کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپویژه

کابل شبکه، راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک کابل شبکه LAN ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید کابل شبکه LAN باید در نظر بگیرید.

خرید کابل شبکه اترنت همیشه آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. انتخاب عظیمی از کابل‌های شبکه از انواع مختلف وجود دارد. Cat 5، Cat5e، Cat 6، Cat 6e و Cat 7 و همچنین رنگ‌ها و طول‌های مختلف و موارد مشابه. اینها از تامین کنندگان مختلفی در دسترس هستند. خرید کابل شبکه مناسب بسیار مهم است، اگر آن را بیش از حد مشخص کنید هزینه زیادی خواهید پرداخت و اگر آن را کمتر مشخص کنید، عملکرد آن مختل می‌شود و شبکه محلی یا پیوند اترنت به خوبی کار نمی‌کند.

انتخاب کابل شبکه اترنت مناسب تضمین می‌کند که بهترین عملکرد را با بهترین قیمت ممکن به دست آورید. برای اطمینان از خرید بهترین کابل‌های شبکه برای سیستم، لازم است درک کمی از آنچه مورد نیاز است داشته باشید. ارزش آن را دارد که کمی وقت بگذارید تا دقیقاً چه چیزی مورد نیاز است و گزینه‌های مختلف کابل شبکه اترنت موجود را دریابید. جنبه‌هایی مانند عملکرد، قیمت، در دسترس بودن، کیفیت و موارد دیگر همگی بر تصمیم شما تاثیر می‌گذارند. اگرچه قضاوت در مورد برخی از آن‌ها دشوار است، اما دانستن حقایق می‌تواند به تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین کابل شبکه اترنت برای خرید کمک کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کابل شبکه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کابل شبکه موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کابل شبکه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کابل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟

کابل LAN رسانایی است که دستگاه‌های موجود در یک شبکه محلی (LAN) را با یک اتصال دهنده به شبکه متصل می‌کند. کابل شبکه ارتباط بین چندین دستگاه کامپیوتر، روتر، سوئیچ و… را فراهم می‌کند. اصطلاح “LAN” یک سبقت برای کابل اترنت است که در دهه ۱۹۷۰ توسط شرکت XEROX ساخته شد. در آن زمان دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به اتصال کامپیوترها و پایانه‌های خود وابسته بودند. کارمند رابرت متکالف می‌خواست که همه رایانه‌ها بتوانند از چاپگر لیزری جدید XEROX استفاده کنند. همین جا بود که شبکه محلی متولد شد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مودم و روتر

انواع کابل شبکه موجود در بازار:

از دسته‌های ۱، ۲ و ۴ صرف‌نظر می‌کنیم، زیرا آن‌ها از نظر فنی به عنوان استانداردهای اترنت شناخته نمی‌شوند و امروزه کاربردی ندارند. همچنین از دسته‌های ۳ و ۵ صرف نظر می‌کنیم، زیرا منسوخ و متوقف شده‌اند.

  1. کابل Cat 5e شبکه: حرف”e” در Cat 5e مخفف “Enhanced” است. هیچ تفاوت فیزیکی بین کابل‌های Cat 5 و Cat 5e وجود ندارد. با این حال، سازندگان کابل‌های Cat 5e را تحت استانداردهای تست دقیق‌تر می‌سازند تا انتقال سیگنال ناخواسته بین کانال‌های ارتباطی (crosstalk) را حذف کنند. Cat 5e در حال حاضر متداول ترین کابلی است که عمدتاً به دلیل هزینه تولید پایین و پشتیبانی از سرعت های بالاتر از کابل‌های Cat 5 است.
  2. کابل Cat 6 شبکه: کابل اترنت Cat 6 از پهنای باند بالاتری نسبت به کابل های Cat 5 و Cat 5e پشتیبانی می‌کند. آن‌ها به سختی زخمی می‌شوند و معمولاً با فویل یا محافظ بافته تجهیز می‌شوند. محافظ گفته شده از جفت‌های پیچ خورده سیم داخل کابل اترنت محافظت می‌کند که به جلوگیری از تداخل و نویز کمک می‌کند. کابل‌های Cat 6 از نظر فنی تا ده گیگابیت بر ثانیه تا ۵۵ متر را پشتیبانی می‌کنند. با این حال، این سرعت با قیمتی همراه است، زیرا کابل Cat 6 گرانتر از انواع Cat 5 و Cat 5e است.
  3. کابل Cat 6a شبکه: حرف “a” در Cat 6a مخفف “افزوده شده” است. کابل‌های مبتنی بر این استاندارد با پشتیبانی از دو برابر حداکثر پهنای باند، یک پله بالاتر از نسخه‌های Cat 6 هستند. آن‌ها همچنین قادر به حفظ سرعت انتقال بالاتر در طول کابل طولانی‌تر می‌باشند. کابل‌های Cat 6a دارای محافظ هستند و روکش که به اندازه‌ای ضخیم است که تداخل را از بین می‌برد و کابل بسیار متراکم‌تر و انعطاف‌پذیری کمتری نسبت به Cat 6 ایجاد می‌کند.
  4. کابل‌های Cat 7 و Cat 7a شبکه: کابل‌های Cat 7 و Cat 7a عملکرد بالایی دارند اما برای اکثر افراد بی فایده هستند. بیایید به دلیل آن بپردازیم که کابل‌های Cat 7 از پهنای باند بالاتر و سرعت انتقال به طور قابل توجهی سریع تر از کابل های Cat 6 با استفاده از جدیدترین فناوری اترنت به طور گسترده در دسترس پشتیبانی می‌کنند. کابل‌های Cat 7 در برد ۱۵ متری به سرعت ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه می‌رسند که آن‌ها را به یکی از تواناترین دسته کابل‌های اترنت تبدیل می‌کند. کابل‌های Cat 7 همیشه محافظ هستند و از کانکتور GigaGate45 اصلاح شده استفاده می‌کنند که با پورت‌های اترنت RJ45 سازگار است. این کانکتور اصلاح شده GG45 یک جزء اختصاصی است، هرچند، و در حالی که سازگاری با عقب کمک کمی کرده است، هنوز مشکلاتی در پیروی از استانداردهای قبلی اترنت وجود دارد. این باعث شد که اکثر تولیدکنندگان از استاندارد Cat 7 اجتناب کنند، به همین دلیل است که امروزه بسیار نادر هستند. بجای.کابل Cat 7a یکی از کابل‌های اترنت با بالاترین مشخصات را ارائه می‌کند که می‌توانید خریداری کنید، اما به طور گسترده در دسترس نیست و تنها چند گزینه سخت‌افزار شبکه پشتیبانی را ارائه می‌دهد. استاندارد ۷a برای پشتیبانی از اتصالات اترنت ۴۰ گیگابیتی تا ۵۰ متر و درست مانند Cat 7، اما با بهبود پهنای باند کلی بیش از ۵۰٪ طراحی شده است. این بهبود ممکن است در برخی موارد مفید باشد، اما کابل‌های Cat 7a بسیار گران‌تر از هر گزینه دیگری هستند. استفاده از Cat 7a را فقط در موارد بسیار خاص در نظر بگیرید.
  5. کابل Cat 8 شبکه: اگرچه این کابل‌ها در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند، اما ممکن است متوجه شوید که برای استفاده معمولی در خانه بیش از حد هستند. این استاندارد حداکثر فرکانس ۲۰۰۰ مگاهرتز و سرعت ۴۰ گیگابیت بر ثانیه در ۳۰ متر را نوید می‌دهد. این فرکانس بالا همچنین به محافظ نیاز دارد، به این معنی که هرگز کابل‌های بدون محافظ Cat 8 را پیدا نخواهید کرد. حتی بیشتر از، Cat 8 از دو کانکتور پشتیبانی می‌کند. بنابراین تنها امکان اتصال سه کابل با طول ترکیبی ۳۰ متر را فراهم می‌کند. کابل‌های Cat 8 نسبت به سایر گزینه‌ها هزینه بیشتری دارند، اما این روزها مقرون به صرفه‌تر شده‌اند. می‌توانید گزینه‌هایی برای Cat 8 10 فوتی زیر ۱۵ دلار پیدا کنید.کابل Cat 8 همچنین تنها کابلی است که آخرین استانداردهای IEEE (فرکانس ۴۰ گیگابیت بر ثانیه و ۲۰۰۰ مگاهرتز فوق الذکر) را برآورده می‌کند، که یکی از دلایلی است که علی رغم هزینه‌های بسیار بالاتر، انتخابی عالی برای محافظت در آینده است. به عنوان یک امتیاز اضافی، از آشفتگی کانکتور Cat 7 نیز عبور می کند.

انواع کانکتورهای کابل شبکه:

کانکتورهای اترنت از یک طراحی تخصصی با هشت پین استفاده می‌کنند که باید در جای خود قفل شوند که معمولاً کانکتور ۸P8C نامیده می‌شود. کابل‌های اترنت چند نوع مختلف کانکتور ۸P8C دارند و دانستن تفاوت‌ها به شما کمک می‌کند تا دسته‌های مختلف اترنت را واضح‌تر درک کنید:

  • کانکتور RJ45 شبکه: این کانکتور استاندارد ثبت شده جک ۴۵ است که کابل‌های اترنت از آن استفاده می‌کنند. دو تغییر بر اساس نحوه رنگ‌بندی و چیدمان سیم‌ها وجود دارد: استاندارد محبوب‌تر T568B و استاندارد T568A کمتر رایج (مگر اینکه سیم‌کشی دقیق انجام دهید اهمیت خاصی ندارد). کانکتور RJ45 تقریباً در هر دسته اترنت، از Cat 1 تا Cat 6 و همچنین Cat 8 استفاده می‌شود.
  • کانکتور GG45 شبکه: برای کابل‌های انترنت Cat 7، استانداردها برای مدت کوتاهی به کانکتور جدیدی به نام GigaGate45 یا GG45 تغییر یافتند. GG45 با چندین هادی اضافی برای تطبیق پذیری فرکانس عرضه شد. این کانکتور با کانکتورهای RJ45 سازگار است، اما کانکتور جدید تا حد زیادی غیر ضروری به نظر می‌رسد، به همین دلیل است که Cat 8 به RJ45 تغییر می‌کند.
  • کانکتور EtherCON RJ45 شبکه: استفاده از کانکتورهای RJ45 آسان است اما همیشه بادوام نیستند، گیره‌های پلاستیکی داخلی آن‌ها، از جمله مشکلات دیگر، می‌توانند شکسته شوند. EtherCON یک نسخه مقاوم از کانکتور RJ45 است که توسط Neutrik ساخته شده و در شرایطی استفاده می‌شود که کانکتور RJ45 سنتی خیلی شکننده است.

یک سری اصطلاحات رایج در مورد کابل شبکه:

  1. کابل‌های TP (جفت پیچ خورده): این نوع کابل‌های اترنت از سیم‌هایی تشکیل شده‌اند که در داخل به هم می پیچند. جفت‌های پیچ خورده در صنعت رایج هستند. این نوع از کابل‌های فیبر نوری با توجه به حداکثر طول و میزان کاهش سرعت، ثانویه می‌باشند.
  2. کابل‌های UTP (جفت پیچ خورده بدون محافظ): جفت‌های پیچ خورده بدون محافظ فاقد هر گونه فویل یا پوشش محافظ درهم تنیده‌ای هستند. این نوع طراحی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور فزاینده‌ای انعطاف پذیر و بسیار ارزان‌تر برای تولید باشند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که کابل UTP ممکن است کیفیت سیگنال خوبی نداشته باشد و خطر بیشتری برای تداخل ایجاد کند.
  3. کابل‌های STP یا SSTP (جفت‌های پیچ خورده با محافظ): این کابل‌های اترنت خاص توسط محافظ‌های قوی و بافته محافظت می‌شوند. پوشش روی کابل STP معمولاً از مس یا نوع دیگری از مواد رسانا ساخته شده است و به کاهش نویز و افزایش کیفیت اتصال کمک می‌کند.
  4. کابل‌های FTP یا SFTP (جفت‌های پیچ خورده فویل شده): جفت‌های پیچ خورده فویل شده نوع دیگری از کابل‌های اترنت هستند که دارای محافظ فویل برای ایمن سازی سیم‌ها هستند. بسیاری از مردم از این کابل‌های خاص برای کاهش نویز، تقویت اتصال و دستیابی به اتصال بهتر استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اندروید باکس

نکات مهمی که هنگام خرید کابل شبکه باید در نظر بگیرید:

  • عملکرد کابل اترنت: تعدادی از دسته‌های کابل اترنت وجود دارد که می‌توان آن‌ها را تبلیغ کرد. Cat 5، Cat 6، Cat 7 همگی به طور گسترده در دسترس هستند، Cat 5 قدیمی ترین استاندارد و Cat 7 جدیدترین دسته کابل شبکه و با بالاترین عملکرد است. کابل‌های دسته‌بندی مختلف دارای سطوح کارایی متفاوتی هستند و در نتیجه انتخاب کابلی که نیازهای سیستم را برآورده کند مهم است.
  • سازگاری: یکی از خوبی‌های کابل‌های اترنت این است که قابل تعویض هستند و همچنین با هم سازگار می‌باشند. تنها مشکل واقعی استفاده از کابل‌های قدیمی مانند Cat 5 این است که از چنین سرعت‌های انتقال داده سریع پشتیبانی نمی‌کند. این امکان وجود دارد که کابل Cat 5 را به روتری که دارای آخرین رابط اترنت ۱۰G است وصل کنید. تنها مشکل این است که کابل سرعت انتقال داده را کند می‌کند. این ممکن است بسته به نوع انتقال فایل مشکل ساز باشد. به طور مشابه می‌توان کابل Cat 7 را به یک روتر قدیمی که از آخرین سرعت‌ها پشتیبانی نمی‌کند وصل کرد و همه چیز به خوبی کار خواهد کرد. این به این معنی است که هنگام خرید کابل اترنت، انعطاف‌پذیری زیادی وجود دارد، بدترین آن این است که کابل شبکه ممکن است سرعت کار را کمی کُند نماید.
  • طول کابل اترنت: کابل‌های اترنت دارای طول‌های استاندارد مختلفی هستند. در حالی که امکان ساخت کابل‌های خود وجود دارد، اکثر مردم مایلند از یکی از کابل‌های از پیش ساخته شده استفاده کنند. کابل‌ها به طور گسترده در طول‌های مختلف در دسترس هستند: ۰.۵، ۱، ۱.۵، ۲، ۵، ۱۰، ۲۰ متر بسیار رایج هستند و این کابل‌ها را می‌توان تقریباً از هر تامین کننده‌ای که لوازم جانبی اترنت را در اختیار دارد، تهیه کرد. کابل‌های اترنت بلند نیز به طور گسترده در دسترس هستند و حداکثر طول حدود ۷۵ متر نسبتاً آسان است، اگرچه طبیعتاً گران‌تر از طول‌های کوتاه تر خواهند بود. اگر طول‌های متفاوتی مورد نیاز است، خرید کنید، زیرا مجموعه‌ای بزرگ در دسترس است و سهامداران مختلف طول کابل‌های مختلف را ذخیره می‌کنند، که برخی از آن‌ها انتخاب بسیار بیشتری نسبت به دیگران دارند. هنگام تعیین طول برای یک کابل خاص، مطمئن شوید که کابل به اندازه کافی بلند باشد. معمولاً باید کمی شلی وجود داشته باشد زیرا به نظر می‌رسد کابل‌ها همیشه باید از کوتاه ترین طول‌های اندازه گیری شده بلندتر باشند. کمی حاشیه بگذارید، اما نه آنقدر که طول کابل زیادی مصرف شود. کابل های اترنت طولانی می‌توانند عالی باشند، اما بیش از حد این کار را انجام دهید و می‌توانند کمی بیش از حد چیز خوبی باشند. گفته می‌شود که هر طول اضافی را می‌توان به خوبی به هم حلقه کرد و با یک کابل کش محکم کرد. بدیهی است که هنگام نصب کابل در منزل به همراه سایر سیم کشی‌های دائمی، کابل به صورت قرقره خریداری شده و در صورت نیاز به پریزهای مربوطه خاتمه می‌یابد. قرقره‌های کابل اترنت را می‌توان در قرقره‌هایی تا ۵۰۰ متر یا بیشتر خریداری کرد.
  • رنگ کابل: در حالی که برای بسیاری از برنامه‌ها، رنگ کابل مهم نیست، در برخی موارد انتخاب رنگ می‌تواند بسیار مفید باشد. هنگامی که کابل های زیادی با هم وجود دارد، داشتن رنگ‌های مختلف می‌تواند مفید باشد و این به ردیابی کابل‌ها و اطمینان از اتصال کابل مناسب به موقعیت مناسب کمک می‌کند. داشتن رنگ‌های مختلف برای شناسایی کابل‌های مختلف می‌تواند در مواردی که یک روتر یا سوئیچ بزرگ دارای اتصالات زیادی است یا یک پچ پنل با توضیحاتی وجود دارد بسیار مفید باشد. همچنین در جایی که کابل‌های اترنت طولانی وجود دارد، احتمالاً با دیگران اجرا می‌شود، می‌تواند به شناسایی کابل‌ها کمک کند. در برخی موارد ممکن است یک کد رنگ کابل اترنت برای کابل‌هایی با کاربردهای مختلف یا کابل‌هایی که به شاخه‌های مختلف شبکه محلی متصل هستند، ابداع شود، از رنگ‌های کابل می‌توان به خوبی استفاده کرد. برای استفاده خانگی در شبکه‌های محلی خانگی، پیچیدگی بسیار کمتر است و کد رنگی سیم‌ها معمولاً مسئله‌ای نیست. در اینجا ممکن است انتخاب رنگ مورد نیاز باشد تا آن را کمتر برجسته کند. خاکستری ممکن است انتخاب خوبی باشد زیرا کاملاً خنثی می‌باشد، اگرچه رنگ‌های بیشتری برای روشن کردن سیم‌ها وجود دارد.
  • تامین کنندگان: تامین کنندگان مختلفی برای کابل‌های اترنت وجود دارد. برخی ممکن است تامین کنندگان متخصص باشند و برخی دیگر مانند آمازون تعداد زیادی اقلام دیگر را نیز ذخیره می‌کنند. برای تأسیسات تجاری، معمولاً باید به تأمین‌کننده‌ای مراجعه کرد که با آن حساب کاربری وجود دارد تا بتوان اقلام را خریداری کرد و تعداد تأمین‌کنندگان مختلف شرکت به حداقل برسد. از تامین کنندگان مختلف کیمیک آسان است و تحویل معمولاً بسیار سریع می‌باشد. اگر کیفیت یک مشکل است، می‌توان یک برند معتبر را از لیست عظیم اقلام موجود انتخاب کرد. در موارد دیگر ممکن است یک تامین کننده متخصص فناوری اطلاعات یا کابل انتخاب شود. همیشه تعادلی بین عملکرد از جمله قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و هزینه وجود دارد. با این حال، کیفیت اکثر کابل‌ها بسیار خوب است و عملکرد آن به انتخاب نوع دسته بستگی دارد.
  • خلاصه انتخاب کابل اترنت: تصمیم بزرگ هنگام خرید کابل‌های اترنت، انتخاب بهترین کابل است. سود عملکرد نسبت به هزینه برای مصارف خانگی کابل Cat 5e در حال حاضر به طور کلی برای اکثر برنامه‌ها کافی است، اگرچه در سال‌های آینده ممکن است با افزایش بیشتر سرعت‌ها را محدود کنند. اتصال به اینترنت معمولاً قسمت اصلی است و اگر به طور مداوم فایل‌های بزرگ را منتقل نمی‌کنید، استفاده از کابل Cat 6 یا Cat 7 تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند. در هر صورت تمام تجهیزات اترنت باید به هر حال از سرعت‌های بالاتر پشتیبانی کنند و هر گونه انتقال به صورت پیش فرض به عنصر کمترین سرعت در هر اتصال خواهد بود. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین سرعت‌ها را دریافت می‌کنید، کابل‌های Cat 6 و Cat 6a شرط خوبی هستند. آن‌ها اغلب بیش از Cat 5 هزینه ندارند و برای محافظت در آینده گزینه عاقلانه‌ای می‌باشند. همچنین Cat 5 در حال حاضر منسوخ شده است، بنابراین بهتر است از آن استفاده نکنید. کابل‌های Cat 7 در حال حاضر مزیت زیادی نسبت به Cat 6a در شرایط واقعی ندارند. گفته می‌شود که آن‌ها محافظت بهتری ارائه می‌دهند و این می‌تواند به حفظ سرعت در جایی که کابل‌های اترنت طولانی نیاز است کمک کند. بنابراین برای کابل‌هایی که مثلاً برای سیم‌کشی منزل نصب می‌شوند، اغلب بهتر است هزینه اضافی را برای اطمینان از بهترین سرعت پرداخت کنید و این امر سیستم را تا زمانی که ممکن است در آینده محافظت می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کابل شبکه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کابل شبکه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کابل شبکه Cat6 لگرند مدل PRK-CCA

کابل شبکه Cat6 لگرند مدل PRK-CCA

مشخصات

  • مشخصات فنی
    کابل cat6 SFTP از نوع CCA
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کابل شبکه S/FTP CAT6 گیگافلکس مدل GI-SFTP

کابل شبکه S/FTP CAT6 گیگافلکس مدل GI-SFTP

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پشتیبانی از سرعت انتقال اطلاعات تا ۱۰Gbps — پشتیبانی از فرکانس ۲۵۰MHZ — دارای شیلد و فویل SFTP تست فلوک پاس — با قابلیت ۱۰۰ اهم — پوشش کابل PVC — نوع ساختار ۸ هسته — رنگ طوسی — هسته سیم ۲۴AWG — مورد استفاده اتصال سوئیچ ها ، مودم و …
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۴
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱۰۰۰Mbps

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کابل شبکه CAT5 مدل KD205

کابل شبکه CAT5 مدل KD205

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 5

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کابل شبکه Cat6 لگرند مدل SFTP

کابل شبکه Cat6 لگرند مدل SFTP

مشخصات

  • مشخصات فنی
    کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱ گیگا بایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کابل شبکه CAT6 لگرند مدل PRK-CCA

کابل شبکه CAT6 لگرند مدل PRK-CCA

مشخصات

  • مشخصات فنی
    کابل cat6 UTP از نوع CCA
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کابل شبکه CAT6 مدل NV44-12

کابل شبکه CAT6 مدل NV44-12

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -فرکانس : ۲۵۰ MHZ -افت سیگنال :۱۹.۸ db -سوکت RJ45 -UTP -روکش PVC مقاوم -کانکتور با کیفیت پلی کربنات
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۴
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱Gbps/100m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کابل شبکه CAT6 کی نت مدل KN61

کابل شبکه CAT6 کی نت مدل KN61

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    حداکثر ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کابل شبکه CAT7 اوریکو مدل PUG-C7 طول ۸ متر

کابل شبکه CAT7 اوریکو مدل PUG-C7 طول 8 متر

مشخصات

  • مشخصات فنی
    جنس سیم: مس خالصدارای کانکتورهایی با پین های روکش فلز طلا جنس روکش: PVC، مقاوم در برابر آب، نور خورشید، انجمادتماشای فیلم های ۱۰۸۰p بدون بافرینگ و انتظارانجام بازی بدون لگسازگار با تمامی دستگاه ها با رابط Rj45
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۸
  • طبقه‌بندی
    Cat 7
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱۰۰۰۰Mbps

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کابل شبکه Cat 6 SFTP نگزنس تست فلوک به طول ۵۰۰ متر

کابل شبکه Cat 6 SFTP نگزنس تست فلوک به طول 500 متر

مشخصات

  • مشخصات فنی
    شرکت سازنده: نگزنس نوع کابل : SFTP طبقه بندی : Cat 6متراژ حلقه : ۵۰۰ متریبسته بندی : کارتنیجنس روکش : LSZHویژگی ها : ضمانت نامه کتبی پاس کردن تست فلوک
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کابل شبکه CAT8 یوگرین مدل NW153 طول ۲ متر

کابل شبکه CAT8 یوگرین مدل NW153 طول 2 متر

مشخصات

  • مشخصات فنی
    شتیبانی از سرعت انتقال اطلاعات تا ۴۰Gbpsپشتبانی از فرکانس ۲۰۰۰MHZدارای درپوشدارای تیغه های فلزی با روکش طلادارای شیلد و فویل SFTPتست فلوک پاس
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۴
  • طبقه‌بندی
    Cat 7A
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۴۰Gbps

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کابل شبکه پچ کورد Cat6 بلدن مدل ۱۰m

کابل شبکه پچ کورد Cat6 بلدن مدل 10m

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کابل شبکه Cat6 مدل SFTP Outdoor

کابل شبکه Cat6 مدل SFTP Outdoor

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کابل شبکه CAT6 لگرند مدل CCA

کابل شبکه CAT6 لگرند مدل CCA

مشخصات

  • مشخصات فنی
    UTP , CCA
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کابل شبکه Cat6 لگرند مدل utp

کابل شبکه Cat6 لگرند مدل utp

مشخصات

  • مشخصات فنی
    برند: لگراندکشور سازنده: فرانسهدسته بندی: Cat6نوع: Utp (بدون شیلد و فویل)روکش: Pvcمتراژ: ۳۰۵ متریمغزی: تمام مس (CCC)تست فلوک: پرمننتتضمین تست فلوک: دارد
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۶.۵ میلی‌متر
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱ گیگابیت بر ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کابل شبکه CAT6 لوتوس مدل UTP/CCA

کابل شبکه CAT6 لوتوس مدل UTP/CCA

مشخصات

  • مشخصات فنی
    کابل شبکه UTP CAT6 لوتوس ,۱۰۰ متر, جنس بدنه PVC و متریال: (CCA)
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱۰-۱۰۰-۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کابل شبکه CAT6 UTP لوتوس مدل سوکت فلزی طول ۲۰ متر

کابل شبکه CAT6 UTP لوتوس مدل سوکت فلزی طول 20 متر

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کابل شبکه Cat6 لگرند مدل utp

کابل شبکه Cat6 لگرند مدل utp

مشخصات

  • مشخصات فنی
    شرکت سازنده: لگراند نوع کابل : SFTP طبقه بندی : Cat 6 متراژ حلقه : ۳۰۵ متری بسته بندی : کارتنی جنس روکش : PVC
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کابل شبکه Cat6 نگزنس مدل CU

کابل شبکه Cat6 نگزنس مدل CU

مشخصات

  • مشخصات فنی
    کابل شبکه SFTPمغز مسشیلد آلومینیوم
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کابل شبکه Cat6 نگزنس مدل P1AO100OK

کابل شبکه Cat6 نگزنس مدل P1AO100OK

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پوشش کابل : PVCپهنای باند پوشش دهی : ۱۰۰۰Mbpsنوع ساختار : ۸ هستهرنگ : نارنجیهسته سیم: ۳۲AWGمورد استفاده : اتصال سوئیچ ها ، مودم و …
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۳۲
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱۰۰۰Mbps

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کابل شبکه CAT6 مدل NV5-6 رنگ آبی

کابل شبکه CAT6 مدل NV5-6 رنگ آبی

مشخصات

  • مشخصات فنی
    روکش pvcتمام مسکانکتور RJ45کانکتور از جنس پلی کربناتمغزی تمام مس
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱Gbps/100m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کابل شبکه CAT5E دی-نت به طول ۵ متر

کابل شبکه CAT5E دی-نت به طول 5 متر

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 5e

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کابل شبکه CAT6 مدل NV3-6 رنگ زرد

کابل شبکه CAT6 مدل NV3-6 رنگ زرد

مشخصات

  • مشخصات فنی
    روکش pvcتمام مسکانکتور RJ45کانکتور از جنس پلی کربناتمغزی تمام مس
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱Gbps/100m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کابل شبکه Cat 6 لگراند مدل SFTP

کابل شبکه Cat 6 لگراند مدل SFTP

مشخصات

  • مشخصات فنی
    شرکت سازنده: لگراند نوع کابل : SFTPطبقه بندی : Cat 6جنس روکش : PVCبدون تست
  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کابل شبکه CAT6 مدل K64 طول ۲۵ متر

کابل شبکه CAT6 مدل K64 طول 25 متر

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کابل شبکه Cat6 نگزنس مدل P1AO50OK

کابل شبکه Cat6 نگزنس مدل P1AO50OK

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پوشش کابل : PVCپهنای باند پوشش دهی : ۱۰۰۰Mbpsنوع ساختار : ۸ هستهرنگ : نارنجیهسته سیم: ۳۲AWGمورد استفاده : اتصال سوئیچ ها ، مودم و …
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۳۲
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱۰۰۰Mbps

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کابل شبکه پچ کورد Cat6 بلدن مدل ۱۰m

کابل شبکه پچ کورد Cat6 بلدن مدل 10m

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کابل شبکه CAT6 مدل STb25-6

کابل شبکه CAT6 مدل STb25-6

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -فرکانس : ۲۵۰ MHZ-افت سیگنال :۱۹.۸ db-تمام مس-سوکت RJ45-UTP-روکش PVC مقاوم-کانکتور با کیفیت پلی کربنات
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۴
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱Gbps/100m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کابل شبکه CAT6 مدل STy25-6

کابل شبکه CAT6 مدل STy25-6

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -فرکانس : ۲۵۰ MHZ-افت سیگنال :۱۹.۸ db-تمام مس-سوکت RJ45-UTP-روکش PVC مقاوم-کانکتور با کیفیت پلی کربنات
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۴
  • طبقه‌بندی
    Cat 6
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱Gbps/100m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کابل شبکه Cat6 تسکو مدل TCN630CCU

کابل شبکه Cat6 تسکو مدل TCN630CCU

مشخصات

  • طبقه‌بندی
    Cat 6

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کابل شبکه CAT5 تسکو مدل TNC510

کابل شبکه CAT5 تسکو مدل TNC510

مشخصات

  • مشخصات فنی
    نوع سوکت : UTP پلاستیکی سرعت انتقال اطلاعات : ۱۰۰Mbpsافت سیگنال : ۰.۵DBفرکانس : ۲۵۰-۳۵۰HZجنس : CCA (آلومینیوم با روکش مس)
  • AWG (ضخامت کابل)
    ۲۴
  • طبقه‌بندی
    Cat 5
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۱۰۰Mbps

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کابل شبکه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شارژر گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا