آشپزخانه

چاقو تیزکن، راهنمای خرید انواع چاقو تیزکن دستی، برقی و هیبریدی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چاقو تیزکن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در هر آشپزخانه‌ای چاقو تیزکن می‌باشد. در واقع شما بعد از چند بار استفاده از چاقو نیاز به تیز کردن آن دارید تا به راحتی کار شما را انجام دهد. بهترین وسیله جهت تیز نمودن چاقو استفاده از دستگاه چاقو تیزکن است. این وسیله بسیار ارزان و کاربردی می‌باشد یعنی شما با پرداخت یک هزینه ناچیز می‌توانید چاقوهای همیشه تیز در اختیار داشته باشید. در زمان‌های گذشته برای تیز نمودن چاقو از یک سنگ زبر استفاده می‌کردند. استفاده از سنگ باعث آسیب رسیدن به چاقو می‌شود پس در هر صورت شما مجبور به استفاده از چاقو تیزکن هستید. این وسیله به حدی سریع چاقو شما را تیز می‌کند که شما در یک چشم به همزدن می‌توانید این کار را انجام دهید.

چاقو تیزکن انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع چاقوی خود بهترین نمونه را خریداری کنید. اگر برای خرید این وسیله تخصص کافی را ندارید بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید. شاید ساده‌ترین وسیله‌ای که به دست بشر ساخته شده همین چاقو تیزکن باشد. البته به مرور زمان این وسیله دست خوش تغییرات زیادی شده به طوری که مدل‌هایی وجود دارند که شما با فشار دادن یک دکمه می‌توانید از آن استفاده کنید. شما برای داشتن خرید موفق در هر زمینه‌ای نیاز به دانش لازم درباره آن محصول خاص دارید. اگر دانش لازم در مورد خرید یک محصول خاص را نداشته باشید، خرید موفقی هم نخواهید داشت. چاقو تیزکن هم یکی از وسایلی است که اگر در مورد خرید آن اطلاعات کافی نداشته باشید، خرید موفقی نخواهید داشت.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید چاقو تیزکن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع چاقو تیزکن آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چاقو تیزکن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چاقو تیز کن چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام این وسیله پیدا است، نوعی ابزار که به وسیله آن قادر به تیز کردن انواع چاقو و ساطور خواهید بود. این وسیله انواع مختلفی دارد از یک سنگ زبر گرفته تا نمونه‌هایی که دارای دو دندانه فولادی هستند و با کشیدن چاقو بین دندانه‌ها چاقوی شما تیز می‌شود. البته نمونه‌های دیگری هم وجود دارند که با برق کار می‌کنند یعنی دارای موتور الکتریکی هستند و با حرکت دادن یک سنباده شما قادر به تیز کردن انواع چاقو خواهید بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس چاقو آشپزخانه

انواع چاقو تیز کن موجود در بازار:

  1. چاقو تیزکن مکانیکی: در واقع ارزان‌ترین و قدیمی‌ترین نمونه چاقو تیز کن هستند، برای تیز کردن چاقو باید این کار را به صورت دستی انجام دهید به همین علت به آن‌ها نمونه دستی گفته می‌شود. برای استفاده از این مدل‌ها شما نیاز به مهارت خاص دارید، اگر این کار را به درستی انجام ندهید به مرور زمان چاقوی شما از بین می‌رود به دلیل داشتن اندازه مناسب و عدم وابستگی به الکتریسته در هر جایی قابل استفاده هستند.
  2. چاقو تیزکن برقی: اگر قیمت برای شما مهم نیست و به دنبال نمونه‌ای هستید که بدون نیاز به تخصص و مهارت خاصی انواع مدل‌های چاقو را با آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیز کنید بدون شک همین نمونه برقی هستند. برای تیز کردن چاقو شما نیاز به مهارت ندارید و با فشردن یک دکمه و قرار دادن چاقو درون این وسیله چاقوی شما به بهترین شکل ممکن تیز می‌شود. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود این است که در مواقع قطع برق کارایی لازم را ندارند.
  3. چاقو تیز کن هیبریدی: اگر به دنبال یک نمونه لوکس کلاسیک هستید که هر دو نمونه سنتی و مدرن را در کنار هم داشته باشید به شما توصیه می‌کنم نمونه هیبریدی را خریداری کنید. زیرا تا زمانی که برق قطع نشده شما می‌توانید از این وسیله به عنوان یک نمونه برقی استفاده کنید و در صورتی که برق شهری قطع شود شما از این وسیله می‌توانید به عنوان یک نمونه دستی استفاده کنید و دستگاه شما بلا استفاده نماند و از همه مهم‌تر کار شما لنگ قطع شدن برق نشود.

مزایای استفاده از چاقو تیزکن:

  • یک وسیله ارزان و کاربردی بوده که باعث می‌شود همیشه چاقوهای شما تیز و بُرنده باقی بمانند.
  • سرعت تیز کردن چاقو با این وسیله چند برابر روش‌های کلاسیک است و طول عمر چاقو چند برابر افزایش پیدا می‌کند.
  • در مدل‌های برقی تیز کردن چاقو نیاز به داشتن مهارت خاص در این مورد ندارد و شما با هر سطح از دانش و اطلاعات می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
  • اندازه این وسیله بسیار کوچک بوده به همین علت جا‌به‌جایی آن را آسان می‌کند. همچنین فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال نمی‌کند.

بهترین مارک چاقو تیزکن:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک چاقو تیز کن به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر برندهای باکیفیتی که در بازار وجود دارند، مقداری کم لطفی کرده باشیم. معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک یه وسیله خاص هم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای چاقو تیز کن موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • چاقو تیز کن هوهاو
  • چاقو تیز کن زنجان
  • چاقو تیز کن تیز کار
  • چاقو تیز کن کنزاکس
  • چاقو تیز کن کارناوال
  • چاقو تیز کن سویفتی
  • چاقو تیز کن وینر
  • چاقو تیز کن سایا
  • چاقو تیز کن شیرزاد سان
  • چاقو تیز کن دنور
  • چاقو تیز کن شورمن

چاقو تیزکن از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این ابزار وجود دارد که شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در واقع هیچ قانون و قاعده‌ای وجود ندارد که ثابت کند، کدام روش برای خرید این محصول مناسب‌تر است و یک مسئله کاملا شخصی است. اما با توجه به اینکه دو روش خرید حضوری و خرید اینترنتی از روش‌های دیگر بیشتر استفاده می‌شوند در ادامه این دو روش خرید را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از محل کار یا زندگی خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم آشپزخانه مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها معمولا از هر وسیله تنها تعداد محدودی دارند پس ممکن است تمام وقت خود را در طول روز صرف رفتن از این مغازه به آن مغازه کنید تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. در این روش باید نهایت دقت در انتخاب را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود ندارید، تنها کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از میان تنوع زیاد محصولات انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، زیرا شما در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورتی که از محصول مورد نظر رضایت نداشته باشید، می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساطور

نکات مهم هنگام خرید چاقو تیزکن:

  1. جنس سنگ سایشی: در مدل‌های برقی جنس سنگ این وسیله یا از جنس سرامیک است و یا کاربید تنگستن و سنگ الماس که با توجه به جنس فلز چاقو جنس این سنگ می‌تواند متفاوت باشد. در نمونه‌های دستی معمولا از جنس استیل می‌باشد. به میزان نرمی و سختی این سنگ توجه کنید، سنگی که سختی آن ۱۰۰۰ grit است نسبت به نمونه‌ای که سختی آن ۴۰۰ grit می‌باشد نرم‌تر است.
  2. چند کاره بودن: برخی مدل‌ها چند کاره هستند و علاوه بر تیز کردن چاقو به وسیله آن می‌توانید وسایلی مانند ساطور و قیچی را تیز کنید. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک وسیله چند کاره وجود دارد، نباید مدل‌های تک کاره را خریداری کرد. شما در واقع با خرید یک محصول چند کاره خود را از خرید وسایل دیگر بی‌نیاز می‌کنید و با این کار تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید.
  3. استفاده آسان: شما باید برای خرید هر وسیله‌ای به سهولت در استفاده از آن توجه کنید. بنابراین شما باید به سراغ مدل‌هایی بروید که کار کردن با آن آسان‌تر است. این موضوع مربوط به تنظیم چاقو تیز کن برای مقدار زاویه مناسب برای تیز کردن چاقو و حذف براده‌های آهن چسبیده به لبه چاقو‌ها می‌باشد. کاربرد آسان سبب می‌شود که شخص با هر میزان از علم و دانش بتواند از این وسیله به راحتی استفاده کند.
  4. قیمت محصول: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، باید میزان بودجه برای خرید این محصول را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  5. منبع تغذیه: به طور کلی تغذیه این وسیله یا از طریق سیم صورت می‌گیرد و یا از طریق باتری‌های قابل شارژ، اگر این وسیله را برای منزل می‌خواهید بهتر است به سراغ مدل‌های سیمی بروید. در این نمونه طول سیم برق اهمیت زیادی دارد. در مورد نمونه‌های شارژی باید به ظرفیت باتری توجه کنید. هر چه ظرفیت باتری شما بیشتر باشد مدت زمان بیشتری کار خواهد کرد.
  6. تعداد شکاف: بهترین نمونه این وسیله نمونه‌هایی هستند که دارای دو شکاف روی خود می‌باشند. در این مدل شما در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانید چاقوی خود را تیز کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که چاقوی شما دارای دو لبه باشد. یکی از ویزگی‌های قابل توجه این محصول این است که به وسیله آن می‌توان قیچی و وسایل دیگر مانند ساطور را نیز تیز کرد.
  7. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر وسایل مربوط به آشپزخانه دارای مدل‌های مختلفی است که شما باید با توجه به نیاز و نوع استفاده خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اگر یک نمونه ارزان می‌خواهید نمونه دستی و اگر به سراغ مدلی هستید که راحت و با سرعت بیشتر این کار را انجام دهید، نمونه برقی را خریداری کنید. البته هر یک از این مدل‌ها یک سری معایب دارند که نمونه هیبریدی فاقد هر گونه از این معایب می‌باشد.

روش نگهداری از چاقو تیزکن:

  • همیشه با توجه به جنس تیغه چاقو از مدل مخصوص تیز کردن آن استفاده کنید، در صورتی که به این نکته توجه نکنید دستگاه شما آسیب جدی خواهد دید.
  • هر چند وقت یک بار تیغه‌های دستگاه را بیرون آورده و بُراده‌های داخل آن را تمیز کنید. برای این کار پیچ‌های تیغه را با پیچ گوشتی باز کرده و خارج کنید.
  • توجه داشته باشید همیشه قبل از تیز کردن چاقو آن را شستشو داده، خشک کنید و سپس اقدام به تیز کردن آن نمائید. زیرا چربی روی چاقو سبب خراب شدن وسیله می‌شود.
  • هرگز این وسیله را شستشو ندهید، زیرا خیش شدن تیغه‌ها سبب زنگ زدگی آن‌ها می‌شود. در صورتی که مجبور به این کار شدید تیغه‌های آن را خارج کرده و سپس شستشو دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چاقو تیزکن مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های چاقو تیزکن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ چاقو تیز کن مدل sfz-001

چاقو تیز کن مدل sfz-001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – دارای یک تیغه الماسه و دو تیغه سرامیکی- مناسب برای تیز کردن تیغه هایی از جنس استیل و روکش نچسب- دارای پد زیر کار جهت جلوگیری از سر خوردن- با روکش استیل ضد زنگ وسیستم EVA ضد لغزندگی جهت ایمنی هنگام کار- دستگیره با طراحی خاص- بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چاقو تیز کن کد D001

چاقو تیز کن کد D001

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چاقو تیزکن حیدری مدل BET-2022

چاقو تیزکن حیدری مدل BET-2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس تیغه
    فولاد ضدزنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چاقو تیزکن شورمن مدل حرفه ای

چاقو تیزکن شورمن مدل حرفه ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل
  • جنس دسته
    باکالیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL149

چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL149

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۶×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    تیز کن قویاهرمیقابلیت چسبیدن به سطوح و تکان نخوردن در هنگام تیز کردن چاقو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چاقو تیز کن مدل نوین کد IL1025

چاقو تیز کن مدل نوین کد IL1025

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    • تیغه های الماسی ضد خوردگی (نوع این تیغه ها از نوع تیغه هایی است که جهت حفاری سکوهای نفتی و معادن بکار میرود)• مناسب برای آشپزخانه، قصابی و کلاً مشاغلی که با چاقو سرو کار دارند• قدرت کف مکنده: ۲۵ کیلوگرم• مقاومت تیغه ها ۷۰۰ دیکرزطرز استفاده:چاقو تیز کن را روی یک سطح صاف قرار داده و جهت قفل شدن، دسته را به سمت پایین بکشید.برای تیزکردن، چاقو را در جهت مشخص شده روی الماسه ها بکشید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سنگ چاقو تیز کن کاربراندم مدل MOON – 108

سنگ چاقو تیز کن کاربراندم مدل MOON - 108

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    از سنگ تیز کن هم در حالت خشک و هم در حالت خیس میتوان استفاده کرد.بعضی از سازندگان قدیمی چاقو معتقدند که اگر برای خیساندن سنگ بجای آب از نفت استفاده شود, طول عمر چاقو افزایش پیدا میکند.برای استفاده بصورت خیس میتوانید سنگ را ۲ الی ۵ دقیقه در داخل آب قرار دهید تا آب جذب سنگ شود. توجه کنید بهترین حالت برای تیز کردن زاویه ۳۰ درجه میباشد, اگر کمتر از ۳۰ درجه باشد روی چاقو یا شمشیر خط خواهد افتاد و اگر زاویه بین چاقو و سنگ تیزکن بیشتر از ۳۰ درجه باشد لبه تیز نمیشود.بعد از اتمام تیزکردن سنگ تیزکن را شسته و خشک نمایید.سنگ چاقو تیز کن CARBORUNDUM دارای دو رویه نرم و سخت میباشد, که میتوانید ابتدا از رویه سخت برای تیزکردن ابتدایی و سپس از قسمت نرم برای پرداخت و تیز کردن نهایی استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL146

چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL146

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۶×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    تیز کن قویاهرمیقابلیت چسبیدن به سطوح و تکان نخوردن در هنگام تیز کردن چاقو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چاقو تیز کن کد SML-130

چاقو تیز کن کد SML-130

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳×۳.۲×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چاقو تیز کن مدل ms24

چاقو تیز کن مدل ms24

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    جنس فلز: فولادطول کلی: ۲۴ سانتی مترعرض دسته: ۱.۵ سانتی مترعرض متوسط تیغه: ۱.۸ سانتی مترضخامت دسته: ۰.۸ سانتی مترضخامت تیغه: ۰.۶ سانتی متربرای جلوگیری از سیاه شدن مصقل، فقط در حالت خشک از آن استفاده گردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL150

چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL150

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۶×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    تیز کن قویاهرمیقابلیت چسبیدن به سطوح و تکان نخوردن در هنگام تیز کردن چاقو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چاقو تیز کن تیز کار مدل HL153

چاقو تیز کن تیز کار مدل HL153

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۵.۵×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    راحتتیز کن قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چاقو تیز کن مدل SHARP SWIFTY کد ۳۴۰۱۹

چاقو تیز کن مدل SHARP SWIFTY کد 34019

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سنگ چاقو تیز کن کد ۲۰

سنگ چاقو تیز کن کد 20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چاقو تیز کن شیرزاد سان کد ۰۱

چاقو تیز کن شیرزاد سان کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چاقو تیز کن تیز کار مدل HL151

چاقو تیز کن تیز کار مدل HL151

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۵.۵×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    راحتتیز کن قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چاقو تیز کن مدل safety

چاقو تیز کن مدل safety

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چاقو تیز کن تیز کار کد ۵۴۵۱

چاقو تیز کن تیز کار کد 5451

مشخصات

  • ابعاد
    ۶*۶*۷ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چاقو تیز کن تیزکار مدل n01

چاقو تیز کن تیزکار مدل n01

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چاقو تیز کن ریور مدل ۰۰۱

چاقو تیز کن ریور مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۳×۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – دارای دکمه قفل کردن و قفل باز شونده – دارای ترمز برای جلوگیری از لغزش روی سطح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL – 103

چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL - 103

مشخصات

  • ابعاد
    طول ۶ و عرش ۶ و ارتفاع ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سنگ چاقو تیزکن مدل هانیکو

سنگ چاقو تیزکن مدل هانیکو

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • طول تیغه
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چاقو تیز کن مدل۰۱

چاقو تیز کن مدل01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چاقو تیز کن تیز کار مدل ADFHERVV کد ۹۵

چاقو تیز کن تیز کار مدل ADFHERVV کد 95

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۴.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چاقو تیز کن مدل مصقل کد ۰۲

چاقو تیز کن مدل مصقل کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷×۲×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس تیغه
    فولاد کربنی
  • جنس دسته
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ چاقو تیزکن برقی کدل ۱۰۳

چاقو تیزکن برقی کدل 103

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x7x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چاقو تیز کن کد RIZ-15

چاقو تیز کن کد RIZ-15

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۱.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چاقو تیز کن مدل ۱۳

چاقو تیز کن مدل 13

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تیز کردن تیغه‌های ابزارآلات مختلف مانند قیچی و چاقودارای ساختار سیلیکون کارباید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ چاقو تیزکن زولینگن مدل مصقل ۱۰۱۰

چاقو تیزکن زولینگن مدل مصقل 1010

مشخصات

  • ابعاد
    سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس تیغه
    فولاد ضدزنگ
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • سایر توضیحات
    با چاقو تیز کن المان همیشه کارد های تیزی داشته باشید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سرویس چاقو آشپزخانه ۱۰ پارچه وینر کد W7335P به همراه چاقو تیزکن

سرویس چاقو آشپزخانه 10 پارچه وینر کد W7335P به همراه چاقو تیزکن

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • سایر توضیحات
    چاقو برش نان: طول کلی ۳۲، طول تیغه ۱۹ سانتی‌متر- چاقو برش سایز ۱: طول کلی ۱۹.۵، طول تیغه ۸.۲ سانتی‌متر- چاقو برش سایز ۲: طول کلی ۳۲، طول تیغه ۱۹ سانتی‌متر- چاقو برش سایز ۳: طول کلی ۲۳، طول تیغه ۱۱.۵ سانتی‌متر- چاقوی سرآشپز: طول کلی ۳۲، طول تیغه ۱۹ سانتی‌متر-چاقوی برش سایز ۴:طول کلی۲۸.طول تیغه ۱۹ سانتی متر–مسقل چاقو تیزکن فولادی :طول کلی ۳۲ سانتی متر-قیچی آشپزخانه: طول کلی ۲۵ سانتی متر-پایه کارد تمام استیل طول ۱۵.عرض ۱۶.ارتفاع ۲۰ سانتی متر-جنس تیغه ها وانادیوم اصل میباشد-دسته و بدنه یک تکه و سرهم میباشد و امکان جدا شدن را هرگز ندارد.پایه قابل شستشو میباشد.-تیزکن الماسه مکشی-کاردها ساخت شرکت WINNER آلمان میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چاقو تیزکن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسکیت کفشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا