک فشرده شده و منعطفگیره های آبکاری شدی از جنس نیکل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قلاده سگ و گربه مدل happy colour کد ۰۱

قلاده سگ و گربه مدل happy colour کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸×۰.۹×۰.۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    مناسب گربه های بالغ و بزرگ و همچنین توله سگ های کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قلاده سگ و گربه طرح پاپیون مدل R1

قلاده سگ و گربه طرح پاپیون مدل R1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳*۱*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    زنگوله دارد.قابلیت تنظیم سایز دارد.رنگ قرمز.مناسب گربه و سگ های کوچک.ضدحساسیت.نرم و سبک و لطیف.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قلاده سگ لایکاپت مدل G8733

قلاده سگ لایکاپت مدل G8733

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵×۳.۸×۰.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    مناسب حیوانات با دور گردن بین ۴۰ سانتی متر تا ۵۵ سانتیمتر است.استفاده از دوخت چند ردیفه همراه با پانچ جهت استحکام بیشتربرزنت دولایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قلاده سگ مدل SP200

قلاده سگ مدل SP200

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    روی قلاده، حلقه هرزگرد نصب شده است.اتصالات قلاده هم دوخت شده و هم پرچ شده.تمامی قسمت ها چرم طبیعی گاومیشی بسیار‌ ضخیم است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قلاده سگ و گربه مدل ۵ متری کد ۰۵

قلاده سگ و گربه مدل 5 متری کد 05

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    قلاده ۵ متری مناسب سگ های تا ۳۵ کیلوگرم دارای سیستم قفل قابل اعتماد ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت و سازگار با محیط زیست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قلاده سگ کد ۴۵۱

قلاده سگ کد 451

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۵*۷۰*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    جنس رویه قلاده از چرم طبیعی گاودارای ۱۲ عدد میخ برنجیدارای حلقه جوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قلاده سگ مدل Rainbow-A

قلاده سگ مدل Rainbow-A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    قلاده تنی سگ به همراه لیشلیش به طول ۱۲۰ سانتی متر و قطر ۱۲ میلی مترقلاده تنی تسمه ای با قابلیت تغییر اندازه از ۲۵ الی ۵۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بند قلاده سگ سامکو مدل زنجیر کد YP-2.5MM

بند قلاده سگ سامکو مدل زنجیر کد YP-2.5MM

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x1x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    – زنجیر قلاده فلزی سامکو- ضخامت زنجیر : ۲.۵ میلیمتر- دسته و بدنه از جنس فلز- طول زنجیر: ۲۰۰ سانتی متر- دارای قلاب برای کوچک و بلند کردن گردنی ( قلاده )- دارای قلاب جوشی گرد – دارای گیره برای اتصال به قلاده- روکش کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قلاده سگ و گربه طرح کارتیر

قلاده سگ و گربه طرح کارتیر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    گردنبند در اندازه ۴۵ سانتی متر کارتیر رنگی و دارای قفل دایره ای سیلور رنگ ثابت می باشد.به صورت انتخابی دارای آویز برگ می باشد. کارتیر رنگی آن در ۱۰ رنگ متنوع و پاستیلی می باشد( آبی، قرمز، زرشکی، نارنجی، زرد لیمویی، زرد، صورتی، سبز، سفید استخوانی، بنفش) می باشد.این کار دارای ظاهری اسپرت و زیبا می دهد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قلاده سگ مسترکاپالو مدل آموزشی CHAINCHOKER70

 قلاده سگ مسترکاپالو مدل آموزشی CHAINCHOKER70

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲×۱.۳×۰.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قلاده کتفی سگ مدل Police t9 به همراه بند

قلاده کتفی سگ مدل Police t9 به همراه بند

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    بند پد دارپهنا بند ۵ سانتمحکم و با دوام در عین حال بسیار نرم ضد حساسیتقابلیت ریگلاژ بند هادارای لید ۱۲۰ سانتیقفل محکم قابلیت ریگلاژ بند روی سینه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قلاده کتفی سگ و گربه کرون پت مدل ۸۲۰۱

 قلاده کتفی سگ و گربه کرون پت مدل 8201

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۱.۵×۰.۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    مناسب سگ و گربه تا ۸ کیلوگرمقابل تنظیمطول بند قلاده : ۱۴۰ cm / پهنای بند قلاده: ۱۵mm طراحی دسته متفاوت و زیباحلقه های فلـزی جوش خورده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قلاده سگ و گربه کد MS-66

قلاده سگ و گربه کد MS-66

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۳×۰.۲×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    – قابل شستشو- قابلیت تنظیم سایز دور کتف- دارای بست فلزی مقاوم و ضد زنگ- ساختار لطیف برای راحتی سگ و گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قلاده گردنی سگ و گربه رومیتو طرح زنگوله دار مدل sgh302

 قلاده گردنی سگ و گربه رومیتو طرح زنگوله دار مدل sgh302

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع نژادهای گربه بالغ، بچه گربه و توله سگکیفیت بالای متریال و یراق آلاتسایز قابل تنظیم از ۲۰تا ۲۶سانتیمترعرض قلاده ۱ سانتیمترتهیه شده از چرم مصنوعی و فوم بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قلاده گردنی سگ کد gh035

قلاده گردنی سگ کد gh035

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    قلاب گردان جوشی قدرتمندی که روی محصول به کار رفته شده شرایط مهار بدون ترس از پارگی قلاده رو برای شما تضمین میکند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قلاده کتفی سگ و گربه مدل عروسکی سایز LP

قلاده کتفی سگ و گربه مدل عروسکی سایز LP

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    جنس کنفی – احساس راحتی سگ و گربه – رنگ صورتی – مخصوص گربه ، خرگوش و سگ های آپارتمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قلاده سگ و گربه ویونج مدل SH69

قلاده سگ و گربه ویونج مدل SH69

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    مناسب دور گردن ۳۵ تا ۴۸جنس طناب پاراکورددستباف ایرانی قابل شست شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قلاده سگ و گربه طرح دستمال گردن مدل B1

قلاده سگ و گربه طرح دستمال گردن مدل B1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲*۱*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم سایز دارد.رنگ آبی.مناسب گربه و سگ های کوچک.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قلاده سگ و گربه طرح پاپیون کد BLK

قلاده سگ و گربه طرح پاپیون کد BLK

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    ابعاد گردنی در بزرگترین حالت ممکن دایره ای به قطر ۹.۵ابعاد گردنی در کوچکترین حالت ممکن دایره ای به قطر ۸مناسب خرگوش و همستر نیز می باشد.قابلیت شست و شو نیز دارد.درارای زنگوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قلاده کتفی سگ مدل lady-bug

قلاده کتفی سگ مدل lady-bug

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x1.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    اندازه بند دور کتف بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر متغیر استبند ۱۲۰ سانتی متری ضخامت بند ۰.۲۵ سانتی مترقفل از پلاستیک فشرده شده و منعطفگیره های آبکاری شدی از جنس نیکل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قلاده کتفی سگ مدل ۲۰۲۳

قلاده کتفی سگ مدل 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x12x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    قلاده کتفی سگ سایز XLهمراه با بند نگهدارنده (هارنس) قابلیت تنظیم سایز دور کتف مقاومت بالا و جنس لطیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قلاده سگ ضد کنه و کک آدامز مدل ۶۵ سانت

قلاده سگ ضد کنه و کک آدامز مدل 65 سانت

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    قلاده سگ ویژه دفع آفات مزاحم مانند کک و کنهاندازه ۲۶ اینچاین محصول ۱۰۰% ضد آب می باشدقابل تنظیم برای قطرهای متفاوت گردن با نهایت ۶۵ سانتبازه زمانی حفاظتی ۷ ماهه از سگ به منظور دفع آفاتبرطرف کننده تیک های خارشی و حرکات آسیب پذیر حیوان با حذف آفات مزاحماز بین برنده آفات بالغ و انواع لارو و تخم حشرات بر روی بدن سگبرند آدامز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قلاده سگ و گربه مدل LB1

قلاده سگ و گربه مدل LB1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳*۱*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    زنگوله داردقابلیت تنظیم سایز داردرنگ آبیمناسب گربه و سگ های کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قلاده سگ و گربه مدل کمری کد ۴۴

قلاده سگ و گربه مدل کمری کد 44

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x20x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو – قابلیت تنظیم سایز دور کتف – دارای بست فلزی مقاوم و ضد زنگ – ساختار لطیف برای راحتی سگ و گربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قلاده کتفی سگ و گربه مدل Automatic Leash سایز XL

قلاده کتفی سگ و گربه مدل Automatic Leash سایز XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x18x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قلاده کتفی سگ و گربه مدل پرفکت کد ۳

قلاده کتفی سگ و گربه مدل پرفکت کد 3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید‌ قلاده سگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماوس مخصوص بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا