لوازم ورزشیملزومات گردش و سفر

اسکوتر، راهنمای خرید انواع اسکوتر دخترانه و پسرانه ارزان و باکیفیت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسکوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مورد علاقه دختر خانم‌ها و آقا پسرها اسکوتر می‌باشد. در واقع این وسیله شباهت زیادی به دوچرخه دارد اما دارای چرخ‌های کوچکتری است و فاقد رکاب می‌باشد و مانند اسکیت به وسیله تغییر جهت پا حرکت می‌کند. بعد از دوچرخه اسکوتر یکی از معروف‌ترین وسایل سرگرمی میان کودکان و بزرگسالان است. شاید بتوان اسکوتر را یک وسیله نقلیه دانست، زیرا به وسیله آن می‌توانید از یک نقطه به نقطه دیگر جا‌به‌جا شوید. اگر به دنبال یک وسیله ورزشی تفریحی هستید که به وسیله آن علاوه بر ورزش تفریح هم داشته باشید، بدون شک این وسیله اسکوتر می‌باشد. حرکت کردن با این وسیله نیاز به مهارت خاص دارد بنابراین شما باید مانند رانندگی و دوچرخه سواری این مهارت را یاد بگیرید. البته نگران نباشید زیرا راندن یک اسکوتر کار زیاد سختی نیست و شما با چند ساعت تمرین می‌توانید به راحتی این مهارت را بیاموزید.

اگر شما به ورزش دوچرخه سواری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما در کنار دوچرخه خود یک اسکوتر ساده هم داشته باشید. اسکوتر سواری دست کمی از دوچرخه سواری ندارد، تازه شاید خیلی از دوچرخه سواری هم لذت بخش‌تر باشد. کودکی دوره‌ای از زندگی است که یادگیری انسان‌ها چند برابر بیشتر از دوران بزرگسالی می‌باشد به همین علت پیشنهاد می‌کنم در همین دوران برای کودک خود این وسیله را خریداری کنید، زیرا در این سن هم یادگیری بیشتر است و هم کودک از این وسیله بیشتر از بزرگسالی لذت می‌برد. اسکوتر نسبت به وسایل مشابه مانند دوچرخه و موتور سیکلت ارزان‌تر بوده و یادگیری آن هم آسان‌تر است به همین علت این وسیله را بیشتر پیشنهاد می‌کنیم. از نظر اندازه هم یک وسیله نقلیه کوچک است که به راحتی می‌توانید آن را درون صندوق عقب خودرو قرار داده و به راحتی جا‌به‌جا کنید.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به اسکوتر هستید و قصد خرید این وسیله با ارزش را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکلبرخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع اسکوتر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسکوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌هیم.

اسکوتر (Scooter) چیست و چه کاربردی دارد؟

وسیله‌ای است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به دوچرخه دارد، فرمان و ترمز دوچرخه و اسکوتر دقیقا شبیه هم هستند، دوچرخه دارای یک زین برای نشستن است و با رکاب زدن حرکت می‌کند، اما این وسیله حالت ایستاده و سر پا استفاده می‌شود و برای حرکت کردن باید با زدن پا روی زمین حرکت کنید. برخی به علت شباهت سیستم حرکتی به این وسیله اسکوتر روروکی هم می‌گویند. این وسیله برای دختر و پسرها در پارک و برای بزرگسالان برای جا‌به‌جایی کوتاه درون شهری استفاده می‌شود.

تاریخچه استفاده ازاسکوتر:

در واقع می‌توان ایده ساخت این وسیله را همان روروک خودمان دانست، مدل‌های اولیه این دستگاه با استفاده از چوب با دو تا سه عدد چرخ کوچک ساخته می‌شد. در این مدل‌ها فرد باید با قرار دادن یک پا روی دستگاه و حرکت یک پا روی زمین آن را به حرکت در می‌آورد، البته برای بلند کردن پای دیگر از روی زمین و قرار دادن روی این دستگاه باید حفظ تعادل هم انجام می‌شد. امروزه مدل‌های جدیدی از این وسیله روانه بازار شده‌اند که دارای موتور برقی هستند و بدون نیاز به صرف انرژی با برق حرکت می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی تاشو سفری

بررسی انواع مدل‌های اسکوتر موجود در بازار:

  1. اسکوترهای با سایز ۴.۵ اینچ: در واقع این مدل برای کودکان تا وزن ۵۰ کیلو گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. داشتن چرخ‌های کوچک سبب راندن راحت‌تر این وسیله می‌شود. معمولا دور تا دور این وسیله با چراغ تزئین می‌شود. توجه داشته باشید که کوچک بودن اندازه چرخ‌ها آن را آسیب پذیر می‌کند و مناسب استفاده در هر مکانی نیستند.
  2. اسکوترهای با سایز ۶.۵ اینچ: این نمونه بیشتر برای کودکان و نوجوانان با وزن ۳۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بزرگتر شدن چرخ‌ها در این مدل سبب شده که شتاب بیشتری موقع حرکت بگیرند. چرخ‌های این مدل فاقد لاستیک بوده به همین دلیل سوراخ هم نمی‌شوند. در واقع می‌توان گفت این مدل طرفداران زیادی دارد چون هم وزن بیستری را تحمل می‌کند و هم سرعت بیشتری دارد.
  3. اسکوترهای با سایز ۸ اینچ: اندازه چرخ این اسکوترها از مدل‌های قبلی خود یعنی ۴.۵ اینچی و ۶.۵ اینچی بزرگتر است. بنابراین تحمل وزن بیشتری دارند و برای بزرگسالان مناسب می‌باشند. بزرگتر شدن اندازه چرخ‌ها سبب می‌شود موقع حرکت سرعت بیشتری داشته باشند. پد یا همان محل قرار گیری پاها روی این مدل به حدی بزرگ است که پاها به راحتی روی آن جا می‌شوند.
  4. اسکوترهای با سایز ۱۰ اینچ: بزرگترین اندازه چرخ را می‌توان به این اسکوترها نسبت داد، زیرا برای حمل کردن بزرگسالان سنگین وزن باید چرخ‌های بزرگتری داشته باشند. بر خلاف نمونه‌های قبلی چرخ‌های این اسکوترها بادی است که سبب نرم شدن حرکت شده و قابلیت عبور از هر مسیری را میسر می‌کند. لازم به ذکر است قیمت‌ آن‌ها از نمونه‌های قبلی گران‌تر است زیرا دارای موتور الکتریکی بوده و با آن می‌توان با سرعت بیشتری حرکت کرد.

مزایای استفاده از اسکوترهای معمولی:

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله بدون صدا بودن آن است. این وسیله نسبت به وسایل نقلیه موتوری دیگر صدای کمتری تولید می‌کند.
  • با این وسیله شما نیاز به استفاده از سوخت‌های فسیلی نخواهید داشت و علاوه بر جا به جا کردن ورزش هم خواهید کرد.
  • علاوه بر اینکه دوست‌دار محیط زیست هستند و هوا را آلوده نمی‌کنند در مصرف سوخت کشور هم صرفه جویی می‌کنند و نیاز به واردات بنزین را از بین می‌برد.
  • با استفاده از این وسیله می‌توانید به تمیز شدن هوا در آینده و کاهش بیماری‌های قلبی عروقی که علت آن آلودگی هوا است کمک زیادی کرده باشید.
  • از این وسیله در محیط کار و منزل هم می‌توان استفاده کرد، مثلا برای جا‌به‌جایی بین ساختمان‌های محل کار می‌توانید با این وسیله با سرعت بیشتری جا‌به‌جا شوید.

بهترین مارک اسکوتر ایرانی و خارجی:

شما هرگز نمی‌توانید یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک اسکوتر معرفی کنید، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در تولید این وسیله فعالیت می‌کنند، اگر شخصی این ادعا را داشته باشد، شک نداشته باشید که تبلیغات انجام می‌دهد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای اسکوتر ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اسکوتر_پوپک
  • اسکوتر_رجال
  • اسکوتر_میکرو
  • اسکوتر_لبفا
  • اسکوتر_سامیا تویز
  • اسکوتر_اکشن
  • اسکوتر_پرو
  • اسکوتر_ام بی اس
  • اسکوتر_میتو

اسکوتر از کجا بخریم؟

روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید، زیرا هیچ قانون و قاعده‌ای در این زمینه وجود ندارد، در ادامه دو روش معروف را که از همه بیشتر استفاده می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از محل کار و زندگی خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم ورزشی و اسباب بازی نزدیک خود مراجعه کنید و از میان تعدادی از مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که در انتخاب خود باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید آنلاین: خرید اینترنتی یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید در کشور می‌باشد. شما با این روش دیگر نیازی به خروج از محل کار یا زندگی خود ندارید و با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید از میان هزاران مدل جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. شما با این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه المپیا

نکات مهمی که هنگام خرید اسکوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید (اسکوتر) باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن است. قیمت مشخص می‌کند که چه مدلی را خریداری کنید. با مشخص کردن میزان بودجه خیلی از مدل‌ها از دامنه انتخاب شما خارج می‌شود و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله مدل‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید. اولین نمونه یعنی ۴.۵ اینچی مناسب کودکان بوده و مدل دیگر یعنی نمونه ۶.۵ اینچی مناسب نوجوان‌ها که تفاوت اصلی آن‌ها در اندازه چرخ‌ها و تحمل وزن است. نمونه‌های دیگر یعنی نمونه‌های ۸ و ۱۰ اینچی مناسب بزرگسالان با وزن‌های مختلف هستند به عنوان مثال: نمونه ۱۰ اینچی با چرخ‌های بادی و بزرگ مناسب افراد سنگین وزن بوده و در هر مکانی قابل استفاده است.
  3. جنس بدنه: با اینکه بدنه تمام مدل‌ها فلزی است اما باید یک سری نکات ریز را در مورد آن بدانیم. متاسفانه خیلی از شرکت‌های تولید کننده برای پایین آوردن قیمت‌ها بدنه این وسیله را از آهن می‌سازند، آهن یک فلز سنگین بوده و در برابر رطوبت حساس هستند. پیشنهاد می‌کنم همیشه بدنه آلومینیومی را انتخاب کنید، زیرا هم وزن کمتری دارد و هم در مقابل آب و رطوبت دچار زنگ زدگی نمی‌شوند.
  4. تعداد چرخ‌ها: این وسیله در دو نمونه دو چرخ و سه چرخ تولید می‌شود. برای حرکت با مدل دو چرخ شما نیاز به حفظ تعادل دارید و مهارت راندن این وسیله را بدست آورید. در واقع این مدل خیلی راحت تغییر جهت می‌دهد. نمونه دیگر یعنی سه چرخ برای یادگیری بهتر است و بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که تغییر جهت دادن با نمونه سه چرخ به راحتی نمونه دو چرخ نیست.
  5. وزن شخص: هر مدل تنها قادر به تحمل یک وزن مشخص است و بیشتر از این مقدار به این وسیله صدمه وارد می‌کند. پس شما حتما باید به حداکثر وزنی که وسیله قادر به تحمل کردن آن است توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر حداکثر وزن قابل تحمل در وسیله‌ای ۱۲۰ کیلوگرم است و وزن شما هم ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد باید به سراغ مدل‌هایی بروید که تحمل وزن بیشتری دارند زیرا حداکثر وزنی که وسیله تحمل می‌کند ۱۲۰ کیلوگرم است و خرید این مدل باعث حرکت با حداکثر توان وسیله و خرابی آن می‌شود.
  6. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا معمولا کیفیت بالایی دارند و از قبل تست شده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از اسکوتر:

  • توجه داشته باشید که این وسیله دوچرخه کوهستان نیست و نمی‌توان آن را در جاده‌های خاکی استفاده کرد. زیرا برای این کار ساخته نشده‌اند.
  • دسته ترمز‌ها و زنگ روی فرمان بسیار حساس و شکننده هستند، بنابراین نباید اسکوتر را در جایی قرار دهید که روی زمین بیافتد، در صورت افتادن به احتمال زیاد این قسمت‌ها شکسته می‌شوند.
  • هر چند وقت یکبار چرخ‌های این وسیله را روغن ‌کاری کنید، خشک شدن چرخ‌ها باعث کاهش سرعت و در طولانی مدت باعث خرابی آن‌ها می‌شود.
  • هرگز با آن از یک سطح بلند پرش نکنید، زیرا این وسیله اسکیت نیست و با پرش دچار آسیب دیدگی می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسکوتر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اسکوتر پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اسکوتر کودک مدل بن تن

اسکوتر کودک مدل بن تن

مشخصات

  • جنس
    پلاستیکفشرده
  • وزن
    ۱۰۴۲ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۷ سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    ثابت
  • عرض
    ۲۶ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۴۷ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۴۷ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۲۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۳۷۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۴
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پایی
  • مناسب برای
    خانه
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۳×۲۶×۲۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    کاور توری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسکوتر مدل Micro 200

اسکوتر مدل Micro 200

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۴۴۰۰ گرم
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فوم
  • ارتفاع فرمان
    ۲۷ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۶ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۹۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۶۷ میلی‌متر
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    سیمی چرخ عقب
  • سایر توضیحات
    – ابعاد اسکوتر ۱۰۰ × ۸۴ × ۳۷ سانتی‌متر- ابعاد در حالت تاشده ۴۲ × ۳۷ × ۱۰۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسکوتر تکنیکا مدل P205

اسکوتر تکنیکا مدل P205

مشخصات

  • جنس
    فلز آلومینیوم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۷ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۸x15x34 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای ترمز سیمی چرخ عقب – تاشو – دارای زنگ برای هشدار و امنیت می باشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسکوتر کودک مدل ۳ چرخ

اسکوتر کودک مدل 3 چرخ

مشخصات

  • جنس
    ورق سیاه نمره ۲لوله به ضخامت ۰.۹ میلی مترجنس چرخ ها از بهترین مواد په په و جنس روکش چرخ از پی وی سی
  • وزن
    ۳۱۴۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    عرض کفی ۱۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک سخت
  • ارتفاع فرمان
    حداقل ۶۴ و حداکثر ۶۸ سانتی متر از سطح زمین سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۴ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۲.۵ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    په په با روکس پی وی سی
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۶۱ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    دو عدد بلبرنگ روان شده برای هر چرخ
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • مناسب برای
    کمپینگ
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    پهنای کفی اسکوتر (محل قرارگیری پا) ۱۰ سانتی مترقابلیت تنظیم ارتفاع فرمان متناسب با قد کودکمجهز به کمک فنر تعبیه شده در بالای چرخ جلودارای ترمز پدالی چرخ های عقبقابلیت تا شوندگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسکوتر میکرو مدل ۳۰۰

اسکوتر میکرو مدل 300

مشخصات

  • جنس
    آلومینیوم
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰ کیلوگرم
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۵۰ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵*۲۵*۶۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسکوتر مدل دورا کد ۶۰۰۱

اسکوتر مدل دورا کد 6001

مشخصات

  • جنس
    پلاسیک نشکن ( مواد نو بهداشتی )
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۳۵ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۲ تا ۷ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۶x25x51 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    ابعاد کفی محل قرار گیری پا : ۱۸×۱۵ سانتی متر میباشد.و ارتفاع دسته در حالت باز : ۶۳ سانتی میباشد.دارای صندوق عقبمقاوم سازی شده برای تحمل وزن بیشتر قابلیت جمع شوندگی و حمل راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسکوتر کودک زرین تویز مدل ۰۱

اسکوتر کودک زرین تویز مدل 01

مشخصات

  • جنس
    پلاستیسک
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۲ تا ۵ سال سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۵۶ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۲۵ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۳ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۱۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۵
  • نوع ترمز
    پایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسکوتر مدل میکرو کد ۴۴

اسکوتر مدل میکرو کد 44

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۸۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳تا۶ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸۰x30x30 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسکوتر کودک سه چرخ مدل ۳WS

اسکوتر کودک سه چرخ مدل 3WS

مشخصات

  • جنس
    فلز و پلاستیک فشرده
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۵ کیلوگرم
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۴ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۷۷ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۲۷ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    ژله ای
  • فاصله دو محور چرخ
    ۵۰ میلی‌متر
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۴*۲۴*۶۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسکوتر رجال مدل Disney Princess

اسکوتر رجال مدل Disney Princess

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۲۴۳۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱۲ سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۳.۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۸۲ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۱ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۹۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۵۳ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
  • نوع ترمز
    پایی
  • مناسب برای
    استفاده روزمره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۱ × ۱۴ × ۶۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۷۶۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – دارای تنظیم ارتفاع فرمان در سه حالت – با قابلیت تا شدن برای حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسکوتر کودک اسکوتر مدل STELLAR

اسکوتر کودک اسکوتر مدل STELLAR

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • وزن
    ۲۶۵۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱۴-۸ سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • ارتفاع فرمان
    ۷۵ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۲۷ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلی اورتان
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۷
  • نوع ترمز
    پایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسکوتر مدل بن تن

اسکوتر مدل بن تن

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۸۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۲ تا ۱۲ سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فوم
  • ارتفاع فرمان
    ۶۰ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۰ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۲ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۶ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۵
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    سیمی چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسکوتر مدل GBIKE

اسکوتر مدل GBIKE

مشخصات

  • جنس
    آلومینیوم
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱۵-۵۰ سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۹۹ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۸ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۷۱ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۱۰۰
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پایی
  • مناسب برای
    پا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۹۰x17x39 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – قابلیت تاشدن فریم – دارای چرخ‌های ABEC – دارای فریم آلومینیومی – وزن سبک – مقاومت بالا – دارای سیستم ترمز روی چرخ عقب اسکوتر های gs8001 شرکت جی تویز محصولی فوق العاده با کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی . با قیمت مناسب در بازار عرضه شده است این محصول تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم را به خوبی تحمل میکند . وزن خود این محصول ۵.۹ کیلوگرم است . ابعاد جعبه ی محصول در جالت پلمپ ۳۶x17x90 سانتی متر مکعب است . این محصول به راحتی تا میشود و در حالت جمع شده به راحتی پشت صندوق عقب و … جا شده و حمل و نقل آسان استجنس بدنه ی این محصول آلمینیومی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسکوتر پرو اسپرتز مدل Fast

اسکوتر پرو اسپرتز مدل Fast

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۴۴۲۵ گرم
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۶.۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فوم
  • ارتفاع فرمان
    ۸۸ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۴۴ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۹۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    لاستیک
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۷۵ میلی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۸ × ۲۸ × ۸۳ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۱۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – با قابلیت تا شدن برای حمل آسان- دارای تنظیم ارتفاع فرمان در سه حالت ۹۷ ، ۸۸ و ۹۳ سانتی متر- فرمان در حالت بسته ۸۸ سانتی‌متر- برای کودکان زیر ۱۴ سال ممنوع است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسکوتر کودک مدل PRDS-868

اسکوتر کودک مدل PRDS-868

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۲ تا ۹ سال سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۵۰ تا ۶۵ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۲۵ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    چرخ جلو ۲۰۰ میلیمتر . چرخ عقب ۱۲۰ میلیمتر میلی‌متر
  • جنس چرخ
    ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    محور عقب قابل تنظیم میباشد میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۶ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پایی
  • مناسب برای
    پا
  • کشور مبدا برند
    چین
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسکوتر کودک مدل تعادلی سامیا

اسکوتر کودک مدل تعادلی سامیا

مشخصات

  • جنس
    پی وی سی
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۶۰ کیلوگرم
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۲۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۸۰ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۴۰ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۵۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    زیاد
  • نوع ترمز
    پایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسکوتر کودک مدل Girl513

اسکوتر کودک مدل Girl513

مشخصات

  • جنس
    ورق سیاه نمره ۲لوله به ضخامت ۰.۹ میلی مترجنس چرخ ها از بهترین مواد په په و جنس روکش چرخ از پی وی سی
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    عرض کفی ۱۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    حداقل ۷۰ و حداکثر ۹۰ سانتی متر از سطح زمین سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۴.۵ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    په په با روکش پی وی سی
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۵۵۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۲ عدد بلبرنگ روان شده برای هر چرخ
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • مناسب برای
    کمپینگ
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    پهنای کفی اسکوتر (محل قرارگیری پا) ۱۰ سانتی متردارای جک تاشو در کنار کفی برای ایستادن بدون نیاز به تکیه گاهقابلیت تنظیم ارتفاع فرمان متناسب با قد کودکمجهز به کمک فنر تعبیه شده در بالای چرخ جلودارای ترمز پدالی چرخ عقبقابلیت تا شوندگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسکوتر مدل میکرو مدل ۲۰۰

اسکوتر مدل میکرو مدل ۲۰۰

مشخصات

  • جنس
    آلومینیوم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    کودکان و بزرگسالان سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • قطر چرخ
    ۲۰۰۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵x30x80 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    این اسکوتر دارای فرمان قابل تنظیم بوده و دسته این اسکوتر قابلیت های تنظیم ارتفاع و سطح نگه دارنده را دارند. علاوه بر آن دسته ترمز هم بر روی این اسکوتر قرار دارد که کشیدن آن باعث توقف و ایست اسکوتر از طریق چرخ عقب می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسکوتر کودک Scooter مدل تاشو

اسکوتر کودک Scooter مدل تاشو

مشخصات

  • جنس
    فلزی
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    فوم
  • قطر چرخ
    ۸۰ میلی‌متر میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک ژله‌ای
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۶*۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسکوتر کودک مایکرو مدل ۳۰۰

اسکوتر کودک مایکرو مدل 300

مشخصات

  • جنس
    پروفیل
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۶۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳ تا ۸ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۵۵تا۷۷ سانتی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۴x24x64 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسکوتر کودک مدل سه چرخ فلزی ۱۲۰

اسکوتر کودک مدل سه چرخ فلزی 120

مشخصات

  • جنس
    فلزی
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۷۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳الی ۱۰ سال سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۳۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۶۰ الی ۹۰ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۰ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۲۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلیمر روکش ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۱۰۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۱
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • مناسب برای
    پا
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۴x22x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسکوتر مدل ۲۰۲۳

اسکوتر مدل 2023

مشخصات

  • جنس
    فلز با کیفیت
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    کودک و نونهال سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۹ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۶۸ تا ۷۶ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۷۸ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۹۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    ژله ای روان
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۵۳ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۷
  • نوع ترمز
    سیمی چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    دارای زنگ هشدارجنس بدنه از فلز مقاومتحمل وزن تا ۴۰ کیلوگرممناسب کودکان و نونهالانچرخ های ژله ای نرم و روانابعاد ۹×۶۰×۶۸-۷۶سانتی مترطراحی کودکانه و رنگ های شاددارای ۱ چرخ جلو و ۲ چرخ در عقبقابلیت تا شدن به منظور حمل آساندسته های اسفنجی نرم و ضد لغزشقابلیت تنظیم ارتفاع بین ۶۸ تا ۷۶ سانتی متردارای ترمز دستی سیمی در جلو و ترمز پدالی بر روی چرخ عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسکوتر کودک مدل تعادلی کد SPR-03

اسکوتر کودک مدل تعادلی کد SPR-03

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک سخت و فلز
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۵۶ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک سخت
  • ارتفاع فرمان
    ۸۶ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۲۸ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    ضد لغزش
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۴۵۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
  • نوع ترمز
    پایی
  • مناسب برای
    طبیعت گردی
  • سایر توضیحات
    دارای چراغ روشنایی ، قابلیت تاشو ، قابلیت تنظیم ارتفاع ، دارای چرخ های ضد لغزش ، دارای چرخ خای نورانی هنگام حرکت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسکوتر سامیا تویز مدل SP-1400

اسکوتر سامیا تویز مدل SP-1400

مشخصات

  • جنس
    فلز با روکش پلاستیک
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    +۳ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس چرخ
    ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۹x23x20 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسکوتر اکشن مدل ۲۰۰

اسکوتر اکشن مدل 200

مشخصات

  • جنس
    آلمینیوم وآهن
  • وزن
    ۴۱۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۷تا۱۶سال سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۲عدد عدد
  • مناسب برای
    فری استایل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۹۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسکوتر مدل مکسی

اسکوتر مدل مکسی

مشخصات

  • جنس
    فلزی -پلاستیک فشرده
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۸۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳تا۱۵ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسکوتر کودک مدل فلزی سه چرخ۱۲۰

اسکوتر کودک مدل فلزی سه چرخ120

مشخصات

  • جنس
    فلزی
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۷۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳الی ۱۰ سال سال
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • عرض
    ۳۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ارتفاع فرمان
    ۶۰ الی ۹۰ سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان
    ۳۰ سانتی‌متر
  • قطر چرخ
    ۱۲۰ میلی‌متر
  • جنس چرخ
    پلیمر روکش ژله ای
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • فاصله دو محور چرخ
    ۱۰۰ میلی‌متر
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    ۱
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پایی
  • مناسب برای
    پا
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۴x22x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسکوتر مدل ۰۰۱

اسکوتر مدل 001

مشخصات

  • جنس
    اهن
  • ظرفیت وزنی
    ۹۹ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۶-۱۵ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷۶۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسکوتر مدل TECNICA S250

اسکوتر مدل TECNICA S250

مشخصات

  • جنس
    الیاژ
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۷۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱۶×۷ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    فوم
  • تعداد چرخ
    ۲ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • مناسب برای
    فری استایل
  • کشور مبدا برند
    چین
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸۸x15x36 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسکوتر کودک اسکوتر مدل S-500

اسکوتر کودک اسکوتر مدل S-500

مشخصات

  • جنس
    فلزی
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۳تا۵ سال
  • نوع فرمان
    قابل تنظیم
  • جنس دسته
    فوم
  • تعداد چرخ
    ۳ عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نوع ترمز
    پدالی چرخ عقب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵x17x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسکوتر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چادر مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا