لوازم آرایشی

لاک ناخن، راهنمای خرید اینترنتی انواع لاک ناخن جذاب، زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لاک ناخن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم آرایشی ارزان که ظاهر خانم‌ها را متفاوت می‌کند، لاک ناخن می‌باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به داشتن دست‌های زیبا علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم از لاک ناخن غافل نشوید. شما ناخن‌های بلند خود را به راحتی با یک لاک می‌توانید به حدی زیبا نمائیدَ، که حتی با دست‌های خود هم دلبری کنید. لاک ناخن یکی از محصولات مورد علاقه خانم‌ها می‌باشد، از یک دختربچه سه ساله گرفته تا یک پیرزن هشتاد ساله به لاک زدن ناخن‌های خود علاقه نشان می‌دهد. برخی به علت خواندن نماز از لاک استفاده نمی‌کنند در صورتی که با یک پد لاک پاک کن به راحتی می‌توانید در عرض کمتر از یک دقیقه لاک ناخن خود را پاک کرده و بعد از اقامه نماز مجدد لاک بزنید. لاک یکی از لوازم آرایشی است که رابطه مستقیمی با تحریک کردن همسر شما دارد، تحقیقات نشان داده خانم‌هایی که از لاک ناخن استفاده می‌کنند، بیشتر از خانم‌هایی که از این کار را نمی‌کنند با همسر خود وارد رابطه می‌شوند و روابط قوی‌تری در زندگی دارند.

خوشبختانه لاک ناخن در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و شما به راحتی می‌توانید آن را با رنگ مو و لباس خود ست نمائید. این ماده با ارزش به راحتی در تمام فروشگاه‌های لوازم آرایش فروشی به فراوانی یافت می‌شود. شما با لاک زدن به ناخن‌های دست و پا می‌توانید آرایش خود را کامل کنید، شما حتی اگر تجربه زیادی در آرایش کردن صورت خود نداشته باشید، با استفاده از لاک ناخن می‌توانید جذابیت خود را چند برابر کنید. همان طور که صورت شما نیاز به آرایش دارد، دست و پای شما هم نیاز است تا آرایش شود، بعد از مانیکور کردن تنها لوازم آرایشی مورد استفاده برای دست و پا لاک ناخن است. رنگ لاک پای خود را می‌توانید با رنگ صندل زنانه خود هماهنگ کنید و با پاهای خود بیشتر دلبری کنید. هر چند که لاک یک لوازم آرایشی قدیمی است و چندین سال است که از آن استفاده می‌شود، اما امروزه هم به دلیل اینکه جایگزینی برای این ماده آرایشی روی کار نیامده همچنان طرفدار داشته و به وفور استفاده می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی دست و پای خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید لاک ناخن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لوازم آرایشی با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع لاک ناخن آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لاک ناخن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لاک‌ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

ترکیبی از چند ماده شیمیایی یک رنگ زیبا و درخشان را ایجاد می‌کند که از آن به منظور زیبا سازی ناخن دست و پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در مواردی از این ماده به عنوان یک محافظ جهت جلوگیری از شکستن ناخن‌ها استفاده می‌شود. در بیشتر کشورها به علت نقض نکردن سنت‌های محلی آن کشور این ماده فقط به وسیله بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای جلوگیری از خشک شدن لاک و روان بودن آن هنگام استفاده ماده استیرال‌ کونیوم هکتورایت را به آن اضافه می‌کنند. برای خشک شدن لاک روی ناخن شما باید چند دقیقه منتظر بمانید، تا به خوبی خشک شود، اما اگر از دستگاه لاک خشک کن استفاده کنید، بلافاصله با گرفتن دست زیر دستگاه لاک شما خشک می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لاک خشک کن

انواع لاک‌ناخن موجود در بازار:

  1. لاک‌ناخن مات: این لاک با لاک‌هایی که تا به حال دیده‌اید، متفاوت است، زیرا به جای اینکه جلا و درخشش خاصی داشته باشد، حالت گچی و مات دارد به همین علت طرفداران خاص خود را دارد. لاک مات تم ساده‌ای دارد و برای کسانی که تیپ ساده و کلاسیک را پسند می‌کنند، مناسب است. اگر تمایل دارید از یک لاک سنگین استفاده کنید که چندان جلب توجه نکند، بدون شک نمونه مات است.
  2. لاک‌ناخن نئون: اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه به تیپ اسپرت و فشن دارید و به طیف رنگ‌های شاد علاقه دارید، لاک نئون بهترین گزینه است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این لاک حالت شب نما بودن آن می‌باشد. زیرا در مکان‌‌های تاریک ناخن‌های شما درخشان می‌شوند. ماده‌ای درون این لاک وجود دارد که در مکان‌های پر نور، نور اطراف را به خود جذب کرده و در مکان کم نور خود را نشان می‌دهد.
  3. لاک‌ناخن صدفی: اگر شما هم جزو آن دسته از خان‌م‌هایی هستید که تیپ سنگین و با وقار را می‌پسندید، لاک صدفی بهترین گزینه است. رنگ این لاک معمولا کرم بوده و به رنگ صدف شباهت زیادی دارد به همین علت به لاک صدفی مشهور شده است. طیف رنگی این لاک‌ها به هیچ عنوان جیق و جلب توجه کننده نیست و بیشتر وظیفه درخشان کردن ناخن‌های شما را بر عهده دارد. اگر پوست شما رنگ تیره‌ای دارد، یا به تازگی پوست خود را برنزه کرده‌اید، حتما برای زیبایی بیشتر باید از لاک صدفی استفاده کنید.
  4. لاک‌ناخن ترک: این لاک‌ خشک زمانی که روی ناخن شما خشک می‌شود، همانند یک زمین خشک یا کویر ترک بر می‌دارد به همین دلیل به آن کرکل یا ترک گفته می‌شود. سطح این لاک مات می‌باشد و براق نیست و بیشتر در دسته لاک‌های مات قرار می‌گیرد. برای شناخت نوع این لاک می‌توانید به درب محصول توجه کنید، رنگ درب این لاک معمولا از نوع ترک‌دار است.
  5. لاک‌ناخن مغناطیسی: اگر علاقه به ایجاد طرح‌های سه بعدی روی ناخن خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنم از لاک مغناطیسی استفاده کنید. این لاک خاصیت مغناطیسی دارد، یعنی شما بعد از زدن لاک می‌توانید با یک قطعه آهنربا روی لاک خود طرح‌های سه بعدی زیبا ایجاد کنید. روی درب این محصول یک آهنربای مخصوص وجود دارد که شما می‌توانید با خلاقیت خود روی لاک طرح زیبا اجرا کنید.
  6. لاک‌ناخن مخملی: در واقع همان لاک معمولی است با این تفاوت که یک سری پرز روی آن وجود دارد و بعد از خشک شدن روی ناخن حالت مخملی پیدا می‌کنند. یکی از معایبی که این لاک‌ها دارند، این است که مراقبت از آن‌ها بسیار دشوار می‌باشد. متاسفانه این لاک رابطه خوبی با آب ندارد و در صورت شستشو حالت مخملی آن‌ها از بین می‌رود. در نتیجه زیبایی خود را از دست داده و با یک لاک معمولی تفاوتی نخواهد داشت.
  7. لاک‌ناخن‌ شنی: این لاک از ماده‌ای ساخته می‌شود که پس از خشک شدن حالت دانه‌هایی پیکسل مانند کنار هم قرار می‌گیرند که دقیقا به شکل دانه‌های شن هستند. به علت اینکه بعد از خشک شدن روی ناخن اشکال هندسی ایجاد می‌شود بیشتر برای سنین پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از معایب این لاک ماندگاری پایین آن روی ناخن می‌باشد.
  8. لاک‌ناخن ژلی: اگر مانیکور کرده‌اید و یا ناخن مصنوعی دارید این لاک مناسب شما نیست. زیرا این لاک در سه مرحله روی ناخن زده می‌شود و به دلیل اینکه ضخامت ناخن را افزایش می‌دهد برای این افراد مناسب نیست. اگر مهارت لازم جهت استفاده از این مدل لاک را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید، تا دفعات بعدی خودتان آن را استفاده نمائید.
  9. لاک‌ناخن متالیک: این لاک هم در دسته لاک‌های براق قرار می‌گیرد به دلیل اینکه سطح آن‌ها صاف و صیقلی است به آهن‌ها لاک آینه‌ای هم گفته می‌شود. یکی از زیبایی‌های این لاک زمانی تداعی شده که دست خود را جلوی نور تکان می‌دهید و درخشش آن شما را شوکه می‌کند. به دلیل اینکه این مدل سطح صاف و صیقلی دارد به راحتی صاف نمی‌شود و باید از شخص دیگری بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.
  10. لاک‌ناخن اکلیلی: اگر دوست دارید با ناخن‌های خود به شدت خود نمایی کنید به شما پیشنهاد می‌کنم از لاک اکلیلی استفاده نمائید. درون مواد این لاک مقدار قابل توجهی اکلیل وجود دارد، زمانی که روی دست خشک می‌شود درخشنده شده به همین علت بیشتر برای مراسم تولد و عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از لاک ناخن:

  • باعث زیبایی ناخن‌های دست و پا شده و باعث افزایش اعتماد به نفس در خانم‌ها می‌شود.
  • با ایجاد یک لایه محافظ از ناخن‌های شما در برابر شکستن جلوگیری می‌کند.
  • قیمت آن در مقایسه با لوازم آرایشی دیگر ارزان‌تر بوده بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • استفاده از آن بسیار ساده است و نیاز به داشتن دانش و مهارت خاصی ندارد.

بهترین مارک لاک ناخن:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک لاک به شما معرفی کنیم، تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده‌ایم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این تولید این محصول فعالیت می‌کنند و با این کار حق آن‌ها ضایع می‌شود. از طرفی این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای لاک ناخن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • لاک‌ناخن کامنت
  • لاک‌ناخن بی او
  • لاک‌ناخن کریستال دایموند
  • لاک‌ناخن استایکس
  • لاک‌ناخن داتمه
  • لاک‌ناخن بلاوجی
  • لاک‌ناخن دنی وان
  • لاک‌ناخن مای

لاک ناخن از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد و شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید، در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب هر روش وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما توضیح دهیم یک پروسه زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین علت در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید لاک از فروشگاه لوازم آرایش: در این روش باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه کنید و از میان تنوع کم محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی لاک‌ناخن: بر خلاف روش قبل در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیاد محصولات جنس خود را خریداری کنید. نگران نباشید، زیرا در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید جنس خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست براش آرایشی

نکات مهم هنگام خرید لاک ناخن:

  1. قیمت لاک: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید، لاک‌های خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا از مواد شیمیایی خطرناک ساخته می‌شوند و ممکن است به سلامت شما صدمه بزنند. پس با مقداری بیشتر هزینه کردن می‌توانید سلامت خود را حفظ کنید.
  2. نوع لاک: این ابزار آرایشی هم مانند سایر لوازم آرایشی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را خریداری کنید. اگر دوست دارید کمتر در چشم باشید و به رنگ‌های سنگین علاقه دارید نمونه صدفی و مات را به شما پیشنهاد می‌کنم زیرا کمتر جلب توجه می‌کنند. در غیر این صورت مدل‌های زیادی وجود دارند که در ابتدای مطلب تک تک آن‌ها را معرفی کردیم.
  3. رنگ لاک: شاید مهم‌ترین فاکتور در انتخاب یک لاک توجه به رنگ آن باشد. اگر سن کمتری دارید می‌توانید از طیف رنگ‌های شاد و جیق استفاده کنید. برای این منظور لاک‌های اکلیلی و شنی را پیشنهاد می‌کنم. اما اگر سن شما بالاتر است باید به سراغ مدل‌های ساده بروید. البته بیشتر تلاش کنید که رنگ لاک خود را با رنگ لباس و رژ لب خود هماهنگ کنید تا جلوه زیباتری پیدا کنید.
  4. ماندگاری لاک: برخی از لاک‌های موجود در بازار سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید، از روی ناخن شما پاک می‌شوند. پس همیشه موقع خرید لاک به میزان ماندگاری آن توجه کنید. هر چه ماندگاری لاک روی ناخن بیشتر باشد، پاک کردن آن هم دشوارتر می‌شود. پس اگر مدام اهل لاک زدن و پاک کردن آن هستید، حتما مدل‌هایی را خریداری کنید که ماندگاری پایین تری دارند.
  5. محکم بودن درپوش: شاید در نگاه اول این نکته پیش و پا افتاده باشد، اما در آینده به اهمیت آن پی خواهید برد. لاک انتخابی شما باید دارای درپوشی محکم و باکیفیت باشد تا کودک شما قادر به باز کردن درب آن نباشد. زیرا مواد آن سمی و خطرناک است. از طرفی اگر از دست شما روی فرش افتاد نباید لاک درون آن روی فرش بریزد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این محصول مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنم برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک محصول معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لاک ناخن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لاک ناخن ارزان و باکیفیت با ماندگاری بالا موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۵۳

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 53

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی
  • جلوه رنگ
    مات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لاک ژل کلانا مدل دیسکو بسته ۹ عددی

لاک ژل کلانا مدل دیسکو بسته 9 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۹۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بی رنگ
  • سایر توضیحات
    ۰۰۱ به رنگ نقره ای ۰۰۲ یاسی نقره ای طوسی۰۰۳ قرمز۰۰۴ هفت رنگ۰۰۵ سبز ملایم۰۰۶ طلایی جذاب۰۰۷ نارنجی ملایم۰۰۸ مشکی طوسی۰۰۹ آبی خفن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لاک ناخن کریستال دایموند مدل LOL بسته ۴ عددی

لاک ناخن کریستال دایموند مدل LOL بسته 4 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی
  • شماره مجوز
    ۱۳/ظ/۱۰۶۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لاک ژل کلانا مدل دیسکو مغناطیسی بسته ۱۰ عددی

لاک ژل کلانا مدل دیسکو مغناطیسی بسته 10 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    چند رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۲۴

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 24

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش
  • شماره رنگ
    ۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۵۱

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 651

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶۵۱
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لاک ناخن آمریکاپیگمنت مدل GEL POLISH7 مجموعه ۷ عددی به همراه محلول خشک کن و پرایمر و تینر

لاک ناخن آمریکاپیگمنت مدل GEL POLISH7  مجموعه 7 عددی به همراه محلول خشک کن و پرایمر و تینر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    ۷ رنگ
  • جلوه رنگ
    کرومی
  • سایر توضیحات
    حلول خشک کن و پرایمر وتینر با حجم ۳۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لاکژل ناخن امنه مدل آیس حجم ۱۵ میلی لیتر بسته ۲۳ عددی

لاکژل ناخن امنه مدل آیس حجم 15 میلی لیتر بسته 23 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش / رز گلد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لاک ناخن داتمه کد A بسته ۲۴ عددی

لاک ناخن داتمه کد A بسته 24 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    اکلیلی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جلوه رنگ
    اکلیلی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۲۰

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 20

مشخصات

  • حجم
    ۱۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۲۵

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 25

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش
  • شماره رنگ
    ۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۵۶

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 656

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶۵۶
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لاک ناخن آمریکاپیگمنت مدل GEL POLISH7 مجموعه ۷ عددی به همراه محلول خشک کن و محلول رقیق کننده

لاک ناخن آمریکاپیگمنت مدل  GEL POLISH7  مجموعه 7 عددی به همراه محلول خشک کن و محلول رقیق کننده

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سفید زرد نارنجی قرمز سبز آبی مشگی
  • شماره رنگ
  • جلوه رنگ
    کرومی
  • سایر توضیحات
    محلول خشک کن و محلول رقیق کننده حجم ۳۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۱۰۱

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 101

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سفید
  • شماره رنگ
    ۱۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۵۲

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 652

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶۵۲
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۴۴

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 644

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    ۶۴۴
  • شماره رنگ
    ۶۴۴
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۵۹

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 659

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶۵۹
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لاک ژل کلانا مدل ۳۸۴۰۴۶۵۸ بسته ۴ عددی

لاک ژل کلانا مدل 38404658 بسته 4 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
  • شماره رنگ
    ۳۸/۴۰/۴۶/۵۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لاک ژل ناخن کلانا مدل دیسکو بسته ۶ عددی

لاک ژل ناخن کلانا  مدل دیسکو  بسته 6 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قرمز بنفش مشکی
  • جلوه رنگ
    اکلیلی/طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۰۸ مدل Rosy Peach

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 08 مدل Rosy Peach

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی
  • شماره رنگ
    ۰۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لاک ژل ناخن کلانا کد ۱۱ ۵۳ ۵۴ ۶۰ بسته ۴ عددی

لاک ژل ناخن کلانا کد 11 53 54 60 بسته 4 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نارنجی طوسی قرمز
  • شماره رنگ
    ۰۱۱ ۰۵۴ ۰۵۳ ۰۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۶۰

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 660

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لاک ناخن آمریکاپیگمنت مدل GEL POLISH7 مجموعه ۷ عددی به همراه محلول رقیق کننده لاک ژل آمریکاپیگمنت مدل HOMOGEN 30 حجم ۳۰ میلی لیتر

لاک ناخن آمریکاپیگمنت مدل  GEL POLISH7  مجموعه 7 عددی به همراه محلول رقیق کننده لاک ژل آمریکاپیگمنت مدل HOMOGEN 30 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
  • شماره رنگ
  • جلوه رنگ
    کرومی
  • سایر توضیحات
    طبف رنگی استثنایی با پوشش دهی در حد کاشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۴۳

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 43

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نقره ای
  • شماره رنگ
    ۴۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۲۴

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 24

مشخصات

  • حجم
    ۱۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لاک ژل ناخن امنه مدل آیس بسته ۱۰ عددی

لاک ژل ناخن امنه مدل آیس بسته 10 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش / رز گلد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۷۶ مدل Pearly Lavender

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 76 مدل Pearly Lavender

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش
  • شماره رنگ
    ۷۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۴۵

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 645

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    ۶۴۵
  • شماره رنگ
    ۶۴۵
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره ۶۴۹

لاک ناخن زاو مدل ترمیم کننده و تقویت کننده شماره 649

مشخصات

  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶۴۹
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ لاک ناخن کیکو میلانو شماره ۷۷ مدل Pastel Violet

لاک ناخن کیکو میلانو شماره 77 مدل Pastel Violet

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش
  • شماره رنگ
    ۷۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لاک ناخن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست کاسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا