زنانهلباس ورزشی زنانه

راهنمای خرید کفش ساحلی زنانه ارزان و پرفروش+قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید کفش ساحلی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

هیچ کاری در دنیا لذت بخش‌تر از قدم زدن در ساحل دریا با کفش ساحلی زنانه نیست به شرطی که کفش‌های شما پر از شن و آب دریا نشود. مطمئنا با کفش معمولی خود این اتفاق نمی‌افتد و کفش شما پر از آب و ماسه خواهد شد. بهترین کار برای قدم زدن در ساحل دریا استفاده از کفش ساحلی زنانه است. این کفش‌ها از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند.

از نظر ظاهری همان کفش معمولی هستند اما از جنس پلاستیک، تصور کنید یک دمپایی پلاستیکی را شبیه به کفش پوشیده‌اید. کفش‌های ساحلی دارای وزن خیلی سبک و راحتی هستند، بنابراین با آن‌ها به راحتی می‌توان در ساحل دریا قدم زد. به علت اینکه پلاستیکی می‌باشند، بعد از خیس شدن، بلافصله خشک می‌شوند و به علت داشتن ساختار سوراخ سوراخ از شن پر نمی‌شوند و با هر بار بلند کردن پا شن داخل کفش خارج می‌شود.

شاید شما هم قدم زدن با کفش معمولی در ساحل دریا یا امتحان کرده باشید. قدم زدن بدون کفش و با پای برهنه خیلی از قدم زدن با کفش معمولی در ساحل بهتر است. البته به شرطی که پای شما با شیشه و سایر اجسام تیزی که در زیر شن‌ها مدفون شده‌اند، دچار زخم و آسیب دیدگی نسود. در فصل تابستان که نور خورشید مداوم روی سطح شن تابیده می‌شود، دمای شن‌ها به شدت بالا می‌رود و اگر کفش ساحلی نداشته باشید، دچار سوختگی پا با شن دریا می‌شوید.

این‌جاست که به اهمیت کفش ساحلی پی‌میبریم. کفش ساحلی قیمت خیلی مناسبی دارد. تقریبا قیمت این کفش‌ها با یک جفت دمپایی پلاستیکی مواد اولیه باکیفیت برابری می‌کند. اگر شما هم قصد دارید برای خود کفش ساحلی زنانه خریداری کنید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این کفش مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کفش ساحلی زنانه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کفش ساحلی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کفش‌ساحلی زنانه چیست؟

کفش ساحلی در واقع وسیله‌ای است که برای راه رفتن در ساحل دریا بدون آسیب رسیدن به قسمت‌های مختلف پای خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم تعریف جامه‌تری از آن به شما ارائه نماییم. به کفشی با خاصیت ضد آب گفته می‌شود که خانم‌های جوان هنگام قدم زدن در ساحل دریا به منظور محافظت از پا در برابر زخم شدن و پیچ خوردن مچ پا استفاده می‌کنند،کفش ساحلی زنانه گفته می‌شود. همچنین کفش ساحلی باید از وزن سبک و راحتی برخوردار باشد تا با ورود شن و آب وزن آن‌ها افزایش پیدا نکند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه

انواع کفش‌ساحلی زنانه:

  • کفش ساحلی جلو باز: این مدل از کفش ساحلی شباهت زیادی به صندل‌های جلو باز دارند. در این مدل انگشتان پا آزاد بوده و شما با آن راحت‌تر هستید و انگشتان شما اذیت نخواهند شد. پای شما در این مدل کفش ساحلی کمتر عرق می‌کند زیرا مقدار کمتری از پای شما را پوشش می‌دهد. این کفش مناسب افرادی است که پای آن‌ها بیشتر از افراد عادی عرق می‌کند.
  • کفش ساحلی جلو بسته: اگر به دنبال یک کفش زیبا برای ساحل هستید که شباهت زیادی به کفش‌های معمولی شما داشته باشد، کفش‌های جلو بسته بهترین گزینه برای شما می‌باشند. داشتن بند برای باز و بسته کردن این کفش‌ها به آن‌ها جلوه بهتری می‌دهد. به دلیل پوشش دادن کل قسمت‌های پا برای فصل تابستان اصلا پیشنهاد نمی‌شود. زیرا پای شما درون آن عرق می‌کند.

جنس کفش‌ ساحلی زنانه از چیست؟

تفاوت اصلی کفش ساحلی با کفش‌های روزمره شما در جنس آن‌ها است. جنس کفش ساحلی از پلاستیک مواد اولیه مرغوب می‌باشد. در ساحل دریا هر لحظه امکان ورود آب به درون کفش شما وجود دارد، به همین علت جنس آن‌ها پلاستیکی است. زیرا آب به پلاستیک آسیب وارد نمی‌کند و بعد از ورود آب به درون کفش خیلی سری خشک می‌شوند. متاسفانه نمونه‌هایی از کفش ساحلی زنانه با رویه پارچه‌ای در بازار دیده می‌شود که اصلا برای استفاده در ساحل پیشنهاد نمی شود. زیرا زمان خیس شدن وزن آن‌ها چند برابر حالت معمولی می شود.

مزایای استفاده از کفش ساحلی زنانه:

  1. جنس رویه و زیر این کفش‌ها از پلاستیک مواد اولیه نرم و مقاوم است، بنابراین علاوه بر داشان مقاومت بالا هنگام راه رفتن وزن آن‌ها هم بسیار سبک می‌باشد.
  2. کفش ساحلی ممکن است مدام با آب و شن خیس در تماس باشد به هین دلیل لازم است در برابر رطوبت بیشترین مقاومت را از خود نشان دهد.
  3. کفش ساحلی باید دارای وزن خیلی کمی باشد. زیرا حین قدم زدن در ساحل معمولا مقداری شن وارد کفش شده و سنگین شدن کفش راه رفتن را برای شما دشوار می‌کند.
  4. یک کفش ساحلی خوب و باکیفیت را باید بتوانید به راحتی شستشو دهید. زیرا به علت پلاستیکی بودن جنس آن‌ها پا در داخل کفش بیشتر عرق می‌کند و نیاز به شستشو در ان‌ها بیشتر است.
  5. به دلیل ساخته شدن از پلاسیک مواد اولیه وزن مناسبی دارند و برای کسانی که به سایز جنس‌ها حساسیت دارند بسیار مناسب هستند.
  6. به علت اینکه از پلاستیک ساخته می‌شوند قیمت آن‌ها در مقایسه با کفش‌های دیگر ارزان تر است و زمانی که شما از کفش ساحلی استفاده می‌کنید‌. با این کار از کفش‌های اصلی خود هم محافظت می‌کنید.

کفش ساحلی زنانه را از کجا بخریم:

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کفش ساحلی را باید از کجا خریداری نماییم. خرید کفش ساحلی زنانه کار خیلی ساده‌ای است.

  1. شما می‌توانید به صورت حضوری به کفش فروشی‌های سطح شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و کفش ساحلی خود را خریداری نمایید. البته این نکته را فراموش نکنید به دلیل اینکه بیشتر این مغازه‌ها اجاره‌ای هستند برای تامین نمودن هزینه اجاره ماهیانه آن را گران‌تر به فروش می‌رسانند.
  2. روش دوم خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر است. تنوع محصول از فروشگاه اینترنتی چند برابر مغازه است و به علت حذف کرایه مغازه قیمت آن‌ها مقداری ارزان‌تر است. امکان ثبت مرجوعی در خرید اینترنتی وجود دارد و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک کفش ساحلی زنانه:

اگر بخواهیم تنها یک شرکت سازنده کفش ساحلی را به عنوان بهترین برند کفش ساحلی به شما معرفی کنیم. بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و حقیقت ماجرا را کتمان کرده‌ایم و از آنجایی که وظیفه اصلی رسانه کیمیک راهنمای خرید و معرفی یک محصول خاص است و به هیچ عنوان تبلیغ نیست در ادامه لیستی از بهترین برندهای تولید کننده کفش ساحلی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کفش ساحلی نسیم
  • کفش ساحلی لوپیلو
  • کفش ساحلی پاپا
  • کفش ساحلی هلن
  • کفش ساحلی کرسی
  • کفش ساحلی سرعت
  • کفش ساحلی پیپرتس
  • کفش ساحلی پریناز
  • کفش ساحلی کرویت
  • کفش ساحلی کیتو

قیمت کفش‌ساحلی زنانه:

فاکتورهای زیادی روی قیمت کفش ساحلی زنانه تاثیر گذار هستند. یکی از این فاکتورها جنس زیره و رویه کفش است. کفش‌هایی که از پلاستیک مواد اولیه ساخته می‌شوند قیمت گران‌تری نسبت به جنس پارچه‌ای دارند. همچنین سایز کفش هم می‌تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. همیشه کفش‌های سایز بزرگ نسبت به سایز کوچکتر مقداری گران‌تر هستند. شما می‌توانید به انتهای همین مطلب مراجعه نمایید و لیستی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های کفش ساحلی زنانه را مشاهده کنید. با کلیک روی هر محصول می‌توانید از قیمت روز آن اطلاع حاصل نمایید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندل دخترانه زیبا

نکات مهم هنگام خرید کفش ساحلی زنانه:

  1. قیمت کفش ساحلی: مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید کفش ساحلی باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت می‌تواند روی نوع انتخاب شما تاثیر گذار باشد به گونه‌ای که شما همیشه با توجه به میزان بودجه خود خرید می‌کنید. یعنی زمان انتخاب مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب کفش ساحلی برایتان آسان می‌شود.
  2. نوع کفش ساحلی: همان طور که گفته شد کفش ساحلی زنانه دارای دو مدل معروف است. مدل جلو باز که از نظر ظاهری به صندل زنانه شباهت دارد، به دلیل اینکه پا در جنس پلاستیکی بیشتر عرق می‌کند به علت پوشاندن قسمت کمتر پا درون این مدل کمتر عرق می‌کند. نمونه دیگر نمونه جلو بسته است که به کفش‌های اسپورت شباهت زیادی دارد. این مدل کفش شن و ماسه کمتری وارد آن می‌شود. متاسفانه پا بیشتر داخل آن عرق می‌کند.
  3. سایز کفش ساحلی: شاید یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید هر نوع کفشی سایز آن باشد. توجه داشته باشید که کفش دقیقا باید سایز پای شما باشد، یعنی نه بزرگتر و نه کوچکتر از پای شما باشد. اگر سایز کوچکتری را انتخاب کنید پاهای شما داخل کفش راحت نیست و تاول می‌زند و اگر کفش مورد نظر شما بزرگتر باشد، کفش هنگام راه رفتن از پای شما خارج می‌شود و در برخی موارد به علت ضربه خوردن انگشتان به جلو کفش پا دچار تاول زدگی می‌شود.
  4. وزن کفش ساحلی: وزن نکته مهمی است که برای کفش ساحلی باید بیشتر به آن توجه داشته باشید. همان طور که می‌دانید کفش ساحلی همیشه پر از شن و ماسه می‌شود. به دلیل خیس شدن پاها در ساحل وزن کفش چند برابر حالت معمولی شده و اگر وزن خود کفش هم سنگین باشد راه رفتن با آن‌ها سخت‌تر می‌شود. پس برای راه رفتن در ساحل بهتر است از کفش‌های ساحلی سبک وزن استفاده کنید تا راحت‌تر حرکت کنید.
  5. جنس زیره و رویه: بهتر است کفش ساحلی را انتخاب کنید که جنس رویه آن پلاستیکی باشد، جنس پارچه‌ای هنگام خیس شدن دیرتر خشک می‌شود همچنین وزن کفش هم افزایش پیدا می‌کند. به جنس زیره کفش هم توجه کنید زیره‌های ضخیم سنگین هستند و انعطاف پذیری کمتری دارند. پس به ضخامت زیره توجه کنید باید به حدی باشد که انعطاف پذیری لازم را داشته باشد. جنس زیره باید مقاومت زیادی داشته و در برابر سایش و پاره شدن از خود مقاومت نشان دهد.
  6. نحوه بستن کفش: اینکه کفش ساحلی شما چگونه باز و بسته شود به خود شما بستگی دارد که چه نوعی از آن برای شما راحت‌تر است. کفش یا به صورت کش و یا با بند باز و بسته می‌شود البته یک سری از کفش‌ها سرتاسری و بدون کش و بند پوشیده می‌شوند. از خریدن کفش‌هایی که نحوه باز و بسته کردن آن‌ها از طریق چسب یا زیپ است، خودداری کنید. زیرا شن و ماسه در عمل کرد آن‌ها مشکل ایجاد می‌کند. به این نکته هم توجه کنید که بند و کش روی آن‌ها ضد آب باشد.
  7. ضد آب بودن: طبیعی است که کفشی که به منظور استفاده در ساحل استفاده می‌شود، خاصیت ضد آب داشته باشد. زیرا به طور قطع با آب در تماس است. خیس شدن کفش و چسبیدن ماسه به آن باعث افزایش وزن کفش شما شده که سنگینی کفش در دراز مدت می‌تواند سبب آسیب دیدن پاهای شما در نواحی ساق، زانو، کشاله ران و حتی ستون فقرات شود. بنابراین کفش ساحلی باید ضد آب بوده و قابلیت شستشو هم داشته باشد.

روش نگهداری از کفش ساحلی زنانه:

  • از قرار دادن کفش ساحلی در مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا نور خورشید باعث فاسد شدن، پوسیدگی و تغییر رنگ در جنس پلاستیک می‌شود.
  • از کفش ساحلی فقط برای قدم زدن در ساحل دریا استفاده کنید. زیرا زیره این کفش‌ها برای سطح سفت مانند خاک و آسفالت طراحی نشده و باعث کاهش طول عمر کفش مورد نظر شما می‌شود.
  • همیشه بعد از پیاده روی در کنار ساحل قبل از اینکه به منزل بروید، کفش ساحلی مورد نظر خود را شستشو دهید. با این کار یکی شن و ماسه را با خود به منزل نمی آورید و اینکه عرق پای شما به پلاستیک کفش آسیب وارد نمی‌کند. زیرا عرق حاوی مقداری اسید است که به پلاستیک می‌تواند آسیب برساند.
  • همان طور که می‌دانید دشمن اصلی پلاستیک گرما است و از آنجایی که کفش ساحلی تماما از پلاستیک ساخته می‌شود نباید آن را در جای خیلی گرم نگهداری کرد. همیشه کفش ساحلی را در دمای اتاق نگهداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش ساحلی زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کفش ساحلی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کفش ساحلی زنانه ال سی وایکیکی مدل استپ دار آنتی باکتریال

کفش ساحلی زنانه ال سی وایکیکی مدل استپ دار آنتی باکتریال

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد ۱۷۸۵

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد 1785

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا Cy-119

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا Cy-119

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا Pi-119

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا Pi-119

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل کلمبیا کد ۲۸۱۹

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل کلمبیا کد 2819

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا کد In-119

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا کد In-119

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل بیتا Bl-120

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل بیتا Bl-120

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش ساحلی زنانه مدل A092

کفش ساحلی زنانه مدل A092

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    انعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش ساحلی زنانه مدل ۸۰۳۰WP

کفش ساحلی زنانه مدل 8030WP

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش ساحلی زنانه مدل بیتا Gr-120

کفش ساحلی زنانه مدل بیتا Gr-120

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش ساحلی زنانه مدل HSWSAN44

کفش ساحلی زنانه مدل HSWSAN44

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش ساحلی زنانه مدل FJKK12

کفش ساحلی زنانه مدل FJKK12

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش ساحلی زنانه مدل ۱۹۲۷۹۱۲ رنگ طوسی

کفش ساحلی زنانه مدل 1927912 رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش ساحلی زنانه مدل A34GO

کفش ساحلی زنانه مدل A34GO

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش ساحلی زنانه مدل ۲۰۲۰

کفش ساحلی زنانه مدل 2020

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • جزئیات
    یکی از بهترین کفش های ساحلی موجود در بازار است. مناسب پیاده روی – ساحل – استخر – باشگاه – تردمیل و غیره می باشد.اندازه های کف کفش در عکس ها برای بررسی دقیق موجود است.برای اندازه دقیق تر میتوانید یک سایز بزرگ تر از سایز کفش خود بگیرید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد D401

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد D401

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    – نوع : کفش ورزش‌های آبی- جنس رویه کفش : الیاف مصنوعی- وزن کفش (یک لنگه) : ۱۳۰ گرم- جنس کف کفش : ای وی ای- وزن کم- ضد سایش و لغزش- انعطاف پذیری- مقاومت در برابر آب- قابلیت شست و شو- قالب گیری یکپارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا کد Re-119

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا کد Re-119

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش ساحلی زنانه مدل KLBS.2789

کفش ساحلی زنانه مدل KLBS.2789

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    ساخته شده از EVA بسیار سبک و مستحکم ضد آبضد قارچ و جلبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد ۶۸۱۲.

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد 6812.

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد D403

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد D403

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    – نوع : کفش ورزش‌های آبی- جنس رویه کفش : الیاف مصنوعی- وزن کفش (یک لنگه) : ۱۳۰ گرم- جنس کف کفش : ای وی ای- وزن کم- ضد سایش و لغزش- انعطاف پذیری- مقاومت در برابر آب- قابلیت شست و شو- قالب گیری یکپارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل بیتا کد RE-120

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل بیتا کد RE-120

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا Bl-119

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا Bl-119

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا کد Ye-119

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل دریا کد Ye-119

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش ساحلی زنانه مدل YW.2789

کفش ساحلی زنانه مدل YW.2789

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    ساخته شده از EVA بسیار سبک و مستحکم ضد آبضد قارچ و جلبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد ۱۷۸۴

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد 1784

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش ساحلی زنانه مدل A021

کفش ساحلی زنانه مدل A021

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    انعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفش ساحلی زنانه مدل ۲۰۲۱

کفش ساحلی زنانه مدل 2021

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد D404

کفش ساحلی زنانه نسیم مدل مرجان کد D404

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    – نوع : کفش ورزش‌های آبی- جنس رویه کفش : الیاف مصنوعی- وزن کفش (یک لنگه) : ۱۳۰ گرم- جنس کف کفش : ای وی ای- وزن کم- ضد سایش و لغزش- انعطاف پذیری- مقاومت در برابر آب- قابلیت شست و شو- قالب گیری یکپارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کفش ساحلی زنانه مدل WH.2789

کفش ساحلی زنانه مدل WH.2789

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    ساخته شده از EVA بسیار سبک و مستحکم ضد آبضد قارچ و جلبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کفش ساحلی زنانه مدل بهاره کد ۷۷۳۰

کفش ساحلی زنانه مدل بهاره کد 7730

مشخصات

  • جنس
    لاستیک
  • جنس زیره
    لاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت ارتجاعی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش ساحلی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش مخصوص پیاده روی دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا