باغبانی

تیلر کولتیواتور، راهنمای خرید بهترین تیلر کشاورزی چهار چرخ چند منظوره ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تیلر کولتیواتور باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید یا اجاره تیلر کولتیواتور باید به آن توجه کرد، نوع موتور، قدرت، موقعیت تین و کیفیت ساخت است. تیلرهای گازی، برقی و باتری بی سیم هر کدام مزایای خاص خود را دارند که باید در هنگام خرید تیلر کولتیواتور به آن‌ها توجه کرد، همان‌طور که تفاوت بین تیلر جلو و عقب وجود دارد. کسانی که بودجه کمی دارند باید کیفیت ساخت را در اولویت قرار دهند، این می تواند پس از چند بار استفاده به دنبال جایگزینی باشد. خرید ارزان معمولاً به معنای دوبار خرید یک وسیله است. خرید یک تیلر کولتیواتور کم‌هزینه اما پایین‌تر می‌تواند نشان‌دهنده اقتصاد کاذب باشد، فشارهای فیزیکی که یک تیلر در طول زمان متحمل می‌شود ممکن است باعث شکستن آن شود، البته اگر کیفیت ساخت استاندارد نباشد. نوع خاک، اندازه باغ، بودجه و زمان صرف کردن شما بر نوع موتوری که باید به دنبال آن بگردید تأثیر می‌گذارد.

برای شل کردن خاک باغی که آنقدر بزرگ است که نمی‌توانید به‌طور دستی خاک آن را با یک چنگال حفاری شل کنید، شما نیاز به دستگاه تیلر کولتیواتور دارید، مگر اینکه بخواهید ساعت‌ها در باغ خود کار کمرشکن انجام دهید. تیلر کولتیواتور ابزاری ضروری برای ایجاد خاک سست و کرکی است که سبزیجات سالانه در آن رشد می‌کنند. اما گزینه‌های متنوع می‌تواند دلهره آور باشد. قبل از اینکه به فروشنده تجهیزات محلی خود بروید، خود را با اصول اولیه آشنا کنید تا چیزی که به آن نیاز دارید فروخته نشود. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید می‌توانید یک معامله خوب را برای خرید تیلر کولتیواتور به دست آورید. پاییز بهترین زمان برای شروع آماده سازی باغ خود برای کاشت بهاره است، بنابراین باید در این فصل تیلر کولتیواتور را در دسترس داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تیلر کولتیواتور را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تیلر کولتیواتور آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تیلر کولتیواتور باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تیلر کولتیواتور چیست و چه کاربردی دارد؟

تیلر یک ماشین محرک سوخت است که عرض کاری آن بیشتر از کولتیواتور است. پنجه‌ها قوی تر از کولتیواتورها هستند و دارای تیغه‌های بزرگتر و سنگین‌تری هستند که روی خاک کار می‌کنند. همان‌طور که هر دو، کولتیواتور و پنجه، از تیغه‌های فلزی برای حفاری در زمین استفاده می‌کنند. انتخاب بین یک کولتیواتور و یک پنجه می‌تواند به اندازه کاری باشد که قصد دارید انجام دهید. کولتیواتور برای شل کردن خاک در یک منطقه کاشت فعلی، وجین علف‌های هرز قلمرو و ترکیب کود در خاک مفید است. کولتیواتورها نسبت به پنجه‌ها کوچکتر و تقاضای حرکت کمتری دارند. می‌توانید کولتیواتورها را در مدل‌های کنترل‌شده با سوخت و بی‌سیم یا با سیم کنترل‌شده الکتریکی پیدا کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه سمپاش

انواع تیلر کولتیواتور کشاورزی:

  1. تیلرهای گازسوز: تیلرهای گازسوز قوی ترین تیلرها در بین انواع موتورها هستند اما همچنین پیچیده ترین آن‌ها می‌باشند که استفاده از آن‌ها را سخت تر می‌کند. انرژی گرفتن از بنزین به این معنی است که آن‌ها قابل حمل هستند، بنابراین با نیاز به قرار گرفتن در محدوده پریز برق محدود نمی‌شوند. افزایش تعمیر و نگهداری مرتبط با تعداد زیاد قطعات متحرک همراه با هزینه بسیار بالاتر می‌تواند یک تیلر گازسوز را از دسترس بسیاری از کاربران داخلی دور کند. موتورهای شیر بالای سر (یا موتورهای OHV) به دلیل افزایش راندمان سوخت که منجر به آلودگی کمتر می‌شود، دوستدار محیط زیست ترین تیلرهای گازسوز در نظر گرفته می‌شوند.
  2. تیلرهای برقی: تیلرهای برقی برای باغچه‌های خانگی کوچک و متوسط مقرون به صرفه‌تر و محبوب‌تر هستند، تیلرهای برقی با اتصال به پریز برق تغذیه می‌شوند و عملیات شروع و توقف آسان با یک دکمه را ارائه می‌دهند. تعداد کم قطعات متحرک به این معنی است که این واحدها نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند، در معرض خرابی نیستند و نسبت به جایگزین های گازسوز خود سبک‌تر خواهند بود. همان‌طور که موتور الکتریکی برای محیط زیست بهتر است، موتور هیچ صدایی به اندازه یک تیلر گازسوز تولید نمی‌کند.
  3. تیلرهای شارژی با باتری بی‌سیم: تیلرهای شارژی با باتری بدون نیاز به اتصال به پریز برق، مزایایی مشابه تیلرهای برقی دارند. باتری‌ها معمولاً بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه کار می‌کنند که بستگی به فشاری دارد که شرایط خاک روی موتور وارد می‌کند و ممکن است تا ۳ ساعت طول بکشد تا کاملاً شارژ شود مگر اینکه از باتری‌های یدکی گران قیمت اضافی استفاده کنید. موتورهای ضعیف‌تر اما ساکت تر، پنجه های برقی بی سیم را برای نگهداری سبک مانند حذف سریع علف‌های هرز بین ردیف سبزیجات بدون نیاز به باز کردن و کشیده شدن کابل در سراسر باغ مناسب تر می‌کند.
  4. تیلرهای دستی: تیلرهای دستی از نظر قیمت با نمونه‌های برقی قابل مقایسه هستند، اما هیچ نوع موتوری ندارند، بنابراین شما تمام کارهای سخت را انجام خواهید داد. قبل از تیلرهای گازسوز مقرون به صرفه، تیلرهای خانگی معمولاً با نیروی دستی کار می‌کردند که وظیفه عقب راندن این ابزارهای سنگین را در مناطقی از خاک دارند. اگرچه هنوز هم می‌توان پنجه‌های دوار دستی را خریداری کرد، این پنجه‌ها برای خاک‌های ضخیم و سنگی یا خاک رس مناسب نیستند، مگر اینکه زمان کافی داشته باشید، این پنجه‌ها فقط در قسمت‌های کوچکی از تخت‌های از پیش موجود مفید هستند.

انواع تیلر کولتیواتور کشاورزی بر اساس موقعیت تاین:

دو نوع اصلی تیلر وجود دارد، تیلر جلو و تیلر عقب. این نشان دهنده محل قلاب‌ها در قسمت جلویی زیر موتور یا محافظت شده در عقب دستگاه نزدیک به پای کاربر است.

تیلرهای تاین جلو:

تیلرهای جلویی به دلیل ساختار سبک‌تر، قرارگیری قلاب‌ها و توانایی کار در اطراف موانع و در گوشه های تنگ، مانور بیشتری را ارائه می‌دهند. همراه با قیمت مقرون به صرفه و اندازه کوچک ذخیره سازی آن‌ها را برای باغ‌های کوچک تا متوسط که بسترهای مستقر را در بین ردیف‌های گیاهان نگهداری می‌کنند، ایده آل می‌کند.

تیلرهای تاین عقب:

تیلرهای قلاب عقب عریض‌تر با تیغه‌های طولانی‌تر و موتور قوی‌تری هستند، که باعث می‌شود در سخت‌ترین شرایط خاک بسترهای بزرگی را به سرعت و به راحتی ایجاد کنند. این تیلرهای گران قیمت با موتورهای قوی معمولاً باغبانان حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهند که برای استفاده منظم به یک اسب کار قابل اعتماد نیاز دارند.

جهت‌های قرارگیری تاین یا قلاب در تیلر کولتیواتور:

قلاب‌های دوتایی رو به جلو، شمارنده، دوتایی و عمودی چهار نوع مختلف از قلاب‌های مورد استفاده در تیلرها هستند که به جهت چرخش هر مجموعه از لنگ‌ها اشاره دارد.

قلاب های چرخشی رو به جلو:

قلاب‌های چرخان رو به جلو یا قلاب‌های چرخشی استاندارد همگی در همان جهت چرخ‌ها می‌چرخند، خود را در خاک فرو می‌کنند و در حین حرکت، پنجه را به جلو می‌کشند. طراحی ساده یک پنجه با قلاب‌های چرخشی رو به جلو، نیاز به چرخ دنده‌های پیچیده دارد و چرخ‌های نیرودار را کاهش می‌دهد، اگرچه این امر هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، خاک را به طور کامل در مقایسه با سایر انواع قلاب‌ها تغییر نمی‌دهد.

قلاب‌های چرخان شمارنده:

قلاب‌های گردان همگی در جهت مخالف چرخ‌های برقی می‌چرخند و آن‌ها را برای خاک فشرده ضخیم عالی می‌کند.

دو قلاب چرخشی:

قلاب‌های دوار دوتایی کامل‌ترین کار را برای خرد کردن دقیق خاک ضخیم انجام می‌دهند، زیرا هر مجموعه از قلاب‌ها در جهت مخالف می‌چرخند، این آن‌ها را برای مخلوط کردن کود در خاک ایده‌آل می‌کند. به دلیل پیچیدگی موتور مورد نیاز برای مقابله با چرخش هر مجموعه از تیغه‌ها، این ویژگی فقط در تیلرهای عقب گران‌ قیمت سنگین‌تر یافت می‌شود، با این حال آن‌ها را به متنوع‌ترین نوع تیلر در دسترس تبدیل می‌کند.

قلاب‌های چرخشی دوگانه عمودی:

قلاب‌های چرخشی عمودی دوتایی کمترین طرحی است که در پنجه‌ها یافت می‌شود، شبیه یک جفت همزن آشپزخانه بزرگ که راهی صاف، آسان و بدون لرزش برای کاشت یک منطقه از زمین را فراهم می‌کند، اما به خوبی با موانع بزرگ‌تر در خاک سنگی مقابله نمی‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید داس موتوری

نکات مهم هنگام خرید تیلر کولتیواتور:

قدرت موتور تیلر:

هرچه موتور روی یک پنجه قوی‌تر باشد، سریع‌تر و راحت‌تر می‌تواند خاک ضخیم را بچرخاند. یک موتور کوچک می‌تواند سرعت خود را کاهش دهد یا گیر کند و در نتیجه نیاز به عبور چندین بار روی یک تکه خاک داشته باشد. این را با یک موتور قدرتمند قوی مقایسه کنید که باید بتواند از طریق خاک مرطوب، خاک رس، زمین سنگی، یا علف های هرز ضخیم بلند مانند چاقو از کره عبور کند.

هنگام ارزیابی توان موتور پنجه‌های بالقوه باید مهمترین رقمی باشد که باید به دنبال آن باشید، با معیارهای مختلف برای تعیین قدرت موتور برای هر نوع موتور استفاده می‌شود.

برخی از سازندگان تیلر ممکن است قدرت موتور را با استفاده از اسب بخار نقل قول کنند که می‌تواند در مقایسه با موتورهای گازسوز با موتورهای الکتریکی مفید باشد، در این صورت حداقل نیم اسب بخار یا بیشتر را هدف قرار می‌دهند. قدرت موتور تیلر گازسوز بر حسب سی سی و تعداد سیکل ها یا ضربات، موتورهای برقی با وات یا آمپر و توان باتری تیلرهای شارژی با ولت و آهس اندازه گیری می شود.

طول قلاب تیلر:

طول قلاب در یک تیلر به اندازه تیغه‌های چرخان روی تیلر اشاره دارد و نشان دهنده حداکثر عمقی است که تیلر قادر به حفاری می‌باشد. تیلرهای قلاب جلو معمولاً قادر به حفاری تا عمق ۸ اینچ هستند. تیلرهای عقب باید دارای طول تیغه بین ۶ تا ۱۲ اینچ باشند و به احتمال زیاد توانایی تنظیم عمق را دارند.

عمق تیغه قابل تنظیم:

مارک‌های همه کاره پنجه اجازه می‌دهد تا عمق تغییر کند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را نه تنها در یک محیط عمیق برای ایجاد بسترهای جدید به طور کامل استفاده کرد، بلکه در محیط های کم عمق نیز برای حذف علف های هرز سطحی، مخلوط کردن کود و هوادهی خاک بدون ایجاد مزاحمت برای ریشه های مستقر استفاده کرد. گیاهان اطراف عمق حفاری تیلر را می‌توان با استفاده از نوار درگ، تغییر دسته کنترل قابل تنظیم یا برداشتن پین قفل تغییر داد.

عرض پوشش تاین:

پهنای پوشش تاین از یک طرف تاین‌ها به طرف دیگر اندازه گیری می‌شود، عرض قلاب بین ۱۵ تا ۲۴ اینچ به این معنی است که می‌توانید مناطق بزرگتری را سریعتر بپوشانید، در حالی که عرض‌های باریک یا کمتر از ۱۵ اینچ دایره چرخشی محکم تری دارند که به آن‌ها قدرت مانور بیشتری می‌دهد. ایده آل برای حفظ خاک در بین ردیف گیاهان است. عرض پوشش قلاب در تیلرهای جلویی بین ۸ تا ۱۶ اینچ است. عرض پوشش قلاب در تیلرهای قلاب عقب می‌تواند بین ۸ تا ۳۶ اینچ باشد.

تین‌های با عرض متغیر:

تیلرهایی که دارای پهنای متغیر هستند به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی عرض را مطابق با کاری که باید انجام دهید تنظیم کنید. به سادگی با برداشتن برخی از پیچ‌ها، انبساط یا انقباض محور، سپس سفت کردن پیچ‌ها می‌تواند عرض را تا ۶ اینچ تغییر دهد. این انعطاف‌پذیری به شما این امکان را می‌دهد که منطقه بزرگ‌تری را به سرعت در پهن‌ترین محیط پنجه بپوشانید، سپس تیغه‌ها را کوچک کنید تا در فضاهای تنگ بین ردیف‌های گیاهان قرار گیرند. تغییر عرض به باریک‌ترین تنظیم می‌تواند برای کسانی که ظرفیت ذخیره‌سازی محدودی دارند مفید باشد که در غیر این صورت ممکن است در فشار دادن یک تیلر با اندازه کامل در فضای تنگ تلاش کنند.

لاستیک‌های یدکی:

تیلرها مستعد برخورد با سنگ‌ها و سایر موانع پنهان در زیر زمین هستند که به طور بالقوه می‌توانند یک بند را خم کنند یا بشکنند، این می‌تواند شما را با مشکل پیدا کردن قطعات یدکی برای تیلر خود یا نیاز به تعویض کل واحد مواجه کند. به شرطی که تین ها برای خرید در دسترس باشند، باید به اندازه کافی راحت جایگزین شوند. بنابراین، توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب یک مدل خاص، بررسی کنید که سازنده تیلر لاستیک‌های جایگزین را می‌فروشد یا مجموعه‌ای از قطعات یدکی را دارد.

وزن پنجه:

پنجه‌های سنگین با موتورهای قدرتمند و وزنه‌های تعادل، قلاب‌ها را بدون زحمت به عمق زمین فشار می‌دهند و آن‌ها را برای کار سخت حفر خاک ضخیم برای ایجاد بسترهای جدید ایده آل می‌کند. پنجه‌های سنگین از این مضرات رنج می‌برند که مانور دادن آن‌ها سخت‌تر است، بنابراین یک جایگزین سبک وزن برای فضاهای تنگ مناسب‌تر است. اما ممکن است با خاک ضخیم دست و پنجه نرم کنند. تیلرهای با موتورهای گازسوز معمولاً بسیار سنگین‌تر از نمونه های برقی و باتری دار خود هستند.

لاستیک ماشین:

لاستیک‌ها برای مانور نرم پنجه در داخل خاک در حین کار و همچنین حمل و نقل دستگاه به اطراف در صورت عدم استفاده به کار می‌روند. لاستیک‌ها همچنین باید بتوانند در حین کار هنگام تلاش برای رسیدن به حداکثر عمق، به طور کامل بلند شوند. مدل‌های با چرخ‌های موتوری به لاستیک‌های بادی درشت با آج‌های ضخیم نیاز دارند، این لاستیک‌ها در خاک مرطوب کشش بهتری را ارائه می‌کنند، اما مستعد سوراخ شدن هستند.

نوار را بکشید:

یک نوار درگ قابل جابجایی از فرار تیلر جلوگیری می‌کند و ثباتی را برای کاهش ارتعاشات و جهش های ناشی از پیچ های چرخان فراهم می‌کند، این کار را بهبود می‌بخشد و فشار بازو را کاهش می‌دهد. میله‌های کشیدن قابل تنظیم ارتفاع هستند و از یک پین قفل ساده برای بلغزاندن نوار به بالا و پایین استفاده می‌کنند تا امکان تغییرات سریع در عمق وجود داشته باشد. معمولاً یک میله ارتفاعی باید طوری تنظیم شود که پنجه کمی به سمت بالا زاویه داشته باشد، می‌توان آن را برای حداکثر عمق پایین آورد، برای خاک نرم تر بلند کرد یا هنگام توزیع کمپوست و کود به طور کامل حذف کرد.

دسته کنترل قابل تنظیم:

یک دسته کنترلی قابل تنظیم بر روی یک تیلر به شما این امکان را می‌دهد تا عمق قلاب‌ها را تنظیم کنید یا آن‌ها را از یک طرف به سمت دیگر حرکت دهید، این روش راحت تری برای انجام تنظیمات ساده در حین کار نسبت به متوقف کردن تیلر و برداشتن پیچ های تنظیم برای تغییر موقعیت دندانه‌ها فراهم می کند.

اندازه ذخیره سازی:

تیلر احتمالا یکی از بزرگترین اقلام موجود در انبار ابزار یا گاراژ شما است، بنابراین از قبل برنامه ریزی کنید و قبل از خرید بررسی نمائید که آیا فضای ذخیره سازی کافی دارید یا خیر. ابعاد اندازه فروپاشی سازنده تیلر باید به شما نشان دهد که یک تیلر چه مقدار فضایی را در هنگام نگهداری اشغال می‌کند، به دنبال ویژگی‌هایی مانند پیچ‌های با عرض متغیر و دستگیره‌های تاشو باشید که باید فضای ذخیره سازی کلی را نیز کاهش دهد.

مدل‌هایی که دارای تعدادی اجزای جمع شونده هستند، هر بار به زمان لازم برای آماده‌سازی و نگهداری تیلر اضافه می‌کنند، در حالی که افزودن قطعات متحرک بیشتر نقاط ضعف بیشتری را اضافه می‌کند که به طور بالقوه ممکن است اشتباه پیش برود.

دسته‌های تاشو:

بیشتر تیلرهای جلویی که برای باغبانان خانگی طراحی شده‌اند دارای دسته‌های تاشو هستند، این امر باعث می‌شود آن‌ها را برای نگهداری و حمل و نقل راحت تر کنند. توجه داشته باشید که نیروهای قوی و ارتعاشات ثابتی که از قلاب‌های چرخان می‌آیند، فشار ثابتی بر اتصالات دسته‌های تاشو در حین کار وارد می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که مکانیسم مورد استفاده برای قفل کردن دسته‌های تاشو به اندازه کافی بادوام و قوی است تا در برابر برخوردهای خشن مقاومت کند.

کیفیت ساخت:

قلاب‌های دوار قدرتمند، غیرقابل پیش‌بینی بودن را می‌چرخانند و قطعات را در معرض تکان‌ها و لرزش‌های دائمی قرار می‌دهند. بنابراین، کیفیت ساخت یکی از مهم‌ترین ملاحظات هنگام انتخاب تیلری است که خودش را تکان نمی‌دهد، ساختار فلزی محکم به وضوح از تیلری که از قطعات عمدتاً پلاستیکی استفاده می‌کند، مستحکم‌تر است.

همیشه قبل از خرید تیلر خود، بررسی‌های آنلاین را بررسی کنید، با قیمت‌هایی که معمولاً کیفیت ساخت را منعکس می‌کنند، ما متوجه شده‌ایم که چندین بررسی کننده تیلرهای ارزان‌تر از خراب شدن ماشین‌هایشان پس از استفاده منظم شکایت دارند. در نهایت، خرید یک تیلر ارزان قیمت ناشناخته و سست است، زیرا ممکن است پس از چند بار استفاده به دلیل شکستگی و عدم وجود قطعات جایگزین، نیاز به تعویض داشته باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تیلر کولتیواتور مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تیلر کولتیواتور ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ تیلر کاما مزرعه مدل ۱۷۸

تیلر کاما مزرعه مدل 178

مشخصات

  • سایر توضیحات
    استارتی-ظرفیت باک ۳/۵لیتر
  • بازه تعداد تیغه
    ۲۱-۳۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۲۵-۴۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۱۲
  • توان ماشین
    ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    گازوئیلی
  • عرض کار
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تیلر دیزلی کاما مزرعه مدل ۱۷۳

تیلر دیزلی کاما مزرعه مدل 173

مشخصات

  • سایر توضیحات
    هندلی-ظرفیت باک ۳/۵ لیتر
  • بازه تعداد تیغه
    ۲۱-۳۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۲۵-۴۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۱۲
  • توان ماشین
    ۵.۵ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    گازوئیلی
  • عرض کار
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تیلر کولتیواتور هیوندای مدل SPEEDY-G7/2

تیلر کولتیواتور هیوندای مدل  SPEEDY-G7/2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مورد استفاده برای خاک ورزی و شخم زنی
  • بازه تعداد تیغه
    ۱-۱۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۱۱-۲۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۱۰
  • توان ماشین
    ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • عرض کار
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۲۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تیلر ویگو مدل Wego7.0

تیلر ویگو مدل Wego7.0

مشخصات

  • بازه تعداد تیغه
    ۲۱-۳۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۲۵-۴۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۳۲
  • توان ماشین
    ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • عرض کار
    ۱۶۹ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تیلر برونل مدل Brunel7.0

تیلر برونل مدل Brunel7.0

مشخصات

  • بازه تعداد تیغه
    ۲۱-۳۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۲۵-۴۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۳۲
  • توان ماشین
    ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • عرض کار
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تیلر وینکو مدل RT1WG7.0

تیلر وینکو مدل RT1WG7.0

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گیربکس اتوماتیک-دو دنده جلو و یک دنده عقب-هندلی-دارای نهرکن
  • بازه تعداد تیغه
    ۲۱-۳۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۲۵-۴۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۳۲
  • توان ماشین
    ۷.۵ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • عرض کار
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تیلر کاما مزرعه مدل ۱۸۶

تیلر کاما مزرعه مدل 186

مشخصات

  • سایر توضیحات
    استارتی و هندلی-ظرفیت باک ۳/۵ لیتر
  • بازه تعداد تیغه
    ۲۱-۳۰
  • بازه عمق شخم زنی
    ۲۵-۴۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی
    ۱۲
  • توان ماشین
    ۱۰.۵ اسب بخار
  • سوخت مصرفی
    گازوئیلی
  • عرض کار
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عمق شخم زنی
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تیلر کولتیواتور در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اکشن فیگور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا