صنایع دستیمردانه

کیف اداری مردانه، راهنمای خرید انواع کیف اداری مردانه چرم دست دوز ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف اداری مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که کارمندان، معلمان، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و دانش آموزان به آن احتیاج دارند، کیف اداری مردانه است. این کیف برای هر کسی که روزانه باید تعدادی سند و مدرک همراه خود حمل می‌کند، لازم و ضروری به نظر می‌رسد. اگر اسناد مهمی دارید و نگران گم شدن آن‌ها هستید، حتما باید برای خود یک کیف اداری مردانه خریداری کنید. این کیف‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند، اما بهترین جنس آن چرم طبیعی است که علاوه بر زیبایی خاص از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. البته فراموش نکنید که قیمت کیف‌های چرمی از جنس‌های دیگر مثل برزنت مقداری گران‌تر است.

هنگام خرید کیف اداری مردانه شما باید به فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید. روزانه تا چه میزان مدارک را با خود حمل می‌کنید، اگر مدارکی که قرار است، آن‌ها را حمل نمائید، زیاد هستند، شما به کیف اداری مردانه‌ای نیاز دارید که تعداد زیپ‌های بیشتری داشته باشد. جنس کیف هم ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. اگر به دنبال خرید کیفی هستید که سالیان سال برای شما کار کند و پاره یا فرسوده نشود به شما پیشنهاد می‌کنم، کیف اداری مردانه چرم طبیعی را انتخاب و خریداری کنید. البته نوع دوخت هم در کیفیت این محصول تاثیر دارد. کیف چرمی که با دست دوخته می‌شود، خیلی بهتر از کیف چرمی است که با چرخ خیاطی دوخته می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که روزانه با اسناد و مدارک زیادی سرو کار دارید و قرار است آن‌ها را با خود حمل کنید و قصد خرید کیف اداری مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کیف اداری مردانه چرمی آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف اداری چرمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیف‌اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی کیف دستی مردانه است که از چرم طبیعی یا مصنوعی و دیگر جنس‌ها ساخته می‌شود، از این کیف به عنوان یک وسیله برای نگهداری و حمل اسناد و مدارک مهم کاری و در برخی مدل‌ها لپ‌تاپ استفاده می‌شود. بسته به جنس کیف قیمت آن متفاوت است، کیف‌های پارچه‌ای برزنتی از همه سبک‌تر و ارزان‌تر هستند و کیف‌های چرم طبیعی هم نسبت به سایر مدل‌ها وزن بیشتری دارند و قیمت‌ها هم به طبع گران‌تر می‌باشد. این کیف‌ها معمولا دارای یک بند هستند که امکان استفاده به عنوان کیف رو دوشی را برای شما فراهم می‌سازند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف اداری چرمی زنانه

مزایای کیف اداری چرمی مردانه:

  • چرم یک ماده طبیعی است که از دباغی پوست برخی حیوانات تهیه می‌شود به همین علت آلرژی ایجاد نمی‌کند. زیرا دسته و یا بند آن‌ها مستقیم با دست و گردن شما در تماس است.
  • به عنوان یک کیف همه کاره می‌توان از آن استفاده کرد. یعنی هیچ محدودیتی جهت قرار دادن اسناد، پول، تلفن همراه و لپ‌تاپ وجود ندارد.
  • در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود به همین دلیل شما با هر سلیقه و انتخابی می‌توانید کیف مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • طول عمر بالایی دارند و شما بدون نیاز به شستشو می‌توانید، مدت زمان زیادی از این کیف استفاده کنید.

انواع کیف‌اداری چرمی مردانه بر اساس جنس:

  1. کیف اداری چرم مصنوعی مردانه: چرم یک ماده زیبا و مقاوم است که به علت دوام و طول عمر بالا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. تنها مشکلی که به آن وارد می‌شود، قیمت بالای آن می‌باشد به همین علت برای پایین آوردن و صرفه‌ جویی در قیمت‌ها با مواد مصنوعی ماده‌ای شبیه به چرم طبیعی تولید می‌کنند که قیمت آن ارزان بوده و ویژگی‌های چرم طبیعی را دارد.
  2. کیف اداری چرم طبیعی مردانه: چرم یک ماده طبیعی است که از دباغی پوست حیوانات زنده مثل، گوسفند، بز و گاو ساخته می‌شود. چرم در حالت طبیعی فاقد رنگ بوده و در مرحله رنگرزی آن را به رنگ‌های مختلف در می‌آورند. چرم طبیعی واکس خور بوده و برای براقیت و زیبایی می‌توان آن‌ها را واکس زد. کیف‌های چرم طبیعی معمولا دارای مهر سازنده هستند و از این طریق می‌توان به نوع چرم به کار رفته در کیف و نام سازنده آن پی‌برد.

انواع کیف اداری چرمی مردانه بر اساس نوع دوخت:

  • کیف چرمی دست دوز: بهترین و گران‌ترین نوع کیف مردانه هستند، این کیف‌ها معمولا با نخ و سوزن و به وسیله دست دوخته می‌شوند. زمان دوخته شدن یک کیف چرمی دست دوز چند برابر زمان دوخته شدن یک کیف چرخ دوز است. دقت دوخت در این کیف‌ها بالا بوده و هیچ مشکلی در آن‌ها دیده نمی‌شود. این کیف در کارگاه‌های چرم دوزی به دست اساتید کاردان با دقت و کیفیت بالا دوخته می‌شوند.
  • کیف چرمی چرخ دوز: با توجه به مدت زمان بالای دوخت و بالا رفتن قیمت کیف و اینکه از نظر اقتصادی برای تولید کننده مقرون به صرفه نیست. تولیدی‌های کیف چرمی اقدام به دوختن کیف چرمی با چرخ خیاطی‌های مخصوص می‌کنند. سرعت و کیفیت دوخت درکیف‌های چرخ دوز نسبت به مدل‌های دست دوز پایین‌تر است به همین علت با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند.

بهترین مارک کیف اداری مردانه چرمی:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کیف چرمی اداری به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. از آنجایی که معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کیف چرمی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کیف مردانه اداری چرم ویژه
  • کیف مردانه اداری چرم ما
  • کیف مردانه اداری چرم ناب
  • کیف مردانه اداری چرم مشهد
  • کیف مردانه اداری چرم آرا
  • کیف مردانه اداری چرم بارثاوا
  • کیف مردانه اداری چرم نگار

کیف اداری مردانه چرم از کجا بخرم؟

راه‌های زیادی برای خرید یک کیف چرمی مردانه وجود دارد که شما از طریق هر یک از این راه‌ها می‌توانید کیف مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم کاری زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرد یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از محل کار یا منزل خود خارج شوید و به یک فروشگاه چرم فروشی مراجعه کنید و از میان تعداد مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس خریداری شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی کیف چرمی اداری: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها کیف‌اداری چرمی مردانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست لوازم اداری

نکات مهم برای خرید کیف اداری مردانه چرمی:

  1. قیمت کیف: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید کیف چرمی مردانه قیمت آن است. یک کیف چرم طبیعی اصل هرگز قیمت ارزانی ندارد، پس با مشاهده یک جنس خیلی ارزان به تقلبی بودن آن پی‌ببرید. البته منظور این نیست که همیشه اجناس خیلی گران بخرید، بلکه اجناس خیلی ارزان به احتمال زیاد مصنوعی هستند.
  2. نوع کیف: این کیف هم مانند سایر کیف‌های چرمی انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر با میزان بودجه مشکل ندارید، چرم طبیعی بهترین گزینه است در غیر این صورت باید به سراغ چرم مصنوعی بروید، چون قیمت ارزان‌تری دارند و شباهت زیادی به یک چرم طبیعی دارند.
  3. نوع دوخت: دوخت کیف‌های چرمی از دو حالت خارج نیست یا با نخ سوزن و دست دوخته می‌شوند که دقت بالایی دارند و از نظر زمانی مدت بیشتر طول می‌کشد تا دوخته شوند و قیمت بالایی دارند و یا با چرخ خیاطی در مدت کوتاه تولید می‌شوند که مدت زمان دوخت کمتر شده و دقت کار پایین می‌آید. خیلی‌ها به علت ارزان‌ بودن نمونه چرخ دوز را به دست دوز ترجیح می‌دهند.
  4. تعداد زیپ: هر چه کیف مورد نظر شما تعداد زیپ بیشتری داشته باشد، جادارتر بوده و شما وسایل بیشتری را می‌توانید درون آن قرار دهید. به عنوان مثال برخی مدل‌ها دارای یک قسمت ویژه برای نگهداری لپ‌تاپ هستند به همین علت اگر به همراه اسناد ضروری نیاز به لپ‌تاپ دارید باید کیف اداری را خریداری کنید که دارای قسمت نگهداری لپ‌تاپ باشد.
  5. جنس زیپ: زیپ قسمتی از کیف است که مدام باز یا بسته می‌شود. اگر زیپ شما کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی سریع پاره شده و مجبور به تعویض کیف خواهید شد. زیپ‌های فلزی بهترین نوع آن هستند، زیرا به راحتی باز و بسته می‌شوند و احتمال گیر کردن و شکستن آن‌ها وجود ندارد.
  6. از فروشگاه معتبر بخرید: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌کنید در مورد خرید این محصول مشکل دارید به شما پیشنهاد می ‌کتم از یک فروشگاه معروف و شناخته شده خرید کنید تا چرم مصنوعی را به جای طبیعی به شما قالب نکنند. یک فروشگاه معتبر هرگز اعتبار چندین ساله خود را فدای سود بیشتر و کیفیت کمتر نمی‌کند.

روش نگهداری از کیف اداری چرمی:

  • به هیچ عنوان چرم را شستشو ندهید برای تمیز کردن لکه روی چرم از محلول مخصوص این کار استفاده کنید.
  • هر چند وقت یکبار چرم را به وسیله پی واکس براق کنید، این کار سبب زیبایی و افزایش طول عمر کیف می‌شود.
  • هرگز کیف خود را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، زیرا خشک شده و به مرور ترک برمی‌دارد و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • از قرار دادن وسایل خیلی سنگین درون کیف خودداری کنید. زیرا امکان پاره شدن کیف یا دسته آن به دور از انتظار نیست.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیف اداری چرمی مرادنه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف اداری مردانه چرمی باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیف اداری مردانه رویال چرم مدل BF20-Brown

کیف اداری مردانه رویال چرم مدل BF20-Brown

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند کوتاه
  • ابعاد
    ۶x30x42 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دارای دو جای مجزا با دهانه زیپ دار دارای جای لپ تاپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف اداری مردانه رویال چرم مدل BF20-Brown

کیف اداری مردانه رویال چرم مدل BF20-Brown

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند کوتاه
  • ابعاد
    ۶x30x42 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دارای دو جای مجزا با دهانه زیپ دار دارای جای لپ تاپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف اداری مردانه رویال چرم کدBF31-Black

کیف اداری مردانه رویال چرم کدBF31-Black

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۶*۳۰*۴۲ سانتی‌متر
  • جزئیات
    دارای دو جای مجزا با دهانه زیپ دار دارای جای لپ تاپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف اداری مردانه چرم بارز مدل DP1

کیف اداری مردانه چرم بارز مدل DP1

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند دوشی
  • ابعاد
    ۴۰x28x8 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    ابعاد۴۰x28x8
  • نگهداری
    جهت تمیز شدن و نگهداری محصول از واکس معمولی استفاده شود
  • کد کالای محصول
    DP1
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف اداری مردانه چرم مشهد مدل A0137-091

کیف اداری مردانه چرم مشهد مدل A0137-091

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    قفل رمزدار
  • بند و دستگیره
    بند دوشی
  • ابعاد
    ۱۰×۳۱×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۹۰ گرم
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • جزئیات
    – کیف اداری مردانه- دارای محل نگهداری ملزومات- نحوه باز و بسته شدن توسط قفل رمزدار- دارای بند کوتاه و بند بلند قابل تنظیم – دارای یک جیب زیپ دار خارجی – دارای جیب داخلی
  • کد کالای محصول
    A0137-Dark brown
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف اداری مردانه بیورا مدل چرم طبیعی کد eez30

کیف اداری مردانه بیورا مدل چرم طبیعی کد eez30

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند دوشی
  • ابعاد
    ۴۰x30x8 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای جنس چرم طبیعی گاوی درجه یک _دارای زیپ های روان و یراق آلات از جنس استیل _دارای تودوزی تمام آستر _
  • نگهداری
    برای تمیز کردن این کیف میتوانید ابتدا با دستمال مرطوب کیف را تمیز کرده و بعد واکس [بی رنگ یا رنگ خود کیف] به آن بزنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف اداری مردانه چرم آرا مدل E087 کد F

کیف اداری مردانه چرم آرا مدل E087 کد F

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • ابعاد
    ۴۴x35x12 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف اداری مردانه چرم بارز مدل DL50

کیف اداری مردانه چرم بارز مدل DL50

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    قفل رمزدار
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • ابعاد
    ۴۱×۲۸ x 8 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    جهت تمیز شدن و نگهداری محصول از واکس معمولی استفاده شودحتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید
  • کد کالای محصول
    DL50
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف اداری مردانه چرم ما مدل MA4-806

کیف اداری مردانه چرم ما مدل MA4-806

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند دوشی
  • ابعاد
    ۳۰x8x40 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف اداری مردانه چرم مدل P257

کیف اداری مردانه چرم مدل P257

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف اداری مردانه چرم مشهد مدل A5567-001

کیف اداری مردانه چرم مشهد مدل A5567-001

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • بند و دستگیره
    بند کوتاه
  • ابعاد
    ۴۵x32x13 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • جزئیات
    – دارای رویه طرح دار- دارای جیب های متعدد داخلی- نحوه بسته شدن توسط زیپ- دارای دو محفظه جدا- ابعاد ساک برابر ۴۵x32x13 سانتی متر
  • کد کالای محصول
    BLACK-A5567
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف اداری چرمی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جاکلیدی

یک دیدگاه

  1. واقعا مطلب کامل و جامعی بود من برای خریدکیف اداری از بین دو سایت و شما خیلی مردد بودم و با مطلب شما تونسم انتخابم رو انجام بدم
    معیارهای جالبی گفتید که من توی هیچ سایت دیگه ای نخوندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا