ابزار سلامت

قوزبند، راهنمای خرید انواع قوزبند خانگی، طبی، ورزشی و مناسب کودکان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قوزبند باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ستون فقرات در بدن انسان کار اسکلت یک ساختمان را انجام می‌دهد، یعنی بدن را سر پا نگه می‌دارد، حال تصور کنید نکاتی مانند افزایش سن، بالا رفتن وزن و عدم رعایت الگوی صحیح نشستن می‌تواند باعث تغییر و خمیدگی در ستون فقرات شما شود، با استفاده از قوزبند شما می‌توانید، فرم ستون فقرات آسیب دیده خود را اصلاح کنید. این عارضه در بین کودکان، بزرگسالان و همچنین ورزشکاران هم ممکن است، دیده شود. اگر شما هم قوز زده‌اید و کمرتان به اصطلاح خمیده شده، اصلا نگران نباشید. شما با استفاده از قوزبند مناسب خود می‌توانید این مشکل را به طور کامل برطرف کنید. این وسیله دارای دو عدد تسمه است که با ایجاد فشار روی ستون فقرات بعد از مدتی آن را به حالت عادی خود بر می‌گرداند.

امروزه این عارضه به علت عدم الگوی نشستن صحیح در بین کودکان هم دیده می‌شود، البته نگران نباشید، زیرا قوزبند مناسب کودکان هم ساخته شده که به وسیله آن می‌توانید مشکل کودک خود را به طور کامل برطرف کنید. همان طور که تسمه‌های این وسیله می‌تواند ستون فقرات کودک شما را به فرم اولیه خود برگرداند، استفاده نادرست از کیف مدرسه و بالا بودن وزن کیف هم می‌تواند روی فرم ستون فقرات کودک شما تاثیر بگذارد. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و شما باید قبل از اینکه ستون فقرات بدن کودک شما آسیب ببیند جلوی این اتفاق را بگیرید و رفتار خطرناک کودک خود را اصلاح کنید. با اینکه قوزبند به طور قطع می‌تواند مشکل کودک شما را برطرف کند، اما به دلیل اینکه ممکن است کودک شما نسبت به استفاده از آن ممانعت کند، باید خیلی بیشتر محتاط باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قوزبند را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع قوزبند آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قوزبند باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قوز بند چیست و چه کاربردی دارد؟

یک وسیله ساده اما در عین حال کاربردی که برای اصلاح مشکلات مربوط به ستون فقرات و عضلات این ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه افراد خواسته یا ناخواسته به علت نشستن طولانی مدت روی صندلی مشکلاتی را برای ستون فقرات خود به وجود می‌آوردند که برای اصلاح آن‌ها نیاز به قوزبند دارند. اگر شما از این وسیله به موقع استفاده نکنید، کار شما ممکن است، حتی به جراحی هم کشیده شود. این وسیله برای پیشگیری از مشکلات ناحیه ستون فقرات هم مناسب می‌باشد، یعنی شما قبل از اینکه ستون فقرات دچار مشکل شود، می‌توانید همانند یک واکسن با استفاده از قوز بند مناسب جلوی این اتفاق را بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه نبولایزر

انواع قوز بند موجود در بازار ایران:

  • قوز بند‌ خانگی: یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این وسیله است که بیشتر کاربرد خانگی دارد، به همین علت به آن نمونه خانگی گفته می‌شود، این مدل بیشتر برای بزرگسالان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بر اثر بالا رفتن سن احساس می‌کنید، کمر شما در حال قوز زدن است یا انحنای خاصی در آن مشاهده می‌کنید، این مورد بهترین گزینه برای شما می‌باشد. البته قبل از خرید این محصول حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • قوز بند‌ طبی: این مورد بیشتر جنبه درمانی دارد تا پیشگیری از بیماری به همین علت زمانی که کمر شما قوز می‌زند و احساس می‌کنید، ستون فقرات شما دارای انحنا می‌باشد برای درمان به سراغ این مدل می‌روید. البته به وسیله پزشک تجویز می‌شود و مدت استفاده از آن را پزشک مشخص می‌کند. شما هرگز بدون دستور پزشک نمی‌توانید از این مدل استفاده کنید، زیرا ممکن است برای مشکل شما نتیجه عکس دهد.
  • قوز بند‌ ورزشی: ورزشکاران به علت انجام حرکات ورزشی خاص بیشتر از سایر افراد در معرض مشکلات مربوط به ستون فقرات قرار دارند به همین علت حین انجام فعالیت ورزشی باید حتما از قوز بند ورزشی استفاده کنند. فوتبالیست‌ها بیشتر از هر فردی به این وسیله نیاز دارند، زیرا هنگام دویدن در زمین فوتبال کمر آن‌ها بیشتر از هر فرد دیگری در معرض آسیب دیدگی قرار دارد. پس فوتبالیست‌ها بیشتر از هر شخصی به این وسیله نیاز دارند.
  • قوز بند کودکان: شاید با خودتان بگوئید که کودکان امکان ابتلا به این عارضه را ندارند، اما در جواب باید گفت که کودکان بیشتر از سایر افراد در معرض این بیماری قرار دارند، زیرا الگوی عدم استفاده صحیح از کیف مدرسه و نشستن ناصحیح می‌تواند، دلیل ایجاد این عارضه در کودکان باشد. راه جلوگیری از این عارضه تصحیح استفاده از کیف مدرسه و نشستن است و شما برای درمان به این وسیله احتیاج دارید.

یک قوزبند خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • دارای بندهای قابل تنظیم است، یعنی شما می‌توانید با توجه به فیزیک بدنی خود از آن استفاده کنید.
  • این وسیله در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک موجود می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به سن و جنسیت خود نوع آن را مشخص کنید.
  • به دلیل اینکه در روی لباس هم می‌توان از این وسیله استفاده کرد در رنگ‌های مختلف موجود است.
  • در اثر استفاده از این وسیله قوز شما تشدید نمی‌شود، زیرا دارای بریس‌های پشتی است.
  • جنس آن باید نرم و مقاوم باشد و به راحتی بتوانید آن را شستشو دهید.
  • با عقب بردن شانه‌ها ناحیه قوز کمر را پر کرده و از بین می‌برد.
  • نوارهای آن کشی باشد، خاصیت ضد حساسیت داشته باشد و در عین حال استفاده از آن راحت باشد.

راهنمای خرید و استفاده از قوزبند:

شما قبل از خرید این محصول باید مشخص کنید که قرار است چه قسمت‌هایی از بدن شما را پوشش دهد، قسمت بالای پشت، تحتانی، شانه‌ها یا ترکیبی از هر دوی آن‌ها را مهار کند. بعضی مدل‌ها و جنس‌ها ممکن است برای بدن‌های خاصی طراحی شده باشند، بنابراین قبل از خرید این وسیله حتما باید با پزشک خود مشورت کنید. یک قوز بند خوب و باکیفیت باید علاوه بر پر کردن قوز شما کمر و ماهیچه‌های اطراف آن را نیز تقویت کند. برخی از مدل‌های این محصول که بیشتر طبی هستند، دارای آهنربا می‌باشند که به بهبود گردش خون و تحریک بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

قوزبند طبی بیشتر مناسب چه اشخاصی است؟

نوجوانان که دارای عارضه خفیف تا متوسط قوز کمر هستند به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این وسیله درست زمان رشد استخوان‌ها بسته می‌شود تا از گسترش و بیشتر شدن قوز جلوگیری کند. شما ممکن است بعد از استفاده از این وسیله کمی احساس ناخوشی و ناراحتی داشته باشید که به مرور از بین می‌رود و کاملا طبیعی است. بعد از چند روز به آن عادت می‌کنید، قوزبندهای طبی مدرن معمولا طوری طراحی شده‌اند که به وسیله آن می‌توانید در هر فعالیتی به راحتی شرکت کنید.

بهترین مارک قوزبند طبی:

شاید کار ساده‌ای نباشد که بخواهیم از میان انبوهی از برندهای اصلی و باکیفیت بازار یکی را به عنوان بهترین مارک قوز بند به شما معرفی کنیم، از طرفی معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای قوز بند را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قوز بند صنایع پزشکی فروهر
  • قوز بند تن یار
  • قوز بند سما طب پاکان
  • قوز بند بک پل
  • قوز بند طب و صنعت
  • قوز بند رویال
  • قوز بند چیپسو
  • قوز بند پاک سمن
  • قوز بند آدور
  • قوز بند تک سبد

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر رشد موی سر

نکات مهمی که برای خرید قوزبند باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت محصول: قیمت این محصول با توجه به جنس ماده‌ای که از آن ساخته می‌شود، برند آن و فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، بستگی دارد. همیشه بهتر است، قبل از خرید این محصول با پزشک خود در مورد خرید آن مشورت کنید. پیشنهاد می‌کنم هرگز جنس‌های خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا فاقد کیفیت لازم هستند.
  2. سایز قوز بند: دومین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله توجه به سایز آن است، همان طور که این وسیله را مانند یک لباس باید بر تن کنید، لازم است به سایز آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، تا بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. اگر شما این وسیله را متناسب با فیزیک بدنی خود انتخاب کنید، مطمئن باشید، بیشترین سازگاری را با بدن شما خواهد داشت.
  3. جنس محصول: این وسیله از هر ماده‌ای می‌تواند ساخته شود، اما قالبا از پارچه، ابر، الیاف مصنوعی، طبیعی و نئوپرن ساخته می‌شود. تفاوتی نمی‌کند که محصول مورد نطر شما از کدام ماده ساخته شده است، تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید خاصیت ضد حساسیت است که به خوبی از پوست شما محافظت کند و به راحتی هم شسته شود. جنس ماده‌ای که از آن ساخته می‌شود، نقش مهمی در طول عمر محصول دارد.
  4. استفاده آسان: شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، توجه به راحتی و ایجاد حس رضایت از پوشیدن آن است. این محصول را برای بدست آوردن نتیجه واقعی شاید مجبور باشید، شبانه روز استفاده کنید، به همین علت باید خیلی راحت باشد تا با پوشیدن آن حس خوبی داشته باشید. در غیر این صورت چیزی جز بدن درد و کوفتگی نصیب شما نخواهد شد.
  5. تناسب موضعی: هر مدل از این محصول کارایی خاص خود را دارد، به عنوان مثال یک نمونه از آن برای رفع انحنای بین دو شانه و برخی دیگر برای رفع قوز در ستون فقرات استفاده می‌شود. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که تمام ستون فقرات شما را پوشش می‌دهند. به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم حتما به نوع موضع توجه کنید. البته مدل‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توان آن‌ها را روی لباس هم استفاده کرد.
  6. قابلیت تنظیم: با اینکه این وسیله در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌شود، شما باید نمونه‌ای را انتخاب کنید که دارای تسمه قابل تنظیم باشد. این ویژگی سبب می‌شود، که شما قوز بند را متناسب با فیزیک بدنی خود تنظیم کنید. با این حال اگر شما به هر دلیل موفق به تنظیم شدن این محصول نشدید، می‌توانید با انتخاب مدل‌های دیگر و تنطیم کردن تسمه‌ها به نتیجه دلخواه خود برسید.

روش نگهداری از قوزبند:

  • پیشنهاد می‌کنم برای افزایش طول عمر این محصول حتما شب هنگام خواب آن را باز کنید و با آن نخوابید.
  • در صورتی که سایز و جنس مناسبی از آن را خریداری کنید، برای پوشیدن و بیرون آوردن آن نیازی به جنگیدن نخواهید داشت.
  • حتما زمان شستشوی محصول به برگه راهنمای شستشوی محصول که با یک برچسب روی آن دوخته شده توجه کنید.
  • هیچ گاه هنگام شستشو آن را چنگ نزنید و برای خشک کردن آن را روی بخاری قرار ندهید، زیرا کش‌های درون بافت پارچه با این کار از بین می‌روند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قوزبند مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قوزبند ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قوزبند پاک سمن مدل Elastic With Towelly Taylor سایز بزرگ

قوزبند پاک سمن مدل Elastic With Towelly Taylor سایز بزرگ

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    مانع قوز کردن و جلوگیری از فشارهای موضعی شبکه عصبی و عروقی ناحیه زیر بغل
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- شکستگی کلاویکل دوطرفه- عادت غلط نشستن- افتادگی شانه‌ها- قوز کردن ناشی از مسئله روانی تغییرات فیزیکی بدن خانم‌های نوجوان در سنین بلوغ- نیمه در رفتگی دائم مفاصل آکرومیوکلا ویکولار دوطرفه – شکستگی اسکاپولار دو طرفهسایز محیط سینه: ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌مترویژگی‌ها:- دو آتل در قسمت پشتی و بندهای شانه ای که باعث قرار گرفتن پشت در وضعیت مناسب می شود- پدهای شانه ای حوله‌ای که راحتی بیشتر بیمار را فراهم می آورد- قابل تنظیم و پوشیدن آسان- شستشو با آب سرد و مایع رقیق و به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قوزبند آدور مدل Posture Aid With bar

قوزبند آدور مدل Posture Aid With bar

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قوزبند پلدار چیپسو مدل نئوپرن کد CL121

قوزبند پلدار چیپسو مدل نئوپرن کد CL121

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    شانه و گردن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قوزبند و کتف بند طب و صنعت مدل ۵۲۲۰۰

قوزبند و کتف بند طب و صنعت مدل 52200

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قوزبند طبی سما طب پاکان مدل ۴۰۱۲

قوزبند طبی سما طب پاکان مدل 4012

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کتف
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قوزبند طبی مدل SH110

قوزبند طبی مدل SH110

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قوزبند طبی مدل SH NABTAN 002

قوزبند طبی مدل SH NABTAN 002

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قوزبند طبی تبیان کد ۵۵۴۰۰

قوزبند طبی تبیان کد 55400

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    قفسه سینه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    جنس کشی دارای بالشتک اسفنجی سرشانه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قوزبند طبی کد ۲۰۲۰

قوزبند طبی کد 2020

مشخصات

  • کاربرد
    کمر
  • جنس
    ابر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قوزبند طبی طب پوش کد ۱۲۹

قوزبند طبی طب پوش کد 129

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    اصلاح حالت بدن
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    دارای پلاصلاح وضع بدن در حالت ایستادهبهبود کتف و عضلات مرتبطبهبود وضع گردنهمراه با ۲ آتل تیغه‌ای مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قوزبند سما طب پاکان کد ۴۰۱۱

قوزبند سما طب پاکان کد 4011

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • کاربرد
    کتف
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    برای دیدن جدول سایزبندی به گالری تصاویر مراجعه شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قوزبند طبی طب و صنعت کد ۵۲۱۰۰

قوزبند طبی طب و صنعت کد 52100

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    وارد استفاده:بانوان برای حفظ زیبایی اندامحفظ وضعیت صحیح بدن در هنگام انجام فعالیت های شغلی، ورزشی و کارهای روزمرهافراد لاغر و نوجوان در سن رشد برای جلوگیری از خمیدگی پشت (مشروط به انجام ورزش‌های تقویت کننده عضلات ستون فقرات)کسانی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینندکاهش صدمات ناشی از کار سنگینبرگرداندن حجم تنفس به وضعیت مطلوب در بیمارانی که برای مدت طولانی بستری بوده اندمشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه هاپیشگیری از عوارض برخی از صدمات دیسک مهره های پشتیپیشگیری از کمر دردجمع کردن شکم و پهلوجابجایی مرکز ثقل به منظور کاهش فشار وارد بر مهره های کمریافتادگی شانه هاکاهش فشار بر لیگامان هاحمایت از مفاصل خاجی لگنی و ستون فقرات کمریجلوگیری از خمیدگی پشتخستگی عضلات پشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قوزبند و کتف بند طب و صنعت مدل ۵۲۲۰

قوزبند و کتف بند طب و صنعت مدل 5220

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    شانه و گردن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو، بادوام، ضد حساسیت، راحت، قابل اختفا در زیر لباس و با قابلیت تنظیم میزان کششاعمال نیروی مطلوب برای کاربردهای مورد نظراین وسیله ستون فقرات را در وضعیت صحیح نگه داشته و از خمیدگی پشت جلوگیری می‌کند.همچنین قوزبند و کتف بند طب و صنعت باعث افزایش حجم تنفس و نگهداری تنه در وضعیت صحیح و حالت مناسب می شود.موارد استفاده: حفظ زیبایی اندامافراد لاغر و نوجوان در سن رشد برای جلوگیری از خمیدگی پشت (مشروط به انجام ورزش‌های تقویت کننده عضلات ستون فقرات)برگرداندن حجم تنفس به وضعیت مطلوب در بیمارانی که برای مدت طولانی بستری بوده اند جهت از بین بردن مشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه‌هاگرفتگی و اسپاسم عضلات بین دو کتفافتادگی شانه‌هاخمیدگی پشتخستگی عضلات پشتیمشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه‌هاپیشگیری از عوارض برخی از صدمات دیسک مهره های پشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قوزبند طبی تن یار مدل ۰۴۲۰

قوزبند طبی تن یار مدل 0420

مشخصات

  • جنس
    سنگ و خمیر پلیمری
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    با داشتن دو میله حمایتی و مکانیسم اثری مخالف قوز، لبه داخلی کتف‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌نماید و ستون فقرات پشتی را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قوزبند طبی آتل دار کیورد مدل ۳۱۰۱۰۱

قوزبند طبی آتل دار کیورد مدل 310101

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    • آتل های استیل انعطاف پذیر بکار رفته در این محصول به تقویت توازن قسمت فوقانی ستون فقرات و حفظ وضعیت مناسب کمک می کند و از خمیدگی جلوگیری می کند.• پیکربندی مثلثی شکل این محصول به درستی فشار را به نوک شانه تقسیم می کند.• بند های ضربدری شکل محصول حمایت بیشتری را فراهم می کند و تنظیم محصول را آسان می سازد.• به علت ضخامت کم می توان آنرا زیر لباس های روزمره پوشید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قوزبند طبی مدل SH 16

قوزبند طبی مدل SH 16

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قوزبند درمان طب هانی کد ۳۰۱۴

قوزبند درمان طب هانی کد 3014

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قوزبند طبی کد KART 2021

قوزبند طبی کد KART 2021

مشخصات

  • کاربرد
    کمر
  • جنس
    ابر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قوزبند طبی ورنا مدل v302

قوزبند طبی ورنا مدل v302

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • کاربرد
    کتف
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    جلوگیری و رفع قوز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قوزبند طبی مدل HE_547

قوزبند طبی مدل HE_547

مشخصات

  • جنس
    لاستیکی
  • کاربرد
    قفسه سینه
  • نوع عملکرد
    کشی
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قوزبند طبی درمان طب هانی کد ۳۰۱۴

قوزبند طبی درمان طب هانی کد 3014

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قوزبند طبی مدل SH1010NAB

قوزبند طبی مدل SH1010NAB

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قوزبند طبی مدل SH5060

قوزبند طبی مدل SH5060

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قوزبند سما طب پاکان مدل ۴۰۳۶

قوزبند سما طب پاکان مدل 4036

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از قوز کردن
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    سایز S برای افراد خیلی لاغرسایز M برای افراد لاغرسایز L برای افراد معمولیسایز XL برای افراد چاقسایز XXL برای افراد خیلی چاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قوزبند طبی اکشن مدل PRO-8421

قوزبند طبی اکشن مدل PRO-8421

مشخصات

  • کاربرد
    قفسه سینه
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از خمیدگی کتف و شانه ها
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    سفت نگه داشتن کتف و قفسه سینه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قوزبند پاک سمن مدل Neoprene With Bar

قوزبند پاک سمن مدل Neoprene With Bar

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    به کارگیری مکانیسم مخالف قوز و نزدیک کننده‌ی لبه‌ی داخلی کتف‌ها
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – استفاده از پارچه‌ی نئوپرنی مخصوص و ضد‌حساسیت- نوار دوزی لبه‌ها با قابلیت کشسانی بالا- دارای دو آتل فلزی برای نگه‌داری بهترموارد کاربرد:- اصلاح عادت غلط نشستن- افتادگی شانه‌ها- قوزکردن و تغییر شکل بدن خانم‌ها در سنین بلوغ- شکستگی دو طرف استخوان ترقوهراهنمای انتخاب سایز (اندازه‌ی دور کمر): – ۵۵ تا ۶۵ سانتی‌متر : سایز S- 66 تا ۷۶ سانتی‌متر : سایز M- 77 تا ۸۷ سانتی‌متر : سایز L- 88 تا ۹۸ سانتی‌متر : سایز XL- 99 تا ۱۰۹ سانتی‌متر : سایز XXL- 110 تا ۱۲۰ سانتی‌متر : سایز XXXL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قوزبند طبی تبیان کد ۵۵۴۰۰

قوزبند طبی تبیان کد 55400

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    قفسه سینه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    جنس کشی دارای بالشتک اسفنجی سرشانه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قوزبند طبی کد ۲۰۲۱

قوزبند طبی کد 2021

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از قوز کردن خمیدگی پشت،افتادگی شانه،خستگی عضلات پشت،مشکلات تنفسی
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    سایز S برای افراد خیلی لاغرسایز M برای افراد لاغرسایز L برای افراد معمولیسایز XL برای افراد چاقسایز XXL برای افراد خیلی چاق لطفا سایزبندی دقیق را در عکس کالا مشاهده کنید مناسب برای کسانی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینندبرگرداندن حجم تنفس به وضعیت مطلوب در بیمارانی که برای مدت طولانی بستری بوده اندکاهش صدمات ناشی از کار سنگینپیشگیری از کمر دردپیشگیری از عوارض برخی از صدمات دیسک مهره های پشتیمشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه هاجمع کردن شکم و پهلوافتادگی شانه هاخستگی عضلات پشتیجلوگیری از خمیدگی پشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قوزبند طبی کد ۱۲۵

قوزبند طبی کد 125

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    قفسه سینه
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قوزبند پاک سمن مدل Soft Taylor سایز متوسط

قوزبند پاک سمن مدل Soft Taylor سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    با داشتن دو میله حمایتی و مکانیسم اثری مخالف قوز، لبه داخلی کتف‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌نماید و ستون فقرات پشتی را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد. – دو آتل در قسمت پشت باعث ایجاد وضعیت صحیح می شود. – استرپ ها (بندهای ولکرو)، قالب و حلقه قابل تنظیم برای سایز مناسب – اجازه به حرکات طبیعی به همراه تصحیح مداوم وضعیت در طول فعالیت های روزانه – استرپ های پدگذاری شده در ناحیه زیر بغل و شانه، برای راحتی هرچه بیشتر بیمار
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- مناسب قوزهاى پشتی خفیف- پاسچر (وضعیت) ناصحیح- عضالت کتف ضعیف- شانه خمیده و افتاده- جلوگیری از وضعیت قوز در زمان نشستن های نادرست و طوالنی- جلوگیری از ایجاد خمیدگی در زمان رشد و بلوغ دختران- استفاده در عمل جراحی ستون فقرات- کاهش درد در ناحیه ستون فقراتسایز محیط سینه: ۶۶ تا ۷۶ سانتی‌مترفاصله باسن تا گردن: ۴۰-۳۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قوزبند در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید لباس نوزادی شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا