مردانه

کلاه بافت مردانه، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های کلاه بافت مردانه و پسرانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کلاه بافتنی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

آقایان معمولا بیشتر از خانم‌ها بیرون از منزل هستند، بنابراین در فصل زمستان که هوا سرد است به پوشاک زمستانی گرم‌تری نیاز دارند. کلاه بافت مردانه یکی از مهمترین پوشاک مردانه است که آقایان هنگام خروج از منزل به آن احتیاج دارند. با توجه به تحقیقات صورت گرفته بیشترین دلیل بیماری‌هایی که در زمستان رایج هستند عدم گرم نگه‌داشتن سر می‌باشد. شما با استفاده از کلاه بافت مردانه به راحتی می‌توانید جلوی خیلی از بیماری‌ها نظیر سردردهای سینوسی را بگیرید. خوشبختانه تنوع رنگ و مدل‌های این کلاه به حدی زیاد است که شما به راحتی می‌توانید، متناسب با تیپ و استایل خود کلاه بافت مردانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک لباس گرم و زمستانی خوب پوشیده باشید، اما در اثر نپوشیدن کلاه بافت مردانه گوش‌های شما به حدی سرد شده باشد که دیگر توان ماندن در بیرون را نداشته باشید. اگر می‌خواهید چنین اتفاقی را دوباره تجربه نکنید و همیشه کل بدن شما گرم و راحت باشد، حتما برای خود یک کلاه بافت مردانه خریداری کنید. امروزه صنعت لباس‌های بافتنی به حدی پیشرفت کرده که بیشتر افراد لباس‌های بافت را به سایر لباس‌های پشمی ترجیح می‌دهند. کلاه بافت مردانه یکی از این پوشاک محبوب است که چند سالی می‌شود که پایه ثابت پوشاک زمستانی مردانه هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کلاه بافت مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کلاه بافت مردانه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کلاه بافت مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کلاه‌بافتنی مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از پوشاک زمستانی مورد علاقه آقایان می‌باشد که به وسیله کاموا و میل یا قلاب بافتنی با دست بافته می‌شود. البته امروزه این محصول به لطف ماشین‌های بافندگی با طرح‌های خیلی زیبا و متنوعی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول برای گرم نگه‌داشتن ناحیه سر به خصوص گوش و پیشانی استفاده می‌شود. کلاه بافتی در دسته پوشاک خیلی گرم قرار می‌گیرد، بنابراین اگر در یک منطقه سردسیر زندگی می‌کنید نباید از این لباس زمستانی غافل شوید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه بافتنی زنانه

مزایای استفاده از کلاه بافت مردانه:

  • قیمت یک کلاه بافتنی از سایر کلاه‌های مردانه ارزان‌تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد.
  • یک پوشاک خوب جهت جلوگیری از سردردهای سینوسی در فصل زمستان است. برخورد سرما به سینوس‌ها سبب سردرد می‌شود.
  • تیپ و استایل متفاوتی به شما می‌دهد و شما را از دیگران خاص و متمایزتر نشان می‌دهد. کلاه با اکثر پوشاک مردانه به راحتی ست می‌شود.
  • در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت تولید می‌شود، بنابراین هر شخص با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند کلاه متناسب با لباس خود را خریداری کند.

انواع کلاه‌بافت مردانه:

  1. کلاه‌بافتنی مردانه زمستانی: این مدل از کامواهای ضخیم بافته می‌شود به همین علت نسبت به مدل‌های دیگر گرمتر است. این نوع کلاه را در هر منطقه آب و هوایی نمی‌توان استفاده کرد، زیرا در دسته پوشاک خیلی گرم قرار می‌گیرد. پس اگر در یک منطقه سردسیر زندگی می‌کنید و اطراف شما همیشه پوشیده از برف و یخ می‌باشد، حتما باید کلاه زمستانی را انتخاب نمائید.
  2. کلاه‌بافتنی مردانه پاییزه: بر خلاف نمونه قبلی این مدل از کاموا نازک و سبک بافته می‌شود. بنابراین در دسته لباس‌های خیلی گرم قرار نمی‌گیرد، این کلاه را در هر منطقه آب و هوایی می‌توان استفاده کرد. البته کاربرد اصلی آن برای فصل بهار و پاییز است، زیرا در این دو فصل هوا خیلی سرد یا گرم نیست. پس یک کلاه نازک می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد و یک کلاه گرم سبب عرق کردن سر و ناراحتی شما شود.
  3. کلاه‌بافتنی مردانه تابستانه: در زمان‌های گذشته مردان در تمام فصل سال کلاه بر سر داشتند. ممکن است، پدر بزرگ‌های خود را ببینید که حتی در فصل گرم تابستان هم کلاه بر سر دارند. این کلاه برای گرم نگه‌داشتن سر استفاده نمی‌شود. بلکه بیشتر جنبه تزئینی دارد و شاید به دلیل عادتی باشد که به پوشیدن کلاه در گذشته دارند. کلاه‌های تابستانی معمولا با نخ خیلی نازک بافته می‌شوند و فقط روی سر قرار می‌گیرند و هدف از استفاده از آن‌ها گرم کردن ناحیه سر نیست و بیشتر جنبه تزئینی آن است. این کلاه فقط روی سر قرار می‌گیرد و ناحیه گوش و پیشانی را پوشش نمی‌دهد.

بهترین کاموا برای بافت کلاه مردانه:

شاید ایده خوبی نباشد که بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کاموا برای بافت کلاه به شما معرفی کنیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کاموا برای بافت کلاه مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کاموا یوموش
  • کاموا آلیز
  • کاموا لینکرفت
  • کاموا سوپر کریستال
  • کاموا سوگول
  • کاموا میامی
  • کاموا تریکو
  • کاموا سیلور
  • کاموا رونیکا

جهت مشاهده و خرید این محصولات کلیک کنید

کلاه بافت مردانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید، با توجه به انتخاب و سلیقه خود یکی از روش‌ها را برای خرید انتخاب کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش وجود ندارد و شما به راحتی از هر روشی برای این کار می‌توانید استفاده نمائید. از آنجایی که معرفی تک تک روش‌ها مستلزم زمان زیادی است و به یک مطلب جداگانه نیاز دارد دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لباس مردانه فروشی مراجعه کرده و از میان تعداد مدل موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید در انتخاب خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها کلاه مردانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلیور مردانه

نکات مهم برای خرید کلاه بافت مردانه:

  1. قیمت کلاه‌بافت مردانه: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید کلاه مردانه را مشخص کنید، با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود. بهتر است، قید مدل‌های ارزان را بزنید زیرا کیفیت لازم را ندارند.
  2. نوع کلاه‌بافت مردانه: این لباس هم مانند سایر لباس‌های مردانه انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع سلیقه و انتخاب خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر در یک منطقه سردسیر زندگی می‌کنید، باید کلاه زمستانی را خریداری کنید و برای شهرهایی که زمستان آن‌ها زیاد سرد نیست یک کلاه پاییزه هم کفایت می‌کند. البته نمونه تابستانی این کلاه هم وجود دارد که بیشتر جنبه زیبایی دارد.
  3. جنس کلاه‌بافت: با اینکه تمام کلاه‌های بافتنی مردانه از جنس کاموا بافته می‌شوند، اما مهم این است که از چه نوعی کاموایی بافته شده، اگر کلاه مورد نظر شما از کاموا باکیفیت بافته شده باشد، کلاه شما طول عمر بالاتری دارد. بنابراین هر چه کاموا کلاه باکیفیت‌تر، جنس کلاه مورد نظر شما مرغوب‌تر می‌باشد. قید کلاهی را بزنید که از کاموا از جنس ارزان و بی‌کیفیت ساخته شده، زیرا این کلاه‌ها فاقد کیفیت هستند.
  4. رنگ و طرح کلاه: متاسفانه خیلی از افراد هنگام خرید این محصول خیلی راحت از کنار این نکته مهم عبور می‌کنند و اهمیت چندانی به این موضوع نمی‌دهند. این افراد بعد از خرید تازه متوجه می‌شوند که چه اشتباه بزرگی کرده‌اند. زیرا طرح و رنگ کلاه آن‌ها با هیچ یک از لباس‌های آن‌ها ست نمی‌شود. بنابراین همیشه با توجه به طرح و رنگ لباس‌های خود رنگ و طرح کلاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید تا در آینده به مشکل خاصی برخورد نکنید.
  5. برند کلاه‌بافت: همیشه توجه ویژه‌ای به برند کلاه داشته باشید و برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا باکیفیت هستند، زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. اگر شما یک برند ناشناخته را خریداری نمائید با این کار وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید. پس اگر اطلاعات کافی در مورد این محصول را ندارید، برندهای شناخته شده را خریداری کنید.
  6. سایز کلاه‌بافت: با توجه به اینکه تمام کلاه‌های بافتنی به صورت کشباف بافته می‌شوند، زیاد نباید روی اندازه این محصول حساس شوید، زیرا در نهایت به سایر مورد نظر شما می‌رسد. فقط در صورتی به سایز این محصول توجه کنید که موهای شما بلند است و احساس می‌کنید یک کلاه معمولی سایز شما نخواهد بود. اگر موهای کوتاه دارید از خرید یک کلاه سایز بزرگ خودداری کنید، زیرا بعد از یک مدت شل شده و روی سر نمی‌ماند.

روش نگهداری از کلاه بافتنی مردانه:

  • هرگز کلاه خود را با آب خیلی داغ شستشو ندهید، زیرا شل شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. این قانون در مورد تمام لباس‌های بافتنی صدق می‌کند.
  • تا حد امکان سعی کنید، کلاه خود را شستشو ندهید، در صورت نیاز به جای ماشین لباسشویی این کار را با دست و آب سرد انجام دهید.
  • در صورتی که بر اثر شستشو و یا آب باران و برف کلاه شما خیس شد، نباید آن را با خشک کن یا حرارت بخاری خشک کنید. زیرا باعث تغییر رنگ در آن می‌شود.
  • همیشه کلاه خود را خشک کرده و سپس در جای خود نگهداری کنید. رطوبت دشمن اصلی لباس‌های بافتنی بوده و سبب پوسیده شدن آن‌ها می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کلاه بافتنی مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کلاه بافت مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کلاه بافتنی مردانه ال سی وایکیکی مدل dis12

کلاه بافتنی مردانه ال سی وایکیکی مدل dis12

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کلاه بافت مردانه مدل hb001

کلاه بافت مردانه مدل hb001

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • نگهداری
    با صابون مایع وآب سرد شسته شود
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کلاه بافتنی مردانه مدل CM-5661

کلاه بافتنی مردانه مدل CM-5661

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • جزئیات
    جنس از الیاف پلار گرم و سبک. این کلاه به اندازه ای بلند میباشد که پیشانی و گوشهارو پوشش میدهد. مناسب برای آقایان و بانوان. مناسب برای صعود های زمستانی کوهنوردی و طبیعت گردی. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. فری سایز. این محصول دو لایه میباشد که در برابر باد مقاوم بوده و از نفوذ سرما به سر جلو گیری میکند.
  • نگهداری
    قابلیت شستشو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی. شستن با مواد شوینده شیمایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود. کلاه کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . روز مره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کلاه بافتنی مردانه کد ۵۰۸

 کلاه بافتنی مردانه کد 508

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کلاه بافتنی مردانه مدل LUXE _ 88

کلاه بافتنی مردانه مدل LUXE _ 88

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کلاه بافتنی مردانه مدل NY-040

 کلاه بافتنی مردانه مدل NY-040

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    مناسب برای سرما
  • جزئیات
    جنس از الیاف پلار گرم و سبک. این کلاه به اندازه ای بلند میباشد که پیشانی و گوشهارو پوشش میدهد. مناسب برای آقایان و بانوان. مناسب برای صعود های زمستانی کوهنوردی و طبیعت گردی. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. فری سایز. این محصول دو لایه میباشد که در برابر باد مقاوم بوده و از نفوذ سرما به سر جلو گیری میکند.
  • نگهداری
    قابلیت شستشو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی. شستن با مواد شوینده شیمایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود. کلاه کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . روز مره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کلاه بافتنی مردانه تن پوش هنگامه کد B-M222

کلاه بافتنی مردانه تن پوش هنگامه کد B-M222

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع سرپوش
    مناسب برای سرما
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کلاه بافتنی مردانه کد ۵۰۹

کلاه بافتنی مردانه کد 509

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کلاه بافتنی مردانه مدل NY-010

کلاه بافتنی مردانه مدل NY-010

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    مناسب برای سرما
  • جزئیات
    جنس از الیاف پلار گرم و سبک. این کلاه به اندازه ای بلند میباشد که پیشانی و گوشهارو پوشش میدهد. مناسب برای آقایان و بانوان. مناسب برای صعود های زمستانی کوهنوردی و طبیعت گردی. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. فری سایز. این محصول دو لایه میباشد که در برابر باد مقاوم بوده و از نفوذ سرما به سر جلو گیری میکند.
  • نگهداری
    قابلیت شستشو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی. شستن با مواد شوینده شیمایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود. کلاه کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . روز مره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کلاه بافتنی مردانه مدل دستباف کد ۰۶

کلاه بافتنی مردانه مدل دستباف کد 06

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • جزئیات
    رنگ خاکستری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کلاه بافتنی مردانه مدل hgray003

کلاه بافتنی مردانه مدل hgray003

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • نگهداری
    با صابون مایع و آب سرد شسته شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کلاه بافتنی مردانه کد ۲۲

 کلاه بافتنی مردانه کد 22

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست کلاه و شال گردن بافتنی مردانه مدل نیترو کد ۲۱۴۲

ست کلاه و شال گردن بافتنی مردانه مدل نیترو کد 2142

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • جزئیات
    – دو لایه روی کار بافت و داخل کار خز نرم و بسیار گرم- بسیار مناسب مخصوصا برای دوستان موتور سیکلت سوار و دوچرخه سوار که در محیط باز فعالیت مینمایند- قواره و عرض شال بسیار عالی بوده پس میتوانید شال را بالا کشیده و کاملا روی صورت و گوش و بینی خود را بپوشانید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کلاه بافتنی مردانه کد ۲۰

کلاه بافتنی مردانه کد 20

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • جزئیات
    قلاب بافی توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کلاه بافتنی مردانه کد ۵۱۰

 کلاه بافتنی مردانه کد 510

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کلاه بافتنی مردانه مدل ۰۰۶

کلاه بافتنی مردانه مدل 006

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • نگهداری
    با صابون مایع و آب سرد شسته شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کلاه بافتنی مردانه مدل b-2369

کلاه بافتنی مردانه مدل b-2369

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کلاه بافتنی مردانه مدل NY-030

 کلاه بافتنی مردانه مدل NY-030

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    مناسب برای سرما
  • جزئیات
    جنس از الیاف پلار گرم و سبک. این کلاه به اندازه ای بلند میباشد که پیشانی و گوشهارو پوشش میدهد. مناسب برای آقایان و بانوان. مناسب برای صعود های زمستانی کوهنوردی و طبیعت گردی. تنفس بالا و خشک شوندگی سریع. فری سایز. این محصول دو لایه میباشد که در برابر باد مقاوم بوده و از نفوذ سرما به سر جلو گیری میکند.
  • نگهداری
    قابلیت شستشو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی. شستن با مواد شوینده شیمایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود. کلاه کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . روز مره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کلاه بافتنی مردانه مدل ۵۰۷

کلاه بافتنی مردانه مدل 507

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • نوع سرپوش
    بافتنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کلاه بافت مردانه مدل hg002

کلاه بافت مردانه مدل hg002

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • نوع سرپوش
    بافتنی
  • نگهداری
    با صابون مایع و آب سرد شسته شود
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کلاه بافت مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلیور زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا