ابزار سلامتاکسسوریویژه

فریم عینک، راهنمای خرید اینترنتی و انتخاب فریم عینک طبی جدید و زیبا

نکات مهمی که هنگام خرید فریم عینک باید در نظر بگیرید.

آیا توجه کرده‌اید که برخی از افرادی که از عینک استفاده می‌کنند دارای فرورفتگی‌های کوچکی در طرفین بینی خود هستند؟ یا شاید شما شخصاً درد پشت گوش خود را تجربه کرده باشید که با برداشتن فریم عینک به طور مرموزی از بین می‌رود. هر دوی این مسائل مشکلات رایجی هستند که ناشی از عدم قرارگیری صحیح عینک است. فریم عینکی که به خوبی جا می‌شوند باید فشار را به طور مساوی روی بینی، عرض سر و گوش‌ها توزیع کند. البته، فریم عینک باید مکمل نوع چهره شما نیز باشند. بنابراین چگونه اندازه فریم عینک خود را انتخاب می‌کنید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه فریم کامل را اندازه‌گیری کنید، چه نوع صورت با کدام فریم عینک مناسب است، همچنین این اعداد کوچک روی عینک شما چه معنایی دارند.

در واقع شما باید با توجه به فرم صورت، رنگ پوست، رنگ چشم و مو فریم عینک مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. خیلی از افراد به علت اینکه فریم عینک متناسب با چهره خود را انتخاب نکرده‌اند، از زدن عینک خود امتنا می‌کنند. عینک نوعی وسیله زیبایی و مد می‌باشد که در صورت انتخاب صحیح فریم عینک می‌توانید ظاهر خود را دگرگون کنید‌. ممکن است با خود بگوئید، تا زمانی که لیزر درمانی وجود دارد چرا خود را به دردسر خرید عینک بیاندازیم، اگر یک جستجوی ساده در مورد عوارض لیزر کردن چشم انجام دهید، به احتمال زیاد عینک را ترجیح خواهید دارد. به همین علت ما این مقاله را تهیه کرده‌ایم تا شما به راحتی بتوانید فریم عینک مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فریم عینک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار سلامت ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فریم عینک موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فریم عینک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

فریم عینک چیست و چه کاربردی دارد؟

فریم یا همان قاب عینک چهارچوب و بدنه اصلی یک عینک را تشکیل می‌دهد. یعنی شما برای استفاده از لنز طبی متناسب با چشم خود به اجبار نیاز به این وسیله خواهید داشت. فریم مورد نظر شما می‌تواند از جنس شیشه، پلاستیک یا یک فلز خاص باشد. قبل از خرید فریم خود در مورد اینکه به موادی که از آن ساخته شده حساسیت دارید یا خیر به خوبی مطالعه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید اینترنتی فریم عینک طبی:

تمام فریم‌های عینک دارای اطلاعاتی در مورد اندازه گیری‌های مختلف فریم هستند. معمولاً می‌توانید این اندازه‌ها را در داخل بازوها پیدا کنید، یا ممکن است ببینید این مقادیر را در پشت پل یا داخل قسمت بینی عینک شما چاپ شده‌اند.

اولین اعدادی که باید به دنبال آن‌ها باشیم همیشه در یک دنباله ۳ خواهند بود، برای مثال ۵۳-۲۰-۱۴۰. ما می‌توانیم این اعداد را به‌عنوان «a-b-c» در این مقاله نشان دهیم، فقط برای اینکه درک آن آسان‌تر باشد. گاهی اوقات یک مستطیل کوچک وجود دارد که اعداد “a” و “b” را از هم جدا می‌کند و تشخیص آن‌ها را آسان تر می‌کند.

عدد سمت چپ مستطیل یا “a” در دنباله ما، قطر عدسی است. این طول عدسی در پهن ترین نقطه آن است که در میلی متر اندازه گیری می‌شود. عدد سمت راست مستطیل، یا “b” در دنباله، عرض پل است. این فاصله بین دو لنز می‌باشد، یا قسمتی که روی بینی شما قرار می‌گیرد. همانطور که قبلا ذکر شد این عدد برای یک عینک مناسب بسیار مهم است. در نهایت، “c” طول بازوهای روی عینک شما است. فقط اندازه‌های “a” و “b” را با عینک جدید خود مطابقت دهید تا تناسب و احساس مشابهی داشته باشید.

اکثر خرده فروشان آنلاین باید این اندازه گیری‌ها را در وب سایت خود در دسترس داشته باشند. می توانید آن‌ها را به راحتی در وب سایت کیمیک نیز پیدا کنید. همه مدل‌های عینک طبی و عینک آفتابی که به صورت آنلاین در وب‌سایت خود ارائه کرده‌ایم، دارای اندازه‌گیری‌هایی مانند عرض پل، قطر لنز، ارتفاع عدسی و طول بازو هستند تا به شما در انتخاب عینک‌هایی با بهترین تناسب کمک کنند.

انواع فریم عینک بر اساس سایز:

  • فریم‌هایی که جای لنز آن‌ها ۱۲۹ میلی متر است: برای چهره‌های کوچک یا باریک، عرض فریم ایده آل کمتر از ۱۲۹ میلی متر خواهد بود.
  • فریم‌هایی که جای لنز آن‌ها ۱۳۰ تا ۱۳۹ میلی متر است: صورت‌های سایز متوسط می‌توانند عرض قاب بین ۱۳۰ میلی متر تا ۱۳۹ میلی متر را بپوشند.
  • فریم‌هایی که جای لنز آن‌ها بیشتر از ۱۳۹ میلی متر است: چهره‌های پهن‌تر، عرض فریم بیش از ۱۳۹ میلی‌متر را پیدا می‌کنند که کاملاً متناسب با آن‌ها است.

روش انتخاب فریم عینک بر اساس نسخه پزشک:

شما تنها زمانی عاشق عینک خود خواهید شد که بهترین دید ممکن را به شما ارائه دهد. بنابراین مهم است که متوجه شوید برخی اشکال و مواد بهتر از سایرین هستند و اینها به نوع و قدرت نسخه شما بستگی دارد.

  • تک دید: یک نسخه چشم انداز استاندارد در نظر گرفته می‌شود و بیشترین آزادی عمل را برای انتخاب یک سبک به شما می‌دهد. با این حال، اگر نسخه‌ای قوی دارید، لنزهای شما ضخیم‌تر هستند و فریم‌های کوچک‌تری می‌خواهید.
  • نسخه به علاوه و منهای: نسخه‌های تک بینایی شما مثبت (+) یا منفی (-) خواهد بود. به علاوه باعث می‌شود چشمان شما بزرگتر به نظر برسند لنزهای بزرگتر جلوه را بزرگتر می‌کنند. منهای باعث می‌شود چشمان شما کوچکتر به نظر برسند. لنزهای شما در قسمت بیرونی ضخیم تر خواهند بود. لبه‌های فریم‌های کوتاه تر برای کاهش اثر توصیه می‌شود.
  • دو کانونی: لنزهای دو کانونی دو نسخه متفاوت در یک لنز دارند، بنابراین نسخه شما به فضای عمودی کافی برای قرار دادن لنزها نیاز دارد.
  • ترقی خواه: نسخه‌های پیشرونده شامل سه حوزه دید است: فاصله متوسط و نزدیک. لنزها باید کاملاً روی چشمان شما متمرکز شوند و فریم‌ها باید اجازه دهند لنزهایی به اندازه کافی بزرگ باشند تا سطح هر سه فاصله کانونی را فراهم کنند.

روش انتخاب فریم عینک بر اساس رنگ پوست:

هنگام انتخاب فریم عینک بر اساس رنگ پوست به طور کلی مهمتر از رنگ مو و یا چشم شما است.

  1. پوست گرم: آیا پوست شما رنگ زرد، برنزی یا طلایی دارد؟ اگر چنین است، شما پوستی گرم دارید. رنگ‌های مکمل شامل لاک پشتی روشن، سایه‌های قهوه‌ای، طلایی یا عسلی، بژ و سبز زیتونی است. ممکن است بخواهید از رنگ‌های متضاد مانند پاستل و همچنین قاب‌های سفید و سیاه خودداری کنید.
  2. پوست خنک: اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی یا آبی باشد، چهره‌ای سرد دارید. شما باید از رنگ‌هایی که جلوه شستشو ایجاد می‌کنند اجتناب کنید. به جای قاب‌های نقره‌ای، سیاه، لاک پشتی تیره، صورتی، بنفش، آبی، ارغوانی و خاکستری را امتحان کنید.

روش انتخاب فریم عینک بر اساس فرم صورت شما:

به احتمال زیاد، تشخیص آسان شکل صورت خود را دشوار می‌بینید. توصیفات رایج عبارتند از گرد، بیضی، مربع، مثلث و قلب. صورت شما ممکن است ترکیبی از بیش از یک مورد باشد. لازم نیست روی انتخاب خود تمرکز کنید یا بر ارزیابی شکل صورت خود بیش از حد تأکید کنید. با این حال، بینایی‌شناسان اغلب توصیه‌هایی را با هدف جفت کردن سبک‌های خاصی از فریم‌ها با اشکال خاص صورت ارائه می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن ویژگی‌های شما را تکمیل کنند.
با این حال، ممکن است سبک خاصی از عینک را در ذهن داشته باشید که مناسب استایل شما باشد. برای روشن شدن، اینها قوانین شکست ناپذیر نیستند، بلکه صرفاً دستورالعمل هستند. اگر علاقه مند به استفاده از این نوع مشاوره هستید، هنگام انتخاب قاب موارد زیر را در نظر بگیرید.

انواع فریم عینک موجود در بازار بر اساس شکل صورت:

فریم عینک برای صورت گرد:

صورت‌های گرد دارای زوایای نرم‌تر با گونه‌ها، پیشانی و فک‌های پهن‌تر هستند.

  • قاب‌های مربع یا مستطیل دارای خطوط پررنگ تر و زاویه دارتر هستند. آن‌ها اغلب پهن تر هستند که می‌تواند صورت شما را لاغرتر و طولانی‌تر نشان دهد.
  • ممکن است بخواهید از فریم‌های بدون حاشیه، فریم‌های گرد و فریم‌های کوچک خودداری کنید، که باعث می‌شود صورت گرد حتی گردتر به نظر برسد.

فریم عینک برای صورت بیضی شکل:

صورت بیضی دارای گونه‌های کمی پهن‌تر است، اما از بالا و پایین در پیشانی و فک باریک می‌شود.

  • صورت‌های بیضی متنوع ترین و به راحتی با انواع فریم‌های عینک جا می‌شوند.
  • فریم هایی با پل محکمی را در نظر بگیرید که پهن تر از پهن ترین قسمت صورت هستند و شکل هندسی دارند.
  • از عینک‌هایی که بیش از حد بزرگ هستند و بیشتر صورت شما را می پوشانند خودداری کنید زیرا ممکن است تقارن طبیعی صورت شما را از بین ببرد.

فریم عینک برای صورت مربعی:

شکل‌های مربع شکل خطوط زاویه دار بیشتری دارند. استخوان‌های گونه، پیشانی و فک‌ها به همان اندازه پهن هستند.

  • به دنبال عینک‌های بیضی یا گرد باشید که زاویه دید را نرم می‌کند و روی پل بینی بالا می‌نشیند.
  • فریم‌های گرد تعادل را اضافه کرده و ظاهر نازک تری را ارائه می‌دهند.
  • ممکن است بخواهید از فریم‌های مستطیلی عینک خودداری کنید زیرا آن‌ها می‌توانند ویژگی‌های زاویه‌ای شما را بیشتر تیز کنند.

فریم عینک برای صورت قلبی شکل:

صورت‌های قلبی شکل در پیشانی پهن ترین هستند و به تدریج تا فک باریک می‌شوند.

  • فریم عینک را کمی بازتر از پیشانی خود امتحان کنید تا حس تعادل ایجاد کنید.
  • فریم‌های سنگین پایین با شقیقه‌های کم‌تنظیم گرد یا مربع به قسمت باریک‌تر صورت شما عرض می‌افزایند.
  • اگر صورت قلبی شکل دارید، مراقب رنگ‌هایی باشید که توجه را به پیشانی شما جلب می‌کند.

همانطور که جمع آوری کرده‌اید، وقتی نوبت به یافتن فریم‌هایی برای تکمیل فرم صورت شما می‌رسد، متضادها جذب می‌شوند. عینک‌هایی که با خطوط صورت شما تضاد دارند، تقارن و تعادل را به ویژگی‌های صورت شما می‌بخشند.

انتخاب فریم عینک بر اساس رنگ چشم:

رنگ چشم یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید در انتخاب فریم خود در نظر بگیرید. ممکن است برای شما جالب باشد که گزینه‌هایی را بر اساس رنگ چشم خود در نظر بگیرید.

  • چشم آبی: رنگ‌های قهوه‌ای متضاد، از جمله لاک لاک پشت، به چشمان آبی کمک می‌کند. از سوی دیگر، رنگ‌های هماهنگ مانند کبالتی، نیمه‌شب یا آبی استیل ممکن است به شما مزیتی بدهد که دوست دارید.
  • چشمان سبز: یک رنگ در خانواده تون آلو مکمل است. آیا می‌خواهید جسورتر به نظر برسید؟ چیزی را به رنگ سبز زمردی امتحان کنید.
  • چشمان قهوه‌ای: رنگ اسطوخودوس کنتراست ایجاد می‌کند تا چشمان قهوه‌ای برجسته شود. یک سایه لاک پشتی یا قهوه‌ای مناسب به تقویت رنگ طبیعی چشم شما کمک می‌کند.
  • چشمان عسلی: قاب مایل به سبز بر طلایی در چشم‌های فندقی تاکید دارد. به سراغ رنگ قهوه ای بروید تا به چشم‌های فندقی شما عمق بیشتری بدهد.

انتخاب فریم عینک بر اساس رنگ موی شما:

آیا رنگ موهای شما مهم است؟ باز هم این تماس شماست. ممکن است سایه‌های خاصی وجود داشته باشد که شما انتخاب می‌کنید یا از آن اجتناب می‌کنید.

  • موی سیاه: فریم‌های تیره تر از جمله سیاه یا لاک لاک پشت به خوبی کار می‌کنند یا می‌توانید رنگ‌های روشن تر را آزمایش کنید.
  • موهای سفید یا خاکستری: آزمایش کنید. رنگ‌های روشن ممکن است بهترین ظاهر را داشته باشند.
  • موی قرمز یا شرابی: مدگراها ادعا می‌کنند که موهای قرمز برای فریم‌های جسورانه التماس می‌کنند. با رنگ آزمایش کنید. با فریم‌های تیره تر جلو بروید. از فریم‌های قرمز اجتناب کنید.
  • موهای قهوه‌ای با ته رنگ قرمز: اگر موهایی قهوه‌ای دارید، قاب‌های لاک لاک پشت حتما عالی به نظر می‌رسند. همچنین قاب‌هایی با رنگ‌های گرم و خاکی را امتحان کنید.
  • موهای قهوه‌ای با ته رنگ بلوند: اگر موهای قهوه‌ای شما فاقد ته رنگ قرمز باشد، فریم‌های تیره به خصوص مشکی زیبا به نظر می‌رسند. همچنین با رنگ‌های پاستلی آزمایش کنید.
  • موی بلوند: آیا رنگ‌های تیره در موهای بلوند خود دارید؟ به دنبال رنگ‌های گرم باشید. قاب‌های لاک لاک پشت نیز کار خواهند کرد. کسانی که موهای بلوند خاکستری یا پلاتینی دارند باید رنگ‌های پاستلی و سایر رنگ‌های روشن را برای ایجاد کنتراست جالب در نظر بگیرند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی دخترانه

نکات مهمی که هنگام خرید فریم عینک باید در نظر بگیرید:

یادگیری نحوه انتخاب فریم برای عینک طبی خود ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، اما لزومی ندارد. چند راه آسان برای تعیین اینکه کدام فریم به بهترین وجه صورت شما را می پسندد و استایل و شخصیت شما را نشان می‌دهد وجود دارد.

فرم صورت خود را مشخص کنید:

شناسایی فرم صورت شما محل خوبی برای شروع یادگیری نحوه انتخاب فریم است. راز یافتن فریم‌های عالی انتخاب جفتی است که به بهترین شکل با فرم صورت شما مطابقت دارد. برای اینکه شکل صورت خود را پیدا کنید، صورت خود را با استفاده از یک نشانگر خشک کن روی آینه بکشید. هنگامی که فرم صورت خود را شناختید، نحوه انتخاب فریم خود را خواهید دانست. برای هر فرم صورت، فریم‌های مکملی وجود دارد که می‌تواند به تعادل ظاهر شما کمک کند. فریم‌های خاص می‌توانند ویژگی‌های خاصی را برجسته یا حتی باریک کنند. اگر چهره‌ای بیضی شکل دارید، خبر خوب، در اکثر فریم‌ها شگفت انگیز به نظر خواهید رسید. صورت قلبی شکل در فریم‌های گردی که در بالا ضخیم تر هستند به منظور متعادل کردن چانه کوچک برتری می‌یابد.

رنگ هایی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کنند:

گام بعدی در تعیین نحوه انتخاب فریم، انتخاب رنگ‌هایی است که رنگ پوست شما را تکمیل کنند. پیدا کردن رنگ‌هایی که با رنگ پوست شما منطبق هستند، کار سختی نیست. اگر رنگ پوست سردی دارید، سایه‌های مشکی، خاکستری و آبی را انتخاب کنید. اگر رنگ پوست شما گرم است، از رنگ‌های گرم مانند برنزه، صورتی و قرمز بهره مند خواهید شد. مثل همیشه، وقتی یاد می‌گیرید که چگونه فریم‌ها را انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید بدانید که کدام رنگ‌ها به پوست شما می‌آیند. فقط به رنگ لباسی که با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنید فکر کنید. همین قانون در مورد فریم عینک شما نیز صدق می‌کند. هنگامی که بدانید چه رنگ‌هایی به پوست شما می‌آید، انتخاب فریم‌ها می‌تواند ساده باشد. از اینکه اجازه دهید شخصیت شما از طریق رنگ قاب‌های شما نیز بدرخشد، نترسید. هنگام یادگیری نحوه انتخاب فریم، دانستن رنگ‌هایی که مناسب پوست شما هستند به شما کمک می‌کند تا فریم‌های عالی را پیدا کنید.

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید:

هرکدام از ما روزهای خود را متفاوت می‌گذرانیم، به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری در مورد قاب‌ها، باید سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. اگر ورزشکار هستید یا در یک صنعت سخت کار مانند ساخت و ساز کار می‌کنید، باید قاب‌های بادوامی را انتخاب کنید که در طول فعالیت‌های روزانه در جای خود باقی بمانند. هنگامی که به نحوه انتخاب فریم برای سبک زندگی خود فکر می‌کنید، یکی از مهمترین چیزها این است که مطمئن شوید فریم‌ها روی پل بینی شما قرار می‌گیرند. این باعث می‌شود که عینک شما بهتر بماند. اگر اغلب ورزش می‌کنید، قاب‌های راحت و محکم ضروری هستند. اگر می‌خواهید در یک جلسه کاری مهم به قسمت نگاه کنید، می‌توانید فریم‌های شیک با زوایای مختلف را انتخاب کنید. اگر برای ساحل به عینک آفتابی نیاز دارید، از فریم‌های رنگارنگ و نرم استفاده کنید که فضای آرام شما را تکمیل کند.

شخصیت خود را به رخ بکشید:

قاب‌ها بهترین راه برای نشان دادن شخصیت شما هستند. در فرآیند یادگیری نحوه انتخاب فریم‌های خود، نمی‌توانید فریم‌هایی را انتخاب کنید که استایل شخصی شما را به نمایش بگذارند. شما می‌توانید شکل‌ها، رنگ‌ها یا الگوهای عالی را پیدا کنید، اما اگر راحت نباشید، این ویژگی‌ها اهمیت کمی دارند. دانستن نحوه انتخاب قاب برای استفاده حرفه‌ای نیز مهم است. لازم است فریم‌هایی را انتخاب کنید که تاکید کنند شما چه کسی هستید و در عین حال در محل کار مناسب باشید. به عنوان مثال، ممکن است یک جفت عینک رنگارنگ برای استفاده در آخر هفته داشته باشید و سپس یک عینک راحت و کاربردی برای هفته کاری داشته باشید. اما مهم نیست که چه سبکی را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که احساس اعتماد به نفس می‌کنید و از انتخاب‌های خود راضی هستید.

خلاصه‌ای از نحوه انتخاب فریم:

دانستن نحوه انتخاب فریم برای عینک نباید دلهره آور یا ترسناک باشد. این می‌تواند سرگرم کننده باشد و شما را به عنوان یک شخص به نمایش بگذارد.

در اینجا نحوه انتخاب فریم آمده است:

  • فرم صورت خود را مشخص کنید.
  • رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کنند.
  • روش زندگی خود را در نظر بگیرید.
  • شخصیت خود را به رخ بکشید.

اگر فرم صورت خود را بشناسید، تصمیمات رنگی درستی بگیرید، سبک زندگی خود را در نظر بگیرید و آنچه را که شما را شادترین و راحت ترین می‌کند انتخاب کنید، پیدا کردن فریم مناسب آسان است. این چهار مرحله آسان در مورد نحوه انتخاب فریم، یافتن فریم مناسب برای صورت شما را تا حد امکان ساده می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید فریم عینک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فریم عینک ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ عینک مجیک ویژن کد ۱۸۶ به همراه ۲ فریم اضافی

عینک مجیک ویژن کد 186 به همراه 2 فریم اضافی

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۴۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • فرم صورت
    گرد
  • جزئیات
    بهمراه ۲ فریم اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فریم عینک طبی مدل مستطیلی تیار TR کد ۰۷

فریم عینک طبی مدل  مستطیلی تیار TR کد 07

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    قابل‌تعویض
  • جنس فریم
    TR90
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۳۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV
  • توضیحات جنس
    جنس تیار دسته ها تا آخر باز میشوند.
  • جزئیات
    بسیار با کیفیت وسبک به همراه جلد عینک و دستمال عینک.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک آفتابی مدل بدون فریم سبک

عینک آفتابی مدل بدون فریم سبک

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    صورتی
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    بنفش
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV
  • توضیحات جنس
    مدل های کپی و کیفیت بالای عینک و بسته بندی مناسب کادو و سوپرایز .ابعاد فریم حدودی است
  • جزئیات
    به سفارش ایتالیا تولید شده و روی شیشه برند فندی نوشته شده است. دسته ها از داخل حک شده برند و شیشه ها از گوشه برش خورده و فانتزی است .تصویر قاب عینک و دستمال آن در گالری محصول هست.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک افتابی مدل تمام فریم مدل ۲۳ ao سایز ۵۵ میلی متر

عینک افتابی مدل تمام فریم مدل 23 ao سایز 55 میلی متر

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    مربعی
  • جنس لنز
    شیشه
  • فرم صورت
    مربع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فریم عینک طبی مدل Rou 297

فریم عینک طبی مدل Rou 297

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای
  • عرض فریم
    ۱۳۴ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فریم عینک طبی مدل LG045C1 Acetate Stone Pattern

فریم عینک طبی مدل LG045C1 Acetate Stone Pattern

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    قابل‌تعویض
  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • عرض فریم
    ۱۳۳ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۹ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک آفتابی مدل فریم فلت شفاف

عینک آفتابی مدل فریم فلت شفاف

مشخصات

  • جنس فریم
    پلی کربنات
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    شفاف
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۶ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    صورتی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک آفتابی مدل اسپرت فریم گرد

عینک آفتابی مدل اسپرت فریم گرد

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    بیضی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۶ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    چند رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک آفتابی مدل فریم مربعی

عینک آفتابی  مدل فریم مربعی

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    دسته ضخیم و طرح داردارای کاور دستمال و کیف
  • کد کالای محصول
    -D21236-1

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فریم عینک واته مدل۹۰۰۱BL-RD

فریم عینک واته مدل9001BL-RD

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مربعی
  • عرض فریم
    ۴ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک آفتابی اکسسورایز مدل فریم قوس دار کد ۳۲۴-۵۶۴

عینک آفتابی اکسسورایز مدل  فریم قوس دار کد 324-564

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    بیضی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۳۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۷۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۱ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    فریم منحنی قوس دار خاص / به همراه کیف و کاور و دستمال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک آفتابی مدل فریم اسپرت gnt1

عینک آفتابی مدل فریم اسپرت gnt1

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    قرمز
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فریم عینک طبی میباخ مدل ۶۵۱۲ C1

فریم عینک طبی میباخ مدل 6512 C1

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    بایکر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۳۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۶ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک آفتابی مدل فریم کائوچو کد ۱۱۸

عینک آفتابی مدل فریم کائوچو کد 118

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    آبی
  • عرض فریم
    ۱۰۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    آبی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فریم عینک طبی مدل RGA051C4 Acetate Deep Pattern

فریم عینک طبی مدل RGA051C4 Acetate Deep Pattern

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    قابل‌تعویض
  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک آفتابی مدل فریم مربعی

عینک آفتابی  مدل فریم مربعی

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    به همراه کیف و کاور و دستمال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فریم عینک طبی میباخ مدل ۶۵۰۴ C1

فریم عینک طبی میباخ مدل 6504 C1

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    بایکر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۳۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فریم عینک طبی مدل Beta Titanium Polished Black

فریم عینک طبی مدل Beta Titanium Polished Black

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فریم عینک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سنگ فرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا