ابزار برقیباغبانی

پمپ لجن کش، راهنمای خرید پمپ لجن کش و فاضلاب کش قوی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پمپ لجن کش باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پمپ لجن کش وسیله‌ای است که برای انتقال فاضلاب از خانه به سیستم فاضلاب استفاده می‌شود. پمپ فاضلاب قرار است در پایین‌ترین نقطه حوضه نصب شود. با توجه به این واقعیت، پمپ لجن کش بیشتر اوقات زیر آب باقی می‌ماند. بنابراین به پمپ‌های لجن کش، پمپ فاضلاب شناور نیز می‌گویند. این پمپ‌ها در حالت دستی، اتوماتیک یا دو حالته عرضه می‌شوند. در پیکربندی خودکار، پمپ به یک سوئیچ شناور متصل می‌شود که بر اساس سطح فاضلاب به پمپ می‌گوید که چه زمانی روشن شود. در پیکربندی دستی، سوئیچ باید به صورت دستی فعال شود و بر اساس سطوح فعال نمی‌شود. اگر پمپ لجن کش را به طور منظم روشن نکنید، به راحتی می‌تواند منجر به سرریز شدن فاضلاب شود. به همین دلیل است که پمپ اتوماتیک ایده آل ترین راه اندازی است زیرا از این اتفاق برای شما جلوگیری می‌کند.

پمپ لجن کش نوعی پمپ گریز از مرکز است، به این معنی که از پروانه‌ای استفاده می‌کند که برای ایجاد نیروی گریز از مرکز برای ایجاد فشار می‌چرخد. این فشار همان چیزی است که آب را وارد پروانه و از طریق لوله تخلیه می‌کند. لوله تخلیه معمولاً حدود دو اینچ قطر دارد و سپس به خط اصلی فاضلاب متصل می‌شود. پمپ لجن کش به گونه‌ای طراحی شده است که به مواد جامد نرم اجازه عبور بدون ایجاد انسداد پمپ را می‌دهد. محفظه پمپ شامل موتور و همچنین پروانه است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پمپ لجن کش را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب به شما انواع پمپ لجن کش را معرفی کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پمپ لجن کش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پمپ لجن کش چیست؟

پمپ‌های فاضلاب نوعی پمپ آب هستند که برای پمپاژ فاضلاب و پساب خانه‌های ییلاقی، آپارتمان‌ها، ساختمان‌های عمومی، مدارس، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، آبگیری ترانشه‌ها و گودال‌ها، پمپاژ آب از اسکله‌ها، بنادر و شناورها، خنک کننده آب برای موتورهای دریایی، و غیره به کار می‌روند. آن‌ها نام خود را به دلیل پمپاژ فاضلاب یا آب حاوی مواد جامد معلق به دست می‌آورند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پمپ آب

پمپ لجن کش برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

پمپ‌های فاضلاب برای پمپاژ فاضلاب و پساب از خانه های ییلاقی، آپارتمان‌ها، ساختمان‌های عمومی، مدارس، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، آبگیری ترانشه‌ها و گودال‌ها، پمپاژ آب از اسکله‌ها، بنادر و کشتی‌ها، خنک کننده آب برای موتورهای دریایی و غیره استفاده می‌شود.

انواع پمپ لجن کش موجود در بازار:

  1. پمپ‌های لجن کش بدون گرفتگی: این پمپ‌ها برای استفاده در سطوح خشک با مکانیزم خود پرایمینگ داخلی طراحی شده‌اند. پس از نصب، هنگامی که محفظه پمپ در ابتدا با مایع پمپ شده پر شد، پمپ آماده استفاده است. ویژگی این پمپ‌ها این است که اجازه پمپاژ گل، خاک و مواد معلق را می‌دهند. این پمپ‌ها برای جابجایی آب و مایعات غیر خورنده مناسب هستند. عمل خود پرایمینگ پمپ بر اساس اصل انتشار کار می‌کند. پس از نصب، محفظه پمپ به طور کامل با مایع پمپاژ پر می‌شود که توسط مجموعه شیر فلپ حفظ می‌شود. هنگامی که پمپ راه اندازی می‌شود، دریچه فلپ باز شده و هوای لوله مکش با مایع پوشش مخلوط می‌شود. مخلوط هوا و مایع به داخل محفظه بزرگتر خارج از محفظه پمپاژ منتقل شده و هوا از آنجا به شاخه تحویل خارج می‌شود. این روند تا زمانی ادامه می‌یابد که تمام هوای موجود در خط مکش از بین برود و پمپ به عنوان یک پمپ گریز از مرکز عمل کند. این پمپ‌ها می‌توانند جامدات معلق با ابعاد ۷ تا ۱۵ میلی متر را پاک کنند.
  2. پمپ‌های لجن کش آبگیری شناور تارو: این پمپ‌ها با یک پروانه گردابی نیمه باز طراحی شده‌اند که اجازه می‌دهد مواد فیبری طولانی و سایر مواد زائد جامد بدون تماس با پروانه عبور کنند. فاصله زیاد بین وجه باز چرخشی پروانه گرداب نیمه باز و محفظه تخلیه، یک حرکت گردابی در این فاصله ایجاد می‌کند. در اینجاست که مواد جامد معلق و مواد فیبری بدون عبور از پروانه چرخان به لوله تحویل تخلیه می‌شوند. با این حال، این نوع پمپ فقط می‌تواند مواد جامد معلق تا ۲۰ میلی متر را پاک کند. پمپ را می‌توان برای ایستادن آزادانه در کف گودال نصب یا با استفاده از طناب معلق کرد.
  3. پمپ‌های لجن کش کاتر شناور تارو: این پمپ‌ها با یک سیستم کاتر طراحی شده‌اند که ذرات جامد را به قطعات کوچکتر برش می‌دهد، بنابراین می‌توان آن‌ها را از طریق لوله‌هایی با قطر نسبتا کم منتقل کرد. محفظه دارای یک پروانه گرداب نیمه باز است. فاصله کوچک و کنترل شده بین صفحه باز چرخشی پروانه گرداب نیمه باز و پوشش، سر بالاتری ایجاد می‌کند. طراحی فشرده پمپ را برای نصب موقت و دائم مناسب می‌کند. پمپ‌های کاتر می‌توانند جامدات معلق را در هر اندازه‌ای پاک کنند، به شرطی که نرم و چکش خوار باشند. آن‌ها نمی‌توانند با اجسام سخت مانند استخوان، چوب، فلز، بتن، سنگ و غیره برخورد کنند. پمپ را می‌توان به گونه‌ای نصب کرد که آزادانه در کف گودال بایستد یا با استفاده از طناب معلق شود.

مزایای استفاده از پمپ لجن کش:

پمپ‌های فاضلاب برای حذف فاضلاب از مناطق کم ارتفاع مانند زیرزمین که آب در آن جمع می‌شود طراحی شده‌اند. آن را به سیستم فاضلاب خانه یا ساختمانی که در آن نصب شده است پمپ و خارج می‌کند. البته، این مفهوم بسیار ابتدایی است، اما خود نصب بسیار پیچیده تر است. مزیتی که آن‌ها به همراه دارند این است که صاحبان خانه و مدیران املاک هزاران دلار صرفه جویی می‌کنند از حوادث ناگواری که در زیر آمده‌اند جلوگیری می‌کند.

  • خسارات ناشی از سیل: هنگامی که طوفان‌ها و سایر سیستم‌های آب و هوایی در مدت کوتاهی تن‌ها آب را تخلیه می‌کنند، وقوع سیل یک احتمال واقعی است. زیرزمین‌ها، از آنجایی که معمولاً در سطح زمین یا زیر سطح زمین قرار دارند، در صورت وقوع، آب زیادی را به خود جذب می‌کنند. غیرواقعی نیست که زیرزمین شما به سرعت بیش از ۱۲ اینچ آب داشته باشد. با این حال، با یک پمپ فاضلاب، می‌توان از آن بحران جلوگیری کرد، از فونداسیون شما و هر چیز با ارزش در زیرزمین محافظت می‌کند.
  • رشد کپک و قارچ: هنگامی که در زیرزمین رطوبت ثابتی از استخرهای آب راکد دارید، کپک و قارچ ایجاد می‌شود. این نه تنها برای دیوار خشک و چوب مضر است، بلکه برای سلامت تنفسی شما نیز مضر می‌باشد. اگر پمپ فاضلاب دارید، احتمال تجمع آب را کاهش می‌دهید و احتمال رشد کپک و قارچ را کاهش می‌دهید.
  • آتش سوزی: اگر در زیرزمین آب جمع شود، وسایلی مانند ماشین لباسشویی و خشک کن یا آبگرمکن شما را کوتاه می‌کند. جدا از نیاز به تعویض این لوازم خانگی، کوتاه می‌تواند باعث آتش سوزی نیز شود. با این حال، با یک پمپ فاضلاب، دوباره بدون تجمع آب از احتمال آتش سوزی الکتریکی جلوگیری می‌کنید.

در پمپ لجن کش به دنبال چه چیزی باشیم؟

  • مکش عمودی: این شامل فاصله‌ای است که از طریق آن آب باید از منبع خود مکیده شود تا به پمپ برسد. اگر پمپ شما در بالای چاه نصب شده باشد، فاصله سطح آب تا موقعیت پمپ مکش عمودی است. این پارامتر باید قبل از خرید با سر مکش پمپ بررسی شود.
  • سر تحویل عمودی: فاصله عمودی پمپ و مخزن تحویل را هد تحویل عمودی می‌نامند. این ارتفاع باید با سر تحویل پمپ تطبیق داده شود تا اطمینان حاصل شود که پمپ انتخابی با کاربرد شما مطابقت دارد.

انتخاب اندازه مناسب پمپ لجن کش:

سیستم پمپاژ شناور اولین انتخاب هر مالک مسکونی در مورد کنترل آب است. یک اشتباه رایج این است که سیستم پمپاژ را بر اساس اندازه انتخاب کنید، با این تصور که هر چه دستگاه بزرگتر باشد، بهتر است. مهمترین عاملی که باید به خاطر بسپارید ابعاد گودال حوضچه شماست.

نحوه انتخاب پمپ لجن کش:

عوامل مختلفی برای انتخاب پمپ آب مناسب برای کاربرد مورد نظر خود باید در نظر گرفته شوند. مهمترین عوامل در بخش‌های زیر بیان شده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پمپ آب کولر

نکات مهمی که هنگام خرید پمپ لجن کش باید در نظر بگیرید:

چه در حال خرید آنلاین برای پمپ فاضلاب جدید باشید و چه به تازگی اولین پمپ خود را نصب کرده باشید، نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. فشار را بررسی کنید: هنگامی که پمپ را برای اولین بار نصب می‌کنید، بلافاصله فشار را اندازه گیری کنید. اگر مشکلی پیش بیاید، این یک راهنمای معیار به شما می‌دهد. اگر متوجه افت فشار شدید، سیستم را از نظر خرابی سوپاپ‌ها یا پمپ‌ها و نشتی بررسی کنید.
  2. داده‌های پمپ را حفظ کنید: در صورت نیاز به شماره مدل و تاریخ نصب برای ادعای گارانتی، آن را در یک مکان مناسب نگه دارید.
  3. گارانتی را بررسی کنید: مهم نیست از چه پمپی استفاده می‌کنید، یک روز ممکن است به طور غیرمنتظره‌ای نیاز به تعویض داشته باشد. می‌خواهید مطمئن شوید پمپی که خریداری می‌کنید دارای ضمانت‌نامه‌ای روان و قابل اعتماد است که پردازش آن آسان است.
  4. بلبرینگ بالایی را بررسی کنید: شما می‌توانید بالای پمپ‌های خط را از سطح ورودی بر اساس بلبرینگ بالایی یا عدم وجود آن جدا کنید. هنگامی که یک پمپ دارای یک بوش در مقابل بلبرینگ بالایی است، این نشانه مطمئنی از طراحی کم کیفیت می‌باشد.
  5. از توزیع کنندگان مجاز خرید کنید: پمپ‌های با کیفیت حرفه‌ای واقعی در سایت‌های متفرقه موجود نیستند. پمپ‌های درجه یک باید توسط یک توزیع کننده مجاز مانند پمپ و تامین ساحل خلیج فارس خریداری شوند.
  6. سیستم خود را بیاموزید: هنگام خرید سوال بپرسید، به صورت آنلاین نگاه کنید تا ببینید پمپ شما چگونه کار می‌کند و بدانید که در صورت خرابی باید با چه کسی تماس بگیرید. داشتن دانش عمیق از پمپ خود به شما کمک می‌کند تا با اجتناب از موارد اضطراری غیر منتظره در هزینه خود صرفه جویی کنید.
  7. مراقب باشید که چه چیزی را شستشو می‌دهید: هرگز چیزی جز زباله‌های انسانی و دستمال توالت کاغذی را در توالت خود نریزید. به اصطلاح “دستمال مرطوب شستشو” اصلا قابل شستشو نیستند و می‌توانند به سرعت پمپ را مسدود کنند.
  8. توان یا نرخ جریان: میزان توان یا دبی پمپ فاضلاب دقیقاً به شما می‌گوید که پمپ چقدر می‌تواند زباله را جابجا کند. هر چه دبی بیشتر باشد، پمپ فاضلاب قوی تر است. اگرچه موتور پمپ بر حسب اسب بخار رتبه بندی می‌شود، اما این به شما نمی‌گوید که پمپ چقدر آب حرکت می‌کند. در عوض، به دنبال رتبه بندی GPM یا گالن در دقیقه باشید تا سرعت جریان دقیق پمپ فاضلاب را بیابید. این رتبه مهمتر از اسب بخار است.
  9. اتصالات برقی: اکثر پمپ‌های فاضلاب برای کار کردن از یک خروجی استاندارد طراحی شده‌اند. با این حال، برخی از آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عوض ۲۳۰ ولت تخلیه شوند. اگر در حال حاضر یک پمپ ۲۳۰ ولت نصب کرده‌اید، باید آن را با یک پمپ ۲۳۰ ولت دیگری جایگزین کنید. به طور مشابه، اگر فقط برای برق استاندارد ۱۱۰ ولت اتصال دارید، باید مطمئن شوید که برای ۲۳۰ ولت طراحی نشده است.
  10. طول سیم برق: ده فوت تقریباً طول استاندارد اکثر پمپ‌های فاضلاب است. برای بسیاری از کاربردها، این طول کافی خواهد بود. در مواردی که نیاز به منبع تغذیه طولانی تری است، به دنبال یکی از پمپ‌هایی باشید که به جای آن به کابل برق ۲۰ فوتی مجهز است.
  11. بهره وری: اگر پمپ فاضلاب شما دارای قدرت اسب بخار بالا اما رتبه GPM پایین باشد، در این صورت راندمان پایین در نظر گرفته می‌شود. برعکس، رتبه GPM بالا اما اسب بخار کم منجر به پمپ فاضلاب کارآمدتر می‌شود. به دنبال کارآمدترین مدل ممکن باشید، زیرا مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهد، که برای محیط زیست بهتر است و باعث صرفه جویی در هزینه قبض آب و برق ماهانه شما می‌شود.
  12. قابلیت اطمینان: آخرین چیزی که می‌خواهید این است که پمپ فاضلاب شما خراب شود. آن‌ها هزینه خوبی دارند، و همه مدل‌های بد را از خانه شما دور می‌کنند. نظرات و تجربیات دیگر کاربران در مورد قابلیت اطمینان پمپ فاضلاب خود را بخوانید. این تضمین می‌کند که مدلی را پیدا خواهید کرد که دقیقاً در زمانی که می‌خواهید کار کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پمپ لجن کش مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای پمپ لجن کش ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پمپ لجن کش استریم مدل SWQD6-16-0.75

پمپ لجن کش استریم مدل SWQD6-16-0.75

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۱۹ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کلاس عایق‌بندی
    E
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • حداکثر فشار آب
    ۵
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۵
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۵۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۶
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۰۰
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    چدن
  • جریان
    ۶
  • توان
    ۷۵۰ وات
  • ابعاد
    ۲۵x25x47 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پمپ لجن کش ورما مدل V1500F

پمپ لجن کش ورما مدل V1500F

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP68
  • وزن
    ۱۹ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • حداکثر فشار آب
    ۱۰
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۲۳
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۶۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۲۳
  • حداکثر آب‌دهی
    ۲۰ متر مکعب در ساعت
  • ابعاد
    ۵۲x12x20 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پمپ لجن کش آبار پمپ مدل L12K

پمپ لجن کش آبار پمپ مدل L12K

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP68
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    F
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۱۰ متر
  • اقلام همراه
    ۱۰ متر کابلسرشلنگیدفترچه
  • حداکثر فشار آب
    ۱ بار
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۷متر
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۹۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۲
  • حداکثر آب‌دهی
    ۵۰۰ لیتر در دقیقه
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    استیل
  • جریان
    ۷
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • ابعاد
    ۲۸x25x30 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پمپ لجن کش لوما مدل WQD10-16-0.75F

پمپ لجن کش لوما مدل WQD10-16-0.75F

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP55
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۱۴ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه
    لجن کش
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    F
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۷ متر
  • اقلام همراه
    دستکش – دفترچه راهنما – جعبه چوبی قابل حمل
  • حداکثر فشار آب
    ۱.۶
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۶
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۵۰
  • حداکثر دمای آب
    ۱۰ تا ۵۵ درجه سانتی گراد
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۶
  • حداکثر آب‌دهی
    ۴۱۵ لیتر در دقیقه
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    چدن
  • جریان
    ۴ آمپر
  • توان
    ۷۵۰ وات
  • ابعاد
    ۴۲x18x18 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    حداکثر آب دهی ۴۱۵ لیتر در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پمپ لجن کش سیستما مدل TVX 550 HL

پمپ لجن کش سیستما مدل TVX 550 HL

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP68
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰ ولت
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه استیل
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه
    ۵۰۰ وات مس وبدنه استیل ۳۰۴
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    F
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۱.۱/۴ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۱.۱/۴ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۱۰ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۰.۷
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۵
  • حداکثر سرعت گردش
    ۳۰۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر دمای آب
    ۳۵
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۷
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۸۰ لیتر در دقیقه
  • جنس پروانه
    تکنوپلیمر
  • جنس بدنه پمپ
    استیل
  • جریان
    ۲
  • توان
    ۵۰۰ وات
  • ابعاد
    ۲۲x19x38 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پمپ لجن کش سیستما مدل TVP 400/HL

پمپ لجن کش سیستما مدل TVP 400/HL

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP68
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰ ولت
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پوسته پلی‌پروپیلن
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه
    ۴۰۰ وات مس
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    F
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۱.۱/۴ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۱.۱/۴ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۱۰ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۰.۶ بار
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۵ متر
  • حداکثر سرعت گردش
    ۳۰۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰ درجه سانتیگراد
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۵.۹ متر
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۴۰ لیتر در دقیقه
  • جنس پروانه
    تکنوپلیمر
  • جنس بدنه پمپ
    پلی پروپیلن
  • جریان
    ۲
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • ابعاد
    ۲۳x20x33 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پمپ لجن کش آبار پمپ مدل L20

پمپ لجن کش آبار پمپ مدل L20

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP68
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۲۲۰۰ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    F
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۱۰ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۲بار
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۰
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۹۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۲۰
  • حداکثر آب‌دهی
    ۲۸۰ لیتر در دقیقه
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    چدن
  • ابعاد
    ۲۵x25x40 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پمپ لجن کش فورگ مدل WQD 8-20-1.5F

پمپ لجن کش فورگ مدل WQD 8-20-1.5F

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    B
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۶ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۳
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۲۰
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۶۰
  • حداکثر دمای آب
    ۶۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۲۰
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۳۳ لیتر بر دقیقه
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    چدن
  • توضیح محافظت حرارتی
    IP-X8 وات
  • توان
    ۱.۵ وات
  • ابعاد
    ۲۵x17x45 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    فلوتر دار۲ اینچخازن ۳۵ میکروفاراد xx 2 اسب (HP)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پمپ لجن کش بنزینی لئو مدل LEO LGP30-W

پمپ لجن کش بنزینی لئو مدل LEO LGP30-W

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP44
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه آلومینیومی
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه
    بنزینی چهازمانه ۶/۵اسب
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    F
  • کاربرد
    چال آسانسور
  • قطر لوله ورودی
    ۳ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۳ اینچ
  • حداکثر فشار آب
    ۳/۵بار
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۷متر
  • حداکثر سرعت گردش
    ۶۰۰۰۰لیتر در ساعت
  • حداکثر دمای آب
    ۶۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۳۰متر
  • حداکثر آب‌دهی
    ۶متر مکعب در ساعت
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    آلومینیوم
  • ابعاد
    ۶۳x46x50 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    حداکثر دبی / آبدهی: ۶۰ مترمکعب در ساعت حداکثر هد / ارتفاع: ۳۰ متر آب حداکثر فشار خروجی: ۲/۶ بار قطر لوله ورودی: ۳ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پمپ لجن کش ایکار مدل ICAR WQD10-16-0.75

پمپ لجن کش ایکار مدل ICAR WQD10-16-0.75

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    تک‌فاز
  • وزن
    ۱۶.۵ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    E
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۱۰ متر
  • حداکثر فشار آب
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۲ متر
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۶۰ دور بر دقیقه
  • حداکثر دمای آب
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۶ متر
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۲ مترمکعب بر ساعت
  • جنس بدنه پمپ
    آلومینیوم
  • توان
    ۷۵۰ وات
  • ابعاد
    ۴۳x26x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پمپ لجن کش برونل مدل WQD10-18-0.75F

 پمپ لجن کش برونل مدل WQD10-18-0.75F

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب و لجن
  • کاربرد
    انتقال مایعات
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • حداکثر فشار آب
    ۵
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۸
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۹۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۸
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۰ متر مکعب در ساعت
  • ابعاد
    ۴۵x24x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پمپ لجن کش رونیکس مدل RH-4040

پمپ لجن کش رونیکس مدل RH-4040

مشخصات

  • وزن
    ۴.۷۵ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ½”۱ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ½”۱ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۹ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۰.۹
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۵
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۵۰دور بردقیقه
  • حداکثر دمای آب
    ۳۵درجه سانتیگراد
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۹
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۰متر مکعب در ساعت
  • توان
    ۶۰۰ وات
  • ابعاد
    ۱۴x16x34 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    -پمپ های کفکش طراحی شده اند که بصورت کامل در آب غوطه ور شده تا آب را بالا کشیده و تخلیه کنند-مناسب برای پمپاژ آبهای کثیف و تخلیه پساب های خانگی که حاوی ذرات معلق جامد تا قطر ۴ میلیمتر هستند-دارای فلوتر(قطع کن) برای کنترل سطح سیال و عملکرد اتوماتیک پمپ-دارای درجه بندی حفاظت بدنه موتور IP68 ،محافظ حرارتی و کلاس عایقB به منظور افزایش طول عمر موتور-استفاده از سیل مکانیکی سرامیک/گرافیت،پروانه ppo و پوسته پمپ pp برای افزایش بهره وری در عملکرد- چرخه کاری موتور با کلاس S1 به منظور افزایش مداومت کاریاین پمپ می‌تواند حداکثر به مدت ۳۰ ثانیه بدون آب کار کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پمپ لجن کش فورگ مدل WQD 6-16-0.75F

پمپ لجن کش فورگ مدل  WQD 6-16-0.75F

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کلاس عایق‌بندی
    B
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۸ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۳
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۶
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۶۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۶
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۰۰ لیتر بر دقیقه
  • جنس پروانه
    چدن
  • جنس بدنه پمپ
    چدن
  • جریان
    ۲۵ UF
  • توضیح محافظت حرارتی
    X8 وات
  • توان
    ۰.۷۵ کیلو وات وات
  • ابعاد
    ۱۵x20x44 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    فلوتر دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پمپ لجن کش کرشر مدل SP3

پمپ لجن کش کرشر مدل SP3

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۳۰-۲۴۰
  • وزن
    ۴.۲ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • طول سیم و کابل
    ۱۰.۵ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۰.۶
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۷
  • حداکثر سرعت گردش
  • حداکثر دمای آب
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۶
  • حداکثر آب‌دهی
    ۷
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • ابعاد
    ۱۴.۵x12x26.5 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – حداکثر سایز مجاز ذرات معلق در آب: ۲۰ میلی‌متر- وزن بسته‌بندی: ۴.۶ کیلوگرم- ابعاد بسته‌بندی: طول: ۲۳، عرض: ۱۸.۵، ارتفاع: ۳۳ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پمپ لجن کش برونل مدل V2200F

پمپ لجن کش برونل مدل V2200F

مشخصات

  • درجه حفاظت
    IP68
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    پایه چدنی
  • وزن
    ۳۳ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه
    ۳اسب
  • نوع سیال یا مواد
    آب آلوده
  • کاربرد
    آب‌های آلوده
  • قطر لوله خروجی
    ۳ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۶ متر
  • اقلام همراه
    فلوتر
  • حداکثر فشار آب
    ۲
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۷
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۹۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ۶۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۷
  • حداکثر آب‌دهی
    ۴۲متر مکعب در ساعت
  • جنس بدنه پمپ
    استیل
  • ابعاد
    ۶۰x30x30 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پمپ لجن کش ورما مدل V1100F

پمپ لجن کش ورما مدل V1100F

مشخصات

  • وزن
    ۱۹ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کاربرد
    آبیاری
  • قطر لوله ورودی
    ۲ اینچ
  • قطر لوله خروجی
    ۲ اینچ
  • حداکثر فشار آب
    ۱۰
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱۵
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۶۰
  • حداکثر دمای آب
    ۴۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۵
  • حداکثر آب‌دهی
    ۲۲متر مکعب در ساعت
  • ابعاد
    ۴۸x25x17 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پمپ لجن کش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بارانی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا