لوازم ورزشیویژه

ترامپولین خانگی، راهنمای خرید ترامپولین کودک و بزرگسال ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید ترامپولین خانگی باید در نظر بگیرید.

خرید ترامپولین خانگی یک راه عالی برای فعال نگه داشتن خانواده و ارائه ساعت‌های بی پایان سرگرمی برای آن‌ها است. نکته مهم در مورد ترامپولین خانگی این است که شما هرگز واقعاً از آن‌ها بزرگتر نمی‌شوید. شما می‌توانید در تمام مراحل زندگی از جهش در اطراف خود لذت ببرید و حتی می‌توان از ترامپولین خانگی برای برنامه‌های ورزشی استفاده کرد.

جای تعجب نیست که هر سال پانصد هزار ایرانی یک ترامپولین خانگی برای حیاط خلوت منزل خود خریداری می‌کنند. به نظر می‌رسد خرید ترامپولین خانگی باید یک فرآیند هیجان انگیز و آسان باشد. درست حدس زدید، به این سادگی نیست. هنگام انتخاب ترامپولین خانگی باید به نکات زیادی توجه کرد. اول، اشکال مختلفی از ترامپولین‌ها، اندازه‌های مختلف و ویژگی‌های ایمنی متعددی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. بسیاری از ترامپولین‌های خانگی امروزی نیز به منظور افزودن به طراحی حیاط خلوت شما هستند، به این معنی که ویژگی‌ها و سبک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ترامپولین خانگی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ترامپولین خانگی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ترامپولین خانگی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ترامپولین خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

ترامپولین هم یک فعالیت تفریحی و هم یک ورزش آکروباتیک است که در آن افراد باید مهارت‌های خود را هنگام ریباند از هوا و ترامپولین انجام دهند. ترامپولین خانگی به عنوان یک ابزار تمرینی آکروباتیک استفاده می‌شود و همچنین یک ورزش رقابتی المپیک محسوب می‌شود، بنابراین سطوح عملکرد در این ورزش بسیار متغیر است. بازیکنان این ورزش را بر روی یک ترامپولین انجام می‌دهند که در اصل یک پارچه ارتجاعی قوی است که بین یک قاب با فنرهای مارپیچ کشیده شده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی

تاریخچه استفاده از ترامپولین:

ترامپولین و غلت زدن را می‌توان تا چین باستان، مصر و ایران جستجو کرد. ترامپولین روشی بود که به ورزشکاران اجازه می‌داد زمان بیشتری در هوا داشته باشند و ترفندهای مختلف را انجام دهند. تا زمانی که Geroge Nissen این رویداد را در سال ۱۹۳۶ ایجاد کرد که به یک ورزش رقابتی تبدیل شد. بین سالهای ۱۹۴۷ و ۱۹۶۴، ترامپولین به عنوان یک رویداد در مسابقات ژیمناستیک توسط AAU و NCAA گنجانده شد. اولین مسابقات جهانی ترامپولین در سال ۱۹۶۴ بود و در سال ۱۹۶۷ به عنوان یک ورزش در ایالات متحده شناخته شد.

انواع ترامپولین خانگی به همراه مزایا و معایب:

ممکن است متوجه نباشید که چندین طرح و شکل متفاوت از ترامپولین وجود دارد. انتخاب یک طرح شکل خاص به دلایل مختلفی مانند هدف ترامپولین یا اندازه فضای شما می‌تواند سودمند باشد.

ترامپولین‌های گرد یا سنتی:

ترامپولین سنتی که اکثر ما تصور می کنیم به شکل گرد است. این قطعاً محبوب ترین شکل ترامپولین برای بسیاری از خانواده‌ها است. به طور معمول، کوچکترین ترامپولین گرد در فضای باز ۶ فوت قطر دارد و فضای کافی برای پرش دو کودک کوچک یا یک بزرگسال را دارد. اندازه‌های بزرگتر به قطر ۱۶ فوت می‌رسد که برای تعداد بیشتری از جامپرها عالی است.

مزایای ترامپولین گرد:

  • رایج ترین و محبوب ترین شکل است.
  • بسیاری از سبک‌های مقرون به صرفه است.
  • به راحتی با یک توری ایمنی برای محافظت از جامپرها محصور می‌شود.
  • وزن‌ها را به طور یکنواخت روی همه فنرها توزیع می‌کند، بنابراین یک طرف سریعتر از دیگری فرسوده نمی‌شود.

معایب ترامپولین گرد:

اگر چند نفر در حال پرش باشند، شکل گرد تمایل دارد پرش‌ها را به سمت مرکز وادار کند، زیرا این جایی است که سطح بیشترین فرورفتگی را دارد.

  • پریدن روی این مدل می‌تواند باعث برخورد و جراحات خطرناک شود.
  • فضای کافی برای تلنگر و حقه وجود ندارد.
  • فقط می‌تواند چند مرز را جا دهد و برای یک تا دو نفر ایده آل است.

ترامپولین‌های مستطیل یا مربع:

اگرچه ما معمولا با ترامپولین های گرد بیشتر آشنا هستیم، اما اولین ترامپولین‌ها در واقع مستطیل بودند. این شکلی است که برای مسابقات و در ژیمناستیک استفاده می‌شود. اگر به دنبال فضای بیشتری برای چند جامپر یا تمرین ترفند هستید، ترامپولین مستطیلی یا مربعی انتخاب بهتری است.

مزایای ترامپولین مستطیلی یا مربعی:

  • این شکل باعث می‌شود که بانسرها راحت‌تر در جای خود بمانند.
  • نیروی هر پرش به طور مساوی توزیع نمی‌شود، که به پرنده‌ها اجازه می‌دهد فرود خود را بهتر از یک ترامپولین گرد کنترل کنند.
  • بهترین مدل برای کسانی است که می‌خواهند ترفندهایی را یاد بگیرند یا تمرین کنند.
  • می‌تواند به اندازه کافی بزرگ باشد تا چندین باونسر بتوانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.
  • به شما کمک می‌کنند تا متراژ مربع بیشتری از سکوی پرش را نسبت به اشکال گرد ارائه دهید.

معایب ترامپولین مستطیلی یا مربعی:

  • شکل ناهموار دارند به این معنی است که یک طرف ممکن است سریعتر از طرف دیگر فرسوده یا کشیده شود.
  • برای پایین نگه داشتن ترامپولین به قاب‌های بزرگتر و سنگین تر نیاز دارد.
  • راه اندازی، جابجایی و جداسازی آن‌ها کمی مشکل است.

ترامپولین‌های بیضی شکل:

اگر توزیع نیروی یک ترامپولین گرد اما فضای مستطیل را می‌خواهید، شکل ترامپولین بیضی یک سازش کامل است. اگر قصد دارید چند پرش با ترامپولین داشته باشید، این سبک ایده آل در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا آن‌ها می‌توانند با خیال راحت بدون برخورد تصادفی به یکدیگر بپرند. ترامپولین‌های بیضی شکل برای تمرین پرش‌های بلند یا تلنگر نیز عالی هستند زیرا فضای زیادی وجود دارد. بیشتر ترامپولین‌های بیضی شکل بزرگ‌تر از ترامپولین‌های گرد هستند و معمولاً ابعاد آن‌ها ۱۰ x 14 یا ۱۱ x 16 است.

مزیت ترامپولین بیضی شکل:

  • به عنوان یکی از ایمن ترین طراحی‌ها بدون لبه‌های تیز یا سیم پیچ در نظر گرفته می‌شود.
  • باعث افزایش حتی پوشیدن تمام فنرها می‌شود.
  • شکل کشیده کنترل بیشتری بر فرود جهنده‌ها فراهم می‌کند.

معایب ترامپولین بیضی شکل:

  • پیدا کردن آن دشوار است زیرا این شکل کمتر رایج و محبوب است.
  • به اندازه ترامپولین‌های مستطیلی شکل، متراژ مربع را بهینه نمی‌کند.

ترامپولین‌های هشت ضلعی یا چند ضلعی:

ترامپولین‌های هشت ضلعی یا چند ضلعی محبوب ترین شکل ترامپولین نیستند، اما به دلایل زیادی می‌توانند گزینه‌ای عالی باشند. این اشکال منحصر به فرد هستند زیرا ترامپولین دارای اضلاع متعدد و متمایز است، اما شکل خود پد پرش به طور کلی گرد می‌باشد.

مزایای ترامپولین‌های هشت ضلعی یا چند ضلعی:

  • این شکل به اندازه ترامپولین‌های مربع یا مستطیل فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  • نسبت به ترامپولین‌های گرد، ثبات و کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد.
  • بدون “نقطه مرده” یا منجنیق غیرمنتظره با پرش‌های متعدد است، زیرا شکل به تعادل نیروی پرش کمک می‌کند.
  • ظرفیت وزنی بالاتری نسبت به ترامپولین‌های گرد دارند، برخی از مدل‌ها تا ۴۵۰ پوند وزن دارند. ظرفیتی، که می‌تواند برای کودکان و بزرگسالان در خود جای دهد.

معایب ترامپولین‌های هشت ضلعی یا چند ضلعی:

  • خیلی رایج یا محبوب نیستند، بنابراین یافتن آن‌ها دشوار است.
  • تنظیمات کمی پیچیده‌تر از اشکال دیگر دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسکوتر

نکات مهمی که هنگام خرید ترامپولین خانگی باید در نظر بگیرید:

  • ماندگاری: دوام ترامپولین به عوامل مختلفی بستگی دارد: از چه چیزی ساخته شده و به آن متصل است و چگونه به زمین لنگر می‌زند، تنها برخی از این عوامل هستند. همانطور که ما گزینه‌های مختلف تولید را بررسی می‌کنیم، باید تصمیم بگیریم که چه چیزی برای خانواده فعال ما مناسب است. ترامپولین‌ها دارای چهار قسمت اصلی هستند: قاب یا لوله، فنر، پد پرش و پد ایمنی. هر کدام از این قسمت‌ها دارای گزینه های زیادی هستند و ما باید تصمیم بگیریم که کدام سبک را انتخاب کنیم.
  • کادر بندی: اولین چیزی که هنگام خرید ترامپولین متوجه خواهید شد، تنوع شکل‌های مختلف آن است. شکل‌های گرد، مستطیلی، بیضی یا مربعی رایج‌ترین شکل‌ها هستند. آن‌ها همچنین در اندازه‌های مختلف، از جمله گزینه‌های بادی برای استفاده در آب یا به عنوان خانه‌های فنری برای مهمانی‌ها وجود دارند. مواد قاب بستگی به اندازه و هدف ترامپولین دارد. ترامپولین‌های بادی از PVC بادی ساخته می‌شوند، در حالی که قاب‌های ترامپولین معمولی از فولاد گالوانیزه ساخته شده‌اند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم باشند. هر ترامپولینی که خریداری می‌کنید باید این قاب را داشته باشد تا زنگ نزند و آسیب نبیند.اکثر قاب‌ها دارای پایه های U شکل هستند که یک پلت فرم محکم برای اتصال زمین به ترامپولین ایجاد می‌کنند. این پایه‌ها مفید هستند زیرا با سنگینی استفاده در خاک فرو نمی‌روند. آن‌ها همچنین حداقل سطح را برای آسیب رساندن به چمن ارائه می‌دهند در حالی که برای ایمنی محکم می‌مانند.
  • فنر: همچنین چند گزینه مختلف فنر وجود دارد. بسیاری از ما با فنرهای سیم پیچ استاندارد ساخته شده از سیم گالوانیزه آشنا هستیم. اینها معمولاً شناخته شده هستند و محکم و مستحکم می‌باشند. برخی از مدل‌های ترامپولین مانند ترامپولین مینیاتوری یا بانجی به جای فنر از طناب بانجی استفاده می‌کنند. نوع دیگر میله‌های فایبرگلاس در ترامپولین‌های بدون فنر است. طول فنرها نیز در میزان جهش شما تفاوت دارد. هر چه فنر طولانی تر باشد، جهش بیشتر است‌. باز هم، مواد گالوانیزه قوی تر و بادوام تر خواهند بود، به خصوص اگر ترامپولین خود را در زمستان مونتاژ کنید. آن‌ها به دلیل نحوه اتصال فلزات با پوشش، در برابر زنگ زدگی و استحکام بیشتری نسبت به سایر مواد دارند.
  • تشک ترامپولین: تشک‌های ترامپولین از الیاف بافته شده مصنوعی مانند پلی اتیلن یا نایلون ساخته می‌شوند. الیاف با یک محافظ مقاوم در برابر محو شدن پوشانده شده‌اند، بنابراین رنگ در نور شدید خورشید یا آب و هوا محو نمی‌شود. اینها نسبتا استاندارد هستند و با گزینه‌های متغیر همراه نیستند. آن‌ها بادوام هستند و به سختی آسیب می‌بینند، اگرچه سایش و پارگی در طول زمان اتفاق می‌افتد. تشک‌ها باید در هر فصل از نظر پارگی و ماندگاری مداوم نظارت شوند تا برای استفاده خانواده شما ایمن باقی بمانند.
  • لایه گذاری: ترامپولین همچنین باید دارای پدهای ترامپولین برای پوشش دادن فنرها برای ایمنی باشد. اینها ممکن است با خرید ترامپولین استاندارد باشند یا نباشند، اما به راحتی می‌توان آن‌ها را به عنوان یک کالای اضافی از یک خرده فروش ترامپولین پیدا کرد. خرید ترامپولین شما باید شامل تورهای ایمنی نیز باشد. طبق گفته جامپ اسپورت، ترامپولین‌هایی که دارای توری ایمنی هستند ۵۰ درصد ایمن تر از آن‌هایی هستند که توری ندارند. اینها همچنین به عنوان اقلام اضافی از خرده فروش ترامپولین شما در دسترس هستند.
  • لنگر انداختن ترامپولین: یکی دیگر از مواردی که با انتخاب‌های طراحی همراه است، قابلیت لنگر انداختن ترامپولین می‌باشد. در صورت عدم تعادل وزن یا باد شدید، یک لنگر ترامپولین را محکم‌تر روی زمین نگه می‌دارد. انتخاب یک قاب ترامپولین که به طور موثر با لنگرها کار می‌کند برای ایمنی بسیار مهم است. لنگرهای U شکل احتمالاً قابل تشخیص هستند زیرا شبیه لنگرهایی هستند که برای نگه داشتن چادرهای خود در هنگام کمپینگ از آن‌ها استفاده می‌کنیم. استفاده از آن‌ها آسان است و در هوای بادی به خوبی کار می‌کنند. با این حال، شاید کمی محکم تر، لنگر فال باشد. اینها با تسمه‌های فلزی یا نایلونی که قاب را در جای خود نگه می‌دارد، به زمین می‌پیچند. اوگرها نسبت به لنگرهای u شکل عمیق‌تر به داخل زمین می‌روند، که باعث می‌شود در بادهای شدید قوی‌تر شوند. هیچ لنگری نمی‌تواند تضمین کند که رویدادهای آب و هوایی قابل توجه روی ترامپولین تأثیر نمی‌گذارد، اما آن‌ها خطر را کاهش می‌دهند.
  • محدودیت وزن: شکل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف ترامپولین محدودیت وزنی متفاوتی دارند. در نظر داشته باشید که ایمنی ترامپولین بیش از یک جامپر را در یک زمان توصیه نمی‌کند، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ترامپولین به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد از وزن به عنوان یک عامل اصلی استفاده می‌کند. ترامپولین‌های مینیاتوری دارای محدودیت وزنی در حدود ۱۵۰ پوند هستند، به این معنی که یک کودک می‌تواند به راحتی روی آن بپرد، اما یک بزرگسال بالغ احتمالا نباید این کار را انجام دهد. ترامپولین‌های بزرگتر می‌توانند بیش از ۴۰۰ پوند را با خیال راحت تحمل کنند. اما به یاد داشته باشید که آن‌ها تنها قرار است هر بار یک جامپر داشته باشند. با این حال، واقع گرایانه، ما می‌دانیم که بچه‌های ما با دوستان خود به بالا می‌روند، بنابراین دانستن اینکه ترامپولین می‌تواند وزن را نگه دارد ضروری است. ترامپولین‌های گرد به دلیل نحوه استفاده از فنرها دارای محدودیت وزنی کمتری نسبت به انواع مستطیلی هستند. فنرهای روی ترامپولین‌های گرد به طور همزمان برای نگه داشتن وزن و نیروی تشک ترامپولین و جامپر کار می‌کنند، در حالی که فنرهای مستطیلی وزن را در مناطق خاصی که جامپر قرار دارد نگه می‌دارند. ترامپولین‌های مستطیل شکل برای ژیمناستیک و مسابقه طراحی شده‌اند، بنابراین به طور طبیعی نیرو را متفاوت نگه می‌دارند. بسیاری از ما این ترامپولین‌های مستطیلی را نخواهیم داشت، بنابراین حد مجاز وزنی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم حداکثر حدود ۴۰۰ پوند است.
  • ایمنی کلی: بالاترین اولویت ما به عنوان والدین، امنیت فرزندانمان است و با ترامپولین، این می‌تواند مشکل باشد. آن‌ها یک ابزار سرگرم کننده حیاط خلوت هستند که در صورت عدم استفاده صحیح می‌توانند خطرناک باشند. از آنجایی که شما به دنبال ترامپولین عالی هستید، مهم است که به رتبه بندی‌های ایمنی کلی نگاه کنید. به بررسی‌ها نگاه کنید، پزشکان اغلب به دلیل حجم زیادی از جراحات که هر سال می‌بینند، از داشتن ترامپولین خودداری می‌کنند. ترامپولین‌ها در ابتدا به عنوان تجهیزات ورزشی طراحی شدند، نه برای استفاده خانوادگی. آکادمی اطفال آمریکا به شدت به والدین در مورد خطرات ایمنی مربوط به ترامپولین و کودکان هشدار می‌دهد. علی‌رغم رتبه‌بندی‌های ایمنی عالی در برندهای ترامپولین، این تجهیزات به طور کلی نزد پزشکان اطفال شهرت زیادی دارد. این اطلاعات برای این نیست که شما را از داشتن ترامپولین دلسرد کند، بلکه برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد این می‌باشد که آیا ترامپولین برای خانواده شما مناسب است یا خیر.
  • نصب و راه اندازی: این روزها یافتن زمان کافی برای نصب تجهیزات حیاط خلوت غیرممکن به نظر می‌رسد. پیدا کردن ترامپولینی که به راحتی نصب شود، دستورالعمل‌های عالی داشته باشد و کمترین تعداد قطعات ممکن، رویایی خواهد بود. مدت زمان لازم برای نصب ترامپلاین بسته به اندازه و اینکه قصد دارید آن را به تنهایی یا با کمک نصب کنید متفاوت است. ترامپولین ۱۰ اینچی می‌تواند بین ۱ تا ۳ ساعت طول بکشد، با ترامپولین فنری ۱۴ اینچی فقط کمی بیشتر طول می‌کشد، زیرا قطعات بیشتری برای قرار دادن دارند. فنر کش‌ها روشی عالی برای صاف تر کردن کار هستند، زیرا به کشش فنرها کمک می‌کنند و نصب آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند. ترامپولین‌های بدون فنر بسته به اندازه ممکن است ۴ ساعت یا بیشتر طول بکشد. اینها فوق‌العاده پیچیده هستند و حتی اگر معمولاً دستورالعمل‌های عالی دارند، ایده خوبی است که برای نصب آن‌ها کمک بگیرید. برخی از شرکت‌ها به منزل شما می‌آیند و در برخی مناطق ترامپلین را برای شما نصب می‌کنند. اگر برنامه شلوغی دارید یا باید بدون کمک نصب را تکمیل کنید، این سرویس ممکن است ایده خوبی باشد.
  • قیمت و ارزش: با توجه به اینکه ترامپولین‌ها به طور کلی گران هستند و تجهیزات بالقوه خطرناکی می‌باشند، مهم است که تصمیم بگیرید بر اساس قیمت و ارزش چه چیزی می‌توانید خریداری کنید. مقایسه موارد مشابه نیز ضروری خواهد بود. قیمت ترامپولین به اندازه، کیفیت مواد و شکل بستگی دارد. ترامپولین هر چه بزرگتر باشد گرانتر می‌شود. بیشتر ما به دنبال یک ترامپولین گرد هستیم زیرا در حیاط خانه‌هایمان جای می‌گیرد و فرزندانمان احتمالاً برای طلای المپیک رقابت نمی‌کنند. ترامپولین‌های مستطیلی معمولاً در سالن‌های بدنسازی یا استودیوهای ورزشی استفاده می‌شوند. قیمت تنها عامل در تعیین ارزش نیست. ایمنی و دوام نیز بخشی از معادله است. برخی از ترامپولین‌ها دارای ویژگی‌های ایمنی اضافی مانند توری و پد هستند، در حالی که برخی دیگر ندارند. با این حال، خرید اینها به اندازه کافی آسان است. ترامپولین‌های کاملاً جدید بهترین گزینه شما هستند، اما گاهی اوقات مردم وسایل دست دوم خانواده خود را می‌فروشند. خرید یک ترامپولین دست دوم می تواند وسوسه انگیز باشد، اما این تصمیم با ریسک قابل توجهی همراه است. مانند هر مورد استفاده شده، اطلاع از تاریخچه و نگهداری تجهیزات غیرممکن است.
  • لوازم جانبی و افزونه‌ها: ترامپولین دیگر چیزی نیست که شما روی آن بپرید. این روزها بسیاری از لوازم جانبی می‌توانند با ترامپولین همراه شوند. برخی از این لوازم جانبی برای ایمنی هستند، در حالی که برخی دیگر فقط برای سرگرمی می‌باشند. لوازم جانبی ایمنی شامل توری‌های ایمنی اطراف ترامپولین است تا از بچه‌های شما در برابر افتادن روی زمین محافظت کند. نردبان یکی دیگر از ویژگی‌های ایمنی است که بالا و پایین رفتن از ترامپولین را آسان‌تر می‌کند. بالشتک‌های ترامپولین کل دور ترامپولین و فنرها را می‌پوشانند، اما روکش های فوم می‌توانند روی هر فنر جداگانه بچرخند. لنت‌ها ایمن تر هستند زیرا از گیر افتادن پاها و بازوها بین فنرها جلوگیری می کنند، اگرچه روکش‌های فوم گزینه‌های قابل قبولی هستند. آفتابگیرها نیز برای محافظت از کودکان شما در برابر آفتاب سوختگی در دسترس هستند. آن‌ها همچنین برای نگه داشتن زباله‌هایی مانند برگ‌ها و شاخه‌های کوچک از ترامپولین در زمانی که از ترامپولین استفاده نمی‌شود عالی هستند.
  • اندازه و شکل: اندازه ترامپولین‌ها عاملی برای تصمیم گیری در مورد نوع ترامپولین در حیاط منزل است. این تصمیم همچنین به فضای حیاطی که باید با آن کار کنید و مقدار پولی که می‌خواهید خرج کنید بستگی دارد. از نظر شکل، ترامپولین دایره‌ای رایج ترین شکل موجود در بازار است. ترامپولین دایره‌ای از کمترین میزان فولاد و پارچه استفاده می‌کند، ساخت آن ساده‌تر است و معمولاً دارای طول استاندارد فنر است. همانطور که گفته شد، فیزیک خالص ترامپولین دایره‌ای تمام جامپرها را به مرکز ترامپولین می کشد. ممکن است بخواهید یک ترامپولین هشت ضلعی یا مستطیل شکل را برای توزیع بهتر وزن در نظر بگیرید تا در نهایت به بچه‌هایتان هنگام پریدن آسیبی نزنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ترامپولین خانگی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ترامپولین خانگی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مینی ترامپولین مگافیتنس مدل TRAM-48 سایز ۴۸ اینچ

مینی ترامپولین مگافیتنس مدل TRAM-48 سایز 48 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵ × ۱۰۴ × ۱۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ترامپولین کد FMT02

ترامپولین کد FMT02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • سایر توضیحات
    – جنس صفحه: پلی پروپیلن- جنس بدنه: فولاد- نوع رنگ: الکترواستاتیک- جنس گیره کش ها: پلی آمید- جنس محافظ فومی: فوم پلی اتیلن- نوع دسته: قابل تنظیم- تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم- نوع جامپینگ: جامپینگ کش منقطع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ترامپولین کد CIMT01

ترامپولین کد CIMT01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – جنس صفحه: پلی پروپیلن- جنس بدنه: فولاد- نوع رنگ: الکترواستاتیک- تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم-نوع ترامپولین: کش منقطع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ترامپولین مدل MNR-S130 سایز ۱۳۰ سانتی متر

ترامپولین مدل MNR-S130 سایز 130 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰*۱۳۰*۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    خصوصیات ترامپولین MNR-S130- مناسب برای کودکان بالای ۴ سال- دارای کش های مقاوم جهت عملیات جامپینگ روان و بدون صدا- دارای ۵ پایه به ارتفاع ۲۲ سانتی‌متر- ساخته شده از جنس پی وس سی (PVC)- نهایت وزن قابل تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم- بدون نیاز به ابزار جهت مونتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ترامپولین مدل مگا فیتنس کد ۱۴۰

ترامپولین مدل مگا فیتنس کد 140

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم
  • جنس
    فری و فوم نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کش ترامپولین مدل Tsky540

کش ترامپولین مدل Tsky540

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x22x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    کش
  • تعداد در بسته
    شش عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ترامپولین مدل NETMT02

ترامپولین مدل NETMT02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x140x135 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • سایر توضیحات
    -جنس بدنه: فولاد-جنس صفحه: پلی پروپیلن-نوع پایه ها: جداشونده-تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم-نوع ترامپولین: کش منقطع-دارای توری محافظ جداشونده- دارای محافظ فومی از جنس پلی اتیلن روکش شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مینی ترامپولین مگا فیتنس مدل TRAM-60 سایز ۶۰ اینچ

مینی ترامپولین مگا فیتنس مدل TRAM-60 سایز 60 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۳ × ۱۰۰ × ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ترامپولین کد FMT01

ترامپولین کد FMT01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – جنس صفحه: پلی استر- جنس بدنه: فولاد- نوع رنگ: الکترواستاتیک- جنس گیره کش ها: پلی آمید- نوع دسته: قابل تنظیم- تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم- نوع جامپینگ: جامپینگ کش منقطع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ترامپولین مدل Tsky111

 ترامپولین مدل Tsky111

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x110x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    امکان قرارگیری پایه در داخل نگهدارنده با توجه به اینکه شیار هر پایه در داخل نگهدارنده قرار می گیرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ترامپولین کد ۰۲

ترامپولین کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ترامپولین ای ترام مدل iTs140ENC

ترامپولین ای ترام مدل iTs140ENC

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۶x146x190 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    کفی پرش پلی پروپیلن ضد UV و ضد لغزشتوری محافظ دارای زیپ دوطرفه و از جنس نخ پلی استرتحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرممحدودیت سنی ۳ تا ۱۵ سالقابلیت دمونتاژ شدن و حمل آسانتعداد فنر ۳۶ عددرنگ کوره -آبکاری گالوانیزه
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ضربه گیر دور ترامپولین مدل Tsky521

ضربه گیر دور ترامپولین مدل Tsky521

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x150x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلی اتیلن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ترامپولین مدل fmt04

ترامپولین مدل fmt04

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x135x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • سایر توضیحات
    – ابعاد: ۱۳۵x135x35 سانتی‌متر- جنس صفحه: پلی پروپیلن- جنس بدنه: فولاد- نوع رنگ: الکترواستاتیک- جنس کش ها: کش بانجی درجه ۱- نوع دسته: قابل تنظیم- تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ترامپولین کد UMT01

ترامپولین کد UMT01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • سایر توضیحات
    -جنس صفحه: پلی پروپیلن-جنس بدنه: فولاد-نوع رنگ: الکترواستاتیک-جنس گیره کش ها: پلی آمید-جنس محافظ فومی: پلی اتیلن-جنس روکش روی محافظ فومی: واتر-نوع دسته: U شکل با قابلیت تنظیم ارتفاع-نوع ترامپولین: کش منقطع-نوع پایه ها: پیچی-تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم-تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ترامپولین مدل Leap50

ترامپولین مدل Leap50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۷x127x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ترامپولین مدل TP005

ترامپولین مدل TP005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x140x185 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    برزنتپارچهپلاستیکپلی‌پروپیلناستیل
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ۵۵ اینچ , کاملا قابل حمل و قابل جدا شدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تور ترامپولین مدل Tsky520

تور ترامپولین مدل Tsky520

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x150x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    توری
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ترامپولین مدل Tsky110

ترامپولین مدل Tsky110

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x110x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    امکان قرارگیری پایه در داخل نگهدارنده با توجه به اینکه شیار هر پایه داخل زائده نگهدارنده محکم می شود. همچنین می توانید تور ترامپولین را از بالا و پایین گره زده که امنیت استفاده از آن افزایش یابد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ترامپولین مدل SMT01

ترامپولین مدل SMT01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • سایر توضیحات
    – جنس صفحه: پلی پروپیلن- جنس بدنه: فولاد- نوع رنگ: الکترواستاتیک- جنس گیره کش ها: پلی آمید- نوع دسته: قابل تنظیم- نوع پایه ها: جداشونده- تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم- نوع جامپینگ: جامپینگ کش منقطع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ترامپولین مدل مگافیتنس کد ۴۸

ترامپولین مدل مگافیتنس کد 48

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰۰ گرم
  • جنس
    فوم نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ترامپولین نیو فیتنس مدل TP03

ترامپولین نیو فیتنس مدل TP03

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۴x33x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۸۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قطر میله ۳۲ میلی متر و قطر طناب ۸ میلیمتر میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ترامپولین مدل CMT02

ترامپولین مدل CMT02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولادی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – دارای ۳۲ فنر قطر ۳ میلی متر و طول ۱۱ سانتی متر- دارای تشکچه فومی کاور شده محافظ بر روی فنرها-وزن قابل تحمل: ۱۴۰ کیلوگرم-بدون نیاز به مونتاژ- ابعاد: ۱۲۰x120x30 سانتی‌مترجنس بدنه: فولاد جنس صفحه: پلی آمید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کش منقطع ترامپولین مدل iTr18-36 بسته ۶ عددی

کش منقطع ترامپولین  مدل iTr18-36 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    کش لاتکس رشته ای با روکش نخ پلی استر رنگیطول حلقه کش در حالت بی باری ۱۸ سانتحد اکثر طول حلقه کش تحت بار ۳۶ سانت (دوبرابر طول در حالت بی باری)ضخامت ۸ میلیمتر
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    شش عدد
  • سایر توضیحات
    پیش ار خرید حتما فاصله لبه کفی تا پشت قاب ترامپولین اندازه گیری شود و حتما در بازه ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر باشد در غیر این صورت، کش بر روی محصول شما قابل نسب نیست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ترامپولین مدل MNR-S100 قطر ۱۰۰ سانتی متر

ترامپولین مدل MNR-S100 قطر 100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    خصوصیات ترامپولین MNR-S100• مناسب برای کودکان بالای ۴ سال• دارای کش های مقاوم جهت عملیات جامپینگ روان و بدون صدا• دارای ۵ پایه به ارتفاع ۲۲ سانتی‌متر• ساخته شده از جنس پی وس سی (PVC)• نهایت وزن قابل تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم• بدون نیاز به ابزار جهت مونتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کش منقطع ترامپولین مدل MTS48 بسته ۶ عددی

کش منقطع ترامپولین مدل MTS48 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    کش لاتکس رشته ای با روکش نخ پلی استر مشکی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    شش عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ترامپولین کد CMT01

ترامپولین کد CMT01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    بدنه فولادی صفحه پلی آمید
  • سایر توضیحات
    – دارای ۳۲ فنر با قطر ۳ میلی متر-وزن قابل تحمل: ۱۳۰ کیلوگرم-بدون نیاز به مونتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ترامپولین ای ترام مدل iTr120

ترامپولین ای ترام مدل iTr120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    تعداد ۳۲ عدد کش منقطعپایه رزوه ای و پیچ بازشوندهقلاب پلی پروپیلن رنگیلبه محافظت کننده از پای کاربردارای کارتن و بسته بندی مستحکمدارای ۸ عدد پایه با ارتفاع ۳۰ سانتی مترکفش پایه از جنس PVC ضد لغزش و جاذب صدا
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ترامپولین مدل ۱۵۰uMAX

ترامپولین مدل 150uMAX

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۳x143x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز ، پارچه ، فوم ، اهن
  • کشور تولیدکننده
    تایوان _ چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ترامپولین مدل fmt03

ترامپولین مدل fmt03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • سایر توضیحات
    جنس صفحه: پلی پروپیلن- جنس بدنه: فولاد- نوع رنگ: الکترواستاتیک- جنس گیره کش ها: پلی اتیلن- نوع دسته: قابل تنظیم- تحمل وزن: ۱۳۰ کیلوگرم- نوع جامپینگ: جامپینگ کش منقطع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ترامپولین خانگی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ضبط ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا