آشپزخانهملزومات گردش و سفر

سیخ کباب، راهنمای خرید انواع سیخ کباب و جوجه کباب استیل، آلومینیوم و چوبی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سیخ کباب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کباب یکی از بهترین غذاهای اصیل ایرانی است، که طرفداران خاص خود را دارد. ایرانی‌ها به رسم اجداد و گذشتگان خود هنگام تفریح و بیرون رفتن از منزل در دامان طبیعت کباب درست می‌کنند. شما برای درست کردن این غذای خوشمزه نیاز به سیخ کباب دارید. کباب انواع مختلفی دارد که برای پخت هر نوع آن شما نیاز به یک سیخ کباب خاص دارید. این یک غذای راحت و سریع است که شما می‌توانید آن را جایگزین غذاهای فست فود کنید. از نظر ارزش غذایی زمانی که شما گوشت را کباب می‌کنید، ارزش غذایی آن بیشتر از زمانی حفظ می‌شود که شما آن را پخته مصرف می‌کنید. بنابراین شما در منزل خود نیاز به سیخ کباب دارید، تا در روزهای تعطیل یا زمانی که فرصت و حوصله پختن غذا را ندارید کباب درست کرده و از خوردن آن در کنار خانواده خود لذت ببرید. اگر قرار است، برای یک مهمانی کباب درست کنید، نیاز به تعداد بیشتری سیخ کباب دارید.

شما برای تهیه کردن کباب خانگی در اولین مرحله نیاز به یک کباب پز خانگی دارید و بعد از آن نیاز به تعدادی سیخ کباب دارید. در واقع با خرید گوشت، مرغ یا ماهی کار تمام است و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را به یک کباب لذیذ تبدیل کنید. البته برای کباب کردن مرغ، جیگر و گوجه فرنگی نیاز به سیخ جوجه کباب دارید که از نظر اندازه با نمونه کبابی اندازه آن مقداری باریک‌تر است. اما برای درست کردن کباب کوبیده شما نیاز به یک سیخ کباب پهن‌تر دارید. بعد از سیخ گرفتن شما کافی است، آن‌ها را روی آتش قرار دهید تا به نرمی پخته شوند. هر چه زمان بیشتری را به کباب کردن اختصاص دهید، کباب شما آب‌دار تر و خوشمزه‌تر می‌شود‌. همیشه برای سیخ‌های خود یک جای مخصوص خریداری کنید، زیرا وسیله‌ای تیز و بسیار خطرناک هستند و ممکن است به سلامت شما آسیب وارد نمایند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سیخ کباب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سیخ کباب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سیخ کباب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سیخ‌کباب چیست و چه کاربردی دارد؟

سیخ کباب ابزاری است، کشیده و باریک که از جنس فلز یا چوب ساخته می‌شود. از این ابزار برای نگهداشتن انواع گوشت، ماهی و مرغ برای روی آتش منقل جهت پخته و برشته شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیخ‌های فلزی از استیل ضد زنگ یا آلومینیوم و سیخ‌های چوبی از چوب درخت بامبو ساخته می‌شوند. برای اینکه ماده غذایی راحت‌تر وارد سیخ شما شود، معمولا نوک آن‌ها را تیز می‌کنند. برای جلوگیری از سوختن دست هنگام درست کردن کباب، با سیخ‌های فلزی معمولا برای آن‌ها دسته چوبی یا پلاستیکی درست می‌کنند که این دسته تا حد زیادی از سوختن دست جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید منقل سفری

انواع سیخ‌کباب از نظر نوع استفاده:

  • سیخ‌کباب کوبیده: این نوع کباب معمولا به وسیله گوشت چرخ کرده ورز داده شده و مقداری آرد و نمک تهیه می‌شود. سیخ مورد نیاز برای درست کردن این مدل کباب با سیخ‌های معمولی تفاوت دارند، اندازه آن‌ها مقداری پهن‌تر از سیخ‌های جوجه می‌باشد. معمولا فلزی هستند و نوک آن‌ها زیاد تیز نیست. تنها کاربردی که این مدل دارد، برای تهیه کباب کوبیده است و کاربرد دیگری ندارد.
  • سیخ جوجه کباب: این مدل سیخ از نظر اندازه با نمونه قبلی تفاوت دارد. اندازه آن‌ها نسبت به نمونه قبلی مقداری باریک‌تر و نوک آن خیلی تیز تر است. از این سیخ می‌توان برای کباب کردن انواع: گوشت، مرغ، ماهی، گوجه فرنگی، فلفل و جیگر استفاده کرد. این سیخ‌ها هم از جنس فلز و هم از جنس چوب تهیه می‌شوند. مدل‌های فلزی معمولا دارای دسته چوبی یا پلاستیکی می‌باشند. کاربرد این سیخ نسبت به نمونه قبلی بیشتر است زیرا انواع گوشت، مرغ و ماهی را با آن می‌توان کباب کرد.

انواع سیخ کباب از نظر جنس آن‌ها:

  1. سیخ‌کباب استیل: استیل یک فلز ضد زنگ و مقاوم است، سیخ‌هایی که از این فلز ساخته می‌شوند، خیلی راحت و سریع تمیز می‌شوند. تبادل دمایی کمتری دارند، یعنی بدون داشتن دسته کمتر دسته آن‌ها داغ می‌شود. نوک تیز آن‌ها اصلا کند نمی‌شود و تیزی آن‌ها در حدی است که به راحتی می‌توان آن را وارد بافت انواع گوشت، مرغ و ماهی کرد. تنها ایرادی که به این نمونه وارد می‌شود، قیمت بالای آن‌ها می‌باشد.
  2. سیخ‌کباب ورق سفید: ورق سفید یا همان ورق کالوانیزه به هیچ عنوان دچار زنگ ضدگی نمی‌شود. این مدل شباهت زیادی به نمونه استیل دارد. زیرا هم راحت تمیز می‌شوند و هم نوک تیزی دارند. از این مدل می‌توان به راحتی برای کباب کردن انواع گوشت، ماهی و مرغ استفاده کرد. دسته آن‌ها داغ می شود، پس بهتر است، مدل‌های دسته‌دار یا دسته بلند را خریداری کنید تا دست شما دچار سوختگی نشود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به قیمت ارزان آن‌ها اشاره کرد.
  3. سیخ‌کباب آلومینیوم: آلومینیوم یک فلز ضد زنگ و سبک است، بنابراین یک گزینه مناسب جهت خرید سیخ‌های سفری می‌باشد. نوک این سیخ‌ها اصلا تیز نمی‌شود و در صورت تیز شدن خیلی سریع کند می‌شود. به همین دلیل بیشتر سیخ‌هایی که از این جنس ساخته می‌شوند برای کباب کوبیده هستند. متاسفانه مقاومت کمی دارند و هنگام سیخ گرفتن کج می‌شوند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود، تبادل دمایی زیاد آن‌ها است، زیرا دسته آن‌ها سریع داغ می‌شود.
  4. سیخ‌کباب چوبی: این مدل در دسته سیخ‌های کبابی سفری یکبار مصرف قرار می‌گیرند. تنها یک بار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، زیرا قابلیت شستشو ندارند. در صورت کثیف شدن معمولا دور ریخته می‌شوند. اندازه آن‌ها کوچک بوده و وزن کمی دارند، بنابراین به راحتی درون کوله پشتی قرار می‌گیرند. تنها مشکل آن‌ها اندازه آن‌ها می‌باشد که برای استفاده از آن‌ها نیاز به تعداد بیشتری دارید. قیمت آن‌ها هم به حدی زیاد نیست که توان خرید آن‌ها را نداشته باشید. این سیخ معمولا به منظور تهیه جوجه کباب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از سیخ کباب:

  • این وسیله باعث می‌شود، گوشت و مواد غذایی شما با فاصله مشخصی از آتش به خوبی پخته و مغز پخت شوند و بدون سوختن دست آن‌ها را جا‌به‌جا کنید.
  • قیمت آن نسبت به قابلمه و دیگر وسایل آشپزی ارزان‌تر بوده و غذاهایی که با سیخ تهیه می‌شوند، را با سرعت بیشتری می‌توان آماده کرد.
  • از سوختن دست شما هنگام کباب کردن گوشت، مرغ و ماهی جلوگیری می‌کند، زیرا بین دست شما و آتش یک فاصله ایمن ایجاد می‌کند.
  • جنس بدنه سیخ به گونه‌ای است که مواد غذایی چسبیده به آن به راحتی جدا می‌شوند و خیلی ساده می‌توان آن را را شستشو داد.

بهترین مارک سیخ کباب:

شاید کار ساده‌ای نباشد که بخواهیم یک برند خواص را به عنوان بهترین مارک سیخ‌کبابی به شما معرفی کنیم، زیرا برندهای با کیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت می‌کنند و معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک سیخ بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای سیخ‌کبابی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سیخ‌کبابی بازرگانی سقایی
  • سیخ‌کبابی واته
  • سیخ‌کبابی ذغال گستر
  • سیخ‌کبابی مینیاتوری
  • سیخ‌کبابی لیون
  • سیخ‌کبابی او آر جی
  • سیخ‌کبابی تتیس
  • سیخ‌کبابی سودا
  • سیخ‌کبابی ای بی سی
  • سیخ‌کبابی چیران

سیخ کباب از کجا بخریم؟

روش‌های خیلی زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید سیخ مورد نظر خود را خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای خرید این وسیله از یک روش خاص وجود ندارد و شما از هر روشی که دوست داشته باشید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک روش‌های خرید این محصول را به شما معرفی کنیم‌، یک پروسه زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از این رو به شما دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل زندگی خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان تنوع محدود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما باید حتما نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی سیخ‌کباب: برخلاف روش قبلی در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کباب پز

نکات مهم برای خرید سیخ کباب:

  1. قیمت سیخ: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید سیخ‌کبابی توجه به قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید سیخ را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع سیخ: همان طور که می‌دانید سیخ‌کباب انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع کباب و نیاز خود نوع سیخ خود را انتخاب کنید. سیخ‌ مخصوص کباب کوبیده معموله پهن بوده و نوک چندان تیزی ندارد، اما سیخ مخصوص جوجه کباب مقداری نازک‌تر از کوبیده است و نوک تیزتری دارد. سیخ‌های جیگر کباب از تمام مدل‌ها نازک‌تر و تیز‌تر می‌باشند.
  3. جنس سیخ: سیخ هم می‌تواند از جنس فلز باشد و هم چوبی که معروف‌ترین چوبی که سیخ از آن ساخته می‌شود، چوب بامبو می‌باشد. سیخ‌های فلزی هم از فلزاتی مانند ورق سفید، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند که در بین آن‌ها استیل بهترین جنس می‌باشد، زیرا هم مقاوم‌تر است و هم راحت‌تر تمیز می‌شود. در بین دو نمونه ورق سفید و آلومینیوم هم ورق سفید بهترین گزینه است. زیرا ویژگی‌های استیل را دارد و قیمت آن خیلی ارزان‌تر از استیل می‌باشد. متاسفانه سیخ آلومینیوم به دلیل داغ شدن بیش از حد کمتر استفاده می‌شود.
  4. اندازه سیخ: همیشه سیخ‌هایی را انتخاب کنید که طول بلندتری دارند، به خصوص اگر منقل شما بزرگ است، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید. زیرا دسته سیخ‌های کوتاه خیلی سریع داغ می‌شود و موقع کار با آن‌ها دست شما دارای جراحت و سوختگی می‌شود. اما اگر طول سیخ شما بلند باشد، امکان داغ شدن دسته سیخ خیلی کمتر از زمانی است که دسته آن کوتاه است. در این حالت دسته سیخ یا اصلا داغ نمی‌شود و یا در حدی نیست که باعث سوختن دست شما شود.
  5. تعداد اعضای خانواده: شما باید سیخ را با توجه به جمعیت خانواده خود خریداری کنید، البته باید به اندازه منقل کباب هم توجه نمائید که ظرفیت چند سیخ را دارد. اگر خانواده پر جمعیتی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم تعداد بیشتری سیخ را خریداری کنید. در غیر این صورت شما مجبور می‌شوید بعد از درست شدن هر سیخ کباب، سیخ‌ها را سرد کرده و مجدد از آن‌ها استفاده کنید، اما اگر به تعداد سیخ توجه داشته باشید این مشکل به وجود نمی‌آید.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم در مورد خرید این وسیله ارزشمند مشکل دارید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای متفرقه بروید. زیرا با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از سیخ کبابی:

  • همیشه بعد از پایان کار سیخ‌های خود را شستشو دهید، در صورت کهنه شدن چربی روی سیخ‌ها پاک کردن آن مشکل می‌شود.
  • هیچ وقت نباید سیخ‌کبابی را خم کرده و از آن به عنوان انبر زغال استفاده کنید، زیرا کج شده و هرگز به فرم قبلی خود باز نمی‌گردد.
  • سیخ‌ها را درون محفظه مخصوص خود قرار دهید، با این کار سیخ‌های شما تمیز مانده و گم نخواهند شد.
  • درست است که اکثر سیخ‌ها از جنس ضد زنگ ساخته می‌شوند، اما این موضوع به این معنا نیست که مجاز هستید آن‌ها را در جای مرطوب نگهداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سیخ کبابی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سیخ کباب ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سیخ کباب مدل P6 بسته ۶ عددی

سیخ کباب مدل P6 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • جنس بدنه
    بامبو
  • سایر توضیحات
    تولید شده از چوب صنوبرارائه شده در بسته بندی ۶ عددیچندبار مصرففقط مناسب جهت استفاده درون تابه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جای سیخ کد ۶۶ به همراه ۶ عدد سیخ جوجه کباب

جای سیخ کد 66 به همراه 6 عدد سیخ جوجه کباب

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سیخ کباب کوبیده کد S012 بسته ۶ عددی

سیخ کباب کوبیده کد S012 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۳×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    -۶ عدد سیخ کوبیده بلند ۶۳ سانتی متری در ۱ بسته- جنس: گالوانیزه ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کباب پز دادلیسان مدل ۱۰ سیخ استاندارد ۲۰۲۳

کباب پز دادلیسان مدل 10 سیخ استاندارد 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x27x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    جنس استیل – بدون دود – دارای x20x سیخ x10x سیخ جوجه زن و x10x سیخ کباب زن – دارای سینی با جنس استیل – بدون دود – قابلیت تنظیم حرارت – دستگیره برای جابه جایی دارد – نوع سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز مایع کپسولی -مناسب برای پخت انواع گوشت حیوانی گوشت مرغ گوشت ماهی سیب زمینی قارچ سوسیس- دور بر دقیقه موتور: ۴ دور در دقیقه-xxxبه دلیل ایرادات استاندارد (استفاده خطرناک از آن به عنوان بخاری) جای دودکش با نظر سازمان استاندارد توسط سازنده حذف شده استxxx

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سیخ کباب مدل ۱۷۰ بسته ۶ عددی

سیخ کباب مدل 170 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x2x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کباب پز مدل دادلیسان ۱۴ سیخ بدون دود

کباب پز مدل دادلیسان 14 سیخ بدون دود

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x24x53 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سیخ کباب عروس مدل Sk60 بسته ۶ عددی

سیخ کباب عروس مدل Sk60 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۷۳ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    بدنه استیلضد زنگطول مناسبضخامت مناسبمستحکمبا دوام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سیخ کباب حیران مدل pg مجموعه ۲۴ عددی به همراه جای سیخ

سیخ کباب حیران مدل pg مجموعه 24 عددی به همراه جای سیخ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸×۱.۸×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۶۵ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    ابعاد سیخ استیل جوجه : طول ۵۸ سانتی متر _ عرض ۹ میلی متر _ ضخامت ۱.۵ میلی متر ابعاد سیخ استیل جگر : طول ۵۰ سانتی متر _ عرض ۵ میلی متر _ ضخامت ۱.۵ میلی مترابعاد سیخ استیل کوبیده : طول ۵۸ سانتی متر _ عرض ۱۸ میلی متر _ ضخامت ۱.۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کباب پز دادلیسان مدل ۱۴ سیخ استاندارد ۲۰۲۳

کباب پز دادلیسان مدل 14 سیخ استاندارد 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x26x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    جنس استیل – بدون دود – دارای x28x سیخ x14x سیخ جوجه زن و x14x سیخ کباب زن – دارای سینی با جنس استیل – بدون دود – قابلیت تنظیم حرارت – دستگیره برای جابه جایی دارد – نوع سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز مایع کپسولی -مناسب برای پخت انواع گوشت حیوانی گوشت مرغ گوشت ماهی سیب زمینی قارچ سوسیس- دور بر دقیقه موتور: ۴ دور در دقیقه-xxxبه دلیل ایرادات استاندارد (استفاده خطرناک از آن به عنوان بخاری) جای دودکش با نظر سازمان استاندارد توسط سازنده حذف شده استxxx

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سیخ کباب گوریلا کد YP-KOBIDEH05 مجموعه ۵ عددی

سیخ کباب گوریلا کد YP-KOBIDEH05 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴x2x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۵ عددی سیخ کوبیده گوریلا- دارای روکش استیل ضد زنگ- مخصوص کوبیده – طول سیخ ها : ۶۴ سانتیمتر- عرض سیخ : ۲ سانتیمتر- سبک بسیار مقاوم در تا شوندگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سیخ کباب واته بسته ۱۲ عددی

سیخ کباب واته بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۶۳ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – دارای روکش استیل ضد زنگ- مخصوص کوبیده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سیخ کباب کد ۱۰۰ بسته ۶ عددی

سیخ کباب کد 100 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱*۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    دارای روکش استیل ضد زنگمخصوص کوبیده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سیخ کباب کد LP139 بسته ۶ عددی

سیخ کباب کد LP139 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سیخ جوجه کباب کد ۰۶ بسته ۶ عددی

سیخ جوجه کباب کد 06 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵×۱×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    ۶ عدد سیخ مناسب جوجه کباب و جگر و کباب چنجه و گوجه کباب مناسب سفر و منزل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سیخ کباب مدل O.R.G بسته ۶ عددی

سیخ کباب مدل O.R.G بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x2x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    شست و شوی آسان، تمام استیل.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سیخ کباب عروس مدل گالوانیزه کد Sk60 بسته ۶ عددی

سیخ کباب عروس مدل گالوانیزه کد Sk60 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۷۹ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    مستحکمضخامت مناسبطول مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سیخ کباب تابه ای مدل M20 بسته ۶ عددی

سیخ کباب تابه ای مدل M20 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x2x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کباب پز ضیافت مدل ۰۰۵ به همراه سیخ

کباب پز ضیافت مدل 005 به همراه سیخ

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x40x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    اقلام همراه با کباب پز ضیافت ۱۰ عدد سیخ مشابه عکس درج شده میباشد…..

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سیخ کباب مدل LION بسته ۱۰ عددی

سیخ کباب مدل LION بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۰.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    ۱۰ عدد سیخ کوچک مناسب جوجه کباب و جگر و کباب چنجه و گوجه کباب مناسب سفر و منزل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سیخ جوجه کباب مدل A100 بسته ۱۲ عددی

سیخ جوجه کباب مدل A100 بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x1x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲×۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    سبکضد زنگاندازه هر سیخ : طول ۵۰ سانتیمتر عرض ۱ سانتیمتر ضخامت ۰.۳ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سیخ کباب مدل IL1258 بسته ۶ عددی

سیخ کباب مدل IL1258 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x2x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کباب پز دادلیسان مدل ۱۴ سیخ استاندارد طرح آتش‌پاد

کباب پز دادلیسان مدل 14 سیخ استاندارد طرح آتش‌پاد

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x26x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • سایر توضیحات
    جنس گالوانیزه – مقاوم – استاندارد – بدون دود – دارای x28x سیخ شامل x14x سیخ جوجه زن و x14x سیخ کباب زن – دارای شلنگ گاز (آتش‌پاد) به طول ۲.۵ متر – دارای دو عدد بست با کیفیت – دارای سینی با جنس استیل – بدون دود – قابلیت تنظیم حرارت – دستگیره برای جابه جایی دارد – نوع سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز مایع کپسولی – مناسب برای پخت انواع گوشت حیوانی گوشت مرغ گوشت ماهی سیب زمینی قارچ سوسیس- دور بر دقیقه موتور: ۴ دور در دقیقه-

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کباب پز مدل ۱۲ سیخ دو طرفه

کباب پز مدل 12 سیخ دو طرفه

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x18x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سیخ جوجه کباب مدل A100 بسته ۸ عددی

سیخ جوجه کباب مدل A100 بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x1x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸×۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    سبکضد زنگسایز هر سیخ : طول ۵۰ سانتیمتر عرض ۱ سانتیمتر ضخامت ۰.۳ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سیخ کباب مینیاتوری مدل s10 مجموعه ۱۰ عددی

سیخ کباب مینیاتوری مدل s10 مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱ × ۱۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سیخ کباب حیران مدل استیل کد ۶۵ مجموعه ۱۸ عددی به همراه جای سیخ

سیخ کباب حیران مدل استیل کد 65 مجموعه 18 عددی به همراه جای سیخ

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد خش
  • سایر توضیحات
    ابعاد سیخ استیل جوجه : طول ۶۵ سانتی متر _ عرض ۱ سانتی متر _ ضخامت ۲ میلی متر ابعاد سیخ استیل کوبیده : طول ۶۵ سانتی متر _ عرض ۲ سانتی متر _ ضخامت ۲ میلی مترابعاد جای سیخ : دو قطعه ۴۰ سانتی که به صورت کشویی بهم وصل میشوند و غلاف سیخ ۸۰ سانتی تشکیل میدهند سر و ته غلاف فلزی هست که مانع سوراخ شدن پلاستیک میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سیخ کباب مدل استاندارد استیل فرم بسته ۶ عددی

سیخ کباب مدل استاندارد استیل فرم بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x3x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ کروم نیکل ۱۸/۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سیخ کباب کد JT مجموعه ۳۰ عددی به همراه جای سیخ

سیخ کباب کد JT مجموعه 30 عددی به همراه جای سیخ

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مجموعه کامل سیخ کباب همراه غلاف سیخ: -۱۰ عدد سیخ کوبیده استیل ۶۵ سانتی ۲میل -۱۰ عدد سیخ جوجه و چنجه استیل ۶۳ سانتی ۲ میل -۱۰ عدد سیخ جگر ۵۰ سانتی استیل ۱/۵ میل -۱ عدد جای سیخ بسیار محکم بند دار گالوانیزه میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سیخ کباب کد AM30 مجموعه ۳۰ عددی به همراه جای سیخ

سیخ کباب کد AM30 مجموعه 30 عددی به همراه جای سیخ

مشخصات

  • ابعاد
    ۹×۹×۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سایر توضیحات
    مجموعه کامل سیخ کباب همراه غلاف سیخ:-۱۰ عدد سیخ کوبیده ۶۰ سانتی زخیم -۱۰ عدد سیخ جوجه و چنجه ۶۵ سانتی -۱۰ عدد سیخ جگر-۱ عدد جای سیخ بسیار محکم بند دار جنس سیخها گالوانیزه ضد زنگ میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سیخ جوجه کباب مدل A100 بسته ۱۰ عددی

سیخ جوجه کباب مدل A100 بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x1x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰×۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    سبکضد زنگاندازه هر سیخ : طول ۵۰ سانتیمتر عرض ۱ سانتیمتر ضخامت ۰.۳ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیخ کباب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سبد اسباب بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا