سرگرمی و آموزشی

اکشن فیگور، راهنمای خرید اینترنتی اکشن فیگور انیمه و سینمایی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اکشن فیگور باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر یک کلکسیونر جدید هستید، ساده ترین راه برای شروع مجموعه خود خرید از یک فروشگاه خرده فروشی یا خرید آنلاین است. اینترنت نه تنها مکانی مفید برای خرید اکشن فیگور است، بلکه راه آسانی برای مشاوره گرفتن از سایر مجموعه‌داران می‌باشد. ما قویاً توصیه می‌کنیم که مجموعه‌داران جدید تا آنجا که ممکن است در مورد رقم عمل مورد نظر خود برای مقایسه ارزش تحقیق کنند تا از ناامیدی در هنگام فروش جلوگیری کنند. خرده فروشان آنلاین، مانند Ebay، می‌توانند بسیار گمراه کننده باشند زیرا می‌توانند اقلام خود را به هر شخصی که می خواهند بفروشند، کلکسیونرهای جدید باید این عامل را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

فرد باید تصمیم بگیرد که آیا آن‌ها برای سرمایه گذاری بلندمدت خرید می‌کنند یا برای فروش سریع، زیرا این عامل می‌تواند بر نوع اقدام شما و بودجه شما تأثیر بگذارد. اگر تصمیم به خرید یک اکشن فیگور بر اساس سرمایه گذاری بلندمدت دارید، مهم است که موارد مانند: استانداردسازی، نادر بودن، احراز هویت، ارزش زیبایی شناختی، تکمیل مجموعه، شهرت و ارزش سرمایه گذاری را در نظر بگیرید. تنوع بی‌پایانی از اکشن فیگور وجود دارد، با هزاران شخصیت مختلف و تنوع شخصیت‌ها، همچنین مضامین و خطوط داستانی متعدد، به کلکسیونرهای جدید توصیه می‌کنیم که سعی کنند به یک یا دو موضوع پایبند باشند تا کنترل مجموعه خود را حفظ کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اکشن فیگور را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اکشن فیگور آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اکشن فیگور باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم‌.

اکشن فیگور چیست و چه کاربردی دارد؟

اکشن فیگورها عروسک‌هایی هستند که به شکلی دوربرگردان هستند، اما شخصیت‌هایی از فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها، انیمیشن‌ها و داستان‌های ابرقهرمانی را نشان می‌دهند. اکشن فیگورهای خوب و کلکسیونی به شدت برای ژست‌های مختلف بیان می‌شوند، زیرا آن‌ها شخصیتی عملی را نشان می دهند که به خاطر نجات جهان یا به باد دادن ذهن جهان شناخته می‌شود. فرض کنید شما از طرفداران مارول هستید، یعنی عاشق مرد عنکبوتی، بتمن و مرد آهنی هستید. در کابینه یک کلکسیونر اسباب بازی باورنکردنی به نظر می‌رسد، ابرقهرمانان را جمع آوری می‌کند و آن‌ها را در موقعیت حمله نمایش می دهد. به نظر می‌رسد قرار دادن افراد شرور در موقعیت‌های عملی در مقابل آن‌ها داستانی را روایت می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فیجت اسپینر

انواع اکشن فیگور موجود در بازار:

تعداد بی‌شماری از فیلم‌ها، بازی‌ها و شخصیت‌های فرهنگ پاپ الهام‌بخش چهره‌های اکشن هستند، زیرا از جمله هیجان‌انگیزترین اسباب‌بازی‌های کلکسیونی برای نمایش در صحنه‌های اکشن به حساب می‌آیند. این بسیار شبیه ساختن یک فیلم بین شخصیت‌های مورد علاقه شماست. اجازه دهید نمونه‌هایی از اکشن فیگورها و رایج ترین مارک‌های موجود را به شما نشان دهم.

  • ابرقهرمانانی مانند اکشن فیگورهای مرد عنکبوتی، اکشن فیگورهای سوپرمن، اکشن فیگورهای مرد آهنی و اکشن فیگورهای بتمن.
  • شخصیت‌های فیلم مانند اکشن فیگورهای ماندالوریان و اکشن فیگورهای Predator
  • شخصیت‌های سریال مانند اکشن فیگورهای دنریس تارگرین و اکشن فیگورهای هرمیونی
  • شخصیت‌های بازی ویدیویی مانند اکشن فیگورهای Fornite، اکشن فیگورهای Mortal Kombat و اکشن فیگورهای FNAF
  • دیگر شخصیت‌های فرهنگ پاپ مانند اکشن فیگورهای بدنام بزرگ و اکشن فیگورهای اکسل رز
  • شخصیت های انیمه یا مانگا مانند اکشن فیگورهای ناروتو و اکشن فیگورهای نزوکو
  • شخصیت‌های ورزشی مانند اکشن فیگورهای ری میستریو و اکشن فیگورهای لبرون جیمز

بهترین اکشن فیگورهای جهان:

  • اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) یک رزین پلاستیکی سخت و بسیار بادوام یا غیر معمول، گران قیمت است که اسباب بازی سازان نمی توانند آن را به راحتی رنگ کنند.
  • پلی وینیل کلراید (PVC) معمولاً برای اکشن فیگورها مقرون به صرفه تر و بسیار بادوام استفاده می‌شود.
  • سازندگان اسباب بازی از نایلون و پلاستیک‌های نرم برای لباس‌ها، شنل‌ها، ماسک‌ها و لباس‌های بدن استفاده می‌کنند.
  • طراحان اسباب بازی از رنگ اکریلیک روی اکشن فیگورها استفاده می‌کنند.

برندهای محبوب اکشن فیگور:

  • فونکو پاپ
  • فیگما
  • هاسبرو
  • کمیک دی سی
  • ماتل
  • مارول
  • ملل تاماشی
  • باندای سرگرمی
  • اسباب بازی مک فارلین
  • اسباب بازی گوزن
  • قهرمانان انیمه
  • NECA
  • هیا اسباب بازی

مشاوره برای جمع آوری اکشن فیگور:

جمع آوری فیگورهای اکشن یک سرگرمی جدی است و من آن را ساده نمی‌گیرم. اکشن فیگورها یکی از مجموعه‌های پرشور من هستند و من هنوز در حال ساختن چند داستان مورد علاقه هستم. شما می توانید اکشن فیگورها را به دو صورت جمع آوری کنید، داستان‌های هواداران و مجموعه های ارزشمند.

جمع آوری اکشن فیگورها به عنوان داستان‌های طرفداران:

چه داستانی را می‌خواهید بگوئید؟ آیا شما از طرفداران مارول هستید؟ آیا شما عاشق انیمه هستید؟ داستان خود را انتخاب کنید و مجموعه خود را حول محور قهرمان داستان بسازید. مارول به تنهایی یک داستان نیست. Spider man یک داستان است و شما می‌توانید با اضافه کردن Doctor Octopus و Venom مجموعه اکشن فیگور خود را در اطراف قهرمان داستان ایجاد کنید.

انیمه به تنهایی یک داستان نیست، اما ناروتو داستانی است که می‌توانید از آن مجموعه بسازید. با گرفتن اکشن فیگور اوزوماکی و اضافه کردن اکشن فیگور ساسوکی و اکشن فیگور کاکاشی با شخصیت قهرمان شروع کنید. مجموعه ناروتو می‌تواند شامل ۵۴ شخصیت باشد، بنابراین داستان مورد علاقه خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

جمع آوری اکشن فیگورها به عنوان یک داستان طرفداران برای تبدیل اسباب بازی‌های کلکسیونی به مکالمه سرگرم کننده هستند. با این حال، با انتخاب داستان شما شروع می‌شود. اکشن فیگورهای Predator در سال ۲۰۲۲ فقط ۱۸ گزینه دارند و شاید بیان داستان مقرون به صرفه تر باشد.

تحقیق کنید که چه تعداد شخصیت وجود دارد و چه تعداد در اکشن فیگورها موجود است. شما یک مجموعه ناقص نمی‌خواهید و باید قانون استانداردسازی را در راهنمای خرید در نظر بگیرید. شما می‌خواهید شخصیت‌ها اندازه و تفاوت‌های خود را با نمایش یا بازی نشان دهند.

جمع آوری اکشن فیگورها به عنوان مجموعه‌های برگزیده:

نمایش اکشن فیگورها در داستان‌ها هیجان انگیز است، اما مجموعه داران جدی اکشن فیگورهای کلکسیونی را در بسته بندی اصلی خود نگه می دارند. هر جعبه دارای شماره، آرم علامت تجاری و کلمات و تصاویر کاملاً چاپ شده است. شاید بخواهید شماره‌های احراز هویت برندهای Nendoroids و Funko Pop را بررسی کنید.

مجموعه‌های ارزشمند همچنین شامل اکشن فیگورهای کمیاب هستند و ممکن است لازم باشد آن‌ها را در وب سایت کیمیک شکار کنید. همیشه به یاد داشته باشید که اگر اکشن فیگور خود را از سایت‌های دیگر تهیه می‌کنید، صحت آن را بررسی نمائید.

اکشن فیگورهایی را جمع آوری کنید که نشان دهنده هوس‌های فرهنگ پاپ آن زمان هستند. مجموعه‌های ارزشمند همچنین تمایل به سرمایه گذاری بالقوه دارند. جمع آوری شخصیت‌ها از فیلم‌ها و بازی‌های ناشناخته یا نامطلوب برای افزایش ارزش در طول زمان کمکی نمی‌کند. جنگ ستارگان: ماندالوریان، درنده، مارول و ناروتو چند ترند هستند.

کیفیت زیبایی شناسی مجموعه‌های ارزشمند نیز مهم است. مطمئناً، آن‌ها را در جعبه اصلی خود نگه می دارید، اما می‌خواهید که عالی به نظر برسند و عملی باشند. اکشن فیگورهای مفصل با جزئیات پیچیده، کلکسیون‌های برنده هستند. در صورت وجود، جزئیات را با ارقام عمل دقیق در وب سایت‌های برند مقایسه کنید.

راهنمای خرید اکشن فیگور کلکسیونی:

اگر ندانید چه می‌خواهید، خرید اکشن فیگورهای کلکسیونی می‌تواند پیچیده باشد. امروزه اکشن فیگورهای ابرقهرمانی، اکشن فیگورهای بازی ویدیویی و اکشن فیگورهای قهرمان داستان زیادی وجود دارد. چگونه می‌توانید بهترین اکشن فیگورها را برای خرید انتخاب ‌کنید در حالی که تعداد زیادی برای خرید وجود دارد؟

من از راهنمای خرید برای خریدهای آنلاین و فروشگاهی پیروی می‌کنم و از قانون سه امتیاز برای انتخاب اکشن فیگورهای مورد علاقه خود استفاده می‌کنم.

قانون سه امتیازی برای خرید اکشن فیگور:

  1. من ترجیح می‌دهم اکشن فیگورهای بسیار بیان شده را طوری قرار دهم که وقتی نمایشگرهایم را تغییر می‌دهم و الهام‌بخش‌های جدیدی پیدا می‌کنم، آن‌ها را در موقعیت متفاوتی قرار دهم. با این حال، من فیگور اکشن‌های Funko Pop را به مجموعه‌هایم اضافه می‌کنم، زیرا این برند معروف است، اما فقط بیان سر دارد. این تنها استثنایی می‌باشد که انجام خواهم داد.
  2. من اکشن فیگورهای پی وی سی را ترجیح می دهم زیرا رنگ جزئیات بیشتری دارد. پی وی سی همچنین به سرعت ذوب می‌شود و هنگامی که به حالت جامد باز می‌گردد تقویت می‌شود، به این معنی که برای اکشن فیگورهای کلکسیونی فوق العاده بادوام است.
  3. فیگورهای اکشن باید با شخصیت‌های مورد علاقه من در فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و آرک های ابرقهرمانی مطابقت داشته باشند. من به زودی به شما نشان خواهم داد که چگونه یک مجموعه اکشن فیگور برای فن‌های مختلف بسازید. قبل از جمع‌آوری شخصیت‌های شرور، دوتاگونیست‌ها و شخصیت‌های حامی، با شخصیت مورد علاقه شروع می‌شود.

نکته جانبی: دوتاگونیست دومین شخصیت مهم یک داستان است و سه‌تاگونیست سومین شخصیت مهم است. با این حال، شروع با یک قهرمان داستان برای ساختن مجموعه‌ای حول یک فیلم نوستالژیک کمک خواهد کرد. به عنوان مثال، لوک اسکای واکر یک قهرمان داستان جنگ ستارگان خواهد بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسباب بازی ساختنی

نکات مهم هنگام خرید اکشن فیگور:

امروزه همه چیز آنلاین است، اما اکشن فیگورها برای خرید آنلاین کمی پیچیده تر هستند. اگر مجموعه‌ای از اکشن فیگورها را جمع‌آوری می‌کنید، نمی‌خواهید با کیفیت پایین، اندازه‌های متنوع و مارک‌های ناشناخته روبرو شوید. بزرگترین چالش شما این است که نمی‌توانید اکشن فیگورها را از نظر فیزیکی لمس و مقایسه کنید.

برای خرید آنلاین اکشن فیگور از این نکات استفاده کنید:

  • مرور اکشن فیگورها را با توجه به داستانی که می خواهید بگوئید آغاز کنید. شاید شما عاشق جنگ ستارگان: ماندالوریان باشید. اگر شخصیت ها را به خوبی نمی‌شناسید، ابتدا تحقیق کنید. بدانید کدام شخصیت‌ها نقش‌های اساسی داستان را بازی می‌کنند. از طریق سایت کیمیک جستجو کنید تا ببینید آیا هر شخصیت در دسترس است یا خیر.
  • اندازه مورد نظر خود را برای اکشن فیگورها انتخاب کنید. شما می‌خواهید اکشن فیگورهای ماندالوریا یک داستان را نمایش دهند، به این معنی که یک اکشن فیگور Boba Fett و یک اکشن فیگور لوک اسکای واکر باید یک اندازه باشند. یک اکشن فیگور Baby Yoda می‌تواند کوتاهتر باشد زیرا شخصیت کوچکتر است. از طرف دیگر، یک مجموعه اکشن فیگور مرد عنکبوتی نیاز دارد که تمام فیگورها به یک اندازه باشند.
  • کیفیت اکشن فیگور مورد نظر خود را تعیین کنید. زیبایی‌شناسی، بیان و کیفیت‌های قیمت‌گذاری را در نظر بگیرید. من همیشه اکشن فیگورهای پی وی سی را توصیه می‌کنم، و بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، قیمت بالایی ندارند. برندهایی که من به اشتراک گذاشتم اکشن فیگورهای باکیفیت می‌فروشند.
  • قبل از خرید اکشن فیگور، نظرات خریداران را بررسی کنید. شما اکشن فیگور با شکایت از بیان ضعیف نمی‌خواهید. قلب شما را می‌شکند که فیگور اکشن بتمن خود را طوری قرار دهید که در نهایت با یک دست و پا شکسته شوید. همچنین می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که تامین‌کننده مورد اعتماد است و اسباب‌بازی شما سالم به دستتان می‌رسد.
  • به یاد داشته باشید که اگر اکشن فیگورهای کلکسیونی از کشورهای دیگر خریداری می کنید، نرخ ارز را بررسی کنید. در درجه اول اگر از eBay برای تهیه اکشن فیگورهای کمیاب استفاده می‌کنید. بسیاری از فروشندگان eBay در بریتانیا هستند و پوند قوی‌تر از دلار است.
  • حمل و نقل یکی دیگر از عوامل مهم در خرید اکشن فیگور آنلاین است. برخی از تامین کنندگان خارجی هستند و شما از ورود خود خوشحال خواهید شد. با این حال، اگر عاشق انیمیشن هستید، ممکن است اکشن فیگورهای چینی پیدا کنید. چین مستقیماً به ایران ارسال نمی‌کند و شما باید از یک شرکت حمل و نقل برای کمک استفاده کنید.
  • صبر مهارتی است که اگر هنوز آن را ندارید باید به دست آورید. خرید اکشن فیگورها به روش سنتی فرآیندی کند است، به خصوص اگر به دنبال داستان‌های خاصی هستید. هیچ چیز نمی‌گوید که نمی‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین به طور همزمان خرید کنید تا مجموعه خود را راه اندازی کنید. در صورت خرید از نکات خرید آنلاین استفاده نمائید.
  • جمع‌آوری اسباب‌بازی‌ها در مورد جمع‌آوری چهره‌هایی با بهترین کیفیت است که در طول زمان ارزش خود را حفظ کرده یا به دست می‌آورند. قبل از بازدید از فروشگاه در مورد عملکرد خود تحقیق کنید. وضعیت هر اکشن فیگور را حتی در فروشگاه‌های معتبر بررسی کنید. به اکشن فیگور ونوم با بیان صفر یا ویژگی‌های از دست رفته بسنده نکنید.
  • اگر فروشگاه را نمی‌شناسید، یک پلت فرم بررسی آنلاین برای فروشنده اسباب بازی پیدا کنید. مطمئنا، ترول‌ها وجود دارند، اما بیشتر بررسی‌های آنلاین شاخص‌های خوبی از کیفیت و خدماتی هستند که دریافت خواهید کرد. یک بار مری آرنولد تویز را در نیویورک با نقد و بررسی پیدا کردم، و صاحب فروشگاه بیش از آنچه که می‌توانستم درباره اکشن فیگورها بخواهم به من یاد داد.
  • اکشن فیگورهای کوچکتر به شما این امکان را می دهد که بیشتر بخرید و مجموعه قابل توجه تری بسازید. اگر کلکسیونر جدیدی هستید، به اکشن فیگورهای ۴ و ۶ اینچی در فروشگاه ها نگاه کنید تا نقطه ورود بهتری به دست آورید. اگر در حال جمع آوری داستان‌های الهام گرفته از انسان هستید، به یاد داشته باشید که اندازه شخصیت‌ها را یکسان نگه دارید.
  • در نهایت، از شبکه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. به دنبال گروه‌های رسانه‌های اجتماعی و صفحات طرفداران در منطقه خود بگردید تا فروشگاه‌های اسباب‌بازی را پیدا کنید که باورنکردنی‌ترین چهره‌های اکشن را می‌فروشند. به گروه‌های رسانه‌های اجتماعی علاقه مند به کلکسیونر و اسباب بازی بپیوندید. همچنین توصیه‌ها، نکات و الهامات جدیدی را در این پلتفرم ها خواهید یافت.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید اکشن فیگور نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اکشن فیگور زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اکشن فیگور هات تویز مدل مرد آهنی (ورژن آسیب دیده در جنگ)

اکشن فیگور هات تویز مدل مرد آهنی (ورژن آسیب دیده در جنگ)

مشخصات

  • ارتفاع
    ۴۳ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • اقلام همراه
    x سه (۳) جفت دست قابل تعویض شامل:- یک (۱) جفت مشت- یک (۱) جفت دست با انگشتان مفصلی و پرتاب کننده نور (نور سفید، باطری)• مفصل های تقویت شده روی زره کمر که امکان حرکت انعطاف پذیر را فراهم می کند• هر قطعه از مجسمه سر به طور خاص با دست نقاشی شده استسلاح ها:• یک (۱) تیغه انرژی• یک (۱) جفت پنجه بلسترتجهیزات جانبی:• یک (۱) دستکش آسیب دیده با سه (۳) دست قابل تعویض شامل استراحت، ژست گرفتن و بشکن زدن با انگشتان مفصلی. همچنین شش نقطه روشن شدن LEDبر روی دستکش در محل قرارگیری گوهرها• پایه فیگور دینامیک دیوراما با تم صخره با طراحی ویژه
  • سایر توضیحات
    این اکشن فیکور کلکسیونی کم یاب کاملا اورجینال و باز نشده (سیلد) از برند Hot toys می باشد که جعبه مقوایی آن (brown box) بر روی جعبه محتوی اکشن فیگور قرار دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اکشن فیگور مدل انیمه آلفونس الریک طرح Alphonse Elrik-MT0769

اکشن فیگور مدل انیمه آلفونس الریک طرح Alphonse Elrik-MT0769

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۳ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • اقلام همراه
    دارای دست اضافه و نشان اصالت کالا
  • سایر توضیحات
    اکشن فیگور alphonse elric full metal alchemist brotherhood برند معروف BST AXNاین محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد در حالی که نمونه های چینی بازار ایران فاقد این لیبل ها میباشد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اکشن فیگور هات تویز مدل دکتر استرنج

اکشن فیگور هات تویز مدل دکتر استرنج

مشخصات

  • ارتفاع
    ۴۳ سانتی‌متر
  • طول
    ۳۹ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • سایر توضیحات
    ویژگی های فیگور کلکسیونی مقیاس یک ششم دکتر استرنج:• اسکالپ سر تازه نقاشی شده با شباهت دقیق به بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در فیلم Spider-Man: No Way Home• ویژگی های صورت دقیق منطبق بر فیلم (چین و چروک و بافت پوست)• بیش از ۳۰ نقطه مفصلی• ارتفاع تقریبی ۳۱ سانتی متر• نه (۹) قطعه دست قابل تعویض شامل: یک (۱) جفت دست باز، دو (۲) جفت حالت جادویی قدرت، چهار (۴) دست با حالت اشاره، یک (۱) دست راست برای نگه داشتن طناب افکت هنری جادویی• هر مجسمه سر به طور خاص با دست نقاشی شده استلباس:• یک (۱) شنل قرمز رنگ (The Cloak of Levitation) مزین به گلدوزی پیچیده و طرح گیره مغناطیسی خاص• یک (۱) زیر تونیک سرمه ای• یک (۱) تونیک چند لایه آبی و سرمه ای• یک (۱) کمربند به رنگ قهوه ای تیره• یک (۱) شلوار به رنگ آبی تیره• یک (۱) جفت چکمه مشکی و آبی رنگاکسسوری:• یک (۱) ارت باکس زیبا• یک (۱) پلت فرم نورپردازی LED با جلوه های هنری جادویی (با باتری کار می کند)• یک (۱) طلسم (چشم آگاموتو)• دو (۲) حلقه زنجیر• سیزده (۱۳) افکت جادویی شامل: یک (۱) بسته طناب نارنجی رنگ افکت جادویی، یک (۱) افکت جادویی مربعی شکل نارنجی رنگ، یک (۱) رشته افکت جادویی نارنجی رنگ، یک (۱) جفت ماندالای نارنجی رنگ روشن، دو (۲) جفت ماندالای نارنجی رنگ روشن در اندازه های مختلف (قابل پوشیدن روی ساعد)، دو (۲) جفت ماندالای سبز رنگ در اندازه های مختلف (قابل پوشیدن روی ساعد)، چهار (۴) لوازم جانبی دیوراما افکت‌های جادویی• پایه فیگور طراحی شده با آرم فیلم و پلاک شخصیتx باتری برای روشن شدن افکت‌های فیگور کلکسیونی مورد نیاز است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اکشن فیگور نکا مدل Annabelle

اکشن فیگور نکا مدل Annabelle

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اکشن فیگور نکا مدل روبوکاپ – پلیس آهنی

اکشن فیگور نکا مدل روبوکاپ - پلیس آهنی

مشخصات

  • ارتفاع
    ۳۱ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول: • مقیاس ۷ اینچی (۱۷.۷۸ سانتی متر) • ساخته شده از پلاستیک • بسیار دقیق • از فیلم RoboCop محتویات جعبه: • فیگور RoboCop • صندلی • سر قابل تعویض • مشت مفصلی قابل تعویض • تفنگ auto-9 • کلاهخود قابل تعویض که بر اثر انفجار آسیب دیده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اکشن فیگور نکا مدل اساسین ایزیو طرح Assassin Creed Eagle

اکشن فیگور نکا مدل اساسین ایزیو طرح Assassin Creed Eagle

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • اقلام همراه
    فیگور، عقاب، پایه نگهدارنده، دست اضافهدارای لیبل اصالت نشان اورجینال
  • سایر توضیحات
    این محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد در حالی که نمونه های چینی بازار ایران فاقد این لیبل ها میباشد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اکشن فیگور دایناسور ماتیل مدل Jurassic World BRACHIOSAURUS کد HFK04

اکشن فیگور دایناسور ماتیل مدل Jurassic World BRACHIOSAURUS کد HFK04

مشخصات

  • ارتفاع
    ۷۱ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۰۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۳x33x19
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۳۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اکشن فیگور مک فارلین مدل فورتنایت طرح Havoc Fortnite

اکشن فیگور مک فارلین مدل فورتنایت طرح Havoc Fortnite

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • اقلام همراه
    پایه، فیگور هاوک، تفنگ، کوله پشتی، کلنگ
  • سایر توضیحات
    این محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد در حالی که نمونه های چینی بازار ایران فاقد این لیبل ها میباشد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اکشن فیگور نکا مدل گرملین طرح Gremlins Ultimate Flasher

اکشن فیگور نکا مدل گرملین طرح Gremlins Ultimate Flasher

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اکشن فیگور دایموند سلکت تویز مدل جان ویک طرح Casual John Wick 2 MT-83392

اکشن فیگور دایموند سلکت تویز مدل جان ویک طرح Casual John Wick 2 MT-83392

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • توضیحات اعضای متحرک
    تمام مفصلی دارای اکسسوری متفاوت همراه با تابلو عکس خانوادگیتوجه: محصول دکوری و کلکسویونی میباشد به علت ظرافت ساخت امکان آسیب به مفاصل وجود دارد لطفا با احتیاط استفاده شود.
  • اقلام همراه
    دارای لیبل و نشان اصالت.اکسسوری همراه تابلو عکس، سلاح سرد، دست اضافه، کلت، شات گان
  • سایر توضیحات
    این محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد در حالی که نمونه های چینی بازار ایران فاقد این لیبل ها میباشد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اکشن فیگور مدل هانک طرح Hunk Deluxe Edition

اکشن فیگور مدل هانک طرح Hunk Deluxe Edition

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۷ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک و پارچه
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • اقلام همراه
    فیگور، کیف دارای پلت های ویروس (بازشو)، کلت، مسلسل، شات گان، دست اضافه، سر اضافه، چراغ قوه، چاقو، بیسیم
  • سایر توضیحات
    این محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد در حالی که نمونه های چینی بازار ایران فاقد این لیبل ها میباشد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اکشن فیگور نکا مدل پنز طرح Old Faun Pans Labyrinth مجموعه ۴ عددی

اکشن فیگور نکا مدل پنز طرح Old Faun Pans Labyrinth مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اکشن فیگور تری زیرو مدل ریک گرایمز سریال واکینگ دد

اکشن فیگور تری زیرو مدل ریک گرایمز سریال واکینگ دد

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۱ سانتی‌متر
  • طول
    ۳۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • سایر توضیحات
    ویژگی های اکشن فیگور مقیاس یک ششم ریک گرایمز (فصل ۱):• قد ۳۰ سانتی کاملاً مفصل• شبیه سازی سازی واقع گرایانه سر و صورت که شباهت به شخصیت را که در سریال به تصویر کشیده شده استلباس ها:• ژاکت کلانتری• پیراهن کلانتری• زیر پیراهن• شلوار• کمربند معاون• چکمه های وسترنتجهیزات جانبی:• کلاه کلانتری دسته دار با طناب• سنجاق گردن نشان کلانتر• نشان کلانتر• ساعت• بیسیم• کیف قابل حملسلاح ها:• یک (۱) هفت تیر• چهار شاتگاندست های قابل تعویض:• یک (۱) جفت دست معمولی• یک (۱) جفت مشت• یک (۱) جفت برای نگه داشتن شانگان• یک (۱) جفت برای نگه داشتن هفت تیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اکشن فیگور آیرون استودیو مدل Raiden Art Scale 1/10 – Mortal Kombat

اکشن فیگور آیرون استودیو مدل Raiden Art Scale 1/10 – Mortal Kombat

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۴ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • رده سنی
    بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اکشن فیگور نکا مدل هریسون فورد طرح Blade Runner 2049

اکشن فیگور نکا مدل هریسون فورد طرح Blade Runner 2049

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اکشن فیگور مدل ایچیگو از انیمه بلیچ

اکشن فیگور مدل ایچیگو از انیمه بلیچ

مشخصات

  • ارتفاع
    ۴۱ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • رده سنی
    بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اکشن فیگور نکا مدل جیم کری کاراگاه حیوانات طرح Ace Ventura Pet Detective

اکشن فیگور نکا مدل جیم کری کاراگاه حیوانات طرح Ace Ventura Pet Detective

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اکشن فیگور مدل شکارچی جنگل

اکشن فیگور مدل  شکارچی جنگل

مشخصات

  • ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۵۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۵۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • رده سنی
    بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اکشن فیگور بندای مدل ایچیگو کوروساکی انیمه بلیچ

اکشن فیگور بندای مدل ایچیگو کوروساکی انیمه بلیچ

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول:• ارتفاع ۶.۱۰ اینچ (۱۵.۵ سانتی متر)• ساخته شده از PVC و ABS• بر اساس Bleach: Thousand-Year Blood War• بخشی از سری S.H.Figuarts• قطعات و لوازم جانبی قابل تعویض• به طور کامل مفصل بندی شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اکشن فیگور مافکس مدل بین بتمن شوالیه تاریکی طرح Bane The Dark Knight کد ۰۵۲

اکشن فیگور مافکس مدل بین بتمن شوالیه تاریکی طرح Bane The Dark Knight کد 052

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۶ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۹ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اکشن فیگور جکس پسفیک مدل WarCraft Durotan

اکشن فیگور جکس پسفیک مدل WarCraft Durotan

مشخصات

  • ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • توضیحات اعضای متحرک
    – دستها به صورت عمودی و افقی- پاها به صورت گردشی
  • رده سنی
    نوجوان
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x20x30
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰
  • اقلام همراه
    یک عدد تبرزین مخصوص دوراتان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اکشن فیگور نکا مدل لست اف آس جوئل و الی طرح Last Of Us 2 Joel and Ellie مجموعه ۲ عددی

اکشن فیگور نکا مدل لست اف آس جوئل و الی طرح Last Of Us 2 Joel and Ellie مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • سایر توضیحات
    در The Last of Us Part II، بازیکنان عواقب فیزیکی و عاطفی ویرانگر انتقام الی را تجربه می کنند، زیرا او در تعقیب بی امان کسانی است که به او ظلم کرده اند. این بسته ۲ اکشن فیگور نهایی شامل الی است که مصونیت اسرارآمیزی در برابر عفونت زامبی دارد و جوئل، قاچاقچی که به پدر تبدیل شده است و در ابتدا وظیفه اسکورت او را در آمریکای پسا آخرالزمانی در بازی اول داشت. هر فیگور بیش از ۳۰ نقطه بیان دارد و دارای لوازم جانبی دقیق صفحه نمایش است: شامل تبر، قمه، تفنگ، چاقو، تپانچه، کوله پشتی و تیر و کمان، به علاوه دست های قابل تعویض. بسته بندی جعبه پنجره مناسب برای کلکسیونر با دو دریچه بازشو جلو.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اکشن فیگور نکا مدل ای تی طرح Ultimate E.T

اکشن فیگور نکا مدل ای تی طرح Ultimate E.T

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۳ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۳ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • سایر توضیحات
    زمانی که e.T. این فیلم فرازمینی در سال ۱۹۸۲ آغاز به کار کرد، کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که این فیلم نسل‌ها را جذاب کند. با این حال، بیش از ۳۰ سال بعد، داستان ماجراجویی های الیوت جوان با یک بازدید کننده از فضای بیرونی در سراسر جهان محبوب شد! اکنون می توانید e.T. با این بازسازی تقریباً کامل عروسک بدلکاری استفاده شده در فیلم، وارد خانه خود شوید. e.T. تقریباً ۳ فوت ارتفاع دارد و از لاستیک فوم و لاتکس ساخته شده است که برای جزئیات فوق العاده واقعی با دست نقاشی شده است. این آیتم شگفت انگیز برای e.T ضروری است. طرفداران و یک مرکز فوق العاده برای هر مجموعه خواهد بود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اکشن فیگور ماتیل مدل جان سینا طرح John Cena Nicholas 2018

اکشن فیگور ماتیل مدل جان سینا طرح John Cena Nicholas 2018

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • توضیحات اعضای متحرک
    تمام مفصلی نرم برند آمریکایی دارای لایسنستوجه: برای جابجایی اعضا به آهستگی مفاصل را جابجا کنید امکان شکستگی بدلیل ظرافت ساخت وجود دارد
  • اقلام همراه
    دارای دست اضافه و بازوی اضافه ، همراه با لیبل اصالت کالا کشور مبدا
  • سایر توضیحات
    این محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد در حالی که نمونه های چینی بازار ایران فاقد این لیبل ها میباشد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اکشن فیگور اسمارت آر تویز مدل راک لوک هابز طرح Luke Hobbs Fast and Furious Deluxe

اکشن فیگور اسمارت آر تویز مدل راک لوک هابز طرح Luke Hobbs Fast and Furious Deluxe

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • اقلام همراه
    فیگور، تفنگ ماشین گان، دست اضافه، هفت تیر، ساعت مچی
  • سایر توضیحات
    این محصول وارداتی بوده و دارای لیبل مخصوص که نشان دهنده اصالت و تایید کشور مبدا هست میباشد، مجموعه ما واردات مستقیم از کشور آمریکا و اروپا را دارد و نماد آن را در جعبه محصول ملاحضه خواهید کرد. توجه داشته باشید کالا پلمپ شرکتی بوده و مرجوعی بعد از خارج شدن از پلمپ قابل قبول نمیباشد.نسخه تولیدی از ۶۰۰ عدد فیگور تولید شده بر روی آن لیبل شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اکشن فیگور نکا مدل پریدیتور جنگجو طرح ۲ Warrior Predator Ultimate

اکشن فیگور نکا مدل پریدیتور جنگجو طرح 2 Warrior Predator Ultimate

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اکشن فیگور مدل زورو Roronoa Zoro طرح وان پیس

اکشن فیگور مدل زورو Roronoa Zoro طرح وان پیس

مشخصات

  • ارتفاع
    ۴۴ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع اسباب بازی
    فیگور اکشن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x28x32
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۵۰۰
  • اقلام همراه
    شمشیر ، غلاف ، جاباتری تغذیه
  • سایر توضیحات
    زورو به ارتفاع ۴۴ سانتیمتر با کیفیت عالی . دارای جلوه نور . نیاز به ۲ عدد باتری قلمی میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اکشن فیگور دیزنی مدل رابین هود شاهزاده جان طرح ۱ Robin Hood Ultimate Prince John مجموعه ۱۱ عددی

اکشن فیگور دیزنی مدل رابین هود شاهزاده جان طرح 1 Robin Hood Ultimate Prince John مجموعه 11 عددی

مشخصات

  • ارتفاع
    ۲۴ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اکشن فیگور نکا مدل پنز هزار توی پن طرح Old Faun Pans Labyrinth مجموعه ۴ عددی

اکشن فیگور نکا مدل پنز هزار توی پن طرح Old Faun Pans Labyrinth مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • سایر توضیحات
    مجموعه امضای Guillermo Del Toro – Old Faun (Pan's Labyrinth) اکشن فیگور ۱۸ سانتی متربرای ششمین نسخه از همکاری NECA با کارگردان مشهور سینما، گیلرمو دل تورو، The Old Faun عرضه می شود! از فیلم فانتزی تاریک، هزارتوی پان، فاون با یک مجسمه سر و رنگ دکو جدید برای به تصویر کشیدن ظاهر پیر او در فیلم آمده است. Faun با ارتفاع بیش از ۹ اینچ بسیار قابل حمل است و با کیف‌های دقیق و فلوت استخوانی عرضه می‌شود. بسته‌بندی جعبه‌ای پنجره‌ای لوکس با آثار هنری کاملاً جدید.دارای مجوز رسمیاز فیلم فانتزی تاریک، هزارتوی پان، فاون با یک مجسمه سر و رنگ دکو جدید برای به تصویر کشیدن ظاهر پیر او در فیلم آمده است.Figurine d'action Guillermo Del Toro Signature Collection – Old Faun (Labyrinth) – 18 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اکشن فیگور مدل ثور ZD Toys طرح Super War Hel-Sworn Thor

اکشن فیگور مدل ثور ZD Toys طرح Super War Hel-Sworn Thor

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۷ سانتی‌متر
  • طول
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع اسباب بازی
    فیگور
  • توضیحات اعضای متحرک
    محصول تمام مفصلی با کیفیت
  • سایر توضیحات
    این محصول اورجینال بوده و دارای بسته بندی شیک مناسب هدیه دادن نیز میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اکشن فیگور در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سشوار مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا