لوازم خانگی برقی

تابلو برق، راهنمای خرید تابلو برق صنعتی و خانگی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تابلو برق باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری که در برق ساختمان و برق صنعتی کاربرد زیادی دارد، تابلو برق می‌باشد. برقی که از تیر چراغ برق وارد منزل یا کارگاه صنعتی شما می‌شود باید وارد یک تابلو برق شود که معمولا کنتورهای برق درون آن قرار دارند. برق درون این تابلو معمولا به وسیله لوله گذاری به سایر نقاط ساختمان که تابلوهای برق دیگری در آنجا نصب شده منتقل می‌شود. در واقع تابلو برق محلی برای قرارگیری تجهیزات برقی می‌باشد. از جمله قطعاتی که درون آن قرار می‌گیرند می‌توان به انواع فیوز، کلید، محافظ ولتاژ و کنترل ولتاژ می‌باشند.

شما به وسیله یک تابلو برق می‌توانید مواردی مانند فرکانس، ولتاژ، آمپر و فرکانس را مشاهده کنید. در زمان‌های گذشته که این وسیله وجود نداشت سیستم‌های برقی بدون محافظت بود و امکان اتصال کوتاه و آتش سوزی بیشتر از امروز بود. اما امروزه به لطف اختراع تابلو برق حتی خطر برق گرفتی هم به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. وقتی یک مهندس برق برای بررسی بروز مشکل در سیستم برق وارد ساختمان یا کارگاه صنعتی می‌شود، اولین کاری که انجام می‌دهد به تابلو برق مراجعه می‌کند و از سلامت قطعات و پارامترهایی که نمایش می‌دهند اطمینان حاصل می‌کند.

کمتر کسی پیدا می‌شود که یک تابلو برق را از نزدیک ندیده باشد یا حتی اسم آن را نشنیده باشد. با این حال ممکن است، شما در مورد این وسیله اطلاعاتی نداشته باشد، شاید دلیل اینکه این مطلب را جستجو کرده‌اید و وارد این صفحه شده‌اید نیز همین موضوع باشد. اما اصلا نگران نباشید، زیرا با صرف چند دقیقه از وقت خود می‌توانید این مطلب را مطالعه کرده و اطلاعات لازم را در مورد خرید تابلو برق خانگی و صنعتی خود را بدست آورید. ما در این مقاله شما را با انواع تابلو برق آشنا کرده و به شما نکات مهم هنگام خرید تابلو برق را آموزش می‌دهیم.

تابلو برق چیست و چه کاربردی دارد؟

هر تابلو از یک جعبه فلزی درب دار ساخته می‌شود که تجهیزات برقی نظیر انواع کنتاکتور، بی‌متال، کلید‌ها، انواع رله و تجهیزات اندازه‌گیری درون آن نصب می‌شوند. با توجه به نیاز شما این جعبه‌ها در ابعاد و اندازه‌‌های مختلف تولید می‌شود. هر چه شما نیاز به نصب تجهیزات بیشتری داشته باشید باید جعبه بزرگتری را خریداری کنید. بسته به نیاز شما جعبه‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند که شما باید یکی از آن‌‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فیوز مینیاتوری

اجزاء اصلی تشکیل دهنده تابلو برق:

  • بدنه: یک جعبه فلزی درب‌دار توکار یا روکار که تجهیزات برق درون آن نصب می‌شوند.
  • سیم‌های ارتباطی: برقراری ارتباط بین قطعات مختلف تابلو به وسیله تعدادی کابل، هادی و سیم برق برقرار می‌شود. این قسمت مهمترین بخش تابلو شما را به عهده دارد زیرا بدون این قسمت هیچ ارتباطی بین قطعات به وجود نمی‌آید.
  • کنتاکتور: جهت کنترل کردن مدار فرمان در یک تابلو از راه دور از قطعه‌ای به نام کنتاکتور استفاده می‌شود.
  • بی‌متال: قطعه‌ای است که در اثر عبور جریان بالا برق مدار را قطع می‌کند. در واقع می‌توان این قطعه را نوعی محافظت از مدار دانست.
  • کلید‌ها: در هر قسمتی از مدار تعدادی کلید وجود دارند که وظیفه آن‌ها قطع و وصل جریان از مدار است.
  • رله‌ها: در یک مدار رله‌ها وظیفه تشخیص‌ خطاها در یک تابلو و در نهایت ارسال فرمان به قطع کننده‌ها را برعهده دارد.

انواع تابلو برق از نظر سطح ولتاژ:

  1. تابلوهای برق فشار ضعیف: به تابلوهای برقی که ولتاژ کاری آن‌ها زیر ۱۰۰۰ ولت باشد تابلوهای فشار ضعیف می‌کند. این تابلوها خود به دو دسته تابلوهای ثابت ایستاده و تابلوهای ایستاده کشویی طبقه بندی می‌شوند.
  2. تابلوهای برق فشار متوسط: اگر تابلوی برقی ولتاژ کاری آن بالای هزار ولت تا ۳۶ هزار ولت باشد به آن تابلوی برق فشار متوسط می‌گویند. این تابلو شامل: بدنه یا کانکتور فشار متوسط، تجهیزات کنترلی و لوازم اندازه گیری، ترانسفورماتور جریان و ولتاژ، رله، باسبار و کلید دژنکتور می‌باشد. این مدل خود به دو دسته ثابت و کشویی تقسیم می‌شوند.
  3. تابلوهای برق فشار قوی: همان طور که از نام این تابلوها مشخص است برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که ولتاژ بالای ۶۳ هزار ولت و تا ۴۰۰ هزار ولت می‌باشد. این تابلوها بیشتر کاربرد صنعتی دارند و برای مصارف خانگی کاربردی ندارند.

انواع تابلو برق بر اساس محل نصب:

  • تابلوهای برق داخلی: تابلوهایی هستند که در مکان‌های سرپوشیده مثل سوله و سالن نصب می‌شوند. این تابلوها معمولا ضد آب نیستند و نمی‌توان آن‌ها را در مکان‌های سر باز استفاده کرد. زیرا خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت.
  • تابلوهای برق فضای خاص: همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، تابلوهایی هستند که در فضای باز یا بدون سقف نصب می‌شوند. در واقع می‌توان گفت با اینکه این تابلوها در فضای باز نصب می‌شوند، اما بهتر است آن‌ها را در زیر نور مستقیم خورشید و در مجاورت بارش باران نصب نکنید.

مزایای استفاده از تابلو برق:

  • کمک به مرتب کردن شبکه برق که باعث می‌شود، خطاهای موجود در شبکه برق خود را راحت‌تر پیدا کنید.
  • این محصول از وسایل برقی متصل به شبکه برق شما در برابر اضافه بار و ولتاژ محافظت می‌کند.
  • شما با نصب این وسیله در محل مورد نظر خود می‌توانید، خطاهای موجود در شبکه برق خود را به راحتی تشخیص داده و آن‌ها را برطرف سازید.
  • تابلوهای شبکه برق می‌توانند به شما کمک کنند تا با نصب قطعات حفاظتی طول عمر شبکه برقی خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • شما اگر درون تابلوی خود از بانک خازنی استفاده کنید تا ۳۵ درصد می‌توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید.

معایب استفاده از تابلو برق غیر استاندارد:

  1. تشخیص نادرست خطا: در صورتی که از یک تابلوی بی‌کیفیت استفاده کنید، ممکن است خطاها را به درستی تشخیص ندهد و شما را در پیدا کردن مشکل به خوبی هدایت نکند. در نتیجه به قسمت‌هایی از شبکه برق در تابلو و ساختمان شما آسیب وارد کند.
  2. آسیب به قسمت‌های دیگر تابلو: زمانی که یک فیوز یا کنتاکتور در تابلو خراب شود، برق قسمتی از ساختمان شما قطع خواهد شد. اگر به خوبی از مدار محافظت نکند، ممکن است سایر قسمت‌های شبکه برق هم دچار مشکل شوند.
  3. آسیب دیدگی لوازم خانگی: اگر یک فیوز وظیفه خود را به درستی انجام ندهد ممکن است سیستم دچار اتصالی یا دو فازی شدن شود و در صورتی که در مسیر دو شاخه دستگاه شما محافظ ولتاژ نصب نشده باشد دچار آسیب دیدگی جدی می‌شوند.
  4. احتمال آتش سوزی را افزایش می‌دهد: اگر بدترین حالت ممکن را در نظر بگیریم، اگر یک شبکه برق وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، ممکن است در برابر اضافه ولتاژ مقاومت نکند و قطعات آن شروع به گرم شدن کنند و در نهایت آتش سوزی در تابلو شما رخ دهد.

راهنمای خرید تابلو برق خانگی و صنعتی:

همان طور که در ابتدای این مقاله به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین قسمت‌های شبکه برق شهری تابلوی برق آن شبکه می‌باشد. بنابراین استفاده از یک تابلوی خوب و باکیفیت می‌تواند عمر سیم کشی شما را افزایش داده و از آسیب دیدن وسایل متصل به شبکه برق تا حد زیادی جلوگیری کند. استفاده از یک تابلوی بی‌کیفیت هم علاوه بر اینکه توان تشخیص به موقع مشکل و قطع ولتاژ را ندارد بلکه احتمال آسیب دیدن وسایل متصل به شبکه و حتی آتش سوزی را هم به همراه دارد. پس شما برای خرید یک سیستم خوب و کار آمد به یک راهنمای خرید جامع نیاز دارید که ما آن را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید محافظ ولتاژ

نکات مهمی که هنگام خرید تابلو برق باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. قیمت تابلوهای برق: اولین و مهمترین نکته‌ای که همیشه هنگام خرید تابلوهای برق باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن است. قیمت نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب شما دارد. شما باید میزان بودجه برای خرید ایم محصول را مشخص کنید تا مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شوند و خرید برای شما آسان شود.
  2. جنس تابلوهای برق: نکته دومی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، متریال یا همان جنس ماده‌ای است که تابلو از آن ساخته می‌شود. این محصول معمولا یا از جنس پلاستیک و یا از جنس فلز ساخته می‌شود. در مورد جنس پلاستیک مدل‌هایی را خریداری کنید که از پلاستیک نرم و انعطاف‌پذیری ساخته شده باشند و در مورد نمونه‌های فلزی باید در کنار وزن سبک ضد زنگ هم باشند.
  3. اندازه تابلوی برق: قبل از نهایی کردن خرید این محصول باید به تعداد تجهیزاتی که قرار است در تابلوی خود نصب کنید، توجه داشته باشید. اگر قرار نیست تجهیزات زیادی داشته باشید یک تابلوی کوچک هم جوابگوی نیاز شما خواهد بود، اما پیشنهاد می‌کنیم که همیشه اندازه تابلوی خود را مقداری بزرگتر از نیاز خود در نظر بگیرید. چون در آینده ممکن است حتی برای نصب یک قطعه خیلی کوچک هم درون تابلوی خود با مشکل مواجه شوید.
  4. تحمل دمایی: به مقاومت در برابر افزایش یا کاهش دما مقاومت دمایی گفته می‌شود. اگر قرار است تابلوی خود را در محلی گرم‌تر از هوای محل نصب کنید باید به تحمل دمایی محصول توجه داشته باشید. زیرا قطعات درون این تابلوها در معرض دمای داخلی و خارجی قرار دارند و بالا رفتن دما می‌تواند تاثیر زیادی روی کارکرد قطعات داخلی تابلو داشته باشد باید به تحمل دمایی تابلو مورد نظر خود توجه داشته باشید تا دچار آتش سوزی نشوید.
  5. مکانیسم نصب: شما باید به نوع نصب تابلو هم توجه داشته باشید که به صورت عمودی یا به صورت افقی روی دیوار نصب می‌شود. همچنین باید به فضایی که به منظور نصب آن در نظر گرفته‌آید توجه داشته باشید. اگر فضای شما زیر پله است و ارتفاع مناسب جهت نصب تابلو را ندارید از تابلوهای افقی استفاده کنید و در صورت نصب در پاگرد که فضای کوچک‌تری دارد اما از نظر ارتفاع مشکلی ندارید، می‌توانید از مدل‌های عمودی استفاده کنید.
  6. هدف از خرید تابلو: شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید تابلوهای برق باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، هدف از خرید شما باشد. همیشه قبل از نهایی کردن خرید خود به آینده هم نیم نگاهی داشته باشید. آیا قرار است در آینده‌ای نه چندان دور به تابلوی خود تجهیزاتی را کم یا اضافه کنید. بنابراین باید به تطبیق پذیری محصول انتخابی خود با نیازهای زمان حال و آینده توجه ویژه‌ای داشته باشید تا خدایی نکرده به مشکل خاصی برخورد نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تابلوی برق مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تابلوی برق ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تابلو برق ۳۲ عددی مدل ۱۸.۴۰.۶۰ TPR

تابلو برق 32 عددی مدل 18.40.60 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۴۰ گرم
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تابلو برق ۳۲ عددی مدل ۵۰×۴۰

تابلو برق 32 عددی مدل 50x40

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲
  • سایر توضیحات
    تابلو برق مدل ۵۰×۴۰ که عمق آن بدون احتساب درب ۱۸ سانتی متر میباشد..جنس آن از فلز ودارای سینی و واشر دور درب میباشد..دارای سه عدد پانچ روی درب وسه عدد کف تابلو برای کابلهای ورودی وخروجی میباشد..

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تابلو برق ۲۰ عددی مدل ۱۶×۴۰×۳۰ TPR

تابلو برق 20 عددی مدل 16×40×30 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تابلو برق مدل توکار کد ۲۰×۲۰ TPR

 تابلو برق مدل توکار کد 20×20 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    توکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تابلو برق ۱۸ عددی مدل TET-TR2821

تابلو برق 18 عددی مدل TET-TR2821

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x13x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۴۵ گرم
  • جنس
    پلیمر
  • حالت
    دیواری
  • سایر توضیحات
    تابلو برق با استاندارد عایق سازی IP66 مقاوم در برابر نفوذ آب باران و پاشیدن آب —– ساخته شده از مواد پلیمری غیر قابل اشتعال —– مقاوم در برابر اشعه UV و اشعه آفتاب —- این تابلو را می توان در فضای روباز و بدون هیچ حفاظ دیگری نصب کرده و در معرض نور آفتاب و باران همیشگی قرار داد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تابلو برق مدل توکار کد ۲۵×۲۰ TPR

 تابلو برق مدل توکار کد 25×20 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    توکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تابلو برق مدل روکار کد TPR 21×۵۰×۴۰

تابلو برق مدل روکار کد TPR 21×50×40

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تابلو برق مدل بارانی کد TPR 40×۶۰×۲۱

تابلو برق مدل بارانی کد TPR 40×60×21

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۲۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تابلو برق مدل بارانی کد TPR 50×۷۰×۲۱

تابلو برق مدل بارانی کد TPR 50×70×21

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۱۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    روکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تابلو برق ۳۲ عددی مدل ۱۸×۴۰×۶۰ TPR

تابلو برق 32 عددی مدل 18×40×60 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تابلو برق ۳۲ عددی مدل TET-TR4030 کد ۰۲

  تابلو برق 32 عددی مدل TET-TR4030 کد 02

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۰x17x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۸۰ گرم
  • جنس
    پلیمر
  • حالت
    دیواری
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲
  • سایر توضیحات
    تابلو برق با استاندارد عایق سازی IP66 مقاوم در برابر نفوذ آب باران و پاشیدن آب —– ساخته شده از مواد پلیمری غیر قابل اشتعال —– مقاوم در برابر اشعه UV و اشعه آفتاب —- این تابلو را می توان در فضای روباز و بدون هیچ حفاظ دیگری نصب کرده و در معرض نور آفتاب و باران همیشگی قرار داد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تابلو برق مدل توکار کد ۳۰×۲۵ TPR

تابلو برق مدل توکار کد 30×25 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    توکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تابلو برق ۴۲ عددی مدل TET-5040

 تابلو برق 42 عددی مدل TET-5040

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۱۷.۵×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰۰ گرم
  • جنس
    پلیمر
  • حالت
    دیواری
  • سایر توضیحات
    تابلو برق با استاندارد عایق سازی IP66 مقاوم در برابر نفوذ آب باران و پاشیدن آب —– ساخته شده از مواد پلیمری غیر قابل اشتعال —– مقاوم در برابر اشعه UV و اشعه آفتاب —- این تابلو را می توان در فضای روباز و بدون هیچ حفاظ دیگری نصب کرده و در معرض نور آفتاب و باران همیشگی قرار داد — ساخت ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تابلو برق مدل توکار کد ۴۰×۳۰ TPR

 تابلو برق مدل توکار کد 40×30 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    توکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تابلو برق مدل توکار کد ۳۰×۲۰ TPR

تابلو برق مدل توکار کد 30×20 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۳۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    توکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تابلو برق مدل توکار ۱۲×۲۰×۲۰ TPR

تابلو برق مدل توکار 12×20×20 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • حالت
    توکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    هشت عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تابلو برق ۱۸ عددی مدل ۱۵×۲۵×۳۰ TPR

تابلو برق 18 عددی مدل 15×25×30 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x13.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۱۸
  • سایر توضیحات
    ابعاد صفحه داخلی تابلو ۲۰×۲۳سانتی متر و عمق قابل استفاده۱۴سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تابلو برق ۹۰ عددی مدل ۲۰×۷۰×۵۰ TPR

تابلو برق 90 عددی مدل 20×70×50 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۸۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تابلو برق ۳۲ عددی مدل MRET-M4030

تابلو برق 32 عددی مدل MRET-M4030

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • حالت
    دیواری
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲
  • سایر توضیحات
    بر روی در جعبه ۳ حفره برای قرار دادن ۳ چراغ نئون مربوط به ۳ فاز تعبیه شده است —- یک پنل فلزی برای نصب فیوز ها در نظر گرفته شده و در جعبه قرار داده شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تابلو برق ۴۲ عددی مدل TET-TR5040

 تابلو برق 42 عددی مدل TET-TR5040

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۱۷.۵×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلیمر ABS
  • حالت
    دیواری
  • سایر توضیحات
    تابلو برق با استاندارد عایق سازی IP65 مقاوم در برابر نفوذ آب باران و پاشیدن آب —– ساخته شده از مواد پلیمری غیر قابل اشتعال —– مقاوم در برابر اشعه UV و اشعه آفتاب —- این تابلو را می توان در فضای روباز و بدون هیچ حفاظ دیگری نصب کرده و در معرض نور آفتاب و باران همیشگی قرار داد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تابلو برق مدل روکار کد TPR 50×۶۰×۲۱

تابلو برق مدل روکار کد TPR 50×60×21

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۹۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    روکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تابلو برق ۱۶ عددی مدل توکار ۱۲×۴۰×۳۰ TPR

تابلو برق 16 عددی مدل توکار 12×40×30 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • حالت
    توکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۱۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تابلو برق رسانا برق مدل ۴۵×۳۵

تابلو برق رسانا برق مدل 45×35

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x35x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۴۳ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تابلو برق ۳۲ عددی مدل TET-4030

تابلو برق 32 عددی مدل TET-4030

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۶۲ گرم
  • جنس
    پلیمر
  • حالت
    دیواری
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲
  • سایر توضیحات
    تابلو برق با استاندارد عایق سازی IP66 مقاوم در برابر نفوذ آب باران و پاشیدن آب —– ساخته شده از مواد پلیمری غیر قابل اشتعال —– مقاوم در برابر اشعه UV و اشعه آفتاب —- این تابلو را می توان در فضای روباز و بدون هیچ حفاظ دیگری نصب کرده و در معرض نور آفتاب و باران همیشگی قرار داد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تابلو برق مدل توکار ۱۲×۴۰×۴۰ TPR

تابلو برق مدل توکار 12×40×40 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • حالت
    توکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تابلو برق ۳۲ عددی دانوب کد ۳۰۴۰

تابلو برق 32 عددی دانوب کد 3040

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلیمر ABS
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تابلو برق ۳۲ عددی مدل توکار ۱۲×۶۰×۴۰ TPR

تابلو برق 32 عددی مدل توکار 12×60×40 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    توکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تابلو برق ۲۴ عددی دانوب کد ۲۵۳۵

تابلو برق 24 عددی دانوب کد 2535

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۹۰ گرم
  • جنس
    ورق ABS
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تابلو برق ۲۰ عددی مدل ۱۶×۴۰×۳۰ TPR

تابلو برق 20 عددی مدل 16×40×30 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • حالت
    روکار
  • تعداد فیوز قابل نصب
    عدد ۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تابلو برق مدل توکار کد ۳۰×۳۰ TPR

 تابلو برق مدل توکار کد 30×30 TPR

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۹۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • حالت
    توکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تابلوی برق در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف چاقو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا