ابزار سلامتلوازم آرایشی

کرم روشن کننده، راهنمای خرید بهترین کرم روشن کننده صورت قوی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کرم روشن کننده باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پوست ما تقریباً هر روز در معرض آلودگی، خاک، گرد و غبار، اشعه خورشید و شرایط آب و هوایی بی‌رحمانه قرار می‌گیرد. همه این عوامل باعث ایجاد پوستی کدر، خشک و ناقص می‌شوند. با این حال، لکه های تیره و تیرگی روی پوست را می‌توان با استفاده از یک کرم روشن کننده پوست با کیفیت مناسب محدود کرد. علاوه بر این، بازار زیبایی مملو از چنین کرم‌هایی است. کرم‌های روشن‌کننده پوست روی رنگدانه‌های پوست اثر می‌گذارند، لکه‌های تیره و تیرگی را کاهش می‌دهند، در نتیجه پوستی بدون لک و درخشان به شما می‌دهند. کرم‌ روشن کننده پوست محصولی است که برای سفید کردن و روشن کردن پوست طراحی شده تا سلول‌های پوست را هدف قرار دهند و سطح ملانین را کاهش دهند. ملانین رنگدانه‌ای است که توسط سلول‌های پوست تولید می‌شود. این مشخص می‌کند که پوست ما چقدر روشن یا تیره به نظر می‌رسد.

محصولات روشن کننده پوست می‌توانند به شکل کرم، لوسیون، روغن و سرم باشند. کرم‌ها و روغن‌ها معمولا سنگین تر هستند و برای پوست‌های خشک بهتر عمل می‌کنند. اگر پوست شما تمایل به سمت چرب دارد، ممکن است بخواهید سرم سبک تری را انتخاب کنید. متخصص پوست می‌تواند به شما توصیه کند که کدام نوع برای پوست شما بهتر است. انواع مختلفی از کرم روشن کننده پوست به صورت آنلاین و بدون نسخه (OTC) در دسترس هستند. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از کرم روشن کننده پوست با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید. محصولات تجویزی به طور منظم از نظر ایمنی و اثربخشی آزمایش می‌شوند، برخلاف محصولات OTC که می‌توانند حاوی مواد خطرناک باشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کرم روشن کننده پوست را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کرم روشن کننده آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کرم روشن کننده باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کرم روشن کننده پوست چیست؟

کرم‌های روشن کننده که به عنوان کرم‌های روشن کننده پوست نیز شناخته می‌شوند، برای روشن کردن رنگ پوست طراحی شده‌اند. این کرم‌ها اغلب برای درمان نقاط تیره پوست مانند لکه‌های ناشی از افزایش سن یا جای آکنه استفاده می‌شوند. آن‌ها گاهی اوقات برای روشن کردن پوست به طور کلی استفاده می‌شوند. در حالی که این کرم‌ها را می‌توان برای شرایط خاص پوستی تجویز کرد، اما می‌توانند عوارض جانبی داشته باشند. این خطرات می‌تواند جدی باشد، به خصوص با کرم‌های بدون نسخه که ممکن است از نظر ایمنی آزمایش نشوند. این مقاله نحوه عملکرد کرم‌های روشن کننده پوست را مورد بحث قرار می‌دهد. همچنین شرایطی را که می توانند درمان کنند و خطرات استفاده از آن‌ها را پوشش می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالم لب

آیا کرم های سفید کننده موثر هستند؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که این کرم‌های روشن کننده پوست رنگ پوست شما را روشن کنند. اما این کرم‌ها در روشن‌کردن لکه‌های کدر مفید هستند و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب جلوگیری می‌کنند.

چه مدت طول می‌کشد تا کرم‌های روشن کننده پوست عمل کنند؟

در بیشتر موارد، کرم‌های روشن کننده پوست پس از چهار هفته استفاده، نتایج موثری به شما می‌دهند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است بیشتر طول بکشد.

انواع کرم روشن کننده و سفید کننده پوست:

در حالی که نگاه کردن به فرمول یک محصول به عنوان یک اصل مهم است، برخی از مواد تشکیل دهنده وجود دارد که ارزش توجه به آن‌ها را دارد. در اینجا پایین‌ترین سطح رایج ترین آن‌ها آمده است:

  1. کرم حاوی ویتامین C: یک آنتی اکسیدان است که به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال آزاد کمک می‌کند، از تولید کلاژن و دفاع پوست در برابر عوامل استرس‌زای محیطی حمایت می‌کند. فرآورده‌های ویتامین C اغلب از نظر قدرت متفاوت هستند. به عنوان یک قاعده کلی، سرم‌ها نسخه غلیظ تری را ارائه می‌دهند که اگر به دنبال هدف قرار دادن مسائل خاصی مانند رنگ ناهموار یا استحکام پوست هستید، عالی است. همچنین می‌توان آن را در محصولات دیگر، مانند کرم‌های دور چشم که برای سیاهی دور چشم ساخته شده‌اند و همچنین پاک‌کننده‌ها، آب‌های مایسلار، تونرها، مرطوب‌کننده‌ها و ماسک‌ها نیز یافت تا به محصولات اصلی شما فواید درخشندگی بیشتری بدهد.
  2. کرم حاوی آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs): شناخته شده‌ترین آن‌ها AHA‌ها اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک هستند که زمانی که به صورت موضعی استفاده شوند، می‌توانند به لایه برداری مجدد اپیدرم کمک کنند و بقیه محصولات شما را قادر می سازد تا عمیق تر نفوذ کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به یکنواختی رنگ پوست، به تولید کلاژن کمک کنند و به ویژه برای افرادی که پوست خشک دارند، انتخاب خوبی هستند. اگر پوست حساسی دارید، یک گزینه با درصد کم یا یک AHA ملایم تر مانند اسید ماندلیک یا مفید برای پوست‌های چرب و احتقان را امتحان کنید زیرا وزن مولکولی بزرگتر آن در مقایسه با سایر AHA‌ها به آن اجازه می‌دهد آهسته تر نفوذ کند.
  3. کرم حاوی اسیدهای بتا هیدروکسی (BHAs): BHA‌ها لایه بردارهای محلول در روغن هستند و برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند یا اگر نگرانی اصلی شما لکه ها یا منافذ مسدود شده باشد، انتخابی عالی هستند. شناخته شده ترین BHA اسید سالیسیلیک است که مانند AHA‌ها به گردش سلولی و لایه برداری کمک می‌کند.‌
  4. کرم حاوی اسیدهای پلی هیدروکسی (PHAs): این اسیدهای لایه بردار مخصوصاً برای انواع پوست‌های حساس یا دهیدراته عالی هستند زیرا رطوبت را جذب می‌کنند و مولکول های آن‌ها به تدریج نسبت به سایر اسیدهای لایه بردار نفوذ می‌کنند. نمونه‌های رایج گلوکونولاکتون، لاکتوبیونیک و مالتوبیونیک هستند. اینها همراه با AHA‌ها و BHA‌ها را می توان در لایه بردارهایی که معمولاً بین پاک کننده و مرطوب کننده شما قرار می گیرند و همچنین ماسک‌ها یافت می‌شود. همچنین می توانند در پاک کننده‌ها یافت شوند، که تمایل دارند جایگزین ملایم تری برای کسانی که پوست ظریف تری دارند، ارائه دهند. اگر تازه با اسیدها آشنا هستید، هفته‌ای یک‌بار یکی از آن‌ها را در برنامه روزانه خود بگنجانید و ببینید که پوستتان چگونه است. از زیاده روی در مصرف آن احتیاط کنید زیرا این امر می تواند سد محافظ پوست را مختل کرده و منجر به تحریک شود.
  5. کرم حاوی رتینول: مشتق شده از ویتامین A، محصولات رتینول می‌تواند به از بین بردن همه چیز از ظاهر چین و چروک گرفته تا لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید کمک کند. رتینول علاوه بر کمک به تولید کلاژن و الاستین، گردش سلولی سطحی را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌تواند به باز کردن منافذ کمک کند و برای کسانی که پوست مستعد لک دارند، گزینه خوبی است. اگر تازه به سراغ محصول رتینول می‌روید، بهتر است کم و آهسته حرکت کنید تا تحریک پوست را به حداقل برسانید. مخصوصاً اگر سرم رتینول را انتخاب کرده‌اید. برای شروع یک گزینه با درصد پایین (۰.۰۱٪ تا ۰.۰۳٪) را انتخاب کنید، آن را یک بار در هفته در یک دوره شش هفته‌ای استفاده کنید تا ببینید پوست شما چگونه واکنش نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند ایده خوبی باشد که آن را روی یک مرطوب‌کننده قرار دهید تا در زمانی که پوست به آن عادت می‌کند، به عنوان محافظ عمل کند. . برای کاهش خطر ایجاد حساسیت، از مصرف آن با اسیدهای لایه بردار اجتناب کنید.
  6. کرم حاوی نیاسینامید: شکلی از ویتامین B3، نیاسینامید در مراقبت از پوست یک داروی همه جانبه است. علاوه بر کمک به بافت و تن، می تواند به کاهش ظاهر منافذ بزرگ شده کمک کند و از سد پوستی یا اولین خط دفاعی پوست در برابر از دست دادن رطوبت و آسیب‌های محیطی حمایت کند. از سرم‌های نیاسینامید گرفته تا مرطوب‌کننده‌ها، می‌توان آن را در طیف وسیعی از محصولات یافت بعلاوه، به خوبی با مواد مختلف دیگر از جمله رتینول‌ها و پپتیدها بازی می‌کند.
  7. کرم حاوی فیلترهای ضد آفتاب معدنی و شیمیایی: آسیب ناشی از نور خورشید می تواند باعث کدر شدن پوست و ایجاد رنگدانه شود. همچنین، اسیدهای لایه بردار و رتینول‌ها ممکن است باعث شود پوست نسبت به نور خورشید حساس‌تر شود و فیلترهای ضد آفتاب را بیش از پیش ضروری کنند. به دنبال محصولی باشید که طیف وسیعی از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش UVA و UVB را ارائه می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رول ضد تعریق زنانه

نکاتی برای استفاده از کرم روشن کننده:

  • نحوه استفاده دقیق از آن را بیاموزید و تمام دستورالعمل‌های روی برچسب را دنبال کنید.
  • خوددرمانی نکنید یا بدون مشورت با پزشکتان شروع به استفاده از یک محصول نکنید، به خصوص اگر شرایط پزشکی دیگری دارید.
  • قبل از درخواست محتوا را بررسی کنید. جیوه می‌تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند، بنابراین توصیه می‌شود از استفاده از محصولات حاوی جیوه خودداری کنید.
  • هنگام استفاده از کرم روشن کننده پوست از بیرون رفتن طولانی مدت خودداری کنید.
  • هنگام بیرون رفتن از منزل و هنگام استفاده از کرم روشن کننده پوست از ضد آفتاب استفاده کنید تا خطر اشعه‌های مضر UV را کاهش دهید.
  • در اطراف چشم یا سایر نواحی حساس پوست استفاده نکنید.

نکات مهم قبل از خرید کرم روشن کننده:

کرم هایی که دارای فیلتر UV هستند:

دلیل اصلی تیره شدن پوست قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. بهتر است از کرم سفید کننده پوست با فیلترهای UV استفاده کنید. این کرم‌ها نه تنها از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می‌کنند، بلکه از تیرگی ناشی از قرار گرفتن در معرض آن نیز جلوگیری می‌کنند. اگر از ضدآفتاب استفاده کنید، می‌توانید نتایج قابل مشاهده را به وضوح ببینید که به دلیل انسداد آن در برابر اشعه‌های مضر، پوست شما روشن‌تر به نظر می رسد. به طور مشابه، یک کرم سفید کننده با فیلترهای UV به کاهش و جلوگیری از تیرگی بیشتر کمک می‌کند. دو مؤلفه اصلی اشعه ماوراء بنفش تأثیرگذار عمدتاً UVA و UVB هستند.

  • اشعه UVA: این پرتوها همانهایی هستند که ۹۵ درصد به سطح زمین می‌رسند. می‌تواند باعث سرطان پوست، پیری پوست و چین و چروک شود. این پرتوها حتی قادر به نفوذ از شیشه نیز هستند.
  • اشعه UVB: آن‌ها می‌توانند باعث قرمزی و بثورات پوستی شوند. عامل مهم برنزه شدن است. با این حال، نمی‌تواند از طریق شیشه نفوذ کند.

ویتامین های سفید کننده:

مطمئن شوید که محصول سفید کننده پوستی که خریداری می‌کنید دارای ویتامین های C، B3، E، A و نیاسین باشد. این ویتامین‌ها تمایل دارند رنگ پوست شما را روشن کنند.

  • ویتامین A: این منبع مهم رتینول و بتاکاروتن است که از تغییرات رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.
  • ویتامین سی: مسئول حفظ بدن و همچنین ایمنی پوست است. اگر پوست شما سالم است، به خودی خود این تمایل را دارد که هایپرپیگمانتاسیون و لکه‌های تیره را برطرف کند.
  • ویتامین E:‌ هم در مرطوب کنندگی و هم در کاهش اسکارها عمل می‌کند.

اسید سالیسیلیک:

اگر قصد خرید یک محصول سفید کننده پوست را دارید، مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید که آیا اسید سالیسیلیک دارد یا خیر. اسید سالیسیلیک به روشن شدن پوست و از بین بردن جای زخم تا حد زیادی کمک می‌کند.

  • اسید سالیسیلیک برای رفع آکنه و جای زخم: این توانایی را دارد که تمام سلول‌های مرده را از بین ببرد و از ایجاد آکنه جلوگیری کند. همچنین مسئول روشن شدن خفیف جای زخم است.
  • اسید سالیسیلیک برای ضد پیری: اگر پوست روشن اما با چین و چروک دارید، ظاهر خوبی نخواهد داشت. بله، اسید سالیسیلیک از پیری جلوگیری می‌کند.
  • اسید سالیسیلیک برای روشن شدن پوست: هیدروکینون در مقادیر کمتری دارد و مسئول معکوس کردن آسیب خورشید است.

بدون مواد شیمیایی:

تعداد کمی از محصولات سفید کننده پوست مملو از مواد شیمیایی زیادی هستند که راه را برای بیماری های پوستی مختلف هموار می‌کنند. مواد شیمیایی مضر می‌توانند نتایج را زودتر نشان دهند و بیماری ها نیز زودتر بدن را آزار می‌دهند. هنگام خرید یک محصول سفید کننده پوست، مطمئن شوید که مواد شیمیایی زیر لیست نشده‌اند.

  • مرکوری: نتایج قابل مشاهده رعد و برق را نشان می‌دهد و بسیاری از محصولات با جیوه به عنوان یک ماده فعال در بازار وجود دارد. از محصولاتی با نام مواد تشکیل دهنده مانند کلمول و جیوه خودداری کنید. اینها اشکال مختلف جیوه هستند.
  • هیدروکینون: اگر در برخی اسیدهای دیگر مانند اسید سالیسیلیک موجود باشد، می‌توان آن را به طور طبیعی مصرف کرد. اما مصرف خالص و غلیظ روی پوست ممکن است اثرات مضری برای پوست داشته باشد.

ترشح سبوم:

در هنگام خرید کرم سفید کننده پوست باید به این نکته توجه کرد. زیرا بسیاری از محصولات دارای ترکیبات فعالی هستند که به مرطوب کردن پوست کمک می‌کنند. این می‌تواند اثرات نامطلوبی بر روی افرادی که قبلاً پوست مرطوب و چرب دارند، ایجاد کند.

  • روغن کاملیا: این روغن به کاهش تولید سبوم کمک می‌کند که از بروز آکنه جلوگیری می‌کند.
  • روغن درخت چای: این روغن حاوی کرم سفید کننده پوست می‌تواند از فعالیت‌های ضد باکتریایی جلوگیری کند، تولید سبوم را کاهش داده و از آکنه جلوگیری می‌کند.

عدم تولید بازیگران سفید:

برخی از کرم‌های سفید کننده ممکن است پس از استفاده از پوست، گچ سفیدی روی پوست ایجاد کنند. هنگام خرید کرم روشن کننده پوست، مطمئن شوید که با سایه شما مطابقت داشته باشد و رنگ سفیدی از خود به جای نگذارد. موادی مانند اکسید روی و اکسید تیتانیوم در این محصولات یافت می‌شوند که رنگ سفیدی از خود به جای می‌گذارند.

خواص ضد پیری:

هنگام خرید کرم سفید کننده پوست، به دنبال موادی باشید که پیری را سرکوب و به تاخیر می اندازد. پیری معمولا از ۳۰+ شروع می‌شود و دادن مکمل به پوست مهم است.

  • کلاژن: کلاژن طبیعی روی صورت کاهش می یابد و این منجر به پیری پوست و باعث ایجاد چین و چروک‌های ظریف می‌شود.
  • پرورتینول A: بسیاری از محصولات سفید کننده در بازار هستند که حاوی پرو رتینول A هستند که به کاهش خطوط ریز، چین و چروک و همچنین جلوگیری از پیری کمک می‌کند.

عوامل مرطوب کننده:

مهم است که کرم سفید کننده پوستی که انتخاب کرده‌اید حاوی عوامل مرطوب کننده باشد. زیرا هر چه پوست شما بیشتر خشک شود، پوست شما زودتر پیری را نشان می‌دهد.

  • رتینول، بنزن-۱ و اسیدهای گلیکولیک: همه این مواد مرطوب‌کننده‌های بسیار خوبی هستند و پوستی خوب و آبرسان ارائه می‌کنند.
  • سویا، عصاره شیرین بیان و آربوتین: این گیاهان نیز به مرطوب کردن پوست کمک می کنند.

روغن‌های‌ طبیعی:

اکثر برندها از روغن‌های طبیعی مانند روغن بادام، روغن ویتامین E و روغن توت در کرم‌های سفید کننده پوست خود استفاده می‌کنند. انتخاب چنین برندهایی از پوست شما در برابر مواد شیمیایی مضر و عوارض جانبی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

  • روغن بادام: این روغن سرشار از مواد مغذی است به طوری که با استفاده از پنج تایی اثر روشن کنندگی و سفید کنندگی دارد.
  • روغن توت: به عنوان جایگزینی برای هیدروکینون در نظر گرفته می‌شود زیرا در روشن شدن پوست موثرتر است و باعث تغذیه پوست می‌شود.

پزشک مشاور:

  • این مهم‌ترین قدم است زیرا ممکن است برخی نسبت به مواد خاصی حساسیت داشته باشند و برخی از محصولات به دلیل استفاده غیرقانونی از برخی مواد شیمیایی سرطان‌زا حتی در ایالات متحده ممنوع شده‌اند. استفاده زیاد از هیدروکینون می‌تواند آسیب جدی به پوست شما وارد کند. بنابراین حتماً تعداد مواد شیمیایی مورد استفاده در کرم های سفید کننده پوست را بررسی کنید.
  • قبل از خرید کرم‌های سفید کننده پوست، مطمئن شوید که تمام پیشنهادات ذکر شده در بالا را برای سلامت بهتر پوست بررسی کرده اید. به دنبال محصولات نادرست نباشید، فقط قیمت را در نظر داشته باشید. بسیاری از محصولات قابل اعتماد در بازار موجود است و می توانید قبل از خرید در مورد آن به خوبی تحقیق کنید. آرزو می‌کنم همه شما با پوستی زیبا بدرخشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کرم روشن کننده مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کرم روشن کننده ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کرم روشن کننده فیداوت مدل Pure Glow Vitamin C حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده فیداوت مدل Pure Glow Vitamin C حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • راهنمای استفاده
    هر روز بر روی پوست تمیز صورت ماساژ می دهیم.
  • شماره مجوز
    ۸۹۸۲۵۶۴۷
  • نوع عصاره
    آرگان، زیتون، آووکادو
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    محافظت کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    – روشن کنندگی لک و تیرگی- تسکین التهاب و قرمزی پوست- آبرسانی و تنظیم تعادل رطوبت پوست- حاوی فرم پایدار ویتامین سی- افزایش شفافیت پوست- حاوی ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدان- محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی- حاوی عصاره میوه پومیلو صورتی- حاوی نیاسین آمید برای کاهش تولید ملانین- حاوی روغن آووکادو برای تغذیه پوست- حاوی روغن زیتون- حاوی شی باتر- ایجاد پوستی سفیدتر، شفاف تر و تسکین یافته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کرم روشن کننده اکسیس وای مدل ۶+۱+۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده اکسیس وای مدل 6+1+1 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰
  • کاربرد
    صورت و گردن
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی
  • شماره مجوز
    ۱۶۳۰۳۸۱۸۳
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    فلیپ تاپ
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مغذی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کرم روشن کننده لاکورا مدل خاویار حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده لاکورا مدل خاویار حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • ویژگی‌ها
    روشن کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ژل کرم روشن کننده نوکس مدل Ultimate حجم ۵۰ میلی لیتر

ژل کرم روشن کننده نوکس مدل Ultimate حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۷۲۴۷۲۳
  • نوع عصاره
    آنتی اکسیدان، هیالورونیک اسید
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    شیشه
  • ویژگی‌ها
    روشن کننده
  • ویتامین‌های موجود
    C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ژل کرم روشن کننده اوله هنریکسن مدل سی راش حجم ۳۵ میلی لیتر

ژل کرم روشن کننده اوله هنریکسن مدل سی راش حجم 35  میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    صورت
  • شماره مجوز
    ۵۵۲۵۱۴۸۵۴۵۱۱۱۵۵
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • سایر توضیحات
    هیدراتاسیون شدید را به مدت ۲۴ ساعت فراهم می کند. به مبارزه با علائم قابل مشاهده پیری کمک می کند.خطوط ریز و چین و چروک ها را هدف قرار می دهد.بدون مواد منشا حیوانیوگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کرم روشن کننده دکتر کلوگل اسکین کِر مدل ۰۰۱ حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده دکتر کلوگل اسکین کِر مدل 001 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    کل بدن
  • شماره مجوز
    ۲۱۳۶۰۰۲۴۸۸۹
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کرم روشن کننده شب آیوما مدل Revelation حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده شب آیوما مدل Revelation حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • راهنمای استفاده
    شب ها لایه نازکی از کرم را روی صورت با ماساژ ملایم پخش کنید.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۶۸۹۶۱۲۶۸۶۹۵۲۱۵۱
  • نوع عصاره
    عصاره میوه لیچی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه
  • ویتامین‌های موجود
    B12

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کرم روشن کننده روز لافامه مدل ۰۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم  روشن کننده روز لافامه مدل 02 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و بدن
  • راهنمای استفاده
    کرم را صحیح روی پوست بمالید
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۶۸۴۹۸۷۸۹۷۸۶۵۴۵۴
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    لطافت‌بخش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کرم ژل روشن کننده اکسکلوسیو مدل اسلاویک بیوتی حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ژل روشن کننده اکسکلوسیو مدل اسلاویک بیوتی حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده کرم را هر صبح و شب بر روی پوست شسته شده صورت، گردن و نواحی یقه مالیده، آن را پخش نموده و با ظرافت ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    لهستان
  • شماره مجوز
    ۴۴۳۴۷۴.۱۷۵۲.۹۱۱۴
  • نوع عصاره
    عصاره سیب
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • سایر توضیحات
    بر پایه گنج طبیعت اسلاوهااز بین برنده پروسه تضعیف سلولهاجلوگیری از تشکیل چروک خطوط احساس (خط ابرو و خط خنده) و یا چروک ناشی از پوست خشکحاوی ۵ عنصر معدنی،کرم/ژل روشن کننده ، عصاره سیب و روغن بَرزکمنجر به رطوبت رسانیجذب سریعتقویت کشایی پوست یکنواخت سازی پوست آماده سازی پوست برای آرایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کرم روشن کننده پوست دکتر کلوگل اسکین کر مدل COLOR BALANCING حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده پوست دکتر کلوگل اسکین کر مدل COLOR BALANCING حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    کل بدن
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۸۸۶۰۷۳۴۱۶۵۷۰۶۵۸۶
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کرم روشن کننده اچ ال مدل VIT C حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده اچ ال مدل VIT C حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • راهنمای استفاده
    صبح و شب در نواحی صورت و گردن مالیده شود.
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۹۸۵۵۸۰۲۱۰۶
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سایر توضیحات
    محصول کشور سوئیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کرم روشن کننده و مرطوب کننده لانژه مدل creme de jour eclaircissante حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده و مرطوب کننده لانژه مدل creme de jour eclaircissante حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • راهنمای استفاده
    صبح ها روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۰۲۵۷۱۰۱۲۰۰۸
  • نوع عصاره
    زنبق ، چای سبز ،ارکیده ، بامبو ، کاملیا
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کرم روشن کننده بنوید مدل ۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده بنوید مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    ضد چروک
  • شماره مجوز
    ۲۲۱۸۹/۵۶
  • سازگار با پوست‌های
    آکنه‌ای
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پوست های دارای لک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کرم روشن کننده نوکس مدل Program حجم ۱۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده نوکس مدل Program حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و گردن
  • شماره مجوز
    ۱۷۲۴۷۲۳
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • ویژگی‌ها
    روشن کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کرم روشن کننده لانژه سری EXTREME VITALITY حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده لانژه سری EXTREME VITALITY حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۴۲۳۱۴۳۳۲۷۴۳۳۲۱۷
  • میزان AHA
    ندارد
  • نوع عصاره
    پرتغال
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • سایر توضیحات
    کرم شاداب کننده و انرژی بخش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کرم روشن کننده نوکس مدل Ultimate Glow حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده نوکس مدل Ultimate Glow حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • شماره مجوز
    ۳۵۸۷۹۲۵۳
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    شیشه
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کرم روشن کننده بیولاین مدل DOP11200 حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده بیولاین مدل DOP11200 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و گردن
  • راهنمای استفاده
    روزانه و شبانه مصرف شود
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۶۴۳۶۰۱۱۱۱۶۸۸۱۰۶۶۱۲۳
  • نوع عصاره
    Ascorbyl tetraisopalmitate , L-ascorbic acid, Ascorbyl Palmitate AGL Dipeptide Maslinic acid , Oxishield , Ectoine
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آنتی اکسیدان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کرم روشن کننده لیراک مدل detox حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده لیراک مدل detox حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • شماره مجوز
    ۳۵۶۸۹۵۴۴۵۶۷
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    سم زدایی پوست و محافظت از آن در برابر آلودگی و استرس‌های اکسیداتیوجلوگیری از پیری زودرس پوست بر اثر تخریب و تضعیف ناشی از سموم و رادیکال‌های آزادرفع خطوط سطحی ظریف و چین و چروک‌های نه چندان عمیق (خواص ضد پیری)تغذیه و آبرسانی موثر پوست در طول شب (ضد خشکی)تجدید کننده و بازسازی کننده سلول‌ های پوستدرخشان کننده و احیا کننده پوست کدر، تیره و خستهحاوی عصاره‌های گیاهی با خواص جوانساز و محافظت کنندهمناسب برای انواع پوست (چرب، مخالط، نرمال، حساس و خشک)مرطوب، نرم و لطیف کننده‌ی پوستحاوی رایحه گرفته شده از گل‌ها و گیاهان طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کرم روشن کننده اولاین مدل with 4D حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده اولاین مدل with 4D حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    تمام بدن
  • راهنمای استفاده
    روزانه بر روی پوست زیر بغل و ناحیه بیکینی و در صورت لزوم دیگر نقاط بدن استفاده شود.
  • شماره مجوز
    ۲۵۳۴۷۸۶۱
  • نوع عصاره
    نیاسین آمید
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • سایر توضیحات
    – افزایش سفیدی و روشن کنندگی نقاط حساس بدن- حاوی کمپلکس روشن کننده Lumiskin- مقابله با تولید ملانین- کاهش ناحیه های دو رنگ پوست- حاوی نیاسین آمید جهت رفع تیرگی های پوست- حاوی شی باتر جهت رطوبت و نرمی پوست های حساس- تسکین دهنده پوست- رطوبت رسانی ۴۸ ساعته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کرم روشن کننده در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فیجت اسپینر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا