لوازم یدکی خودرو

بلبرینگ چرخ، راهنمای خرید بلبرینگ چرخ جلو و عقب پراید، پژو، سمند، جک و لیفان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بلبرینگ چرخ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم یدکی مهم و ضروری در خودرو بلبرینگ چرخ می‌باشد. این قطعه درون کاسه چرخ خودرو قرار می‌گیرد و چرخ روان دیسک یا کاسه چرخ عقب را بر عهده دارد. بدون داشتن این قطعه چرخ خودرو شما حرکت نخواهد کرد و به عبارت بهتر قفل می‌شود. به دلیل اینکه بلبرینگ مدام در حال حرکت و تحت فشار قرار دارد، بنابراین باید از جنس سخت و مقاوم مانند فولاد ساخته شود. بلبرینگ چرخ خودرو یک قطعه مصرفی است و به مرور زمان فرسوده می‌شود و نیاز به تعمیر دارد بنابراین هر راننده‌ای باید با نحوه عمل کرد این قطعه، علائم و نشانه‌های خرابی آن و روش انتخاب بهترین نوع آن آشنایی داشته باشد.

هر گونه صدایی که از چرخ خودرو خود احساس می‌کنید را نباید به پلوس یا بلبرینگ پلوس نسبت دهید، بلکه قبل از تعویض این قطعات باید از سلامت بلبرینگ چرخ خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار باید به یک مکانیک ماهر مراجعه نمائید و در صورت اطمینان از خرابی این قطعه نسبت به تعویض آن اقدام کنید. هر خودرو بلبرینگ چرخ مخصوص به خود را دارد، بنابراین شما باید در مورد این قطعه شکل و محل قرارگیری آن یک سری اطلاعات داشته باشید، تا به راحتی بتوانید بلبرینگ چرخ مربوط به خودرو خود را انتخاب و خریداری کنید. زیرا مدل‌های مختلفی از این قطعه در بازار وجود دارد که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به هم دارند و تنها با داشتن مهارت لازم می‌توانید نمونه اصلی از تقلبی آن‌ها را تفکیک کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بلبرینگ چرخ خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بلبرینگ چرخ خودرو آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بلبرینگ چرخ خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

بلبرینگ‌چرخ خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

بلبرینگ به انگلیسی ball bearing یا همان بال برینگ از تعدادی توپ یا ساچمه فولادی که درون دو حلقه فولادی قرار دارند و سبب چرخش این دو قسمت روی هم است، ساخته می‌شود. این قطعه برای قسمت‌های چرخان خودرو یا در اینجا توپی چرخ خودرو استفاده می‌شود. بدون بلبرینگ چرخش با گرمای زیادی همراه است، از این قطعه معمولا برای چرخش روان و بدون اصطکاک استفاده می‌شود، درون محفظه ساچمه‌ای را به وسیله گریس پر می‌کنند که از خوردگی‌ ساچمه‌ها جلوگیری کند و هنگام چرخش صدا ایجاد نشود. همچنین گریس به منظور چرخش روان‌تر و جلوگیری از تولید گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دیسک چرخ 

انواع بلبرینگ‌چرخ خودرو:

  1. بلبرینگ‌چرخ جلو خودرو: این قطعه معمولا درون توپی چرخ جلو خودرو نصب می‌شود و به منظور روان سازی چرخش و چرخ و جلوگیری از داغ شدن چرخ خودرو حین حرکت از آن استفاده می‌شود. برای دسترسی به این قطعه باید ابتدا سیستم ترمز روی چرخ باز شده، سپس دیسک چرخ را باز کنید و بعد با باز نمودن چند قطعه از جلوبندی به این قطعه دسترسی پیدا کنید، تعویض این قطعه معمولا به وسیله تراشکاری و ابزار مخصوص صورت می‌گیرد.
  2. بلبرینگ‌چرخ عقب کاسه‌ای: همان طور که می‌دانید سیستم ترمز خودروهای داخلی از دو نوع کاسه‌ای و دیسکی است. بسته به نوع سیستم ترمز شما نوع بلبرینگ به کار رفته در آن متفاوت می‌باشد. برای خودرویی که چرخ‌های عقب آن کاسه‌ای است، باید از بلبرینگ عقب کاسه‌ای استفاده کنید. برای دسترسی به این قطعه باید کاسه چرخ باز شده و سپس به این قطعه دسترسی پیدا کنید. برای تعویض باید از تراشکاری کمک گرفت.
  3. بلبرینگ‌چرخ عقب دیسکی: در خودروهایی که سیستم ترمز آن‌ها دیسکی است نمی‌توان از بلبرینگ نمونه کاسه‌ای استفاده کرد. زیرا از نظر محل قرار گیری و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. اگر خودرو شما از سیستم ترمز دیسکی بهره می‌برد به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما از بلبرینگ عقب دیسکی استفاده کنید. برای این منظور حتما با باز کردن سیستم ترمز و دیسک ترمز عقب می‌توانید به این قطعه دسترسی داشته باشید. برای تعویض این قطعه بهتر است از تراشکار و ابزار مخصوص این کار کمک بگیرید.

مزایای استفاده از بلبرینگ چرخ خودرو:

  • نسبت به بلبرینگ سایر قسمت‌های خودرو طول عمر بیشتری دارد به همین علت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • سبب چرخش روان چرخ خودرو شده و از قفل کردن چرخ شما بر اثر گرما جلوگیری می‌کند. این قطعه از اتلاف انرژی بر اثر اصطکاک جلوگیری می‌نماید.
  • بدون وجود بلبرینگ، دو فلز روی روی یکدیگر با سرعت در اصطکاک هستند که همین امر سبب خورده شدن فلز و در نهایت بریدن یکی از آن‌ها می‌شود.
  • این قطعه باعث می‌شود، چرخش چرخ خودرو شما به راحتی و بدون سر و صدا ایجاد شود. هنگام خراب شدن این قطعه چرخ شما شروع به صدا دادن می‌کند.

بهترین مارک بلبرینگ چرخ خودرو:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بلبرینگ‌چرخ به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند و معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای بلبرینگ‌چرخ خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بلبرینگ‌چرخ جی تی
  • بلبرینگ‌چرخ جی کاگاوا
  • بلبرینگ‌چرخ بایسته
  • بلبرینگ‌چرخ اس تی
  • بلبرینگ‌چرخ اس کا اف
  • بلبرینگ‌چرخ اچ اس بی
  • بلبرینگ‌چرخ اف آ گ
  • بلبرینگ‌چرخ کانادا دیزل
  • بلبرینگ‌چرخ جی ام بی
  • بلبرینگ‌چرخ کویو
  • بلبرینگ‌چرخ دیناپارت

علائم و نشانه‌های خرابی بلبرینگ چرخ:

  • هنگام حرکت با سرعت بالا صدای ناهنجای از چرخی که بلبرینگ آن مشکل دارد، شنیده می‌شود.
  • اگر با علائم اولیه پی به خرابی این قطعه نبرید، می‌تواند باعث لرزش فرمان خودرو در سرعت‌های بالا می‌شود. این حالت در سرعت‌های پایین هم قابل احساس است.
  • در صورت خرابی این قطعه ممکن است با رها کردن فرمان خودرو به طرفی منحرف شود که بلبرینگ آن قسمت معیوب است.
  • در شرایط خاصی ممکن است به دلیل ضربه ناشی بر اثر خرابی بلبرینگ به ABS چراغ آن پشت صفحه کیلومتر شما روشن شود.
  • ممکن است هنگام حرکت بر سر پیچ‌ها صدای تق تق از چرخ‌ها شنیده‌ شود، این هم یک دلیل برای خرابی بلبرینگ است.
  • سایش نامتعارف لاستیک خودرو هم می‌تواند یکی از دلایل خرابی این قطعه باشد، زیرا خرابی این قسمت سبب خرابی چرخ می‌شود.
  • داغ شدن بیش از اندازه چرخ هم می‌تواند یکی از دلایل خرابی این قطعه باشد، زیرا اصطکاک بالا می‌رود.
  • در شرایطی ممکن است به علت عدم رسیدگی زود هنگام به این قطعه شکسته شود و چرخ خودرو شما قفل کند.

بلبرینگ چرخ خودرو از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، بلبرینگ‌چرخ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما معرفی کنیم، شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از آنجایی که این کار مستلزم صبر و حوصله زیادی است در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرد یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی بلبرینگ‌چرخ: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمائید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لنت ترمز

نکات مهم برای خرید بلبرینگ چرخ خودرو:

  1. قیمت بلبرینگ: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید بلبرینگ توجه به قیمت آن می‌باشد. همیشه از خرید اجناس خیلی ارزان خودداری نمائید، زیرا این محصولات معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این وسایل وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. البته منظور این نیست که همیشه اجناس گران قیمت باکیفیت هستند.
  2. نوع بلبرینگ: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد، این قطعه هم مانند سایر لوازم مربوط به خودرو انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به مدل خودرو خود بهترین نوع بلبرینگ را برای خود انتخاب و خریداری کنید. البته بلبرینگ‌چرخ جلو و عقب با یکدیگر متفاوت است، شما مشخص کنید که این قطعه را برای خرج جلو می‌خواهید یا عقب، البته به سیستم ترمز خود هم توجه کنید.
  3. جنس بلبرینگ: این قطعه همیشه تحت فشار و چرخش است، بنابراین باید جنس بدنه آن قوی و مقاوم باشد. بهترین فلز برای تهیه بلبرینگ فلز فولاد است، زیرا علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و چرخش ضد زنگ هم می‌باشد. توجه داشته باشید که اجناس ارزان قیمت از این جنس نیستند و معمولا از جنس آهن بوده و فاقد کیفیت می‌باشند.
  4. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند، تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.
  5. از فروشگاه معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه حجم زیادی جنس تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به اجناس اصلی دارند. تنها راه شناخت این محصولات از یکدیگر داشتن تجربه و مهارت در این زمینه است. پس اگر تجربه و مهارت لازم در زمینه تشخیص این محصولات از یکدیگر را ندارید حتما از یک فروشگاه معتبر خرید کنید تا کلاه سرتان نرود.
  6. لیبل و بسته بندی: همیشه محصولاتی را خریداری کنید که بسته بندی زیبا و شکیل دارند، بسته‌بندی نامناسب نشان دهنده تقلبی بودن کالا است. البته خیلی از شرکت‌های تولید کننده جنس تقلبی آن‌ها را درون بسته بندی کالای اصلی قرار می‌دهند، برای صحت اصل بودن کالا حتما باید درب بسته بندی آن با لیبل شرکت سازنده پلمپ شده باشد. در غیر این صورت شک نداشته باشید که جنس مورد نظر شما تقلبی است.

روش نگهداری از بلبرینگ چرخ خودرو:

  • توجه داشته باشید که با هر بار تعویض لنت باید بلبرینگ‌های چرخ خود را گریس کاری کنید، این کار سبب افزایش طول عمر آن می‌شود.
  • هنگام عبور از روی سرعت‌گیر با سرعت بالا نباید با ترمز گرفته شده از روی سرعت‌گیر عبور کنید، این کار به بلبرینگ‌ها آسیب می‌زند.
  • در صورت خرابی سیستم تعلیق خودرو هر چه سریع‌تر نسبت به رفع خرابی اقدام کنید، با این کار جلوی خراب شدن بلبرینگ‌ها را می‌گیرید.
  • در صورت شنیده شدن کوچکترین صدا از چرخ از سلامت این قطعه اطمینان حاصل کنید، در مواردی با یک گریس کاری ساده می‌توانید جلوی خراب شدن آن را بگیرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بلبرینگ چرخ مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بلبرینگ چرخ باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ بلبرینگ چرخ عقب جدید عظام مدل ۹۵۲۴ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ عقب جدید عظام مدل 9524 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • حداکثر دور
    ۱۰۰۰
  • نوع بلبرینگ
    ساچمه ای
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل S01.40574 مناسب برای پژو ۴۰۵

بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل S01.40574 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • شماره فنی
    ۴۰۵۷۴S01
  • شماره
    GB40574S01
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰
  • نوع بلبرینگ
    اصلی
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۷۷۵ گرم
  • ساخت کشور
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بلبرینگ چرخ جلو عظام کد ۰۰۱ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو عظام کد 001 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولادی
  • نوع بلبرینگ
    ساچمه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بلبرینگ چرخ عقب عظام کد ۴۴۶۴۹/۱۱۹۴۹ AM مناسب برای پراید مجموعه ۲ عددی

بلبرینگ چرخ عقب عظام کد 44649/11949 AM مناسب برای پراید مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۹۰۴۹۰۰۹۰۰۲۴۹
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فلز
  • حداکثر دور
    ۱۲۰۰
  • نوع بلبرینگ
    رولبرینگ مخروطی
  • نوع خودرو
    سواری
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ‌ کوچک چرخ عقب پراید جدید ۱۱۹۴۹/۱۰ بلبرینگ‌ بزرگ چرخ عقب پراید جدید ۴۴۶۴۹/۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بلبرینگ چرخ جلو اس کا اف کد ۴۴۵۶۲۰ مناسب برای پژو ۴۰۵

بلبرینگ چرخ جلو اس کا اف کد 445620 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    استیل
  • نوع بلبرینگ
    ماشینی
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ساخت کشور
    آلمان/اسپانیا/ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بلبرینگ چرخ جلو ایساکو کد ۰۲۷۰۲۰۲۴ مناسب پژو ۴۰۵

بلبرینگ چرخ جلو ایساکو کد 02702024 مناسب پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۷
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • حداکثر دور
    ۲۰۰۰
  • نوع بلبرینگ
    ساچمه ای
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بلبرینگ چرخ عقب مدل ۴۴۶۴۹ – ۱۱۷۴۹مناسب برای پراید مجموعه ۲ عددی

بلبرینگ چرخ عقب مدل 44649 - 11749مناسب برای پراید مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    چرخ عقب
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای پراید مدل ۸۷ به پایین- بلبرینگ چرخ عقب مدل ۱۱۷۴۹ مناسب برای پراید یک عدد- بلبرینگ چرخ عقب مدل ۴۴۶۴۹ مناسب برای پراید یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بلبرینگ چرخ جلو ام سی بی کد DAC356500352RS مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو ام سی بی کد DAC356500352RS مناسب برای پراید

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۷۰۰۰۰۰۱۱۰۱۲۶
  • شماره فنی
    DAC356500352RS
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو پراید یک تکه
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ ام سی بیکد اختصاصی محصول DAC356500352RS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بلبرینگ چرخ جلو جی تی کد ۸۸۶۱۰۰ مناسب برای پژو ۴۰۵ و سمند و پارس

بلبرینگ چرخ جلو جی تی کد 886100 مناسب برای پژو 405 و سمند و پارس

مشخصات

  • شماره
    DAC 42820036
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر کد XGB41140.R00 مناسب برای ال ۹۰

 بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر کد XGB41140.R00 مناسب برای ال 90

مشخصات

  • شماره فنی
    XGB41140.R00
  • مناسب برای خودرو
    رنو L90
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو ال۹۰ ABS
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ چرخ جلو ال۹۰ ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بلبرینگ چرخ جلو عظام کد ۳۱۵۴۰۱۶ مناسب برای پژو ۴۰۵

بلبرینگ چرخ جلو عظام کد 3154016 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • شماره فنی
    ۶۰۰۰۶۲۵۰
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰ دور بر دقیقه
  • نوع بلبرینگ
    بلبرینگ چرخ جلو
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۷۹۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بلبرینگ چرخ عقب ان دی بی مدل ۴۴۶۴۹/۱۱۹۴۹ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ عقب ان دی بی مدل 44649/11949 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شماره فنی
    ۴۴۶۴۹/۱۱۹۴۹
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فلز
  • حداکثر دور
    ۳۶۰۰
  • نوع بلبرینگ
    چرخ عقب
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • ساخت کشور
    چین
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پراید مدل ۸۵ به بالامناسب برای یک چرخ (یک عدد بلبرینگ بزرگ- یک عدد بلبرینگ کوچک)کیفیت خوبشماره فنی: ۴۴۶۴۹ – ۱۱۹۴۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بلبرینگ چرخ عقب حامد کد ۴۴۶۴۹/۱۰ ۱۱۷۴۹/۱۰ مناسب برای پراید بسته دو عددی

بلبرینگ چرخ عقب حامد کد 44649/10 11749/10 مناسب برای  پراید بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰
  • نوع بلبرینگ
    مخروطی
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بلبرینگ چرخ عقب تبریز ایرانیان مدل L11949 مناسب برای پراید بسته دو عددی

بلبرینگ چرخ عقب تبریز ایرانیان مدل L11949  مناسب برای پراید بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    وانت پیکان
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • حداکثر دور
    ۳۶۰۰
  • نوع بلبرینگ
    ساچمه
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ساخت کشور
    تبریز ایران
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ از مهم ترین قطعات جلوبندی خودرو است. هر نوع وسیله هایی که چرخ داشته باشد شامل بلبرینگ می شود. کار بلبرینگ تسهیل کردن چرخش چرخ از طریق کاهش اصطکاک بین دو سطح است. بلبرینگ نهایتا صدای ناشی از چرخش را کم می کندبه دلیل این که بلبرینگ ها تنش زیادی را تحمل می کنند، از فولاد مستحکم ساخته می شوند،که در رده فولاد ۵۲۱۰۰ قرار می گیرند یعنی یک درصد کربن و یک درصد کرم دارند و توسط عملیات حرارتی سخت تر هم می شوندبه طور معمول بلبرینگ ها شامل ۴ قسمت استاندارد هستند: رینگ داخلی، رینگ خارجی، قفسه ، اعضای غلتان و تعدادی از بلبرینگ ها قطعاتی به نام محافظ دارند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بلبرینگ چرخ جلو یونیکس کد ۵۰۳۱۵۱ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو یونیکس کد 503151 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    طرح جدید ( یک تیکه ) – مدل بعد ۸۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بلبرینگ چرخ جلو حامد کد ۶۹۳۴۹/۱۰ مناسب پراید قدیم بسته دو عددی

بلبرینگ چرخ جلو حامد کد 69349/10 مناسب پراید قدیم بسته دو عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    ۶۹۳۴۹/۱۰
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • حداکثر دور
    ۳۵۰۰
  • نوع بلبرینگ
    مخروطی
  • نوع خودرو
    سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل GB12438S01 مناسب برای پراید (جدید)

بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل GB12438S01 مناسب برای پراید (جدید)

مشخصات

  • شماره
    GB12438S01
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰
  • وزن
    ۴۳۶ گرم
  • ساخت کشور
    فرانسه
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمام مدل های پراید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بلبرینگ چرخ جلو تجارت بلبرینگ حامد مدل GB12438S01 مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو تجارت بلبرینگ حامد مدل GB12438S01 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شماره فنی
    GB12438S01
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    لطفا در هنگام خرید شماره فنی محصول را با محصول مورد نظر خود تطابق دهید.بلبرینگ فوق دوبل میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل S01.40574 مناسب برای پژو ۴۰۵

بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل S01.40574 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • شماره
    GB40574S01
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰
  • وزن
    ۷۷۵ گرم
  • ساخت کشور
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بلبرینگ چرخ جلو اچ آی سی کد ۵۰۳۵ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو اچ آی سی کد 5035 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۹۰۴۷۶۱۲۰۱۶۵۳
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلزی
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بلبرینگ چرخ عقب جی تی کد ۴۴۶۴۹/۱۱۹۴۹ AM مناسب برای پراید مجموعه ۲ عددی

بلبرینگ چرخ عقب جی تی کد 44649/11949 AM مناسب برای پراید مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • شماره
    ۱۱۹۴۹/۱۰ – ۴۴۶۴۹/۱۰
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • نوع بلبرینگ
    چرخ عقب
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ‌ کوچک چرخ عقب پراید جدید ۱۱۹۴۹/۱۰بلبرینگ‌ بزرگ چرخ عقب پراید جدید ۴۴۶۴۹/۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بلبرینگ چرخ عقب ام سی بی کد ۴۴۶۴۹/۱۰ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ عقب ام سی بی کد 44649/10 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۷۰۰۰۰۰۱۱۰۱۲۶
  • شماره فنی
    ۴۴۶۴۹/۱۰
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    بلبرینگ بزرگ چرخ عقب پراید
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ بزرگ چرخ عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بلبرینگ چرخ جلو جی تی مدل AM 42820036 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی

بلبرینگ چرخ جلو جی تی مدل AM 42820036 مناسب برای پژو 405 بسته 2 عددی

مشخصات

  • شماره
    DAC 42820036
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو ۱ تیکه(مدل بالا)
  • وزن
    ۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل GB40547S01 مناسب برای پژو ۲۰۶

بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل GB40547S01 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • شماره
    GB40547S01
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر دور
    ۳۰۰۰
  • وزن
    ۵۵۷ گرم
  • ساخت کشور
    فرانسه
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمامی مدل های پژو ۲۰۶ و رانا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل R155.75 مناسب برای ال ۹۰

بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل R155.75 مناسب برای ال 90

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    رنو L90
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • حداکثر دور
    ۳۵۰۰
  • نوع بلبرینگ
    بلبرینگ خودرو
  • نوع خودرو
    سواری
  • ساخت کشور
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بلبرینگ چرخ عقب ام سی بی کد ۴۴۶۴۹/۱۱۹۴۹ AM مناسب برای پراید مجموعه ۲ عددی

بلبرینگ چرخ عقب ام سی بی کد 44649/11949 AM مناسب برای پراید مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۶۷۳۴۴۲۲
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس کالا
    فولادی
  • حداکثر دور
    ۷۸۰۰
  • نوع بلبرینگ
    مخروطی
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بلبرینگ چرخ جلو حامد کد ۱۲۴۳۱ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو حامد کد 12431 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شماره
    ۱۲۴۳۸
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    ۳۰۰۰
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو
  • وزن
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ بلبرینگ چرخ جلو دو ردیفه اچ آی سی کد ۵۰۳۴ مناسب برای پراید

بلبرینگ چرخ جلو دو ردیفه اچ آی سی کد 5034 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۹۰۴۷۶۱۲۰۱۷۰۷
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلزی
  • حداکثر دور
    ۳۵۰۰
  • نوع بلبرینگ
    چرخ جلو دو ردیفه
  • نوع خودرو
    سواری
  • وزن
    ۴۲۵ گرم
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    بلبرینگ چرخ جلو دو ردیفه پراید (ساچمه گرد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ بلبرینگ چرخ عقب مدل ۱۱۹۴۹ مناسب برای ساینا

بلبرینگ چرخ عقب مدل 11949 مناسب برای ساینا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع بلبرینگ
    چرخ عقب
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – بلبرینگ چرخ عقب ساینا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بلبرینگ چرخ عقب کد ۰۱ مناسب برای پژو ۲۰۶

بلبرینگ چرخ عقب کد 01 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • نوع بلبرینگ
    عقب
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بلبرینگ چرخ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سیفون ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا