کامپیوتر و تجهیزات جانبیماشین‌های اداری

مانیتور کامپیوتر، راهنمای خرید انواع مانیتور کامپیوتر حرفه‌ای و گیمینگ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مانیتور کامپیوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مانیتور کامپیوتر به شما این امکان را می دهد تا از کامپیوتر خود نهایت استفاده را ببرید. ما در طول روز معمولا زمان زیادی را صرف خیره شدن به صفحه نمایش خود می کنیم به همین علت باید قبل از خرید این محصول به خوبی روی آن سرمایه گذاری کنیم. به دلیل وجود طیف وسیعی از انواع پنل با اندازه‌های مختلف، گزینه‌های اتصال و ویژگی‌های خاص، خرید مانیتور کامپیوتر می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد. اضافه کردن یک مانیتور اختصاصی مانند بزرگ کردن اندازه میز کار است که به شما فضای بیشتری برای قرار دادن ابزارهای بیشتر برای انجام کارهای بیشتر می دهد. شما می‌توانید برنامه‌هایی مانند Outlook، Slack و Microsoft Teams را روی صفحه خود باز بگذارید و همیشه در یک طرف صفحه در حالی که روی یک پروژه پاورپوینت یا سند Word کار می‌کنید در طرف دیگر قابل مشاهده باشند یا ممکن است بخواهید هنگام مرور وب با کروم، سافاری، اج یا فایرفاکس، صندوق ورودی Gmail یا Apple Mail خود را به‌صورت نیمه دائمی به یک سمت مانیتور کامپیوتر خود سنجاق کنید.

هر کاربر کامپیوتر از بی‌تجربه‌ترین و مبتدی‌ترین مصرف‌کننده در فناوری تا باهوش‌ترین مهندس نرم‌افزار به یک مانیتور کامپیوتر نیاز دارد. برای درک این موضوع نیازی به متخصص بودن ندارید. اما زمانی نوبت به این می‌رسد که دقیقاً کدام مانیتور برای برآورده کردن نیازهای خاص شما مناسب است، همه چیز می‌تواند به طور قابل توجهی گیج‌کننده‌تر شود و تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه چیزی واقعاً برای شما مهم است و چه چیزی از اهمیت کمتری برای شما برخوردار است، انتخاب را برای شما دشوار می‌کند. این راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر برای کمک به فرآیند تصمیم‌گیری در نظر گرفته شده است. ما همه اطلاعات را در یک مکان جمع کرده‌ایم که به درک هر چه بیشتر شما کمک می‌کند. خواه از مانیتور بخواهید برای لپ تاپ، دسکتاپ، تبلت یا حتی سیستم POS خود استفاده کنید. یک مانیتور کامپیوتر خارجی می تواند به ارگونومی اتاق شما کمک کند. آن‌ها معمولاً گزینه‌های تنظیم قوی‌تری نسبت به لپ‌تاپ‌ها دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی جهت عمودی و افقی آن‌ها را تغییر دهید. شما دیگر مجبور نیستید گردن خود را در یک زاویه ناخوشایند و ناراحت کننده نگهدارید تا بتوانید صفحه نمایش را مشاهده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مانیتور کامپیوتر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مانیتور کامپیوتر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مانیتور کامپیوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

مانیتورکامپیوتر چیست و چه کاربردی دارد؟

صفحه نمایش کامپیوتر به عنوان یک دستگاه خروجی که از آن به عنوان ارائه دهنده خروجی تصویر به صورت گرافیکی و متنی استفاده می‌شود. برخی از افراد آن را با نام‌های دیگری مثل: VDT (ترمینال نمایشگر ویدیو) و VDU (واحد نمایشگر ویدیو) نیز می‌شناسند. این نوع مانیتورهای رایانه حاوی مدارهای الکترونیکی، منبع تغذیه و برخی دارای تعدادی دکمه‌ هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانید تمام سیگنال‌ها را دستکاری کنید و به ایجاد نتیجه مطلوب در شکل تصویر خود برسید. مانیتورهای کامپیوترهای قدیمی توسط CRT (لوله های پرتو کاتدی) ساخته می شدند که وزن بیشتری داشتند و از نظر اندازه هم با مانیتورهای امروزی تفاوت داشتند. اما امروزه از جدیدترین فناوری‌ها مانند: LCD، LED و Plasma و غیره استفاده می‌کنند. در این مدل‌ها از برخی  کانکتورها برای اتصال کامپیوتر به مانیتورها مانند VGA، رابط بصری دیجیتال (DVI)، HDMI، پورت نمایش، Thunderbolt و غیره استفاده می‌شود.

تاریخچه استفاده از مانیتور کامپیوتر:

در اینجا به توصیف تاریخچه نمایشگرهای رایانه می‌پردازیم، اول از همه به سراغ فناوری CRT (Rub اشعه کاتدی) می‌رویم. این مدل در سال ۱۹۹۲ روی مانیتورهای معمولی پیاده سازی شد، اما نسخه تجاری آن در سال ۱۹۵۴ رسما معرفی شد. این فناوری از سال ۲۰۰۰ مورد استفاده قرار گرفت. در ساخت مانیتورهای CRT، از لوله خلاء استفاده می‌شود که یک طرف آن را با فسفر پوشش می‌دهند. هنگامی که تمام الکترون ها روی آن پخش می شوند از خود نور ساطع می‌کنند. در نهایت آن‌ها را به فناوری LCD (نمایشگر کریستال مایع) تغییر دادند. امروزه LCD به دو بخش TN (نماتیک پیچ خورده) و IPS (سوئیچینگ درون هواپیما) تقسیم می‌شود. مدل‌های IPS در مقایسه با مدل‌های نمایشگر TN گران‌تر هستند، اما این مدل‌ها توانایی بیشتری برای تولید بهترین رنگ‌ها، زاویه دید و صفحه نمایش سبک‌تری دارند. در ادامه تمام اطلاعات مربوط به اختراع صفحه نمایش کامپیوتر را با تاریخ ختراع آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • صفحه نمایش لمسی توسط E. A. Johnson در سال ۱۹۶۵ معرفی شد.
  • صفحه نمایش LED توسط جیمز پی میچل در سال ۱۹۷۷ اختراع شد.
  • مانیتور VGA، IBM 8513 توسط IBM در سال ۱۹۸۷ طراحی شد.
  • SVGA در سال ۱۹۸۹ معرفی شد.
  • Apple Studio Display در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت اپل اختراع شد که برای رایانه های رومیزی استفاده می‌شد.
  • صفحه نمایش کامپیوتر با صفحه لمسی توسط جاف هان در سال ۲۰۰۶ طراحی شد.

امروزه در ساخت مانیتورها از جدیدترین فناوری یعنی OLED استفاده می‌شود که در گوشی های هوشمند به AMOLED مشهور می‌باشد.

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال

اجزای تشکیل دهنده مانیتور کامپیوتر:

صفحه نمایش مانیتورهای کامپیوتر دارای قسمت‌های داخلی مختلفی هستند و هر قسمت دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که در ادامه آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

  • صفحه نمایش LCD: عمدتاً صفحه نمایش مانیتور رایانه‌ها از نمایشگرهای کریستال مایع توسط ترانزیستورهای فیلم نازک ساخته می‌شوند.
  • شیشه لایه‌ای: صفحه نمایش مانیتور ال سی دی کامپیوتر از لایه های مختلف شیشه ساخته می‌شود که نور را در حین نمایش بر روی صفحه نمایش مانیتور کامپیوتر تغییر می‌دهند.
  • پایه های لپ تاپ: یک سری پایه‌های پلاستیکی نازک باید برای نمایشگرهای LCD مورد استفاده قرار می‌گیرد، انگیزه اصلی طراحی برای صفحه نمایش مانیتورهای کامپیوتر کاهش محدودیت فیزیکی برای قرار دادن روی میز است.
  • کانکتور برق: از این کانکتورها برای اتصال یک قطعه به قطعه دیگر استفاده می شود.
  • برد رابط: برای کنترل کامل بر تمام عملکردهای صفحه نمایش کامپیوتر از برد رابط استفاده می‌شود.
  • بازتابنده‌ها و منابع نور: حین استفاده از این مانیتورها پرتو نوری بر روی صفحه نمایش کامپیوتر پخش می‌شود.
  • مدار تقویت کننده: مدار تقویت کننده به تقویت تمام سیگنال های ویدئویی که روی صفحه کامپیوتر می رسد کمک می کند.
  • CRT (لوله پرتو کاتدی): هر CRT باید از سه جزء اصلی استفاده کند: تفنگ الکترونی، سطح مشاهده فسفر و در نهایت پوشش شیشه ای.

انواع مانیتورکامپیوتر موجود در بازار:

در ادامه به معرفی و بررسی انواع مانیتورهای کامپیوتری به همراه معایب و مزایای هر یک از مانیتورها می‌پردازیم. در اینجا ۸ نوع مانیتور رایانه را به همراه جزئیات دقیق آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • مانیتورهای CRT
  • مانیتورهای LCD
  • مانیتورهای LED
  • صفحه نمایش پلاسما
  • مانیتور TFT
  • مانیتور DLP
  • صفحه نمایش لمسی
  • مانیتور OLED

قبل از شروع در این بخش به نحوه عملکرد یک مانیتور می پردازیم و در صورتی که هر مدل نمونه‌های مختلفی داشته باشد آن‌ها را هم به شما معرفی می‌کنیم.

مانیتورهای CRT

CRT مخفف کلمه “Cathode ray tube”می‌باشد. این نوع نمایشگرهای کامپیوتری بیشتر در سال ۱۹۵۰ مورد استفاده قرار می‌گرفت. در مانیتورهای کامپیوتر CRT پرتوهای الکترونی برای نمایش تصویر در نواحی مختلف صفحه نمایش کامپیوتر اجرا می‌شوند. پرتوهای الکترون کمک می‌کنند تا تصویر صفحه نمایش چندین بار در هر ثانیه روشن شود. در عین حال در سمت عقب و جلو به سرعت حرکت می‌کنند. این CRTها گران قیمت نیستند و تصاویر سیاه و سفید را به شما نمایش می دهند اما نسبت به نمونه‌های دیگرقابل اعتمادتر هستند.

مانیتورهای LCD

LCD با نام کامل “liquid crystal display”یا همان نمایشگر کریستال مایع به عنوان مانیتور صفحه تخت شناخته می شوند. اصل کار این مانیتورها این است که وقتی نور روی آن پیکسل‌ها می افتد، تصاویر را با کمک یک سری پیکسل های تک رنگ نمایش می دهد. وضوح نمایشگر LCD حداقل ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل و حداکثر ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل می‌باشد. هدف اصلی ایجاد آن فناوری برای استفاده در بخش تلویزیون است، اما امروزه LCD در ساخت انواع لوازم خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، نمونه بسیار بارز این فناوری صفحه ماشین حساب و ساعت دیجیتال است.

مزایا عبارتند از:

  • بسیار سبک وزن هستند.
  •  حمل و جا‌به‌جایی آن‌ها آسان است.
  • به راحتی روی دیوار نصب می شوند.

مانیتورهای LED

LED مخفف “light-emitting diodes”یا همان دیودهای ساطع کننده نور می‌باشد. در حال حاضر این روزها از این تکنولوژی بیشتر از مدل‌های قبلی استفاده می‌شود. زیرا صفحه نمایش آن‌ها تخت است. در مدل‌های LED از تکنیک‌های مختلفی مانند: دیودهای ساطع نور برای استفاده از نور پس زمینه که چیزی فراتر از فلورسنت کاتد سرد (CCFL) استفاده می‌شود . نمایشگرهای LED در مقایسه با نمایشگرهای CRT و LCD سازگارتر با محیط زیست هستند و مصرف انرژی پایین‌تری دارند.

مزایا عبارتند از:

  • قابلیت تولید تصویر همراه با کنتراست بالاتر.
  •  اثرات منفی زیست محیطی به همراه ندارند.
  • ماندگاری بالا
  • در طول حالت اجرا گرمای زیادی تولید نمی‌کنند.

نقاط ضعف:

  • قیمت‌ آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر بالاتر است.

صفحه نمایش پلاسما

صفحه نمایش‌های پلاسما دارای صفحه تخت می‌باشند و بیشتر در نمایشگرهای تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این فناوری از دو خوشه شیشه حاوی مخلوطی از گازهای (نئون و زنون) استفاده می‌شود که سلول های کوچک مختلفی در بین این خوشه‌ها قرار می گیرند. در این فناوری، گاز موجود در سلول به صورت الکتریکی به پلاسما تبدیل می شود.

مزایا عبارتند از:

  • صفحه نمایش بزرگ و نازکی دارند.
  • وزن سبک و صفحه نمایش مسطحی دارند.
  •  از تکنیک پلاسمای بدون درز بهره می‌برند.

مانیتورهای TFT

TFT نام کامل “transistor, and this technology” یا همان ترانزیستور لایه نازک می‌باشد. این فناوری در تولید LCD برای افزایش کیفیت تصویر نسبت به سایر فناوری های گذشته مانند CTR استفاده می شود. ال سی دی TFT حاوی پیکسل است، اما این پیکسل ها دارای ترانزیستورهایی هستند که انعطاف پذیری زیادی را در کل صفحه به وجود می‌آورند.

مزایا عبارتند از:

  • مصرف برق کم
  • ارائه تصاویر واضح

مانیتورهای DLP

DLP مخفف “Digital Light Processing” است. مانیتورهای DLP دارای قابلیت‌هایی برای ارائه وضوح بالا بر روی صفحه نمایش می‌باشند. کار مانیتور DLP شبیه به اصول دستگاه های میکرو آینه دیجیتال است، زیرا این نوع مانیتورها قادرند نور دیجیتال خود را با کمک میلیون ها میکرو آینه تغییر دهند. این نوع مانیتورها به ارائه صفحه نمایش با مقیاس خاکستری ۱۰۲۴ کمک می کنند. این صفحه نمایش ها برای اجرای بازی های ویدیویی مفیدتر هستند در غیر این صورت برای سایر نرم افزارهای ویرایش ویدیو نیز می‌توانید از این مدل استفاده کنید.

مانیتورهای صفحه نمایش لمسی

مانیتورهای صفحه لمسی به عنوان یک دستگاه ورودی یا همان اشاره گر رایانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا با استفاده از آن کاربران می توانند دستورالعمل های ورودی را با انگشت دست به دستگاه منتقل کنند. این مانیتورها همه رویدادها را ذخیره می کنند و برای اجرای رویدادهای ثبت شده خود نیاز به کنترلر ندارند. در صفحه لمسی، تصاویر یا متن های مختلف را می‌توان به نمایش گذاشت. کاربر می توانند حین لمس تصویر یک تعامل بین خود و دستگاه ایجاد کند.

مزایا عبارتند از:

  • نسبت به ماوس و گوی سریع تر هستند.
  •  نیاز به دستگاه های دیگری مانند: ماوس و غیره برای ارائه ورودی به رایانه به عنوان واسطه ندارند.

مانیتورهای OLED

OLED مخفف “Organic Light Emitting Diode” است. این مدل مانیتور معمولا در بازار زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و در دسته مدل‌های سفارشی قرار می‌گیرند. کیفیت تصویر آن‌ها معمولا ۴K است و مشتری‌های خاص خود را دارند.

مزایا عبارتند از:

  • کیفیت تصویر خوب همراه با طیف رنگی گسترده و بالاترین نرخ تازه سازی را نیز ارائه دهید.
  • انعطاف پذیرتر و شفاف تر از نمایشگرهای دیگر مانند: LED، LCD هستند.
  • مصرف برق کمتر

 یک مانیتور کامپیوتر خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد:

  • مانیتورهای کامپیوتر به عنوان یک دستگاه خروجی استفاده می شود.
  • در مانیتور، اطلاعات به صورت گرافیکی نمایش داده می‌شوند که برای درک کاربران مفیدتر است.
  • صفحه نمایش کامپیوتر باید شامل اجزای مختلفی مانند: منبع تغذیه، برد مدار، بدنه و پایانه های نمایشگر باشد.
  • در مانیتورهای کامپیوتر قدیمی از لوله اشعه کاتدی استفاده می شد. اما درمانیتورهای جدید از فناوری‌های پرطرفدار مانند: نمایشگر کریستال مایع ترانزیستور فیلم نازک (TFT-LCD) به همراه نور پس‌زمینه LED استفاده می‌شود.
  • کامپیوترها با کانکتورهای مختلف و سیگنال های دیگری مانند VGA، رابط بصری دیجیتال (DVI)، HDMI، پورت نمایشگر، تاندربولت، سیگنالینگ دیفرانسیل ولتاژ پایین (LVDS) متصل می شوند.
  • امروزه بسیاری از مانیتورها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.
  • مانیتورهای LCD به دلیل مصرف انرژی بسیار پایین در مقایسه با مانیتورهای CTR بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • نمایشگرهای LCD در حین کار گرما و تشعشعات کمتری تولید می کنند.
  • ویژگی بزرگ مانیتورهای LCD داشتن وضوح تصویر بیشتر می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رم کامپیوتر

نکات مهم برای خرید مانیتور کامپیوتر:

  1. هدف اصلی خرید مانیتور: شما در همان ابتدا باید مشخص کنید کههدف شما از خرید مانیتور چه چیزی است. بازی، استفاده حرفه ای یا عمومی. به طور کلی، گیمرها باید نرخ تازه‌سازی سریع و زمان پاسخ‌دهی کم را در اولویت قرار دهند، حرفه‌ای‌ها باید دقت رنگ را در اولویت قرار دهند. در عوض کاربران استفاده عمومی نیازهای خاص کمتری دارند، اما اغلب این افراد مانیتوری با پنل VA با کنتراست بالا انتخاب می‌کنند.
  2. توجه به رزولوشن یا وضوح تصویر: هرچه رزولوشن بالاتر باشد، شما تصویر را با کیفیت بهتری مشاهده می‌کنید. وضوح تصویر مانیتور به شما می گوید که در یک مانیتور چند پیکسل در قالب عرض و ارتفاع وجود دارد. به عنوان مثال: در صفحه نمایش ۱۰۸۰p، Full HD (FHD) تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می‌باشد یا همان حداقل چیزی که شما به آن نیاز دارید. اما با خرید مانیتورهای ۴K QHD شما تصاویر واضح تر و باکیفیت‌تری خواهید داشت.
  3. اندازه صفحه نمایش: اندازه تصویر هم به اندازه تراکم پیکسل مهم است و  تأثیر زیادی بر کیفیت مانیتور دارد. شاید بهترین اندازه‌ی مانیتوری که می‌توانیم به شما معرفی کنیم ۱۰۹ پیکسل در اینچ (ppi) باشد. یک مانیتور بزرگ اگر رزولوشن پایینی داشته باشد، تراکم پیکسل آن هم پایین خواهد بود. برای مشاهده تصویر از فواصل معمولی یا همان رومیزی، سایز ۳۲ اینچ «بزرگ» است. البته پیدا کردن یک مانیتور ۳۲ اینچی برای بازی یا استفاده عمومی با وضوح ۴K کار چندان دشواری نیست.
  4. میزان هرتز تصویر: هر چه میزان هرتز دستگاهی بیشتر باشد کیفیت تصویر آن بهتر است. هرتز در واقع تعداد دفعاتی را که مانیتور شما با اطلاعات جدید در هر ثانیه به روز می شود را به شما نمایش می‌دهد و آن را با هرتز (هرتز) اندازه گیری می‌کنند. اعداد بزرگتر برابر با تصاویر بهتر، صاف تر و کمتر متلاطم است. نرخ تازه‌سازی به‌ویژه برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا مانیتوری با حداقل ۷۵ هرتز می‌خواهند (اکثر نمایشگرهای طراحی‌شده برای بازی حداقل ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کنند)، اگر بازی نمی‌کنید، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز برای شما گزینه مناسبی است.
  5. زمان پاسخگویی: هر چه زمان پاسخگویی کوتاهتر باشد مانیوتر بهتر است، اما اولویت بزرگی نیست مگر اینکه مانیتور را برای بازی بخواهید. زمان پاسخگویی به شما می‌گوید که یک مانیتور چقدر طول می‌کشد تا پیکسل‌های جداگانه را از سیاه به سفید به یک سایه خاکستری به سایه دیگر تغییر دهد. زمان پاسخ‌دهی طولانی‌تر می‌تواند به معنای تاری حرکت هنگام بازی یا تماشای ویدیوهای سریع باشد. برای نمایشگرهای بازی، بالاترین زمان پاسخگویی که احتمالاً مشاهده خواهید کرد ۵ میلی‌ثانیه است، در حالی که سریع‌ترین مانیتورهای بازی می‌توانند زمان پاسخگویی ۰.۵ میلی‌ثانیه داشته باشند.
  6. فناوری پنل: برای سه پنل TN،IPSو VA،از نظر کیفیت تصویر، مانیتورهای TN سریع‌ترین و ارزان‌ترین مدل هستند، به دلیل کیفیت پایین‌تر تصویر هنگام مشاهده از زاویه جانبی. نمایشگرهای IPS زمان پاسخگویی سریع‌تری دارند و رنگ را بهتر از پنل‌های VA نشان می‌دهند، اما مانیتورهای VA بهترین کنتراست را در بین هر سه نوع پنل دارند.
  7. مانیتور منحنی: یک مانیتور منحنی را در نظر بگیرید. مانیتورهای منحنی قرار است تجربه شما را با میدان دید زیاد فراگیرتر کنند و گفته می شود که کمتر چشم را خسته می کنند. با این حال در هنگام مشاهده از زوایای خاص مستعد تابش خیره کنندهای هستند به عبارت بهتر منابع نور به جای یک زوایای مختلف از زوایای مختلف پخش می‌شوند. نمایشگرهای منحنی مؤثر معمولاً فوق عریض و حداقل ۳۰ اینچ اندازه دارند که هر دو نشانی بر بالا بودن قیمت آن‌ها می‌باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مانیتور کامپیوتر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ مانیتور میوا مدل ۲۲BM2FY-A3 سایز ۲۲ اینچ

مانیتور میوا مدل 22BM2FY-A3 سایز 22 اینچ

مشخصات

  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • توضیحات بلندگو
    دو اسپیکر داخلی با توان دو وات (به ازای هر اسپیکر)
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۱:۱۰۰۰
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۵۲۵۶۳۲۱
  • مشخصات فنی
    جک ۳.۵ میلی‌متری /ابعاد: ۵۳ × ۳۶ × ۱۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۲ اینچ
  • منبع تغذیه
    برق شهری
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مانیتور داهوا مدل DHI-LM27 B200 سایز ۲۷ اینچ

مانیتور داهوا مدل DHI-LM27 B200 سایز 27 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۳۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۶۰ تا ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۳۱۵۵۸۸
  • مشخصات فنی
    عمق رنگ ۸ بیت
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال پایه دیواری با ابعاد ۷۵×۷۵ میلی‌متر /ابعاد بدون پایه: ۶۱۵x361x56 میلی‌متر
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • اقلام همراه
    کابل برق
  • ویژگی‌های دستگاه
    بلندگو
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۷ اینچ
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۰۰-۲۴۰ ولت، ۵۰/۶۰ هرتز)
  • مصرف برق
    ۳۶ وات در حالت عادی /کمتر از ۰.۵ وات در حالت استندبای
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    پنج میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸ درجه
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مانیتور ال جی مدل ۱۹M38HB سایز ۱۹ اینچ

مانیتور ال جی مدل 19M38HB سایز 19 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • شدت روشنایی
    ۲۰۰cd/m2
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • توضیحات بلندگو
    ندارد
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    TN
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۴۹۹۹۴۴۱
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    Picture Mode- Key Lock – Intelligent Auto (Auto Resolution) – Plug & Play – Color Weakness- Smart Energy Saving – On Screen Control – Flicker safe – 4 screen split
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایز صفحه نمایش
    ۱۹ اینچ
  • منبع تغذیه
    ۱۰۰-۲۴۰Vac, 50/60Hz
  • مصرف برق
    حداکثر در حالت روشن ۱۸ وات
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۵ میلی‌ثانیه
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مانیتور مخصوص بازی خمیده ایسر مدل ED320QXBIIPX سایز ۳۱.۵ اینچ

مانیتور مخصوص بازی خمیده ایسر مدل ED320QXBIIPX سایز 31.5 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۱ تا ۳ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    دیجیتال
  • شدت روشنایی
    ۳۰۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • توضیحات بلندگو
    دارای دو اسپیکر داخلی استریوی دو وات
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۲۴۰ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۴۵۰۷۸۶۸
  • مشخصات فنی
    خمیدگی ۱۵۰۰R / دارای یک پورت DisplayPort و دو پورت HDMI
  • وزن
    ۴۹۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    پشتیبانی از فناوری Adaptive Sync
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • سایز صفحه نمایش
    ۳۱.۵ اینچ
  • منبع تغذیه
    برق شهری
  • تعداد پورت HDMI
    دو عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۱ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مانیتور هوآوی مدل MateView SE Standard Edition سایز ۲۳.۸ اینچ

مانیتور هوآوی مدل MateView SE Standard Edition سایز 23.8 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    دیجیتال
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • کنتراست استاتیک
    ۱۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۳۱۱۵۳۵
  • مشخصات فنی
    ابعاد: ۵۳۸.۵×۴۱۳×۱۷۴ میلی‌متر /۹۰% P3 color gamut (100% sRGB) /استاندارد رنگ ΔE<۲ /نسبت نمایشگر به بدنه: ۹۲%
  • وزن
    ۳۴۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    مجهز به یک عدد کلید پنج جهته برای حرکت در منوها /مجهز به حالت eBook /مجهز به تکنولوژی های Freesync و HDR /قابلیت تنظیم شیب از ۳ تا ۱۸ درجه
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    Display Port
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۳.۸ اینچ
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۰۰-۲۴۰ ولت، ۵۰/۶۰ هرتز)
  • مصرف برق
    تا ۲۴ وات
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مانیتور داهوا مدل DHI-LM24-A200 سایز ۲۴ اینچ

مانیتور داهوا مدل DHI-LM24-A200 سایز 24 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۶ میلی‌ثانیه و بیشتر
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • شدت روشنایی
    ۲۲۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۳۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۲۸۸۴۴۸
  • مشخصات فنی
    عمق رنگ ۸ بیت
  • وزن
    ۲۷۹۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • اقلام همراه
    کابل برق
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۴ اینچ
  • منبع تغذیه
    کابل برق
  • مصرف برق
    ۳۰ وات در حالت عادی و ۰.۵ وات در حالت استندبای
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۶.۵ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸ درجه
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مانیتور ایکس ویژن مدل XS2450H سایز ۲۴ اینچ

مانیتور ایکس ویژن مدل XS2450H سایز 24 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۶ میلی‌ثانیه و بیشتر
  • فرکانس عمودی
    ۵۶ تا ۷۵ هرتز
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • فرکانس افقی
    ۳۰ تا ۸۳ کیلوهرتز
  • کنتراست استاتیک
    ۱۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۴۲۰۳۴۰۰۵۴۵
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۳.۸ اینچ
  • منبع تغذیه
    برق شهری
  • مصرف برق
    ۳۰ وات در حالت عادی
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۱۴ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مانیتور سامسونگ مدل LS19A330NH-M سایز ۱۹ اینچ

مانیتور سامسونگ مدل LS19A330NH-M سایز 19 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰cd/m2
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • توضیحات بلندگو
    بلندگو ندارد
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۶۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۶۰ هرتز
  • نوع پنل
    TN
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۶۲۱۱۰۷
  • مشخصات فنی
    Eye Saver ModeFlicker FreeGame ModeEye saver mode Flciker free
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایز صفحه نمایش
    ۱۹ اینچ
  • منبع تغذیه
    ۱۰۰-۲۴۰Vac, 50/60 Hz
  • مصرف برق
    میزان مصرف برق در حالت کار ۱۲ واتمیزان مصرف در حالت آماده به کار ۰.۳ وات
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • کنتراست داینامیک
    Mega
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۵ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۹۰°/۶۵°
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS24C360 سایز ۲۴ اینچ

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS24C360 سایز 24 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰cd/m²
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • توضیحات بلندگو
    بلندگو ندارد
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۶۰۴۰۹۱۲
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    Screen Curvature 1800R , Viewing Angle (H/V) 178°/۱۷۸° , Game Mode , FreeSync ,
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۴ اینچ
  • منبع تغذیه
    AC 100~240V
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۴ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/۱۷۸°
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS32AG320NMX سایز ۳۲ اینچ

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS32AG320NMX سایز 32 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۱ تا ۳ میلی‌ثانیه
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰cd/m2
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۱۶۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۶۲۱۵۳۴
  • مشخصات فنی
    FreeSync PremiumFlicker FreeGame ModeBlack EqualizerRefresh Rate OptimizorEco Saving PlusEye Saver ModeOff Timer Plus
  • وزن
    ۶۲۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    Display Port
  • سایز صفحه نمایش
    ۳۲ اینچ
  • منبع تغذیه
    AC 100~240V
  • مصرف برق
    Max 48W
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۱ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°(H)/178°(V)
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مانیتور ایسوس مدل VG27VH1B سایز ۲۷ اینچ

مانیتور ایسوس مدل VG27VH1B سایز 27 اینچ

مشخصات

  • شدت روشنایی
    ۲۵۰
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۳۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۱۶۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۶۰۸۷۳۶
  • مشخصات فنی
    میزان خمیدگی: ۱۵۰۰RsRGB: 120%DCI-P3: 90%
  • وزن
    ۵.۳۵ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • ویژگی‌های دستگاه
    بلندگو
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۷ اینچ
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • مصرف برق
    ۲۸ وات
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • کنتراست داینامیک
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰:۱
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۱ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ
  • سایز پیکسل‌ها
    ۰.۳۱۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مانیتور نکسار مدل NDM-22VN سایز ۲۲ اینچ

مانیتور نکسار مدل NDM-22VN سایز 22 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • شدت روشنایی
    ۲۰۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۱۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۵۴۶۵۶۳۱
  • مشخصات فنی
    جنس پایه : Metal (V Shape) /جنس فریم : پلاستیک
  • سایر قابلیت‌ها
    قابلیت پشتیبانی از پایه دیواری با ابعاد ۷۵×۷۵ میلی‌متر /فیلتر نور آبی
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۲ اینچ
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    پنج میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°
  • قابلیت‌های مانیتور
    قابلیت اتصال به دیوار
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN سایز ۲۴ اینچ

مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN سایز 24 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۱۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۶۰ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۰۱۸۹
  • وزن
    ۲۹۵۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال پایه دیواری با ابعاد ۷۵×۷۵ میلی‌متر
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۴ اینچ
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    پنج میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°
  • قابلیت‌های مانیتور
    قابلیت اتصال به دیوار
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مانیتور جی پلاس مدل GDM-226LN سایز ۲۲ اینچ

مانیتور جی پلاس مدل GDM-226LN سایز 22 اینچ

مشخصات

  • فرکانس عمودی
    ۷۵ هرتز
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۶۰ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۳۸۱۵۱۴
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۲ اینچ
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مانیتور ام اس آی مدل MP271AP سایز ۲۷ اینچ

مانیتور ام اس آی مدل MP271AP سایز 27 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۱ تا ۳ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    آنالوگ
  • شدت روشنایی
    ۳۰۰ نیت
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۱۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۱۰۰ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    طراحی و ادیت
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۶۱۱۴۳۹۲
  • مشخصات فنی
    SRGB 108% (CIE 1976) /عمق رنگ ۸ بیتی (۶ bits + FRC) /یک پورت HDMI 1.4، یک پورت D-Sub (VGA)، یک پورت DisplayPort یک پورت Line-in و یک خروجی هدفون /قفل KENSINGTON /سازگار با PC, Mac, PS5, PS4 , Xbox, Mobile, Notebook
  • وزن
    ۵۲۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    قابلیت تغیییر زاویه Tilt از -۵° ~ ۲۳° تغییر زاویه SWIVEL از -۳۰° ~ ۳۰° و تغییر زاویه PIVOT از -۹۰° ~ ۹۰° /ابعاد: ۶۱۲.۶×۴۵۶.۸×۲۱۹.۷ میلی‌متر /قابلیت اتصال به پایه دیواری VESA با ابعاد ۱۰۰×۱۰۰ میلی‌متر /قابلیت تنظیم ارتفاع از ۰ تا ۱۲ سانتی‌متر /پایه متحرک
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    Display Port
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۷ اینچ
  • منبع تغذیه
    آداپتور داخلی ۱۰۰ تا ~۲۴۰ ولت و ۵۰ و ۶۰ هرتز
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    یک میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/ ۱۷۸°
  • قابلیت‌های مانیتور
    قابلیت اتصال به دیوار
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ
  • سایز پیکسل‌ها
    ۰.۳۱۱۴ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مانیتور ایسوس مدل VA27EHF سایز ۲۷ اینچ

مانیتور ایسوس مدل VA27EHF سایز 27 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۱ تا ۳ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    دیجیتال
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۱۰۰ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    اداری
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۵۳۹۰۰۰۱
  • وزن
    ۵۵۳۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۷ اینچ
  • منبع تغذیه
    Power Saving Mode :
  • مصرف برق
    Power Consumption : 14.63 W
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • کنتراست داینامیک
    ۱۳۰۰:۱
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۱ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸/۱۷۸
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS32A600 سایز ۳۲ اینچ

 مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS32A600 سایز 32 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • شدت روشنایی
    ۳۰۰cd/m2
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • توضیحات بلندگو
    بلندگو ندارد
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    VA
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۴۹۱۶۴۶۲
  • مشخصات فنی
    HDR10Eco Light SensorFreeSyncEco Saving PlusEye Saver ModePicture-In-PictureGame ModeOff Timer PlusAdaptive PictureFlicker FreePicture-By-PictureAuto Source Switch
  • وزن
    ۶۹۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل
  • درگاه‌های ارتباطی
    Display Port
  • تعداد پورت USB
    چهار عدد
  • سایز صفحه نمایش
    ۳۲ اینچ
  • منبع تغذیه
    AC 100~240V
  • مصرف برق
    AC 100~240V
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۵ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/۱۷۸°
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۰۷۰ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدلLS24C310EAMXUE سایز ۲۴ اینچ

 مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدلLS24C310EAMXUE سایز 24 اینچ

مشخصات

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی
    ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
  • نوع سیگنال ویدئویی
    دیجیتال
  • شدت روشنایی
    ۲۵۰ cd/㎡
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub
    یک عدد
  • کنتراست استاتیک
    ۱۰۰۰:۱
  • نرخ بروزرسانی تصویر
    ۷۵ هرتز
  • نوع پنل
    IPS
  • نور پس‌زمینه
    LED
  • نوع مانیتور
    گیمینگ
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۴۶۳۰۲۶۹
  • وزن
    ۴۳۰۰ گرم
  • سایر قابلیت‌ها
    Eco Saving PlusFlicker FreeEye Saver ModeGame ModeFreeSync
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما
  • سایز صفحه نمایش
    ۲۴ اینچ
  • منبع تغذیه
    AC 100~240V25‎
  • تعداد پورت HDMI
    یک عدد
  • زمان پاسخ‌گویی
    ۵ میلی‌ثانیه
  • زاویه دید (افقی/عمودی)
    ۱۷۸°/۱۷۸°
  • قابلیت‌های مانیتور
    VGA یا D-Sub
  • تعداد رنگ قابل نمایش
    ۱۶.۷ میلیون رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مانیتور کامپیوتر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوربین تک چشمی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا